nem fog akkrát ütni mint az első rész,amikor még új volt a játékmechanika és a többi,és a történet sem olyan erős,de úgy gondolom simán megérte a pénzét,és simán jó egy olyan hosszú hétvégére mint ami most is jön :)
Neki kéne állni ennek is :D Első rész szintjét hozza?
szintén! és soha nem volt problémám a halakkal soha semmi nem piszkált..
a második részben inkább a zóna számított, ha nyersanyag kellet nem pedig a mélység mint az elsőben én örültem pár ólomnak meg ezüstnek mikor hoztak :D kraftolgattam sok mást is nem pedig a neten olvastam el.. kipróbáltam :)
Enciklopédia szerint, a fagyasztó hal csak felfújt hólyaggal veszélyes. Vagyis figyelni kell rá, hogy ha fel van püffedve, akkor ne menj közel. Egyebekben le is koccolhatod, nem fog rádköpni.
Az nem rossz valóban, de egyesével összeszedve nincs sok értelme számomra. Mire ez már működik, addigra fejlett cuccokkal vagyok tele és megoldom magam. Alapvetően az alapanyagokkal gyakorlatilag nincsen probléma, az első részhez képest sokszors mennyiség van mindenből. S1-ben jobb lett volna egy ilyen majom, itt már nem sok hasznát látom.
Nem kell hozzá költözni, a majomhalakat sem tudod elkerülni és a lily paddlereket sem, a brinewing pedig a kezdő mentőkapszulától egy köpésre úszkál. Az első bázist pedig mindig a kezdőpont mellé szoktam tenni.
(Az első részben mondjuk összehoztam egy bázist ott, ahol a teleportáló izék voltak, meg az EMP-s rákpolipok (crabsquid), már nem tudom miért, viszont ugrópontnak teljesen jó volt később a lost river felé.)
Az első részt viszonylag békésen jászottam, de itt több lény is felidegesített annyira, hogy néha a lépegetővel nekiállok rájuk vadászni. Kapásból mondok kettőt a kleptomániás majomhalon kívül: az egyik a lilypad barlangokban úszkáló Lily Paddler (képtelenség tőlük bármit csinálni ha odatéved pár ahol ténykedsz), a másik pedig az alapbázisomnál körözött pszichopata módon, ez pedig most nem ugrik be hogy hívják, de rádront és lefagyaszt. Abból ma megöltem párat de piszok szívósak, félórát vágdostam a lépegetővel mire megdöglött.
(nem kell kelteni őket hogy jófiúk legyenek, idővel mind hozzák neked az anyagot és nem lopnak :) asszem onnantól, hogy benned van..
nekem sokszor kellet üveg meg gyémánt örültem nekik mikor hoztak :D vagy esetleg még ólom :) később szárazföldön gyémántból megszedtem magam :D ahhh! meg a csilis paprika~ :D mmmmm.. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.06. 15:34:54
Ez jópofa! Bár értelmét nem igazán látom, mert mire nevelni tudom, addigra már nem jelent problémát sem. Főleg az elején okoz idegesítő perceket. Tetszik ahogy gyűjtik a cuccot, de ennek sincs sok értelme, mert egyesével kell összeszedni tőlük. Esetleg ha képesek lennének behordani egy tárolóba, úgy még hasznos is lenne. Talán majd moddal megoldható lesz.
valahol mintha láttam volna videót,hogy a csávó nevelte őket magának,aztán elengedte őket a bázis körül,és hordták neki a cuccost,és nem loptak tőle semmit :) mindjárt meg is keresem a videót
Amúgy nem bánom hogy megépítettem a cyclopsot, az is a játékhoz tartozik de mérhetetlenül több idő volt fullra elkészíteni mélységi modulokkal, ioncellákkal, hőerőművel stb mint ledobni egy vezérlőszobát (amiben ágy, kaspók, tárolók elférnek). És azt nem támadja meg semmi.
Több apró bázist tettem le mindenfelé. A lava castle és a sea emperor úgy lett meg hogy lubickoltam az elemes siklómmal. :-) Azt se sokáig csak egyszer, hiszen utána már voltak teleport kapuk.
Igen ez igaz, hogy később már nem kell vele foglalkozni, de pont az elején frusztrálónak tartottam amikor ellopta az összegrindelt cuccaimat. Egy darabig szórakoztam azzal, hogy visszaveszem, és ahogy írod is, figyeltem rá, hogy ne legyen a kezembe semmi, de aztán hamar eljött a pillanat, hogy ezt egy felesleges és halál idegesítő marhaságként éljem meg. Úgyhogy offoltam a srácot a játékból.
Nekem a raktér miatt kellett, plusz a mobilitása jobb mint a prawn suité... leálltam az új helyre, azt elpakoltam mindent.
Ugyanigy, a truck ebből a szempontból szintén hasznos volt, csak nem jobb mint a cyclops. Felesleges csicsázás volt ez a moduláris rendszer, nem adott semmit a játékhoz.
ép ez a lényeg hogy cuki és idegesítő legyen viszont nekem nem sok gondot jelentett nem tudom nektek miért van bajotok vele? főleg hogy nem sokáig zavarnak sőt... ne tarts a kezedben semmit csak akkor mikor valóban kell és lehet hallani ha jön a közeledbe.. a mélységekben ezek a levegőt tartalmazó növények is ott vannak mindenhol már könnyebb így a merülés-lent maradás érdekében és én már vittem magammal mindig + egy palackot Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.08.04. 08:36:03
Cyclops nélkül hogyan mentél le 1200m alá (vagy mittudomén már a pontos mélységet)? Szerintem nagyon kellett a cyclops, mert másféle játékmódra adott lehetőséget (mozgó bázis). Lehetett persze úgy is játszani, hogy több bázist tett le az ember, de nekem jobban bejött az, hogy submarine-al totál kötetlen volt a játék, ott volt rajta minden, full önellátóra csináltam és azzal jártam be a teljes map-et. Apropó: van már MAP mod a BZ-hez is! Azt az első részhez is feltettem, anélkül nem is tudom, hogyan lehet játszani... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.08.04. 01:19:29
A kleptomán majmot én kitiltottam a játékból! Rettentő hülye ötlet volt a fejlesztőktől, mert kihívást nem jelent, viszont borzasztóan idegesítő. Szerencsére már BZ-hez is elérhető a mod, amivel szanálni lehet az egyes lényeket. .
A cyclops is felesleges volt az első részben. Megépítettem, feltunningoltam, készenlétben várakozott hogy majd ha kelleni fog, ott legyen. Egyszer sem kellett. A prawn suit is csak a mélységi modulja miatt kellett a vége felé.
No én pont most fejeztem be a below zerot. Kb 20+ óra volt benne számomra (mondjuk én nem vagyok az a bázisépítgetős, csicsázós fajta).
Számomra nem durrant akkorát mint az első rész. Ez valahol érthető, hiszen az volt nagyon új, ez azért nem radikálisan más, de szerintem kihagyott ziccerek voltak ebben az epizódban. Az elejét nagyon élveztem, de a közép és a végjáték unalomba fulladt számomra... A körítésre koncentráltak (sok új gadget), nem a lényegre....
- szerintem a truck rosszabb mint az a cyclops. a modularitás kb felesleges, a sebességcsökkenés miatt nem lehet úgy felszerelni mint azt. - mig az előző részben a prawn suitot muszáj volt használni, itt abszolút felesleges. Konkrétan egyszer nem volt rá szükség, soha nem használtam. - a felszini szaladgálás szerinetm sokkal unalmasabb mint a viz alatti világ, feleslegesen nagy de üres a világ. a Prawn suithoz hasonlóan a snowfox is szinte teljesen felesleges. - a közép-végjáték felé a játék abszolút nem ad segítséget - amikor keresni kell a 3 alien cachet, abszolút semmi tipp hogy mégis merre. Konkrétan a kristály cachet azt soha az életbe nem találtam volna meg.... nem azt mondom hogy rakjon beacont rájuk, de legalább vmi támpontot adhatott volna.. (hiába szkenneltem be sok artifactot - mert már megvolta tether tool is- semmi hint hogy merre, hol keresgéljek. A wiki szerint kellett volna adjon hinteket, de nekem nem tűnt fel hogy adott volna valamit) - a húgunk sztorijában szinte semmi felemelő vagy nagy durranás nincs, szerencsére az alien vonal megmenti a napot, bár a vége ott kicsit összecsapott. - a truck sokkolója trivializálja a leviathanok előli bújkálást. Túl egyszerű, túl könnyű....
Én többet vártam, szerintem sok időt töltöttek az új de végső soron felesleges dolgokkal (snowfox, felszini világ, truck, teleportáló modul, sokféle generátor - minek, decoy pingvin (ezt is csak egyszer muszáj használni, amúgy olyan useless mint a távirányítású kamera)
Nem találok magnetitet. Amúgy eddig tetszik a Below Zero, elég nagy terület van benne. Valahol mintha azt olvastam volna hogy 135 biom (lehet hogy rosszul emlékszem). Felfedezgetni még nem volt kedvem, első dolog a bázis volt és a seatruck egy szárazdokkal, most már lesz mivel elindulni mindenfelé. A moonpool keresgélése elég sok időt elvett, de nagyon kellett. Egy lemerült seatruck nem sokat ér. Lényekből kettő idegesített fel: az egyik az a nyomorult sellőmajom amelyik lopkod, a másiknak pedig az volt a hobbija hogy bázis építés közben vagy harminc alkalommal lefagyasztott. Azokat ki fogom idővel irtani!
Na, valaki megcsinálta a Terraforming Ability Modot. Ezt a képességet kivették az eredeti Subnauticaból, és már akkor is haragudtam érte, mert EA-ban még működött és szerettem. Most viszont ismét elérhető ezzel a moddal.
Nem tudom, de nem lenne rossz. Ha az elsőt képesek voltak megcsinálni és PC-n van a másodiknak is, akkor remélhetőleg egyszer bekerül PS-en is. Figyelni kell a frissítések leírásait.
Nos, rászántam magam és megvettem a Below Zerot PS4-re, sajnos nincs benne magyar felirat. Elkezdtem angolul némi bosszankodás után (megy angolul is csak nem vagyok benne annyira perfekt). Még nagyon az elején tartok, leraktam egy kezdő bázist elemtöltővel és pár hasznos dologgal, sok időt még nem tudtam rászánni.
Nos, rászántam magam és megvettem a Below Zerot PS4-re, sajnos nincs benne magyar felirat. Elkezdtem angolul némi bosszankodás után (megy angolul is csak nem vagyok benne annyire perfekt). Még nagyon az elején tartok, leraktam egy kezdő bázist elemtöltővel és pár hasznos dologgal, sok időt még nem tudtam rászánni.
Gyönyörű bugba szaladtam bele. Épp mentem volna felfedezni a modulos vizijárművel, amikor is fordulok el a szárazdokktól, és az utolsó dokkmodul, rajta a lépegetővel az beleakadt a szárazdokkba úgy, hogy modulostul-lépgetetőstül benn kezdett zizegni a dokk belsejében.A modult ki tudtam csempészni, de a lépegető beleragadt. Ott ácsorog a medence szélén, a teteje benne a dokk födémjében, se előre se hátra.Gondoltam lebontom körüle a szárazdokkot. Nem engedi, mert benne van a lépegető. Spawnoltam magamnak vonó meg tolóágyút, egyik se volt hatással. Az a probléma, hogy ezzel így tönkretette a bázisomat. Nem tudom mit lehetne tenni. Konzollal nem találtam olyat, hogy "delete lépegető".
Épp tisztességes, lapos bázishelyet keresgélek. Alapjátékban relatív egyszerű volt, mert mindig a 17-es roncs közelében lévő vörös lapályra építettem. Below Zéróban elégé szegdelt a tenger alja, ahova szívesen raknám, mondjuk nagyobb mélységbe és növények közé hogy izgi legyen, ott meg tele van ragadozóval, no meg (spoiler) ott vert tanyát a mongol testőrnő. Mondjuk poén lenne közvetlen mellette felhúzni egy bázist, hogy kiidegeljem azzal, hogy szomszédja lett. :D Azé' kell laposabb terep, mert ki akarom próbálni large roommal. Két lardzsot teszek egymásra, a felsőbe lesz a bejárat két összenyitott dokkból, ott lesz a raktár meg az összeszerelő helység, a másik felében a saját szoba - konyha, alulra meg pakolom a víztisztítókat, növénytelepet, esetleg nagy akváriumot. És az extra, hogy egy T csövet kivezetek az oldalából, és előrefele nézve onnan fog lesni egy scanner szoba, hátsó része meg egy irányító szoba. És ehhez az egész konflomerátumhoz nekem egy relatív lapos terep szükséges. Na most szerintem egy helyen van ilyen, az északi jégfal közelében, ahova (spoiler) egy idő után vissza is kell mennünk felfedezni a dolgokat. Csinálok egy dómot a felső szobára, és akkor bámulhatom fejem felett a jéghegyeket és táblákat. Na meg a pingvineket. Energiát hőreaktorból akarok, bár nyilván a kis mélység miatt lesz napelem is. Nem tudom az északi fal közelében van-e vulkán, de ha nincs, hajlandó leszek keresztülkábelezni a komplett pályát ezért. :P
Most olvastam el hogy került a Torgal féle testőrnő ennyire északra. A leírás szerint megölte a bázisukat szétverő leviatánt, és a felpuffadt felszínen úszó hullájában tutajozott. Csak az a kérdés minek tutajozott, hiszen nem volt hova eljutnia. Meg nehogy már jobb terep legyen az északi sark, mint a trópus.Hogy hogyan élte túl a vírust, azt ne is feszegessük. Mindez annyiban érdekel, hogy kurvajó volna, ha csinálnának egy következő Subnauticát, és például ennek a nőnek az utazása lenne a játék. Csak nem döghullában, hanem hát építene szépen egy tengeralattjárót, poén voltam ha állati tetemekkel vadított madmax-tengeralattjárót, és akkor ilyen félig modern félig kőkorszaki cuccokkal felszerelkezve egy hatalmas utazásról szólna a sztori. Oké, valszeg ez a fejlesztőgárda ezt nem tudja megvalósítani. Ábrándoztam. Na megyek focit nézni. Jön a pizza is hamarosan. 4 évszak. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.06.19. 14:59:07
hát nemtom,nekem olyan érzésem volt hogy bár nem ugyanoda,de szinte mindig volt minden alap fém és kinövés a bázis körül..
ólomra építessz egy radar szobát van mi a fene az,aztán beállítod hogy homokkő kinővést keressen. abból esik ólom. raksz a radar szobába 3 távolság fejlesztést,meg egy kijelzőt ami a sisakodban mutatja a radarszoba által észlelt dolgokat,aztán lehet menni ólmot szedni. a kinövések meg ahoyg nézem,újra is spawnolnak...
ez tény ólom volt az egyetlen amiért folyton el kellet mennem
bár ezt a fúrást annyira nem vágom a játék végig vitele után betöltitek a mentést és még építgettek? csak mert se az első főleg nem a második részben nem volt szükségem arr hogy ilyen nagy telléreket fúrjak sőt a másikban egyenesen bántam hogy gyüjtögettem az elején nyersit mert a nagy része felhasználatlan maradtű egyedül ólom hiányzott néha aztán gyémánt de mikor tudatosult benne mennyi mindehez gyémánt kell mindig minden mást kidobtam és csak gyémántot tartottam meg/ vittem haza ez szerintem nem spoiler de azért berakom abba
kapsz az elején vhol egy téképet ahol egből egy bányát is említenek, ott mindefele nyersik vannak szarrá lootolod magad finoman szólva :D és ha bánya nem elég a szárazföldön is lyukakat ástak azokban is mindehol nyersi /barlangokban is RENGETEG
Szerintem azt javíthatnák,hogy ólomból nincs olyan lerakódás amit lépegetővel lehetne fúrni.Kicsit gáz hogy a játék végére több rubin,kianitot ,gyémántot találtam mint ólmot...
Igen hát én akartam ezt a mobil bázist. Most már 600 méter mélységig vízálló, szóval jelentősen megnőtt az akciórádiuszom. Viszek magammal egy minibázishoz szükséges mennyiségű alapanyagot, scannerszoba, töltők, bioreaktor, és akkor el is szakadtam a bázisomtól. Azé' majd visszamegyek azt berendezem. :P
Azért van egy feelingje, mikor naplementére kész a hernyó. Épp ejtőzöm a tetején, háttérben a főbázis. Nincs minden modul rajta, csak amit akarok felfedezéshez. 1 háló, 1 fabrikátor, 2 tároló, 1 dokkoló. Rajta a lépegető is (nem látszik a képen). Szóval egy ilyen felszereléssel azért már nem érzem elveszettnek magam. :)
Még egyszer sem haltam meg, pedig most nem 1 élettel játszom. Tovább jutottam, mint bármikor. eh. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.06.15. 18:42:04
Meg okos az alapszitu. Azt kellett megoldaniuk úgy, hogy ne legyen izzadtságszagúan erőltetett, hogy bár nem vagyunk hajótöröttek, de ugyanúgy meg kellene lennie az elhagyatottság feelingnek. A korai verziókban ez nem is volt meg, mert ott még a nővérke egy űrállomásról instruált minket és ugyan a bázistól egy földindulás hatására elszakadtunk, de mégse voltunk egyedül. Bármikor kérhettük volna a mentőhajót.
Na most ehhez képest csináltak egy olyan sztorit, hogy illegál titokban landolunk egy elhagyatott kutatási területen, és senkire nem számíthatunk. És benne hagyták a korábbi bázist is. És megint kvázi hajótöröttek vagyunk.
Elkezdtem megint, ismét 1 élettel. Valahogy nem tanulok. Fél nap játék után meghaltam egy bug miatt. Hiába másztam be a járműbe, tovább fogyott a levegő. Na most aztán istenbizony ez volt az utolsó, hogy 1 élettel játszom ezt a második részt!!!!%444!! :D
Elkezdtem a második résszel játszani, a tervrajzok tekintetében könnyebb a játék. 4 óra játék után tetszik nagyon.
Olyasmi volt a gond, hogy van egy grafikai beállítás - a legfelső, ami mindent állít -, ami csak a főmenüben jelenik meg. Ezután minden fut simán :) a low és a high megjelenítés között alig van különbség. Így 13-14 óra után lett egy kialakult véleményem. Nagyon szép és nagyon jó, csakúgy mint az előd, de a mi-miért-történik része, vagyis a sztorielemek nem egyértelműek teljesen.
Al-AN folyamatosan beszél hozzám, ami nagyon vicces egyrészt, de nem derül ki, pontosan mi is a célja a test megépítésének, vagy Margaret folyamatos ugrálásának. A torony leállításáért pl. kaptam 4 növényt, azért ennél többet vártam :D
A magyar fordításból nekem is elegem lett, hol magyar, hol angol és valóban félrevezető is. Maradok azt angolnál :)
Valami más gond lesz ott, nekem is simán fut. A betöltés is kb. annyi idő, mint az előzőnél.
Sajnos azt hiszem, nekem ennyi volt végérvényesen a below zero. Az egy dolog, hogy 15-20 perc, mire betölti a mentett állást (visszatöltésnél is legalább 5), de az a mértékű FPS lassulás és optimalizálatlanság, ami a játékban fogad, mérhetetlen. Minden beállítást, konfigot végigpróbáltam - a gépem igaz, nem mai, a játék pedig tudom az, de a sima Subnautica-val semmilyen problémám nem volt néhány bugot leszámítva). Viccből még 640x480-as felbontást is kipróbáltam, hogy retrózzak: az eredmény ugyanaz. Az architect sanctuary előtt vagyok, de oda már nem jutottam le, mert 3FPS-el nem volt nagy élvezet. Hatalmas csalódás.
hát igen ez a rage nekem nem hiányzik full veszitek el mindent nincs erre időm de egyébként halál nélkül vittem ki a gamet nem igazán éreztem hogy veszélyben lennék bár talán 2x mégis csak meghaltam bár nem volt közelező tudtam meddig bírom oxigénnel lustaság és kíváncsiság szándékos halál volt nem ilyen vízbe fullás meg ilyenek megnéztem mi van nálam meddig bírom azt elkezdtem futni megakartam nézni mindent nem pedig azzal törödni hány fáklyám van vagy hogy mennni kajám egyszerre letudtam egyszerre letudtam azt kész :D bár tény hogyha nem az armoros ruha van rajtad akkor szépeket tudnak sebezni a szárazföldön de elárulok vmit ami spoiler lehet, nem kell félni a szárazföldön
elösször is ha van ilyen piros gyujtosod ami ég elkerülnek, ha pedig kell neked a szörükből mert nem mennél be a kuckojukba szedni hanem róluk szednél le mert nem találasz, akkor a kis robot pingvinnel oda tudsz mennni a közelébe és vele tudsz szdeni szört róla mert azt a cukit nem támadják meg ( ez benne van a leírásban)
Alapjátékban nálam működik a hardcore fokozat a radiation moddal. Azért mondom hogy működik, mert többször kivittem úgy. El van találva benne, hogy ha koncentrál az ember és ismeri a játékot, akkor jó eséllyel ki tudja vinni egyetlen élettel.
Below Zero-t ennyire nem ismerem, hogy csak egy példát említsek, nem tudtam, hogy a krokodilszerű dögök akár egyetlen harapással is elintézhetnek, mígnem egyszer csak így megöltek. Többször belém haraptak, nem okoztak nagy problémát, aztán az egyik lendületből nekem úszott, és hopp csak néztem, hogy halott vagyok. Tehát nagy a meglepetésfaktora a játéknak, és ezen nem fog segíteni az alapjáték rutinja. És akkor még a nyílt jégre ki se merészkedtem. Azt se tudom hogy harcoljak azokkal a négylábú dögökkel. Ugyanakkor nekem kell az az élmény, hogy nem mentek minden egyes necces helyzetben, nem mentek egy roncsba úszás előtt, nem mentek egy nagy merülésnél, mert a kockázat ad a játéknak egy extra élményt. Viszont mostanra rájöttem, hogy nem tudom megbecsülni sok esetben a kockázatokat, mert nem ismerem a játékot. A várható eredmény pedig egy sok napos játékban eltöltött haladás utáni hirtelen halál, amibew többször volt részem az elmúlt hónapokban, és most telt meg vele a hócipő. Egyszer ki kell játsszam legalább, hogy lássam hogy hogy működnek benne az ismeretlen részek, utána jöhet a hardcore. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.21. 16:44:25
nem sokan vitték végig a gamet mivel nem volt kész és mivel nem is volt kész nem is panaszkodtak jó okkal, de majd a többiek is ki viszik és majd beszélünk róla ha fontos de eddig a steam alapján alig 8% vitte ki a gamet és akkor a magyarok ebből mennyi.. szerintem többen vagyunk mint 10 itt a fórumon és 3 vittük végig eddig kb. max ? Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.05.21. 16:21:54
szerintem a módoknak meg a fokozatoknak számomra nincs értelme egy játékban mással játszom, de ha van érte vmi jutalom vagy achi érdekel különben nem lásd no man sky maxos devil may cry összes nehézség szint kész itt minek csak rage-lnék.. story kaland game
Szerintem ezt csak te gondolod így, más itt ilyenről nem írt. Esetleg a fejlesztők írtak róla valamit? Vagy egyéb dolgokról, amik kimaradtak a játékból?
Joh, elengedtem a hardcore-permadeath fokozatot. Miután egy előrehaladott játékom veszett el, csak mert a macska kikéretőzött. Megengedtem magamnak, hogy 100 méter mélységből katapultáljak léghólyaggal, majd kisétáltam és kiengedtem a cicát. Visszasétáltam, és látom hogy halott vagyok. Nem tudom mi történt. Nem is konkrétan emiatt engedem el, hanem hogy még nem voltam kinn a jégmezőn, nem tudom mi vár rám, és nem szeretnék tudatlanság miatt egy még későbbi stádiumban kinyiffanni.
én a kész alatt a 100% ot értem hacsak a kiadás óta nem adtak hozzá írtam is példát konkrétan nincs felirat a végén csak szinkron ha nem tudsz angolul szopás.
és sztem elég gagyi az egyik testrész bedobva a földön egy zöld kocka szobában (ez a nesztek itt van csak hogy kilehessen vinni a játékot érzést sugallja ) szerintem azon még dolgozni fognak majd kitágítják hogy lehessen benne sétálni esetleg vmit még skennelni bent/nézelődni mint a többinél /majd oh! megtalálod a skennelhető testrészt stb. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.05.20. 21:01:19
Kidobták PS-re. Szóval ez a nincs kész duma nekem eléggé sántít. Azt nem mondom, hogy nincs benne bug, mert az volt az előzőben is. De használhatónak kell lennie. És van, aki már végig is játszotta sírás nélkül. Azt nem tudom, hogy magyar feliratot tettek e a PS verzióra, mert nincs meg.
Én el is felejtettem, hogy van benne magyar. xD Már pár éve csak angolul vagyok hajlandó bármit is játszani/nézni. Witcher3ban volt egy olyan félrefordítás, hogy csak lestem. Ott lett elegem a magyar fordításokból. Szerencsére már megy annyira az english, hogy észre sem veszem, hogy english :D
persze hogy lesz, nincs kész a játék hiába jött ki meg ilyenek, 1-2 évig patchelik még ezt is majd a végén még felirat sincs! persze hogy változni fog még sőt szerintem az egyik testrész is csak úgy oda van dobva egy kocka zöld szobában azt smafu.. kicsit bénának éreztem. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.05.20. 16:34:11
Aztán majd oszd meg légyszi, hogy mennyi is az eltérés! De jó, hogy nem vettem meg előre. Bár kérdés, hogy ezt figyeli valaki és javítva lesz vagy paff a bűvös...
megnéztem egy youtube magyar végigjátszásban,és igen,a fordítás a szar. míg angolul mondja hogy merre hány méter,addig magyarul csak annyit,hogy 1kmre a jelenlegi helyzetétől...tudok angolul,a saját lustaságom miatt nyomtam magyar felirattal,és nem is figyeli ilyenkor az ember mit magyaráz a háttérben angolul,csak olvasod a magyar feliratot bízván,hogy jól meg van csinálva .ha már hivatalos :D végigtoltam én is tegnap este,de újra el fogom kezdeni,csak most angol felirattal,kiváncsi vagyok hányszor szopatott meg a magyar fordítás.. Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.05.20. 14:59:03
hát most erre nem mernék megesküdni,de én magyar nyelven játszottam,és ott sztem nem mondta az irányt,de este megnézem ... :D igy viszont a fordítás tudja megszivatni az embert rendesen... :D
azt úgy oldottam meg,hogy leverem egy jelzőt a torony mellé,aztán elhajóztam 1kmre,és próbáltam körbe járni :D meglett viszonlag gyorsan,de emlegettem én is a felmenőit
Most kezdtem el a játékkal játszani. Az úszószőlőt hogyan lehet begyűjteni? A magját sikerül, de magát a növényt nem. Tud valaki segíteni?
Az, hogy valaki elakad ebben a játékban, az nem meglepő. Sokszor csak a türelmen múlik. Nálam is előfordult, hogy visszamentem helyszínekre, hogy hátha nem vettem észre valamit és az esetleg segített. Arra sem emlékszem, hogy lenne benne utalás, hogy
Le kell menni a kristály barlangba a szerveiért! Persze nyilván lemész, mert érdekel mi van ott.
Vagy itt van egy másik: "KB egy kilométerre vagyok tőled egy jéghegy tetején" Tényleg? Miért nem szomorodsz meg? Azt mégis melyik irányba? Merthogy én kapásból az ellenkezőben kerestem!! Szóval, szerintem egyáltalán nem egyértelmű a játék.
14 éves lányom van.. építkezek de akkor is játszok :P