Köszi szépen, bár marha egyszerűnek és logikusnak tűnik így már.:) A "heroes magyarország" kulcsszavakra, meg egyebekre sem hozta elő. Még 1x köszönöm!
Necropolis lények 3D-ben, várzene, várkép stb Heroes 7 Necropolis várkép, várzene és lények 3D-ben! Vicces animáció jön elő a fel-fel-le-le-balra-jobbra-balra-jobbra gombok + BA gombok a végén.
Ahogy a Academy(varázslóknál) és a Havennél (Embereknél) is működnek az oldalon a vicces animációk egyébként. A játékban akkor lesznek, ha sokat várunk egy egységgel. Oh a lich és a vámpír kinézete nem végleges mert meg fogják változtatni a rajongók kérésére, hisz egy az egyben H6-osak. :D Mondjuk a szellem és a Lamasu se nagyon más. :D Ostrom egységek(Baliszta, sátor, katapult minden népnél máshogy hívják és máshogy néznek ki) még nincsenek fent itt. (Haven+Academynél már fent vannak). A 2 fő lény Bajnok lény a Csontsárkány és a Kaszás lovas durva főleg a lovas. Itt majd választani kell váranként. Nem lehet ugye 8 egységünk csak 7.
A Warfare Units micsoda? A többi leírásnál eddig nem vettem észre ilyet.
Mr. Romero 49 perces febr 22-ei Müncheni zongorakoncertje Heroes 1- és Heroes 7 témával.
solo piano performance from Munich, Germany @ Gasteig Programme: 1. Romero: Barbarian Theme (Concerto for Louis XIV) from Heroes of Might and Magic I 2. Romero: Concerto in Ahab Minor from Heroes: Might & Magic VII 3. Rachmaninov: Prelude in g minor, opus 32 no. 5 4. Rachmaninov: Etude Tableau in C major, opus 33 no. 2 5. Rachmaninov Prelude in c minor, opus 32 no. 7 6. Rachmaninov Prelude in D major, opus 32 no. 4 7. Blumfeld: Etude in d minor, opus 52 no. 2 8. Gershwin: Rhapsody in Blue (original solo version) 9. Irving Berlin: I Love A Piano with actor Christopher Robert Smith
Igen, köszi Andrews, hogy tartod a frontot és mindig megírsz ide minden újdonságot!
Én sokat várok a játéktól, de most már azért óvatosabban lelkesedek, mert sajnos tényleg sokszor okozott csalódást a Ubi és a VI is félkészen jelent meg.
Minden esetre amit eddig láttam az tetszik és a dizájn irány is bejön. És azon kisebbség közé tartozok, akinek jobban tetszik a 2D-s városnézet, mint a 3D-s.
szerintem meg pont, hogy azok vannak többen, akik a régi 2d-st szeretik és nem az 5-ben lévő 3d várképet
Heroes 7 Fan day Paris Pár kép a Heroes 7 első Sajtónapjáról! Ami majd csak 1-1,5 héten belül lesz hivatalosan is ismertetve. Addig pár rajongói kép az eseményről! :)
Mikorra várható a Heroes VII megjelenése? Vagy még nincs hivatalos info?
Pár Academy hős és hősnő! Jók lesznek! Academy hősök
A Rakshasa hős jól néz ki (:
H7 új szavazások : Lehet szavazni a Lich és Vámpír kinézetéről. 3-3 féle rajz van vannak köztük egész jók. PL Női vámpír, klasszikus vérszívó vámpír vagy a kardos sötét lovagos. Lichből van egyiptomias, igazi halál varázslós és múmia szerű is. De persze a honlap behalt most még nem tudok szavazni. :) Márc 29-g lehet.
A Szörny visszatérése! :) Hoppá valaki vissza fog térni! :) Na nem Arnie! :) Hanem a Maci! :D Barbárok előre! :D
Akkor nem lesz Küklopsz a másik Bajnok lény túl hasonló lenne nem is baj. Talán Wyvern lesz? Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.03.27. 20:26:05
Egy kevés információ :D a 7. rész mostani állásáról és a Stronghold is bemutatva! :)
Behemoth és Küklopsz! :D Gnoll visszatér náluk! :D
https://www.youtube.com/watch?v=Ickt5_QM9mM Interjú a vezető producerrel aki a Heroes 5-6 óta producer.
https://www.youtube.com/watch?v=KwAdQPJpQkA Interjú a lead pálya designerrel és sztoriíróval aki egyébként egy szimpla Heroes rajongó volt 2010-ig aztán a H6 óta már fejlesztő is!
https://soundcloud.com/might_and_magic/ ... -encounter Kijött a Stronghold a 4. frakció zenéje is habár mér az elfeké az 5.-é is fent van. Képek
Egyéb cikkek az alpha verzió kipróbálásról! - Gamespot - nl.hardware.info - tweakers.net - PC Gamer - attackofthefanboy - Millenium - Inside gamer
Egy játékmenet videó németül http://www.buffed.de/Might-und-Magic-He ... t-1154850/
https://mmh7.ubi.com/en/factions/stronghold Itt a 3D-s barbár egységek s a zenéjük jellemzői a népnek. Plusz pár infó azoktól akik kipróbálhatták a játékot, a képességekről szintugráskor, a hátbatámadásról mint új bónusz sebzés a harcban. A Barbár várról stb.
Skillwheel The Skillwheel is my main concern so far. My thoughts about it: • 9 skills + racial are too few on a skillwheel; • 30 skills in total are too many; • 5-6 abilities (perks) per skill are too few; • no internal prerequisites for perks except mastery level; • no external prerequisites at all; • being able to pick all the perks from one skill, and that being a requirement for ultimates, removes a big chunk from the player's decision making, since he'll be able to have everything in the end anyway; • speaking of ultimates, the emphasis on them is too high and players will focus on them too much. This is the reason why I kinda don't agree with them, because I think the ultimate should be your hero's build, not one super powerful skill (or 3 in this case); • if ultimates is the way to go, then make the prerequisites be more varied, rather than concluded to only one skill; • skills don't have a fixed place or an otherwise recognizable pattern (like Might, Magic, Neutral for instance). Players will waste a lot of time searching the positions on the skillwheel of different classes; • perks are hardly recognizable from one another, and mastery levels should be more visible and intuitive, named Novice, Expert, Master, not numbered with 1, 2, 3, to avoid confusion. Also some background pictures/effects for skills would be appreciated, like some leaves falling in the background of the Earth Magic skill (but inactive when the skill or mastery level is unlearned). In short, there's too much Heroes 6 and too little Heroes 5. I really, really hope this is not final and changes can be made. What I do like though is that there are many classes and therefore many skillwheels. I think the idea of skill restriction and mastery restriction is good enough to ensure different builds, playstyles and replayability. I will also provide a picture of what I believe would be an appropriate Skillwheel. I hope you'll get the Heroes 5 feel from it, and also understand the reason why I'd like it that way. Further explanation will be provided on the community when I'll post it there, if anyone will be interested in further reading (also planning to open a debate and do some brainstorming on this way with the community, and find out what the others think a skillwheel should look like).
User Interface The user interface is too big and intrusive. There are certain features that carry over in places where there's no need for them, like the Map UI inside the town. Also I don't like the Circle figure, squares and rectangles are way better. You guys should take a look at the UI of Heroes 3 and try following in its steps.
Stronghold Town Best Townscreen by far, so please work on the others. I love the idea of Tech Tree (even though I expected it to be something else) and also how it was implemented. Rectangles and prerequisites, a good formula that should be followed more often. I also like the fact that there are more encounters in the tree where you have to choose between two buildings, that's really good for player decision making. One thing I would appreciate tho is that you don't streamline it, because I've seen an example where the Wyvern Nest was a prerequisite for the Cyclops Den/Behemoth Lair, while the other option was not - so ofc everyone will undoubtedly build Wyverns 10/10.
Stronghold Creatures I must say, the Stronghold line-up is a jewel. Behemoths are back, Gnolls are back, Wyverns too and the Basilisk is awesome. I don't believe there will be any negative feedback here from anyone, so, congratulations. However, tooltips are missing. I literally couldn't see the Passives and Actives of the creatures, only Primaries. That's really bad and it needs fixing. Heroes 5 did a good job showing creature Bios and explaining abilities, please make tooltips for all creatures so the player would know what his creatures are all about.
Flanking I believe 25% and 50% bonus damage to creatures in melee combat is not good at all. Frankly, I don't know why this is a global mechanic, it should've been tailored for some specific creatures, or included as a passive ability from skills. I don't see how it adds to the game, I can only see how battles will be dances behind everyone's back. Please implement some countermeasures for it like an Intercept mechanic, or make the creatures not change their facing every time they get hit, but just when they retaliate. As it is, I don't really like it.
Adventure map I must admit, it's fairly good. Especially on the first map, which had more green vegetation and water than the other one where the desert was all you could see. The objects are finally not realistic anymore, but symbolic, iconic, and that's how they should be. If the objects end up real size, they'll be too large and so the map will have few of them, eventually making the player feel like he doesn't have anything to do or explore. But when they are smaller, you can have more, and the map feels full with tons of things to do. Also, as much as possible paths or open terrain for heroes to travel on. Resources were a bit abundant, but that's not really an issue considering it can be fixed in the map editor if need be. Also, in regards to the first map - I don't see why there is a 1 month limit because there are already many restrictions, like limited troops, no town, and a hero that respawns and attacks you endlessly. I know the story says 1 month but I don't see the reason to not circumvent that somehow. However, if time limit is essential, then at least show it in the mission objectives. Speaking of which, please make a feature where you can deselect already Completed Quests, so they don't clump up alongside Active Quests in one window.
Hero races and models I liked the goat-like mount of the protagonist, good addition. Would like to see more variety when it comes to the models and races of heroes. For example Angel heroes in Haven, Minotaur heroes in Dungeon, Basilisk riders in Stronghold, etc. Humans riding horses becomes really boring after a while, and with such a big creature pool it would be a waste not to implement more diversity.
Siege mode The combat map in Siege was ridiculous. The walls left little space behind them, so creatures were clustered completely with nowhere to move but outside. Weird. I know it was a build mistake but I really hope the game won't end up having things like that.
The event I had a good time and all seemed to be great. I have no complaints. The people were friendly and receptive to us and our questions, food was good, had enough time to play Stronghold and get an idea about Heroes 7. It's a shame I couldn't play Necropolis though, like I imagined before the event. Also I would've liked Xavier to be there to talk a bit with him ask him some questions. Overall everything was good and I enjoyed myself, too bad it lasted for just one day. Hope there will be a next time.
Örömmel jelenthetem neketek is, hogy bejelentésre került a Might and Magic Heroes VII. megjelenésének dátuma!!! Egy ideje tudjuk, hogy készül már, de eddig még megjelenési dátum és gépigény nem volt. A játék várhatóan 2015. szeptemberében kerül a boltok polcaira, de a gépigénye az átlag felhasználói gépekhez késest véleményem szerint egy kissé magasra sikeredett (persze lehet, hogy ez csak a béta verzióra érvényes és a későbbiekben optimizálnak még valamennyit rajta)... Pontosabbat megtudhattok a fórumunk (http://www.hommm.hu/) Heroes VII-tel foglalkozó topikjában. Itt szeretném megosztani veletek azt az örömhírt is, hogy sikerült szponzori megállapodást kötni a Heroes játékok új magyarországi kiadójával a PlayOn kiadóval. Ennek keretében speciális Heroes VII. csomagok lesznek elérhetőek az oldalunkon. Ez főként a gyűjtői kiadásra vonatkozik, amelyhez a bárhol máshol megvásárolható játék csomagokon felül extra meglepetések lesznek elérhetőek alapáron (pl. póló, pendrive, poszter, stb.). Szóval érdemes lesz nálunk rendelni! (Részletek, előrendelési lehetőség hamarosan!) Természetesen a nálunk rendelők is automatikusan kapni fognak béta kulcsokat a zárt bétához, ami május végén várható. Bővebb információk hamarosan itt és az oldalunk híreiben is és érdemes lesz figyelni majd a JátékRendelés menüpontunkat a speciális csomagok kapcsán. Folyamatosan olvasom a fórumot (csak ritkán írok be), ha kérdésetek lenne tegyétek fel bátran, igyekszem rá mihamarabb válaszolni. Baráti üdv!
magyar nyelven kiadják ? ha nem, akkor tervezitek a házi fordítását ? (:
Eddig minden Heroes-hoz volt, reméljük ehhez is lesz. :)
az oké, hogy volt, de sztem az első háromhoz utólag készült magyarítás, tán a 4-et adták ki magyarul, a 6-ot biztos, az 5 meg jó kérdés.. mintha valamelyik kiegje nem lett volna az...
vagy csak a kieg jött ki magyarul és az alapjáték nem ? már régen volt (:
huh a HoMM4 magyar az szép volt :D ...semmit nem lehetett rátenni, már nem vágom hogy patch, vagy kieg...de botrány volt. :) Maga a fordítás egyébként zseniális volt, semmi kifogás nem lehetett. Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.04.24. 12:52:42
A Heroes of Might & Magic V alapjáték és kiegészítő lemezei is hivatalos magyar fordítással jelent meg annak idején. Egyedül az alapjáték intro és outro videói nem voltak feliratozva, amit viszont én megtettem. :)
Shiwo: Ha minden jól megy, magyar nyelven fog megjelenni, a videók magyar felirattal, ahogy az a VI. rész esetében is történt. Egyébként a IV. rész volt egyedül szinkronos, (a kiegjei feliratosak), az V. és VI. rész és kiegjei felirattal jött, illetve a játékok magyar nyelven. A III. rész ROE alapjátékát és SOD kiegészítőjét MI fordítottuk magyar nyelvre, a II. részhez is van valamilyen magyarosítás, de az nem a mi kezünk munkáját dícséri. Az I. rész pedig csak angolul játszható. Jelentkezem, ha megtudok valamit az Előrendelésről illetve a zárt bétáról (bétakulcsokról). :) Baráti üdv!
Steamen elő lehet rendelni, 40 fontért. Az kb. 16700 Ft, szerintem enyhén túlárazott... Ha megjelenéskor is ennyibe kerül majd, illetve a lemezes verzió is, akkor engem el is felejthetnek, mint vásárlót...
Steamen minden túlárazott megjelenéskor. Példának egy új CoD rész 60 euró boltban meg megkapod egy tízesért. Az hogy nekünk 40 font-al túlárazott nyugaton röhögve kipengetik. Csak hogy megnyugodj mint minden új megjelenés olyan 12k körül lesz.
Uplayen 15 ezer ft körül van a sima és 30 körül a gyűjtői, de steamen és uplay-en minden drágább. Igen kb 10-12 ezer lesz dobozos verzió talán. Hommm.hu-n extrákat lehet majd kapni hozzá pl posztrerek, pólók, pendrive.
No kisebb lesz még a gépigény, de a Térképkészítőnek lehet nagyobb lesz picit mint a játéknak.
Kérdeztem a gépigényről Julien Pirout ezt írta :)
The current system requirements are based in the development version of the game, i.e. unoptimized. I can't say what the final requirements will be, but they should be lower. If your PC could run H6, it should run H7.
Aztán a Celestialheavesn.com-on is megjelent egy hír a gépigényről.
by Kalah After the proposed system requirements for Heroes VII were published, fans reacted somewhat with disbelief, as they were setting the bar very high for players. Essentially, it seemed like you'd need a very powerful computer to be able to play this game. This upset some people and prompted Celestial Heavens to do a short Q&A with Limbic about it.
1. Are the current system requirements for MMH7 finals? Will the fans have to buy new PCs to have any of hope of playing H7?
"Until the very end of the development we will improve the optimization of the title and provide fixes enabling to cover a wider range of setup.
For instance, we did determined the system requirements based on the intermediate version that we are still optimizing a lot. For example: Since then we fixed issues, that were impacting the framerates by more than 50%.
Moreover, since the test were handled on an alpha version, we wanted to be 100% sure not to overpromised on product pages. To do so, the test we ran to fix those recommended requirements were based on the use of the equivalent of an "Ultra" settings mode and not "Medium" one.
We are making a 2015 game and aren’t aiming for high end hardware but if you have a too old setup you might have to upgrade to enjoy the full MMH7 experience."
2. Why post a list of system requirements if the list is not final?
"It is important to know that we have the obligation to share system requirements when we decide to propose a title on a shop. Indeed, those are parts of the minimum required information we need to provide even if the game is not final and unfortunately, we are not supposed to mention them as "provisional".
Current system requirements are the one we fixed for the Beta only (before solving previously mentioned issue) and improvements are to be expected for the final game.
It is too early to know how much we will be able to reduce those requirements but there are still several optimization that weren’t implemented in this beta version to be expected in the future.
3. Will the requirements be the same for using the map editor as for playing the actual game?
Since the map editor is directly based on Unreal 3 Engine software, it will offer thousands and thousands opportunities which also mean that we won’t be able to "optimize" it for all setup as much as the game itself.
At the current time, the editor is greedier in terms of resources and this should also be the case with final release. We will continue to work to improve both of them and allow different settings for both entities to help you better experiment the editor.
We thank Limbic for their time. What do you think?
igazából a térkép-készítőre rágyúrhatnának erősen, mert az még a H6-tal se volt az igazi, pedig már akkor is ígérve volt, hogy "mennyivel könnyebb lesz kezelni, mint az előzőt.."
ha ennek az az ára, hogy nagyobb a gépigénye, azt nem bánom, de legyen "user-friendly" Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.05.04. 22:19:14
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... ements-q-a A gépigényről! Kisebb lesz tehát a végleges játéknál a gépigény mint a bétánál. A Map Editorhoz viszont picivel erősebb gép kell, miért? Hát azért mert lesz benne live játékban való tesztelés is így a szerkesztő mellett a már kész pályán játszva élőben kipróbálhatjátok majd a készített térképeteket elkészítés közben vagy azonnal után.
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/skills-economy-paragon Heroes 7 Paragon és Gazdaság hős skillcsalád értelme van akár gazdaságot erősíteni is erő helyett
Heroes 7 Sötét és Föld mágia hős (skillek) képességek bemutatása https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/skills-dark-earth-magic
Az Earth indításnak csak én érzem dúrvának a Sylanna's Bounty-t? :) A Dark-ból pedig a Face of Fear tetszik. Kicsit szét lehet kapni vele az ellenség rendezettségét.
Úgy néz ki 5-ös szintig fejlődhetnek a Balliszták, katapultok, sátrak, stb. Mindenkinél más kinézetű lesz pl Nővérke a sátor szerepét kapja a Havennél a Sátor meg a Varászlóknál lesz gyógyító.
Üdv Bátor Harcosok!
A H7 bétára kulcsokat várhatóan jövő hét elején fogok kapni. Mindenki, aki jelezte, hogy előrendelné nálunk (még ugyan nem él az előrendelés, mert nincsenek még árak a magyar változatokhoz, de remélhetőleg hamarosan lesznek és akkor kikerül az előrendelés is), fog kapni a kulcsból, ami marad, arra pedig lehet majd jelentkezni. Aki nem bízik a sikerben, az vásárolhat a boltokban (576Kbyte, CDGalaxis és más számítógépes játékokkal foglalkozó oldalak/boltok) egy kis csomagot 100Ft-ért, amelyben benne van a BÉTA kulcs a H7-hez. (Ezt az infót kaptam tegnap a magyarországi kiadótól.) Ez persze csak azoknak megoldás, akiknek a közelükben van ilyen bolt. Szóval türelem, kulcsokat terem! Kösz előre is a türelmeteket! (UBI malmai nem őrölnek túl gyorsan, mint tudjátok...) Baráti üdv!
Tuti 100 Ft? Annyiért én is elsétálok egy boltba. :D
Én úgy döntöttem, hogy most megpróbálom kizárni a bétát és majd csak a végleges játékkal játszani, a béta visszajelzések alapján pedig eldönteni, hogy menjen-e a perorder. :)
Előző résznél úgy éreztem, hogy a sok bétázás miatt kevésbé élveztem a végleges játékot. Ugyanakkor tök jó volt látni, hogy elég sok bétás bugreportom javítva lett. Dilemma, dilemma....
Jaigen, viszont némi gameplay trailer jöhetne már... Talán a holnapi live stream után kapunk valamit.
Nem kell annyit bétázni én se sokat nyomtam H5-H6ot bétát, hogy legyen új is majd, igaz itt csak két frakcióval (Haven és Academy) lehetsz! :D A többi a teljes játékban vár majd.