GTX 970-el játszok és eddig egész jól ment maxon a játék, de elértem a soviet installation-os pályarészhez és összevissza szaggat, fps drop stb.
Másnál is volt ilyen gond vagy csak nálam?
Jön a DX12 patch: "A Rise of the Tomb Raider DirectX 12-es módja azonban most először volt nyüstölhető, ráadásul korlátok nélkül. Ezzel kapcsolatban gyakorlatilag kiderült, hogy a DirectX 12-es mód alapvető megoldást kínál az aktuális DirectX 11-es opció egy nagyon kellemetlen hibájára, nevezetesen a soviet installation és a geothermal valley nevű területeken előforduló komoly teljesítményvesztésekre, mivel az új API-val a program lényegesen jobban fut ezeken a kritikus helyeken."
Nagyon jó,köszönöm sztépen,látom van is egy kép(ha az a pcsből van)
Gyakorlatilag ez tényleg nem Tomb Raider. Bár Lara desingja az tetszik a motaniba viszont, de elég lassan halad a jellemfejlődése is, ha tudjuk hova kellene haladnia. Ezt a trailert nézve, még a beállását is hiányolom a dupla pisztollyal. Mégha még korán is lenne ahhoz. Underworld
Na ok, ezt már nem is érdemes leszedni:d ilyen tök lényegtelen dolog a legtöbb játékos szempontjából, + nem mintha olyan sokáig tolnánk a gémet. A régiekkel jobban el lehetett lenni és többször játszósak voltak a pályák.
Ha elkezdi valaki a Baba Yaga küldetést, akkor végig kell csinálni, vagy ideiglenesen félbe lehet hagyni, folytatván a fősztorit és majd a későbbiekben vissza térni rá?
Ez is csak egy apróság, hamár eszembe van. A játék felvezeti, és még hangulatilag is egész jól a misztikus és a hegyet védő embereket stb. aztán mész mész, folyamatosan közelítessz a területhez, aztán nagy semmilyen ez is, ha azt veszem. Tök ugyanolyanok mint az előző részben ami volt, full arra épült. Kicsit hiteltelen lett, ratyi. Szétlőttem, robbantottam mindenkit és kész. PS: Igen, a robbanófejes nyílvessző kicsit ópé, főleg, hogy egy jó darabig folyamatosan tudtam csinálni. Más stílust nagyon nem is vihetsz bele, még a lopakodást se igazán, vagy csak időnként.
Tízes skálán egy olyan 6-os, ha belegondolunk milyen lehet egy 10-es game. :)
Na befejeztem. 37 óra steam szerint, de abból lejön afk stb. miatt jó pár. Elég is volt. Sokkal többnek tünt. Mikor korábban elértem a helyiek nagy területét a völgyet, na jó ott már kb be se jártam semmit. Iszonyat unalmas, főleg ezen kör alakú pályaszerkezettel. Hihetetlen hogy tudnak olyan szar ötleteket belevinni, olyan helyeket csinálni, ahova pont lara tud felmenni stb. és több száz salvageolni való ládát stb. szétszórni...akkora ratyiság, az ötszázadik után beleunsz. Meg száz propaganda kép stb., a végén már a hangfelvételek se érdekeltek...ne is folytassuk. A régi részekkel ellentétben a pályákat nem is igen lehet élvezni, csak szabadulni akarsz tőle. Persze a mostani tizenéveseknek ez kell. Gratula aki kitolja 100%-ra. Az már nagyon get a life szint (szerk.: meg elmebeteg kiszedni az összes achievementet belőle:d). Még egy mmoba se emlékszem hogy ilyen iszonyat rossz és fölösleges lett volna a grindolás mint itt.
Azért akadtak néha jó pillanatai, Lara, egy-két sztori dolog, videók, illetve a vége érdekes. Talán nézni jobb lett volna:) Utoljára szerkesztette: Ragnar360, 2016.02.22. 21:21:13
Nem, a Windows Store-os, az csak Windows Store-os.
A Windows Store-os változat hol tárolja a mentéseket?
és én még csak hétfőn vettem meg és eddig 5 órám van benne..és még el se kezdtem,csak az endurance-ra vagyok rágyógyulva :)
A patch notes szerint jövő héten nagy dolog érkezik. A jelen patch-be belenézve pedig azt látom, hogy érkezett néhány DX12-es beállítás, ellenben még egyik sem aktív. Magyarán megalapozták a terepet a DX12 számára. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.19. 13:53:08
Igen, kicsit siettem már a vége felé. Az előző rész jobban tetszett, a táj is, a történet is. Jobban lekötött. Nem volt ez rossz, de a következő részre azért már ki kellene valami újat találniuk.
A Windows Store verzió kicsit később kapja meg ezt is. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.19. 13:17:17
40 órát, ha mindent megcsinálsz, illetve ez a nehézségtől is függ. Nyilván könnyű fokozaton és csak a sztorira koncentrálva 10 óra alatt is ki lehet pörgetni, ahogy az előző részt is. De minek úgy sietni, amikor ilyen Ass van a játékos előtt?
Hát, ez egy éppenhogy átlag feletti játék volt. A végén megunta a lootok utáni szaladgálást. Dögunalom lett. A sztori éppenhogy elmegy. A 3. részt szerintem meg fogom venni, de ha az 3.0 lesz, akkor a lootokat hagyni fogom a francba...
Egy biztos, ez a játék nem ér meg 16k-t, kb. a felét.
Teljesen kiszámítható volt. Nekem már a Geotermal Vally belépéskor nyilvánvaló volt, hogy J. a próféta és halhatatlan. A bibi az, hogy nem magyarázták meg, hogy a közösség miért tud/nem tud erről, mit tulajdonít ennek és, hogy a lányára akkor ez hogyan is hat, stb. A háttér sztorikhoz tartozó itemek nagy részét megtaláltam, de így sem volt világos.
A trebuchet, amihez meg a quest marker irányít nem jó. Mikor a tekerőhöz nyúlok, akkor valami láthatatlan erő meggyjújt. Mi a tökömet kéne csinálni...?
Ja, hogy ez egy bug, amit nem sikerült eddig javítani...?
Becsületből végigtolom már ezt, de helyenként már nagyon látszik az újrahasznosítottság és túlnyújtás. A kevesebb több lett volna.
Melyik az rohadt LT gomb? A divingolás nem megy. A tököm teli van ezzel a kibaszott játékkal, hogy baszik egymagyarázni a konzolhoz képest, hogy melyik gomb mi és, hogy a gombok basznak azt csinálni, amit kéne. Az F nem csinál semmi a térképen, a space helyet enter kell, stb. Micsoda slendrián munka. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.14. 15:09:46
Rhianna Pratchett írta a sztorit, úgyhogy ezen nem kell csodálkozni.
Mondjuk én csak az AI miatt haragszom elsősorban a játékra. Az valami hihetetlen hulladék. A farkas 10 cm-re van tőlem, de nem vesz észre és nem támad addig, amíg meg nem lövöm. A farkas elakad egy objektumban, mire kikerüli 10 tárat beleeresztettem.
Az ellenfélnek teljesen természetes, hogy fél méterrel arrébb megfojtom a társát. A kedvencem az volt, amikor 2 őr volt egy kunyhó párkányán. Az egyiket lelőttem, a másik pedig teljesen nyugodtan odament, majd vissza - miközben ott volt a hulla mellette. Semmi gyanakvás vagy riadóztatás. Komolyan a 1998-as Commandos első részének AI-ja fényévekkel jobb, mint ami itt van. Pedig az egy 18 éves játék! Ott előhagytad a hullát, egyből riadóztattak és jött az erősítés, de ha valamit hibáztál is már éberebbek voltak az őrök. Itt 2016-ban nincs már ilyen. Agyatlan hentelés az egész. Nemcsak a grafikát és a felbontást kellene húzni, hanem a játékelemeken is változtatni kellene a kor igényeinek megfelelően. Anno miért lehetett tisztességesen megcsinálni valamit és ma miért nem? Nehéz fokozaton játszom, de kiábrándítóan félkegyelmű az AI. Kedvencem, amikor egy hosszabb kötélről csúszol le. Lejár a hangfájl mire lecsúsznál, de a játék újra és újra elkezdi ismételni, emiatt annyira gagyinak hangzik az egész. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.14. 15:12:09
Fasza, a Bathouse tomb bugos. Elsőre fordított sorrendben rögzítettem a kötelet, így nem jó. Viszont elvágni meg nem lehet. Lehet, egy tombot valahogy "resetelni"...?
Azt tudom, hogy trilógia lesz, mondták többször is a készítők, meg hát manapság már minden trilógia formájában jön. A lehetséges alatt a történetre gondoltam, lehet hogy ezen a szálon indul majd el a következő rész, ami már csak azért is jó, mert Mexikóban meleg van, és így Lara ruhatára lenge kivitelű is lehet, talán még fürdőruhát is pakol el. A stáblista végi jelenetet láttam, nem kell megvárni, mindenképp le megy, szerintem semmi különös nem volt benne, max a titokzatos hang ki lehet, remélem az utolsó felvonás történetében is fejlődik, lehetne csavarosabb.
Eleve trilógiának készült, így biztos a folytatás, amit már készít is a Crystal, bár az idei E3-on még nem lesz bejelentve (gondolom részben a PS4-es verzió miatt). Ellenben, ha megvárod a stáblista végét, ott is lesz egy új jelenet.
#1753 Volt benne járműves rész! Rögtön az elején Szíriában, amikor Lara egy pillanatra átvette a jármű irányítását. Ez már eleve újítás az előzőhöz képest! Következő részben már biztosan visszakerül a motorozás (szexi rucival együtt) meg a dzsungelesebb részek is. És a Croft Manornak is biztosan nagyobb szerepe lesz. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.14. 13:58:22
Nektek nem hiányoztak a járműves részek? 2 rész alatt azért bele lehetett volna rakni valamit, legalább egy kis síelést. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.02.14. 12:03:37
Na végére értem, igaz csak a sztorinak, hát bizony tényleg volt, hogy történetében is másolták az előző részt, szóval a sztori hagyott némi kivetni valót maga után, viszont kíváncsi leszek a következő rész miről fog szólni, Lara ledarálja egyedül a Trinityt, nem hangzik túl régészesen. A végén van egy kis utalás a lehetséges folytatásra, Mexikó térképével és egy titokzatos alakról.
Én is végére értem, nekem tetszett, jól el lehetett vele játszadozni. Nem siettem sehová, felfedeztem a helyszíneket, kb 28 óra játékidőm volt benne. Tombokat, missionokat megcsináltam, végül is ezek a legfontosabbak a sztori mellett. A Baba Yaga volt a játék egyik legjobb része egyébként, érdekes volt a története, s emlékezetes a végén a boss harc.
Én már az első TR-rel is játszottam (akkor mikor megjelent), ami nekem furcsa ezekben az újabb részekben, az a rengeteg harc. Régen töredéke volt csak a harc a játékban, nem özönlöttek így az ellenfelek. Talán ezért a tombok voltak azok, amik leginkább emlékeztettek a régi játékra. A megvalósítás is rendben volt, tényleg szép helyszíneken lehetett kalandozni. Az endurance mode-ot kipróbálom még.
Hm.. Egyébként a fegyvereket nem is kell kimaxolni, ahogy a skilleket se a 100%-hoz. Csak a területeket. Esetleg Szíriában nem maradt ki valami? A képernyő alján látható egy téglalapban. Főszál végigjátszás után oda is van már gyorsutazás.
Én azért jobban örültem volna egy eredeti nyakláncnak, de azért jól néz ki egy másolathoz képest :) Úgyis az a lényeg, amit szimbolizál, szóval ha már adták hozzá, akkor hordani is fogom :D Ki tudja, talán majd egyszer csináltatok egy igazit :)
Akit érdekel egy a GeForce kártyához adott TR kupon kód, az privizzen. Ár: 7.000 HUF
47 óra -- minden terület 100%, minden fegyver és felszerelés 100%, de maradt még két kérdés: 1. a mentés csak 99%-on áll, azt hogyan lehet 100%-ra feltornázni? 2. handguns 5/6, rifles 4/5, shotguns 4/6, a hiányzó négy fegyverre hol lehet szert tenni? (a boltot már kiürítettem)
Ez a fűzős sztori már túl komplex lett volna a gyereknek nem fogta volna fel, mekkora rajongó már ja persze a Lara seggének rajongójabiztos, ha valaki rajong valamiért illik tudnia a háttér történetet is vagy inkább kussoljon. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2016.02.11. 19:01:57
Azért kérdezem, mert Bálint azt írta, hogy az Nvidia kulcsok és a szürke oldalakról vett kulcsok nem számítódnak bele. De akkor ezek szerint csak beleszámítódnak, mert azok a példányok is Steamre vannak regisztrálva.
Steamspy pont hogy csak azt látja, kinek van meg a játék és azt is csak akkor, ha publikus a profil. Azt hogy hányan vették meg azt nem látja senki a Valve-on kívül. Steamspy-nak meg semmi köze a Valve-hoz. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.11. 14:00:45