Srácok egy kérdés. Tele a hócipőm az Auróra bugjaival. Most olyan effektbe csúsztam bele hogy a csikóhalal megközelítettem a roncsot majd a hátulján felparkoltam a szélére a roncsnak. Ennek köszönhetően a következő betöltésnél már nem tudtam lecsúszni a platformról. Gondolom vonó ágyúval nem tudom lerángatni a csikóhalat?A hajó valószínűleg az energia tartó rendszerénél ragadt rá a roncsra egy kiugró acélrúd miatt
Szerintem is. Főleg hogy már több, mint két éve rátaláltak ezekre :)
amúgy szerintem csak egy biome amire nem volt idő/kedv/pénz,de valamennyire azért haladtak vele,de mégse rakták be az original játékba. aztán a bentmaradt fileok között turkálva megtalálta valaki,azóta megy a hype.
Nincs semmi sem hivatalosan megerősítve, de több jel utalhat arra (mint a játékban található asset-ek, stb), hogy lesz egy új sarkvidéki biome. Aztán lehet, hogy csak lett volna de nem lett és nem is lesz.
A felfokozott hangnem meg általános média/kommunikációs dolog. Az ember nem figyel, nem érdekli az amit nem érdekesen, monoton, unalmas hangnemben mondanak neki. TV, előadás, bárhol ahol tömeghez szólnak emberek, észrevehető ez a hangnem. Ha nem akkor rossz az előadó:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.03.13. 15:29:57
Kb hogy mennyi itt a találgatás a videóban, mikorra tervezik, mit várhatunk (új sztori?), teljesen újra kell e kezdeni....
Nem nagyon bírom nézni a youtubereket, álllandóan ilyen felfokozott hangnemben beszélnek, meg általában 1 A4es oldalnyi infóról képesek 15-20 perces videót csinálni. Úgy sajnálom hogy az írott kommnikáció egyre jobban háttérba szorúl a foilmes médiával szebmben...
Degasi 250 bázisánál a csikóhal mk1 fejlesztéssel bejárható az egész. 300 méternél nem mélyebb a Jellysroom tele van magnetittel. 17-es kabinnál is letudsz menni.
A kordináták nem stimmelnek valóban. Ahogy észre vettem az adattárolók helyzete tér el.
Engem a magnetit keresés fáraszt le. Alig találni.pedig van rá szukség.
Én úgy tudtam az a lifepod amivel mi érkezünk az random helyen tud leérkezni, ha miden esetben a mi lifepodunk lenne 0.0.0. akkor a többi cucc koordinátája nem stimmelne nem?
Most még van mivel lekötni magam (Lassan jön a Far Cry 5 is), de aztán tuti végigtolom megint.. :) Utoljára szerkesztette: Hunter of Deer, 2018.03.12. 08:49:52
Első szám x (ny/k), második z(mélység), harmadik y (é/d). 0 0 0 a lifepod-od. Korábban logikusan x,y-t adtam meg:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.03.11. 23:41:26
Sziasztok! Küklopsz pajzs bluprintet hol találhatok? Végigvittem a sztori részt, kész az ürhajó kilövő+ állvány+2 modul az űrhajóból, de az utolsónál kéri a pajzsot is legyártáshoz.
Most a legutóbbi patch-el sikerült letennem, valszeg javították.
Azért ez túlzás, az apró (néha) idegesítő hibák megmaradtak a kezdetek óta (pl. néha a létrán nem tudsz felmászni, az Aurora belsejében kidobott a játéktéren a falakon kívülre, vagy az hogy elakadsz minden biz-basz objektumban, bezzeg a reaper az a tengerfenékből is előbújhat, stb).
Nem annyira működik a teleport, sokszor kiteleportál a semmibe... És érdekes hogy néha a lépegetővel is kiugrom a játékból :) . Ez nem lenne akkora probléma, csak elég sokáig tölt a játék... Amúgy meg raktam le jeladókat, csak kihagytam egy-két fontos helynél :)
Nekem semmi baja nem volt a játéknak, sőt ahhoz képest , hogy early acces óta toltam most nem találkoztam egy buggal sem...
az meg tényleg nem a játék hibája, ha nem találsz vissza. Igazából nem értem mi olyan bonyolult... a szonárral még vaksötétben is el lehet menni lazán...
Azt sem értem, hogy miért kell újat csinálni. Seamoth nem jó? Teleportkapuk nem jók? Az hogy azt sem tudod, eszik egy vagy iszák a játékot, még mindig nem a játék hibája.
Jó szopatós, és bugos lett a vége fele, kb 20 percenként vissza kell töltenem... Az enzimről meg ne is beszéljünk, a küklopsszal esélytelen visszatalálni a felszínre, csinálhatok egy újat hogy megtaláljam a maradékot.... Nem érem miért kellett ekkora barlangokat csinálni,
A játék végénél mit kell csinálni? A lávás részeknél vagyok, de fogalmam sincs hova kell menni,és mit kellene csinálni, az infókat a netről szereztem, különben meg se találtam volna a lávás részeket....
Most találtam egy helyet ahol feltehetőleg egy kék tábla kell a bejutáshoz. Amit elvileg a Precursor Thermal Power Generatornál lehet megtalálni, ami a Lava Castle-ban van, de nem tudom hogy ezeket pontosan hol vannak, a lava castle-ról valamiért nem találtam koordinátákat a wikipedián. Jelenleg a lava pitből jöttem át a lava chamberbe, próbálok visszajutni az Inactive Lava Zone, hátha meglesz a lava castle....
Érdekes hogy semmilyen támpontot nem ad a játék hogy mit kellene csinálni, vagy hova kellene menni...
Ha rajta marad a karika akkor nem mentél a drónnal elég közel. Egyébként PDA-ban ki/be tudod kapcsolgatni a jelöléseket.
egy újabb kis észrevétel a játékkal kapcsolatban Kicsit számomra zavaró effekt vagy lehet rosszul figyeltem meg ezt is első klikkre. Ha a szkennerszobát használom és mondjuk hajóroncsot deríttetek fel vele bekarikázza a talált roncsokat barna karikával viszont ha odaúszok az egyikhez marad rajta a karika. Ez kicsit zavaró. Meg lehet mókolni esetleg valamelyik nexus moddal hogy a felderítés után lekapcsoljon a bejelölés a térképen? Vagy netán ez a mód az akar lenni? gyenge az angolom bocsi.
"a küklopszot elvben 3 fős személyzetre optimalizálták a játék szerint" A lore szerint, igen:) Mikor megépíted, szól az AI hogy okosan kükloppozz, mert nem egyszemélyes vasról van szó:) Tehát nem a fejlesztők készítették 3 személyesre, hanem a küklopsz tervezői abban a világban:)
Szerintem ez a játék pont akkor működik a legjobban, ha az ember egyedül van.
csak azért érdekel mert ahogy mostanra kiderült számomra a küklopszot elvben 3 fős személyzetre optimalizálták a játék szerint:) ha jól értettem. teszem hozzá úgy játszom a játékkal hogy semmilyen előzetes infóm nincs a játékhátteréről.
Támogatják a fejlesztők,valószinüleg ez lesz belerakva a játékba,ha már nem lesz bugos.
"We fully support the effort Sunrunner is putting into this mod, and are as interested as everyone else to see how it turns out. But we don't have any misconceptions about how much work it is going to be to get a fully working and polished multiplayer version of SN done."
LINK Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2018.03.01. 21:49:29
huhu akkor ez tényleg olyan bonyolult ahogy elsőre láttam a videjókon akkor pihentetjük :( És a kiadó esetleg fejleszt ebbe az irányba netán kap majd egyszer egy nagy multis ragtapaszt a játék vagy ez inkább rajongói találmány marad?
Még gyerekcipőben jár, nincs kiadva. Jelenleg az egyetlen megoldás, ha letöltöd a forrást , lefordítod magadnak (Visual Studio), majd injektálod a játékba. Itt egy telepítési útmutató
Itt meg egy videó egy fél évvel ezelőtti állapotról (újabbat nem találtam): Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.03.01. 20:10:58
észrevettem ha építkezek valahová előfordul hogy az építménybe beragadnak apróbb halacskák meg a díszletnek szánt nagyobb halrajok simán átúsznak az épületen ez lehet orvosolni? volt olyan hal is az épületben hogy csak levágni tudtam de megfogni nem így muszáj volt lebontanom az épületet és így kikerült a hal teteme majd visszaépítettem az épületet. Lehetséges hogy a játék nem szinkronizál rendesen és egy ideig nem érzékeli az épületeket?
Köszönöm, megoldódott.Az egyik burkolat erősítő elem volt útban, de itt hagyom, hátha valaki okul belőle. :)
Üdv mindenkinek! Járműfejlesztő konzolt telepítenék a szárazdokkomba, de sehol nem engedi megépíteni, mindenhol pirosat mutat.Találkozott valaki ilyen problémával, vagy van esetleg megoldásotok? Előre is köszi! ;)
Sajna nem... Pedig jó lenne. Esetleg építsd körbe/hozzá. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2018.02.23. 12:40:12
A nyomok alapján többféle lehetőség is van, van aki már becsapódáskor meghal, van, akit reaperek támadnak meg. A maradékot meg a "Self-Warping Quarantine Enforcer Unit"-ok rendezik le.
Remélem lesznek nehezítő modok. Az hogy egy életed van csak nem egészen nehezíti meg. Olyan kéne amiben a cuccokhoz több nyersanyag/scan kelljen. Illetve nagyobb sebzés a playernek. Meg az sem tetszik ha ültetünk egy bilbao vagy milyen fát akkor gyakorlatilag megszűnnek az evés ivás gondjaink.
le van írva mindegyiknél de van hozzá mod manager is már azt hiszem
Na pár óra bulizás után úgy döntöttem megveszem a játékot miután kiderítettem hogy nexuson van hozzá pár érdekes és hasznos kiegészítő ami még jobbá teszi a játékmenetet. Köztük a menü slot bővítős kiegészítőre gondolok Ezeket a modokat hogyan kell aktiváltatni a játékba?
Még azelőtt meg lehet javítani hogy az élővilág károsodna de igazából nem láttam változást,pedig jó lett volna vmi szemre észrevehető dolgot elérni vele :)
Az akváriumban és máshol elültetett növényeket elméletileg a késsel ki lehet vágni, addig kell vagdosni, amíg el nem tűnik, persze kellhet a hely a magoknak az inventoryban. Utoljára szerkesztette: Pares, 2018.02.21. 15:32:53
A fertőzéshez semmi köze nincs az Aurórának, egyedül a sugárzás lett volna elkerülhető (bár ha jól rémlik régen robbanás előtt is megközelítettem és akkor is volt sugárzás, csak sokkal kisebb távolságban mint robbanás után.)
Köszi, sejtettem. Bár érdekes lehetett volna, az más kérdés hogy akkor ahhoz egy alternatív storyvonal is kellett volna a folytatáshoz. A Sunbean-ban biztos voltam.
Az Aurora felrobbanását meglehet akadályozni, egyáltalán ennek van jelentősége a későbbiekre nézve (sugárzás, fertőzés, stb.), vagy nem változik semmi? Esetleg eleve úgy csinálták meg a játékot, hogy semmiképp se lehessen minden összeszedni, ami a bejutáshoz és javításhoz kell még a robbanás előtt?
elég szomorú ha valaki egy új játékban egyből a cheateket nézi meg :D kezdj új játékot cheat nélkül
ez lehet nem olyan lesz ha jól emlékszem valami piros bogyós gally talán valami vérbogyó vagy mi. nem rég játszom a játékkal. Én mindig meglesem a játékok csítelési lehetőségét.
Srácok egy kis segítséget kérek Átnéztem a setét oldalra és beemeltem egy növényt a bázisomra. Kérdés ki lehet törölni valami cheat kóddal vagy megszívtam?
Lítiumot a Bazalt kinövésben is találsz, arany és gyémánttal együtt. Az közelebb is van, mint a sziget.
Hogy lehet eljutni arra a szigetre, ami mellett van az alien épület? A neten úgy olvastam hogy a kíndúlóponttól északra van, de arra nincs semmi... Litiumot akarnék szerezni....
A cyclops 1-es mélységi modult hol tudom legyártani? A blueprint megvan hozzá, de a módosító állomás csak a 2-est és a 3ast mutatja
Lava Zone-ba van egy csomó Kianit, azzal tudod a 3-as fejlesztést rárakni a Küklopszra meg a lépegetőre, így lemehetsz 1700 m-ig. Én csináltam egy szárazdokkot fejlesztővel a nagy sárkánycsontvázhoz, kicsit fentebb, így nem kellett sokat visszamenni, hogy ezeket a fejlesztéseket megcsináljam. Amúgy érdemes mindenféle nyersanyagból 10-12 db-ot összeszedni, főleg az ilyenek, mint a Kianit, Magnetit, Nikkel, Kristályos Kén, mert ezek csak itt a nagy mélységekben vannak és ha felmész és valamiből kifogysz az építések során, akkor jöhetsz vissza megint...az meg nem kis út néha.