Remélhetőleg senkinek nem kell bemutatni a Paradox Interactive csapatát, de ha mégis, többek közt hozzájuk fűződik az Europa Universalis sorozat, a Hearts of Iron sorozat, a Cities in Motion 1-2 is. Utóbbinak alapjaira épül ez a játék, ha minden igaz, de most tömegközlekedési szimulátor helyett egy városépítő játékot kapunk.
Inhabit a world where you define the rules. Cities: Skylines invites you to create the city of your dreams in a sprawling landscape dominated by cloud hugging structures and jaw dropping architectural marvels.
Developed by Colossal Order, Cities: Skylines offers sprawling landscapes and maps with endless sandbox gameplay and new ways to expand your city. Key to progression is the ability to influence your city’s policy by incorporating taxation into districts. All this including the ability to mod the game to suit your play style makes this the definitive city building simulation.
You’re only limited by your imagination, so take control and reach for the sky!
Main features:
City policies: Set policies to guide how the city and districts develop over the course of your playthrough. City districts: Personalize city districts with names of your choice for variety and personality. Road building and zoning Unlock buildings and services Taxation: Fine-tuning the city budget and services and setting tax rates to different residential, commercial and industrial levels and controlling what kind of areas are more likely to spawn in the zoned areas Public transportation: Build transport networks throughout the city with buses and metros Outside connections: Make industry and commercial districts flourish with new customers in the neighboring cities Wonders: the ultimate end-game content that the players strive towards Huge maps: Unlock new map tiles with unique possibilities to expand the city Water flow simulation: Add new challenges to water services. Polished visual style and core gameplay Modding tools: Built in feature designed to encourage creative pursuits.
A városépítő szimulátor piac elég szegényes, a játék a Sim City 2013 és a Cities XL vetélytársa lesz, báááár inkább a Cities XL-é, mivel a Sim City mapja sokkal kisebb, és valószínűleg ebben sokkal összetettebb tömegközlekedési rendszer lesz. Majd meglátjuk:) Egy YT kommentben olvastam, hogy 36km x 36km-es lesz a beépíthető terület, de igazából én most hallottam először a játékról, szóval erről nemtudok semmit. Megjelenési dátumot sem találtam még, de a gamescom trailer is csak tegnap lett kirakva. Noss, így kezdésnek ennyi lenne :) Esetleges hibákért elnézést kérnék
Ez lényegében véve a CiM 2 pályaszerkesztője szebb színben. Továbbra is nagyon primitív az útépítési lehetőség, és csak utak vannak meg házak, amiket már ráadásul kétszer eladtak a CiM-ekben. Jelenleg a legjobb városépítő a modokkal telepakolt Cites XL 2012
"Jelenleg a legjobb városépítő a modokkal telepakolt Cites XL 2012"
Kijavították, hogy egy bizonyos lakosságszámnál beakad a játék? Steames platinum verzió van meg és anno ha jól emlékszem iszonyat beakadt a játék egy nagyobb városnál.
Ez eddig egyhangú és kidolgozatlan. Megint olyanok csinálják, akiknek semmilyen urbanisztikai ismeretük nincs. Az látszik a képeken, hogy szabadon álló házakból keretes beépítésű tömbök alakulnak ki. Meg szabadon szabadon álló toronyházak utcafrontra rendezve. Valamiért a játékfejlesztők azt hiszik, hogy egy játék lerogtamozásához csak programozói ismeretekre van szükség, és kb az összes játék itt van elcseszve.
Ne felejtsük el, hogy még mindig ALPHA verzióban van! Ha olyan modtámogatása lesz mint a SC4-nek, akkor ez nem lesz gond szerintem. Egyébként 2015 Q1-re tervezik a megjelenést!
Az a baj, hogy mos már azt várnánk egy városépítőtől, hogy olyan legyen a telekrendszer, mint az új sim cityben, és faltól falig házakkal zárt utcafronttal épüljön be amik tehát lekövetik az utca formáját akkor is ha íves meg így-úgy törik. Illetve sávokból felépíthető utat. Amíg ezt a szintet nem érjük el, addig az összes városépítő csak ismételgeti azt ami már volt.
Pár mondat a térkép méreteiről: a térkép 2x2 km-es szelvényekre van felosztva. Kezdéskor egy 2x2 km-es szelvénnyel indulunk, amelyhez feloldhatunk újabbakat. A térképen összesen 25 szelvény közül választhatunk, egy városhoz összesen 9 ilyen rész csatolható! A játékban nincs régió!
Néha érdemes a Paradox fórumát is nézni. Itt-ott válaszolgatnak a kérdésekre a fejlesztők, vagy más kompetens személyek.
én nem sok értelmét látom ennek a területfeolodozgatásnak. Miért nem adják oda az egész terepet? A másik, hogy azt mondta lesz benne vasút, de én nem látom a vasutat bejönni a térképre sehol.
Én is jobban örülnék, ha egészben megkaphatnánk az egész területet, de inkább legyen így, mint hogy egy mini térképen kelljen építkezni. Ha más nem, ott a csalás lehetősége Gondolom azért, hogy az egész területet zökkenőmentesen beépíthessük kell majd egy jobb képességű gép is, főleg, hogy állítólag itt is minden ember szimulálva lesz. A többi fórumon sokat hiányolják a közepes sűrűségű zónákat és szerintem is belerakhatták volna. Persze lehet, hogy ez még megváltozhat. A mai nap viszont a FB-s oldalukra válaszoltak az egyik kérdezőnek, hogy lesz egy beépített dekorációs eszköz, amivel az üres épületek közti területeket lehet majd lefedni. Gondolom ez valami hasonló lesz a CXL ilyen eszközéhez. Ennek örülök!
Ez csak egy kis kedvcsináló volt az esti adás előtt! Kb. 15 perces volt. Ami tetszett benne, az az volt, hogy figyelnek a részletekre, pl. az autók fékezéskor bólintanak egyet vagy mondjuk az autóba, indulás előtt beszállnak az utasok. Nagyon tetszik! Elnéztem volna még egy ideig! Utoljára szerkesztette: capa07, 2014.10.23. 15:57:51
Nagyon tetszik, pedig még csak alfa, legalábbis azt mondták a streamen a kezelőfelület és a játék...felépítése, úgymond, nagyon simcity-s, de ez nem zavaró szerintem kinézetre viszont egy felturbózott cities in motion 2 nagyon jónak ígérkezik
2 perc körül mekkorát fékez a kukásautó a lámpánál, és utána kemény indiai módszer szerint mindenki egyszerre bemegy a kereszteződésbe és átmegy egymáson. :D
Sajnos csak a megjelenés után kerülnek be a játékba. Nem nagyon értek a programozáshoz, de ha ezt is ugyan az a motor hajtja mint a CiM-et, ráaadásul sok gyárépület van "áthozva" a CiM-ból, nem lehet olyan nehéz dolog megcsinálni. De az is lehet, hogy csak taktikáznak a fejlesztők
Valóban jól néz ki! A Cities in Motion és az új SimCity keveréke. Ami egyelőre nem tetszik, az a zónázásnál a max 4 kocka mélységű telek. Meg kell majd szokni. A másik dolog ami furcsa lehet, de nem rossz dolog, azok a buszvonalak, főleg olyannak, aki még nem próbálta a CiM-t. Ami viszont nagyon tetszik az a kerületek kijelölése és használata, valamint sok potenciált látok a brush tool más területen való használatában: pl. egy erdős táj (fák, bokrok, kövek stb.) "felfestése" egy ecsetvonással. Persze ez csak az én álmom, de hátha...
az a baj, hogy ez a játék nem elég jó. Nem úgy néznek ki benne a városok, ahogy város kinéz, és semmi újítás nincs benne a műfaj többi tagjához képest. Ráadásul még az épületek sem fognak senkit lenyűgözni, mert már kétszer elsütötték a CiM-ekben. A Sim City 4 kapcsán kiderült már, hogy olyan városépítőre lenne igény, amivel különböző városképeket lehet létrehozni. Utoljára szerkesztette: Austin Bailey, 2014.11.28. 03:25:16
"és semmi újítás nincs benne a műfaj többi tagjához képest." Milyen újításra gondolsz? "az épületek sem fognak senkit lenyűgözni, mert már kétszer elsütötték a CiM-ekben." Ez miatt nem aggódnék. Pl. SC4 esetében alig volt valaki, aki használta volna az eredeti épületeket, vagy ne egészítette volna ki más épületekkel.
A városépítés ugyanolyan lesz mint a CiM2-ben, szerintem inkább ez az igazi városépítő, és nem a Simcitiy, lekorlátozott határokkal. Mellesleg a térképet ugye lehet változtatni, ezért többféle arculatú várost lehet létrehozni. Inkább az egyforma épületekkel lesz a baj, remélhetőleg lesznek hozzá modok és akkor ez is orvosolható