Közben véletlenül rájöttem hogyan érdemes használni a küklopsz pajzsot. Elég sok reaper támadáson vagyok túl, és hirtelen megvilágosodtam. Idáig úgy használtam, hogy ha feltűnt a radaron a piros pont, akkor bekapcsoltam a pajzsot, kidobtam a csalit, majd hármas fokozaton leléptem. Ez egyébként mindenre elég, csak nem takarékos. Most azt csinálom, hogy figyelem a radaron a lény mozgását (értelmet nyert a radar is), és csak akkor kapcsolom be a pajzsot, mikor éppen támad. Amikor lefordul, kikapcsolom. Tesz egy kört, megint támad, megint bekapcsolom egy pillanatra. Olyan jó! :D
Vagy csak egy textboxot amire az van írva: "Te is rá fogsz b*szni hamarosan!"
sztem semmi endgame cuccot ne rakjál be,hadd küzdjön az ember :)
Mondjuk lehet egyszerűbb, ha magát a küklopsz fejlesztést rakom bele. :D Egy meztelen kép magamról, a küklopsz fejlesztés, meg egy virágmag, amit ha elültet, rám gondolhat játék közben. Majd még kitalálom. :D
Ja, találtam egy megható időkapszulát. Lefényképezte a srác a bázisát, leírta hogy mennyi szép órát töltött a játékkal, majd belerakta a saját builderét, hogy azzal épített fel mindent, és most átadja, hogy nekem is segítsen. :)
Én kianitokat tervezek belerakni, hogy meg tudják csinálni a hőenergiás cuccot a küklopszhoz már az elején. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.17. 15:21:46
Tehát ötvözöm a kettőt. Tengeralattjáróval bázisként a határszél közelébe merészkedem, aztán csikóhallal derítek. Találtam is egy tisztességes roncsot. De most igazából a feeling a lényeg, mer ugye nem a játék része, hogy derítsük fel a határokat, csak ez a map mod kihozta belőlem, hogy minijátékként felderítsem a komplett játékteret.
De sokkal hangulatosabb tengeralattjáróval. Fel van szerelve mindennel, viszek egy szkenner roomot is, ismeretlen terepen rákeresek roncsokra, csikóhal beparkolva, és akkor tök jól elvagyok. Esténként megállok, kávézgatok, személyi felszerelés nincs rajtam, mer nehogy már búvárpalackkal meg ilyesmikkel rohangáljak a kényelmes tengeralattjárómban. Ha valamit fel akarok fedezni, akkor felöltözöm szépen, kiveszem a szükséges felszereléseket a megfelelő rekeszekből, vagy éppen egyáltalán nem szerelkezem fel, csak bepattanok a csikóhalba. Olyankor még vizes se leszek! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.16. 22:00:25
Pont akartan javasolni, hogy a határfelderítéshez nem jó a nagy csónak! Oda Seamoth kell, azzal hamar fel lehet deríteni, ráadásul egyértelmű, hol a vége, mert hirtelen szögegyenesen elkezd lejteni a "talaj széle". Én úgy derítettem fel, hogy megkerestem egy ponton a végét, onnan pedig csak követtem a szakadék szélét. Egyetlen levi sem jött, kb. 15-20perc alatt körbe lehet járni a kicsivel. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.16. 20:45:46
Na! Megtámadtak a szellem leviatánok az északi határnál. Nekem ez új volt. Régebben néhány reaper kószált a határvidéken, most meg azon kapom magam, hogy 3 leviatán veri szét a küklopszot. Ha nem lett volna pajzs, darabokra szedik. Izgi volt. Szaladtam hátra kicserélni a cellákat, a pajzs zabálta az energiát, szórtam nekik a csalit, 3-as fokozaton végül kikerültem a látóterükből, de közben a motor is melegedett, lángolt a fél hajó, 30%-ra vertek le. Cellacsere és javítás után próbálkoztam a határvidék egy másik pontján (az volt a terv, hogy a körbemegyek a határon, hogy meglegyen a mapon a játéktér kerülete), azonnal támadtak. Csikóhallal fogom megcsinálni, mer ezek nem viccelnek. Visszakotródom a bázisra tölteni.
Tetszik hogy nem egyedül jött a szörny, feltételezem hogy ne legyen olyan gondolata az embernek, hogy kiúszik és egyszerűen kinyírja. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.16. 18:58:56
Jah. Kiegyeztem volna egy olyasmiben, hogy javítás után nem 30 méter hanem 10 méter mélységig sugárzás, plusz a küklopsz teljesen védett, illetve a növények magjaiból tudunk azért nem szennyezett növényeket termelni. De végül is így is teljesen jó. Ha az ember játékbeli időt számolva heteken keresztül tolja a víz alatt, akkor utána megjön az igénye, hogy ne szopjon tovább ilyen tekintetben. Jó azért úgy kidugni a fejemet a vízből, hogy nem recseg-ropog a sugárzásmérő és nincs nagy vörös felirat az orrom előtt, hogy SUGÁRZÁS. :)
Nagyon jól jött ez a mod nekem, pont azon kezdtem agyalni, hogy valahogy nehezíteni kellene és nem javítom meg az Aurorát, erre kiderült, hogy mások ezt sokkal tovább gondolták. :)
Növények is működnek egyébként. Szuper, hogy lényegében én szabályozom egy idő után, hogy tovább akarok-e tovább lépni vagy sem. Valami hihetetlen értéke lett a friss levegőnek. Kicsit átéltem egy atomcsapás utáni helyzetből történő kilábalást.
Fokozatosan, pár nap alatt lecsökkent nullára a sugárszennyezettség. Azt az érzést, mikor több játékbeli hét után először tudtam rámosolyogni az égboltra...
Miután összeklopfoltam a küklopszot, rájöttem hogy csak meg kell javítani azt az űrhajót. Az lenne a megoldás, ha a küklopsz védene sugárzás ellen (ahogy a mentőkapszula is véd), de nem véd, így nem tudok periszkópozni, meg a 30 méter mélységig elérő sugárzás miatt kényelmetlen vele a zátony környéki vizeken. Mindegy, mer lényegében mindent megépítettem ami fontos volt, most már a finomhangolás meg a mélységi régió felfedezése jön.
Na most akkor lesz ciki, ha kiderül, hogy hiába javítom meg, továbbra is marad a sugárszennyezettség. Mer ha a realitásokra törekednek, akkor marad. :)
Még nincs berendezve, de úgy vannak elosztva a helységek, hogy mindent gyorsan elérek. Minél kisebb bázist akartam, amibe minél több mindent rakhatok. Mert végül is ez egy depóállomás lesz a küklopsznak. Még egy kicsit fészkelődöm, aztán ha nagyjából be van rendezve, akkor megmutatom. :)
Jah, de most könnyebb várni, van egy alapjátékunk (radiation moddal! :D), és nagyjából tudni lehet mire számíthatunk a DLC-nél. Subnautica early access állapotában is korszakalkotó volt, hányszor vágott bele az ember szívesen úgy is, hogy nem működtek bizonyos dolgok, nem volt stabil a rendszer, nem volt sztori, és nem tudtuk hova fog kifutni ez az egész. De még úgy is lehetett búvárkodni a zátonyon és környékén, lehetett építkezni, küklopszot építeni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.10. 13:30:03
Bár az is igaz, hogy ehhez nem feltétlen kell Early Accessnek lennie egy játéknak. Ott van a No man's Sky, ami sok szempontból hasonlít a Subnautica-hoz (bár a sztori és az egész hangulat azért elmarad bőven ez utóbbitól), de a fejlődési rendszer, a bázisépítés és felfedezés része nagyon-nagyon hasonló. Az NMS nem EA játék, mégis, állandóan változtanak benne mindent, mrá az alapanyagok egy része is teljesen eltűnt vagy átalakult. Szerencsére az NMS jó irányba fejlődött, de a probléma ettől még az EA játékokra jellemzően megvan annak ellenére, hogy nem EA címről van szó. De azért általában elmondható, hogy egy EA-ból kilépett, kvázi befejezett játék már nem alakul át annyira, hogy kinyírja a játékélményt.
Reklámozzák mert megy a hype. Mondjuk ők meg is érdemlik. Folyamatosan bővítik foglalkoznak vele. Az első részt most játszottam végig. Egyszerűen szivattam magam. Megvettem az elején és folyamatosan játszottam mindig minden frissítésnél új játék.. csak ebbe bele is fáradtam így. Most volt erőm végígjátszani. Nagyon jó volt. Egyedül az űrhajó 3 lépcsős építése nem tetszett.. az már csak időhúzás volt. Most viszont kivárom hogy épkézlább relase legyen belőle akkor veszem meg. Mert ha megveszem játszok is..;)
Jaja, nekem is megvolt első perctől. És nem is volt jó, hogy folyamatosan jött az update, az is megöli az egészet, nem is veszek többet EA játékot mert nincs így értelme. Abba is hagytam, aztán meg is szivatott most 2,5 évvel később, amikor már a full végleges verzióban hiába vártam a terrain manipulatort, mert közben kivették. Én meg azért építettem a bázist egy szikla melllé, hogy terjeszkedésnél majd jól befúrom magam a falba, aztán lett nagy szívás, hogy ezt már nem lehet megtenni. Nincs értelme az Early Access-nek, össze-vissza kevernek-kavarnak. Sokszor egy update megöli a save-t is, szóval csak az idegbaj van az egésszel. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.10. 12:53:02
Akkor meg minek reklámozzák agyon hogy elérhető a Seatruck.Szerintem a járműkészítő is benne van,csak szkennelni kell valahonnan.Nem nézek róla már videókat,mert az spoileres lenne.De nem is tolom most,kivárok még én is.Messze van még ősz! Addig tolom az alapot.Azt még ki se vittem.
Mert béta még. Az első updatetől nyomtam a Subnautica első részét. Meg se ismernéd amilyen volt. Ott sem volt rádió üzenet. Sőt még nagyon más sem. Volt a víz és lehetett úszkálni meg craftolni. A lezuhant úrhajó meg a darabjai ott voltak mondjuk de benne sem volt semmi.
Elég érdekes,más itt a játékmenet.Nincsenek rádióüzenetek elveszett kabinokról,meg roncsokról.Teljesen a felfedezésre fókuszál az egész.Én még azt se tudom hogy nyilik majd meg a járműkészítő,mert alapból semmi.Nincs is ilyen funkció.
Elárulok neked egy titkot a kiegészítővel kapcsolatban:
Egyetértek, személy szerint utálom az ilyen megoldásokat, frusztráló tud lenni, megöli a játékélményt. Mondjuk nem érint, mert az 1.0-ig nem fogok vele játszani. Addig még változhat. Vagy moddal kiirtom belőle :-) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.09. 21:27:16
na az nagyon hiánypótló dög,arkban is utáltam a lopós dínót,ismét egy példa az indokolatlan nehezítésre . remélem indul a peticíó hogy vegyék ki a lopás funkcióját,igy most aranyosnak tűnik leírva,de játék közben ha kilopja a kezedből pl a seeglidot ami nélkül nem érsz a felszínre levegőért akkor fel fog menni az ember vérnyomása
A kis lopós!!!! Seamonkey a neve,és ha van a kezünkben egy tárgy,akkor azt ellopja tőlünk!
Ez a vízalatti vonat nekem nagyon bejön.2 új biome is bekerült a játékba.Na majd később kipróbálom megint.Később jönnek majd modulok a Seatruckhoz,minél hosszabb lesz,annál lassabb,és nehezebb.Sokféle beltéri egységet lehet majd bele pakolni. Egyébként nekem van egy sejtésem hogy oda az űrbázishoz fel lehet majd repülni. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.03.09. 14:15:47
Az első nagy 854 megás frissítés jött a Zero-hoz! Elérhető a Seatruck!!!
Ez inkább építkezős, mint túlélős. Asszem nekem egy olyan játék kellene, ami Subnautica világában random generált víz alatti világgal operálva egy hosszú utazás. Fel kellene építeni egy küklopszot egy biztonságosabb zátonyon, aztán meg kellene vele tenni 100 kilométert. Közben mindenféle random eseményekbe ütköznénk, megtámadnának, meg ilyenek.
Na ha elkészítették ezt a játékot, akkor tessék linkelni! :D
hamarosan (19én) earlybe lép a Satisfactory is,amolyan 3d factorio,építgetős gyártós túlélős,akár multiban is. Beírtam ide mert ígéretesnek tűnik,de topicja még nincs,és az itteni társaság szereti az ilyen fajta gameket
Alapvetően nem tudod lehagyni mert gyorsabb, de mivel scriptelt minden a játékban, ezért bizonyos területeken kívülre nem tudnak menni. Vagyis ha sikerül elhagynod mondjuk a reaper területét, akkor oda már nem tud követni és nem tud utolérni. Ezt lehet úgy érzékelni, hogy lehagytad. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.03.02. 01:08:19
Vannak olyan emlékeim, hogy lehagytam a reapert csikóhallal. Javításra nem volt idő, mert éppen csak kiköpte, és már fordult vissza. Az értelmes move az lett volna, ha hagyom a fenébe, bemenekülök az alien bázisra, és onnan próbálok hazaevickélni. De mondjuk nem volt óriáspalackom, csak közepes, szóval nem ment volna. Egy választásom volt, ha bepattanok és lehagyom.
Beszállás/menekülés előtt meg kellett volna javítanod! Nekem az volt a tapasztalatom, hogy 100%-os seamoth-ot (+pajzs), egyetlen támadásból nem tud szétszedni a reaper. Egyébként gyorsabb mint a seamoth. Azt viszont jól megoldották, hogy bizonyos lények más-más akármire gerjednek. A BoneShark pl. a fényre megy, ha lekapcsolt piláccsal mész, nem igazán támadnak, de ha ég a lámpa, akkor annyi. A Ghost Levi viszont a zajra kényes, mellette csak silent módban tudtam elslisszolni a küklopszal.
Megjegyezném, hogy ez is mind az enciklopédiából derül ki, szal nem hülyeség olvasgatni! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.27. 22:44:48
Most egy reaper nyiffantott ki. Hát beszarok. :D Sunbeam robbanása után vagyunk, kerülöm meg a szigetet, hogy magnetitet meg gyémántot gyűjtsek. Csikóhallal megyek. Mindent szépen begyűjtök, közben szemmel tartom a fölöttem mintegy 100 méterrel kavaró reapert. Egyszer csak ráfordul a csikóhalra, bekapja. Megyek utána, hogy engedje már el, elengedi, bepattanok, rám fordul, menekülés. És utolérte. Összeroppantotta velem együtt. Ilyenek se fordulnak elő velem normál játékban. :D
Miben akadályoz ez? Nekem csak az okozott problémát, mikor még errorokat dobálva kihajított az asztalra úgy, hogy adott esetben volt benne 2 óra játékom. Emiatt a hardcore mód régen iszonyat fapados volt, mert minden egyes gyűjtögető körutam után kénytelen voltam kilépni és újra belépni, mert csak úgy mentett. Volt hogy találtam két ezüstöt, már mentettem. :D Mióta stabil a rendszer, teljesen elégedett vagyok a játékkal. Tényleg csak a random "farkasok" hiánya zavar, amit a The Long Darkban például elég jól eltaláltak. Idegen a játéktól, de el tudnám fogadni ha néha megtámadná valami a bázist, és lehetne őrtornyot építeni meg ilyenek. Meg amikor éjszaka megyek haza a vaksötétben, akkor szeretnék úgy parázni mint eleinte, hogy folyton magam alá néztem, hogy nem-e úszkál valami rémség a közelemben. Egy kis random enemyre vágyom csak, és akkor nekem ez a játék a tökéletes szórakozás. Így is szinte az. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.27. 20:01:07
Én nem tudok róla, de szét kell nézni. Magam részéről azt a stratégiát választottam, hogy nap végén mindig mentettem egyet fizikailag is, tehát a save directory-t lementettem. Így ha bármi gáz van, onnan mindig vissza lehetett tölteni. A másik megoldás, ha gázosabb helyre indulsz, előtte biztonságos helyen érdemes menteni. Akkor nincs gond, mert nincs autosave. Vagyis ha olyasmi történik, amit vissza akarsz csinálni, akkor sima ügy, csak kilépsz és visszatöltesz. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.27. 03:52:10
Olyan mod nincs ami több slotot ad a mentéshez? Alapból elég szar hogy csak egy helyre lehet menteni!
Tehát meghaltam. Hardcore mód. Most újra kell kezdeni. :)
A kis bázist azért vittem a hátizsákban, hogy legyen hol levegőt vennem, mikor kutatok a magnetit után. Ez helyettesítette volna a csikóhalat, ami ugyanezen az úton összeroppant, és nem volt türelmem újat csinálni. Oda kell figyelni, mert alapjáraton nem nehéz túlélni, de ha elkezdjük nem tisztelni a játékot, akkor jön a végzetes hiba. Már persze hardcore módban.
Atomenergiával az a bajom, hogy azzal foglalkozni kell. Hőenergiából felrakunk néhányat egy platformra valami vulkán közelében, elvezetjük, és többet nem kell foglalkozni ezzel. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.26. 22:19:56
Milyen mélyen vagy? Tegyél akkor egy tárolót a csőbe, és mehet bele 2-3 oxigénpalack vész esetére! Az energiatovábbítót milyen sűrűn kell letenni? Én soha nem használtam, de nem lehet megoldás? A fő bázisod termeli az áramot (mondjuk én atomreaktor építettem, az a legjobb), és onnan el lehetne húzni a kábelt bárhova ezekkel az izékkel, de nem tudom, mennyire hatékony. Ha legalább 100métert átvinne, az már használható lenne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.26. 19:31:15
Közben megfulladtam. Az elméleti tudás hiánya megbosszulta magát. Visszamentem ugyanoda magnetitért cső+szkenner+napelem alkatrészekkel a hátizsákban. Nem volt csikóhalam, szóval csak azzal az kézi hajtánnyal mentem. Közben rám sötétedett, de én abban a hiszemben voltam, hogy a bázis fog oxigént termelni akkor is, ha épp nullán van a napelem termelése, mert ilyet már fő bázison láttam többször. Na hát megcsináltam a minimál bázist, 60 egység oxigén maradt, és nem kezdett el termelni. MInden menedéktől messze voltam. Bementem a csőbe, és ott fulladtam meg. Egyszer majd megtalálnak. Ja nem mer az ágyú minden szart lelő. Évezredek telnek el, és még ott leszek mumifikálódva.
De nekem csak az a bajom vele, hogy pókfóbiás vagyok, és attól a csávótól iszonyatosan undorodom. Annyira eltalálták, pont minden benne van amitől irtózom egy pókban, csak éppen ezerszeres nagyításban. :-D Reaper, Ghost leviathan, Sea Dragon meg a többi az nálam semmi, kis kedves háziállatok. Gyűjtöm a tojásaikat, kitenyésztem és kiállítom őket a vizi vidámparkomban, legyen min röhögni. Sajnos nem mindegyikét találtam még meg. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.26. 06:07:43
Nem hiába, mer máshol fog spawnolni. Így esett, hogy egyszer csak a zátonyra épített bázisomtól 100 méterre kezdett nyüzsögni a sekély vízben egy reaper. Na jó hát azt is megöltem. :D
Jelenleg az a kalandom, hogy az északi sziget vulkanikus részéhez mentem magnetitet gyűjteni, de elbambultam és miközben gyűjtögettem, összerobbant a csikóhal. Ugye radiation mod és hardcore fokozat, tehát az első gondolatom az volt, hogy meghaltam. A második, hogy az alien bázison van oxigén. Na oda menekültem be. A mentőkapszulám 1400 méterre van, a bázis 1900 méterre. Van egy 225-ös palackom. Vajon elég lesz? :D Találnom kell egy agykorallt. Le kellene az összeset bójázni basszus.
Jó de hogyan lövöd ki? Vagy hol hagyod? Most arról nem is beszélve, hogy én ilyen kapszulákat mentőkabinban sose találtam. Lehet valamit elnézek?
Azt a polipot ki kell nyírni test-test elleni küzdelemben, mer megölte a Degasi túlélőit! :) Arra ment rá késsel az a Degasi-testőrcsaj, csak neki nem sikerült, mer nem volt puskája. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.25. 22:22:40
Nagyon izgalmas, főleg mikor barlangban támad meg, és nincs igazán hova menekülni. És akkor villognak a fények, meg nyikorog a burkolat. De igazából puskával és késsel relatíve egyszerű kinyiffantani ezeket. Aki már elkezdte öldösni őket, az nem fogja annyira tisztelni a méreteiket, nem ijed meg. Sea dragon kivételével mindegyiket öltem már, a dragont csak azért nem, mert feltételezem nagyon sokáig kell csapkodni, és ehhez nem volt meg épp a türelmem. De majd ennél a végigjátszásnál talán lesz. Amit nem tudtam megölni pedig akartam, az a teleportáló rovarfejű őrrobot, ami elméletileg vadászik a vírusos lényekre, tehát ránk is. Mer az ki tud teleportálni a puska lövedékének burkából is, és szintén türelmemet vesztettem. De jó hogy emlékeztettél, mert akkor majd most mindkettőből ki kell nyírni egyet. :)
Ionvard: Igen dobnak, mert nem csak a rakétákban van ilyen cucc, hanem minden vészhelyzeti akármiben (pl. mentőkabin). Amikor már látja valaki, hogy nem fogja túlélni a mókát, akkor hátrahagy egyet az utókornak, némi üzenettel arról, kik voltak ők, és pár értékesnek/hasznosnak vélt cuccal. PDA-ból jön az infó pl. arról, hogy kb. hol van a két nagyobb Alien létesítmény, milyen mélyen és milyen irányban. Nem ír persze pontos koordinátákat, de megadja az irányt és azt, hogy azt mihez kell viszonyítani (nem Spoilerezem le a most játszók miatt). Aztán van egy csomó kód az Aurora lezárt ajtóihoz is, illetve még sok más érdekesség.
Bevallom töredelmesen, egyetlen apró cheat-et megengedtem magamnak, de csak azért, mert arachnofóbiás vagyok nagyon durván, és ettől a csávótól a víz kivert mindig is. Van egy mod (hehe), amivel egyesével ki lehet iktatni bármilyen agresszív fajt, leviatánt satöbbi. No én azzal ezt az egy undormányt kib*sztam a játékból, a franc se fog rémálmodni. A többi levi nem zavar, sőt, azokat direkt tanulmányozgattam közelről, némelyik nagyon szépen ki van dolgozva.
Ennyire nem vagyok pro. No meg ilyenkor az elsődleges, hogy elmegyek gatyát cserélni....
Ha fullos volt a küklopsz, akkor nem értem, mert a csalira ráugranak, van pajzs, és le is lehet hagyni őket. Ezen kívül meg is lehet ölni ezeket. Engem a barlangban támadott meg egy laposfejű leviatán, kimentem két nagy palackkal, puskával, hőkéssel, és kifiléztem. :P
A halottak után is marad kapszula? De abba mi van? :D
PDA-ból én nem igazán nyertem ki pontos információkat. Pl. a Degasi túlélőinél annyi volt az infó, hogy elmentek a mélybe. De hogy merre...később persze a nagy barlangrendszerben megtaláltam a szétvert bázist, hogy ott haltak meg, de hát azt nem a pda segítségével találtam meg, hanem csak úgy. Idegen bázisnál meg egyenesen megtévesztő szerintem, hogy valami délnyugatra lévő ojjektumot jelöl. Megpróbáltam felkutatni, semmit nem találtam. Mondjuk akkor még nem nagyon használtam a szkennert, lehet kellett volna. Hm. :)
Küklopsz a bázistól távolabbi területek felfedezéséhez is jó. Alapesetben a csikóhal puttonyába pakolok be egy scanner room-os mini bázisnyi alapanyagot, amit aztán körbehordozok. De van az a távolság, és van az a begyűjteni szándékozott alapanyag-mennyiség, ami után szívesebben megyek küklopsszal. Lepakolom a szkenner bázist, és mindent felderítek. Értékeset kigyűjtöm, elhelyezek egy bólyát, hogy ott jártam, és aztán tovább állok, és így letapogatom a komplett térképet.
Két végigjátszáson vagyok túl, az első kb 30 óra volt a második 100 :) Most gondolkodom, hogy kipróbálom ezt a rádióaktív modot, ha már annyira dicséritek. Mellesleg a második alkalommal nem építettem meg a küklopszot csak a legvégén de egy métert nem mentem vele. De kell az end gamehoz ugye. Volt egy bázisom fent a kezdőhelyen meg egy lent a nagy fától kicsit fentebb kb 750-800m-en. Onnan minden elérhető amire szükség van. Ha fel kellett menni ott volt a csikóhal, lefelé meg a lépegető. Egyéb útra seaglide. Kb vagy 80 bójával volt kijelölve minden út amerre menni kellett. Izgi volt mikor nem tudtam, hogy kiérek-e a lépegetőig a láva kastélyból:) Remélem a kövi rész is legalább ennyire jó lesz mint ez:)
Nekem sok, 200 körül már, de csak azért, mert sokoszor hanyagoltam a történetet és órákon át csak a bázist építettem. Egyébként is szeretem az ilyen típusú játékokat (Plnet Coaster, Cities:Skylines stb.), szóval itt sem tudtam megállni, hogy ne szórakozzak el vele. Normál esetben nem kell ennyi idő, ha csak a történetre koncentrálsz és a végére akarsz érni a játéknak.
Mindkettő hasznos volt, köszi urak! :) Egyébként nektek hány óra van a játékban? Nekem kb 30, de úgy két hete játszom vele kb. Utoljára szerkesztette: Papa01, 2019.02.24. 20:54:39
Igen, de nem láttam, utána meg azért hagytam meg, mert pár olyan tanácsot is adtam, amit te nem, illetve az időkapszulás magyarázatod nem volt pontos. Azok nem hagyták el a bolygót (nem is hagyhatták el), helyette szegények felfordultak. Plusz nem írtál arról, hogy a PDA-k tartalmazzák néha a további teendőket, ez meg elég fontos, különben csak körözhet cél nélkül össze-vissza az ember... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.24. 20:45:26
Mélyebbre tud menni, és talán nem nagy spoiler, hogy kell is a nagyobb mélység. Plusz kényelmesebb a sok tárolóval amikor egy fél bázist kell magaddal cipelned.
Köszi szépen a segítséget! :) A Csikóhallal meg van a MK3-as fejlesztés..ami 900 méter. A Külkopsz sokkal durvább, ha felfejlesztem? Utoljára szerkesztette: Papa01, 2019.02.24. 18:13:56
1. Elkaptad a fertőzést...Semmit nem jelent a gyakorlatban, de a sztorinak fontos része, főleg azzal kapcsolatban, hogy mit is csináltak itt az idegenek.
2. Nem! A küklopsz elsősorban ahhoz kell, hogy a mélyebb részeket elérd! Érdemes 2 bázist építeni, egyet fentebb, egyet pedig majd a mélyebb régióban! Persze az 1db bázis + küklopsz felállás is működőképes.
3. Semmi jelentősége, hangulati elem. Természetesen egyedül fogod vezetni. Javaslom a kamerák használatát navigáláshoz (jobb oldali ikon sor, legfelső ikon).
4. Érdemes mindent elolvasni az enciklopédiában, mert rengeteg kérdésre választ kapsz. Az időkapszulákat haláluk előtt dobják el az emberek, ezzel is segítve az esetlegesen szerencsésebb túlélőket a bennük taálható anyagokkal.
5. Mindig el kell olvasni az üzeneteket, melyeket találsz a PDA-kon. Amellett, hogy rendkívül sokat dob a hangulaton a többi túlélő feljegyzéseit olvasni, a sztoriban is lesz olyan pont, ahol csak így juthatsz tovább. Rádió üzenet nem mindig fog jönni. Az útmutatás a továbbiakhoz ugyanis a megszerzett adattárolókon lesz! Pl. leírják, hogy kb. hol kell keresni egy létesítményt, de találsz kódokat pl. lezárt ajtókhoz is, ahonnan szintén további információs PDA-khoz, tervrajzokhoz lehet hozzájutni!
Srácok, van valaki aki oculusal játsza? Képtelen vagyok kurzort varázsolni, anélkül meg még elindítani sem tudom. Van erre valami megoldás, ami működik is, mert amiket javasoltak, na azok pont nem jók..
Felrakom én is ezt a modot.Én hülye meg egy élettel jöttem ide a sunbeamhoz,aztán teli van pókokkal.Na mindegy megvárom már az eseményt.