Meglehet oldani valahogy,hogy a mentőhajót ne lője le a légvédelem?Vagyis meg tudod gyógyítani magadat addig ha nem indítod el a rádión a visszaszámlálós eseményt?Vagy mindenképpen kell valami a hajó roncsából?
Értelmes beszédet kérünk a topikban. Nincs személyeskedés és egymás gyalázása ahogy a felnőtt emberektől elvárható. Töröltem a amik nem nem ide illő postokat. Tudom hogy sokan be vagyunk zárva most de pls ne itt éljük ki magunkat! Köszönöm előre is!
Nagyon csalódott leszek ha tényleg nem lesz VR a BZ-ben, márpedig nagyon úgy tűnik, hogy betartják az ígéretüket és nem teszik bele.
A Subnauticának már vagy negyedszer kezdem újra, mert nem lehet megunni és a VR csak még rátesz egy lapáttal. Sajnos amikor a BZ-t megvettem (még valamikor az elején) nem figyeltem arra, hogy VR nélkül tervezik megjelentetni - ha már akkor tudtam volna, tuti nem adok érte egy kanyi vasat sem.
Nem bírtam a véremmel, csak elkezdtem.. :)) De lenne egy kérdésem: gyártottam ilyen víz alatti tároló dobozokat, amelyeket már nem használnék, mert kész a bázisom. Ezeket nem tudom visszabontani? Hiba van nálam az építő szerszám, nem jelenik meg a Q betű... ugyanez a gondom az általam talált működőképes tárgyakkal is, Pl, lézervágó.
Alapjátékot szerintem csak csiszolgatják. Pl. volt az az őshiba, hogy ha a scanner roomot ráépítetted a dokkra, akkor annak a forgó bizbasza nem tűnt el, hanem a scanner roomban forgott tovább. Ma szembesültem vele, hogy ezt javították. Úgy érezték a drága fejlesztők, hogy így a játék kiadása után pár évvel most már van idejük megcsinálni. Az is lehet a Below: Zero kapcsán csinálták meg, aztán átrakták a főjátékba. Viszont van több korábban nem tapasztalt érdekesség, hogy úgymondjam. Nagyokat droppol bizonyos helyzetekben. Korábban nem tapasztaltam, legalábbis nem emlékszem. Pl. ha megnyitom a "hátizsákot", akkor néha megáll a kép. Ha csikóhalban töltöm be magam, akkor Picasso képeihez hasonló absztrakt grafikai keszekuszaság jelenik meg a cockpit helyett, ki kell szállni és újra beülni, hogy kitisztuljon. Tulajdonképpen ez a régi Subnautica feeling, mindig volt benne néhány látványos hülyeség, amit valamiért nehezen akartak kijavítani. :D
Pont érdeklődni akartam az itt lévő veteránoktól, hogy a BZ vagy az alap Subnautica milyen terjedelemmel vagyis kijátszható tartalommal rendelkezik éppen. Azt vettem észre, hogy mintha a Subnauticákoz is időnként megjelenne némi update. Úgy tudtam hogy az már teljes és végleges verzióban megjelent. Lehet tudni mik azok a tartalmak vagy egyéb dolgok ami miatt updetelik ? Gondolom új terület a végleges vagy a történethez hozzáfűzés nem történt ? A BZ-ben el lehet "jutni" valameddig ? Vagy csak kitűzöl magadnak valami célt és sorban felfedezel mindent amit lehet és építgetsz kedvedre vagy abban is van már több olyan kronológ tartalom ami miatt megéri víz alá merülni ?
Ez a frissítés lesz az utolsó alkalom, hogy a Below Zero történetét a jelenlegi formájában játssza. Ahogy korábban bejelentettük, egy új történet fog megjelenni a következő frissítésben!
This update will be your last opportunity to play Below Zero’s story in its current form. As previously announced, a new story will be coming in our next update!
Egy szép kis updatet kaptunk 3gb méretben.Egy hatalmas elsüllyedt hajó,és egy újabb játékos hal,na meg a meglévő biome területeket továbbfejlesztették! Plusz az északi fény is megjelenik.
Steam link Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.02.20. 02:17:22
Meghozod a kedvem megint, csak már nincs időm. Most Fallout 4-ben pörgök, ha azt kivégeztem másodszorra is (nem lesz két perc, kb. 150 mod van alatta), addigra pedig már remélem lesz Below Zero is. Aztán jön az X4 3.0, Cyberpunk, szóval tobzódás, csak idő nincs elég. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.02.16. 21:54:38
Működnek a modok, gyerekek. Imádom ezt a játékot. Megint ott vagyok egy csőben, 80 méter mélyen, a radiation modnak hála a felszínt meg se közelíthetem, nemhogy még oxigént vételezzek onnan. A robbanás utolsó pillanatában téptem fel a menedék ajtaját, még tudtam csinálni egy fabrikátort meg egy napelemet. Két 135-ös palackom van, ennyi az akciórádiusz jelen pillanatban. :D
Letöltöttem egy halom frissített modot. Nem írt ki semmit a menüben, hogy ne passzolnának a verzióhoz, igaz nem írt ki semmit a világon, úgy nézem játék közben derül ki, hogy működnek-e.
Közben az jutott eszembe, hogy mért süllyedt le az összes life pod az óceán aljára az enyémen kívül? Konstrukciós hibának érzem, ha hazaértem, beperelem az Alterrát.
Hát én újrakezdem az alapot. Megint felrakom a modokat (múltkor a nagy frissítések után nem működött se a radiation, se az "alapanyag-tárgykészlet kijelzős" mod), nagyon remélem azóta működik, mer ezek nélkül mégsem kezdem újra. Fú de utálom, mikor van egy fasza modkészletem amivel élvezem a játékot, és akkor tönkremegy egy frissítés után.
Épp babrálok a játék fájljaiban, és meg kell jegyezzem, hogy micsoda hülye programozói fasz megoldás, hogy a feltelepített játékok a steam\steamapps\common könyvtárban találhatóak meg. Tipikus kocka programozó csinálta, és azóta se jutott eszükbe, hogy felhasználóbarátabbá tegyék az elérési utat mondjuk a főkönyvtárba belepakolt GAMES könyvtárnévvel. Nem! steamapps és common. :) Hülye vagy fiam! Átmegyek mindjárt arra a rivális szolgáltatóra, aztán nézhetnek! Na jó nem, mer az meg még gépi kódban van tálalva a közönségnek, ahogy olvastam. De hülyék ezek. :)
Ez nekem is új. Én kb 30x vittem végig a simát, a Below Zero-t még csak egyszer, ha azt annak lehet nevezni...
18 decenberében egy Nitrox névre hallgató emberke készített egy co-op mod ot hozzá külön meg kell találni (regisztrálni esetleg) letölteni és az old school modon telepíteni majd ip vel indítani és/ rájoinolni
Ejnye.. van benne coop mòd ? Ezt nem tudtam. Barátnőmmel folyton azon sìrtunk, milyen jò lenne együtt játszani ezt a remek kis játékot. Ez ùj dolog, vagy régebben is benne volt a lehetőség ?
"aki még elcsodálkozik a játékon"
Aki végigvitte, az már nem nagyon fog csodálkozni semmin. Habár azon én még mindig csodálkozom, mennyire jól meg tudták csinálni ezt a játékot.
Sziasztok! szeretném kipróbálni a co-op mod -ot (a sima subnautica játékra gondolok persze) ehhez szükség van egy elkötelezett játszó partnerre 20+ tag ot keresek ts el vagy dc al (és ha lehet vki olyan jelentkezését várom inkább (aki max 1x er vitte ki a játékot), aki még elcsodálkozik a játékon egy picit, kicsit lassabb nem rohan) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.02.10. 15:55:01
2020 elejét írják. Konkrét dátum nincsen még.. de bizakodjunk hogy nem fog csúszni ez is..
Na most valamiért azt gondoltam, hogy január végén jön ez ki, de aztán rájöttem hogy én a 2019. január 30-as megjelenési dátumot véltem annak. Nyugtassatok meg, hogy azért nem kell még hónapokat várni.
én már az elejétől igy vagyok vele,még egy kockát nem láttam belőle,csak az elejéből 2 -3 percet youtubeon,majd ha kijön ,és meglesz az első patch akkor rápörgök :D
Még mindig nincs változás, egyre inkább az az érzésem, hogy el lesz tolva a január végi megjelenés, tekintettel, hogy már csak kb 2 hét van ebből a hónapból. Mi a helyzet jelenleg? Csalás nélkül nem lehet lejutni a mélybe, mert a Seatruck Depth Module Mk3 900 méterig hat, és 950-980-ra kéne lemenni. De arról gondoskodtak a fejlesztők, hogy a Reaper-hez hasonló leviathanból egymás mellett legyen 6 db ott, noclip-pel át tudjanak menni a falakon, kristályokon, meg mindenen, te meg nem tudsz navigálni sem, meg beszorulsz. Nagyon sok dolog még nincs kész, de fel is hívják a figyelmet rá, úgyhogy ez nem panasz, csak látom, hogy csend van.
No, boldog Újévet! A novemberi frissítés óta semmi nincs. Persze így is majdnem kész, habár sok apróság kijavítása/befejezése még hátravan. Január 30 lenne a megjelenési dátum, de biztos tolni fogják még.
"hacsak nem a Crabsquid"
De az! Ez nem félelem, ez undor! Azt nem tudod szabályozni, genetikailag kódolt... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.12.07. 21:16:19
Raktak ide is leviathan-t bőven, de nem tudom melyik a pókszerű, hacsak nem a Crabsquid. Hasonló van itt is, de az csak lebeg. Itt én eddig két olyan nagy darabbal találkoztam, ami hajóstul akart megenni, mint a Reaper. Szerintem túl sok az ellenséges lény még és kevés a békés hely. Ráadásul nehéz építkezni is. Biztos hogy még sokat fognak ezeken dolgozni. Nem kell annyira félni ezektől, ez csak játék, s nekem mindig Hadházy Laci a Cápa Bosszúja című előadása ugrik be: "a moziból hazamenet attól rettegtem, hogy majd a bokorból rám ugrik a cápa..."
Az a pók szerű izé remélem nincs benne, ami az elsőben kiverte nálam a biztosítékot. Egyetlen cheat-et használtam az első résznél, amivel azt ki lehetett pucolni. Arachnofóbiám van. :-) Vagy ha van ilyen megint, akkor meg kell várnom az aktuális pucoló modot is.
No, nagy nehezen lejutottam a Crystal Caverns-be, de természetesen az utolsó (vélhetően) helyszín mélyebben van, mint a legjobb mélységi modul, azaz túl van a 900 méteres határon. S jó szokásukhoz híven, az új lényt, ezt a Shadow...valamit mindjárt ide (is) lerakták, természetesen vagy 3-4 db-ot, amik képesek tipikus 3D PC játék módjára noclip móddal átmenni mindenen, amíg én csak szopok, kanyargok és beszorulok. Mivel már "működnek" ezért meg is támadnak, úgyhogy óvatosan. Akkor azt hiszem itt befejezem és megvárom, amíg elkészül. Mert azért vannak hülyeségek még benne, s nem akarok úgy járni, mint az alapjátékkal.
Az alapba toltam bele...ebben - mivel pár napja van meg - még csak 22 órám van. De szerintem közel van a megjelenéshez. A sztori úgy fejben összeállt már kb, csak sok polírozni való akad még. Főleg, hogy szerintem irreálisan sok ellenség van. Vannak helyek, ahol egymáson van 20-30 ellenséges "hal", míg békés helyek alig vannak. A mélyben megtaláltam ezt a Shadow...akármit, persze kikerülni alig lehet. Ahogy lonvard írja, nekem is kisebbnek tűnik a játéktér, habár az eleőző rész is úgy volt nagy, hogy a mélybe kellett lemenni. Egyébként azért is érdemes játszani, hogy meglásd, milyen a víz alatti világ igazából. Én most a valóságban is megláttam, milyen a tengeri búvárkodás, hiszen az elmúlt másfél hónapot Kenyában töltöttem, s az Indiai óceán hasonló képi világgal rendelkezik mint ez a játék. Hál'Istennek sem Reaper sem egyéb Leviathannal nem találkoztam, de nem is csak bugylibicska van az embernél Sokszor eszembe jutott, hogy ha lenne egy habitat builder-em...
Én a sztori talán közepéig juthattam el, szóval nem tudom mi a vége, lehet a végén megint valami globális problémát kell megoldani, de a közepéig ez egy amolyan kutatómunka, túlélő elemekkel. Nincs benne a teljes magárahagyatottság faktora, olyan inkább, mint egy veszélyes expedíció, amiben neked kell mindent megcsinálni, de ha túléled a mindennapokat, ki fognak menteni. Vannak kész bázisok, rakétákat küldözgetsz ide-oda, csomagot is kapsz, ugyanakkor a víz és a felszín is tele van életveszéllyel, meg is fagyhatsz, meg is ehetnek, meg is fulladhatsz, szóval ott leselkedik minden pillanatban a halál, és messze nem vagy úgy biztosítva, ahogy az indokolt lenne. A környezetet és állatvilágot többségében újraszabták, van átfedés bizonyos növényekkel és halakkal, de többségében egészen más a flóra és fauna, szóval tök jó. Amit nem tudtam megbecsülni, hogy mekkora a bejárható terület a főjátékhoz képest. Érzésre jóval kisebb, ugyanakkor nem fedeztem fel a nagy részét még, szóval ez az infó nem biztos.
Az jó, mert én az 1.0 előtt direkt nem játszom vele. Spoiler-mentesen, de nem nagyon rókabőr egyébként? Tudtak valami újat nyújtani, vagy tkp. ugyanaz, csak más a környezet?
Ja, hát remélem javítják.És qrvára remélem, hogy csak beleteszik azt a qrva VR támogatást. A "sima" játékkal sokszor csinálom, hogy csak simán úszkálok VR-ben, mert annyira jól néz ki.
Most vettem meg nemrég, elvileg Január 30 a megjelenési dátum. Elég sokat tolom, mint a "simát" is 980 órát...szerintem nagyjából kész is van ez a rész, a modellekkel sok időt megspóroltak, kicsit a szöveg hiányzik még, meg egy-két dolog, egyébként zseniális a Below Zero is. December van, én reálisnak látom a január végi megjelenést.
Hát még nincs kész a játék ,szóval változhat ez. Emlékszem az alapjátékban már majdnem kész volt, mikor javítottak egy akkorát, hogy a víz alatt a napsugarak kurvazavaró csíkokban jelentek meg, hülyét kaptam. Aztán javítottak rajta.
Srácok. Ezeket a csíkokat nem lehet valahogy eltüntetni? Vagy ez mi ez? Viszonylag jó gépem van, minden maxra húzva... Ha kikapcsolom az árnyékot, akkor jó - de nem akarom kikapcsolni :) Esetleg ez egyfajta fícsör?
Amióta kimaxoltam, már én sem játszom. Így bár nem érint, de nem látom javítva azt a hibát, amikor a fali képkeretbe töltöttem képet, akkor csak egészen közelről vált élessé a kép, akkor is csak bizonyos idő múlva. Elég csúnya volt, többen is jelezték, én is beküldtem bugreportban, de úgy tűnik, ez nem lett javítva (vagy csak nem olvastam figyelmesen így hirtelen).
Remélem működik még a jó kis radiation modom. :) Pár napja fejeztem be azt a játékot. Felépítettem mindent, aztán jegeltem azóta. Ioncellákat raktam ajándéknak. 4 cellát, meg 1 kávét. :D Szöveges részbe meg beírtam, hogy próbálja ki a radiation modot, sokkal jobb lesz tőle a játék.
Changelog Translation files update Fix for scanner icon being outside of UI safe zones Tuned streaming/clipmap settings Unity Engine Upgrade to 2018.2 (future engine upgrades to come) Under-the-hood memory layout optimizations Fixed potential crash when culling the light on the noise indicator for the Cyclops Fixed random issue for invisible cooked and cured fish Protobuf serializer optimizations Reinforced dive suit oriented correctly in fabricator Fix for scanner being dark when fabricated Fix for skipping images in the gallery tab when using a controller Fix invalid rotation for Radiation Suit Fixed DeferredSpawner fatally breaking when an exception is thrown in SpawnAndDestroy Fix for incorrectly loading world data Fix for Seamoth not being able to open Cyclops Vehicle Bay when loading from a save game Merge in fix for player not teleporting correctly Fix physics issues when piloting Seamoth Fix for dying in hardcore while the game is saving Prevent taking of a screenshot when the game is already processing one Optimized RigidBodies from static objects Animation culling optimizations Moved File I/O of LargeWorldStreamer to another thread and yielding coroutine on main thread to prevent stalling Optimized particle systems used in the CrashedShip and Lifepod Optimization removing calls to GetComponentInParent for determining if a player is within a vehicle or not Multiple NullReferenceException fixes Fixed Reefback turning constantly Save data optimization Fix for Floaters not attaching Fix for Cyclops Vehicle Bay hatch not always spawning correctly Fixed issue with save slot screenshots when returning to the main menu Fix for floating plants at origin Fix for stuck floating dropped pickupables Fixed various items clipping through the terrain due to speed of player Fixed issues of Cyclops doors & Moonpool not responding to dockable vehicles Fixed issues with Cyclops power up Fix for player being able to breathe in unpowered Seamoth Optimized multiple normal maps Optimized Prison platform geometry Async loading of distance fields Fixed “is still loading” issue when a save game slot couldn’t be loaded Fix for Bladderfish not spawning by entity slots once filtered water is unlocked Fixes for creature respawn system Fixed issue with deleting saved games, made it compatible with both controller and keyboard+mouse input Fixed feedback button action in main menu for PC / Mac Fixed issue with rocket platform physics Fixed ‘First time menu interaction sends you to top of page in every tab’ Fixed ‘Editing labels is interrupted while using gamepad + keyboard on PC Re-disabled oxygen warnings in hardcore mode Fixed docking a Seamoth in Cyclops in VR causing physics issues UI + depth fix backported from Below Zero Performance optimizations in Kelp Forest area World-Streaming optimizations Improved background loading during loading screen Improved consistency of various progress bars
Kijött egy nagy update a Subnauticahoz, kíváncsi leszek mi változott.
A Below Zero elvileg csak jövőre jelenik meg.
Below Zeronál nem tudom megmondani. Sokminden van benne, de a sztoriban nem tudom hol tartunk, és azt sem sikerült felmérni, hogy mekkora a bejárható terület a főjátékhoz képest. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.28. 16:02:45
steamen nem írja a jeges "kiegre" hogy magyar lenne. akkor van abban is magyar nyelv már?
Értelek, arra is szolgált valóban, de az általam használt mod lehetővé tette, hogy a seamoth-ra is szereljek fúrót. Tulajdonképpen mindent tudott, amit a lépegető, csak sokkal könnyeb volt irányítani.
Igen, hangulata miatt nálam is TOP10-es. nekem nem volt gondom a tegeralattjáróval, sőt, nagyon jól lehetett használni mobil bázisnak. Az írányítása is csak addig volt gáz, amíg rá nem jöttem, hogy kamerákkal kell operálni. Onnantól gyerekjáték volt. Én a lépegetőt nem nagyon szerettem, ezért kicsit modoltam a játékot, így a kis hajóval le tudam menni a legnagyobb mélységbe is. És persze a bázisépítés...Abba nekem önmagába belement vagy 50 órám. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.08.31. 23:50:15
Jelentem, én is bekerültem a klubba! :) Úristen, micsoda játék volt ez...benne van a top 10-ben az biztos!! Már csak amiatt is, mert minden évben elszoktam olvasni a Robinson Crusoe-ot, és hát a játék azért hajaz rá,,, :) Köszönöm szépen a fordítók munkáját! :)
Nagyon tetszett a történet a zene, a grafika, minden! Ami nem tetszett az a tengeralattjáró... számomra böszme és lassú volt, inkább a lépegetőt használtam. A legnagyobb kihívás a láva mezőkön történő ténykedés volt, egész pontosan onnan ki(fel)kecmeregni a lépegetővel. Huh, de kár hogy vége... :) 75 órát játszottam vele.
Az időkapszulába betettem egy cukihalat, egy hőkést és egy gyógyszert.. :)
Valaki használja a V16829-es verziót? Nálam teljesen megbolondult a tengeralattjáró működése - kiszállásnál vagy 5-6 métert levágódik, ha fel van még csatolva valami modul, akkor meg elkezd a tengelye körül forogni, ha pedig bentről választom le a modulokat, akkor meg szétrobbannak a modulok, amint megmozdul a tengeralattjáró. - Ha pedig a sziget mögötti területre próbálok úszni, akkor menthetetlenül kifagy. Pedig ott csücsül egy ellátmányos csomag. Ezek mind jól működtek az előző verzióban.. most meg fejre állt minden. Egy frissen legyártott modult amikor megfogtam, azonnal felrepült velem az égbe és közel egy kilométerrel arrébb zuhantam le........................ Tudom hogy korai.. de ezek mind jól működtek pár verzióval ezelőtt... az itt most a pityergős rész... tök jó dolgok vannak ebben a verzióban, csak nem tudom élvezni..
Szia :) Az "akvárium" modul az egy halcsapda - ha üresen felcsatolod, akkor minden halat beránt cirka 1 méteres közelségből, amerre haladsz, illetve amíg meg nem telik. Utána a feleslegeseket elengeded, és újra be-be rántja a halakat. A két oldala külön külön működik, de mindenképpen felcsatolva kell, hogy legyen, mert csak akkor kap energiát.
Jaaa, hogy ez a belóóv nulla? Akkor már értem. Azt még nem játszom, majd csak ha kész lesz.
Ne má' hogy ennyire nem vagy képben. :) Elsőre prüszköltem tőle a küklopsz után, de nagyon jópofa. Össze-vissza lehet csatolgatni a modulokat, van raktár modul, alvó modul, fabrikátoros modul, meg dokkolómodul a lépegetőnek. Van akváriumos is, de az nem tudom minek. Ezekből lehet többet is egymás után, tehát kiváló mobil bázis, és a pilótafülke lekapcsolható, és olyankor a leggyorsabb. Ha meglesz az alvó modul, akkor olyat csinálok, hogy pilótafülke-alvó modul-fabrikátoros-raktár-raktár-raktár-dokkoló. És akkor az egyik raktárba rakom be a felszerelésem, a másik raktárba a szkennerszoba bázisom darabjait, hogy bárhol lepányvázhassak, a harmadik raktár az a gyűjtögetni való cuccoknak. Ha pedig lekapcsolom róla a vezető modult, akkor olyan mint egy tanyahajó. Áááá, megőrülök.