meg az is az..vagy csak volt,rég játszottam,hátha orvosolták...hogy ha mocsok hideg vidékre kerülnék,bizony magamra erőszakolnék vagy 2-3 nadrágot is meg pulcsit is egyszerre..:))
hát nem írt limitet, csak hogy a 30kg-t lehet-e bővíteni, az egy dolog, hogy elbír a szerencsétlen ember 50kilót is gerincsérv árán :D
szerintem hiányzik a játékból egy nagyobb táska vagy egy húzható szán, nem is tudom egy havas vidéken ez miért nem lehetőség, aztán akkor lehetne pakolni a cuccokat :)
Ok, de hogy kell tekergetni a páncélszekrény gombját? Melyik billentyűvel, mert erre nem jövök rá. Más. Kezdő kalandozónak Mystery Lake-ből melyik másik map felé érdemes venni az irányt?
Nem lehet, ha tekered akkor kattan egyet a szekrény zárja jobbra-balra-jobbra ez a sorrend általában a tekerésnél és mindig kattanásig, ha kattanás után rossz irányba mozdítod, akkor resetelődik az egész és kezdheted újra Utoljára szerkesztette: Balázs 17, 2018.08.25. 18:43:52
Az emberem 30 kg cipelési tárhelyét lehet valahogy nővelni? A páncélszekrényeket, hogy kell megprobálni kinyitni?
Csináltam a játéknak egy "The Long Dark Magyarország" nevű facebook csoportot. Akinek van kedve csatlakozzon, ott egyszerübb az tippeket, trükköket és játék élményeket megosztani.
Köszi, már benne vagyok a sztoriban. :) Féltem a story módtól, hogy tök béna lesz, mert valahogy nem éreztem hogy van elég eszközük összerakni, pl. el se tudtam képzelni milyen interakció lesz más emberekkel, és akkor tessék, tök jól meg van csinálva, és még csak Miltonban járok.
Nem, nem ad. A történetből két epizód van jelenleg. Ebben a pilóta krapekkal mész előre. A második epizódot ha végig viszed, akkor felajánlja, hogy elkezd elölről a 2. epizódot. Vicces, mert újra fel tudod venni a korábbi lootot. A 3. epizódot decemberre ígérik, de ott a csajjal leszel. Feltételezem lesz 4. is. A decemberre tervezett EP. 3-al viszont kicsit átírják az első kettőt is. Részletesen lásd a 223-as hsz.-t.
Én végig toltam másodjára az EP. 2.-t. Tök jól elvoltam vele. Ha kijön az EP 3, akkor simán elkezdem elölről. A túlélés nekem addig volt kaland, amíg felfedeztem a régiókat. Az már nem mozgat, hogy ott meddig vagyok el. Pedig onnan lenne nehéz, ha elfogy a rongy, meg a készétel. :-)
Kampányban nem, de asszem ott van térkép alapból. Túlélésnél tudsz felszedni a kialudt tábortűzből faszenet (?) amit ha előveszel és használsz, akkor az üres térképre felvési a szűk környezeted. Fontos pontok megjelölésére jó.
Elkezdtem közben a single kampányt. Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten beszippanthat. Az hogy sikerült találnom egy embert akivel kettesben próbálunk túlélni (Milton öregasszony :D), annyira jó. Saját anyámnak tekintem már.
Találtam egy save editort, valóra vált az álmom, végre normális ruházatban (combat cuccok, arcmaszk, ilyesmi, tűzcsiholóval, nagyítóval, és egy szál jeremiah's knife-al vághattam neki a kalandnak. Mert ugye mért is kellene annak lenni a sztorinak, hogy szakadt ruhában kibsztak a hóra felszerelés nélkül. :D Igazi kis Bear Gryllsként keltem át a Broken Railroads kanyonján. Aztán belefutottam két farkasba és meghaltam. :D
Produkáltam a legrövidebb újrakezdést. :D Broken Railroadson kaptam egy olyat hogy se fáklya, se kötszer, viszont szakadt félcipő, ehhez vaksötét éjszaka. És akkor besétáltam az első barlangba, amiben egy medve üdvözölt. Letépte a felsőruházatomat meg a nadrágot, végül 10% életerővel ott álltam boxeralsó-zokni-félcipőben a -15 fokban, vérezve. De legalább épp az aurora jelenség világított, így felkúsztam egy dombtetőre, leültem egy fa alá és megnéztem.
Skacok a story mód végig vitele ad valami extra perket vagy valamit, amit átvihetek survivorre? Csak mert ez az első játék amelyiknél nem érdekel a story, mer szabadabbnak érzem a survivort, viszont ha van valami motivációs tényező akkor belekezdek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.08.19. 11:00:01
És a térképre hogy tudok rajzolni? Jól jönne egy erdőben bolyongva.
jobb klikk folyamatos lenyomásával célzol !
JanáJ köszönöm. Hogy tudok kővel nyulat megdobni? Sehogy se sikerül. Láttam egy videót ahol a karakter bal kézzel célzott és jobbal dobot, de nem jővők rá hogy kell bal kézzel célozni, jobbal eldobom a követ ugyan, de a közelébe se megy a nyúlnak.
Stílusosan decemberre. :-) Unalmamban végignyomtam az Ep 2.-t és viccesen túltápolod magad. :-)
Most már főző helyek vannak. A tábortűz körül két kövön tudsz, a tűzhelyeken változó 2-6 hely van. Kell egy edény amiben olvasztasz. Ez vagy egy nehéz, asszem 1 kg-os, amiben 2 litert tudsz forralni, vagy egy konzervdoboz amiben fél litert. Ha megeszel egy konzervet, akkor az üres doboz nálad marad. A dobozok "kopnak", az edény asszem nem.
hello! Valaki segitsen kérem, nem tudom hogy kell a hóból szedni, vizet olvasztani és forralni. Régebben egyszerű volt, most nem jővők rá hogy tudok a hóból felszedni, edényben nem tudom hogy kell tűzhelyen forralni, eszkőztárba nem tudom hogy kell belerakni. Köszi.
After a long period of you waiting for news about the next installment in the story of The Long Dark, I’m excited to share the news that Episode Three will release December 2018, along with the “Redux” editions of Episodes One and Two, unveiling a whole new experience of WINTERMUTE, The Long Dark’s story mode.
We’ll be teasing out more Episode Three details in the months ahead, but as a reminder: in Episode Three, you’ll play as Dr. Astrid Greenwood, and the story picks up in the aftermath of the events of Milton, as experienced from Mackenzie’s point of view in Episode One. You’ll meet new survivors, explore a new region, and find out more about the events prior to, and after, the First Flare event that engulfed Great Bear Island — and perhaps the rest of the world — into “the long dark”.
EPISODES ONE & TWO “REDUX”
Along with Episode Three, we’ll be releasing the “Redux” editions of Episodes One and Two, which we’ve spent the last year reworking in order to set up a stronger foundation for Episode Three and the remaining parts of the five-episode WINTERMUTE story mode. I talked a bit about the reasoning behind the Redux work in our February Dev Diary. Some of the work that’s gone into the Redux episodes includes:
* More open and flexible mission structure, reducing the forced linearity of the story missions; this includes restructuring the side missions and making more of the content optional
* Whole new playable intro sequence for Episode One
* All NPC dialogue is now fully voiced and animated using an entirely new animation system
* All dialogue and narrative scenes are now presented in first-person, using an overhauled dialogue UI
* New major story elements in both Episodes, including a new NPC
* Although the high-level episode story arcs remain as before, almost every story beat, dialogue moment, and mission element has been improved, with about 80% of the dialogue rewritten to accommodate
* Removed the Trust system as it contributed to the “fetch questy” feeling of the first two episodes (we plan to repurpose this system for elsewhere in the game)
* Completely overhauled Bear Hunt mission and added new gameplay (Episode Two)
* Improved tutorial presentation
* Improved story UI elements
…and many other fixes and improvements.
The improvements made in the Redux versions are pretty extensive, and most of them were made based on community feedback, so we hope you’ll go back and replay them before continuing on to Episode Three.
Please note that because so much has changed, in-progress playthroughs of Episode One or Two will be wiped when the Redux versions are released in December. Players who have already completed the original versions of Episodes One and Two and who wish to just continue directly to Episode Three will not be affected by the save wipe. So, if you are in the midst of a WINTERMUTE playthrough and don’t want to lose your progress, you have until December to complete it.
So, to recap: Episode Three, along with the “Redux” versions of Episodes One and Two, will all be releasing together in December!
Nekem nehezebb így, de életszerűbb. Amúgy ha végigtolod a 2. részt, akkor vissza tudod dobatni magad Jeremiah-hoz (vagy kihez) és elölről kezdeni az Ep 2-t, de annyi loottal mint amivel végeztél. Ez most így vagy nagy előny, ha megint végigtolod, vagy az Ep 3 tényleg a csajjal lesz és akkor mindegy mennyire tápolod fel magad ezzel a karakterrel. Amúgy van egy új régió, ami csak vadon. Az kemény lehet.
Majd story mód estén kiderül, amikor újra elővszem. Az én játékstílusommal ez a rendszer könnyítésnek tűnik, mert összeharácsoltam mindent és éjszaka egyszerre csináltam sokmindent és aztán alvás. Most a ruhajavítás mehet főzés közben, ahogy nyúl megnyúzása, stb.
Ez akkor jó, ha van mit csinálni, rossz ha csak kaját csinálnál. Eddig 2 liter vizet pik pakk meg tudtál csinálni, most konzerv dobozba fél liter fér és egy tábortűznél két főző hely van. Van egy szemre 2 literes fazék is, de ezek is mind plusz súly.
A vicc az, hogy ez szerintem könnyíti a játékot. Eddig, ha főzél vizet forraltál, akkor ment az idő és semmi mást nem csinálhattál. Most ezzel szemen amíg készül a kaja lehet varrogtani, ruhát szétszedni, stb.
Ha számításba veszi a tűz erősségét is, akkor még inkább lehet ezzel játszani. Lassú főzés = még több idő párhuzamos cselekvésre. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.06.18. 10:17:39
Különben honnan tudnám? :-) link A főzésnél el tud párologni a víz miután felforrt, meg el tudod égetni a kaját, ha ott felejted. Persze percre megadja mikorra készül el a kaja és meddig ég a tűz... :-)
Én is ezt érzem. Ha mindenre rájöttem és megcsináltam, akkor onnantól fogva céltalan repetitív ismétlés az egész. Ha van story és cél, akkor egy ideig nem, ha a valamiféle konkrét célt szolgál a dolog.
A túlélés nekem nagyon bejött, az egyetlen bajom, hogy amint felfedeztem a tájat és össze szedtem mindent, onnantól céltalan. Pláne amikor kivágom magam egy helyzetből és utána a maci teteme felrepül a fára én meg éhezem. :-)
Én meg csak a story mód miatt vettem meg. Egy céltalan survivor játéknak én nem látom értelmét, pont olyan időrabló, mint n+1 játéktípus, amit okkal kerülök már.
Én anno nagyon vártam story modot de amióta kijött be kell látnom , hogy kanyarban nincs szimpla survivor modhoz képest ! Szóval ezeknek az új survivor és household featureknek jobban örülök !
Ez azt jelenti, hogy addig be is fejezik a többi epizódot? A Season 1 elnevezést sem értettem soha. Olyan elnyújtott lesz a sztori, hogy több szezon is lesz? Mert az eddig látott content és alapot látva azért ebben nincs több, mint még néhány fejezet. Már a 2. fejezet végén szinte minden tevékenységet csinálsz pár craftolást leszámítva, ha jól láttam. Vagy később a játék ezen része is bővülni fog?
GoG-on 50%-os leárazás van.
Megnéztem a challenge játékmódot. Aztán inkább rájöttem, hogy ha a story mód az összes egyéb helyszínen is játszódik, akkor inkább jobb, ha nem játszok egyáltalán vele, mert akkor elspoilerezi a helyszíneket....
Tegnap megcsináltam a medvés részt és elmentem a fejezet végéig. Remélem a Ep. 3-ban lesz lehetőség visszamenni a Ep.2 területére (bár van mentésem megfelelő helyen), mert csak szerszámokat vittem magammal, ami túléléshez kell, és ezzel kb. már 30 kg vagyok. Kaját, piát, minimálisat, a tóparti menedékház ellenben rogyásig van tüzelővel és kajával...
Vadászat közben elfáradtam és megéheztem. Visszamegyek, se nyomok, se vér. A térképen semmi. "Fasza"... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.03.25. 16:42:24
Én úgy látom, hogy nehézségi függő a leteperési szám. Mert videón másnál és 3-at láttam encounterre. Nekem meg 6 a max... Majd egyszer letolom ezt a részt, de most inkább LiS BtS. Tényleg nagyon felbaszta az agyam ez a hülyeség.
Ez az elsőre nem lőheted le csak az én elméletem. Az ajtóban én bele küldtem egyet, majd vissza a házba. Ezt vagy eljátszottam 3x, mire elkapott. Utána péppé lőttem, majd a - talán - harmadik helyen meg elsőre eldőlt. Lehet csak én lőttem bénán, mindenesetre gyanús.
Minimálisak a medvés tapasztalataim, mert messze elkerülöm. Eddig ha messziről meglőttem, akkor simán el tudtam futni előle. Eleve ha feléd fut, ott már túl közel vagy. :-)
A nehézségi szint tök mindegy, nekem is hat helyszínem van. Én asszem négyet jártam végig a házzal együtt és ebből háromnál ott volt.
1. A medve encounter számnak meg kell lenni, ha jól értem, tökmindegy, hogy előtte mennyit lövök bele, a 6. találkozás előtt nem lehet megölni. (Ehhez képest mivel félreértettem az egyik questet előtte öltem meg medvét. Volt, hogy 3, volt hogy 1 lövésután meghalt.)
2. Mivel limitált a lőszerkészletem, ezért nem lehetem meg, hogy belelövöldözgetek csak úgy.
3. Távoli találatokkal és közelivel is volt, hogy rámvetette magát...
4. Legnehezebb szinten tolom és 6 db (!) encountert számlál.
Nem tudom mit szenvedsz. Az első találkozásnál bele küldtem vagy 3-at mire letepert. Az ott scriptelt. Ellenben utána messziről lőve nem bánt. Szerintem csak a 3. helyen tudod elejteni. A játék realisztikusságából valóban kilóg, de máshogy nem tudtad volna megoldani. (Igyekeztem nem spoilerezni.)
A házból kijövet gyorsan elfutottam és belelőttem kétszer, ettől elfutott. A második helyen egyszer sikerült úgy meglőni, hogy nem tepert le, de véletlenül visszatöltést nyomtam mentés helyet...
Ettől független játékmechanikailag kb. arany málnát érdemelne ez a rész...
Ez a játék eddig nagyon tetszett, de most legszívesebben 0 pontot adnék rá. Nem vették észre a fejlesztők, hogy mennyire rakás szar a medvés rész...?
A falra függesztettra gondolsz? Azon kb. semmi sem látszik, csak dísz.
A story mód alatt sehol nem láttam medvét a Mistry Lake-nél szóval marad a vérnyom. Be is szartam, mikor kiléptem és egyből ott volt a medve...
Vasat eddig találtam, de emiatt nem is nagyon mozgattam, mert semmihez nem kellett eddig. A főzés és ruha karbantartást és minden mást este szoktam csinálni, amikor úgysem mozgok vagy napkelte előtt.
Jeremiah házában is van térkép. Neten is van csomó térkép, csak azok mutatják sajnos a lootot is. A survivalban tetszik, hogy tudsz térképet rajzolni.
A nyulak passz. A medve meg SP-ben erősen scriptelt. Nem a vért kell keresni, hanem megnézni azokat a helyeket ahol sűrűn előfordul. Asszem a térképen is feltüntetik. Szerintem addig nem hal meg, amíg nem találod meg legalább 2-3 helyen.
Érdekes amit írsz, mert eddig est tök jól elvoltam, ha nem volt rossz idő.
A cuccokat okosan kell elosztani, mert 25 kg-al nem csak lassan mozogsz, de nem is tudsz lootolni. Én le szoktam pakolni egy -egy házban és utána tárom fel a környéket. Ha rossz idő van akkor meg varrok, főzök, vizet olvasztok, függönyt tépek, javítok. Kohó elvileg csak a hajón van. A fűrészt SP-ben feleslegesnek tartom, mert mindig találtam elég vasat szerelni.
In Episode Three you play as Astrid, so you’ll get to experience the post-crash events from her point of view. In terms of size and play time — it’s too early to comment on the latter, but the size of world you’ll play in is roughly the same size as Episode Two, and a large part of the Episode Three world will be entirely new for the game.
Közben rájöttem a térképpel mi a baj én voltam a hülye, a Nap állása alapján felületesen tájoltam be az égtájakat, emiatt rossz oldalán hittem a belépést, a térkép jobb oldalán van a spawn point nem a baloldalon. Emiatt a É-D / bal-jobb irány felcserélődött. Mikor megláttam a rádiótornyot, akkor jöttem rá erre. Nagy ködben keresgéltem, ha tiszta idő lett volna akkor sokkal hamarabb meglátom a tornyot, csak így nem volt referenciám.
Nyulakat végre találtam, tettem le csapdát még a medvevadászat előtt, eredményét még nem láttam. 4 db-ot tettem le, ahol nyúl nyomok voltak.
A medvevadászatot a harmadik leteperés után egyelőre félbehagytam, majd ma vagy holnap szenvedem le. Mert tényleg szenvedés lesz így. Mehetek vissza a házba meg vihetem át a ruhákat, hogy kötést csináljak, bár antiseptic az most van nálam. Meg persze meg is kell gyógyulni, mert két támadás után 35% táján van a HP. A korábbi változatban a térképen lehet, hogy voltak jelölve medve helyszínek, de most a vérnyomokat kell követni és a tappancsnyomokat. Remélem, hogy 1 nap pihenés után nem tűnnek el... (Irreális, de játékmechaniklag máshogy büdös életben nem taláod meg a medvét.)
Sokáig nehezen mozogtam, mert minden szerszámot és sok kaját is vittem magammal és 23-24 kg felett volt az alapfeszerelés tömege úgy, hogy 10 napig folyamatosan merített le férges bélfertőzés, mert farkashúst ettem és beszoptam. Végre kigyógyultam és így 100%-ról indul a pihentség és stratégiát váltottam. Könnyű és tápláló kevés kajával mozgok és legfeljebb 1-1,5 liter vízzel, így puskával is csak 15-16 kg tája a felszerelés, így futva is gyorsan és messzire érek el. A vadásznál hagytam a fűrészt, a javító eszközöket (kivéve tű/cérna és fenőkő) sőt, a kalapácsot el sem vittem a kohótól, mert elvileg nem kell semmi máshoz. (Ha jól látom.) Fűrészt is csak akkor viszek, ha célzottan fémet gyűjtök majd be, de egyelőre nem kell fém semmihez. A szenet is összehordtam a kohóhoz.
A kalandozások közepette annyit csináltam, hogy egyes védett helyeken felhalmoztam előre tüzelőt, ha valami dráma lenne. A vagonban Muskeg-ben meg a favágóknál eddig.
A játék félemetesen jól visszadaja a kihívásokat. Este gyakorlatilag lehetettlen szintű mozogni, mert egész egyszerűen eltéved az ember referencia pont hiányában. Végre látok egy olyan játékot amiben a modellezés részletes és van valamiféle fizika.
Szerintem az a baj, hogy a történet "írás" miatt bele tettek egy kis scriptet. Én telibe lőttem kétszer első alkalommal, mégis letepert. Az animáció szerintem jó, szenvedd végig míg megrág. A játékra rákeresve vannak többé kevésbé pontos térképek, amit én nem szeretek benne, hogy megmutatja a lootot is. Jeremiah házában is van térkép a falon. A túléősdi a legjobb, mert ott te tudsz térképet rajzolni, A nyúl csapdáról nem tudok nyilatkozni.
Most tényleg csak úgy lehet ezt a hülye medvét leverni, hogy mindig lever...? Pontosan fejbe lövöm, de mindig rámugrik... Az meg játéktechnikai meglalol, hogy mindig néhezem végig az animációt, nem igaz, hogy nem lehet átléptetni...
Hát a játék most picit kiakasztott....
Az Old Spence házat keresem egy ideje már. Ja, hogy a térkép totálisan szar és aztért nem találom...???? A térkép szerint a sínektől délre van. A YT videón meg a sínektől északra... WTF...? Ez mégis hogy...?
Nyúlcsapdákat is végre tudtam gyártani 4 db-ot... Egyetlen nyulat sem láttam napok óta, ahova le lehetne tenni a csapdát úgy, hogy direkt nem vadásztam rájuk. Ez valami szándékos beépített szivatás...?
A hunting lodgeban felvettem a lámpát, az üzenetet és a fegyvert is, de nem akar eltűnni a "lootolj a a túléléséret" main quest bejegyzés. Mit nem vettem még fel? Vagy így van tervezve, hogy akkor is tépjek vissza a Jeremiah-hoz?
Érdekes bug van a játékban. Több forrásból van fresh gut. Valamelyik kiszárad, valamelyik meg nem, pedig ugyanoda teszem őket...
Eddig alapvetően tetszik a játék. Igyekszem tervezni, de ennek ellenére volt, hogy igen érdekes szituban ragadtam.
A sok cucc miatt lassan mozogtam és egy félig nyílt vagonban éjszakáztam, mert nem tudtam tovább menni farkastámadás miatt. A farkas meghalt és a húst nem akartam otthagyni, totál kifáradtam és erős szél és havazás volt. Kipihentem magam, de reggelre csonttá fagytam.
Útban a tó felé erős szél volt, de fa szélárnyékában sikerült tüzet gyújtani az ott levő kevés fával. Azzal felmelegedtem annyira, hogy még tudtam fát gyűjteni és közben elállt a szél is. Így eljutottam a tónál levő hába, ahol 1 napos főzőparty és ruhajavítás meg szárítás jött... :)
Aztán pecáztam is egyet. Na, akkor kaptam igazán masszív terhelést. 3 óra alatt fogtam egy rakás halat. Azért csak visszaértem idővel a gyógyszerrel a medvés fickóig, de két napos kaland lett végül. Innen megyek tovább ma.
Ja, én voltam a láma. Egyetlen rohadt fiókot nem néztem meg, pont ott volt a kulcs...
Lehet, hogy láma vagyok, de elakadtam. Elmentem a gáthoz. Az upper bejáratnál mindent kilootoltam, amti csak tudtam, de nincs tovább út. A gázat mindkét oldalról próbáltam megkerülni és a híd alatt is. Semmi.
WTF? Merre tovább?
Persze hogy nem mindegy. Nem sokat ér a hús, ha közben megfagysz. :-)
Azzal ment el sok időm, hogy megtapasztaljam, hogy mikor mit éri meg csinálni. A mászás egyik részénél volt egy elhullot őz, de egész egyszerűen szinte nem érte meg kiszedni a húst és egyből megfőzni, mert fáradt is voltam. Nagyon nem mindegy, hogy mit milyen sorrendben csinálok.