Hát igen, nekem is egyből az jutott eszembe, hogy ez ugyanaz, mint az előd, csak más helyszíneken, grafika sem sokkal szebb, játékmenet ugyanaz egy nagy DLC-nek tűnik az egész.
ugye nem gondoltad azt hogy majda 2. részre megint gyökeres változtatásokat csinálnak. :) Fogták azt ami müködik, kicsit finomítottak rajta azt késsz. nekem semmi bajom sincs vele, bár ez szubjektív, valahogy mindig azt érzem hogy a sok kritika, amik igazából kurva minimálisak össze hasonlítva az eladásokkal, mert ha 100ezer ember vinyákol a forumon, de 8 millióan vették meg akkor igazából a fanyalgok a kissebség, de azt az érzetet keli hogy "nem olyan játékot csinálnak amiet én akarok ezért szar" - hozzá álás jön a legtöbb kritikából. Lara amugy sem igazán volt valami hősnö, inkább egy kicsit szochiopata, tulajdoságokat mutató, örült, akinek szüksége van a veszélyre ugy mint a levegőre, ezt pl az első rész a 2013-as szerintem jol el is mesélte. ilyen jelleme lett a traumának köszönhetően amit át élt.
Régen is legyilkolt mindenkit, és többnyire azért kellett megmenteni a világot mert Ő elbaszott valamit, igy fel kell takarítani a saját mocskát. Csak akkor kifogyhatatlan lőszerrel ölte a Tyranusaurus Rex- et meg a veloci raptorokat, meg bikiniben ugrált a tigrisek elől. Utoljára szerkesztette: ChipHazard, 2015.08.05. 09:50:47
De azt épp azért kukázták, mert butaság volt. Aztán létrehozták ezt a Larát, akinek már személyisége, érzései vannak. Emellett tapasztalatlan és törékeny. Ez tök jó, de koppra ugyanazt csinálja, mint 10 éve (csak szebben és jobban animálva)... Minek akkor neki személyiség és érzelmek, amikor csak a Hedshát a lényeg. És igen, picit komolyabb változást vártam volna (persze nyilván nem fogják eldurrogtatni mindenüket, mert akkor a következő részt hogyan adják el?), de tavaly a Crystal meg az MS úgy ajnározta a játékot, hogy tényleg valami szuper alkotást vártam (legjobb TR játék, amit valaha láttál, rengeteg lehetőség és tennivaló, hatalmas terület, vizes Lara). Erre ez az előző rész bővített és finomított kiadása. Ehhez nem kellett volna lepaktálni a Microsoft-tal! És akkor remélem megint ilyen GPS Cache gyűjtögetéssel lesz tele a 3x akkora térkép, nem pedig jó kis csapdázással.Én tuti elvinném abba az irányba is a játékot. Rosszat nem tenne neki, inkább csak ténylegesen lenne valami komolyabb újítás a szériában.
Új előrendelői extra:
Az egyik ingame képen Lara bőrkabátban feszít, bőrnaci mikor lesz? Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.05. 09:57:25
Azt úgy hívják, hogy Season Pass illetve Game of the Year/Definitive Edition! Amúgy napokon belül új videó is érkezni fog a Szíriai demóból, amely a GamesCom-on játszható. Ugye ez volt az a trailer, aminek az elején Lara kimenekül a felborult telepjáróból, aztán mászni akar vissza, de a mélybe (vízbe) zuhan. Van benne mászás, úszás (vízes Lara rulz), fejtörő és egy sírba való bejutás is (azt hiszem ott ér véget a demó, amikor Lara csuron vizesen kinyitja az egyik sírt). Reméljük tényleg nagy az a Tomb és tényleg több a fejtörő! Várjuk a videót! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.05. 13:27:15
Mondjuk kicsit pofátlanul drága ez a rész az előzőhöz képest. 2013-ban ennyiért már Survival Editiont osztogattak (13-14 000 Ft-ért), a sima verzió akkor 7990 Ft volt. Most megkapjuk ugyanazt a játékot csak szebb és változatosabb kivitelben, de drágábban! Persze ez csak megközelítő ár, de ha valóban ennyibe fog kerülni, akkor Lara szépen tövig felnyomhatja a nyílvesszőit a fejlesztőknek! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.05. 15:41:32
Na igen, az előző részben aranyosabb és lányosabb volt, viszont nem volt olyan jó feneke, mint most!
Hát engem ez nem tud meghatni, úgysem azt nézem a játékban, viszont az átvezetőkben nem lenne rossz ha nem egy érdekes fejű valamit kellene nézni. Persze lehet csak előnytelenül sikerült a fénykép :DDDD Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.05. 21:29:16
CE-t csak akkor veszünk, ha jár hozzá a Season Pass is. Ha nem akkor várunk a Game of the Year/Complete verzióra. Kell az összes ruha Larának meg a cheat DLC-k is (kártyák), mert núbok vagyunk és segítség nélkül nem tudunk haladni ebben az agysebész játékban!
Lehet, hogy medium lesz. Nem biztos, hogy alacsony textúrákat fognak alkalmazni. Vagy valahol már leírták, hogy az XBox One verzió milyen technikai adottságokkal fog bírni (felbontás, textúrák, FPS)?
Teljesen egyetértek veled. Jobban én se tudnám megfogalmazni, mi a nagy büdös helyzet. Mert sajnos ez van. Nyilvánvaló, hogy nem a tősgyökeres TR rajongókat tekintették az elsődleges célpontnak, hanem azt a generációt, aki már megszokta h. van checkpoint és nem save crystalokra kell hagyatkoznia (ne is említsem pl. a NES korszakot, láttam erről nemrégiben egy videót, ahol a tizenéveseket ültetik le nintendózni és mind ki van borulva h ez mi ) és ahol az agyatlan lövöldözés és gyilkolás az elsődleges és elvárt. Rettentő kiábrándító volt számomra ez a Gamescom demo, amikor megláttam h 5 méter magasból ugrás közben nyakonszúr egy embert, hát komolyan a fejemhez kaptam, hogy mi ez. Kérdezés nélkül akárkit, akármikor vízbefojt, leszúr, kitekeri a nyakát, fejbelő. Kár, h nem elég nagy a hangunk és nem út el a fejlesztőkhöz h nem jó úton járnak, vagy egyszerűen leszarják. (Mondván h. nesze, ott van nektek az LC széria sírrablásra, a fő játékunk pedig egy mindenhonnan összelopkodott Uncharted klón - bokrok az AC 4-ből, a menet közben craftolás módszere pedig egy az egyben el lett lopva a The Last of Usból - azzal a gránáttal is, ami éles tárgyakat szór szanaszét.
Álltalában az a baj hogy nem lehet mindenhol menteni mert csekpoint van és ha meghal valaki akkor újra le kell tolni egy szakaszt. Ezt mondja a PCs, mert a csekpoint konzolról jött. Most már a csekpoint is rossz? igazából ne is lehessen menteni, szopassuk maguknak feleslegesen. Nem attól lesz jó egy játék... NES meg már vállalhatalan a mai generációnak, még véletlen se hozzuk fel mint irányadó akármi, mert nem azok. És ez is így van rendjén.
"ugrás közben nyakonszúr egy embert "
Anno T-rexet aprított, most embert szúr le. Kb ezt.
Itt a Syria Demo Utoljára szerkesztette: ChipHazard, 2015.08.10. 17:26:56
Így, hogy nem az agyatlan hentelésen van a hangsúly, hanem a felfedezésen és a Tomb-okon, lazán megidézi a klasszikus Tomb Raider játékokat, ami nagyon fasza. Lara gyönyörű, bár akkor is nedvesedik, amikor víz közelében sincs (vagy ilyen nagy mértékben izzad?). Ahogy elnézem kissé tapasztaltabb és akrobatikusabb is lett. Az a vízbe ugrás mesteri, úszni is tud a csaj, illetve egy-két ugrás lazán az Underworld-re emlékeztet. A GamesCom trailer csalódást okozott, ez pedig felcsigázott. Mondjuk ezt a nyomd meg a Q gombot és majd az meg mutatja, hogy mit csinálj, hanyagolnám a játékból, de ez van (18 éves korban a gyereknek még nincs agya ahhoz, hogy gondolkodjon és, hogy felmérje a környezetét - mert ugye 18+ besorolású a játék). A TressFX érdekességét pedig betudom annak, hogy ez még csak az áprilisi verzió (abból készítettek demót, azt vitték az E3-re meg a GamesCom-ra is - Horton közleménye alapján), szóval ennél valamicskét előrehaladottabb lehet a dolog (és még fog is fejlődni valamennyit, hisz még 3 hónap van a premierig). Gyakorlatilag az E3 és a GamesCom-on ez volt az egyetlen olyan játék, amivel már most is szívesen játszanék (Blizzard cuccokat leszámítva), de ezzel várnom kell 2016 tavaszáig. Fák jú Micro$$$$$$$$$$$$$oft.
A vizes Lara állati jól néz ki, és, ha belegondolok, hogy ez PC-n még ennél is jobban fog kinézni! Wow! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.10. 17:55:10
Nyomda festéket nem türően jól nézki a csaj, és a Segg is igen csak rendben van, most hogy jobban szemügyre vehettük, elégedetteb vagyok, és mint mondtad a PC-n ez valóüszínüleg szebb lessz :). A Q - Túlélő ösztön dologgal viszont nem értek veled egyet, egy igen szimpla okból kifolyólag még pedig azért mert ezt nem vagy köteles használni. Ha olyan Hardcore a régi Tr- bagázs ahogy azt álítja akkor ök alapól nem használják, tehát miért is baj ez ? Nem kell használni, nem kell lenyomni a gombot azt késsz,. :)
Na igen. Az a formás popsi minden pénzt megér. Nagyon szépen van kidolgozva a karaktermodell, ismét nőies lett, a ruházata is részletgazdag, feszül rendesen az a naci és a ruházata is gyűrődik. Jó ránézni na, ezt amúgy sem lehet elmondani minden női játékszereplőről, de Lara most sem hazudtolta meg magát!
Ahogy elnézem komolyabban sérül és koszolódik, emellett izzad is a csaj! Jó lesz ez, csak lenne már 2016! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.10. 18:13:35
Látod Cimbora ebben mindig eggyet fogunk érteni :) Hátha ha még ráadásnak nem viselne melltartót és a top-átázásánál egy kis bimbót is lehetne látni, az már tul pervez talán
És ha még a rúha is szakadna itt-ott . Most ugy azért engem is elkapott, és szívesen játszanék vele már most , remélem a PC-m bírni fogja majd ultrán HD-ben. Az uj monitorom kurvajol nézki az első rész is :)
Elnézést a tudatlanságomért, de akkor most ez hasonló lesz a régi részekhez és több helyszínen is megfordulunk, ellentétben az előző epizóddal, ahol az egész játék egy szigeten játszódott? Csak mert az előző videóban valami jeges, havas helyet láttam, ahol állig fel volt öltözve Lara, itt meg most sivatagban mászkál.
Az előző rész folytatása, csak itt már nem egy szigeten van Lara, hanem kalandozik apja jegyzetei alapján (ez alapján több helyszínen megfordul Lara). 4 helyszín lesz (Szibéria, Szíria, Himalája, London - Croft Manor), ebből kettő a fő helyszín (Szibéria, Szíria). Szóval a reboot folytatása, de picit visszanyúl a klasszikus részekhez (amit mindenki akart). És valószínűleg pont emiatt lesz az egyik legjobb Tomb Raider játék. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.10. 20:16:00
Van benne fejtörő. Néhányat meg is oldanak, de a főbb dolgokat direkt átugorjak, mert nem akarják lelőni a dolgokat. Ebben nem értem mi a probléma. Btw Nem tudom mit szívtak a Crysal-nál, de Lara-ra így még Sosem feszült a ruha. Még anno a Catsuit sem. Ha ez reális lenne, Lara egy lépést sem tudna tenni benne, nemhogy mászni, ugrani
Meg guggolni. Persze impozáns látvány, de kicsit vad, hogy Lara 3-mal kissebb méretű ruciban szaladgál, mint ami optimális lenne. De legalább mászás közben megint pucsit, ami jó.
Komoly nő gondjaid lehetnek a valóságban ha te ezt nézed.Ki nem szarja le mi van rajta legyen dara hent akció .
Akkor nézegessél egy férfi segget 10 órán át LOL. jk.
Egyre jobban tetszik ez a cucc. Csak legyen kicsit hosszabb mint az előző. Amit hiányolok az valamilyen challange mód. Emlékszem amikor anno a 2 3-at úgy tolta végig az ember, hogy nem medipackol, vagy csak pisztoly... Ide is kellene valami ilyesemi. Csak nem tudom mennyire megoldható.
A TR Lararol szolt, nem a vég nélküli öldöklésrol. Ha ilyenre vágysz, akkor a Gears of War, vagy valamelyik hulladék FPS tökéletes választás lehet. És a fejlesztők és Camilla Luddigton szerint Lara egy szex ikon, így több figyelmet fordítanak a kidolgozására és arra, hogy még vonzóbbá tegyék. Ez most is sikerült és 2013-ban is. De nem pornóra kell gondolni, csupán a nőies vonalak, formák és adottságok megőrzésére. És ha ez tetszik a játékosoknak, az miért baj? Hisz, elébe ez volt a fejlesztők célja!
Elnézést , akkor csak én vagyok ilyen aberrált , hogy egy létező játékban se néztem a női karaktereket.... Én játszani szoktam a játékokkal nem zoomolgatni a mellekre meg nézegetni a seggét. A valóságba se érdekel nem hogy a játékban.
A terület nagyobb, több helyen is megfordulunk, így valószínűleg hosszabb lesz az előzőnél. Amúgy sem kellett nulláról kezdeni a fejlesztést (mint a 2013-as reboot esetén). Maga az alapok már megvoltak, csak bővíteni és finomítani kellett, ezaltal több idő jutott Mindenre. Challenge mapok talán lesznek DLC formájában, meg extra küldetések és rucik Lara számára. Valamivel csak megtöltik majd a Season Passt.
Csak azt nem értem hogy akkor mi a faszért bánt téged az ha mások esetleg megjegyzik hogy jól néz ki a csaj. Ha téged ez nem érdekel akkor az a te dolgod, jó neked. Attól hogy mi beszélünk róla te nem vagy köteles felsőbrendüségedről tanubizonyságot tenni :) Utoljára szerkesztette: ChipHazard, 2015.08.11. 10:24:58
Zoomolgatni én sem szoktam ezekre, csupán a megvalósítás érdekel. De hazudnék, ha azt mondanám, hogy Lara nem kellemes látvány. Amúgyis kevés nőies szereplő (nem női!) van a videojátékokban, így érthető, ha Laranal figyelnek erre is. Mindig is Lara volt a non-plus ultra a videojáték csajok között és mindig az is marad.
Mondjuk egy ekkora volumenű projektnél azért sokkal jobban figyelhetnének az apró részletekre,mert elég bullshit pár dolog.
Felborul a kocsi és amikor mászik ki se az oldalán se a kezébe nincs ott a hegymászó kampó (tököm tudja mi a neve) majd hirtelen esés közbe már azzal próbál kapaszkodni mert odateleportált a kezébe, majd a földön csattanva egy rohadt nagyot hirtelen felkerül az övére És ez csak egy perc volt de ennyi hibát.
Ezeket inkább csinálhatnák meg normálisan, minthogy tangát adjanak rá (mert kb az lesz a következő) és hasonlók Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.08.11. 10:35:27
2015 áprilisi build, nem a legfrissebb állapotot tükrözi! És még csak javulni fog, mivel még 3 hónap van az XBox-os megjelenésig.
Azért valljuk be, több van ebben a konzol generációban, PS4-ben X-one-ban egyaránt mint amennyit bárki kinézett volna belőlük és még csak a gen elején járunk kevés exkluzívval. Már bocsánat, hogy PC-s topikba ilyet írtam, csak a Gameplay ugye One-os : ) Utoljára szerkesztette: Zozzancs, 2015.08.11. 12:05:16
Kinézetre mindenképpen ,de nem poénból nyilatkozza egyik fejlesztő sem ,hogy vért izzadva éppenhogy el tudják érni az 1080p-t és vagy a 60fps-t.
Belegondolni is félelmetes ,hogy mi lesz a következő ha egy kb 7850 szintű VGA-ból ilyeneket kihoznak. A következőbe belekurnak egy Fury szintű apu-t azt kimászik a képernyőről a grafika
Ez mindeképpen jó dolog, csak aztán a PC-s portokat ne basszák el, és ne keljen alá egy atomerőmü. Mert a knozolok részérül tényleg előny hogy 4-5 évig akár 6 ig biztos futnak vele a dolgok, míg PC-n gyakran kell cserélni, na nem azlrt mert a Hardver gyengébb mitn egy knozloban vagy ilyesmi szimplán mert basznak az optimalizálásra. Gondolom a VGa-gyártoknak is meg kell élni valamiből, de nem lenne rossz ha az meber nem szorulna folyamatos csrére, noha személyszerint mindig a végsőkig kitartok a gépeimmel, mert nem tudom meg engedni magmnak hogy 2 évente 300 ezreket költsek a gépre, 5 év után értem el hogy Full HD-s 1080-as monitorom legyen :D
A PC-s változat 4-5 hónap eltéréssel érkezik az XBox-os verzió után. Hatalmas művészet kellene ahhoz, hogy ennyi idő alatt rossz PC-s portot adjon ki a Nixx-es. Az előző rész PC-s portja is teljesen vállalható volt, pedig akkor 3 platformra kellett egyszerre koncentrálni, most csak 1-re kell. De legalább az XBox-osok felfedezik a bugokat, amiket a Crystal szorgosan javítani is fog, a PC-sek pedig már eleve a javított verziót kapják. Be szép is a publikus bétateszt!
Nem volt valami kezdetleges gebasz a tressfx-el? mintha ugy rémlene valami hogy Nvidia kártyáknak nem izlett , meg teljesítmény csökkenéssel járt stb. Nem tudom biztosan, mert előszőr a régi gépemen játszottam ki, ott ezt ki kellet kapcsolni mert nem bírta a gép.
AMD-nek sem ízlett, nemcsak az Nvidia-nak. Sőt a mai napig nem ízlik az semminek sem. Akkor még kezdetleges technológia volt, mostanra elméletileg már kiforrott. Valószínűleg emiatt butítottak rajta és azért néz ki úgy, ahogy a videóban láthattuk, viszont elvileg már nem is csökkenti 70%-kkal az FPS-ek számát (mert még a mai combos kártyák is szenvednek alatta). Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.11. 19:13:34
Az alábbi helyszíneken fog még szerepelni a játék (valószínűleg lesz némi új információ, kép- és videóanyag): Xbox X15 Showcase |Toronto, Canada | 8/19 PAX Prime | Seattle | 8/27 - 8/31 Eurogamer | Birmingham, UK | 9/24 - 9/27 Paris Games Week | Paris, France | 10/28 - 11/1
Külön Guide van a CE-hez és a Standard változathoz is. "$$$$$$$$$$$$zeretjük a rajongóinkat, ezért elké$$$$$$$$$$$$zítettük az eddigi legjobb Tomb Raider játékot, barátunkkal a Micro$$$$$$$$$$$$$$$$ofttal közösen!" Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.19. 21:40:56
Valszeg lesz, vagy talán lesz, bár nagyon titkolják, de ennek semmi köze ahhoz.
Egyik egy keményfedeles minőségibb valszeg egyedi grafikás borítós guide kicsit drágábban, a másik az átlagos tömegcikk kiadás.
Új videó a lopakodási rendszerről (Noah Hughes Herr Direktor úr narrációjának kíséretében ):
A Gamer365 csinált egy interjút Rich Briggs-szel, ami a legjobban tetszett: "...egyéb gyűjtögetnivalók mellett a környezetünkben fellelhető forrásokat tanulmányozva Lara nyelvtudását is fejlesztenünk, hogy minél több ősi nyelven írt szöveget le tudjon fordítani..." Szóval TP segítségével Lara nyelveket tanulhat, rettentő reálisan hangzik.
És ez miért baj? Inkább ez mint kamu köcsögök maradványait és GPS koordinátákat gyűjtögetni a semmiért. Ennek legalább van értelme - okosodik a kislány!
Jó, aláírom az még rosszabb volt, főleg a gps-ek(egyébként nem tom jól emlékszem-e, de azok a gps-ek nem a Trinity-hez kapcsolódtak?) Azért az jobban érdekelne, miről fog szólni a játék, kicsit több infót is adhatnának a sztoriról, ne csak arról, hogy lehet ölni, meg lopakodni.
Lara apuci feljegyzéseit követi, így bejár néhány országot és közbe belebotlik a gonoszokba, akiket vagy kikerül, vagy likvidál. Lara persze vagy így, vagy úgy, de eljut a céljához (Tomb) és mindenki boldog lesz (happy end).
De legalább Lara most már többnyire egyedül lesz és nem kell másokat babusgatni, mint az előző részben.
Ripacs volt szinte az összes és életképtelen (Lara alig húzta a belét, de a többiek még akkor is ugráltatták). Egyedül Jonah volt valamire való, de ő vissza is tér ebben a részben.