Mélyebbre tud menni, és talán nem nagy spoiler, hogy kell is a nagyobb mélység. Plusz kényelmesebb a sok tárolóval amikor egy fél bázist kell magaddal cipelned.
Köszi szépen a segítséget! :) A Csikóhallal meg van a MK3-as fejlesztés..ami 900 méter. A Külkopsz sokkal durvább, ha felfejlesztem? Utoljára szerkesztette: Papa01, 2019.02.24. 18:13:56
1. Elkaptad a fertőzést...Semmit nem jelent a gyakorlatban, de a sztorinak fontos része, főleg azzal kapcsolatban, hogy mit is csináltak itt az idegenek.
2. Nem! A küklopsz elsősorban ahhoz kell, hogy a mélyebb részeket elérd! Érdemes 2 bázist építeni, egyet fentebb, egyet pedig majd a mélyebb régióban! Persze az 1db bázis + küklopsz felállás is működőképes.
3. Semmi jelentősége, hangulati elem. Természetesen egyedül fogod vezetni. Javaslom a kamerák használatát navigáláshoz (jobb oldali ikon sor, legfelső ikon).
4. Érdemes mindent elolvasni az enciklopédiában, mert rengeteg kérdésre választ kapsz. Az időkapszulákat haláluk előtt dobják el az emberek, ezzel is segítve az esetlegesen szerencsésebb túlélőket a bennük taálható anyagokkal.
5. Mindig el kell olvasni az üzeneteket, melyeket találsz a PDA-kon. Amellett, hogy rendkívül sokat dob a hangulaton a többi túlélő feljegyzéseit olvasni, a sztoriban is lesz olyan pont, ahol csak így juthatsz tovább. Rádió üzenet nem mindig fog jönni. Az útmutatás a továbbiakhoz ugyanis a megszerzett adattárolókon lesz! Pl. leírják, hogy kb. hol kell keresni egy létesítményt, de találsz kódokat pl. lezárt ajtókhoz is, ahonnan szintén további információs PDA-khoz, tervrajzokhoz lehet hozzájutni!
Srácok, van valaki aki oculusal játsza? Képtelen vagyok kurzort varázsolni, anélkül meg még elindítani sem tudom. Van erre valami megoldás, ami működik is, mert amiket javasoltak, na azok pont nem jók..
Felrakom én is ezt a modot.Én hülye meg egy élettel jöttem ide a sunbeamhoz,aztán teli van pókokkal.Na mindegy megvárom már az eseményt.
Azt tudtátok, hogy a resource monitor az nem csak monitor, hanem rákattintva ki lehet belőle szedni az összes gyűjtögetett cuccot? Csak mert akkor nem kell az a mod, ami a tárolókra kiírja mi van benne. Lehet ömlesztve pakolni egy raktárszobába, és egy szerelőszobában pedig csak a monitort berakni. Véletlenül jöttem rá. Alapjaiban formálja meg az építkezésemet. Modernizálja. :)
aming beugrassz a vízbe,elkapod a cuccot. mesél is a AI hogy a helyi vizekben magas a baktériumszám :) csalás nélkül nem lehet kipróbálni de sztem úgyse kapcsolna ki :D
a lebegő sziget ,ahonnan a növényeket újítja az ember,na a sziget alatt van a lejárat az egyik,én arra szoktam menni :D,nyugis felszíni út a szigetik,aztán vészmerülés :D
Működött sokáig, hogy a küklopsz fel tudta tölteni saját magát, emiatt volt egy olyan játékom, hogy felpakoltam növényeket meg töltőket, meg mindent, és nekivágtam megkerülni a bolygót. Ráraktam a W billentyűre egy nehezéket, és autopilot mentem. Kb. 20 kilométerig jutottam, amikor a játék kezdte éreztetni, hogy picit játékon kívül kerültem, és elkezdett vibrálni a képernyő. Még pár kilométer és játszhatatlan szinten beszart.
Majd lesz egy olyan fejlesztése, ami meleg vízben feltölti az energiáit, de ahhoz csak a mélyben lesz meg az alapanyag. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.24. 08:12:20
Van egy barlangrendszer a déli sziget környékén, pontosan nem is tudom hol van a lejárat már (meg nem is írnám le, hehe), de ha azt bejárod, abból nyílik minden ami fontos. Több lejárata is van, máshonnan is megközelíthető, de azt mindig elfelejtem, és nekem mindig az a támpont, hogy a déli sziget és az Aurora közötti részt vizsgálgassam, a szigethez közelebbi részen.
Na azért igen el van borulva az agyuk a fejlesztőknek,nem semmi a barlangrendszer is a Sunbeam alatti szigeten is,meg ami felette van az sem.Én most megint ott járok,mert elkezdtem ujra pár hete,csak nem mindig tudom tolni.
Az Epices alapjátékban is találtam kapszulát, így ott is van lehetőséged rá.
Ez az időkapszulás dolog csak a steam rendszeren belül működik,ugye? Nekem az Epic Gamesen belül van meg,ott nem küldenek időkapszulákat? Vagy teljesen független a dolog? Gondolom egy házi szerverre megy a feltöltés,és azokból válogat ki a játék online.Időkapszulát hol lehet találni amugy? Az véletlen helyeken van? Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.02.23. 21:33:20
Ezt benéztem, pedig de megörültem ennek az ötletnek! :D
Köszi a választ! 1. Dudorok még nincsenek.. :D 2. Arra gondoltam, hogy a hajóra is építek töltő állomást. :) Hely van bőven. 3. Már jó pár idegen objektumot találtam, de gyakorlati haszon még nincs...
1. Azt, hogy megkaptad a halálos vírust és idővel nagy zöld dudoraid lesznek, aztán kinyiffansz! De ne izgulj, a vírus egy-egy mérföldkő elérése után fejlődik tovább, tehát nem kell stresszelni miatta. Csak mikor már nagy zöld dudoraid lesznek! :)
2. Természetesen, de egy fix bázist meg kell tartani, mert hát hogyan is töltöd fel a küklopsz energiacelláit?
3. Tényleg nem illik egyedül vezetni, főleg hogy korábban nem csináltál ilyet. Vagy csináltál? Szerintem nem. Szóval nem illik. De ettől még egyedül kell vezetnünk.
4. Azok a játékosok hagyják ott, akik már elhagyták a bolygót. Bele lehet rakni tárgyakat, meg üzenetet is lehet hagyni.
5. Igen, a játék gyenge pontja, hogy a Napsugár zuhanása után elengedi a kezét a túlélőnek. Rádióüzenetet elsősorban a mentőkapszulák miatt kaphattál, de azoknak a száma véges, így mikor már nincs több, nem is érkezik több üzenet. A történet folytatását úgy tudod előidézni, ha elkezdesz kutatni a mélyben, megtalálsz barlangrendszereket, és idegen létesítményeket. És egy rohadt mocskos kis koordináta sincs hozzá, mer neked kell megtalálnod, hehe! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.23. 19:14:06
Sziasztok! Lenne néhány kérdésem, tudnátok segíteni? :)
1. Az önvizsgálatkor, kiírta, hogy fertőzött vagyok. Ez mit jelent? 2. Kész lett a Küklopsz. Jó nagy dög... érdemes rá átköltözni és felszámolni a fix bázisomat? 3. A Küklopsz bemondta, hogy egyedül "nem illik" vezetni, legalább 3 fő szükséges hozzá.. ez csak ugye duma? :) 4. Az időkapszuláknak van valami szerepe a játékban? 5. Kicsit leült most a történet, nem kapok semmilyen rádióüzit? Merre tovább?
Köszi a válaszokat! :)
Jó mondjuk lehet egy olyan barbár funkciója, hogy se ki se be ne jöjjön senki. Mer csak annyi a kitétel, hogy az ágyút csak az állíthatja le, aki már nem fertőzött. Megjegyzem a játék kezdeti szakaszában nem vagyunk fertőzöttek. Valakinek ki kellene próbálnia, hogy leállítja az ágyút. :D
Épp az idegen komplexumban vagyok, végül is betértem, ha már a szigeten van. Az lenne a kérdésem, hogy az ágyú szerintetek milyen logika alapján lövi le a leszálló űrhajókat? Az a része oké, hogy felszállni nem enged, mer rajta van a fertőzés. De leszállásnál milyen alapon lövöldözi le a gépeket? Szétlövi, hogy nehogy leszállhasson? Ez hülyeség. Különösen, hogy robotvezérlés van, szóval ha a gépen nincs fertőzött, akkor azok neki nem célpontok. Bedöntöttem a Subnautica sztoriját. :D
Az mióta van benne a játékban, hogy az inventoryban a palackon jelzi, hogy hány másodpercre elég oxigén van még? Csak mert én ezt most vettem észre. :D Édes istenem. Hardcore módban mikor 2-3 palackkal úszkál az ember, ugye a komplett játék múlik azon, hogy a palackok tele legyenek. Ezt én folyamatos ideges cserélgetéssel ellenőrizgettem, és mindig bennem volt a para, hogy mi lesz ha váltok, és csak 45 egység van a palackban? Ez volt a fő parám a komplett játékban.
Megjártam az Aurorát 3 óriáspalackkal. Mivel futás közben nem vettem észre, hogy lassítana, így akárhány palackkal lehet futkosni. Jó nagy rohanás volt, ráadásul a szkennert nem vittem, szóval vissza kell menni. Nem vittem vonóágyút sem, szóval abba a csőlabirintusba nem merészkedtem le, hogy átkeljek az űrhajó másik részébe. De az ki lett tesztelve, hogy van idő mindenre. Na megyek vissza a keskeny ágyért meg a lépegetőért. Zabálom ezt a játékot. Hát hogy ennyi év után tudott egy váratlant húzni számomra, nem hiszem el! :D
Én tegnap lőttem ki magam az űrbe, szóval túléltem! :-D Még jó, hogy mentettem egyet előtte, mert nem dob vissza utána tovább építkezni, én meg akarok... Most egy víz alatti állat/növénykertet tervezek, ahol a játék összes állata és növénye ki lesz állítva...Értelme nulla, de jópofa az építkezés, el lehet vele szórakozni...
Map modnak köszönhetően végre látom a terület topográfiai térképét és rájöttem, hogy mindig is rossz helyre építettem a bázisaimat a tengeralattjáró szempontjából. Mindig egy szép nagyot kellett kerülnie, ha északnak kellett mennie, vagy visszafelé ugyanúgy, kikerülve ugye a sekély zátonyos részt. Most megtaláltam azt a területet, ahol észak-dél irányban relatíve mély vízben lehet utazni, ugyanakkor viszonylag közel van mindenhez. Fasza bázist kezdtem építeni. Bemegyek az Aurorába a keskeny ágy meg a lépegető miatt, de nem javítom meg. Csak a legvégén, kilövés előtt. Azt is csak a miheztartás végett. De hát az még nagyon nagyon messze van, hehe. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.22. 09:45:29
Igen most már látom, hogy meg lehet javítani az Aurorát. Egyszerűen kell a hátra 3 palack a legnagyobb fajtából, és lesz idő. Megjártam a déli szigetet két nagy palackkal, tisztára mintha egy űrhajós lennék. :D A növényeket el lehet felejteni. Azt gondoltam hogy enni nem lehet belőle, de nem is engedi kivágni, szóval nincs mag. Hacsak nem találok valami tenger alatti bázison dinnyét, meg termőfákat, akkor ez van. Azzal hogy sugárzást kaptak a szigetek, teljesen magyarázható, hogy miért nem költözik a gamer oda, illetve hogy miért költözik a víz alá. Annyira logikus, hogy van egy olyan érzésem, hogy az elején ezt így tervezték történetileg, csak annyira hardcore lett volna, hogy kivették. Pedig ezzel a sugárzással minden a helyére kerül egyszerűen.
Tehát amikor a Subnautica radiation-moddal jobban érdekel 3 év játék után is, mint a frissen kijött Metro, ami meg kábé az év játéka nálam. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.21. 11:35:04
Jaakkormárértem. :) Csak mert bemásoltam én ezt, csak nem tudtam vele mit kezdeni. Nem találtam leírást arról, hogy hogyan is működik.
Van még egy mod, de azt nem próbáltam. A Custom Craft 2. Egy csomó plugin van hozzá, amit külön kell összesedni. A dolog lényege, hogy egyedi recepteket -és még ezer mást- lehet készíteni a segítségével, amit aztán meg lehet osztani másokkal. Ebből következően, van már néhány olyan plugin, ami a tervrajzok és anyagok legyártásához reálisabb recepteket tartalmaz, vagyis sokkal többféle anyag kell mindenhez, mint az alapjátékban. Ez meg egy kaja plugin.
Víz fölött nem lehet. A sugárzás az lehatol x méterig mindenhol, ezért a megfelelő hacukában kell gubbasztani, és terjed ennek a hatósugara, nem tudom meddig. Pl. ami bázist építettem viszonylag közel az Aurórához, az hiába van 90 méter mélyen, már elérte a sugárzás, szóval épp költözés alatt állok, de közben az összes elemem kimerülőben, elemtöltőm nincs, vizem is alig, és arról szólt idáig a játék, hogy próbálok egy alapfelszerelést összeszedni, amivel növelhetem az akciórádiuszomat. :) A csőrendszert elvileg írta, hogy működik, lehet rajta lélegezni, kipróbáltam, nem lehet. Kipróbálom kissé távolabb is majd, mert valszeg az Aurora közelsége miatt nem lehet. Most annyi a tervem, hogy elmegyek a 17-es roncsig, ott építek egy minimál bázist oxigéntöltésre, és reménykedem benne, hogy találok ott elemtöltőt. A Sunbeam zuhanását is szeretném élőben nézni, ehhez kell közvetlen a sziget mellé egy másik minimál bázis. De közben folyamatos az életveszély, mivel elégtelen a felszerelésem, és folyton a határértékeken mozgok, 5 HP-val úszkálok a vízben, többször majdnem megfulladok, meg ilyenek. Ja és hardcore játszom, természetesen. Innen nézve az alapjáték kislányoknak való. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.20. 15:15:25
Ha megvan a seaglide,akkor irány a déli sziget,ott vannak lámpásfák,meg a másik is,nem jut eszembe a neve,meg dinnyék,meg ültetőládák,meg 3 bázis rengeteg szkennelhető elemmel,aztán máris megvan oldva a kaja.Csak éppen bázist kell hozzá épiteni.DD De amúgy meg simán is ki lehet úszni oda,csak az hosszadalmasabb Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.02.20. 13:30:23
én csak lámpásfát ültettem,egy nagy ültetőbe négy fér,bőven letermi azt a mennyiséget amivel fullra tolod a kaját/piát és még az újraültetéssel sem kell bajlódni,a fa megmarad a gyümi meg újraterem
Módosító nem létszükséglet, de annak szoktam leginkább örülni, mikor megtalálom a darabjait. Puskának is, miután volt egy olyan esetem, hogy a legeslegutolsó átvizsgált nagy roncsban találtam meg a darabokat, nem tudom hány játékóra után.
Arra figyeltem. Csináltam egy két egységes csőbázist 90 méter mélyen pont a lyuk mellett, ami levisz az elhagyatott bázisig az Auróra mellett, ahol le lehet szkennelni a lakómodult is, meg a víztisztítót is. Megtörtént a robbanás, de még nem volt 135-ös palackom, azt igyekeztem összerakni, de az egyik palack töltését elnéztem, azt hittem feltöltöttem de nem, így cserénél szembesültem vele, hogy 9 egység oxigén van a másikban is, a bázis meg még 100 méter. Kampeca. Na ezzel a moddal hülyére fogom játszani magam.
A módosító állomás nálam a 2. körhöz tartozik, nem elsődleges az életben maradáshoz.. de az tény, hogy nagyon kényelmessé teszi az életet! :)) Ami nagyon jó, hogy korán meglett az a sugárzás védő ruha.
TokraFan: Ez a robbanás és az 50 méteres határ az alapjátékban is benne van? Mert akkor nagy szívásnak leszek kis gazdája... :D
És arra is figyelj, ha felrobban az Aurora, akkor min. 50méter mélyen kell legyél különben annyi. Plusz a radioaktív területen ötször gyorsabban fogy az energia.
Na ezt a sugárzás-modot. Ezt már nevezem. Majdnem megfulladtam, mert nem lehet levegőt venni a felszínen, még sugárzásvédő ruhában sem. Ez így kőkemény lesz. Jut eszembe így nem lehet megjavítani az Aurorát sem, hiszen nem lesz elég oxigén eljutni a reaktorig. :D IMÁDOM! (majd holnap még jelentkezem, mert lehet kinyírja a mod a játékot, még nem sikerült felmérnem mivel is jár ez :D) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.19. 23:11:05
Ez nem is igazán élelem meg ital, mivel azonnal meghalunk, ha nullázódik. Inkább amolyan vakcina. Talán érdekesebb lett volna, ha a fertőzés alapján nekünk folyamatosan stabilizálni kellett volna az állapotunkat valami injekcióval, és ha nem adjuk be, akkor meghalunk ugye. Az evés-ivást is hagyhatták volna, csak kellett volna hozzá pár animáció korgó gyomorra, meg szédülésre, meg ájulásokra, miután nullázódott az érték, és lassú életerővesztés lett volna a hirtelen halál helyett a fő büntetés.
Ez jó kérdés, nálam az elemtöltő az elsődleges. Amíg az nincs meg, addig ideges vagyok.
Utána a legértékesebb számomra talán a módosító állomás. Aztán a szárazdokk. Szkennelő állomásnak is nagyon szoktam örülni. Sokáig a szkennelőt nem használtam, de most már mindent azzal szeretek keresni, tehát amíg nincs meg, addig kényelmetlenül érzem magam. Thermal plant az a víztisztítóval együtt kell, mert csak azzal tudom üzemeltetni a víztisztítót. Lézervágónak is örülni szoktam, ha megvan a tervrajz a korai szakaszban. Puskának is, mert onnantól biztonságban érzem magam. Bioreaktor az ami még fontos nekem, bioreaktort a szkenner roommal együtt cipelem a csikóhal rakterében, mikor keresgélek, tehát bioreaktor nélkül el se indulok.
A kaja és víz kezelést érdemben a mostani feltétlekkel ki kéne venni onnantól, hogy van egy ültetvényed és bármelyik kajanövényed (dinnye, gumó vagy lámpás sőt akár a krumplinál is, bár az alig ad vizet.) Előtte is max akkor gond, ha nagyon messzire mész, vagy ha véletlen nem veszed észre, hogy a megromlott kaja az mostmár minuszt ad.
Igen, nekem is volt kertem, én besuvasztottam a küklopsz aljába, a csikóhal kamra mögötti hátsó traktusba, ahol szinte sose járunk. Fali kaspókra (vagy mi a tököm az) pakoltam, meg raktam oda egy szemetest is, mert bárhol máshol immersion romboló lett volna. Kicsit túlbiztosítottam a túlélésemet, mer mellette volt egy szekrény sózott hús is. :D
Valójában, elég hülyén van megoldva a kaja+víz kérdés, Eleinte még csak-csak, de onnantól, hogy van dinnye, kb. semmi értelme a többinek. Bár nem abban van a legtöbb kalória, de nagyon gyorsan nő és tele van vízzel is. Mivel kivágáskor 4db magot dob, egyszerű a képlet. Én letettem a Küklopszra 2db kis "virágvázát", abban ugye pont 4db hely van, tehát összesen lesz 8db nözvény. 6db pont 100%-ra löki a kaját és a vizet is -nulla közeli állapotról-, vagyis amikor kell akkor hatot megzabálok, kettőt kivágok, amiből ismét vissza tudom ültetni a 8db-ot és csókolom. Az utóbbi 150 óra játék alatt gyakorlatilag semmi másra nem volt szükségem. A kaja értéke lassan csökken, így csak fertőtlenített vizből kell néha-néha 1-2 palack, ha netán hosszabb időre eltávolodom a hajótól és/vagy a bázistól.
Jah, krumplit én is szoktam, csak a tisztesség kedvéért. Paprikáskrumplis vagyok, csak nem fogom kihagyni, ha már van!
Mindkettő kell, de nagyon sokáig elég a csikóhal, jut idő felfejleszteni maxra, a végén viszont a küklopsz-lépegető kell, de addigra azokat is felfejleszted. Hogy mit kell fejleszteni azt majd a lehetőségek meg a szükség kiadja magától, nem olyan bonyolult. :)
Köszi a választ! :D Jaja, a hőkés jó. :) Én otthon termelek kínai krmplit.. azzal tömöm magam, meg a biorektort is. Ha pedig húsra vágyom, ott a hőkés. :D Mit érdemes? A Küklopszra gyúrni, vagy fejleszteni a Csikóhalat?
Hát ne vedd ki a sót a gépből. A játék korai szakaszában én zsebre szoktam vágni néhány sózott halat, mikor kirándulni megyek a bázistól elfele, illetve küklopszba betárazok egy üvegszekrénnyi halat, mer akkor nyugodt vagyok, hogy van egy tonna kajám. Berakhatnám élve is, de nem fogok egy szekrényben élő halakat tárolni. :P Persze miután van hőkésünk, már minden mindegy, de én akkor is szeretek sózott halat enni egy kis dinnyével például. Vitaminok, tudod. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.19. 18:28:19
Sziasztok! A sólerakódásokkal lehet valami hasznosat csinálni? A víztisztító gépem nyomja ezerrel a sok sót.. :) Ok,h kaja tartósításához jó, de az ilyen kaja elég sok sót von, ki ezért nem használom.
Csodálkozom hogy Zombi mod nincs még a játékhoz :D
Szerintem a sztori elég fontos az átélés szempontjából, ez a rész bár nem túl hosszú, de elég jól sikerült. Aurorára elmenni nem a szkennelhető cucok miatt érdemes, hanem mert számos PDA-t lehet találni mindenféle bejegyzésekkel, melyekből kirajzolódik a háttértörténet (még az Alterra cégről is van egy történeti áttekintés), ami véleményem szerint, rengeteget dob a hangulaton.
lonvard Létezik ez a mod, ami kifejezetten a sugárzásra megy rá, azt a részt bővíti ki és nehezíti meg! Nézd meg, érdemes, főleg, ha nehezítésre vágysz!
Teljesen kihagyható szerintem. Történet szempontjából a Sunbeam zuhanása után kapunk infót arról, hogy van valahol egy idegen bázis, tehát az Aurorából kinyerhető adatok csak extrák. A tárgyak is csak extrák, dizájnelemek. A lépegető az a fejlesztés ami ott egyben megvan, de azt máshonnan is össze lehet kaparni. Van egy olyan érzésem, hogy az Aurora nem megjavítása a játék hardcore fokozata, mert ugye akkor tényleg szükség van a játék végéig a sugárzásvédőre bizonyos helyeken. Baszki lehet kirpóbálom. :D A dizájnelemekért (mikroszkóp, poszterek, játékok) bemegyek sugárzásvédőben, de nem javítom meg. Nem is értek az atomreaktorokhoz, hagyjanak már! Ja és szokott lenni egy figyelmeztetés, hogy ha nem javítjuk meg, akkor 24 órán belül tömeges kihalás. Szerintem csak blöff. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.19. 15:00:11
Pedig az jó,mert nem kell cserélgetned a tárgyakat!! Amúgy vannak olyan cuccok amik csak az Aurórán találhatóak? Tehát mindenképpen meg kell látogatni hogy előre jussál a történetbe,vagy lehet nélkülözni azt? Gondolom pár modifikáció azért ott rejlik!
Most azt játszom, hogy az Aurora robbanása megsemmisítette az életmentő kapszulát és 1 kilométeres körzetben sugárzás van, emiatt ezen a körön kívül kell mozognom amíg a Sunbeam meg nem érkezik. Nem csinálok sugárzásvédő ruhát se. Várom hogy megmentsenek, és addig nem csinálok semmit, már azon kívül, hogy felfedezem a térséget, és szkennelek amit lehet. Tetszik a térkép mod, iránytűvel együtt az igazi. Van kapcsolóm, órám, meg az a nyersanyagkiértékelőm. Ja meg az a dizájnelemeket tartalmazó mod is megvan. A többit nem akarom egyelőre. A quickslots mod se tetszik, mer nem akarom bámulni a sok kis ikont. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.19. 13:33:48
Egyetértek sajnos, de a modok kicsit -ha nem is rengeteget-, segítenek a dolgon. Már önmagában az a mod is sokat jelnetett, amelyik engedi a hosszabb szövegeket a text boxokban és a tárolókon, ráadásul az eredeti kb. 6 féle szín helyett 64-et tud.
Jó a csontvázas helységed. :) Azért nem csináltam ilyeneket, mert az alapjátéknak nincs ilyen dizájnelem-készlete, és amit meg ad az nem elég. Ez a rész össze van csapva benne. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.17. 18:21:08
Jah a mikroszkópok és lombikok engem is betereltek egy olyan irányba, hogy csináljak egy kutatólabort, csak aztán fölösleges helységnek ítéltem, így inkább a szabadidős helységben az asztal szélére rakott műszer illetve 1-2 lombik jelzi, hogy ott néha tudományos kutatás is folyik. A helységet viszont nem használtam csak alvásra, mert nem lehetett lekapcsolni a villanyt, és a folyamatos villanyfény idegesített. Na de majd most! :D Top fölösleges helységnek még néha csináltam 3 ágyas szálláslehetőséget az esetleges megtalált túlélőknek. Faszán berendeztem, ágy, szekrény, kis asztal, virágok, polcok. Csak azér hogy nehogy zavarba kerüljek, ha egyszer csak találok valakit! :D
Próbálkoztam azzal, hogy a normál akváriumokból berendezek egy komplett kiállítótermet úgy, hogy az akváriumok mögötti falra -egy mod segítségével-, ráteszem az adott állat databank képét háttérként. Működik is, jól is néz ki (főleg színes világítással), de sajnos a nagyobb lények (nem Leviatán csak ilyen Bone Shark típusok), és persze tojásból szaporított, "kicsinyített" verziók, nem tehetők bele. Próbáltam Custom Item Size moddal lekicsinyítani az item méretét (az működött is), de az akváriumba így sem engedi betenni. Pedig fizikailag simán/bőven beférne. Nem tud valaki erre megoldást egészen véletlenül?
Én azért berendeztem egy Hydroponics Gardent, egy Biogenetics Lab-ot (az cool, alul van az akvárium, felül a laboratórium, tehát látom ahogy kikelnek az eggek), van Engineering Room stb., lehet azért variálni..ha nincs is konkrétan túl sok értelme. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.16. 20:28:26
Igen igen, oda kell egy másik bázis, mert fel kell tölteni a küklopszot, mer még akkor nincs az a hőenergia bizgátora. Én a láva "vízesés" lábánál csináltam egy 1 helységes töltőállomást, amibe mindenből volt egy kevés, elemtöltő, energiacella-töltő, víztisztító. Ott le is rohanták a piócák a küklopszot, eléggé megszívtam volna, ha az nincs.
én két főbázist építettem az első végigjátszásnál,az elsőt a kezdőhelyen a másodikat meg a fánál lent lost rivernél. 5 többcélú,az elsőben raktár és gyártó dolgok,a másodikban 2 víztisztító és beltéri veteményesek,krumpli dinnye és lámpásfa,harmadikban dupla magas belső akvárium,holdhalakkal ami tartósítva a legjobb kaja,a negyedikben egy bioreaktor ami holdhalakkal tömve egész jól termel. vagy egy irányító szoba meg két szárazdokk a lépegetőnek meg a csikóhalnak. és persze kültéri veteményesek a fontos cuccokkal.
lent kb ugyanez,de bioreaktor helyett már hőerőművel.küklopsz is lent pihen,ha az a bázis megvan már nagyon nem is kell fentebb menni,lent szinte minden megvan/megtermeled magadnak. ha mégis menni kell csikóhal elég gyors felmenni.
Második végigjátszásnál most már kicsit roleplayezek is,van berendezett hálószoba, stb stb :)
Hát már vagy 3 éve kivették szerintem. :D Elsőre engem is bosszantott, mer olyan bázist akartam, amiből alig látszik ki valami, és minden egy sziklába van építve, de aztán megszoktam, hogy ez van. Nekem azóta van egy standard bázistervem, mindig azt építem, két darab 3-4 szintes torony egymás mellett, amikből két egymás melletti szárazdokk mered kifelé. Nem lehet kihasználni ebben a játékban a sok épületet, tehát én kompakt feltöltő-depóállomásban gondolkodom, meg a mobil bázis küklopszban.
Ó bazz, kivették a játékból terrain manipulatort? Szívás, én meg várom, hogy előbb-utóbb dobja valami, vagy megtalálom valahol...Olyan helyen van az egyik bázisom, ahol terjeszkedéshez be kéne fúrjam a sziklákba. Ami korábban nem okozott problémát a Terrain Manipulátorral. Többek között ezért sem fogom az újat megvenni amíg készen nem lesz. Ez kb. a tizedik cucc, amit kiszedtek az EA korai változataihoz képest. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.16. 00:51:33