Subnautica: Below Zero is getting closer than ever to being ready for launch. We are aiming to release 1.0 in the early part of 2021 - as some of you might have guessed from our Nintendo Switch announcement - but still have bug fixing, optimizing, and further fine-tuning to do before it’s ready for launch on all platforms.
With the release on the horizon, we will be increasing the price of Below Zero to $29.99 (USD) across all PC storefronts (Steam, Epic, Discord, Humble) on January 5th, 2021.
This price will be Below Zero's final increase and the cost at full release. The price increase will not affect any previously purchased copies of Below Zero, and Early Access purchasers will receive the 1.0 release, as well as all future patches. Additionally, in conjunction with Below Zero’s price change, the price of Subnautica will also be increased from $24.99 to $29.99 across all PC storefronts (Steam, Epic, Discord, Humble.) Subnautica will also continue to receive bug fixes, optimizations, and patches.
As of the Relics of the Past update, Below Zero is now playable from start to (almost) finish. While we will continue to polish the game up until its 1.0 launch, all creatures, biomes, vehicles, and items that are currently in-game represent what will be there in the final version.
Please spread the word among your friends and let them know that this is the final time that Below Zero will be available at its discounted Early Access price.
And once again, we want to thank everyone in the community for all of your feedback during Early Access. We are still reading, collecting, and taking on board much of the information we receive in F8 feedback reports, email, forum posts, social media, and other platforms. We appreciate it all!
Sziasztok Beleöltem pár órát ebbe a részbe is, azt kell mondjam nagyon rendben van. Amit kicsit sajnálok, az az első részből megszokott minden területen valami zene hiánya, de tudom itt van zenegép abból lehet hallgatni. Sajnos az experimentalt vissza kellett rakjam simára, mert csúnya hiba lett benne :D Mivel a régi sztorival nem játszottam egy percet se, csak néztem pár élőt belőle, kicsit fura volt az új szinkron.
Ha kész vannak a még angol szövegek fordításával, jelezzétek ám. Fáraszt napi szinten ránézni a játékra.
(nem mintha nem lehetne anélkül játszani, de mivel készül hozzá fordítás, itt rohadjak meg, ha nem azzal fogom játszani :) )
visszavonom megnéztem pár videót.. igazából tőlem aztán csoki is lehet a színezésen és az árnyalaton múlik minden ha jól csinálják bármi jöhet :)
(de egyébként sem látunk sokat a karakterből :D ahogy Markblade alább is írta)
nekem tetszik, hogy nővel vagyunk most ebben a részben és nekem bejött a halvány sötét barna/fekete szín de mintha láttam volna vmi nem régi patchen hogy teljesen feketét csináltak belőle nem játszom a játékkal tehát nem biztos de nekem ez annyira nem tetszik, ha valóban így van és ebbe senki ne gondolja bele hogy rasszista vok nekem a teljesen fekete/sötét bőr nem tetszik mint főszereplő ide nekem de mint mondam nem játszok a játékkal még várok vele lehet nem is teljesen sötét bőrű a kari most ha pedig tényleg teljesen sötét bőrű az nekem fura ide a főleg kék fehér színű játék mellé
gondoltam leírom a gondolataimat, ha már ez ennyire téma akkor biztos fontos..
Addig irreleváns, amíg mindig fehérbőrű a főszereplő, és te fehér bőrűként éled az életed. Addig fel se tűnik, nem is érdekel, hogy milyen a színe. Egy más bőrszínű, más rasszú embernek viszont fel fog tűnni. :)
Ebben a játékban pedig van hangsúlya, hogy fekete nőcivel vagyunk, hiába nincs tps nézet, egyrészt halljuk a hangján, hogy nő, másrészt amit látunk belőle az alapján nő és fekete, és a sztori szerint is az. Tehát nehezen fogod úgy játszani, hogy márpedig az egy fehér férfi, és tulajdonképpen te vagy. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.12. 11:08:01
ezt a baromságot.. így q ra nincs értelme.. főleg hogy ruhában van még a kezén sem látszik hogy milyen a színe.. azt hittem lemaradtam valamiről. De akkor ezek szerint csak őket is elérte a hülyeség.
Hát igen, szóval mostanra inkább preferálnék egy valamennyire kosztümizálható játékot, amiben eldönthetem a nemem és a bőrszínem. És akkor nincs fantáziálgatás, hogy mér fekete nőt raktak be, amikor mindig fehér férfi szokott lenni a főszereplő. (Talán éppen ezért? :D). Történetközpontú játéknál fix karakternél meg most óhatatlanul be fog jönni, hogy mindenki aki nem fehér és nem amerikai, az gyanús, hogy azért rakták be, mert... mert hiszen mindannyian tudjuk, hogy az igazi hősök, sőt igazi mellékszereplők is csak fehér amerikai férfiak lehetnek. Na jó kivéve a golyófogókat. Mer ők nyilván négerek. :D És mindezzel mért van problémája a feketéknek? Érthetetlen. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.10. 18:00:20
Mi négerek sokkal jobban érezzük magunkat, ha feleslegesen vagyunk szerepeltetve mozgóképeken, vagy bárhol, ami egy kicsit is média. Ja nem! Valójában nekünk tökéletesen mindegy. Ti meg fehér emberek nyugodtan csináljatok csak emiatt hülyét magatokból!
Nem vagyok rasszista! Mindenkit gyűlölök! Csak van akit kevésbé!
Azt mondják, hogy kész vannak az összes szinkronnal, és hogy bele is rakták. Ebből nekem az jön le, hogy lényegében kész a sztori. El is kezdem, ha lefordítják magyarra a most belekerült angol szövegeket. Enélkül is el lehetne kezdeni, mer ugye nem bonyolult a szöveg, csak mégis, az immersion kevdéért, meg mivel tudom hogy full magyar lesz - nem fogom végigjátszani félig angol-félig magyar nyelven, ha egyszer magyarul is lehet majd. Kérdés hány hét alatt készül el a maradék fordítása.
Elvileg 2020. január :D, akkorra nem sikerült, onnantól akármikor lehet... még az is lehet hogy még egy rövid év és kész :) A legnagyobb fejlesztés már megvolt, néger nő lesz a karakter az eddigi fehér helyett. Ez nagyon fontos volt nyilván :)
Amúgy kimaradt a Salad Days update itt a fórumon,ez egy hónapja volt,élvezzétek ezeket is a játékban:
13 új achi is jött a játékhoz.Szerintem még érdemes várni a Below Zerora,igaz már lassan egy évet csúszik,de alapjában véve azt lehet mondani hogy lassan átnevezhetik Subnautica 2-re is. (csak sajna ugyanazon a bolygón játszódik)
Nagyon szellemesek az alkotók! Biztos megihlette őket is a Stranger Things széria:
Újabb update érkezett a Below Zerohoz,és egy grafikai tuning is:
Én igy Arkban buktam egy három naposi nevelés, keltetés szériát. 5 percre lehúnytam a szemem, 3 óra múlva keltem fel, karakter szomjanhalt, nála lévő tárgyak már rég eltűntek :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.05.24. 18:37:56
Akkor ment a játék, amikor kilép az ember. Halál esetén ez a mentett állás elveszik. Stabil játék kell hozzá, pl. ha bug miatt kidob a játék, akkor is az előző kilépést tölti be, szóval 2-3 óra játék után ez elég nagy szopás. Szerencsére a Subnautica teljesen stabil pc-n. Voltak olyan időszakok, amikor nem volt az, akkor nem is volt érdemes így játszani. Többször kijátszottam 1 élettel a játékot, az a szép benne, hogy igazából csak akkor halsz meg, ha nem figyelsz oda, vagy félvállról veszed. A 17-es mentőkapszula melletti roncs a legveszélyesebb kb. az egész játékban, szerintem. Rögtön megtaláljuk a játék elején, minimál felszereléssel elkezdjük kutatni, és aki nem ismeri a trükkjeit, az 1-2 normál palackkal garantáltan megfullad benne. Tele van hasznos cuccokkal, szóval van kísértés, de ha azt a roncsot túléli az ember, akkor utána már csak koncentrálni kell, hogy ne csináljon olyan baromságot, amit pl. az utóbbi halálomnál elkövettem. :)
Még anno nagy mmorpg-s koromban volt egy guild társam, aki folyton bealudt játék közben. Csak azt vettük észre, hogy nem válaszol ts-en. Sosem értettem hogy lehet játék közben elaludni. Bár te írtad is, hogy lepihentél xD
Am a hardcore módot sosem értettem. Tehát ha meghalok benne rögtön bukik a mentés? Vagy hogyan kivitelezik ezt az egy életed van dolgot? Nem lehet mentést visszatöltrni? Pl van egy youtuber, csinált hc végigjátszást. Egyszer egy bug miatt halt meg és mondta, hogy oke ez nem számít rendes halálnak és játszott tovább. Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.24. 17:23:51
Közben hardcore fokozaton radiation modban már megjavítva a reaktor, nem kevés játékóra mögöttem, épp átköltöztetem a komplett bázist egy jobb helyre, bíbelődtem pár órát a berendezéssel, küklopsz kompletten felszerelve, készen álltam a nagy barlangrendszer felfedezéséhez. Aztán ott hagytam a játékot bekapcsolva, gondoltam 3 percre lepihenek. 1 óra múlva riadtam fel, sietek a géphez, addigra szomjan vesztem. Mentett állás megsemmisült. Pedig miközben ledőltem az ülőgarnitúrára, még figyelmeztettem is magam, hogy most nehogy bealudjak mint múltkor, mikor ugyanígy haltam meg. :D
Közben teljesítettem egy nem létező acsit, megöltem egy kaszást. Meglepő, hogy mire az ember eljut odáig, hogy ilyenre vállalkozik, mennyire nem ijesztő ez a dög sem.
Én is találtam egyet, de a fene gondolta, hogy az nem egy sima drop. Az feltűnt, hogy angol szöveg volt benne, de őszintén eszembe nem jutott lefordítani, igazából el sem olvastam. Nyilván én is hagytam egy kis biztató üzenetet (magyarul) az én kapszulámban + igyeleztem hasznos dolgokkal feltölteni. Semmi extra: 2 vizet, 1 kaját, 1 ion kockát, 1 lila táblát tettem bele. A 6. dologra nem emlékszem :D Talán egy gyémánt, de nem tuti. Mindenesetre jópofa dolog ez, ha tényleg mások megtalálják. Így kell egy offline játékba pici online életet csempészni.
Igazából a degasi legénység részét nem nagyon értettem, miért mentek le. Igaz az egyik bázisukra nem bukkantam még rá, acsikba láttam, hogy van másik, valószínűleg az ottani információk hiányoznak nekem a megértéshez.) De az én karakterem nem élhetne a szigeten. Nem csak a túlélés a cél, hanem a hazajutás is. A szigetek önmagukban nem adnak elég nyersanyagot, így muszáj mélyebbre menni. A betegségről nem is beszélve. Modok sajna nálam kilőve, mivel ps4-en játszom. A kapszula kérdésem viszont jól körbe írtad. Szóval akkor elvileg megtalálhatja majd más játékos, amit én kidobtam? Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.17. 23:27:04
Negatív kritikát? Hol lehet ilyet olvasni? Persze lehet találni a játékban sok dolgot, amit nem csináltak meg, de összességében nem lehet ezt a játékot negatívra értékelni. Teljesen egyedi a palettán, nálam a valaha volt legjobb játékok listáján benne van a Top 5-ben Ha azt nézem, hogy minimál sztorival, nulla npc-vel, nulla küldetéssel hogy el tudtam foglalni magam vele úgy, hogy én csináltam magamnak a játékot, akkor játszhatóság tekintetében nálam világelső. A kapszula arra van amire gondolod, én mindig valami extrát rakok bele, vagy kianitot, vagy küklopsz mélységfejlesztést, vagy azt a jobbik fajta energiacellát. Meg egy szöveget, hogy próbálja ki az illető hardcore szinten és radiation moddal. Neked is ajánlom. Egy idő után az fogja jelenteni a kihívást. Radiation moddal képzeld a robbanás után nem mehetsz a felszínre, amíg meg nem javítod az aurorát, addig 30 méter mélységig sugárzik majd a környezet. Jó mi? Elsőre amikor játszottam, hátborzongató élmény volt. Mellesleg szerintem a fejlesztők eredetileg is ezt akarhatták, mert valahogy úgy van felépítve a játék, pl. ez lenne az igazi akadálya annak a logikus lépésnek, hogy kimásszunk a vízből és tisztán a szigeten éljünk. Sugárzás helyett valami zagyva dumával magyarázták meg, hogy a Degasi legénysége miért költözött inkább le a polip barlangjába, ahol aztán elcsodálkoztak azon, hogy szétverte a bázist és megevett mindenkit. :) Ebben a játékban a felszínről egy hihető sztorival kellett volna hogy lezavarjanak. Na mindegy is.
Természetesen azt jelenti, hogy a storyt végig vittem. Mivel a vírus miatt heti 6 napot itthon ülök, így napi 25-26 órát toltam. Néha megvolt a napi 2 nap is :D amúgy igazából kb 50 óra volt. A tengeri sárkány megmondom őszintén egy pici kontaktok leszámítva nem sok vizet zavart. Egyszer bénító puskával meglőttem, amíg szkenneltem, azóta nem láttam, csak néha messziről a sziluettjét. Aszem megijedt tőlem. A láva gyíkok sokkal többször tettek keresztbe :( Maga a vulkáni rész tök jól néz ki, csak rohadt kicsi volt a látótávolság :D A végén a fogságban élő kis jószág azért meglepett. Nagyon tetszett, mindig is imádtam a storykban az ilyen hatalmas, bölcs, ősi lényeket. A kicsinyei iszonyat cukik voltak, örültem, hogy végülis happy end lett a vége. A nagyot kicsit sajnáltam, de igazából így kerek a története. Túlélt, amíg a kicsinyeknek szükségük volt rá. A keltető enzim kicsit felidegesített, mert az egyik növényt az istennek nem találtam. Már googlebe kerestem melyik biomba nő, a fél térképet bejártam, és egy barlang eldugott sarkában találtam 1et. Rohadna meg :D A finálé is szuper volt. Hatalmas rakétát megépítettem, kilövés, hát az űrtörmeléknél azért anyáztam egyet. Egy kérdés a végére: időkapszula. Most akkor ezt valaki megtalálhatja majd, amit én otthagytam? Összegezve: nagyon szuper játék volt. Láttam róla negatív kritikát és sok negatív toplistán rajta van, de én abszolút pozitívan éltem meg. Gyönyörű a világa, az irányítás rendben van, kézre esik szinte minden. Határozottan mondhatom, hogy elég előkelő helyen foglal helyet a kedvenc játékaim listáján. Kezdtem egy újat, ezúttal éhség és szomjúság nélkül. Ezúttal el akarom engedni a kaja pia miatti folyamatos rohanást (főleg az elején). Persze itt már nem a minél előbbi végigjátszás lesz a cél.
Mit jelent, hogy kivégezted? Végére értél, vagy eleged lett? Kicsit gyorsnak tűnt, persze nem tudom, mennyit játszottál. Nekem hetek mentek bele, igaz, sokat szórakoztam az építéssel.
Naa, ezek után némi ömlengést minimum elvárok. A tengerisárkányos-lávás barlangot, az óriásszörny alienasszonyt, meg a rakétakilövést tessék kommentálni. :)
Sikeresen megszereztem a 3db kianitot a lépegetővel. Javító szerszámmal a kezemben (900m alatt pusztul a gép, célpont 1100 körül), Szellemleviatánnal és a meredek hegyoldallal küzdve kijutottam, visszamentem a bázisra, hogy jól megépítem a 2-es lépegető mélységi modult. Na ebben a pillanatban jöttem rá, hogy még az egyes sincs meg. Azt a.... Kicsi sokk. Semmi baj, építsük meg az 1-est. Szükséges 3 nikkel. Raktár feltúr, van 2. Imádom ezt a játékot xD Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.15. 21:57:29
küklopsz második mélységi moduljához nem kell még kyanit és azzal le lehet menni emlékeim szerint 1300 méterre. ha jó helyen keresgélsz,1200 méter környékén már lehet kyanitot szedni..közel mész küklopszal,kiugrassz,kiszeded vissza a kükibe. nehezítésként lesz egy sea dragon leviathan a közelben :D ha magadban úszol célszerű vinni a kis kézi gyorsítós motoros izét .
illetve lost riveben van egy nagy fa,egy ghost leviathan tojással a közepén,ide érdemes építeni egy másodlagos bázist,biztonságos a környék
vannak olyan kyanit lelőhelyek ahol simán kézzel felszedhető kyanit van
ott ahol a kyanitot láttad lesz egy nagy hegyszerű valami,körülötte kerint egy dragon leviathan. a hegy egyik oldalában lesz egy bejárat,két zöld obeliszk szerű valamivel jelölve,be lehet menni a hegybe,ott lesz kézzel szedhető kyanit. az út az alien thermal planthoz vezet,szintén fontos a sztori szempontjából , irány felfedezni mit rejt a mélység... :D
Na akkor most kérnék akár spoileres segítséget is: Szükségem lenne kianitra. Ezzel csak az a gond, hogy tudom honnan kéne szerezni, jártam ott, de ahhoz kéne nekem a lépegető, mivel bányászni kéne. Na de a lépegető nem tud olyan mélyre menni, a mélységi modulhoz meg szintén kianit kéne. Ti hogy oldottátok meg ezt az ördögi kört?
pcre optimalizált. Nem kell atomgép neki szerintem itt a ps a ludas. :( Nem kell sietned elkaptad a fertőzést amibe belehalsz.. de ráérsz. :D nyugi nem időre megy.
Egyelőre nem zavar az elakadás, csak én is modern játékos vagyok. Hozzá vagyok szokva, hogy a játék automatikusan dobja a feladatokat. Sejtem melyik lehet ez a lost river. Ps4 nagyon nehezen birkózik vele :D Fura, hogy ez a játék nem épp mai darab, a grafikailag sokkal szebb játékokkal akadás mentesen megy, ebbe meg majd belehal csórikám . Az optimalizálás nem hibátlan. Remélem azért kevés ilyen terület lesz, ami ennyire gáz. Mellesleg fps droppot olvastam másoknál is (inventory megnyitását írta valaki). Ez is csak PS sajátosság, vagy pc-n is ez van? Bár gondolom egy közepes vagy felső kategóriás gamer szörnyetegnek nem jelent gondot. Mellesleg most értem oda, hogy zöld kelések vannak rajtam :D jó irányba haladok? És ha igen, akkor sietnem kéne, vagy játékmenet szempontjából nincs jelentősége? Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.15. 03:43:33
Ja,én is visszavágyok oda.Olyan jó volt tavaly nyáron,mikor a forróságban lemerültem a víz alá,és egyből meg is enyhültem.
Ahogy előttem írták, az elnevezésekből egyértelmű miről van szó. Mondjuk Lost River is meg lesz hamar, mert túl sok elveszett folyómeder nem lesz a játékban. Pont az a lényeg, hogy magad fedezd fel az egészet, én nem javaslom, hogy utánanézz (vagy csak akkor, ha tényleg nagyon elakadsz). Enciklopédiában is rengeteg a leírás, abból is kiderülnek dolgok egyértelműen, vagy néha csak utalás szintjén, de szerencsére nem kell atom-tudósnak lenni, hogy megfejtsük.
hú basszus kedvet kaptam hozzá megint,hétvégén el is kezdem .D
Felül van a térkép gomb itt a topikban,tanulmányozd! (igaz egy kicsit spoileres,mert elárulja a mentőkabinok helyét,ha nem akarsz órákat keresgélni) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.05.14. 11:54:57
pcn van térkép mod. Fogsz majd nagyokat pislogni,a játéktér mélységeiben is kb akkora mint a szélességben :D Biomok neve elég beszédes,safe shallows(kezdőzóna)mushroom forest(nagy gombafa erdős rész)...
linkelek egy wiki oldalt,nézegesd,sokat segít a biomokkal és minden mással is,de óvatosan ,a játék sava borsa a felfedezés,kóricálás a világban,az hogy magad fedezd fel a világot,igy elég sok érdekességet ellőhet az oldal mielőtt te fedeznéd fel. Ha elakadsz inkább kérdezz itt először,megpróbálunk spoiler mentesen adni egy lökést merre tovább :)
Nekem konkrétan a kabin mellett van a bázisom. Akkor valószínűleg valami bug ez is. Nem zavar igazából, poén is lenne ha elsüllyedne teljesen :D Am az ilyen Lost river meg ilyenek nekem semmit se mondanak. Egyáltalán hogyan lehet megtudni bármelyik terület nevét? Hallottam videóban is, ahogy mondtak 1-2 terület nevet de ezek honnan jönnek? :D Egyáltalán hogy különböztetnek meg itt biomokat? Csak úgy ránézésre, hogy na itt gombák vannak, ott meg világító gömbök? Vagy van térkép, amiről én nem tudok? :D Nagyon amatőr vagyok mi? Bocs tényleg csak néhány napja kezdtem aztán annyi a cuccos benne, hogy simán átsiklok dolgok fölött.
Nem emlékszem olyanra, hogy lángolt volna a mentőkabinom. Leszámítva az elején, de azt meg kell javítani ugyebár. Nekem csak egy nagy bázisom volt, és egy kisebb a lejáratnál. A küklopszot alakítottam ki egyfajta mobil bázisnak, még kaját is termesztettem rajta, így a végjátéknál már szinte nem kellett visszamenni a bázisra. A bázist jóformán csak az építés és az alkotás öröme miatt rendeztem be a létező összes izével. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.05.14. 01:12:37
Nahát ez igen érdekes akkor.Nemtudom a sztoryban van-e ilyen,de sokan már a játék folyamán otthagyják az alap mentőkabint,mikor bázisokat építenek lejjebb,nincs is szükség rá,nemtudom hogy valaki visszament-e közben megnézni a mentőkabint,de szerintem senki se tette ezt.Attól még lehet hogy kigyullad egy idő után,de erről sose hallottam.Sokan a Lost Riverben építenek állandó nagy bázist,mert onnan már könnyű lemenni a vulkánhoz. (annyira azért nem).Én még oda nem jutottam el,bár voltam már a Lost Riverben,meg a rózsaszines gombáknál is. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.05.14. 01:05:28
Egész szépen kiépült már a bázisom, van minden, ami kell, egy jó nagy akváriummal. Szépen betelepítettem minden földi jóval, növény hal minden. Egyszer csak elkezdett ömleni be a víz a bázisra. 30-as szerkezeti integritásnál. Pislogtam nagyokat majd rájöttem. Van az az íjász növény vagy ki. Szétlövi az épületet, ha akváriumban van. Eddig is utáltam azt a rohadt gazt, mostantól módszeresen irtom is :D Am a story megint áll, úgy tűnik nem jó fele fedezek fel sosem :D Viszont a mentő kabinom 2 napja lángol és nem lehet eloltani. Egy picit mint ha ferdén is lebegne már. Újabb bug, vagy a játék ezzel motiválja a játékost, hogy hagyja el a helyet? Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.14. 00:57:32
Az lehet a gond, hogy itt zömében PC-n játszottuk, ott én nem tapasztaltam ilyen textúra problémát de ettől még lehet, hogy PS-en van ilyen. Szerkezeti integritást megválaszolták előttem. Ha nagy a bázis, néha beiktatsz 1-2 erősített falat és soha nem lesz gond ezzel. Egyébként a belső ajtók is merevítik a szerkezetet, tehát ha használsz belül ajtókat is -pl. külön szobákhoz-, akkor alig kell majd direkt erősített fal. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.05.13. 11:39:37
én pcn játszottam , ott úgy volt hogy ha leraktál bármilyen elemet a bázisra akkor a bal felső sarokban kiirta a szerkezeti integritást,igy lehetett tervezni mennyit építhetsz még. növelhető alappal,és erősített falakkal ahogy előttem is irták.
Nem dől össze,csak befolyik a víz,pl a bázisba,ha gyenge az állapota.Ha már sokat építesz rá,akkor az alapok nem bírják el a többi elemet,és szép lassan összetörik (megreped) az oldala,és elárassza a víz az egészet.Viszont meg lehet előzni a megerősített falakkal,ahhoz kell 1 lithium,és 3 titanium,mindegyik falhoz. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.05.13. 00:35:10
Nem is mostanában rémlik a neved, de akkor ezek szerint jártál ott :D
Nem a küklopsszal van baj, azzal nem nagyon mentem még sehová. A textúrát nem tölti be, gyakorlatilag átlátszó néhány helyen a barlang, mint ha nem lenne ott fal. Küldtem be hibajelentést róla, bár kétlem, hogy nagyon foglalkoznának vele :D Eszembe jutott egy fontos kérdés még, aztán ígérem befejeztem: a szerkezet stabilitás folyamatosan csökken, vagy ami meg van építve az nem dől össze magától? Az a bajom, hogy nem nagyon találtam még erről infót, bár bevallom sokmindent nem olvastam át, de csak a betöltés után villantja fel az adatokat pár másodpercig, szóval nem tudom, mire számítsak ezügyben.
Nem emlékszem láthatatlan fal hibákra, ha a küklopsz akad be, az a mérete miatt van. Azért vannak a különböző kameranézetei (jobb vagy bal felül, most nem emlékszem), hogy minden részét láthasd amikor merülsz és navigálsz. Hosszú a hajó, van, hogy a segge akad meg valamiben, de ezt csak akkor látod, ha abban a kameranézetben vagy ahol látszik a segge..Egyébként a kamerákból tájékozódást erősen ajánlott elsajátítani, mert később a szűk, mélyebb helyeken máshogy nem fogsz tudni navigálni! (elég sok topikban megfordulok, de KBS-ben utóbbi időben biztos nem)
Egyelőre most odáig jutottam, hogy megépítettem a küklopszot, de ahol én járok még nem érzem hasznát. Gondolom később más lesz a helyzet. Kezdek már beleszokni a neccesebb szitukba is, már nem menekülök sikítva, ha jön a kis teleportálós barátunk. A textúra gondok viszont nagyon zavaróak. Sokszor ütközöm neki láthatatlan falaknak, főleg ha barlangból jövök fel. Csikóval nem olyan vészes, ugye meg nem fulladok, de nagyon megnehezíti az útkeresést néha. Ha jól sejtem Ps-en esélyem sincs kijavítani ezt a hibát maszekba. :D (Egyébként TokraFan a te neved ismerős. Talán a KerbalSpaceProgram fórumból?) Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.12. 15:19:52
Még messze vagy a végétől, és 90%-ban vezet a játék egyértelműen. Persze a felfedezés is nagyon fontos, mert rengeteg dolog van szétszórva. Én végigvittem, lesznek majd durva mélységek és éles helyzetek is. Jól teszed ha nem rohansz, mert itt nagyon sokat számít, hogy mennyit olvasgatsz. Vannak fajok, melyeken sokkal könnyebb lesz túljutni, ha tudod, hogy mi a gyengéjük, vagy mi irritálja őket. Nem spoilerezek, de az enciklopédia olvasgatása erősen ajánlott!
Köszi a sok tippet. Volt 1-2 hiányzó elem a tervrajzok között, amiket megtaláltam végre, így már kicsit beindultam, a story is ment előre. Ha ez mond valamit, legutóbb egy 500m mélyen fekvő mentő kabin volt a célpont (számára sajnos nem emlékszem hirtelen). A szigeteket már korábban bejártam, eljutottam a fegyver vezérlő központba is. Nem célom amúgy sietni, ráérős játékos vagyok, csak kicsit fura volt, hogy semerre se tudtam haladni.
A 300-as mélységi modul ha jól emlékszem rá az Aurórán van az egyik teremben,amivel le lehet már menni a zselégombákhoz mélyebbre,és ott van egy elhagyatott bázis,ahol vannak további dolgok.Már régen toltam,csak az emlékeimre hivatkozok.Az Aurorán van egy másik bejárat is,és az vezet a kutatólaborhoz (a csöveknél is át lehet menni majd alul),amúgy nagyon sok szkennelhető cucc van ott,ha mindent végigjárunk szobáról szobára,csak sok poroltót kell vinni,meg lézervágót,és a pókok ellen is egy kést.A délnyugati szigeten is van 3 elhagyatott degasi bázis,és egy alien teleport is.Végig kell járni a szigetet.Sok szkennelhető dolog van ott is.A gépágyúnál a szigeten be lehet jutni a bázisba az elhagyatott lila kulcsoknak köszönhetően.Lehet felszedni ott ion kockákat,amik majd kelleni fognak.Egyébként meg ha megvannak a további mélységi modulok,akkor lejjebb lehet menni a ghost riverhez,ami egy újabb hatalmas barlang,és onnantól nyílnak meg további lejáratok,de ahhoz már kell a küklopsz is.Én legalábbis ennyit tudok segíteni,a többiek majd írják úgyis a dolgokat,mert én még a ghost riverig se jutottam el anno,pedig hatalmas élmény a játék. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.05.12. 02:14:53
Kicsit közelebbit írj arról, hol vagy a sztoriban, mert így nem tudunk segíteni. Ha jól emlékszem van egy rész, amikor a megoldást az enciklopédia olvasgatása adta meg (pontosabban a többi mentőkapszulában és az Aurorán talált valamelyik üzeneté), mert abban volt leírva a következő célhoz vezető irány és a viszonyítási pont. Az Aurora körül is rengeteg roncs van, azt már nézted? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.05.12. 01:04:42
Nemrég kezdtem el még csak a játékot és hát az első dolog amit néhány óra után észrevettem, hogy nem semmi egy bughalmaz (pl beleúsztam valahogy a falba, de ki már nem tudtam menni=fulladás, néha nem tölti be a textúrákat jó nagy területen, stb) :D Ettől függetlenül nagyon élvezem, viszont lenne pár kérdésem. Eljutottam a storyba egy olyan pontra, ahol nem igazán jelez semmit, fogalmam sincs merre kéne indulnom. Van valami iránymutató ilyen esetekre, hogyan tovább? Másik a tervrajzok. A környéken mindent felszedtem, amit találtam. Van 3 irányító szobám egymástól viszonylag messze ledobva, de már egyik sem talál semmi újat. Mélyebbre kéne mennem, de ehhez kellene fejlesztés, hogy a csikóhal bírja, a küklopsz terve pedig nincs meg. Tudnátok valami tippet adni? Előre is kösz! Ha ez számít: Ps4en játszom.
Én is csak akkor fogok belenézni, ha már kijött earlyből. Kivéve most, mer most belenéztem. :P Ebből a verzióból szerintem a sztori hiányzik. Nem baj hát majd később belerakják. Kicsit úszkáltam a jéghideg vízben, megfagyasztottam magam, most elteszem a játékot...szerintem télire. :D
És valóban, az utóbbi idők egyik legjelentősebb játék élményét hozta számomra ez a játék. Viszont korai hozzáférésben még nem, abba is hagytam még a fejlesztés elején, és csak a teljesen felpeccselt verzióra szedtem elő megint, de akkor olyat ütött, hogy hetekig nem tudtam lerakni (ebben mondjuk benne volt a bázisépítéssel töltött nem kevés idő is). De ami a legjobb volt benne -és amit ma már alig képes nálam egy játék elérni-, hogy maximálisan bele tudtam élni magam, el tudta adni a játék, hogy ott vagyok a víz mélyén egymagam. Az mondjuk számomra is kérdéses, hogy a BZ mennyire fogja tudni hozni ezt ismét, hiszen az alapkoncepciót már kimaxoltam az első részben, és tartok tőle, hogy néhány új flóra/fauna már nem lesz elég az élményhez. Talán ha a sztori jó lesz, akkor esetleg.
Szenvedted? Az egyik legjobb ilyen típusú játék.. Jó ízlések és pofonok de ez nem csak az én véleményem. Simán megéri a pénzét a mai túlárazott agyoncsapott világban. A játék még nincs kész de ha kész lesz szerintem ezzel sem lesz baj ahogy az elsővel sem.
+1 Direkt nem nézek semmit, különben oda a felfedezés élménye. Megvárom a végleges verziót, sőt, még az első hibajavításokat is, mert biztos lesznek még bugok az 1.0-ban is. Erre éppen a Subnautica 1 tanított meg, amit a legelső pillanatban megvettem...Nem kellett volna.
Ledobtak egycsomagot a levegőből, benne egy mélység fejlesztéssel, viszont ez a csomag a vízben egy sziklára esett és belement a sziklába, magyarul jelzi, hogy ott van a sziklában, de nem tudom kivenni. Okozhat ez olyan dolgot, hogy nem fogok tudni tovább menni? Azóta mélységfejlesztést már csináltam, de nem kapok semmi új feladatot fentről, mint korábban és arra gyanakodom, hogy azért mert a ledobott csomag nem szedtem ki. Érdemes még kísérletezgetnem, vagy kezdhetem újra?
csalással már próbálkoztak,ugyanúgy lelövi a mentőhajót még ha ki is kapcsoltad az ágyút. simán csalás nélkül elvileg nem megoldható szal a script dolgzik