Na akkor megnézem az osirist újra, ott hagytam abba, hogy egy frissítés után 4 hónapja diafilmeket nézegettem. Jó a game, de engem a subnautica jobban ellazít.
Dehogynem változott, sokkal finomabban tölt be, és a textúrák nem késnek(olyan sokat, időnként azért még kifogok rajtuk)Én intel G4560-on nyomom...17k-s huf proci és jól megy a game. Az irányítás, mozgás nem változott, legalábbis én nem vettem észre, minden nagyon sima és jó. A játék mindig is szép volt, vagy az én szemem öreg, vagy csak apróbb változtatások voltak.
hehe ebben a végigjátszásban még a küklopszot sem csináltam meg:) Elég volt a tengerimoly és a prawn. Utoljára szerkesztette: levy668, 2017.09.21. 23:05:13
Nekem azért két nagy kapacitású kell a nagyobb roncsokhoz a játék első felében.
Más: valami elbaszottul gyönyörű lett a játék érzésre. Ti nem vettetek észre változást? Gyorsabb is lett, meg minden szebb. Pl. ahogy a küklopsz félig kilóg a vízből, és ahogy az üvegablakon bebámulunk kívülről, hát én lepetéztem.
Igen köszi, olvasgattam a fórumot.Igazából sohasem volt szükségem 2 palackra, szerencsére elég hamar megtaláltam a palack upgradeket. Roncsokba meg a seamoth-ról úszkálgattam be,bőven elég volt a 220?(asszem) sec. Még olyan is volt, hogy a grand reef elhagyott bázis felfedezése közben(fél palacknál) valami megette a kis tengeralattjárót(azt vettem észre, hogy sötét lett), szerencsére a lábamat nem teszem ki a seaglide nélkül:) Kb. 20 sec volt még a palackban amikor felértem.Ettől baromi izgalmas ez a játék:)
De azt ugye tudod, hogy több palackot is levihetsz, és lehet cserélgetni? Nálam ez nem esett le először, mivel mindegyik palackot tölteni kell levegővel, és így csak azt láttam, hogy van egy teli palackom, meg egy 45-ös, ennek meg nem sok értelme. :D
Hűű ez a játék nagyon alakul.Kb fél éve nem játszottam vele, kb azóta hogy a bolygó védelmi ágyú belekerült.Remek lett.Nagyon tetszenek az új ikonok, a konfigolható POI-k, az oxigén tankokkal sincs gond(hogy csak 1 lehet aktív), és az átdolgozott crafting is jó. Remekül lehet kerülgetni az ellent, az új végigjátszásban (kb 20 óra) egyszer sem sikerült meghalnom.Nem akadt, nem fagyott. Bár az még mindig probléma hogy időnként későn tölt be a textúra helyenként. Ennek az "arihalnak" van értelme? Mivel eléggé húzós helyeken találtam tojást, mire oda eljutok már gépesítve vagyok, és nem igazán tud velem úszkálni. A látvány még mindig fantasztikus, ez az a játék, ahol csak szeretek céltalanul úszkálni..... Apropó talált valaki stillsuitot? A vízvisszaforgatós fajtát, mivel 20 óra alatt nem sikerült ráakadni. Alig várom, hogy végleges legyen, de most megy a polcra.
Mi kerülhetett bele megint a több, mint 1 gigás patchbe.
:D
Ha már van moonpoolod, akkor a minimalista bázis az szerintem egy moonpool, és kész. Elég hely van tárolóknak, ágynak, mindennek, olyan mintha egy garázsban tolná az ember. :D
Elkapott a dolog és szórakoztam még kicsit. De a temérdek hiba kezd az agyamra menni.
- az Aurora izzó orra ami félig a víz alatt van szinte mindenhonnan látszik. mind1 hogy vízben vagy feleete vagyok. lementem a zselégombákhoz is a bázist kicsit áttúrni. onnan barlang falán kersztül is látszódott. - zselégomba barlangban minden egyes fordulással ( tengely körül ) újra betöltött a terület. Akad mint a veszedelem ott lenn. - a csikóhal irányítása sem az igazi, nagyon hamar fordul emiatt szinte mindennek nekimegy. - a rádióüzeneteknek nem mindnek van hangja - a 3-as vagy 4-es lifepod fele találtam egy barlangot aminek a bejáratánál volt egy Mesmer. nah abból kiszabadulni kész gyötrelem. Bőven van még mit javítani. főleg a szkennelhető tárgyakon. Most találtam olyanokat amiket reggel nem. Egymás melett cargo dobozban a sikló és a lézervágó. reggel csak 1 doboz a siklóval volt ott. ( értem én hogy random generált bizonyos szinten, de hát... ) - lifepod 17 környékén is vannak csúnya dolgok. lépegettő darab, fúrókar, moonpool darabok. de mindenből csak 1. Eddig ha jól emlékszem viszonylag közel voltak a darabkák egymáshoz. nem a térkép két végén. Sőt a lépegetőt csak az aurorából lehet megszerezni.
Kiszórakoztam magam, a játék még mindig csodásan néz ki ( csak látványra sajna ), de végleg lepihen amíg meg nem jelenik. Utoljára szerkesztette: waldaran, 2017.09.18. 19:20:14
Remélhetőleg hamarosan megjelenik. És sikerült kijavítni az égető hiákat ( akadás és társai ). Február óta én is csak ma néztem bele először, de hanyagolom is tovább.
hát én fél éve biztos már hogy nem játszottam vele,már akkor is igy volt a multip. room :) amit én akkor nagyon hiányoltam hogy nem volt rendes kinti fény,de talán ez is megoldódott és nem is szívja szét az energiarendszert :) igazából ha megvan a scanner már lehet is menni szigetre,nem nagy kitérő,csak úgye ezzel is nő a játékidő :D aztán később ismét vissza magokért :D Majd ha megjelent belevetem magam,de addig is csak olvasgatok itt merre halad a játék :D még youtube videót se nézek róla :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2017.09.18. 15:02:43
a Multiszoba a gyengéknek való :) csövekben és az Observatory-ban kell lakni. Minden üvegből sok padlóval. A padlóra hínárt aminek a magjai kivilágítják a területet. Lámpa felesleges. A Moonpool minden oldalára erősített burkolat és fajántosan bírja a lost rivert is. ( de ha már a szigetre megyek, mert ugye oda is el kell menni, akkor beszkennelem a szobát is )
multiszobát nem kapsz alapból,annak is meg kell keresni a tervrajzait/szkennelni,aztán építheted,kb fél éve változtattak rajta Utoljára szerkesztette: Caliph, 2017.09.18. 11:46:13
2016. aug.10-én vettem meg. Azóta volt 1 gépcsere, kb 4 winfos újrarakás. pár kifagyott game után is ujra kellett rakni, mert sérült valami fájl amiíg experimentalban szórakoztam. 8-12 újratelepítés alatt nem ad a játék multiszobát. Már megszoktam. :) A nehézségével nincs gondom, csak az észrevételeket írtam le.
Szerintem töröld a játékot és rakd újra. Nekem nincsenek hasonló gondjaim.
Cuki halat a laboratóriumban találod asszem. Ami jó mélyen van az Auróra orrától nem messze.
Ha nehéznek találod a játékot, ez túlélő játék. Könnyű nem lehet, mert akkor nem túlélő játék lenne.
Nem tudom ki hogy van vele de ez igy most szépen fogalmazva is egy rakás...... . február elején játszottam utoljára vele érdemlegesen. Új játék szabad módban. Nem experimentalban. - 20 perc után teljes mértékben megszűnik a hang - nagyon szét lettek szórva a tervrajzok darabjai. ( pl lézervágót is 3 egymástól messze lévő helyről kellett szkennelni ) - homokcápa, cserkésző, robbantóhal között úszkálva rám se bagóztak ( persze nem baj, de nem így vannak kitalálva ) - a területek betöltését még mindig nem sikerült megoldani. Volt hogy már 10-20 métert is beúsztam mire megjelent a domborzat. Ha jobban belegondolok ez rosszabb lett mint év elején volt. - a tárgyakat, nyersanyagokat nem mindig akarja felvenni, csak ha körbeúszok rajta. - oxigén figyelmeztetés 30 majd 10 sec-nél ok hang és szöveggel is. 15 perc játék után csak a 10 sec maradt. De ott sics már hang csak a szöveges a képernyőn. De legalább a hud tetszik. :) + az itemek kinézete is egész pofásra sikerült
Az a "cukihal" merre fele van? kíváncsi lettem volna rá, de nem találkoztam vele. Ellenben 2 új tojást láttam amit eddig nem, de nem szedtem fel. DE a legroszabb még mindig az hogy akárhányszor kezdem újra nem tudok többcélú bungalót építeni, mert NINCS. Ameddig el nem megyek a szigetre és be nem szkennelem addig nincs. Csövekben kell lakni :( Mióta megvettem azóta hiányzik a kezdő tervrajzok közül. Utoljára szerkesztette: waldaran, 2017.09.18. 08:35:02
Az a 700 méteres dolog jó buli lehetett :D
Nagyon gondolkodom rajta, hogy megint kezdek új játékot, bár örülnék, ha lassan befejeznék és lenne értelme az egésznek :) Az Osiris is nagyon szuper játék lesz, nem bántam meg, hogy megvettem. 16 órát toltam bele singlebe, de még kellene bele pár frissítés, hogy még jobb legyen.
Most mertem elindítani a játékot, és kiszedte a küklopszot a szorulásból. Ott vagyok közvetlen a szikla előtt. Úgy látszik hogy a szorulás az egy bug, amit kezel a játék bizonyos szitukban. A legdurvább az volt mikor egy seamoth-al mentem le valami 700 méterre, ahol beszorultam egy csőszerűen beszűkült sziklafalba (meg akartam nézni hogy mi van az alján, khm :D) Üldögéltem a járműben, és azon agyaltam, hogy 2 palackkal a seaglide segítségével fel tudok-e menni ilyen mélyről. Túlélő verzióban nyomtam, nem volt választásom. Összeszedtem a holmimat, elbúcsúztam a járműtől, aztán kiszedtem a moduljait, összeroppant, én meg viharzottam felfelé. Jelentem sikerült. Akkor még a két palack levegője összeadódott, meg másmilyen mennyiségek is voltak, szal ez a mutatvány ma már szerintem nem menne.
Jah, kezdtem volna kipofozni de közben a küklopsszal bele kellett navigálnom magam a déli sziget alatti barlangrendszerbe, és be is ragadtam vele egy sziklahasadékba, seamoth-ostul. Szerencsétlen még csak 300 méterre jó, de 450 méteren héderelünk. Szakmai kérdés: a taszító ágyú hatással van-e a küklopszra ilyen szituban? Ha nincs, akkor új részküldetést találtam magamnak: kimenteni a felszerelés egy részét, majd új küklopszot csinálni, és kimenteni vele az összes egyéb cuccomat. Ezzel most el lehetek egy darabig. :D
Szintén új, a szigeten ha megtaláljuk az összes pda (a sziget közepétől elindulva a fenti obszervatóriumhoz) megmutatja a vízalatti elhagyott bázis helyét, így könnyen odatalálni 250m. Tehát mind a két bázishoz megadja a koordinátát már.
hát konkrétan ez lenne a játék célja :) de ha valami olyasmire gondolsz hogy elrepülsz a bolygóról egy másikra , na olyan nincs
Köszi szépen. Közben én meg végre találtam egy helyet a bázisomnak, ami 4-5 méteres mélységben van, tudok teraszt építeni mellé hogy legyenek fáim a szabadban, és hozzá el tudok helyezni 2 darab moonpoolt úgy, hogy leér mind a 8 lábuk, és még mellette nem sokkal olyan mély a víz, hogy elfér a küklopsz. Nem volt egyszerű egy ilyen helyet találni. :D Mindenképpen akartam a szabadban egy teraszt amire fákat pakolhatok, mintha egy mini szigetem lenne. 3 oldalról körbeveszi egy üvegfolyosó, abban termesztem majd a dinnyét meg a krumplit, közte fák lesznek, eh, gyönyörű lesz. A bázis csak egy 5-6 emeletes torony, két moonpool, meg 1 irányítószoba beapplikálva úgy hogy ne lógjon ki az egészből. Annyira büszke vagyok rá, hogy ki kellett ezt adjam magamból. :D
Ui.:ja, ezt desertre reagáltam :D Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.09.16. 22:13:57
Kettőt találtam az egyiket a narancsereklye bázisán az ereklye közelében a másikat Lost Rivernél a narancs ereklye által nyitható helyen az asztalon. (ereklyét már táblának nevezi a játék.) Hamar kikeltek.
#1134 (Hunter of Deer) A narancsereklye(tábla) vízalatti bázisának helye ami új, a többit a wiki alapján találom meg én is ha nagyon nem megy másként. 1130-ban írtam is. Pl. Új játékot indítva a Lépegető fúrókarját alig találtam meg, a kettő darabot mindössze eddig a Grand Reef magasabban fekvő nagy roncsban jól eldugva. Eddig körbe volt vele szórva, a csáklyázó kart meg BloodKelpnél lévő roncsban csak. Most megyek wiki szerint a dunes roncshoz.
aranyos :) Van már fejlődés rádióüzenetek terén, hogy elvezessen olyan fontosabb helyekre, ahova mondjuk egy kezdő el sem jutna ha nem néz róla videót ? Nagyon sok helyre én is csak úgy jutottam el, hogy videókat néztem róla, vagy a Subnautica wikit megnéztem :) már nagyon várom hogy kész legyen és kapjunk majd egy kerek történetet. Nekem még csak 70 órám van benne. Utoljára szerkesztette: Hunter of Deer, 2017.09.16. 20:00:15
Visszamentem experimentálra, csiszolták a tegnapi állapotot, már nem fagy, nagyon élvezem. Tetszik hogy a küklopsz nem egy perpétum mobile, mer nem tudja önmagát feltölteni energiával a semmiből. Jó hogy logikailag össze van rakva, hogy hőből csinál energiát, és azzal tölti magát. Bár az hogy 15 fok fölött már tölt az nagyon megkönnyíti szerintem a játékot. De még nincs ilyen modulom, ki kell tapasztalni. Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.09.16. 10:43:55
Bekerült a narancsereklye bázisának "jelzése" így könnyen megtalálható az a bázis is.
Igen sajnos lassan forognak a Subnautica kerekei. Pl. meddig tartana víztisztítóra szerelni egy kapcsolót? Kapcsolókat nem igazán szeretik ezek a fejlesztők. Semmihez sincs lényegében. :D A külön oxigéngenerátor tök értelmes lenne.
Azér a küklopszot nagyon szeretem. Azt be lehet úgy rendezni, hogy kárpótoljon az összes bázisos bénázásért. Kompakt, nincsenek fölös terek, és teljesen önállóvá lehet tenni némi alagsorba ültetett dinnyével. :D Bázist tulajdonképpen most csak a moonpool miatt építek. Kifejlesztem benne amit kell, aztán felszámolom.
Jah sokminden kellene. De ha véletlen elolvassa egy fejlesztő újabb hónapokat ( éveket inkább ) csúszhat a megjelenés. Szóval óvatosan.... Elenben ahogy látom semmi érdemleges javítás. Újabb szünet indul.
- Meg akkor már kellene valami ami oxigént (levegőt) termel, hogy egy kicsit realisztikusabb legyen.Kéne klotyó is, ahová hugyozhatunk és sz*hatunk, majd ennek a felhasználásával fabrikálhatnánk természetes trágyát, amivel még nagyobbra növelhetnénk vízalatti farmunkat. Jajj, bocsánat, ezzel már nem játszhatna egy nyolcéves... - Kéne egy recycling gép, ami a felesleges cuccokat, tárgyakat, stb-t bedarálja és visszafejti belőlük az anyagokat, kb, mint a builder tool-lal a "lebontás". - Kéne laboratórium, ahol kísérletezhetnénk az állatokkal vagy egy olyan lehetőség, hogy magunkhoz idomítsuk őket, majd ráeresszük a vadvilágra őket. - Kellene normális világítás, és másik tengeralattjáró vagy a Cyclops átépíthetősége. - Kéne olyan lehetőség, hogy a bolygó meggyógyítása után kolonizáljuk azt, ergo építenénk lakóparkokat, majd egy spaceport-ot, ahová leszállhat egy többezer embert szállító űrhajó. ... Micsoda ötletek, és még nem is ittam ma!
Jah, csak mocsok nagy épület lenne az. De azt el tudom képzelni, hogy egy nyitott dokk, egy amolyan depó, amibe behúzza a hajót valami szerkezet, az alsó kijárat meg rácuppan egy hatch-re, és elegánsan lehet elhagyni a hajót.
Két dologért sírok most: az egyik hogy a bázison is le lehessen kapcsolni a világítást, a másik hogy az ágyon tudjak heverni alvás nélkül is. Annyira hiányolom, hogy ledőlhessek, és a plafont bámulva merenghessek a következő lépésen, miközben hallgatom a víz alatti hangokat. :)
Ja meg valahogy a bázis energiatermelését és a fogyasztókat jobban optimalizálni kellene. Irgalmatlan sok energiát termelünk amire nincs szükség, ellenben ha rákapcsolok két víztisztítót, az lemeríti nullára az egészet (kivéve ha hőgenerátort használok, de most kábé az az egyetlen lehetőség ami kezelni tudja a víztisztítót úgy, hogy nem merül le az állomás rendszeresen nullára). Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.09.15. 09:59:58
Az szép. Fejlett kábelkészlethez kell sima kábelkészlet is most már. Előző verzióban feltűnt már, hogy a beszkennelt tárgyakat meg mentés után elfelejti (pl 3 db kell 1 után mentés, bár nem mindent.) Utoljára szerkesztette: Desert, 2017.09.14. 18:40:01
Csinálhatnának egy nagy dockot is a tengeralatjárónak már. Az nincs tervben?
Na, megcsinálták a "Cutefish-t"? Vagy legalábbis eddig így hívták...amit csak azok kaptak volna meg, akik olyan marhák voltak, mint én, hogy már 3-4 éve megvettem a játékot és azóta várom, hogy végre elkészüljön Aztán csavartak egyet, megkapja mindenki, s hogy még eladható(bb) is legyen, pacsizós-mosolygós (!) halacskát is raktak bele. Hát cukisodnak ezek is...ma ez a trendi. De vajh' ez fog nekünk segíteni pl a többi ellen? Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.09.14. 17:29:28
v53395: Jelenlegi verzióban élvezhetetlen a vakító fény a bázison. Plusz az Auróra izzó eleje a Csikóhal üvegén át messziről is látszódik, de ha kiszállunk belőle akkor már nem. Utoljára szerkesztette: Desert, 2017.09.12. 20:48:45
Fogunk egy farönköt, odaúszunk a reaperhez, és a pofijával máris kifaragja nekünk a polcot.
Lehet a mi karakterünk csak űrházmester és nem ért kb semmihez ezért kell szkennelni :D Megvettem én is az Osirist kiváncsi leszek milyen, szeretem a túlélős kraftolgatós játékokat, így adok neki esélyt amíg a Subnauticára várok :)
Nem tudom, videót néztél-e vagy a játékot, de fogy a levegő is, főleg ha megsérül a szkafander, ami elég könnyen lehet. Fogy a többi dolog is, csak nem olyan baromi gyorsan mint a Subnautica-ban, azaz az éhség/szomjúság ott is jelen van. Mivel máshogy kell építkezni/gyűjtögetni, mint itt, ezért lassabban is fogynak a dolgok, hogy ne halj meg 3 perc játék után... Nem akarok off topic lenni, tudom, hogy van sajátja is, de nekem nem olyan könnyű az Osiris.Ellenfelek vannak, nem annyi mint itt, s ha nem katonaként játszol, hanem pl mérnök/tudósként, és normál fokozaton, akkor nem olyan egyszerű a harc sem.Az hogy mit esznek a szörnyek itt sem tudom...
Pl. a Reaper miért nem hal éhen? Mi vagyunk az egyetlen eleség?Ja és van vagy 8-10 db a játékban. Más: reggel borotválkozás közben jutott eszembe, hogy a jövőben játszódó Subnautica-ban, - ahol azon dolgozik az utasszállító űrhajónk (!), hogy térugró kapukat építsünk - nekünk le kell úsznunk 150 méter mélyre, hogy beszkenneljük egy falipolc (!) tervrajzát, 200 méterre egy székért, és 300 méterre egy ablaküvegért, ami egyébként rajta van az űrhajón is... Tehát "tér-ugró kaput" tudunk építeni,meg utasszállító űrhajót is, de fali polcot és széket azt nem.
v53395 #676 képen látható dobozba került be pl, járműmódosító állomás, nagy akvárium, cirkóruha, több helyen lett szárazdok fragment amiből csak kettőt kell gyűjteni az eddigi 3 helyett figyelmeztető hang is más lett az étel ital alacsony szintnél, 53186-tal.
Ránéztem Osirisra. Hát, nem igazán tetszik. Nyilván az élővilág és környezet nyomában sincs a Subnauticának, de nem ez a bajom, hanem hogy teljes biztonságban érzem magam, mivel nem fogy az oxigén (oxigénpalackok nem tudom mire vannak, találtam belőle), az élelem-ivóvíz nagyon lassan fogy, illetve mozgás közben valahogy feelingesebb szkafander-élményt szeretnék, lélegzéssel, fogyó oxigénnel, nehezebb járással (szkafanderben úgy rohanok mint Usain Bolt), és ilyenek. Ja és a fauna meg kritikán aluli. Azok a gigantikus béna szörnyikék, nem is tudom mit esznek, és kurvarondák.
Space Engineers az egyszer úgy beszippantott, hogy 4 napon keresztül éjjel-nappal építettem egy hajót, és a klozetten is azon agyaltam, hogy hogyan vezessem a csőrendszereket keresztül-kasul a hajón úgy, hogy mindenhol legyen oxigén, és minden mindennel összeköttetésben legyen. Óriási hátránya a játéknak, hogy viszont amint megcsinálta az ember a hajót, véget ér a játék lényegében. Felmerül a kérdés, hogy minek építsek egy elképesztően faszályos felfedező űrhajót drónokkal, egyszemélyes vadászgéppel, mindennel - ha egyszer nincs mit felfedezni. Na ezért hagytam abba. Nincs motivációm küzdeni.
Én sokáig a space engineersben láttam a jövőt,több bolygó,holdak,komplett oxigén , energiatermelési rendszer,bányászat,de valahogy még mindig teli van buggal,pedig nagy jővő várt volna rá... :) osirisre majd ránézek karácsonykor,ahogy a subnauticára is ha megjelent :)
Akartam is kérdezni, hogy hardcore szubnautikásként mi a véleményed az Osirisről, összehasonlítva a két játékot mi az ami jobb az egyikben vagy a másikban. Mintha emlékeznék rá, hogy az Osirisben el is lehet egy idő után hagyni a bolygót. Nem tudom mennyire van ez kidolgozva, de mérföldkőnek érzem.
Én tényleg nem akarok reklámot csinálni más játéknak, de az említett gémben pl sokkal értelmesebb dolgokat lehet építeni.Pl a bázist, amit építünk, falakkal és automata lövegekkel lehet körbe bástyázni, mert ellenfél ott is van vagy építhetünk lézeres kerítést is.Jó, ezt a víz alatt nem lehet, oké. De nincs tele olyan marhaságokkal, mint szemeteskuka meg háromféle szék és háromféle ágy és háromféle ugyanarra való növénycserép... Minek a polc? Mit rakunk rá? Azt a két dolgot leszámítva, amit az Aurorán találunk (plüssmaci és bédbódz-sapka )
Abban igazad van, hogy úgy kell nézni a Subnautica-t mint ha új játékos lennék, ez teljesen korrekt.
Nekem fagyogat, de a régi kártya miatt lesz. Directx11 a régi kártyámmal vegyítve kifagyasztja a játékot, ugyanakkor 1-2 hete ez még meg volt csinálva, tehát remélhetem, hogy ismét meglesz. Egyébként jobban fut a játék, érzésre gyorsabban töltődnek be a dolgok ahogy úszkálok. Már amíg ki nem csap az asztalra.
Jó hát 740 óra egy házasságban is sok, nem csoda ha eluntad. :D Ezt olyan szemüvegen kell nézni szerintem, hogy egy új játékos ha belecsöppen, akkor mekkorára tátja a száját. 1-2 hónap kihagyások után engem újra és újra lenyűgöz a játék, persze folyamatosan tolva izzadtságszagú. Engem is érdekel minden ami hasonló, rá is nézek erre az Osirisra. :)
Toltam most egy fél órát a v53186 fagyás nem volt, nem is lassú. Új játék. Változott az inventoryban az üveg a titán képe, ahogy láttam A fehérítő 2 vizet ad eddigi egy helyett. (de csak 30 egységet ez 40 volt nem?) A mentőkabinos üzenetek is kaptak hangot (mintha valami elindulna, felpörögne) fura. Az elemes sikló hangja is más, ez zavaró (magasabb hangszín, bántja a fülem) fejhallgatóval rosszabb, mint a régi hang.
Belepislogtam én is egy kicsit, meg akartam tapasztalni saját bőrömön az újabb jövevényeket. Betöltöttem egy régi mentést, de elment a kedvem a pancsolástól, úgy szaggat mint állat, lehet a régi mentés miatt van, de inkább a giga méretű bázisom a ludas. A sok újítás helyett optimalizálnák már egy kicsit, mert így nincs értelme építkezni max egy szoba-konyhát visel el szaggatás mentesen a játék, akkor meg tök fölösleges a sok kütyüt belerakni. Az élővilág már nagyon színes és terjedelmes, jó lenne a sztorit pakolnák be, készre hegesztenék, és vízre bocsátanák, legalább két éve csúsznak a kiadással, utána is lehet foltozgatni rajta. UI: most néztem a gőzben "idén" okt. 31. az ígéret.
Őszintén szólva már unalmas ez a rengeteg ellenfél és semmi segítség...de szerintem már azok is unják, akik csinálják.Ez a Ghost Leviathan is mi a tökömnek kellett még?!Miért, nincs elég ellenfél? De legalább a mozgása ne lenne darabos.És hogy jönnek a képbe ezek a szarok, mit esznek egyáltalán?Mert rajtunk kívül semmit sem támadnak meg.
Tudom, hogy az...de tényleg van benne fegyver, legalább nem az van, mint itt, hogy minden ellened van, neked meg ott a bugylibicska, azt rohadj meg, éld túl vele... Egy jó éve néztem először, gondoltam hagyok még nekik időt, haladnak vele szépen. S hogy milyen?Jól néz ki, játszható, még többet nem nagyon tudok róla, de olyan mint ez, csak itt nem a törmelékekből jönnek a tervek, fejlődik a karakter, craftolás,építés,bázisépítés, ölés/felfedezés.Bányászat, farmolás, stb Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.09.09. 19:12:26
Én megvettem helyette az Osiris New Dawn-t, ugyanaz, mint a Subnautica, csak az űrben...itt nem vízben vagy, itt vizet keresel Én most ezzel tolom, mert tengeribeteg lettem már ettől, hogy még mindig nem adták ki és 740 órát beleöltem valamibe, ami nincs is kész.
Reggelre megcsinálták, hogy ne látszódjon az orr a vízben (kábé mint korábban ha építettünk valamit és néha az is látszott több kilométerről a víz alól is), viszont egy pillanat alatt kivágott a verzió. Mindegy, most nem erőltetem a játékot, valahogy érzem hogy ezerrel mókolják, hogy végre kész legyen, és reménylem hogy már csak pár hét a kész verzió. Tényleg erről mit tudtok? Mikorra várható?
v53186: Indítottam új játék, úszkáltam benne. Feltűnt nincs meg a kiálló korallcső a tengerből, a közelében szoktam építkezni, de nekem sosem fagyott még ki.
Experimentált tolom. Pár hónapja valamit elállítottak a játékban mert elkezdett kifagyni (nálam) directx 11-el, találtam megoldást directx 9-re, és azzal sokáig ment. Aztán kb. 10 napja elkezdtek grafikai érdekességek lejátszódni az orrom előtt, félve visszaállítottam directx 11-re, és csodák csodája napokig szépen ment. Most két perc után összeomlik. Oké experiről visszaállhatok normálra, ezt még nem próbáltam bevallom. :D
Abban reménykedsz, hogy olyan gyors leszel, hogy a Sunbeamet meg tudod menteni? Szerintem az olyan mint az Aurora robbanása, fix játékelem. Én szinte semmit sem csinálok a Sunbeam pusztulásáig, mivel azt játszom, hogy jön a felmentő csapat, és akkor most minek verjem magam. Odáig csak az Aurora befoltozásával foglalkozom, hogy megdicsérjen a felmentőcsapat, hogy hasznos tevékenységet folytattam, lefoglaltam magam. Még kitüntetést is kaphatok! Hát aztán mindez elmarad, és akkor kezdek bele a komoly túlélésbe, szem előtt tartva hogy egy bizonyos Craig McGill túlélt 47 hónapot a Boreal 9 savas mocsaraiban vesevadászokkal harcolva, majd kijutott onnan egy megszelidített csillagközi bálnával!
Ha a teleporttal az ágyúhoz "utazol" akkor nem jelzi, mentés - betöltés után látható lesz. Ez már egy ideje ilyen, majd csak javítják. Sunbeam egy olyan pont, amit szerintem nem fogunk megmenteni.
Mindezek mellett nem jelzi a beacon-öket, meg semmit sem, a járműveket sem. Nem gyógyult meg semmi, a lények ugyanúgy megtámadnak.A Warper úgyszintén, pedig már nem vagyok fertőzött. Kaptunk pár új hangeffektust, aztán ennyi.
Igen, de elegem is van a játékból.A kikapcsolt és "visszahúzódott" löveg is lelövi a Sunbeam-et! Tehát tökmindegy, hogy hogy mindenkit meggyógyítunk, úgyis lelövi.Vagy még nem fért bele az elmúlt néhány hét kb 5 gigabyte-nyi frissítésébe?Akkora adathalmazzal egy komplett játékot megcsinálnak simán. Nekem már 13 gigát foglal a játék.
Akkor azt hiszem nem azzal kell majd hazamenni.A rakétát persze nem lehet megépíteni.Milyen szeptemberi megjelenésről pofáznak?Már szeptember van és még mindig nincs kész...