"Előrendelések is gyengébbek meg a pontozások is egy átlagos értéket mutatnak."
Előrendelések még oké. A pontozások átlagos értéket mutatnak? Ja...8-9-et....:D Az hogy te 360-on warezba letolod a single-t és írod a szokásos agyalágyult meglátásaid, még nem jelenti hogy a játék nem jön be az embereknek,eddig akárhol akármit olvastam kifejezetten pozitívan írnak róla az utóbbi két COD részhez képest....Az meg hogy SZERINTED elmarad az eddigi szinttől kutyát nem érdekli ha 10ből te vagy az egyetlen ember aki így vélekedik, mindezt egy prevgen warezváltozat alapján....:)
Engem a multi totál hidegen hagy. A single részét mindig végigtoltam, szerintem egy élvezetes adrenalinlöketnek megfelelő kikapcsolódás volt mindegyik rész (kivétel a World at War, azt annyira botrányosan gyökérnek tartottam, hogy végig sem bírtam játszani). Konkrétan a Black Ops 2-őt imádtam, az a kedvenc részem a "modern kori" részek közül. Utoljára szerkesztette: koschwarz, 2014.11.04. 12:40:35
Javítanám magam: Egy gépújraindítás után minden megy 50-60 FPS-sel. Még a textúra beállításokat is extrára tudtam húzni és nem akad egyáltalán. A Ghosthoz képest jóval optimalizáltabb, bár azt fenntartom, hogy a részletesség lehetne szebb - grafikabuzi vagyok, nézzétek el nekem. AZ a furcsa, hogy a game-engine átvezetővideók mindig szebbek és látszik ahogy visszaugrik a játékba, gondolom ott megy a prerenderelt supersampling és azt veszi le.
A Modern Warfer 2 óta ez jön be a legjobban, bár nem vagyok nagy FPS rajongó. A Crysis sorozathoz képest - ugye az a nagy exo-porno - ennek legalább "van lelke". Multiról tudna írni valaki valamit? A Swat 4 óta, engem csak a Battlefield 3 CQC DLC kötött le, szóval ahhoz mérjétek :) Utoljára szerkesztette: nfrequency, 2014.11.04. 13:22:15
Nem okoskodásból, de a Modern Warfare 2-höz eléggé jónak kell lennie, hogy megüsse... A grafika is annál jobb volt, mint az utódjánál az akkori generációban, de ez most lényegtelen, csak hasonlításképp írtam. A játékmenet, élmény, változtosság, jó fegyverhangok, viselkedések, szóval nem volt lehangoló még az outro után sem, egy szóval = utánozhatatlan, még így 5 évre is rá, szóval elég nehezen hiszem el már a hallottakból is. Az akkori 2009-es eladások se voltak hiába rekord szinten. Vártuk is sokan az E3 2009-es videó után meg már tűkön is ültünk enyhén szólva novemberig.
"mindezt egy prevgen warezváltozat alapján" Gondolkodj mielőtt faszságokat írogatsz. Nyilván minden gépre más játékot adtak ki igaz ?Más hangulattal más akciójelenekkel ?Nyilván csakis te biztos jobban tudod ha ilyen győkérségeket írogatsz.
Nem, csak a prevgen warez eleve nem néz ki így és nuku multi. Ergo abszolút nem tudsz belőle reálisan nyilatkozni..Az meg hogy átlagos értékelések..A 8-9 az minden csak nem átlagos...
A gyökérség pedig a mellveregető warez-ednél keződik meg a stílusodnál.
Na most telepítem a játékot. 6 DVD-ből áll (PC-re). :D
Szerintem itt a multiról még egy db szó nem esett ,mert mindenki a single részről beszél (nyilván mert akik tolták warezba nyomatják) a grafikáról meg ha nem vetted volna észre konzolos játszás lévén sosem nyilatkozok, mivel pc-s vagyok és nekem xbox 360-on semmi nem szép.
A single meg bármin tolva egy Cod 2 ,Cod 4 közelébe sem ér akció/pörgés tekintetében. Volt ebben is de kevés és gyenge ezekhez képest.
Tényleg nem lett az az igazi tipikus pörgős CoD, amit megszokhattunk. Például a Ghost már rögtön az első pályán brutális módon beindult. Ebben részben nekem eddig a Traffic pálya tetszett a legjobban, annak is a második fele. Na az igencsak jó volt. Meg a görög pálya sem volt rossz. Többi az olyan átlagos, néha akadt kifejezetten unalmas vagy már megszokott és ezerszer látott rész is. Amit minden CoD részben eljátszanak, csak míg a MW első részében ezek kurva jók voltak, mára már nagyon elfáradtak és kapásból lehet tudni semmi meglepetés nem fog érni, ha a kijelölt úton mész majd.
Ez sajnos már az előzetes videok alapján is sejthető volt. Nem lehet 10 éven keresztül tovább fokozni az adrenalin bomba hatósugarát, viszont amíg az eladások megfelelőek és termeli a brutális profitot nem fog változni semmi, évről évre jönni fog ugyanez. Egyedül az a kérdés, hogy mikor fog annyira kifulladni az egész, hogy kénytelen legyen megújulni, vagy a süllyesztőben végzi.
Elég fura a multi... Tényleg olyan Titanfall utánérzete támad az embernek. Az meg hogy tegnap este már valaki 38-as szinten gyalult le, az pedig no komment. Tudom dupla XP volt, meg minden, de akkor is.
Akkor én ne szoljak? :D Prestig 1 és már mindjárt Prestig 2 :)
Ez így van. Annak idején a Black Ops 15. presztízs lvl50 emberkék már a játék megjelenése után kb. 2 héttel ott voltak a szervereken. Ha reggeltől estig játszottam és főleg Nuketown pályát, akkor egy nap alatt 1 presztízs lépcső, tehát a lvl50 nekem is meglett, de erre csak pár alkalommal tudtam időt szánni és elég fárasztó is volt. Nekem végül beletelt 3 hónapba.
Közben meg a G2A.com-ról megvettem ezt a részt a többjátékos mód miatt. Hezitáltam, hogy ez vagy a Titanfall legyen e. TF-ra délután még 50% kedvezmény volt Origin-en, erre most már csak 25%. 30 kontra 40 euróval meg úgy voltam, akkor inkább legyen az AW.
Remélem nem lövök mellé, de a multi részét végül is még a Ghost-nak is szerettem, bár az tényleg a leggyengébb CoD-ok közt van ebből a szempontból. Szóval ez már csak jobb lehet.
Multi véleményeket azért mindenképpen nyomassátok majd! :) Hosszútávon azért az a mérvadó. Ráadásul pl. én is attól teszem függővé a megvételét, hogy mennyire jó a multija. Legfőképpen a működésére értve! Gondolok ezalatt a lag kompenzációs baromságokra pl. Jó lenne már egy COD aminek a multija is faszán működik. MW2 óta nem volt egy se, aminek gond nélkül ment volna a multi része. BO2 is tök élvezetes lett volna, ha nem egy rakás fos a netcode. MW3-nak meg a pályái nem jöttek be. Ghosts-ot hagyjuk is :)
Na eljutottam odáig, hogy kipróbáljam a játékot, természetesen a multival kezdtem. :) Elindítottam egy meccset, gyorsan végig is szaladt a töltőcsík, majd kb még 2 percig vártam mire végre betöltötte a pályát a "Waiting for other Players" szöveg mellett. Na mindegy, nagy nehezen betöltötte, ám amikor beértem, akkor volt kemény 1fps-em, és ez 5 perc után sem változott. Na mondom fasza... utána megnéztem gyors, hogy privát meccsbe is ennyi van-e, de ott jó volt minden. Na mondom akkor megnézem megint a multit, elkezdte tölteni, megint végig szaladt, és megállt a "Waiting for other Players" szövegnél. Vártam kb 2 percet aztán inkább kimentem a konyhába kávét melegíteni, mire visszajöttem még mindig állt. Aztán egyszer csak a menübe be dob, de a lobby menübe, tehát nem dobott ki, csak vége lett a pályának. Egyébként mind kettő eset a Defender pályán történt, lehet, hogy hibás az a pálya?! Aztán a következő pályát elkezdte tölteni, és az rögtön be is töltött, nem kellett várnom se, és az fps szám is rendben volt, tökéletesen játszható volt. A játékélmény nagyon jó szerintem, lehet csak apró újításnak tűnik ez az exoskeleton ruha, de teljesen más játékélményt nyújt, mint az eddigi CoD-ok, ami szerintem jó, mert már ráfért az újítás. Szerintem én el leszek ezzel a játékkal egy darabig, és lemerem fogadni, hogy sokkal többet fogok játszani vele, mint az elmúlt 3 évben megjelent CoD-dal (MW3, BO2, Ghosts) összesen. Nagyon jól kilehet taktikázni az ellenséget az új felszerelésekkel, csak tudni kell mikor kell használni a dolgokat. :) Én csak ajánlani tudom, sokkal jobb, mint az előző CoD-ok, hétvégén azt hiszem csak ezzel fogok játszani. :) Amúgy egy meccs alatt már 6-ös szintű lettem... :D
Most néztem TB videóját és azt mondta nincsenek szerverek, hanem szaros p2p van pcn?
MI A FASZ?
redditen mondták a fejlesztők, hogy lesz dedikált szerver Utoljára szerkesztette: Systore, 2014.11.04. 21:35:21
Befejeztem a kampányt. A vége fele már nagyon untam az egészet. Összesen, ha 4 küldetés volt ami tetszett, akkor sokat mondtam. Ennél még a Ghost kampánya is sokkal jobb volt. Azt hiszem nálam már eljött az a pont amikor többet nem fogok foglalkozni az egyjátékos móddal és valószínű egyszer az is eljön, hogy a többjátékossal se. De most még azért arra kíváncsi vagyok. Abban remélem megtalálom azt a fajta szórakozást amit a CoD mindig is nyújtott.
Picit belenéztem a multiba. Azt hiszem nem is vitás a kérdés. Egyértelműen emiatt érte meg megvenni. Nagyon jó a többjátékos mód. Ez tényleg fényévekkel jobb, mint az előző rész, de nekem még jobban tetszett, mint akár a MW3 vagy a nagy kedvenc BO. A pályák amiket láttam nagyon jó felépítésűek, az exo-skeleton mozgások újfajta szint visznek a mozgásba és a grafika is pofás.
Pörgős is, de taktikus is. Rögtön az első választható karakterrel kezdtem. Neki van egy olyan tulajdonsága, amivel Q gombra egy pajzs jön ki a bal kezéből, mint azt már a kampányban is lehetett használni többször is. Nos ez itt simán jó volt bevédeni magam, amíg keresek valami fedezéket. Elég sokáig lehet használni aztán lemerül. Lehet újratöltődik, de azt most nem figyeltem meg.
Most csak kicsit fejest ugrottam a játékba, de előbb inkább végigviszem az oktató részt a botokkal, meg kreálok magamnak egy kezdő karaktert. A fejlődés nekem eléggé gyorsnak tűnt. Két pályán játszottam mindenki mindenki ellent és az elsőn gyenge statok mellett, míg a másodikon harmadikként végezve már lvl7 voltam.
Nem töltődik vissza hál' isten, nagyon táposak lennének úgy az emberek. :) Feléledés után egyszer használhatod amíg lemerül, aztán már csak a következő feléledéskor töltődik vissza. A pajzzsal én is sokat hülyéskedtem, azt csináltam, hogy amikor az ellenfele közelébe voltam, akkor gyors előkaptam, ők hevesen lőttek, én meg odarohantam, azt leütöttem vele őket. :D
Köszi az infót. Akkor be kell osztani. Szerencsére elég sokáig kibírja a töltés, ha csak pár másodpercig használom, akkor simán kibír 5-6 elővételt is. Én is csináltam pajzsos kinyírást, meg olyat is próbáltam és sikerült, hogy pajzzsal védve magam a lövésektől próbáltam közelebb menni az ellenfélhez, majd mögé ugrottam és leütöttem. Vagy lehet lekéseltem, de szerintem az inkább az erős ütés, amiből elég egy. Ugyanúgy működik, mint a kampányban.
Voltam a maja piramisos pályán is de kegyetlenül elkenték a számat. Örültem, ha tudtam egyáltalán fraget csinálni. Néztem a játékosok szintjét, hát bőven volt már lvl50-es is. A pingjeim 4 sávos, időnként három sávos csíkok, de szinte majdnem mindig volt olyan játékos akinek csak egysávos piros volt. A pályák viszont nagyon gyorsan betöltődnek. Bár egyelőre nem kapcsoltam be az előtöltést, de úgy vettem észre nem okozott komolyabb problémát a játék alatt. Azért lehet később mégis bekapcsolom, ha emiatt akadást észlelnék.
Lehet még a Ghost kampányánál is lejjebb? Ha van CoD kampány, amiből gyakorlatilag SEMMI nem maradt meg bennem, akkor az a Ghost-é, annyira érdektelen és jellegtelen volt. Ja de, egy megmaradt, a teljesen idióta befejezés.
Valszeg azt a hatást nehéz megismételniük, amit pl okoztak a CoD4 kampánnyal, meg utána még 1-2 résszel.
Valahol igazuk volt a bizonyos nevű tesztelőknek, mikor felhozták azt hogy a játékok single-ben nem laposabbak lesznek nagyrészt, bár ilyen is akad, meg nem a játékok csak hibásak, hanem már az az alapvető gond hogy már annyi mindent megcsináltak, hogy ha utána nem tudnak találni valami új megoldást, akár jelenetet, szitut, az ismétlést szarabbul veszi a játékos ha újra látja, még ha nem is egy az egyben ugyanúgy.
Ha belegondolunk, CoD-Crysis-Battlefied, a sok elfúj a robbanás ereje és hátamra esek, és jön egy fémdarab vagy helikopter vagy bármilyen törmelék, vagy csak lassítva kell céloznom és gyilkolnom. Most spoiler is volt rendesen. :D Szóval annyit láttunk már, és ez csak 3 játéksorozat amit megemlítettem de ezek is majdnem évente jönnek, hogy eléggé sanszos hogy egy apróbb közel azonos jelenet után csak ásítasz egyet és megvonod a válladat, holott kezdetekben mikor újdonság volt akkor sem voltak különbek ezek.
Jó Ghost-ot konkrétan nem toltam teljesen a végéig, de általánoságban írom most ezeket, nem csak erre a sorozatra értem.
Meg valamiért nekem a Warfare széria inkább tetszetős, mint a Black Ops-ok, pedig szerintem a Black Ops 2 kimondottad jóra sikerült. Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.11.05. 11:17:24
A Modern Warfare vonal volt a legnormálisabb...a többi a Call of Duty 3 óta csak erőltetés...de ezt majdnem mindenki tudja, aki viszi a sorozatot. Az új játékosoknak talán tetszhetnek ezek az új részek, mert máshogy tekintenek rá, más a nézőpontjuk. De valami már nem az igazi...új neve lenne, akkor oké, de nem Call of Dutyi.
2-3 futurisztikus témás CoD közepedte. Basszus, az isten áldja meg őket, mivel a legfontosabb dolgok nekem egy játékban a karakterek, az sokat számít nálam , hogy néz ki, mennyire kidolgozott stba. De könyörgöm, ha már futurisztikus téma, TALÁLJANAK légyszíves ki már baró fegyvereket a COD-ba, de ez igaz a többi játékra is. Most hogyis fejezzem ki finoman hogy ebbe az AW-ben az enyhén átalakított ak meg hasonló fegyverek majdnem hogy egy régi epizódból vannak csak tettek rá tölténykijelzőt. Istenem, itt egy brutális példa, elnézést ha valaki a Killzone-t nem komálja, de ez a fegyver basszus már inkább odabasz ilyen sci-fi töltés mellett, mint egy nyomorék mp5 infra tölténykijelzővel. Itt a Killzone-ban nekem mikor még semmi közöm nem volt a játékhoz, ez a fegyver fogot meg legelőször mikor láttam videókat meg képeket, ez valami eszméletlen durva és az hogy át tud alakulni, másodlagos funkció mellett, az hogyismondjam, "odaélveztem mikor használhattam", személyes vélemény, de nekem ez a fegyver a földkerekség legodabaszósabb fegyvere, amit valaha játékban alkottak. Tudom kicsit hülyeén hangozhat másnak hogy egy nyamvadt fegyveren mit aggódok, meg hogy a játékban miért nincsenek másféle fegyverek, de nem érzem azt hogy egy csöppet ne várhatnék el ilyen és ehhez hasonló fasza alkotásokat.
Pl egy Doom 4-be ilyen fasza fegyverekkel milyen élvezet lene darálni. :D
A fegyver nevét nem tudom sajna, de kuvajó szerintem (meg a hangok is).
Nem azért nagyon jól ki vannak dolgozva a fegyverek a CoD-ban de, látszik hogy dizájnban szerintem nagyon nem foglalkoztak azzal hogy alkossanak valami érdekesen is.
Lehet később faszább fegyverek is lesznek de félek nem. Miindegy ez van, majd legközelebb. :D
Én nem gondolom így. Amiket írtam, ugyanojan szintne legalább érzem mingdegyik epizódot mint a régit, vagyis nem jó kifejezés, inkább az hogy a MW4-nél jött be ugye a futás, ez a nagy akciózás, mert a második részhez képest eléggé jól megtüzdelték új dolgokkal, és az nagy áttörés volt, most nehéz a mai picon újdonságot kitalálni, főlegy 10 órákra, szerintem ezért sem nyújta hosszúra a single részeked a CoD.
Ez az egész CoD széria akkor lenne frankó (kampány szempontjából persze), ha olyan grafikája lenne, mint ami most van az AW átvezető videóiban és hozzá egy nem szkriptelt játékmenetet is kapna. Na akkor fasza lenne, de ezzel a csőszkriptes baromsággal már inkább az ember agyára megy.
manapság a játékok - az FPS-ek főleg - elmentek a filmszerű élmény felé, márpedig ahhoz szkriptek kellenek Utoljára szerkesztette: robotnyk, 2014.11.05. 12:46:25
Steam Reviewnél is meglepően nagyon sok jó visszajelzés érkezett be, és szerintem ez tényleg az utóbbi évek legjobb COD játéka. A látvány és a hangok valami eszméletlenül jóra sikerült. Én pl minden egyes küldetését maximálisan élveztem, nem volt egy olyan küldetés benne, ami unalmas lett volna.
Huh azért azt szögezzük le, hogy az amit az átvezetőben láttál, az még 1-2 generációval arrébb van, kár számítani olyan brutál minőségre, ezt akkor minden játéknak felvethetnénk hibának.
Sajnos ezek a mai FPS-ek 1-2 apró kivételle, és már stilusok szingle kampánya is scriptelt, ha nem RPG lenne.
Sajnos ez a műfajjal jár együtt. De mivel a multi a fő elem, itt és pár másik fps-ben is, ezért logikusan a single egy felvezetés csak. Amúgy meg itt a multihoz állítanak 60fps-t, ami mellett filmszerűbb játéknál beletörne a bicskája sok ember gépének, de még most is látod nekem el sem indul a játék.
Nem tudom, de nekem már túl reális, az arcmimikák, meg mellé ez a jövőbeli dolgok, tisztára mint egy mostani futurisztikus (vagy jelen idejű?!) film. (Feledés, Dredd, Elysium)
GeForce Game Ready Driver New in GeForce Game Ready Drivers
The new GeForce Game Ready driver, release 344.60 WHQL, includes improvements which allows GeForce owners to continue to have the ultimate gaming platform. In addition, this Game Ready WHQL driver ensures you'll have the best possible gaming experience for Call of Duty: Advanced Warfare
Game Ready Best gaming experience for Call of Duty: Advanced Warfare
A legjobb az lenne ha külön választanák single és multi részre a játékot,mert aki nem akar multizni annak az 5 óráért nem éri megvenni aki meg multizik az meg lehet végigtolja a kampányt,de utánna csak felesleges tárhelyet foglal . Mert most a szingle a játékmenetet tekintve egy átvezető animációkkal megszakitott multi. ha nem rohansz a pályán akkor addig jönnek az ellenfelek mig meg nem unod.ÉS hiába van rajtad kivül még 10 társ az ellen mindig csak téged talál meg.A történet is ugyan arra a sémára épül.Kezdődik egy bemelegitésses szakasszal majd valahogy elkallódsz, hogy egyedül maradj majd menekülés kocsival esetleg helikopteren majd ujra nagy csapatba verődve egy végső összecsapás. (nem játszottam vele,de gondolom a mostani verzióban sem tévedek nagyot ezzel kapcsolatban)
A multi is egysiku az összes lövölde egykaptafára készül már a quake ota csak más pályákon . mindegyik agyatlan kapkodó lövök futok . méghogy e-sport. Itt csak egyének vannak akik egy oldalon lönek minél több fraget és nem egy csapat , nincsenek meg az olyan funkciók amik ezt a célt szolgálnák, hogy csapatként összedolgozzanak .
Ezt általánosságban irtam le,mert ez mindegyik FPS-re igaz.
Én sajnos még nem tudtam úgy elmélyülni a játékba, hogy legyen egybefüggőn annyi időm hogy akár 3-4 órákig tudjak a tv elé ülni, de én is élveztem amit eddig láttam. Jó persze mondnák, túlértékelem valszeg mert még friss, meg Crysis 3, stb, meg BF, de ez most konkrétan valóban szuperül néz ki. Sokat sírtak hogy ha közel mész valamihez mondjuk homályos paca, itt már nem...Ghost-ban nem nézelődtem annyira, az is tetszett mondjuk, de szntül meg vagyok győződve hogy ez most sokkalta keményebb, már az is árulkodó, hogy prevgen nagyon elüt a nextgen változatoktól. És nem csak kisebb eltérésekről van megint szó, hanem nagyjából vagy még jobban a Ghost Recon Future Soldiers-re tudnák utalni, azt is prevgen után PC-n hát, mintha 2 külön generáción játszottam volna kb, pedig konzolokon is azért eléggé tetszett nekem, és nem volt az ott sem csúnya.
Meg ez a skeleton, ahogy használja az ember, lehet amúgy gagyinak tartják, vagy közületek, de szerintem jópofa hogy lehet magasat ugrani vele meg hasonlók, én azt mondom kutyaszőr ide vagy oda, annak ellenére hogy részben joggal élhetnek sokan közületek apróbb panasszal, ez az utóbbi évek egyik szerintem legjobb CoD-ja, én az MW3 után a BO2 tetszetősége mellett is azt merem kijelenteni, ehez hasonló rész nem jött még.
Lehet ahogy itt irták sok rész nem marad meg annyira az emberben mint régen, mondjuk a story is sokszor eléggé meg van bonyolítva, de MÁS JÁTÉKBÓL TÖBB MARAD MEG?
BF3-4, Crysis 2-3. Ezeket az úgymont riválisokat végigvittem, mégis az atyaúristennek nem hiszem hogy fel tudnák idézni olyan részeket, amik na úgy megmaradtak, hogy nagy hatással lettek volna rám.
BF4 és Crysis 3-nál a 2 utolsónál, meg pláne, nem is nagyon tudtam hogy most miért és hová menjek, úgy éreztem csak páyák jönek, lövöldözgetek kicsit, de valahogy a játék story, az átvezetők egyeltalán nem inspiráltak hogy ezt úgy tegyem hogy el akarok jutni a végére, mert valami célom lenne ezzel. Jó én sem biztos hogy manapság úgy állok a játékokhoz mint gyerekkoromban, de hát attól még voltak mai játékoknál példa hogy lehet ezt másképpen is. Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.11.05. 13:05:50
Hát erre pár dologban, ha nem veszed beleszólásnak, saját meglátás, nem kiokítani akarok más, szóval:
Igen ez jogos külön lehetne választani, csak ugye miért is tegyék? Sokan, köztük én is, ha külön lenne, nem venném valszeg meg a multit, nem mert rossz, hanem mert kevés lehetőségem van annyit tolni .....(meg konzolon fizetős a multi, de hagyjuk ezt) Szóval jövök én, akit érdekel a single+coop, (zombie mod mondjuk, tegyük fel hogy a coop a single-hez lenne) Szóval ha én csak a single-t venném meg sokan, ez nekik NEM ÉRNÉ meg, vagyis nem a vásárló szemével kell nézni...(lehet azzal , de felesleges akkor megkérdezni, hogy MIÉRT nem úgy van! :D), szóval ez bevétel , ami a CoD-nál iszonyat fontos, hiszen nagyban tart eladási listákat, bevételt, jó nem nehéz 22ezres oldgame árszabással, de ez is azt jelenti hogy még így is érdeklik az embert, és megveszik, pedig ettől nincs nagyon drágább játék a bolygón. Lehet fanyalogni, de olyanok is sorra vásárolják, akik 1 résszel ezelőtt...VÉGIGJÁTSZVA, esküdöztek, hogy soha többet nem vesz többet, nem a fenét nem, az a single annyira van jó és pörgős hogy igenis elcsábulnak! Sokan...ezért tartom viccesnek mikor itt esküdöznek. :D
Valamint: Igen, nincs túlbonyolítva, de ez tudja mindenki, egy MULTI játék, még ha azt is nyomják Hype-nál hogy jajj a single így meg úgy, nem! A single egy TRANING felület, bevezetés a játék fő alkotóeleméhez a MULTIHOZ. ja és a coop-hoz. Na ott kell kutatni a tartalmat, a lehetőségeket. Lehet most is gagyizni, hogy jajj egyéni , nincs csapatmunka (márpedig van, vannak csapatos opciók, csak nem kell ujraélesztgetni egymást mondjuk mint egy Battlefield-ben, de ezt másért szeretjük, nem is kell mindegyiknek azonos receptet követniük....
Elég hogy a Battlefield meg a Crysis, nagyon kezdte vagy kezdi majmolni a CoD stílusát. Pedig nem kéne, jo ez hogy van sokféle stílusú játék, nekem így teteszik mindegyik ahogy volt/van.)
A bevételes részt én máshogy látom, ha szétválna a single a multitól akkor most ugye 12k a PC-s verzó, ha mondjuk 8k lenne a szingle meg 8k a multi akkor lehet több fogyna belőle pont azok is megvennék akik azt mondja hogy nekem nem kell a multi mert nincs annyi időm. igy a sok kicsi sokra menne, ha meg valaki mind a 2-t megvenné akkor meg már többe kerülne mint most az egybe csomagolt verzió. Lehet ,hogy most magam ellen beszélek,de igy legalább lenne egy normális single rész ami nem 5 óra és nem csak egy tréning a multihoz és talán többször is ujra lehetne játszani ami nem abban merülne ki, hogy nehezebb fokozaton több ellenfél vagy nehezebben tudom lelőni az ellent.
Az igaz, hogy nincs nagy tapasztalatom multi terén,de mondj pár olyan részt ami megköveteli, hogy csapatba dolgozz. egy nyilt serverre csak becsatlakozva idegenekkel még soha nem láttam, hogy 3-4-en összeálltak volna mindenki megy a saját feje után hogy a legtöbb pontot gyujtse aztán a végén meg kiirja, hogy nyert a csapat ,de milyen csapat ahol senki nem tett a másikért semmit csak az egyéni pontok összeadodtak.
Pedig a holnap határán az pont egy játékra emlékeztetett amikor a meghalás után a mentett álástól töltöd ujra és már tudod, hogy honnan mi jön
Nem kritizálom, csak kérdeztem, hogy mire értetted hogy nem, milyen szemszőg alapján hasonlitottad egy dredd-hez, nem azt jelenti hogy rosszul véled a dolgot, hanem csak azt akartam ezzel kérdezni, hogy pár szóban leírnád, miben véled felfedezni a hasonlóságot.
Jó azért álljunk meg egy pillanatra, tökéletesen értem a mondandódat, csak tudod mire gondolok, azért mondtam hogy ez itt nem állná meg a helyét, amikor egy olyan játék, fejlesztő, kiadóról beszélünk, akikhez így hogy egyben árulják, nem kevés pénzért, még mindig dől a lé, de úgy hogy olyanok is megvették, akik mondjuk az előző részekkel sem játszottak. Mert van ilyen. :D
Szóval igen ez járható út is lehetne akár, de kizárólag digitális formában, ezt valahogy úgy tudnám elképzelni, hogy maradna minden így, nem nyomatnának úgy lemezt botba hogy 400 lemezen single van és 4000-en multi, értelemszerűen ez nem egyszerű fizikális lemezes formában kivitelezni, nagy nyűg lenne, de mondjuk digitális formában különválasztani azt azt mondom lehetséges út.
De azért szögezzük le, ez csak akkor lehetséges, ha nem cod-ról beszélnénk, hanem egy csőd széle felé vánszorgó cég vagy játék vagy szériáról, ahol ha kavicsokat tennének a tokba akkor is kiadnának 15-20 ezreket a játékért. :D
Nem arról szól a dolog, hogy NEM LEHETNE JOBBAT, hanem az a lényeg HOGY EDDIG NEM SIKERÜLT JOBBAT, és ez az ami tagadhatatlan a népszerűségben a többiek csak ez után kullognak, független attól, hány évesek veszik, kinek tetszik-kinek nem. A pénz beszél.
Csapatmeló? Hát pl egy BF-ben sincs idegenekkel csapatmunka, ezt hidd el nekem. Ismerőssel meg vagy, pl MW2-ben nekem a Flag és Demolition mód marhára tetszett, és sokkal könynebb egymással, mármint cshaten mondjuk. Ott számít azért hogy ne összevissza taktikázzatok. És nem pontszámban kell nyerni. Mondom nem annyira összetett dolgokra kell gondolni, mint BF-ben a messze megbúvó mesterlövészek vagy tankok, vagy élszük újra egymást, de basszus ezektől eltekintve abban sincsen nagyobb taktika, őlni kell egymást, pontokat elfoglalni , ennyi. Más multikban én még nem tapasztaltam hogy felérnének eme 2 cím fölé, vagy közé, nincs is miért szóba hozni őket.
Szerintem még a Crysis ami elég jól lopott dolgokat és nekem az is egy lapon emlithető ezzekkel. :) Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.11.05. 13:57:06
Dreddes hasonlat max a futurisztikus elképzelés miatt lehetne AW-hez hasonlítgatni, de az AW messze nem olyan távoli jövőben játszódik, még az autók és épületek is megmaradtak a klasszikusnak mai megfelelőjének.. (kivéve az Atlas Hi-tech fejlesztéseit)
Holnap határa: ez már sokkal inkább hasonlít AW-hez, csak itt belerondít az űrlényes sztori. :D
Drónok, jövőbeli sztori & technika ilyesmi amit először észrevesz az ember. Skeletons (Holnap határa) - jó tudni mik nem vannak :D Egyenlőre cyberpunk világot sem élünk, de különböző űrlények már vannak egyre több filmben.
Az Area 51-ből kéne valami jobb, hamár űrlények :) Utoljára szerkesztette: mester1987, 2014.11.05. 14:04:29
Sorra hallok olyat hogy emberek, nem akarták megvenni az új codot, de mégis megvették, érdekes lesz ez majd eladások terén. :D Melyik is tartja a rekordot? BO2?
De én nem hasonlitottam egyik játékhoz sem, a BF et sem hoztam fel, nagy általánosságban mondtam, hogy nincs ma a játékpiacon olyan multis játék ahol ugy mehetsz fel egy szerverre, hogy rá vagy kényszeritve csapatjáékra és nem az agyatlan kapkodós lövök mindenre ami mozog stilus divik.
Mert hivhatják akárminek team death match , free for all, capture the flag stb.. mindegyik ugyan az semmiben sem különböznek egymástól mert most hogy egy bombát vagy zászlót kell megtalálni az aztán nagy változatosság az odavezető út meg csak az agyatlan rohangálás.
Ha elfogultság nélkül megnézed az FPS felhozatalt mindegyik ugyan az nincs különbség.
Nem, a BF és Crysis-t én példáztam, tudom hogy te csak a CoD-ra gondoltál, én csak körítésképpen írtam. Személyas meglátás ha így tetszik. Hát olyan játékkal még őszintén nem találkoztam fps multiban hogy kifejezetten csapatjátékra lennél rákényszerítve.
Nincs különbség a játékmódokban? Hát ha egymás leölésére érted akkor a bolygón nem találsz különbözőt.
Próbálom elfogultságmentesen nézni amennyire lehet, bár néhány apró dologban nehéz elvonatkoztatni, de akik ismerik az általam említett játékokat asszem ebben egyetértünk.
BF2 pl régen más volt, abban nem tudok mit mondani, de az újaknál? Hát meglepne ha másról szólna mint a folymatos tűzharcról.
Na erről beszélek. Max a szingle rész ami ujdonságot hozhat a történet miatt,de a multis részben bármelyik 10 éves játékot elővehetem ugyan azt kapom
Hiába hypolnak minden megjelenés elött lényegi változás nem történt a multi területén a quake és az unreal ota.A kasztoknak sincs semmi értelme csak annyi változik, hogy más fegyverekkel rohangálsz .
Ja értem hogy a class-oknak nem tulajdonítasz mást csak más fegyverekkel rohangál, j meg más kiegészítőkkel, másban jó mint a másik.
Hát hogyisfogalmazzak akkor kezd olyen érzésem lenni hogy a te játékod amit keresel, az elmúlt, jelenleg évek óta nem készül más, csak ilyen és ehhez hasonló.
Nem tudom ti honnan szeditek ezt hogy a cod-okban változásokat igértek. A kutya nem ígért semmit soha, vagy elkerülte a figyelmemet.
Biztos vagyok benne hogy max amiket ígértek csakis grafikai vonatkoztattású, és most eléggé teljesítették is.
Vagy inkább talán az lenen a legjobb megoldás ha 1 példát mondanál hogy miképpen képzeljem el, amit mondjuk elvárnál egy jelenlegi cod-tól, ne 20 éves játékokat írj, annak semmi értelme akár csak szóbahozni sem.
Mindenkinek nehezen csatizik a multy???? ha össze is jön kb 5 perc.....
Ja hirben részletezték hogy állítólag enyhén bugos a pc-s változat és lesz peccs csak várni kell. Gondolom ennek is jórészt köze van hozzá. Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.11.05. 15:24:34
Miért nincs igazam, ha megnézed egy sniper ugyan ugy rohangál benn a házak között a távcsöves puskával és 10m-ről lő emberekre meg rakétával. Ha rajtam mulna akkor biztos hogy nem ilyen kapkodó idegbetek stilusu lenne és valahogy addnák időt a játékosoknak átgondolni a taktikát ,hogy ki merre hogyan menjen és a géppuskás fedezetet ad amig a tobbiek helyet váltanak és minden kaszt csak a saját feladatát csinálná.
ÉS pedig sok hirbe irták, hogy a multihoz nagyon sokat fejlesztettek ,hogy meghóditsák az E-sport világát meg hogy a gostot elrontották és emiatt mégjobbat akarnak.
Várj én nem mondtam hogy nincs igazad, nem is igaz-hamis játék ez. hanem azt akarom mondani, hogy a játékipar 2010 óta 100% hogy csak ezt nyomja, és nem látom a kiutat, nem fog jönni szerintem más, mert ez az eladhatóbb.
Ez nem a mi hibánk, sajnos az ipar.
Annyi hogy a kasztok terén nem igazán értek egyet, a felszerelések, bár alakithatok a costum menüben de azért nnem feltétlen mondanám egyformának, inkább annyi hogy ugy van megoldva hogy tudsz boldogulni akár egy csipással is ha éppen egymagad akasrz idegenekkel játszani.
Hát de a multi szerintem jobb is, ez az ugrás, meg az egész skeleton téma kicsit más taktikát adott a játékban és érdkesebb lett. Átüző dolgokra kár is számítani, sokan a hype-ok alatt sok dolgot szerintem túlértékelnek inkább.
Szerintem. :) De nyugi rszben megértelek, csak nem sértésképpen naív dolog hinni egy dologban amiről tudni hogy úgysem.... Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.11.05. 16:07:42
Sziasztok! Tapasztalt valaki olyat hogy az új nVidia driver telepítése után szaggat neki a játék? Eddig tökéletesen futott úgy ahogy a GeForce Experience beállította, de mióta frissült azóta játszhatatlan. Letúrom a drivert teljesen a gépről és visszarakom úgy, de ha így sem javul a helyzet, akkor visszatérek az előzőhöz. Utoljára szerkesztette: hellboy4591, 2014.11.05. 16:14:48
Én már nem hiszem hanem tudom. Emiatt már a multi nem is foglalkoztat csak annyiban, hogy miatta a singlét elhanyagolják és ugyan azt a pörgő stilust veszi át.
DDU-val legyalultam teljesen a drivert és pont így raktam újra ahogy javaslod, de nem változott semmi. Visszatérnék a .48-as végűhöz is, de olvastam, hogy valami katasztrofális hiba maradt benne és nem ajánlják hogy bárki is azt használja.
"Apps may hang with the new async staging buffer maps path."
Valaki tud megoldást arra, hogy miért fagy ki az első küldetés után, mikor rámegyek, hogy Next mission?
Ha valakit érdekelnek az intel gyűjtőgetések itt az első mapon található Intelek helyei.
Hát szerintem számít. A supersampling eszméletlen erőforrásigényes cucc. De ha látszólag nem veszel észre sok eltérést akkor értelemszerűen hagyd a fenébe.