Ahogy Peti is írja - ha õk be tudnak dobni 28 (!) elemet választhatónak, akkor bizony a közösség 28 elemt fog kijelölni, hogy az mind kell nekik 14-24 ezerért...
Dying Light vagy Dead Island 2...akkor inkább talán a Dying Light túlságosan is a régiből építkezik, ebbe már talán nem a közelharcon lesz a hangsúly főleg, hogy még azt javítgatni kellett.
Ha választani kéne akkor Dead Island 2. Most egy másik csapat csinálja, jobbnak tűnik és inkább fegyverrel harcolnék, mint bottal. A Dying Light meg ugyanaz, mint a DI1+ parkour.
Hát nekem ez max egy kiegnek tűnik. Dying Light a parkör cuccal sokkal jobbnak ígérkezik (SZERINTEM).Ebbe kb semmi újítás nincs. UE4-től meg többet vártam így első blikkre nem nonpluszultra.
kurva jo game lesz es ahogy latom tobb fegyo lehetoseg kemenyebb ellenfelek lesznek...:)
Akarod mondani a DI2 fejlesztőitől vártál többet. Mert ugye láttuk az UE4 techdemóját, hogy mire képes. Arról nem tehet az Epic, hogy a fejlesztők nem élnek a lehetőségekkel. Egyébként is a DI játékoknak ez a színes szagos képregényes képviláguk van, értehtően nem fognak felületfotóktól renderelt textúrákat és oda nem illő effekteket használni.
A fennéket őszre.Átrakták 2016-ra a megjelenést. Dying Light mellett biztos túl gyengének vélték...
Az a helyzet, hoyg nagyon magason van most a léc. Ez a parkouros zombimenekülős dolog kibaszott jó. Ezután visszafejlődésnek számít az a zombis játék, ahol nincs ilyen ugribugri.
"Megdöbbentő bejelentéssel szolgált az éjszakai órákban a Deep Silver csapata, akik közleményben hozták nyilvánosságra, hogy eltávolították a Dead Island 2 mögül a Yager Development fejlesztőcsapatát."
Ez alapján be lehetne vezetni itt is a piros x-et mint a filmeknél, ez kidobja a taccsot.
EZ???? Inkább lightosra sikerült. Első részt kétszer is kivittem,undorítóbb volt mint ez a trailer,főleg a kórházas jelenetek. Azért rohadtul várom a Dying Light 2 kicsit félresikerült része után.Nekem a Dying Light 1,és kiegészítője a favorit,meg a Dead Island 1 ,és kiegészítője.
Azért az 1 nem szakadtak így a belek meg nem lehetett a fejét letépni meg szét trancsírozni.
Tényleg én sem értem mi ebben a lightos? :D Brutálisabbnak néz ki sokkal mint a Dead Island első része. Kinézettel nincs problémám eddig, nekem a tartalom lesz a lényeg, remélem nem pár órás lesz az egész játék, hanem azért lesz mit csinálni benne bőven.
Néhányszor én is végigvittem az elődöket, a DefEd-eket (pár multis achi kivételével) ki is maxoltam. De, nem rémlik, hogy ekkora trancsírozást lehetett volna okozni anno. :Đ Bejött a videó! Jól indul, de 1:36-tól a "let's pause a second", kis kitérő, brutál! :Đ Tetszetős a személyre szabható harci stílus kijelentés. A dropkick, elégedett bólogatást váltott ki belőlem. A képesség-kártyák érdekesek. Majd áprilisban meglátjuk.
Annyi volt, hogy azok a robbanó dögök ahogy szétestek. Én is hiába rugdostam a fejét lábát a zombiknak semmi nem volt, meghaltak azt szevasz. Semmi trancsírozás nem volt ott csak a vérre mentek azt heló.
Fury/rage módban, voltak látványos kaszabolások az elsőben. Főleg, Xian esetében igaz ez:
Csak az egyik ddr3 még míg a másik 4 es. Aki gépet épít már nem ddr3 asra fogja ami már 9 éve volt utoljára. Az intel is megy a ddr5 re már. Ahogy az amd megtette.
Senki sem beszél gépépítésről (főleg, hogy mindkét proci 7-10 éves). A játék minimum igénye az ami. A két architektúra pedig fedi egymást teljesítményben, függetlenül a RAM sebességétől. A minimum gépigénnyel egyébként sem érdemes foglalkozni, az mindig csak annyit takar, hogy elindul vele a játék, de azt sosem, hogy élvezhetően. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.04.13. 12:39:40