Ma 1 kört tudtam menni a frissen megszerzett leo2a5-el.Úgy zajlott a csatám,hogy t90ms szemből 3x egymás után full sebzéssel használhatatlanná lőtte a turret ringet,4.-re megölt.Ez általános probléma a 2a5-nél vagy szerencséje volt?Ennyi turret ring sérülésnél tovább se viszem az ágat.
Egyet tudok veled érteni, egyértelműen több és jobb szórakozást nyújt mint a WoT. Egyenlőre még csak tier 5 ig jutottam az MBT classal, illetve van egy 6-os artym. Ami még nagyon nagy pozítívum hogy sokkal jobban testreszabhatóak a tankok jellemzői a parancsnokok, legénységi skillek illetve a kiegészítőkkel. Bár azért tegyük hozzá néha így nagyon is OP masinákat lehet összerakni, legalábbis eddig én ezt tapasztaltam.
A 2A5 akkor volt brutálisan combos, mikor az emberek még nem tapasztalták ki a gyenge pontjait. Sajnos jó sok van belőlük, bár annyira nem könnyű belőni őket.
Az armatánál mit lőnek be elől? a kémlelőjét? de az csak egy kiálló tükör vagy mi a szösz. meg ott van a tornyon az a mélyedés amiben valamilyen optika van azt simán be lehet ütni, ez egész egy nagy rakás szar lesz. Amúgy meg hogy lehet belőni a tank hasát? a leókat így szoktam lövöldözni én is, de valóságban ezeket úgy be lehet ütni? Az egy dolog, hogy himbálózik mikor elindul meg megáll de akkor is a lemez olyan fokban van, hogy le kéne pattannia a lövedéknek nem? Meg a tornyát hogy üti át mikor egy majdnem vízszintes lemezt lősz meg? és ráadásul amit lősz az feljebb van az a pont mint a tanknak az ágyúja. A leónak a lövegpajzsával alul mit csináltak nincsen neki? Megint mire meglesznek a 9es tankok semmit nem érek mert kijönnek a 10esk.
IRL tank hasát vagy a torony tetejét szinte képtelenség eltalálni ha nagy távolságból lövöldöznek harc közben egymásra, ettől függetlenül teszt körülmények között már lehetséges mert amekkora sebességgel nekicsapódik a lövedék a vékony tetőpáncélzatnak simán felgyűri azt a bádoglemezt... már ha kispórolták a védelmet az adott tank tetejéről. Utoljára szerkesztette: kissssss, 2016.04.14. 00:16:38
"Amennyiben több részvétel érkezik, mint amennyi kulcsunk van, a kevesebb PvP meccs szám szerinti növekvő sorrend fog dönteni, ezzel is a kezdő játékosoknak szeretnénk kedvezni." És mivan akkor hogyha mondjuk olyan küldi be a jelentkezést akinek pvp csatája szinte nulla és inkább pve-t megy? :D pár napja volt egy 4 fős XM800T rush team-hez szerencsém snake bite-on berohantak meghaltak, nekem meg lett kb 9,7k sebzésem meg 2 killem
Hello everyone, I hope you are having a good day. I've come bearing news regarding some fairly significant changes we've made to the Matchmaker following your feedback after MM 2.0 was released. These changes are currently slated to go live in 0.15.
Skill Value In 0.15, instead of using a straight global win rate, we will now use vehicle win rate to help balance a match. Please note, we will only use vehicle win rate once a player has reached a certain threshold number of matches in the vehicle. Below this threshold, we use a linear interpolation between global win rate and vehicle win rate.
Skill Balance Skill balance will now occur after a pool of 30 random players has been selected and 2 teams formed based on vehicle balance (i.e. matching tiers on both sides). Instead of using the mean-based average team win rate approach introduced in 0.12, we will now use a "local ranking" method:
First, the 30 players are sorted by skill value (vehicle win rate, see above). Based on this sort, the players are split into 3 even ranks of 10 players per rank: "high skill", "medium skill", "low skill". Note that 3 groups of 10 are always made no matter what the actual differences in skill values are. Players are then swapped between teams in order to balance the total number of each rank, regardless of individual skill value or average team value, targeting 5 of each rank on each team. Swaps are only made between same tier and class players in order to maintain vehicle balance.
This achieves improved team balancing while not singling out individual players, stacking a match against good players, or targeting a 50% win-rate. Simulation shows this does a good job of eliminating largely imbalanced teams, while not being aggressive about equal average win rate and allowing for some fuzziness in the balance of matches. This will allow players to reach higher win rates without the system working against them to achieve a 50/50 win rate across both teams. Regardless of WR differences between the top 10 "high skill" players, the system will attempt to randomly distribute 5 of them on both sides as long as the tiers are equal.
más
A tier 10 tank on the PTS costs 22.950.000 million credits (I was expecting to be more expensive) The cost can still be changed since it is still early testing
A Mk3 retrofit for a tier 10 costs from 5.456.000 to 8.184.000 million credits
Messze többet érnek, mint a 10 ezredik felfosott replay videók meg a hozzá tartozó többnyire felesleges narrációk. Főleg amelyik narrálásra alkalmatlan.
-14 Armata Changes: -Alpha damage of all weapons decreased by about 5%-10%, depending on the weapon. -Slightly decreased ATGM penetration. -HP increased from 2795 to 3100.
Challenger 2b: -HP decreased from 3795 to 3520 -140mm gun reload time decreased from 10 sec to 9 seconds
Sphinx: -Autocannon salvo reload time decreased from 12 seconds to 10 seconds -Autocannon AP penetration increased from 272 to 306
Leopard 2A7-140: -120mm gun reload time decreased from 8.57 seconds to 7.86 seconds -140mm gun reload time decreased from 10 seconds to 8.33 seconds
XM1A3: -140mm gun reload time decreased from 10 sec to 9 seconds -Aim Time for both guns decreased from 2.9 seconds to 2.4 seconds -Peak accuracy improved from 0.0998 to 0.09 for 120mm gun -Peak accuracy improved from 0.1088 to 0.095 for 140mm gun
PL-01: -ATGM penetration decreased from 1586 to 1388
As always, everything is subject to change before 0.15 is officially released
the Leo 2A7 will get more retrofit slots, the Chally 2B will get its mobility slot swapped to firepower and there will be a number of armor adjustments to most T10s.
Obsidian újra alkotott 72 kb update és ez után adatbázis hiba, klántársnak is, gratula. Szánalom ez a fejlesztő brigád!
ilyen ez a béta teszt, már leeht tölteni az újabb pacht és voálá működik
melyik a szerver oldali célkereszt? lehet amúgy be van kapcsolva, de akkor is olyan szar mert nem tudom eltalálni a tankokat mindig ugrál a célkeresztem. 260 hpja volt lett volna 4 lövés erre majdnem elment rá a fél táram és ő meg leszedte a háromnegyed hpmat. Mi a francot csináljak ezzel?
Milyen lesz az új merkava 7esprém tank? az AW basen van róla videó bemutatás, mit szóltok hozzá? Eléggé szívás, hogy az elején van a motor. de baromi pontos ágyút lehet vele csinálni! Amúgy a Challenger 2 meg állandóan lőszerrekeszt kap ha a torony oldalát hátulját lövöd, hiába van 4000 hpm van amikor felrobbanok 3000ről. Ezt megint direkt rakták bele. így meg hiába van hp előnyöd....
Tier X tankot minek kell fejleszteni? 2160000 xp kell hozzá! Lesz tier 11 Amúgy meg szerintem gyengébbek a X tankok mint a 9esek. Meglesz nemsokára a t90ms fullra kihúzva, melyiket vegyem meg? :D Amúgy a challenger 2-őn 0.03 as a pontosságom szerintem a Xes is ilyen lesz jobb mint az armata?
Én az Armatát vettem meg, jó gép, de ha rám hallgatsz, vagy ezt veszed, vagy a Challyt, vagy a PL-01-et. Feedback alapján ezek jók, az Abrams a szokásos langyi meh, a Leo meg szintén a szokásos bugos foskupac. Egyébként nagyjából mindegy, a T10 meccsek ugyanúgy a power creepelt gépek zerg rush összecsapásából áll, mint a T9.
PL-01-et vettem és nem bántam meg. Még nincs kihúzva teljesen de a camoja 0,4, látótávja 460 méter, de az APS ezen is bugos mert nem működik. 38 AP és 10 ATGM rakéta. Az AP-val simán lehet 20+ k dmt-t lőni, a rakáta viszon az 1050 mm pen ellenére gáz, mert zöld indikátornál is több, mint a fele nem sebez illetve csak modul... Ha nincs Sphinx a PvE-ben akkor szokott lenni 15+ spot, 15k spot dmg, 20k saját dmg. Igen csak hatékony és mozgékony jármű. Kicsit szélesebb, mint amire számít az ember így kicsit szokni kell az első körökben. Utoljára szerkesztette: aru, 2016.05.05. 22:39:15
Napi bejelentkezés a 7. nap és login után újraindul?
Igen. Bár néha elég érdekesen működik ez a rendszer. Minden nap be szoktam lépni és összeszedem a bónuszt, de ha későn (21 óra után) lépek be, többször volt már hogy megszakadt a sor és újra kezdte.
Másnak is megvan az, hogy win 7 64bit-es rendszerben elindított AW a betöltésnél az explorer.exe behal? ha azt újra indítom a feladat kezelőben akkor a háttérben futó AW betölt.
Nem volt ilyen gondom. De olyan igen hogy be mennék csatába és van 24-27 játékos.
A 0.16-os tapaszban már legalább majd javítják a shot delay-t. Ezt mondjuk fél éve kellett volna megcsinálni, de ez legalább már valamennyire jó irány.
A vicc az hogy én még a téli bundly miatt kezdtem el AW-t játszani (mondjuk már akkor nézegettük a játékot, mikor WoT-oztunk, pedig az se tegnap volt). És azóta van Type 59-em (pont akkor volt a karácsonyi ajándék osztás amikor regeltem) a bundlys ajándékot meg azóta se váltottam be xD És most megint van AW kód. Mondjuk én kb 2 normál csatát mentem, a fun faktorba nekem bőven belefér a botok elleni harc, és amúgy sem célom hogy pikk-pakk legyen T10-es tankom. (Oppai klingon style!)
Max délelőtt bár én akkor is többet láttam 70-80 + pve, este 10-11ig meg 200 körül mozgott, 1-2 perc volt hogy csatába dobjon. Nyilván kurva kevés a játékosállomány de túlozni se kell. :) Utoljára szerkesztette: Lokker, 2016.06.16. 13:13:30
Klassz játék. Rámegyek PVE-ben a BMPT-re hátulról, lövöm, visszalő. Tornya előre áll, pont az ellenkező irányba. Számtalan ilyen esetem van... Utoljára szerkesztette: takimanprefect, 2016.06.16. 18:59:45
már meg van az arany meg a credit, átváltottam pve-re és ott csináltam meg.
az a kill steal ami pvp-n megy omg... 4 barom azt várta hogy majd a másik adjon le lövést az ellenfélre csak azért hogy meglegyen az eventhez a kill, az nem számított hogy közbe meg őket is lövik... áhh :D
PvE-n is megcsinálható? Vagy PvP is kell mindennképp ha további bónusz goldokat akarok? 10 PvE győzelem, 25k sebzés és40 kilőtt bot kell nem? Akkor 0,5 milka kredit és 200 gold üti a markomat? Utoljára szerkesztette: Angelus1991ster, 2016.06.18. 21:13:31
én kaptam egy és félmilliót az arany mellé, pve-ben sokkal könnyebb megcsinálni.
elég ha csak egy játékmódban csinálod meg, nem kell mindkettőben.
A 30 nap prémet ugyanúgy beváltható boostnak adja mint a napi loginért járó 24 órást? Am ezt a küldit/izét hol irja? Mert a napi küldiket látom, de az eventeket nem.
én az E3 kódot steamgifts-en szereztem be.
Darun*
https://aw.my.com/us felmész a hivatalos oldalra bejelentkezel és utána rákattintasz az armored warfare logó felet lévő profilra(a felsö sarokban lévö nem jó) és utána legörgeted az oldalt.
ja és a 30 nap prémet akkor aktiválhatod amikor akarod ugyan úgy mint az egy naposat. Utoljára szerkesztette: kissssss, 2016.06.18. 21:41:24
Igazából én erre a 10 győzelem, 25k sebzés, 40 killre gondoltam. Ezt hol látom? Mert sem a hivatalos oldalon nem látok semmi eventes hirt, sem a játékban nem mutat, a napi küldinek kivül mást. A kódot egyébként be tudtam váltani, de a WoT-ban ugye azt szoktam meg, hogy onnantól indul a prém, amikor beváltom a kódot. Szerencsére itt játékosbarátibb módon oldották meg, hiszen nem biztos hogy azonnal el akarnám lőne a prémet. Egyébként köszönöm a választ! :)
már le írtam hol találod, ott ahol aktiváltad a kódot is.
Azért a hirekben kiirhatnák hogy event. Am mi ez az epic lag a játékban? Nem birja el a szerver azt a kb 100 játékost akik tolják a küldit? :O
Ez egy példa volt. Ma egy tizes MBT balra célozva küszködött egy Sphinx-el. Felbukkantam mögötte, hogy meglövöm, abban a pillanatban lekapta fél életemet, még időm sem volt lenyomni a "tűzgombot". Na, ilyen is csak a Star Wars-ban van.
"Event days start on Saturday at 00:01 (CEST for EU server, PDT for NA server) and end on Monday that follows the respective Hot Weekend at 09:00 (CEST for EU server, PDT for NA server)"
- Ezek szerint szombat első percétől hétfő 9 óráig lehet teljesíteni a missziót.
Igen, azóta már megnéztem én is, sőt! Az első két hét már kész is van. És tök jó hogy hétvégére még +100% repus event is van.
Teljes mértékben nem is tudom egyelőre megérteni azokat, akik a játék miatt sirnak. Igaz hogy magas tierben nem játszok és nem is szándékozom, alacsonyban viszont jól el lehet lenni. A PvE miatt kevesebbet idegeskedik az ember a MM miatt, kevesebb a retardált és a játéknak is kevésbé van lehúzás szaga mint a WG-s játékoknak.
De a legutóbbi Q&A-ban ezt is belengették. Nem tudom mi ez, de láthatólag Chally I alváz, és valami unmanned torony. Valószínűleg mindkettő prémium lesz.