lol lehet saját bázist építeni ami enged xp-ből meg árakból... most vettem észre :D
Jájj. Az első két csata: futok a team után mint a hülyegyerek, megeresztek egy-két lövést aztán már el is fogyott az enemy... A pve-nél meg lehet en nem veszek észre valamit, de ugyanarra a finomitos palyara rak, ugyanazzal az objective-el, ugyanazokra a helyekre spawnoló enemy-vel... ez igy furcsa
elvileg van egy jobbra-balra nyíl, ami mellé nem traininget ír, hanem mission-t
T4-ben imba, de nehogymár átcsapkodjon egy T6 MBT-t 230 pennel. Ész megáll. Mondjuk a Leo hasát minden átcsapja, és az egész teste egy nagy has, meg taknyos zsepi oldalpáncél.
Ezek is ugyanazt fogjak eljatszani mint a wg. Beraknak egy csomo op premium tankot, majd szepen lenerfelik oket a fenebe, balanszolas cimszo alatt, amikor mar eleg sok jatekost megfejtek vele...
Type59-el is mi volt mar regebben. Hordakban ozonlottek el a randomot, legazoltak mindenkit, szinte serules nélkül, most meg egy tier 6-nak is free-frag :)
Egyébként mi a jobb? Keleti blokk vagy nato? Ahogy elnezem 2 arms dealer van csak...
Nekem pont azt mondták, hogy a hetesnek szarabb a páncélzata mint a hatosnak, mert több weak spot van rajta. Úgyhogy már készítem a morfiumot, mert ezt a hatost is mindenki mindenhonnan áthugyozza, ha nem tudod hulldownba tenni, de a jelenlegi pályák nem nagyon támogatják a rendes hulldownt. Ha igen, akkor csak a T-80-ak hugyozzák szét, de azok durván. Úgy átcsapják a tornyát, hogy öröm nézni.
Jelenleg MBT-k közül szerintem az Abrams ág a legjobb, már az XM1 is gyakorlatilag sebezhetelen szemből az öt centi magas kupoláját leszámítva, de az Abrams-eken se találtam még soha fogást. Mondjuk ezzel a fos átütésű ágyúval nem is csoda.
Ja és akinek gondja akadna az orosz heavyk tornyának beütésével szemből, a T-72/T-72A-nak szemből nézve jobb oldalt, a torony tetejét érdemes próbálgatni, látni fogjátok, hogy egy tenyérnyi területen bezöldül a célkereszt. Nehéz beütni, de nem nehezebb mint a parancsnoki kupolát, és ha sikerül, előbbivel ellentétben ez a teljes sebzést beadja. T-80-nál pont fordítva, annak az az oldal autobounce, a parancsnoki kupola tövét viszont elég könnyű teljes sebzéssel beverni. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2015.10.08. 20:45:20
Igazából most tapasztalom ezeket a járművet. Eszméletlen brutális. Van egy 6 lövéses (salvo) ágyúja, 100-as pen 100 damage, és 6,7 mp alatt tölti be. Ez a pen elég az összes könnyen páncélozott tank ellen, és a nehéz tankokat is szétbontja hátulról. 4 kereke van, úgy éreztem, hogy mind a két tengely külön kormányozható, valami iszonyatos mozgékonyságot biztosít a tanknak, de szokni kell, furcsa irányítani a lánctalpasok után.
Van hozzá Milan 2-es rakéta (nem biztos, hogy jól emlékszem de talán 800 körüli pen és 700 kürüli sebzés, vagy fordítva). Nézzétek el nekem, sietve írom.
Na ez HEAT rakéta, és azt hiszem tier 7-ben már megjelennek a páncélmodósítók (reaktív, kerámia), és akár 1,5 szeres páncélvédelmet is adhatnak mondjuk HEAT ellen, így a az egyik LEo variáns 700 körüli toronyvédelme máris 1000 felett lesz. Tehát nem olyan brutális érték ez.
Azt nem tudom, hogy irányított rakéta-e, vagy sem, mert még nincsen kifejlesztve.
Az elődje a swingfire (tier4) két darab irányított swingfire rakétát tüzelt. Más fegyverzete nincs. Ez elég kellemetlen tud lenni, mivel fullosan, legénységi perkekkel, és modulozással 14-re vihető a két rakétának a betöltési ideje. A két rakéta indítása között 2 mp telik el, de indíthatsz egyet is. Ha egy maradt, rá lehet tölteni.
Lövés előtt meg kell állni, 2,5 mp a tűzkész tétel, aztán lehet lőni. A kilőtt rakétát az egér célzókörével mozgatott sniper nézetben. Nem lehet elkanyarodni a rakéta elől (vagy én vagyok kurva jó).
A rakétának ugyanúgy van átütési indikátora, tehát úgy kellene rajta tartania célon, hogy végig zöld legyen, mert ha nem üt át, nem sebez.
Mivel nincs tornya, így ha egy pixel is kilátszik a tankodból, már tudsz snipernézetből rakétát indítani, azaz úgy kell elképzelni, mintha - végtelen ágyúsúlyedése lenne.
Nagyon jó camo, és látótáv jellemzi a swingfire-t, de nem túl mobilis.
Miért nem OP az irányított rakéta? Nos jelzést kapsz, ha rád állt. 200 m/s a sebessége, így van időd bebújni a fedezék mögé.
Ez a valóságban úgy működik, hogy állsz a fedezék mögött. Kigurulsz lőni, kapd a rakéta indító jelzést, visszagurulsz kényelmesen (500 métert cirka 3 mp alatt tesz meg a rakéta), a kő mögé, és a rakéta a kőbe csapódik. Nyilt terepen nincs előle menekvés, de a két rakéta 2 x 260-at sebez, aztán 14 mp töltés. Egy AMX 10P 90 prém 4-es TD 4,6 mp ként lő a nyílt terepen beléd 420-akat. A swingfire alkalmatlan a közelharcra. mert függőlegesen lövi fel a rakétát, aztán vezeted célra. Valamint nincsen más fegyverzete. Ergo csak PVE-zni jó, de ott mocskos brutális.
Ezzel szakít a FOX a 30 mm-es automata ágyúval.
Remélem segítettem.
Beállításokban UI settings, és van két alapértelmezésben bejelölt négyzet, "hide incoming damage", és "hide outgoing damage", ezek elől kell kivenni a pipát.
west european MBT-rol tudunk valamit? ne feltetlen akarnam elsonek kihuzni a mindeki altal huzott agat, ez erdekesnek tunne, de sokat nem tudok roluk mennyire jo tankok? Chall es Ariete?
Ctrl+ egér klikkel oda pakolod ahol nincs útba a hit log ----------------------------------------- lexlutor #1382 Ui settings-ben a csuszkát huzigálod Utoljára szerkesztette: ximix, 2015.10.08. 21:08:03
és ez a proven mikor eléred az 50%-ot mit takar pontosan? Illetve van egy féle xp- amit arannyal tudok konvertálni, az csak arra jó semmi másra nem, hogy szórjam a casht? :D
Fos, a jelenlegi MBT ágak szégyenei, mind a Challenger, mind az Ariete. Legalábbis nekem eddig egybehangzóan ezt mondták, akiknek megvoltak. Csupa weakspot mind a kettő, hatalmas, teljes sebzést adó optikák és búvónyílások a tornyon, papírvékony kémlelő a testen a torony alatt, stb. Egy előnyük van, hogy állítólag ezt az ágat lehet a leghamarabb kihúzni.
Feloldja a proven státuszhoz kötött modulokat, azaz retrofiteket, parancsnokokat, portrékat, pénzjuttatásokat. Már ha vannak ilyenek az adott tankon. A konvertálható XP ugyanaz mint a WoT-os free xp, pénzért free-t (global reputation) tudsz csinálni a proven-es tankjaidon lévő XP-ből.
Persze, az volt a cél, hogy a WoT-ból átcsábított playerek otthonosan mozogjanak. Én se emlékszem sokra, általában addigra már rég ledarálta a másikat valamelyik csapat.
kicsit zűrzavaros, de wot-hoz képest kva sok műtyűr meg apróságok, meg ilyen dolgok vannak pl.: ez a retrofitek, meg bázis dolog... a wot-ba nincs ekkora "diverzitás", persze valami a wot-ba jobb, pl.: az achievmentek...
Medálok itt is vannak, csak kevesebb, és itt tényleg tenni is kell értük (minimum 80%-os pontosság, legtöbb XP a csapatban, stb.), nem osztogatják őket boldog-boldogtalannak. Egyébként eleinte tényleg baromi a bonyolultnak tűnik a rendszer, de hamar át lehet látni. A retrofitekről írok is pár szót, mert tudom, hogy nekem nagy zavar volt a fejemben, mikor elkezdtem a játékot.
Tehát a retrofitek a WoT-os felszerelések (rammer, venti, stb.) megfelelői. A WoT-tal ellentétben itt nem három hely van minden tankkal, hanem minden tanknak van egy darab univerzális retrofit helye, ezen felül modulként lehet kifejleszteni a többi helyet, amelyek vagy tűzerő, vagy mozgékonyság, vagy páncélzat kategóriákba vannak sorolva (az univerzális helyre bármelyik kategóriában lévő berakható). Nem minden tanknak lehet kifejleszteni mind a három kategóriából retrofit helyet, de olyan is van, hogy egy tankra pl. két darab tűzerő helyet is kihúzhatsz. Mint ebből kitalálható, a retrofiteket ezekbe a kategóriákba sorolva találhatjátok meg, és nomen est omen a tank azon tulajdonságait fejlesztik, amelyik kategóriában vannak. Így például a tűzerő kategóriás retrofitek között van pl. experimental propellant, ami a sebzést növeli, gyroscopic stabilizer, ami a célzási- és töltésidőt, és így tovább. Ezen felül még tudni kell, hogy a játék elején nem választhatsz a kategóriákon belül az összes lehetséges retrofitből, mert alapból csak kategóriánként egy-két darab áll rendelkezésre, a többit (és a meglévők továbbfejlesztett változatát) úgy tudod feloldani, hogy kihúzod a tankot, aminek a moduljai között unlockolható. Ha valamelyikre jobb klikkel rákattintasz, és rámész a "Find schematics"-ra, a játék megmutatja, melyik tanknál lehet feloldani azt. Dióhéjban ennyi. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2015.10.08. 21:40:26
hmm... kösz :D azért kíváncsi vagyok, hogy télleg, a wot-ot nem zavarja, hogy ennyi mindent elvettek tőlük? :D nem tettek erre is szabadalmat? vagy most már rágják a kalapjukat, hogy elk-rták rendesen? :D
Nemtom, de remélem fogják SerB-ék a fejüket, mert szerintem elkezdik veszteni a playereket majd, és annyira elkrták a kommunikációt, hogy a kutya se akar vissza menni majd, akár mit is ígérgessenek... én pl.: napok óta be sem léptem, egyedül ez a párizsos str-tankos mód érdekel perpill onnan. :D te hanyas tierrel tolod itt yossarian? :)
A Leo 1A5-tel még simán megkerestem a hatos árát, mire meglett az XP, a hatossal már simán lehet prémmel is mínuszos kört menni. Viszont pár napon belül lesz egy peccs, ami állítólag jelentősen csökkenti a javítási- és lőszerárakat, illetve némileg növeli a csatákért járó XP-t is.
If a player is really, really good they might be able to break even at the highest tiers. This is not meant as a monetization element for the game but it is something that is good for the game. With traditional MMO’s everyone rushes to the highest level character and then that is all they would play. Armored Warfare will be healthier because players will need to go back down to lower tiers in order to earn credits. This helps balance the game for new players and veteran players alike. Players should want to experience the lower tier tanks anyway because they are still modern and fun to play. Players can pay to play their tier 10 vehicles all the time, but the Armored Warfare staff would actually prefer players to just drive their lower tier tanks to fund their higher tier vehicles.
Egyébként csata után 3-5 sec a victory, 10 sec animació, 3-5 megint valami hülyeség, végül garázs, majd 10-15 sec bekerülési idő, 5-10 sec töltés, 30 sec visszaszámlálás és csata. És mindez két csata között... várakozás szimulátor.
Jah és már sikerült kifagyasztani a klienst. Pedig csak lőszert szerettem volna beállítani a pattonba. Egyébként a patton 48 vs t54 eléggé unbalanced az orosz javára... bár mondjuk még csak stock ágyú, de az orosz egy csomót pattint míg fordítva ez alig történik meg...
de ezzel is az van, mint a többi tankkal: olyan nincs, hogy első-másodikra le tudjam duplázni aznap, amelyik szopáson van, annak 8-10 csata is kellhet (ez volt ma a Leo1). De legalább meglett a OF40, gondolom az kurva jó tank :) Utoljára szerkesztette: Antimat, 2015.10.09. 00:49:52
Nyomtam én is kicsit este, a végére rendesen ráuntam, nem tudom hogy a szintis zene meg hangok, vagy az egyforma járgányok+pályák miatt, vagy talán mert alsó tierekben nem nagy szám nyomni, de engem lelohasztott rendesen, nagyon gyorsan elhal a társaság, nem néztem de érzésre nincs 5 perc egy meccs pedig elég nagyok a pályák, jó persze gyorsabbak a gépek, a láthatóság elég érdekes, kilőttek már úgy hogy kigurult egy olajfinomító tartály mögül 20-30 méterre akivel előtte ment az adok-kapok, fullra becélozva vártam, erre felvillan 5 méterrel a beljebb az úton amikor belémlő...jah és tényleg szokatlanul sokat tölt, pedig ssd-n van...nekem is van mentett eredményem 1 tierrel lentebbről
A bázis fejlesztését fogd fel booster csomagnak. Ha meg van pl, több Free XP-t kapsz csatánként, vagy a crew kicsit gyorsabban fejlódik, de ezek nagyon minimálisak. 24 óránként kapsz 100 rawot, amikből majd fejlesztheted a felhúzott épületeket.
Nekem eddig biztos War Thunder tank alázó az AW, és meg kockáztatom hogy a WoT-ot is hamarosan alázni fogja, hiszen PÁLYATERVEZÉSBEN DÖBBENETESEN megerőszakolta a nagy tank gamet. Pályákban tehát ÉG és FÖLD a két rivális. A tank irányítása itt jóval nehezebb. Kb olyan értelemben, mintha a Battlefield-el játszanék. A Wot meg kis COD féle. :D
az egy dolog, de h ennyire uti az orosz ellenfelet, az csunya igy t1be benthagyni. ertem h 3 kor alatt at lehet ugrani, de az h gyors, mozgekony, csolehajlas ok, gyorsan tolt megha taras, es meg pontos is. arrol nem is beszelve, h az oroszt csak extrem tavolsagbol nem uti at, es pont egy tarral tuti kivegzi meg szembol is, mig az tud egyet loni kozbe, plussz lomha lassu, gyenge csolehajlas, lassu toltes, gyenge szukules.. pontosan nem latom miben allna itt a balance.. probaltam he-t is az m113 ellen, de semmi kulonbseg, a normal loszerhez kepest.. ertem en h beta, de azert ezt igy ...
kicsit t1 cumi erzesem van... Utoljára szerkesztette: lexlutor, 2015.10.09. 06:44:18
Azt jól vettem észre, hogy minél jobban ki van fejlesztve egy tank, annál több legénységi cucc van a toronyra aggatva?
A másik: néha beugrik egy-egy lila játékos. Tudja valaki, hogy ezek kik?
A lila a team killeres. A külső plusz cuccok meg egyes harckocsikon látszanak másokon meg nem. Például a T-72A plusz "köténylemeze" látszik ha felteszed, de a T-64 egyetlen plusz külső komponense sem jelenítődik meg. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2015.10.09. 09:40:20
tegnap este nézegettem a tech tree-t és a shiskinnél jobbra elhúztam és mit látnak szemeim hát azt a ronda lengyel vagy nem tom mien nemzetiségű tankot aminek a a tornya meg az ágyúja olyan mintha lézer fegyver volna
Ti amugy eladjatok a tankokat? Mert egyelore gyujtok. +Hogy lehet legénységet áttenni másik tankba? Meg mintha ugyanaz a commander lenne az összes tankomban. Gondolom ez valami feature lehet. Őt például hogy tudom leváltani? Mert találtam egy menüpontot erre, 4 darab emberrel, de azokon felül nincs más? meg itt is van ilyen wot féle competence vagy ugyanaz a commander jó mindenhova?
végtelen slot van, nem gold buzik mint máshol, annyi tankod lehet amennyi a játékban van INGYEN commandereket cserélheted tankokban, szerintem minden tank linera elég egy, bár lehet több is ha akarsz tankonkénti commandert mefelelő skillekkel, tankonkénti crew van, nem vihető tovább, minden tankra más,de ha eladsz egy tankot és később vissza veszed akkor ugyan úgy meg marad az addigi legénységi xp rajtuk
Én most tier ötös szinten vagyok és per pill csak MBt-t fejlesztek, de ami a garázsomban van az egy T-64, egy Chieftan Mk5 meg egy Leo 1A5, plusz két prém jármű (Zao és Objekt 155). Minden más előző hk-t eladtam. Nem a hely miatt hanem mert egész egyszerűen nem tetszettek. Az OF-40 speciel nekem egy rémálom volt. Sérülékeny és keveset sebez. Az első MBT amit meg fogok tartani az a T72A. Az zárt bétában nekem nagyon bejött.
A commanderes témára visszatérve, pedig azt írtad, hogy egy egy tankágra érdemes tartani egy commandert. Akkor itt is van competence érték ami büntet, ha mbt-s embert teszek pl light vagy td tankba? Vagy egyszerűen csak arról van szó, hogy minden commandernek mások a skilljei és lehet a látótávolságnövelő embert az ésszerűség miatt inkább light, míg a reload skilles embert pl közelharci tankokba érdemes rakni?
szimplán minden commandernek mások a skilljei, büntetés nincs de ha belépsz a játékban és nézegeted őket rájössz könnyen mindenre Utoljára szerkesztette: ToCsEk, 2015.10.09. 13:09:31
azért erre ne vegyél mérget, fogadni mernék hogy ez a későbbiekben változni fog, szerintem mindenki tartsa csak meg a tankját mert később már nem biztos hogy lesz lehetőség ujjúbb ingyen slot-ot beszerezni. (csak egy rossz megérzés)
A wg-nek a jelenlegi pénzéhes, szarunk a playerekre nagyívben arculatához legalább 2 év kellett. Szóval ha az AW is hasonló sikersztorit jár be mint a WoT, akkor is legalább ugyanennyi idő kell a mail.ru-nak hogy a fejükbeszálljon a siker és ugyanúgy elkezdjék szopatni a népeket...
kezdés után 2 nappal nem kellene már most a több évre szóló készletek felhalmozásán gondolkodni, ez kicsit olyan overkill :D
Nekem egyébként a túléléssel vannak komoly problémáim. Sajnos elszoktam az utóbbi időben a tankos taktikai kempeléstől + a pve-be sem kell nagyyon foglalkoznod fedezékekkel, meg taktikával így pvp-ben is rusholok mint a hülyegyerek. Ironikus módon az egyetlen csata amit tuleltem t1-ben az egy full 3-as szintu utkozet volt, mellesleg akkor sebeztem valami 1200+-t is... ami a legtöbb volt eddig pvp-ben :D
Nálam detto, itt sokkal több a kempelés, aki rushol szétszedik, én szinte mindig elhalálozok mert elfelejtem hogy másképp kell nyomulni, sokkal meghatározóbb a látótáv, azt kihasználva kell a határán lövöldözni, legalábbis alsó tierben úgylátom ez a nyerő.