Hi Farkasokkal mit lehet csinálni? Stalker v Interloperen már idegesítőek. Teljesen elveszik az ember kedvét. Gondolkozok inkább egy custom gamen, minden maradna a legnehezebb, de az állatokat visszavenném.
Én customoztam anno. A hóban baktatást egy idő után uncsi, mikor ismert részen a-ból B-be mennél és kerülgetheted a hülye farkasokat.
Nehéz, ha már 200 méterről kiszúr és már fut is rám, pedig nincs is nálam hús :D Kicsit túl vannak húzva, de szenvedek vele inkább, nem kezdek customban :) Amikor a "mágneses" éjszaka van akkor tetszik, hogy zölden világítanak a farkasok is :D
üdv. a sztori módban elakadtam.nem tudom kinyírni a medvét a barlangban.néztem pár videót a játékról,ott nem tűnik nehéznek,de nekem nem megy.a videókon a fehér sávnál van piros csík az erőnél,nálam nincs.valamit nem jól csinálok,vagy valamit kihagytam?
Azért valahol elképesztő pofátlanság, hogy a Story módért vettem meg és ennyire nem haladnak vele...
A farkasok meg a durva viharok jelentik a random kockázati faktort, mikor kinn tevékenykedik az ember. Szerintem elég jól vannak belőve. Volt olyan verzió, amiben ha nekem esett a farkas, akkor akárhogy voltam felöltözve, 70%-ot leszedett rólam (tehát ha nem volt 70% életem akkor biztos halál), majd ott hagyott a hóban egyszerre 5 vérző sebbel, amit egyenként kellett kötözgetni, majd miközben ezt csináltam, visszafordult, és a maradék 25-30%-ot is leszedte. Amikor ezt jeleztem valami fórumban, hogy megöli a játékot, akkor közölte velem néhány hardcore Pistike, hogy menjek játszani Tetrisszel. :D Aztán szerencsére a fejlesztők is észbe kaptak, és egészen jól balanszálták a mostani farkasos huzavonát. El is lehet futni előlük egyébként. Én legtöbbször csak kifárasztom őket, eltűnök egy szikla mögött, aztán csak azt veszem észre, hogy már nem követnek. Annyit változtatnék, hogy valamivel kevesebb farkas kellene, viszont bárhol felbukkanhatnának.
nekem annyi bajom van velük, hogy kilépek a házból még körül se néztem, de már hallatja a hangját és támad is, ez így eléggé elveszi a kedvem PS4-en játszok itt meg rátesz az is, hogy a grafika azért nem egy high, sokkal nehezebb meglátni őket. Interloper alatt pedig uncsi az egész
Vissza kell menni, ha nem akarsz kötözködni vele, és alszol/várakozol 1 órát. Utána guggolva kinyitod az ajtót, körülnézel, és arrébb osonsz, ha valahol a közelben kapar. Ha már kiismerted őket, akkor már nem feltétlen kell ez a kommandózás, mer sima futással le lehet rázni őket. Belet, nyúlmaradványt (0,2 kg hús pl.) szoktam vinni, hogy legyen mit dobnom nekik, ha nem akarok futni.
a medve barlangot még senki nem tolta végig a story módban?
A farkasok szerintem nem reálisak. Egy farkas ne tépjen már halálra, amikor a mínusz 100 fok miatt 28 réteg ruha van rajtam. Az más kérdés, hogy a farkas ritkán jár egyedül.
De nem is tép halálra. Megfelelő öltözékben, baltával úgy elzavarom ha nekem ugrik, hogy legtöbbször csak a ruha meg a balta sérül. Mondjuk utálom, hogy tönkremegy a balta, na ez a nem reális!!! :D
és hol lett vége? ugye a medvés résznél? abból gondolva hogy senki nem adott infót......
A medvés rész szerintem az Ep1 vége. Utána még van egy Ep2, ami egy Jeremiah nevű muksóval megy a gátnál és ezt folytatnák majd az Ep3-al. Az epizódok számolása lehet hogy rossz nálam, de a leírás stimmel. :-)
@Norbertboy: de Steam műhelyből, hogy tudom a magyaritást letölteni? Mert nem jövök rá. Vagy csak akkor használhatom ha a játékot a Steam-ben megveszem? Köszi!
Szia! Meg kell venni és csak utána lehet hozzá kapcsolni! Amúgy a frissítés óta sok szöveg változott. Újra le kell fordítani! De ez csak akkor érdekes ha a sztorimódot csinálná végig az ember!
Jah. Csak délután még próbáltam megtalálni a hírmorzsát, ahol a tegnapi dátum volt jelölve, nem találtam meg, aztán kezdtem azt hinni, hogy hallucináltam. :)
Ezt tök jó. És a sztori módot mikor kívánják befejezni? Bár ott tartok, hogy lassan már kb. szarok bele.
Én csak emiatt vettem meg... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.07. 14:36:02
Nem is néztem, de elvileg még egy epizódot raktak bele. Engem nem ez a része érdekel, nekem van egy nagy projectem, amiben valahol idáig mindig meghaltam, hogy a Hushed River régiótól elindulva bebarangolom az összes helyszínt, és végül a parton telepedem le. Most megint indítottam egy játékot, már fenn vagyok Miltonban, most szedem össze magam néhány napos Hushed után. Egészen jó lootom van, nem tudom hogy a patchnek köszönhető-e, vagy csak szerencsém volt.
nem kinn a területen,hanem a barlangjában.a tutorial videókban kétszer kell legyőzni a lándzsával.a videókon hamar megy,nálam még véletlenül sem. pedig nem vagyok láma.
No elkezdem a Story módot. Tekintve hogy megint meghaltam. Irgalmatlan fasza lootom volt, de benn ragadtam egy barlangban 20% életerővel, lefeküdtem aludni, és én ostoba rányomtam a 6 órára. Jött a lehűlés, és megfagytam, nem engedett kilépni a sleepből. Nyitott barlangban csak 1 órát szabad egyszerre aludni. De legalább szép halálom volt. Jobb mint mikor széttépnek a farkasok. :D
Tüzet csak akkor gyújtok, ha negatívba kezd átmenni. Ha nincs vihar, akkor egy nyitott barlangban ez a hajnali órákban következik be. Odáig 1 órákat alszom, figyelem a mutatót, mert jöhet vihar is. Mindezzel időt nyerek, mivel ilyenkor nincs 8-10 órára elegendő fa nálam, hanem jó esetben 2-3 órára elég. Az adott szituban viszont egy pillanatnyi figyelmetlenség miatt rányomtam a barlangban a 6 órára, és halálra fagytam. Nem baj, legközelebb! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.10. 11:45:10
A játék az 1 órás alvás szakaszokat úgy kezeli, mint a hosszúakat? 8x1 óra az pontosan annyira hasznos, mint 1x8 óra? Ha igen, akkor ez masszív hülyeség lenne.
a medvebarlangos rész: https://youtu.be/TIYh_ZUH-Qk youtubon:The Long Dark: What One Man Can Do (Killing The Old Bear) - Redux Wintermute Utoljára szerkesztette: puskamanias, 2019.05.10. 12:14:37
na ez nem megy. itt akadtam el,és nem tudok tovább menni
Ezen játék solo/story részét befejezték már? Csak mert a játék oldalán nincs EarlyAccess jelezve, viszont itt a forumban nem is olyan régi hozzászólások még azt sejtetik, hogy a story mód még fejlesztés alatt van...
most a napokban jött frissítés,amiben egy új rész,meg új tárgyak,javítások vannak. hogy pontosan hány részes a sztori,azt nem tudom,mert én a 2.-on elakadtam. forgótáras pisztoly,energia ital,stb jött. reduxxal játszom,mert pár euró volt a télen a steam-n. nem volt 2ezer ft. annyit megért.
Egy szót sem írnak a story mód folytatásáról az oldalon.
A történet szálból két epizód készült el. Ez két részban jelent meg. Várjuk a harmadikat amit tologatnak. Emlékeim szerint az lesz az utolsó. Közben kiadtak egy frissítést, és alakítgattak a történet szálon is szerintem. Amivel puskamániás szív, az szerintem régen annyi volt, hogy lődd le a medvét. A többség amúgy is túlélősdit játszik. Ledobod magad valahol a pályán és próbálsz nem meghalni. Az egész pálya bejárható, ellenben egy idő után elfogy a modern loot és akkor marad a halászat, vadászat gyűjtögetés. Mondjuk ezt meg is kell élni. :-)
Kés állapotának van jelentősége farkas ellen? Tehát 38%-os kés ugyanúgy sebez mint 81%-os? Illetve állatokból több húst lehet kiszedni jobb állapotú késsel? Vagy gyorsabban?
A földön heverő tűzifa újratermelődik? Illetve a természetben lévő egyéb dolgok? Ha igen mennyi idő útán? Ha átmegyek egy másik mapra és vissza, akkor ismét ott lesznek a faágak?
Köszi! Belet, nyírfát, hogy kell száritani? Csak berakom egy házban lévő fiókba? Nem akar sikerülni, bélre azt írja, hogy 5 nap, de hiába telt le az 5 nap, nem száradt meg. Farkas csalinak száritott bél jó vagy nyers, esetleg mindkettő?
Belet, nyírfát, hogy kell szárítani? Házban, barlangban csak dobd le a földre. Farkas csalinak szárított bél jó vagy nyers, esetleg mindkettő? mindkettő emlékeim szerint és mindig a legrosszabb állapotút dobod el, amikor használod
Emlékszem hogy prüszköltem amikor megszüntették az automatikus fagyűjtést és leszórták helyettük az ágakat. Majdnem abbahagytam a játékot. Azóta meg imádom. Igazából havat is úgy kellene gyűjteni, ahogy ágakat. Mert pl. egy barlang mélyén már nem működik, hogy úgymond kimegyek a hóba azt gyorsan összegyűjtök valamennyit forralásra.
1.52-es verzióban megint el vannak baszva a farkasok. Nyakig beöltözve késsel fogadtam egy támadást, és 50% életerőt leszedett. Előtte lévő játékban már gyanús lett, mert 50%-ról végzett ki, de akkor nem voltam úgy beöltözve és nem volt fegyverem. Bosszantó ez stalker módban 2 óra gyűjtögetés után. Nem is kezdem újra, várok egy patch-et.
A Rejtélyes-tó mappon merre találni nyírfa-csemetét?
Köszi a térképekhez a linket. Törött nyilvesszőket találtam, azokból kaptam nyilhegyeket. Érdemes az állatbőrőkből ruhát csinálni és azt hordani? Vagy majd idővel találok kész ruhákat amik a csináltakkal felveszi a versenyt?
Az állatbőrösökkel semmi sem veszi fel a versenyt ...azok a legjobbak......
Ravine térképen, hogy tudok leereszkedni, lemászni (és persze visszajönni) a folyóvőlgybe? Ha kötéllel akkor hány darab kötél szükséges?
Van magyar facebook oldala a játéknak, akinek van kedve csatlakozzon: https://www.facebook.com/groups/345215019395381/
The Long Dark | Magyar Túlélők Csoportja
Reparálhatóságuk a döntő, tehát ha mozgásban vagyok, akkor nem fogok bőrözni, mert nincs időm kivárni, amíg a nyers bőr feldolgozhatóvá válik. Két bőrcuccot gyártok le a játék kezdeti szakaszában, a farkaskabátot, meg a szarvasbőr nadrágot. Ezek fölé veszek könnyen javítható talált kabátot-nadrágot, és akkor elsősorban azok kopnak. Nyuszisapka gyorsan amortizálódik, hasonlóan a kesztyűhöz. Kényszerűség esetén csinálom meg. Ha van hátizsákom (azt mindenképpen megcsinálom, illetve megtalálom, ezért a Hushed régióban kezdek), akkor egy nyuszikesztyű azért van tartalékban. Szabadtéri alvásnál, vagy szélcsendes hideg időben jól jöhet. Szarvascsizmát nem csinálok, csak ha tanyát vertem sok napra. Egyébként jó cucc, csak nem létszükséglet, mert vannak egyéb jó bakancsok, amik kezelhetőbbek. Medvecuccokat nem csinálok, mert nehezek és mert medvét kell hozzájuk ölni, ha reparálni akarom, ami túl nagy befektetés a farkaskabáthoz képest. Rutinos medveölőknek persze lehet nem akkora truváj, de én nem akarom a készleteimet medvére pazarolni. Azon már agyaltam, hogy farkaskabát helyett medvekabát legyen, mert ruha alatt nem igazán kopik, de hát a farkascucc kezelhetőbb. Annál nem félek, ha kopni kezd, medvénél állandóan az állapotjelzőt figyelném, hogy mennyivel csökkent.
Jelzőpisztolyra minden állat megijed, nyilván medve és szarvastámadáskor jelent segítséget, szóval farkasra nem pazarolom, csak ha nagy szarban vagyok. Farkasra pisztollyal ijesztünk. A ruházaton meg az kopik, ami kívül van. Nézd meg szépen, hogy öltözködésnél hogy fityegnek rajtad a ruhadarabok. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.04. 21:44:03
Story vagy sandbox? Ruhát folyamatosan találsz és könnyű javítani. Rég játszottam, de a gyártott ruhák erőforrás igényesek, el kell ejteni a vadat és nehezebbek mint a kész cuccok, cserébe többet védenek.
Na jó. Nem tudom hányadszor vettem elő a játékot 2 év alatt, de többször. És többször hagytam abba a farkasok miatt. Most végleg befejezem. Legkönnyebb fokozaton értelmetlen játszani, ott minden állat elfut előled. Eggyel nehezebb fokozaton meg már játszhatatlan a farkasok miatt. Egyszerüen unok 5 percenként ki-be lépni a játékba, közbe rejtett fájlokból visszamásolni a régebbi mentést. Nevetséges. Nem értem mért nem lehet egy játszható nehézségi szintet berakni a játékba és mért nem lehet mentés-visszatöltést csinálni a játékba. Nem csoda, hogy évente egy epizóddal készülnek el, igy senki nem vásárol meg egy szar, játtszhatatlan játékot, ergó nincs pénzük fejlesztésre. Kár érte, pedig kenne fantázia a játékban. Egyszerüen a farkasokkal el van baszva az egész.