Közben hardcore fokozaton radiation modban már megjavítva a reaktor, nem kevés játékóra mögöttem, épp átköltöztetem a komplett bázist egy jobb helyre, bíbelődtem pár órát a berendezéssel, küklopsz kompletten felszerelve, készen álltam a nagy barlangrendszer felfedezéséhez. Aztán ott hagytam a játékot bekapcsolva, gondoltam 3 percre lepihenek. 1 óra múlva riadtam fel, sietek a géphez, addigra szomjan vesztem. Mentett állás megsemmisült. Pedig miközben ledőltem az ülőgarnitúrára, még figyelmeztettem is magam, hogy most nehogy bealudjak mint múltkor, mikor ugyanígy haltam meg. :D
Még anno nagy mmorpg-s koromban volt egy guild társam, aki folyton bealudt játék közben. Csak azt vettük észre, hogy nem válaszol ts-en. Sosem értettem hogy lehet játék közben elaludni. Bár te írtad is, hogy lepihentél xD
Am a hardcore módot sosem értettem. Tehát ha meghalok benne rögtön bukik a mentés? Vagy hogyan kivitelezik ezt az egy életed van dolgot? Nem lehet mentést visszatöltrni? Pl van egy youtuber, csinált hc végigjátszást. Egyszer egy bug miatt halt meg és mondta, hogy oke ez nem számít rendes halálnak és játszott tovább. Utoljára szerkesztette: vemyke, 2020.05.24. 17:23:51
Akkor ment a játék, amikor kilép az ember. Halál esetén ez a mentett állás elveszik. Stabil játék kell hozzá, pl. ha bug miatt kidob a játék, akkor is az előző kilépést tölti be, szóval 2-3 óra játék után ez elég nagy szopás. Szerencsére a Subnautica teljesen stabil pc-n. Voltak olyan időszakok, amikor nem volt az, akkor nem is volt érdemes így játszani. Többször kijátszottam 1 élettel a játékot, az a szép benne, hogy igazából csak akkor halsz meg, ha nem figyelsz oda, vagy félvállról veszed. A 17-es mentőkapszula melletti roncs a legveszélyesebb kb. az egész játékban, szerintem. Rögtön megtaláljuk a játék elején, minimál felszereléssel elkezdjük kutatni, és aki nem ismeri a trükkjeit, az 1-2 normál palackkal garantáltan megfullad benne. Tele van hasznos cuccokkal, szóval van kísértés, de ha azt a roncsot túléli az ember, akkor utána már csak koncentrálni kell, hogy ne csináljon olyan baromságot, amit pl. az utóbbi halálomnál elkövettem. :)
Én igy Arkban buktam egy három naposi nevelés, keltetés szériát. 5 percre lehúnytam a szemem, 3 óra múlva keltem fel, karakter szomjanhalt, nála lévő tárgyak már rég eltűntek :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2020.05.24. 18:37:56
13 új achi is jött a játékhoz.Szerintem még érdemes várni a Below Zerora,igaz már lassan egy évet csúszik,de alapjában véve azt lehet mondani hogy lassan átnevezhetik Subnautica 2-re is. (csak sajna ugyanazon a bolygón játszódik)
Amúgy kimaradt a Salad Days update itt a fórumon,ez egy hónapja volt,élvezzétek ezeket is a játékban:
Elvileg 2020. január :D, akkorra nem sikerült, onnantól akármikor lehet... még az is lehet hogy még egy rövid év és kész :) A legnagyobb fejlesztés már megvolt, néger nő lesz a karakter az eddigi fehér helyett. Ez nagyon fontos volt nyilván :)
Azt mondják, hogy kész vannak az összes szinkronnal, és hogy bele is rakták. Ebből nekem az jön le, hogy lényegében kész a sztori. El is kezdem, ha lefordítják magyarra a most belekerült angol szövegeket. Enélkül is el lehetne kezdeni, mer ugye nem bonyolult a szöveg, csak mégis, az immersion kevdéért, meg mivel tudom hogy full magyar lesz - nem fogom végigjátszani félig angol-félig magyar nyelven, ha egyszer magyarul is lehet majd. Kérdés hány hét alatt készül el a maradék fordítása.
Mi négerek sokkal jobban érezzük magunkat, ha feleslegesen vagyunk szerepeltetve mozgóképeken, vagy bárhol, ami egy kicsit is média. Ja nem! Valójában nekünk tökéletesen mindegy. Ti meg fehér emberek nyugodtan csináljatok csak emiatt hülyét magatokból!
Nem vagyok rasszista! Mindenkit gyűlölök! Csak van akit kevésbé!
Hát igen, szóval mostanra inkább preferálnék egy valamennyire kosztümizálható játékot, amiben eldönthetem a nemem és a bőrszínem. És akkor nincs fantáziálgatás, hogy mér fekete nőt raktak be, amikor mindig fehér férfi szokott lenni a főszereplő. (Talán éppen ezért? :D). Történetközpontú játéknál fix karakternél meg most óhatatlanul be fog jönni, hogy mindenki aki nem fehér és nem amerikai, az gyanús, hogy azért rakták be, mert... mert hiszen mindannyian tudjuk, hogy az igazi hősök, sőt igazi mellékszereplők is csak fehér amerikai férfiak lehetnek. Na jó kivéve a golyófogókat. Mer ők nyilván négerek. :D És mindezzel mért van problémája a feketéknek? Érthetetlen. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.10. 18:00:20
ezt a baromságot.. így q ra nincs értelme.. főleg hogy ruhában van még a kezén sem látszik hogy milyen a színe.. azt hittem lemaradtam valamiről. De akkor ezek szerint csak őket is elérte a hülyeség.
Addig irreleváns, amíg mindig fehérbőrű a főszereplő, és te fehér bőrűként éled az életed. Addig fel se tűnik, nem is érdekel, hogy milyen a színe. Egy más bőrszínű, más rasszú embernek viszont fel fog tűnni. :)
Ebben a játékban pedig van hangsúlya, hogy fekete nőcivel vagyunk, hiába nincs tps nézet, egyrészt halljuk a hangján, hogy nő, másrészt amit látunk belőle az alapján nő és fekete, és a sztori szerint is az. Tehát nehezen fogod úgy játszani, hogy márpedig az egy fehér férfi, és tulajdonképpen te vagy. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.12. 11:08:01
nekem tetszik, hogy nővel vagyunk most ebben a részben és nekem bejött a halvány sötét barna/fekete szín de mintha láttam volna vmi nem régi patchen hogy teljesen feketét csináltak belőle nem játszom a játékkal tehát nem biztos de nekem ez annyira nem tetszik, ha valóban így van és ebbe senki ne gondolja bele hogy rasszista vok nekem a teljesen fekete/sötét bőr nem tetszik mint főszereplő ide nekem de mint mondam nem játszok a játékkal még várok vele lehet nem is teljesen sötét bőrű a kari most ha pedig tényleg teljesen sötét bőrű az nekem fura ide a főleg kék fehér színű játék mellé
gondoltam leírom a gondolataimat, ha már ez ennyire téma akkor biztos fontos..
Spec ennél a cégnél már rúgtak ki fejlesztőt azért, mert valamit commentelt, ami a cégvezetésnek nem tetszett. Úgyhogy én már nem lepődöm meg semmin.
Ha kész vannak a még angol szövegek fordításával, jelezzétek ám. Fáraszt napi szinten ránézni a játékra.
(nem mintha nem lehetne anélkül játszani, de mivel készül hozzá fordítás, itt rohadjak meg, ha nem azzal fogom játszani :) )
Sziasztok Beleöltem pár órát ebbe a részbe is, azt kell mondjam nagyon rendben van. Amit kicsit sajnálok, az az első részből megszokott minden területen valami zene hiánya, de tudom itt van zenegép abból lehet hallgatni. Sajnos az experimentalt vissza kellett rakjam simára, mert csúnya hiba lett benne :D Mivel a régi sztorival nem játszottam egy percet se, csak néztem pár élőt belőle, kicsit fura volt az új szinkron.
Hello, Subnauts!
Subnautica: Below Zero is getting closer than ever to being ready for launch. We are aiming to release 1.0 in the early part of 2021 - as some of you might have guessed from our Nintendo Switch announcement - but still have bug fixing, optimizing, and further fine-tuning to do before it’s ready for launch on all platforms.
With the release on the horizon, we will be increasing the price of Below Zero to $29.99 (USD) across all PC storefronts (Steam, Epic, Discord, Humble) on January 5th, 2021.
This price will be Below Zero's final increase and the cost at full release. The price increase will not affect any previously purchased copies of Below Zero, and Early Access purchasers will receive the 1.0 release, as well as all future patches. Additionally, in conjunction with Below Zero’s price change, the price of Subnautica will also be increased from $24.99 to $29.99 across all PC storefronts (Steam, Epic, Discord, Humble.) Subnautica will also continue to receive bug fixes, optimizations, and patches.
As of the Relics of the Past update, Below Zero is now playable from start to (almost) finish. While we will continue to polish the game up until its 1.0 launch, all creatures, biomes, vehicles, and items that are currently in-game represent what will be there in the final version.
Please spread the word among your friends and let them know that this is the final time that Below Zero will be available at its discounted Early Access price.
And once again, we want to thank everyone in the community for all of your feedback during Early Access. We are still reading, collecting, and taking on board much of the information we receive in F8 feedback reports, email, forum posts, social media, and other platforms. We appreciate it all!
JANUÁR 5!!!
Akkor már a novemberi update óta végülis teljes a játék,csak pár csiszolás van még hátra.
Az már 6 éves lesz,én még az alfa 1-nél már játszottam vele,azóta hatalmasat változott.Egyébként realisztikus túlélőjáték.Nem lehet tonnányi cuccot cipelni benne.Itt is le kell menni a víz alá,mert a legjobb cuccok,csak ott találhatók a roncsokban.
Breathedge-et própáljátok ki. Nagyon humoros, Subnautica az űrben. Gyakorlatilag megegyezik a játékmenet.
Köszönöm szépen, ez is jön a gyűjteménybe! :) Most télen egy kicsit túltoltam a játékvásárlást/beszerzést (Epic...).. :D @Ironman: Köszi az infót! :) Grafikásra nagyon tetszik. A Forrest-ről mi a véleményed, véleményetek?
Én most azon vergődöm, hogy érdemes-e egy épp megkezdett játékot folytatnom így egy héttel a megjelenés előtt. Mi van ha olyan patch lesz az utolsó, ami mellett új játékot kell indítani? Folytassam, ne folytassam? Őrült bizonytalanság!
Most nem azert, de nem azt irja, hogy az 1.0 2021 elejen varhato? A 2021.01.05-re azt irja, hogy akkor emelik az arakat, mivel a megjelenes mar a latohataron van.
Meg gondolkozom, hogy valami jó nehezítő moddal elkezdem az elsőt megint. Kár, hogy nem lehet memóriát törölni. Ez a játék elsőre olyan élmény volt, amit más játék eddig még nem adott.
Radiation mod, alap. Én csak azzal játszom. Onnantól, hogy felrobban az űrhajó, belélegezhetetlenné válik a levegő a víz fölött, és 30 méter mélységig radioaktív minden. :) De ezt szabályozni lehet, ha már eleged van belőle, akkor meg tudod javítani az űrhajót, és fokozatosan "eloszlik" a sugárszennyezés. Viszont amíg idáig eljutsz... :)
Hú de jót játszottam ezzel. Már megvolt a hajó meg a hálómodul, gyűjtöttem volna be a gyökérzet alatt a fabrikátoros meg tároló modult, amikor elkapott az a kékcápa jellegű nagy dög. Valszeg késsel kell csapkodni mikor elkap, egyszer megrágott, rácsaptam párszor kés nélkül, elengedett, aztán elkezdtem keresni az inventoryban a kés után, és akkor még egyszer elkapott, és lecsúsztam a torkán. Ti már birkóztatok vele? Nem a legszebb halál, mikor elevenen lenyel egy ilyen. :D
Természetesen egy élettel játszottam, ahogy azt kell. Szóval kezdhetem elölről. De nem most. Kurvajó lett. Az is tetszik, hogy épkézláb sztori van. Megint magunkra vagyunk hagyva, saját szakállra megyünk le kutatni, nincs segítség ha baj van. Mer ugye az első sztorinál pont nem éreztem azt, hogy bajban vagyok, folyamatos volt a kommunikáció a bolygó fölötti bázissal.
Tudom, hogy nem túl aktív a topik, de azért egy ilyen élménybeszámolót spoilerbe rakhatnál : ) Semmit nem akarok tudni a játékról, mielőtt megjelenik.
Büntetésből elmesélem a végét: szóval a csaj a végére rájön, hogy fiú, elviszik az Alterra kórházba, ahol nemváltoztató műtéten esik át, Robin Ayou nevét lecseréli Ryley Robinsonra, és most jön a csavar: visszaküldik egy Aurora nevű űrhajóval a bolygóra, amit lelő a légvédelem, belepottyan a vízbe, és kiderül, hogy valójában a Below Zero az előzmény csak, Robin-Ryley meg hermafordítva. Ezek után a Tengeri Császárnő magától felfordul. :)
Neked most az a feladatod, hogy letöltöd a radiation modot, és elkezded úgy az első részt. Életed legjobb modja ez, majd meglátod. Legyen kész a robbanásig egy menedékhely 50 méter környékén valahol, vagy elég nagy bajban leszel! :)
Sziasztok! Most vagy én vagyok béna, vagy nem tudom... Eddig a táblakorallt pengével gyűjtöttem, de most, hogy újra kezdtem a játékot (BZ) ez nem sikerül... Ott hadonászok és semmi. Van valami új trükk?
Tuti valami bug, gondolom azóta megoldódott. Vagy nem megfelelő korallt csapkodtál. :)
Nem. :D valahogy nem vonz ez a nehezítés. Olyan érdekelne, hogy a szigeteken pl nincs kaja (tudom ez is benne van, de nem így:D ) stb. Vagy ha meghalsz, akkor buksz mindent ami rajtad volt.
Pl most olyat raktam fel, hogy reálisabb, nehezebb dolgokat craftolni. Több minden kell szinte mindenhez. Meg blueprintekből is többet kell scanelni.
Nincs olyan mod, ami ennek a nyomába érhetne. Olyannyira logikus, hogy felmerült bennem, hogy lehetett ez az eredeti elképzelés, csak nem merték meglépni. Mert ez magyarázná, hogy miért kell lemenekülni a víz alá bázist építeni. Alapesetben én biztos hogy a szigeten építkeznék, hisz az biztonságos. És hát ugye mocskos állat amikor 3 darab legnagyobb oxigénpalackkal mászkálok védőruházatban a szigeten, mer máskülönben kampec. Ugyanígy a sérült hajóban javítás előtt. Meg hát az a feeling, amikor az elején lenn ragadsz 60-70 méter mélyen egy darab csőben, és ki kell találnod, hogy hogyan tudod bejárni a víz alatti világot úgy, ha nem jutsz levegőhöz olyan simán.
megtudhatod,hogy a csúnya időjárás(amiből persze a játékban nem találkozunk,de biztos szép viharok lehettek,és tök jó lett volna ha meg is történik,elmosva mindent amit a víz fölé építessz,,továbbá a kevés nyersanyag miatt kényszerültek tovább költözni,na meg persze történt egy földcsuszamlás is ami betemette a fél pecót :D továbbá a trailerben ugye a safe swallowsban épít egy bázist a csóka,ami a játékban nem megtalálható,szal simán lehet hogy évente van egy nagy cunamiszerűség mint az interstellar cimű film vizes bolygóján,ami elsöpör mindent ami viszonylag sekély vízben van,kivéve persze az idegen ágyút ,ami masszív egy dög ahogy elemzésben is kiderül :)
Igen, de érezzük, hogy kurva erőltetett az a magyarázat. Teljesen illogikus, hogy reaperektől hemzsegő vizekben letelepednek a víz alá egy sziget helyett. Ja, egyébként még tovább mennek, mer leköltöztetik magukat a polip barlangjába. :D Szóval neeeeee. Ha meg kurvaszar az időjárás, akkor vigyék be a növényeket fedett helyre. Below Zeroban pont ezt fogom csinálni, csinálok egy szárazföldi bázist a part mellett. Pedig ott aztán csapkod a villám, hull a meteor, fúj a hóvihar.
Amúgy a Degasi túlélőit kakilom le, az a nem logikus, hogy én mint hajótörött nem a szigeten építek bázist, hanem rávesznek ezzel-azzal, hogy feltétlen a vízbe telepedjek. Például azzal, hogy a sziget nincs normálisan kidolgozva. De alapesetben biztos hogy a szigetre telepednék. Na most ezt a dilemmát oldaná meg szépen az Aurora robbanása a sugárszennyezéssel.
Jut eszembe megint meghaltam. Volt benne vagy 4 óra játékom, szóval alaposan felbaszott a dolog. Nem néztem az oxigénre, és 30 méter mélyen, miközben izgatottan kerestem a litiumot, egyszer csak sötétedik a képernyő. Kattintok az inventoryba,látom hogy bzmeg a másik palack is üres. Óóó, pedig már annyi fejlesztésem megvolt. :( Na most napokig hagyom az egészet a rákba. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.02. 13:03:43
Hát az 10 évvel előtte volt, akkor lehet még más volt a helyzet. Legalábbis bele lehet magyarázni, hogy a vírus sok mindent megváltoztatott, lásd korona vírus. Utoljára szerkesztette: Madi92, 2021.01.02. 22:21:40
Reaperek már akkor is voltak, lásd a csontvázakat a lenti barlangokban. Plusz konkrétan egy reaper veri szét a bázisukat, a badass testőrnő meg is küzd vele egy szál késsel.
mint irtam,képzeld el hogy bizonyos időközönként van egy nagy vihar,vagy több,ami eltakarít mindent a szigeten,sőt a sekély vizekben is,ezért kénytelenek mélyre költözni/barlangba. a polip meg odamászhatott az aktivitásuk miatt :D fantázia kell ide :D
mondjuk jön egy ilyen 200 naponként :D
és mint mondtam a trailerben volt bázis a safe swallowsban,aminek most nyomát se látni,szóval simán elvihette egy ilyen az egész pakkot :D
Jó de erről szó nincs a játék lore-jában ugye. Tehát most az történik, hogy fantáziával helyettesíted a forgatókönyvi lukat. :) Erre jelenthetett volna orvosságot a jól megírt háttértörténet, például hogy a Degasi roncsai is ott heverhetnének valahol, és az lehetne az alaphelyzet, hogy sugárszennyezett a felszín, mer felrobbant az az átkozott űrhajó. Akkor az egy szép vállalás lenne, hogy az elejétől a víz alá költözünk, és többek között az a feladat, hogy helyrepofozzuk a faunát, és amikor kész, feljöhetünk a felszínre védőruházat nélkül. Szépen reflektálna korunk környezetszennyezésére is. Semmi baj egyébként, mert a radiation moddal bőven elégedett vagyok, szerintem a játékhoz legjobban illeszkedő mod, és magyarázza, hogy én személyesen mit keresek a víz alatt, miközben találtam két szigetet is.
Madi, azonnal láss neki a radiation modnak. Esküszöm neked kiugrom az ablakon, ha nem csinálod! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.03. 18:49:30
A 200 naponta lecsapó óriáscunamid az fantázia. :P Amúgy érezzük, hogy erőltetett a sztori. Ez olyan mintha jönne egy nagy vihar, és utána kitalálnám, hogy beköltözöm a Balatonba. Ja ha nem tudok termelni növényeket a szabadban, akkor majd termelek a víz alatt! Háhááá!
A megoldás az lett volna, ha építenek egy másik bázist, ezúttal nem a hegyoldalba, a termelésüket meg beviszik fedél alá. Ahogyan mi is csináljuk a játékban. Ráadásul ők is csinálták, tekintve hogy a beltéri termelő bizbaszt azt a szigeti bázisból nyerjük ki, illetve kaspóik is vannak. Szóval semmi nem indokolta, hogy mindenféle barlangokba telepedjenek le. Mer nem egyszerűen víz alá mentek, hanem ha találtak maguknak egy elbaszott lukat, tele agresszív szörnnyel, akkor oda bevették magukat. Emlékezz csak, mindkét telepüket beépítették a ragadozók közé. Szóval ostobaság az egész, amit meg kitaláltak a modderek, az zseniális. :) :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.04. 15:10:28
a szigetet elhagyták a korábban említett okokból,mentek a jellyshroom cavebe. itt még nem voltak kukacok és semmi agresszív a sztory szerint,építettek is itt ott amott,azonban a fő bázis elkezdett víz szivárogni valami miatt. továbbá ahogy nekiálltak szkennelni a környéket találtak egy érdekes szignált amit ki akartak vizsgálni,ez lehetett a labor lost riveben,illetve a lék miatt is költöztek mélyebbre ,grand reefbe.itt jöttek rá,hogy bacifertőzöttek,nem csak ők hárman,hanem az egész bolygó növényei , állatai.
elkezdtek kísérletezni a bolygó állataival a baci ellen,egyikük még egy fél halott reaper leaviathant is odahúzott a csikóhallal(tényleg igy szerepel a sztoriban :D ) azonban egy életerős leviathan is odamászott a bázishoz,elragadta Marguerit,miközben megmentette Paul életét. Ezután Paul tovább kereste a megoldást,de felpiszkálta a polipokat amik ki is nyírták,igy Bart egyedüli túlélőként visszatért a safe shallowsba,és új bázist épített ahogy trailerben látható,azonban az ellenszer nem lett meg
10 évvel később érkezett az aurora phase kaput építeni,illetve a titkos másodlagos feladattal,miszerint keressék meg a deagasi legénységét.
Nem tudom lesz-e dokk egyáltalán a játékban, szerintem...eh nem tudom (a lépegető miatt talán), lesz-e víztisztító (valahogy érzésre nem), mindenesetre puritánra vettem a figurát. Ez mind a főbázisom. Még majd pofozgatom, de a méreteit tekintve ennyi. Azért jó ez, mert tele tudom zsúfolni, nem lesznek benne félig üres helységek, kihasználatlan terek. Csak annyit építek, amennyire szükség van, nem csinálunk óriáskutatólaboratóriumot fölöslegesen. Találtam a gyökrézetben 120 méteren egy krátert. Azért oda akarom, mert ott vannak a fejlesztések, de közben meg tele van cápával meg ilyen okvetetlenkedő szarral, ráadásul szól az a hülye vészjelzés is. Na de ezt a krátert elkerülik (többnyire) a ragadozók, mer nem látnak be. És a riasztó se hallatszik ide. Most már csak magnetitot kell találni a szkenner fejlesztésekhez, és egy kurva magnetittal nem találkoztam még a játékban. Ne segítsetek, megtalálom. :P
Durva, most olvasom, hogy trailerben az tényleg a Bart. Csak mert kísértetiesen hasonlít ránk, és eszembe nem jutott, hogy egy egyszemélyes túlélőjátékban a trailer szereplője az pont ne mi lennénk. Teljesen megtévesztő, főleg hogy olyan tevékenységeket folytat, amit nekünk is kell csinálni. Szóval Bart az az ember, aki ugyanolyan helyzetbe került mint mi, csak nem volt elég tökös, kreatív, eszes, és ott halt meg a zátonyon. Kérdés, hol van az ő kis bázisa. Mer nem akarom elhinni, hogy annyira szerencsétlen legyen, hogy pont a bázisát találja telibe a lezuhanó Aurora. Ilyen nincs!!!! :D De akkor is, valami nyomot kellett volna hagyni belőle. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.04. 20:25:08
Közben ismét elhunytam. Megint nem figyeltem oda az oxigénre. Általánosságban akkor halok meg, ha már minden alapfelszerelésem megvan, belekezdek a felfedezésbe, és belefeledkezem. Ja meg reggel játszom. :D Most is 130 méteren kiürül a palack, váltanék, és abba sincs. Startoltam felfelé azzal a katapult-hólyagcuccal, de már csak a hullámat vitte fel a víz. Remélem a búvárruha székrekedést okoz annál a krokodilnál, amelyik majd megesz.
Nem ártana valami mod, ami a hud-on jelzi, hogy a nálam lévő palackok hogy állnak töltöttségileg. Mindjá nézek.
Bazmeg és nem jutott eszembe, hogy a hólyagból át lehet tölteni az oxigént a palackba. Érdemes több hólyagot tartani emiatt, szerintem. Másrészt meg ha valamiért 200 méter mélyről kell startolni, akkor is jó ha van két hólyag. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.05. 08:28:09
Azt szeretnem kerdezni h az alapjatekban mennyire muszaj epitkezni? A story elorehaladasahoz jarmuveken kivul kell massal is foglalkozni?
hát ahogy gondolod,nyilván végig lehet vinni minimális építkezéssel is,de egy vagy több bázis nem árt...pl megtermelni a kaját piát,alapanyagokat,tárolni a talált cuccokat,később pl a vizi hangár feltölti a bedokkolt csikóhalat pl...előnye van.de úgy játszol ahogy akarsz
szeretnék építeni néhány dolgot de nagyon komplexet nem gondolom a mentőhajó mellé felesleges építkezni ahol kezdünk, hány kmel érdemes megépíteni az első bázist? ahogy néztem elég nagy cumi mivel sok nyersanyag kell hozzá úgyhogy lehet ingázni még elkészül Utoljára szerkesztette: Micsu, 2021.01.05. 18:29:48
én az első fő bázisom a mentőhajó közelébe szoktam építeni. ha már meglesz a csikóhal,gyorsan tudsz haladni ide oda szóval nem nagyon van szükség a környéken több bázisra,esetleg radaros bázist építhetsz,úgy könnyebb találni dolgokat különböző biomokban. a második bázisom lentre építettem mindig,lost rivernél a ghost leviathanos fához,ott nyugi van,nincs ragadozó,itt is szinte teljes bázist húzok fel,kajával,növénytermesztéssel.innen már könnyen elérhető az endgame.
de igazából oda építessz ahova akarsz,ez szintén rád van bizva melyik biome tettszik...azt nem tudom pl hogy leviathan spawn helyre építkezve elkezdi e lebontani a bázisod,még sose próbáltam.
tapasztalataim szerint aki előre megtervez mindent mielőtt belekezd bármiről is legyen szó az elszúrja és nem fog tetszeni neki a game
az ellenkezőjével még nem találkoztam
én egy base-t építettem a mentőcsónak kezdéshez később építettem még egy sonar-t hogy könnyeb legyen nyersit találni (ez vhol mélyen volt ahol kellet kénkő meg ilyenek) felirtam miből mi kell mennyi de elég ha csak egy dolgot jegyzel meg amivel letudsz merülni mélyebre mindent bepakolsz ami kelhet és uccu neki
valojában nem kell túl agyalni a dolgokat mert télleg story game ha vmi kell nem kell majd érte órákat keresni vagy jaj fent hagytam vmit vagy jaj ott maradt a hajó
de lehet csak tapasztalt játékosként érzem így de pl. végén mikor nővények kellenek akkor is ad segítséget nem kell visszamenni keresni stb. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.01.05. 19:08:49
a csikóhalat most gyártottam le, igen így már jobb a helyzet
köszi a tippeket
azt már tapasztaltam 5 óra játék után hogy pár perc alatt megtaláltam eddig mindent ami kellett, bár később biztos lesznek ritka cuccok Utoljára szerkesztette: Micsu, 2021.01.05. 19:18:55
Találtam dokkot, ez alapjaiban formálta át a tervemet, építettem egy fasza kompakt bázist, 3 magas torony, középen egyik oldalra kilóg egy szkenner, másik oldalra kilóg egy dokk. Egy statikus is engedélyt adna rá, hogy építhetem. :D A felső helység víz fölött van, szóval mindig tudom milyen az idő, illetve van feelingje mikor legnagyobb viharban kávét készítek és az ablaknál állva a kellemes melegben egy húzásra beszürcsölöm. Sztorival alig haladtam, mer közben felfedeztem pár dolgot, amitől eltátottam a számat. Húúú, ezt a játékot úgy kitalálták, úgy játszatja magát, simán odaadnám neki a "valaha volt legjobb játék" címet. Mert mért? Mert miközben összetett és izgalmas és veszélyes, mégis kikapcsol. Nem kell rágörcsölni, nyugisan úszkálgatunk, és persze azért figyelni kell, de nem olyan mint mondjuk a Frostpunk, hogy vért izzadok, hogy túléljem a következő vihart.
Játékstílus függő. Nekem sok-sok órám ment el csak a bázisépítésre, de nem azért, mert enélkül nem lehet végigtolni, hanem mert szeretek alkotni. A játék pedig egész jól megvalósított lehetőséget adott ehhez. Ez kicsit olyan mint egy könyv esetén, Ha jó a képzelőerőd, sokkal élvezetesebb lesz az élmény is. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.01.09. 23:57:36
Hú nem tudom hanyadjára halok meg. Az óriás oxigénpalack fejlesztésem nincs meg, és a két 135-ös relatíve gyorsan kifogy, és ha valami eltereli a figyelmem és nem észlelem hogy már egyszer cseréltem, akkor jön a fulladás. Ez nem sűrűn fordul elő persze, 5-6 óra alatt egyszer-kétszer, sekély vízben tudok menteni, de most egy roncsban döglöttem meg. Kiépített szép bázis mellett. 3darab 135-ös palack túl sok helyet foglal, szóval kutatásnál nem szeretném, de valami ilyesmi lesz a megoldás, mer ez így nem oké. Nekem ez a játék 1 élettel átment souls-likeba. Egyre távolabb jutok, egyre profibb vagyok, és egyre nagyobb a kár, mikor meghalok. :D
4 palack kell felfedezéshez. Roncsba 1 élettel bele se nagyon merek menni, mer nem találtam meg az ösvénykutató cuccot. Az nem is lesz meg a játék elején nekem, mer nem tudom merre van. Namindegy. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.11. 12:44:12
Mondjuk az alapszituáció kifejtését hiányolom a bevezetőből. Nem lett volna hülyeség, ha akár narrálva is, de elmesélik, hogy főhősünk hogy keveredik bele ebbe a helyzetbe. Hogy jut el odáig, hogy neki egyedül, az Alterrát kihagyva kell akcióba lépnie. Mer az alapszitu valami olyasmi, hogy az a néhány fős kutatócsapat az eltűnik, és mindenhol csak az elhagyott bázisaikat találjuk csak. Kérdés az Alterra miért nem küld oda kutatócsapatot, és mért nézi rossz szemmel, hogy valaki utána nézne a történteknek.
Nekem a bázisépítés elég mellékes dolog volt, semmi cicoma, csak funkcionalitás ha unlockoltam valamit akkor ledobtam az első helyre. Nem is építettem 1nél többet, nem látam értelmét - az volt amit a starthelyen elkezdtem összerakni. --- Mondjuk én ARkban meg Conan Exilesben is ilyen vagyok, csak a puritán célszerűség... csapattársaim klausztrofóbiásak szoktak lenni ezért (amikor megépítem a crafting stationokat, ahol úgy egybe van tolva minden hogy egy helyről mozgás nélkül elérek szinte mindent). Sokan szeretik a nagy tágas épületeket, szépen egymás mellé igazítva lerakva mindent, én meg agyfaszt kapok hogy bármit le akarok craftolni szaladgálok a nagy bázison körbe körbe a ládák, crafthelyek közt.
Most conan exilesben haver bevett a tribeba, 1 nap után elkezdtem ajtókat vágni mindenhová a házon, mert meghibbantam tőle hogy leszállok a lóol, egy ajtó, előszoba, 2. ajtó konyha, 3. ajtó munkapadok...durr átütöttem a falat, azt egyből benn vagyok a munkapadoknál :)
nálam két fő bázis volt,a kezdőhelyen,itt volt minden amit csak lehetett építeni,próbáltam törekedni a viszonylagos szépségre is,na meg külön lakószoba,amolyan roleplayesen.külön növényeknek,külön a sótalanítónak,minden szobának volt funkciója,két moonpool egy a csikónak egy a robotnak stb
Viszont a létrás megoldás nekem annyira nem jött be,úgyhogy felfelé nem nagyon terjeszkedtem,talán csak a belső akvárium volt két szintes hogy több hal legyen benne a kajához (reginaldl kajának és bladderfish víznek,ez a kettő elvileg a legjobb ),meg 1 kilátó szoba ami a víz fölé ért
később az endgamehez lent húztam fel egy bázist lost riverhez,itt csak az volt ami kell,se szonár se beltéri akvárium,csak egy moonpool egy fabrikátor,tároló helységek,ágy meg ami a túléléshez kell kaja pia,meg kültéri növények alapanyagnak,hoztam fentről savgombát hínárt stb.
ez a bázis jó volt az endgamehez,lost river meg a 2 lava zone felfedezéséhez,ha kellett kulcstábla vagy valami nem kellett felmenni teljesen a kezdő helyig. persze egy gyors csikóhallal ez is pár perc lenne csak :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.01.12. 10:47:19
valóban különbözőek vagyunk,én arkban is szeretek építeni. jó craftolós dolgok meg a tároló cuccok egy helyen vannak nálam is,külön épületben,de lakóépület konyha megint egy helyen(itt volt nagymajom is , sima alap sapkával,úgy nézett ki mint egy szakács,be is állítottam a konyhaasztal mögé mint séf bácsit,másra nem is kellett :D ,volt hogy építettem beach kunyhót grillező hellyel,medencével,állat szaporító helyet,volt hogy a raptoroknak külön ketrec volt,olyan jurassic park módra :D csak ugye nagyon terheli a szerót aztán ahol voltam ott is visszavették a limitet. persze amjd ha jön a genesis 2 visszamegyek igy is,csak kisebb dolgokban kell gondolkodnom :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.01.12. 11:31:31
Én úgy létrázom, hogy 3 helység van egymás fölött, és középen megyek beléjük a dokkból. Így a középső helység lesz az, ahol a munkákat végzem, ott van a nyersanyagraktáram, a felszerelésraktáram meg az elem-cellatöltők Abból nyílik másik irányba a szkennerszoba is. A fölötte lévő helység lesz a lakótér, a legalsó rész meg a víztisztítós, illetve növénykert. Létrázni minden irányba csak egyet kell, nincs az, hogy egymás fölött x helység és azt se tudod hol jársz, ahogy nyomkodod a létrát. Nekem nagyon fontos ez a bázis, iszonyat jól be szoktam lakni, minden elfér benne, ugyanakkor kompakt. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.01.12. 11:36:31