Most nem erről van szó. Egyszerűen csak annyi, hogy még ebben sem mertek újítani... Vajon milyen lett volna 20 vs 20, vagy 30 vs 30, esetleg egy 4 player vs több tucat enemy PVE módban stb... Bár a wotban is van 7 vs 7 játékmód szóval gyanítom azt még itt is be merik majd vállalni...
Persze egészségesebb, ezt írtam... csak ugye szórás itt is van, plusz még erre jön rá a randomság az átütésben meg a sebzésben. De egyekutya ez még belefér, csak ne másolják le a wot féle "kritikus" sebzést, ahol a lánctalp elenyeli a HP sebzést, vagy mondjuk a lövész veszi le mellel a 152-es lövedéket, ezzel megvédve a tankot a károsodástól.
@Lokker: mitől ideális a 15? :) A lényeg ahogy talicska is írta, hogy tolják itt a buziszöveget (hosszadalmas tesztelés előzte meg, és úgy választották ki a 15-öt mint ideálisat) holott nyilvánvaló hogy miért 15 :) (kis szarkazmusal: azé 15, mert a tank és térképszerkesztőben amit a WOTtól kölcsönöztek nem lehet átírni a játékosok számát)
"azé 15, mert a tank és térképszerkesztőben amit a WOTtól kölcsönöztek nem lehet átírni a játékosok számát)"
Én lassan már azt gondolom, hogy egyik éjszaka egy összekormozott képű banda kommandós felszerelésben kötélen leereszkedett a tetőről és az ablakon keresztül bemászott az irodájukba és ott egy ultimate copypaste-el lemásoltak mindent, majd az utóbbi évi fejlesztési munkálataik kimerültek abban, hogy a wot-os modpackokat beleheggesszék a játékba és betegyék a szintén mirtankovról lehúzott modern tank skineket és modelleket... XD
Jah és igyekezzünk nem meglepődni ha látunk egy malinovkát, csak a fehér házak helyett, modern hangárak lesznek, a hegyen lévő malom helyett meg egy felhőkarcoló. :P Utoljára szerkesztette: FosTalicskaa, 2015.05.19. 13:24:25
Filmet láttunk róla párat.... meghát ugye tudjuk hogy az új csodaengine alatt fogjuk kerülgetni az artiskúlókat, amikre persze a rendszer kedvesen figyelmeztetett 3 másodperccel a becsapódás előtt. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.05.19. 14:07:59
Videók, leírások, mégtöbb videó, gameplay, youtube hírességes bemutatók, méghtöbb videó... De nyilván ezután meg jön a szokásos, hogy: "~Hát de ebből nem lehet véleményt alkotni..." pedig,de! Véleményt azt lehet. Mindenestre a végső ítélet úgyis akkor fog megszületni ha majd kipróbálom.
Érzésre majd teljesen más lesz a Cryengine, mint a WoT BW motorja. A tankok kisebbek (FOV nagyobb), arcadesebb az egész játék, és a pályatervezőjük is teljesen másmilyen. A program is, és az ember is. A csaták dinamikusabbak, gyorsabbak, nem lesz 2 percnyi üres menet minden csata elején.
Nem lehet azt mondani két Jingles videó alapján (egyik AW, másik WOT), hogy ez ugyanaz a játék, csak más skinnel.
Majd elválik. Mindenesetre ebben a copypaste-ben még így is sokkal nagyobb potenciált látok mint a gayjin szörnyszülöttjében. Szóval félre ne értsd, ez egy várós játék, de a WoT után már sokkal kritikusabban állok hozzá az ilyen masszív grindelős online mmorpg arti flash játékmenetet szimuláló játékokhoz. Esküszöm, ha nem lennének artik, még a legdrágább csomagot is lehet befizettem volna, így is bizalmat szavazva a fejlesztőknek...
Első tesztben még nem voltak szakaszok, és max összeszámolással dobott be a haverokkal ugyanabba a csatába. Ez volt az egyetlen, amiben a WoT jobb volt.
Azóta van benne szakasz, igaz, sajnos arty is. De velük (ellenük) meg már nem játszottam. A szerverek azóta meg folyamatosan OFF-ok, csak EA-ra mehetünk be mi is.
Ha' most mit irjak? :) Felig sincs kesz jatekrol... nah par dolog: a fizikat nagyon jol eltalaltak amolyan WTGF (drift ezerrel) es WOT (drift csak nagy sebessegnel) kozottire lottek be, de nyilvan meg van melo vele, finomitasra szorul; A modern jatek engine elonye a WOT koros folyamatosan hegesztett vackaval szemben, kellemesebb grafika, az alfa mar most jobban nezett ki a WOT-hoz kepest, pl, eso szakad ezerrel lazan fut a jatek es folyamatos, optimalizaltabbnak tunik. Rengeteg meg a tennivalo a cuccal de jo lesz ez.
Legutolsó teszten nem sokat játszottam, de a februárin egész sokat, akkor kerültem be. Én se tudok nagyon mit mondani, csak Solten postját kiegészíteni. A februári teszt abszolút kellemes csalódás volt, alfa verzióhoz képest egész stabil volt a játék és nem voltak eget-rengető bugok mint a legtöbb más alfában, grafika szép, játékmechanika jó, a pályák szépen meg vannak csinálva és van egy kis élet is bennük, pl a városi pályán sok a szirénázó rendőrautó, ó és fel lehet kapcsolni a refraktorokat a tankokon :D A játékmenet abszolút WoTos fillingű kiegészítve új dolgokkal mint pl ATGM rakéta stb. Szóval mikor játszottam kb ugyanúgy csináltam a dolgokat mint WoTba és működött, ami pozitívum mert könnyű adaptálódni a játékhoz, csak az eltérő dolgokat kell megtanulgatni. Utoljára szerkesztette: Nazarov77, 2015.05.20. 07:47:36
üdv! gyors kérdés: látom a FAQban hogy 27én early access indul,aki csomagot vesz azonnal be is kerül. arra van esély hogy vásárlás nélkül is válogatnak be embereket,vagy most még csak a fizetős csomagok köre jön?
Az alapcsomag 4,5 ezer ft. Egynapi diákmunka bér. Bár a 2. csomagban az MBT-70-e jobb lett volna. Már itt látszik, hogy a wg-től már átvették a szemét viselkedést. Az oldalon a profil résznél: egy kulcs ikon mutatja, hogy early maccesz hozzáférésed van.
mé lenne szemét viselkedés csupán lehetőséget adnak azoknak is a játékra akik esetleg nem lettek beválogatva, illetve wt-n mégcsak ien válogatás sem volt hanem ott egyből az hogy csak az próbálhatta ki aki vett olyan csomagot.
Ha lehet fogadni, akkor gondolom itt is olyan kiterjedt tesztelést végeztek mint amikor megállapították hogy a 15 vs 15 a legideálisabb játékosszám. Az új kutatásnál azt állapították meg, hogy a 10 Tier a legmegfelelőbb egy ilyen játékban
Eleinte csak 6-ig, de utána jönnek be a nagyobb tierek. Az Armatá-ra is azt mondták hogy vagy 9, vagy 10 lesz, úgyhogy a PL-01 is hasonló kategória lehet.
Igen ezek ilyen időszakos tesztek, alfából is pár havonta volt kb ennyi teszt nap, időkorláttal. Megy Június 3ig aztán leáll és majd valamikor később megint lesz teszt amikor bejelentik.
Orvosodat meg kéne már látogatni és megint feliratni egy adag bogyót, mert amit mostanában produkálsz itt a fórumon az sztem már kezelésre szorul... komolyan, ha a szórakozás rád ilyen hatással van akkor inkább tanulj vagy dolgozz 7/24...
Engem egyáltalán nem is zavar ez az eaerly access. Most úgyis elvagyok a saintsrow-al, mire végzek vele, addigra pedig talán ez is elérhető lesz. Az early accessről meg annyit, hogy remélem elárasszák az egészet az artik és tönkreteszik az összes csatát, hogy mire kijön majd a nagyközönség számára a játék akkor már be legyen építve a szép kis checkbox amivel ki tudod őket tiltani a meccsedből.... és lesz végre egy jó kis tankos játék, ami több lesz mint egy startlapjatekok szintu felülnézetes flash csoda. Utoljára szerkesztette: FosTalicskaa, 2015.05.27. 10:07:49
Kinek van arra ideje... Az info gyűjtesre megfelel ez a fórum is. Látod most már tudom, hogy gondok vannak a letöltéssel és ez az ő hibájuk. és ehhez elég volt 1 mondatot gyorsan átfutni...
A 3-hoz vadászok coop emberkéket akikkel végig lehetne tolni a multi achievementek miatt. Jelenleg a 4-el játszok amugy, amivel lassan megint végzek, szóval ahhoz is kellene egy állandó partner majd. Aztán jön a gat out of hell... ezt nem akartam először megvenni, de akkora fun volt a 3-4, hogy végül a humbelbundle spring sale-n nem bírtam ellenállni neki. :P
Szóval a 2 kivételével most mindegyikkel aktívan játszok.
3-at toltam, a 4 fenn van a listámon de vhogy nem kezdek bele.. nemtom, olyan furcsa, vmiért mindíg az az érzésem mintha egy átskinezett Prototype 2-t látnék.. meg az a repülés...
Jah, kicsit más stílus. Nekem bejön ez a no difficulty superman játékmenet, de ahogy olvastam steamen sokan panaszkodtak rá, hogy a 3 nyomába sem ér ez a rész. Viszont azt hallottam, hogy a készítők ezt egy nagy dlc-nek tervezték, kb mint a gat out of hell, de a kiadó az asztalra csapott, hogy nem ebből már pedig SR4 lesz és punktum. Nem tudom ez mennyire igaz, de sok mindent megmagyarázna. Szerintem sem érdemli meg a 4-es zámot, főleg, hogy az egész város, karakterek, fegyverek teljesen ugyanazok.
Hát ez így elsőre igen szar, 2015 van. és elvileg már egy éve csinálják, nemigaz, hogy nemképesek a megjelenítést normálisan megírni, wg ebből a szempontból korrektebb
Dolgozok és tanulok. Csak ócska cégek szart adnak amikor fizetek nekik. És mi ez a 7/24?
nem tudom mit vártok ez egy kibaszott ALFA :D úgy kéne kezelni, open béta előtt nem érdemes véleményt mondani róla, nah meg belekezdeni sem :D játszd és teszteld reportold a bugokat
Nem kell vele foglalkozni, a WoT fórumon naponta több tucat ilyet és még rosszabbat olvashatsz tőle. Úgy tűnik ő ilyen szado-mazo lélek, nem szereti, de mégis folyamatosan játszik vele, tízpercenként habzó szájjal anyázva a cégre, aminek köszönheti a játékot:D
Kb. este 6-tól nyomtam este 8-ig, aztán el kellett mennem itthonról. Nem volt semmi baj, kicsit csúnyácska még, de fullhd-n minden very high beállításon simán megvolt a 45-60 fps (de mondom, még így se olyan eye-candy, mint a WOT vagy a WT). Amúgy jól szórakoztam, a két ágon már meglett a T2-es gép + pár modul, de az LAV-150-et nem sikerült leduplázni, volt olyan, amikor sok-kevésről kaptunk ki végül. Nekem wot-ban egyik egérgombra van blindelve a sniper-nézet, ezt egyelőre nem tudtam a játékba beállítani, de csak meccs közben próbáltam 2-3 alkalommal, lehet, a garázsban menne. Jó lesz ez, sok dolog egy-az-egyben ugyanaz, mint a wot-ban.
Artyktól mennyire lehet idegbajt kapni?:D Egyébként itt lesz hardwipe?
Magasabb tierben vannak artyk, ez alatt a 10+ csata alatt egy sem volt.
wipe sajna minden ien pár napos után van, igazán csinálhatnának már pár naposnál hosszabb tesztet vagy legalább ez a rohadt időhözkötés ne lenne, arty na és mi a baj vele amint rajtad a célkeresztje egyből jelöli azt neked a játék plusz ha az arty lő akkor maga a tank hud nélkül kb 5-10 másodpercre meg is jelenik.