Tegnap toltam ezekkel a Forma 1-es kocsikkal, hááát... káromkodtam már a végén, mint 18 éves koromban. :D Nagyon szép a környezet amúgy, amiket megcsináltak, fasza a közönség is, igazán hangulatos. Sajnos az ellenfelek nagyon agresszívek sokszor, néha kissé irreálisnak is tûnik, ahogy egy-egy ütközés után én nagyon lelassulok, õk meg vígan elhúznak mellettem. Amúgy most már van egy-egy jó versenyem, de összességében még mindig zavar, h átlagban elég hátul végzek. :/ Igaz, már a beállításokon is sikerült finomítanom, az auto tuning részben állítottam be ezt-azt. Na mind1, kíváncsi vagyok, mit tartogat még, amúgy jó móka egy fél vagy 1 órát tolni vele este. :)
A Piboso-s játékokba is van 3d-s fû. Nagyon egyszerûen beáállítható hogy hol milyen sûrû, milyen nagy legyen. Nem kell modellezzegetni.
Az meg hogy letapossa a füvet olyan volt már régebben is, ha jól emlékszem pl a World Racing 2-be, de ilyen terepjárós játékokba tuti.
Nekem leginkább az tetszik, hogy nagyon helyesen ,nem az autókat modellezték halálba, mert minek (????)hanem inkább pályára , egyéb látványra fordították amit spóroltak az autón. Az autóból amennyit látok, ez is teljesen szép, persze nem lehet Carsos shotokat lõni, de legalább hihetõ látványra marad kraft a szélvédõ elõtt :)
A GRID megjelenese utan jelentettek be az 1 honapos "csuszast", igy barmi elofordulhat:))) A fuvet ketlem, de egyeb GRID-es funkciot el tudok kepzelni. A CARS-bol a felhoket mar atvette:DDDDDDD Az is igaz, hogy a CSMS-nel 1 evig dolgotak rajta, Kunos megoldotta 1 het alatt:P Persze ez tisztan latszik a funkcioin, mukodesen es a latvanyon is:DDD
Arrol beszeltem mar evek ota, csak en "realtime-shadernek" hivtam vagy shaderezett funek. Kunosnak is ezt kellett volna beepiteni, nem azt az agyament, gigantikus, kezzel modellezett cuccot(a teljes palya polygonjainak a 3-4-szereset kitevo fuvet):) Persze ez nem olyan egyszeru, egy ilyen cegnel (Codies) kuln szpftver-mernokok dolgoznak ilyen es hasonlo "problemakon", eleg jol egyeuttmukodve a HW es DX "gyartokkal".
Semmi extra: nagyobb felbontas(ok) es texturak (diffuse + shaders), nagyobb latotavolsag, lazabb LOD-olas, tobb fps (fix 60 vagy 120 vagy mitudomen:P). Tobb es reszletesebb realtime postprocess es egyeb effektek. Jobb/normalis/fizikas/interaktiv reszecske effektek (viz, por, fust stb.).
Azt mondjuk elsõ percben megfigyeltem, hogy a fû alatti föld foltjaira teszi a fû csomókat, tehát ahol messzirõl még csak egy zöld folt-textura a fû, közelebb már pont ugyanoda rakja a fûcsomót is. Ami jó mert messzirõl nem is látni, hogy ott nincs fû, vagy épp egyszer csak kinõ . Ügyes megoldás !
Meg hogy fog ez kinézni, ha tényleg nextgen konzolra fejlesztenek ???
szerintem is, minden CM játékban ( na jó a grid2-ben nem...) van valami jó dolog. ennek is vannak egészen jó pillanatai. Érezni mindig, hogy tudna ez jobb is lenni. De Forza meg GT hogy-hogy mégis jó ( bár én sose próbáltam még..), az is mindenkinek szól, sõt ha valami az aztán tényleg. Ott mégis hogy mûködik, hogy nem gagyi, itt meg jajjgatás van ha már nem magától megy az autó. Ott hogy-hogy el tudják adni ennyi éve ?
Az autokezelesen kivul minden toppos:) Kunos ilyet szeretett volna, csak normalis autokezelessel. De sajnos ilyet sose fog tudni:/
Es valszeg nem a fizika es a szamitas hianyzik alola, az valszeg van annyi, amennyi szukseges lenne, hanem a "mindenkinek" jelleg miatt erosen butitva van:/
A palyak konyvtaraban, azonbelul a ROUTE_X-ben, replay_camera_config.xml neven. De ezt igy DevKit nelkul allitgatni halalos:DDDD Amig megtalalsz valamit, atirod vakon es ki-belepegetsz (a 12 enterrel) megoszulsz:D Semmi ertelme:P
Igen egy árva virtuális tükör nem lenne nagy baj ....) De hát ez ilyen, itt csillogni kell, akkor veszi a nép, más nem lényeg, így se-úgy se jó a közönségnek soha :))
Ez sajnos 80% funbol es 20% komoly dolgokbol all:) A tukor mar komoly dolognak szamit:D Mondjuk ehhez a jatekstilushoz nem nagyon hianyzik:D
Mindig meglepnek az apróságok, nem vagyok én ilyenekhez szokva :))) Letapossa a füvet !
Replay kamera szerkesztéshez nincs valami EGO-s cucc ? :DD
Akkor gyakorolni, hardon tolom, elsõ oszlop elsõ szezon túraautók. Az elsõ 2 megbízásban gyatra kocsival kellett menni, az elsõ 3 hely nehézkes volt a bmw-k egyenesben utolérhetetlenek voltak, hiába küzdöttem le a távot kanyarokban, kis egyenesben rögtön eltûztek. De nem is megbízási cél hogy elsõ legyél. A 3. megbízásban már Deéjvú (bocsánat, sevrolééé) szerepelt, azzal rendre hozom az elsõ helyet, bár a bmw-k még mindig erõsebbek de egyenesben nem tudnak annyira elhúzni, és kanyarokban végük. A több kanyaros pályán le is hagyom õket, ahol pedig több hosszabb egyenes van ott a 20-30 kör alatt hibátlanul autózgatva le lehet küzdeni õket szépen fokozatosan.:)
//Nem tilitolizom, elveszi az egész játékélményt, sokkal nagyobb élmény 5-6 körön át üldözni a bömösöket szélárnyékon és amikor hibáznak avagy valamit jobban összehozok beelõzni, mintsem kanyarban kilökni a francba...Sajnos ki lehet, és ezért nem büntet a gép...kár...
Patch Notes Nvidia 3D VISION Fix - Improvements in UI interactions when using NVidia 3D Vision. UI Fix - (French & Portuguese) Online session text updated for easier readability in French & Portuguese languages. Career Fix - Fixed configuration issues which intermittently caused certain races to use the qualifying results for the starting grid positions rather than the previous race results in reverse. AMD CrossFire Fix - Resolved graphical issues which could appear during menu transitions when CrossFire is enabled. Online Fix - Fixed disconnection issues which could potentially cause checkpoint sessions to end prematurely if hosts lose their online connection. Online Fix - Resolved issues which sporadically caused session length times to cease displaying within the voting screen. UI Fix - Fixed rare instances of the total points OSD appearing within a drift zone then persisting on race results and rewards screens after drift event. Nvidia SLI Fix - Fixed flickering menu transition artefacts which occur on certain SLI configurations. UI Fix - Improved readability in relation to the online player XP scores when playing with 4:3 aspect ratio. Art Fix - (Paris Track) - Fixed track issues within Paris routes which occurred when playing in ultra low graphical presets. Online Fix - Resolved issues which could sometimes cause the player to receive damage twice if the online session experienced packet loss. UI Fix - Improved the event rules messaging text to better differentiate between various online game modes. Art Fix - Resolved rare track issues which could have caused the player wheels to sink into the ground whilst on certain tracks. UI Fix - Added a fix to prevent the vehicle avoidance OSD message appearing on screen when the feature is switched off. UI Fix - Resolved issues which could potentially cause the scoring prompts to stay on during drift games. Save Game Fix - Fixed a save game corruption issue which could occur over time in specific circumstances.
Én szintén 2 napja kezdtem. Valóban nem az van, hogy 1 kanyar alatt megelõzök mindenkit. Meg kell szokni a kocsit, hogy a kanyarokat rendesen be lehessen venni kisebb drift-el. Érdemrs az idõmérõt is lenyomni, h szokd a pàlyàt meg a kocsit...
Elkezdtem a játékot, a karrier módot. Mindjárt a verseny elején azt vettem észre, h mérföldekkel gyengébb kocsit kaptam, mint a többiek. Hiába mentem, a többiek elhúztak mellettem, mint a gép... Vmit én csinálok rosszul, már az elején tuningolni kellett volna? Csak Medium fokozaton van a nehézség ráadásul.
Vegyél fel Steamen, vagyunk egy páran már, Clubb is van. blackbox_gg néven vagyok.
Vicc ez a multi... összebeszélnénk és lehetne mondjuk innen egy SG-s szobát csinálni, szívesen multiznék de ilyen retardált 5 évesekkel nem fogok akiknek csak a kilökésbõl áll a játék...
egyébként én így is jól szórakozom azért, csak a rajtsorrend ne lenne olyan, mint most. grid 2-ben is könnyebb volt mindig az utolsó helyrõl rajtolni, elsõ kanyarban úgyis elnézik a féktávot, öt-hatot egybõl meg is lehet elõzni, onnan meg már gyerekjáték.
Én csak kíváncsi volt, de erre azért nem számítottam, megmondom õszintén :DDDD
Meg egy komolyabb szimben is necces a free szerver, ilyen programokban eleve el sem inditom. Kb. semmi ertelme:D
Én is kipróbáltam a multit, elsõ 3 kanyarban totálra törték az autómat, mondjuk nem gond, mert kirakott az útra egy új autóval. :))) Vicc. Én nem is értem milyen emberek, gyerekek ezek !
én akkor röhögtem fel igazán, mikor egy v8 supercars versenyen (bathurst) az utolsó kanyar után legyorsultam volna a harmadik helyért egy lófaszjóskát, de rányomott a falra... elõtte kaptam egy inviteot valami racing league-be, csak késõbb néztem rá, professional clean racing, egyéb kamu dumák. na ki a csoport alapítója? mr. lófaszjóska :DDDD nc.
Tökömet az összes rammer majom féregbe mostmár... nemigaz, hogy a játékosok 95%-ában annyi gerinc nincsen, hogy ne passzírozzon a falba, meg húzza rád az autót minden mindegy alapon akkor is ha látja hogy simán és békében akarok elmenni mellette. Annyira el tudja venni a kedvem az egésztõl...
A celkozonseg enhanced modja:))))
"Autosport Enhanced ForceFeedback MOD 1.0 Note: I test using the Xbox360 Gamepad and the vibration response is A LOT better.
Nvidia 3D VISION Surround Fix – Improvements in UI interactions when using NVidia 3D Vision. UI Fix – (French & Portuguese) Online session text updated for easier readability in French & Portuguese languages. Career Fix – Fixed configuration issues which intermittently caused certain races to use the qualifying results for the starting grid positions rather than the previous race results in reverse. AMD CrossFire Fix – Resolved graphical issues which could appear during menu transitions when CrossFire is enabled. Online Fix – Fixed disconnection issues which could potentially cause checkpoint sessions to end prematurely if hosts lose their online connection. Online Fix – Resolved issues which sporadically caused session length times to cease displaying within the voting screen. UI Fix – Fixed rare instances of the total points OSD appearing within a drift zone then persisting on race results and rewards screens after drift event. Nvidia SLI Fix – Fixed flickering menu transition artefacts which occur on certain SLI configurations. UI Fix – Improved readability in relation to the online player XP scores when playing with 4:3 aspect ratio. Art Fix - (Paris Track) – Fixed track issues within Paris routes which occurred when playing in ultra low graphical presets. Online Fix – Resolved issues which could sometimes cause the player to receive damage twice if the online session experienced packet loss. UI Fix – Improved the event rules messaging text to better differentiate between various online game modes. Art Fix – Resolved rare track issues which could have caused the player wheels to sink into the ground whilst on certain tracks. UI Fix – Added a fix to prevent the vehicle avoidance OSD message appearing on screen when the feature is switched off. UI Fix – Resolved issues which could potentially cause the scoring prompts to stay on during drift games. Save Game Fix – Fixed a save game corruption issue which could occur over time in specific circumstances.
Most látom csak ,hogy versenyekre lecseréli a pálya tábláit az adott sorozatéra... Az nagyon kell :)))
Semmi extra, csak egy gyors verseny. Nincs törés zúzás, nincs büntetgetés. Igaz nem is akarok néhány perc alatt leelõzni egy komplett mezõnyt :))Kis karcolás van, de az bõven belefér egy ilyen kasztnis futamba, sõt kötelezõ ! :D
Igy az egesz forzat lemasolhatnak, elejetol a vegeig :)
Az a görgetõs förmedvény... egyszerûen rossz, konzoltól, PC-tõl független ( ott van másolják le pl a Forzáét ha nem megy maguktól... ). Kukázzák és csinálják meg rendesen ( mint ahogy eddig is tették fél évente :D )
A CARS egyelore foss;) Naluk nehezebb a helyzet, mert multiplatformot kell csinalniuk, ahhoz gamepad-es lepkedos menu kell, de kozben a PC-n van a BETA, ott is meg kell felelni. Igy most egy eleg gazos rossz hibrid;)
Ezerszer kitargyaltuk, mert a kutya se hasznalta, kar dolgozni vele. :) En mondjuk szerencses vagyok mert ez a dashboard nezet nekem mindig is bejott :)
Másik amit nem értek, hogy miért nem lehetett egy normális, kidolgozott belsõ nézetet bele rakni. Most látszik, hogy ocsmány, low poligonos megvalósítás, el van homályosítva. Miért nem lehet, mondjuk egy külön grafikai beállításként skálázni?
Igen, itt hasznalhato a kinezet, kevesebb az idiota animacio es egyebb felesleges hulyeseg. De a lepegetes megmaradt;)
Es azert meg van egy-ekt teljesen felesleges hulyeseg. Pl.: amikor a palyarol bemennek a boxba, a gombnyomas utan, mi reteknek kell a gepnek autokznia es mutogatnia az autot?!? Lepjen azonnal a boxba es kesz. Vagy legalabb at lehessen lepni. Semmi ertelme. Idegesito. Szerencsere gridgirl es egyeb versenyfelvezeto baromsagok nincsenek.
En 25 perceket megyek karrierben, nagyon ritkan megcsipem a feher vonalat ilyebkor ad egy fel masodperc butit. Nem dobaja az ossze vissza, a palyan kell maradni. A lokdosodes neha vicces, de kasztisba nalam belefer, meg tetszik is, higy izmoznak, formula meg nem erdekel :))))
A Codies ebbol a szempontbol (is:P) kicsit hulye es vaskalapos. Valszeg nem akarnak elterni a konzolos rendszertol, nekik igy kenyelmes es gyors az univerzalis kod/script. Pedig PC-n nagyon kellene normalis GUI kezelhetoseg es mukodes. Az "enter" nyomogatas idegesito (1 tucat, amig eljutok a versenyig az inditastol), es jo lenne advanced mennu, az ilyen reszletesebb konfigokhoz. De persze az evek alatt elfert volna egy cockpit allitas is az autoban (pozicio+FOV), igeny lenne ra. De ez mar igy marad;P
Kicsúszásért kapásból nem kéne bünteti, levágásért még csakcsak, de az is néha tréfás, számtalanszor rázókõre viszem az ívet és számtalanszor random megbüntet miatta a program... Ellenben lükdösésért pedig büntetni kéne, a gépet is. De persze ezt meg ne várja el senki egy programtól amibe még a pitet sem rakják bele.
Konzolos ajandek, tudnia kell egybol melyik kontrollerrel akarnak jatszani. De miert nem dugod be a valtot, rakod el valahova felre ahol nincs utban, es driverben hozzarendelsz billeket ? Picivel egyszerubb lenne.
Nem kell érteni... :) Semmi bajom nincs, csak szeretném kihagyni a rendszerbõl a sebváltót. Nem fér el az asztalomon. A munkás és a játékos gépem most ugyan az és nincs kedvem fel/le pakolászi naponta a rendszert. Csak annyit akarok, hogy a lényegi gombok (amin a G27-nél a sebváltó konzolon vannak) átkerüljenek a kormányra... de nincs gond, az elv megvan, már csak meg kell(ene) csinálni. :)
A CM hülyesége meg az, hogy ha a játék belépésekor "entert" nyomsz a vezérlõ "start" gombja helyett, akkor a keyboard lesz az alapértelmezett controller, hiába volt korábban a kormány beállítva. Ez azért baromság - nem is kicsit.
Ezt en nem ertem....Van egy kormanyod, hekkeled ossze vissza es nincs felkeszulve ra a jatek ? Teljesen jol mukodik ha nem kavarnal vele, de mivel kavarsz egyedi szocproblema :)))))
Jaja... az lesz, hogy az alapot fogom átírni. Azt már elértem, hogy G27 alap set menü navigációja a billentyûkrõl mûködjön, már csak a "start" gombot kell valahogy átvarázsolnom a kormányra, hogy ne az "enter" legyen a belépõ a játékba, mert akkor folyton elfelejti a beállításokat. Ez utóbbi is akkora baromság. Egy kis zavaró hülyeség, gondolom kerülne vagy 10 percbe megoldani, de így sokkal egyszerûbb, hogy évek óta beírják a "known issue" listába, mintsem kijavítsák. Röhejes.
Azért ne becsülj le annyira kérlek, régen sokat rFactoroztam. Ligába nyomultunk, rengeteg verseny volt, sõt volt minden évben egy mini Le Mans verseny is, ami hat órás volt. Egy kocsival ketten mentünk, szóval mind a két sofõr három órát vezetett és mindig célba értünk. Szóval 40 perc nem valami nagy szám. ;)
Egyszer valami normális emberekkel próbáljuk már ki online ! :DDDD
Hoppá....:))
Nekem semmi bajom vele, ebbe nem kell pit , minek, igazából F1-ben is azért van mert kötelezõ, szerves része, de már ott sem értettem , 10 körön minek ....
aZÉRT MEGNÉZNÉM, HOGY A SOK SÍROS EMBER HOGY MEGY VÉGIG EGY 40 PERCES eNDURANCE-T , FÜLKÉBÕL :dd
Az Steam mentes, kodolt, tolti fel szerverre. Ennel nem piszkaltam, nem erdekelt, de az F1-nel ugy mukodott, hogy atirtam a default-ot, ujra behivtam (kivalasztottam a bill. konfigot, kilepes, vissza, G25 konfig be, kilepes). Valami ilyesmi, es mukodott.
Köszi! Ahogyan nézem, ezek az elõre mentett settek. Azt a beállítást hová menti, amit én pötyögök be a játék menüjében? Állandóan elfelejti a módosításaimat.