Ha már így belementünk a dologba szerintem a Rome őt félkésszen adták ki és mire teljesen kész lett már megjöttek a hunok. Kíváncsi leszek mit hoznak ki a Warhammer böl bár nem szeretem ezt a fantasy világot. Inkább csinálnák meg Game of trons, Elder scrol, gyűrűk ura vagy Might and magice világában... Valamint a nehezedés re csak annyit mondok, hogy énnekem a stratégiai játékok királya a CKII szóval nekem a belpolitika és a beláthatatlan részletesség még mindig hiányzik... De örömmel látom, hogy ebbe az irányba nyit a játék és nem a 10 éveseknek akar kisállatsimogatót készíteni ahogy a játék ipar 80 %.
Megpróbáljuk. De pl én más igényekkel ülök le Total war ozni mint amilyen igényeket ki kíván elégíteni a sega. Azért akarom csökkenteni a fenntartási költséget mert aránytalannak tartom, hogy 1 egység annyi lóvét zabáljon mint egy nagyobb ország költségvetése... Ezek sztyepéi nomád lovasok nem bíborban nevelkedett elkényeztetett pazarló ki ha én nem "Istenek". Ráadásul annyira nem is jobban. Nem fogom most megindokolni miért módolok ha nem érted lehet elkerülte valami a figyelmedet. Valamint élőszóban akármikor leírom
Bizonyára ízlés kérdése, de én például kimondottan szeretem az Attila ok-okozati, viszonylag kevés randomfaktorral és eseménnyel megfűszerezett politikáját az R2 teljes csődje után ezen a területen. Az R2-ét annyira gyűlölöm, hogy még az eredeti megoldást is szívesebben játszanám, amikor egyszer véletlenszerűen kitört a polgárháború, leverted - és ennyi.
Én alapvetően mod nélkül játszok, a saját modjaim leginkább az egységek kinézetén változtatnak, realisztikusabbá teszik őket. Egy modot használok folyamatosan azok közül ami úgymond csalásnak minősül az pedig azt csinálja hogy körönként tétlenség esetén is ad a frakcióvezetőnek influential pontot, ami a politikai akciókhoz kell ugyanis azok nélkül 50 kör múlva jön a káosz, a polgárháború ezt finoman szólva elkúrták, nem kicsit, nagyon. A többi modot ami "olcsósít" meg kedvezőbb building effecteket ad azokat én sem preferálom, amúgy igen róma1 óta játszok a tw szériával majd mindet meg is vettem 1-2 kivételtől eltekintve de számomra a shogun2 óta mindegyik jóval nehezebb mint az elődök amig a medieval 2 ment hardon addig az attilával normálon is vért izzadok legalábbis a kisnépekkel a perzsákkal nem volt nehéz de ugye ott csak meg kell nézni a politikai és gazdasági helyzetüket.
Mod-nélkül meg se próbáljátok? Nekem van vikingekkel (Danes, mert vikingek és mert Ragnar rulez) egy megkezdett végigjátszásom (Witcher 3 kieg, meg Pillars of Eternity kieg miattmost szenetel). Velük akarom majd letolni, meg ha egyszer lesz Magyars akkor talán velük. Csak olvasva a topicot feltünt, hogy ilyen-olyan moddal akarjátok (kevesebbe kerülő egységek, stb). Miért? Miért nem mod nélkül?
Hát róma 2 -höz van sok modding tutorial videó, (többé kevésbé az jó az Attilához is), you tubeon de kizárólag angol nyelven sajnos, mivel én is csak az alapszintet érem el angolból, vagy még azt sem, így sokat kell "guberálnom" mit is kell tulajdonképpen csinálni, de szerencsére van egy kis rutinom mert a medieval2 óta csinálgattam saját felhasználásra egy két egyszerűbb modot. Jelenleg kettő van az Attilához amit készítettem, steamről elérhető.
Igen az elit egységek, hát szerintem ár érték arányban nem sokat érnek, de én azért a játék végére legalább 1 űber hadsereget fenn tudtam tartani mondjuk a sassanidákkal de ugye velük nem túl nehéz, iszonyat gazdaságot lehet velük építeni, nomádokkal nyilván nehezebb, ez miatt nem is szeretem túlságosan a hunokat, inkább a letelepedni képes kis népeket részesítem előnyben. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.10.14. 10:11:11
Nekem az nem probléma ha nem változnak az erőviszonyok. Elit hadsereg a taktikám és lehetetlen kifizetni egy csak és kizárólag Nemesi lovasíjászokból álló hadtestet. Hogyha több földönfutót kell lemészárolnom az soha nem szokott zavarba hozni. Van egy mod( most had ne keressem ki) ahol olcsóbbak és nagyobbak lesznek az egységek, ami nem is lenne probléma de annyit gyártasz amennyit akarsz és ez nálam zavaró... Nekem elég gyenge az angolom úgyhogy bele sem fogtam a modok készítésébe. De ha valakinek van tapasztalata amit szívesen megosztana akkor örömest vágnék bele. Utoljára szerkesztette: Party Hard, 2015.10.13. 22:18:37
Az úgy nem jó ha minden népét lecsökkentjük mert akkor arányosan a gép is többet tart fenn, és úgy az erőviszony ugyanaz marad, ha hunokkal akarsz több egységet egyszerre fenntartani, akkor csak azok fenntartását lenne érdemes lecsökkenteni, a régi totalwarokba az unit stats vagy hasonló nevű fájlba lehetett átszerkeszteni az assembly kittel, az attila egy kicsit másképpen épül fel, és nem találom még egyenlőre hol kell, amúgy meg bírnám csinálni.
Üdv. Az lenne a kérdésem, hogy tud e valaki olyan módrol ami az összes frakció egységeinek a fenntartási költségét csökkenti... Persze ha csak a hunokét az sem gáz. Találtam párat de valahogy a Nemességi lovas íjászok az után is 600 pénz körönként. Ami persze röhelyes
Készítettem a játékhoz próbaképpen egy kis modot, megerősítettem a perzsa nehéz lovasságot, és testőrségeket, valamint két egységnél a küllemen is változtattam egy keveset. (szerintem így jobban átjön a kor pusztító szasszanida lovasságának az érzete)
UI: csak akkor érdemes használni a modot ha a szasszanidák nem az ellenfél :) Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.10.05. 11:51:44
Ja ez így igaz, szerintem többé kevésbé mostanra ért be ez a játék sorozat igazán, csak kár hogy áttértek a fantasy vonalra, egy ww1 tw-nek jobban örültem volna.
De amúgy igazad van hogy baromira élvezetes nomádkodni benne, a great migrators népekkel ezért szeretek jobban játszani, mert nagy szabadságot ad, azt csinálsz amit akarsz lényegében. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.10.03. 12:43:52
A hunoknak voltak városaik is na ebbe ne menjünk bele(mivel ez egy törzsszövetség volt rengeteg féle etnikum előfordult, ezért nem jó hogy a sztereotíp mongol fej a divat a játékban is, a jurtán meg az íjon kívül semmi közük nem volt az európai hunoknak a mongolokhoz)), a róma2 ben meg úgy rémlik a szkíták várost építettek holott azok is nomádok voltak, na igen a történelmi pontatlanság már vele jár a játékkal, de nem is azért szeretjük.
A Hunoknál pont az a lényeg, hogy nem telepednek le, hiszen nomádok :) Jó, Attila tényleg létrehozott valóban egy hátországot a Kárpát-medencében, de én pont azért izgultam rá a játékra, mert vándorló nép van benne. Meg is lepődtem, mikor először elindítottam a játékot, a prologue-gal, és beadta a vizigótokat.
Jó neked hogy sikerült, nekem valahogy ez nem megy, pedig már ráéreztem a gazdasági menedzsmentre is, főleg az alánokkal, a perzsákkal meg rém egyszerű, erős gazdasággal kezdenek viszonylag, az ilyen gyenge lovasságos népeket meg nem szeretem,(nekem űber sokk lovasság kell) a két rómát meg nem is próbáltam mert biztos bitang nehéz főleg a WRE. A hunok jók lennének csak nem szimpik hogy nem tudnak letelepedni.
Az alánokkal én is csupán egy kicsit mentem tovább (Konstantinápoly), így gyakorlatilag az ERE munkáját végeztem (hunok+szasszanida egymástkörbesz*pkodóbanda), azzal a kis plusszal, hogy az ERE-vel ellentétben szinte a nulláról kezdtem, és még őket is meg kellett csapni előtte. :D Az egész játék egy hatalmas mészárszék volt, fél kontinensnyi kiirtott területtel, de talán ez a néhány száz kilométer kellett ahhoz pont, hogy meg tudjam vetni a hátam és éppenhogy behúzzam a kampányt. :)
Alánokkal elfoglaltam a Kárpát-medencét, és gondoltam megpróbálok békében kijönni a szomszédokkal, aki nem akart békét azt kiirtottam :) mentek is szépen a dolgok, amíg meg nem jöttek a hunok vagy nyolc fullos sereggel és kipusztítottak.....amúgy az poén hogy eddig csak a perzsákkal sikerült boldogulnom(na mondjuk ott is vért izzadtam mire eltakarodtak Attiláék), a kis népekkel mindig elsöpörnek a hunok. Lehet túl pepecselős vagyok? Mondjuk én nem szeretek gyorsan terjeszkedni, és lehet az a baj.
Megmondom az őszintét, számomra ez a politika dolog tetszene, ha nem lenne övön alulian nehéz, a greater supportot hogy el bírjam nyomni 25 influential pontra van szükség, de megfigyelésem szerint ez csak akkor jön ha effektíve csak a frakcióvezetővel harcolok, ami azért rizikós és még így is nehezen jönnek a pontok, nélküle meg a helytartóim folyamatosan lázadást szítanak (a szemetek) szóval szégyen nem szégyen, influential moddal játszottam legutóbb, ami tétlenség mellett is 2-5 pontot hoz körönként a frakcióvezetőnek így a greater support 5-10 körönkénti nyomkodásával fenn lehet tartani a politikai stabilitást.
Ez valahol érthető. Ahogy halad előre a játék, a körök úgy egyre inkább elhúzódnak még a legjobb szándék mellett is (értsd: "Nem szarakodok, mert a másiknak is hagyni akarok játékidőt"), és az ember az ideje nagy részében csak ül és nézi a monitort, még akkor is, ha az egyéni csatáknál megosztjátok a sereget. :) Barátommal toltunk vagy száz kört Rome 2-vel, ott az ő körében én pl. a laptopon nézelődtem és olvastam már a végefelé, de végülis a srác megunta, miután a politikai támogatottsága a nullára zuhant és a negatív módosítók csaknem szétszedték az államát. Azért remélem, előbb-utóbb felvesszük a fonalat újra, és mentjük, ami menthető. :D
Hát rájöttem csak ismerőssel jó coop kampányt játszani, 5-10 kör után a random playerek feladják, pedig nagy lehetőségek vannak a coop-ban.
Értem, köszi szépen a választ, amúgy tetszik ez a megoldás, már csak egy stabil partner kéne aki olyan elvetemült mint én aki szinte minden csatát lejátszik
Alapból igen, nézőként vehetsz részt az ütközetben, viszont ilyenkor minden esetben lehetősége van az épp lépőnek neked bármilyen és bármennyi egységet "elajándékozni", akár az egész seregét, akár egy részét. Ezt vissza is ajándékozhatod, és így tovább, az ütközet folyamán kötetlenül. Szóval kölcsönös megbeszélés alapján dől el, hogy ilyenkor mi van, ki mit kap, mit kér, vagy inkább nem akarja a másik egységeit veszélyeztetni és végignézi a harcot. Erre a csere-berére természetesen nincs lehetőség, amikor mindkét frakció képviselteti magát egységgel, függetlenül attól, hogy mondjuk az egyikőtöknek összesen van egy tábornoka és slussz.
Minap próbáltam ki a cooperatív kampányt, jó volt nagyon, csak a random kolléga 10 kör után eltűnt, játszottunk a tíz kör alatt egy olyan csatát amiben mindkettőnk hadserege jelen volt valós időben, mi van olyankor ha az egyikőnk játszik egy valós idejű csatát akkor mi van? 20 percig bámuljuk a körváltást vagy hogy megy ez? Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.09.26. 17:49:56
Sokkal jobb ha kombinálod nehézlovassal, ha csak könyűlovassal mész rizikósabb
Az én kérdésem: Meg lehet tartani hosszútávon régiókat vazallusként? A Hun hadjáratban pl két ilyen régióval kezdesz, de pár kör múlva mindig ledobják a rabláncot, és még csak figyelmeztetést sem kapok róla.
Ha lovas nemzettel vagy, akkor csak lovasíjászt érdemes építeni. Próbáld meg, hogy nem kapcsolod be a skirmish módot, mert szinte a lőtávolság határától elkezdenek a vitézek menekülni az ellenség elöl, de így elég pontatlanok, és csak pazarlódik a nyílvessző. Tarts olyan fél lőtávolságnyi távolságot. Ezzel úgy szívatod széjjel bármelyik gyalogos egységet, hogy ihajj. Egyedül az ellenséges nehézlovasságtól kell tartani, ha elkapnak elég nehezen szabadulsz, és közben persze a könnyűlovasaid szépen hullanak.
Van olyan aki lovas nemzettel van és raidelő játékot nyomat? Ha igen, a lándzsásokat gyalogság nélkül hogy szivatja meg? Mi a taktika? Persze legalább hard szint vagy a feletti nehézségnél.
Szia! Én is csak most kezdtem a játékot, egyenlőre annyit tudok hogy van a vallásokhoz köthető fejlesztések amit pénzért lehet megvenni. Ezt ugyan úgy fejlesztési fánál találod. Plusz van lehetőség választani hogy toleráns vagy e más vallással a területeden vagy nem. Egyenlőre ennyit látok. Meg egy észre vétel, sivatagi nemzeteknek baromi nagy missile block chance-e. :)
Bár megvettem, csak laptop van a seggem alatt egy darabig még, így nem volt lehetőségem kipróbálni, csak YT-videókatn éztem. Viszont a steam leírásai árulkodóak. A "kampánymechanikából" az ugrik be például, hogy két fő vallási ág között választhatsz, ennek kapcsán pedig pár épületed, de néhány egységed is teljesen más lehet, tehát több a szerepe, mint a kultúrának az R2-ben. A hordamechanikát illetőleg azt olvastam, hogy a tanukhid törzs az élelmiszerét városostromokon keresztül szerzi meg. Személyes tapasztalat hinányában nem tudom, ez pontosan hogyan is valósul meg.
Hello. A most megjelent DLC az új népeken kívül milyen érezhető változtatásokat hozott ? New Campaign mechanics. New Horde mechanics. Ezek miben hoztak újat? Valaki próbálta már? köszi.
Velem nem b_sztak ki, mert pont azok a népek a játszhatóak, amik engem érdekelnek, a többi igazából parasztvakítás :)
Meg is lepődtem hogy a legérdekesebbek a játszhatóak, jó a dánok meg a kelták dlc- na bumm, a barbár életérzés a szászokkal is átjön, nem fizetek pluszban egy másik ugyanolyanért.
Jó, kérdés törölve. Most kicsit jobban átnéztem, a tisztségekkel járó bónuszokat, és a magasabb rangú posztok elég korrekt pluszokat adnak. Naná, hogy kellenek.
Egy új nép jött ingyenesen, Lakhmids (valami arabok), de nem nyerték el a tetszésemet, egységeik elég gyengék, 1-2 néz ki jól, előnytelen a politikai helyzetük(a perzsák talpnyalói).
Egy kis pontosítást, ha megengedtek. A lent vázolt rendszer ugyanis az R1-é. :) Emlékeim szerint az Attila két politikai forrása a Dominion és a Control. (ha tévednék, remélem, úgy is tiszta lesz, melyikről beszélek) Az előbbi, ha jól rémlik, egyszerűen azt reprezentálja, hogy a hatalmi pozíciókat betöltő személyek között milyen arányban vannak a te embereid. Egyszerűen megnézed, hogy a családfádon hány ember van, és a bal oldali listában mennyi szerepel a tényleges tisztséget betöltők közt (tehát az "other candidates", akik csak jelöltek, már nem), akik az idegen frakciók emberei. Ezért van az, hogy pl. az ERE nagyon alacsony Dominion-nal indít, hiszen rengeteg hatalmi pozíciót kell betölteni (seregek, flották, provinciális helytartók, urambocsá "tárca nélküli" politikusok), de kezdetben csak a császár és a neje képviseli a családodat, vagy közel csak ők (talán még van egyvalaki, nem emlékszem). A Control már valóban egy elvontabb dolgot jelképez, nagyjából azt, hogy - létszámtól függetlenül - a te frakciód általánosságban milyen befolyással bír az államra. Ebből a kettőből adódik össze a középső, Power sáv, ami egyszerűen a hatalmadat szimbolizálja (jobbanmondva az államban létrejött hatalmi egyensúlyt), jóformán semmi köze nincs az elégedetlenséghez, bár hozadéka már lehet ilyesmi. A "nemesi" elégedetlenség inkább az egyéni tábornokok lojalitásával képezhető le, a "köznépé" pedig a provinciák PO-jával.
Tehát megteheted azt is, hogy elkezded örökbefogadni vagy aktívan kiirtani a konkurrens családokat (ha van szabad családtagod feltölteni a megüresedett posztokat), így a dominion felől közelítve meg a problémát, vagy befolyást szerzel, így a control felől. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2015.09.15. 21:50:50
Látom az új kiegben (Empires of the Sand) új horda mechanikát említenek, de nem részletezik, hogy milyen változásokat jelent. Ha valaki megtalálta ezeket, ne legyen rest beírni az infókat :)
Köszi! Közben magam is rájöttem, csak nem vagyok jó angolból, és néha nehezen hámozom ki mi micsoda és miért van :)
A skála mellett jobbra van egy másik skála, az azt jelenti, hogy mennyire elégedett a nép veled. De gondolom nem ezzel lesz a gond. Hanem a jobb oldali "parlamenti ülésterem" szerű résszel, az azt jelenti, hogy a nemesség mennyire támogat téged. Úgy tudod növelni, hogy egy magas befolyással rendelkező családtaggal támogatókat gyűjtesz (Gather Support, asszem az ököl jel). Azért a középső sáv egyes osztásaira vidd rá az egérmutatót, és olvasd el, hogy az adott százalékon milyen előnyök/hátrányok érik az országodat. Pl ha nagyon magas, akkor csökken a családtagok hűsége, a szaporulat, de magasabb lesz az adó, meg ilyesmi.
Ott ahol a családfát irányítom, ott van középen fent egy skála ami asszem a befolyást jelenti, na az folyamatosan megy át pirosba, hogyan milyen intézkedésekkel lehet a sárgát visszaszaporítani?
Na igen, a nyugat magasról tojik mindenre csak a hamburgerzabálóik boldogok legyenek, amúgy szerintem a tw széria is valamelyest rétegjáték...az amcsiknak bőven elég lenne két játszható nép az Attilában hunok rómaiak oszt csókolom, szerintem a népek és törzsek kusza szövevényében elvesztik a józan itélőképességüket, talán el sem hiszik hogy olyan népek léteztek....
Pedig megtudnák oldani. Adottak a lehetőségek. Creative Assembly is a licensz eladásba bele menne valószínűleg. Csak egyszer kellene megvenni. Azután ontani lehetne a magyar TW játékokat. Honfoglalás, kalandozások, keresztes háborúk, tatárjárás. kiskirályok háborúi, Nagy Lajos háborúzása, Mátyás király hadjáratai, török háborúk, Rákóczi-szabadságharc és 1848-49-es forradalom - mindkét oldalról. Ha netán más ország megvenné. Egyébként kurva elszomorító, hogy a felvásárló piac a legngyobb cenzor is. Mindig a legalacsonyabb iskolázottságú és igényű tömegember igényeit elégítik ki elsősorban. Ezért kevés a tartalom a játékokban. Második világháborús játékokban is csak mindig ugyanaz a pár ország harcol egymás ellen. Az ostoba proli csak annyit jegyez meg, hogy : "vótak a nácikok + a ferdeszeműek, ellenük harcút a komcsi (fuckinputin), angol, dicső hős amerikai és csigazabáló" semmi Románia, Finnország, Magyarország. Középkori játékokban is csak keresztes háború és százéves háború volt. Nemhiába a politika is alsótagozatos vagy érthetetlen jogi nyelven szinten kommunikál a néppel.
Egyetértek mindenben amit leírtál, igen én is minden TW játékot főként magyarokkal játszottam (shogun2-t nem, értelem szerűen), még az empire tw is magyar moddal :) Medieval 2-t meg szétjátszottam :) Az Attila tw pár napja vettem meg, de már kitört a szerelem, pedig még most tanulgatom :)
Valahogy hanyagolják a magyar történelmi játékokat, arra hivatkoznak nem lehetne külföldön ahol a pénzesebb felvásárló piac van értékesíteni, mivel szerintük nem érdekli őket...Attila TW rácáfol erre, a hunokkal vagy azok ellen mindenki szeret játszani :) Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.09.12. 22:20:59
Tudom vannak mohácsi, isaszegi , nándorfehérvári csatákról Medieval II-es motorral forgatott videók. De ezt ugyanúgy meglehetne csinálni a Total War Attilával.
Amennyit a magyar állam elpocsékol pénzt a filmiparba, azt fektethetné ebbe. Úgyis a legtöbb gyerek CoD-ozik, GTA-zik, Minecraft-ozik. Ha már a gép előtt ül és játszik akkor valami tudást fel is szedhetne akarva-akaratlanul. Pc játék egy eszköz is lehetne ez ügyben. Eszköz is a fantázia megjelenítésére, de eszköz is a valós dolgok megjelenítésére is.
1848-as, 1956-os FPS, középkori Magyar királyságban játszódó RPG. Szakaszokra felosztott Total War epizódok a magyar történelemből merítve. Rengeteg script-el, szöveggel stb.
Jó, csak nekem elsődleges ha egy játékban vannak magyarok, vagy lehetnek. Akkor a saját országommal írjam át a játékban lévő történelmet. Medieval I és II ( bár az egy az annyira bonyolult volt és cdt-ző, hogy agybajt kaptam tőle), Empire-ben és Napoleon-ban is ezt tettem. Medieval III-at várom már. Magyar Királyságból -> Magyar-Római Birodalom lesz. Császárság továbbvitele nem az Orosz Cári Birodalomban lesz, hanem a Magyaroknál.
Total War : Attila grafiája, fizikája, motorja alkalmas erre. Nem lenne rossz , ha a magyar állam a teljesen fölösleges filmipar helyett a játékiparba fektetne pénzt. Megvehetné a játék jogait, editorjait és stb.-jeit. És egy magyaroknak szóló Total War szerű játékot dobna össze. Történelem oktatást segítve.
Nem is tudtam, hogy már van magyarítás. Lehet előkéne vennem megint a játékot.
A great migrators népekkel pl. Alánok, le lehet telepedni? Úgy értem városba, mert a hunokkal kezdtem egy játékot de csak kifosztani meg kipusztitani lehet a településeket
Most nézem, hogy rossz totyikna írtam. Aréna kell nekem :D
Nekem azt írta ki a játék hogy nem kompatibilis a moddal
Akinek korábban volt Sega accountja és ott szerzett cuccokat az ezen az oldalon vissza tudja állítani, ha regelt új nem sega-s accot. Nekem így jött vissza 25k arany és pár prém egység. Leváltották azt az account rendszert és maguktól nem migrálhattak adatot csak ha beleegyezel.
Sziasztok!
Akinél fut a játék és pörgeti is a köröket a magyarosításra kellene pár teszt. Rómaiak és Északi népek viszonylatban. Szokatlan, elgépelt, nem passzol stb. szögegeket keresek. Elég a PrintScreen, jöhet ide is vagy mailba. Thnx. Yag.
Fordítókat és tesztelőket keresünk a Total War - Attila c. RTS játék magyarításához,
Követelmények: - Alapfokú angol nyelvtudás. - A TW játékok alapfokú ismerete. - Játékidő - Jó helyesírási és fogalmazási készség. - Kitartás (mert ez nem egy könyü feladat)
Ha kedveled a játékot és szeretsz játszani vele és szívesen részese lennél annak, hogyan születik meg egy komoly Magyarosított játék, amibe beletennéd egyéniséged és a munkádat hogy viszont is lásd az általad belefogalmazottakat akkor jelentkezz az alábbi címen: [email protected]
Támogatók: Edward Szalin Utoljára szerkesztette: szabo15, 2015.07.26. 21:53:38
Igen olyan mint egy gépi sakkjátékos. Direkt volt olyan ahol hadrend változtatásokkal próbáltam megzavarni de reagált mindenre. Vagy csapdát állítottam, mindig jött egy egy lovas felderítő aki megkereste hol vannak az egységeim. Szóval pofás lett. Komolyan kell venni mert, főleg magas értékű generális nagyon rossz tud lenni. Mindent használni kell terepet, létszámfölényt, stb.
Következőnek szerintem az lesz, hogy a WRE-vel kezdek hardon, csak jó lesz először beletanulni a játékba, mielőtt felülök a szopórollerre önszántamból :) A lovas egységek a Sassanidáknál nagyon idegesítőek még mindig, általában neki jóval több van, mint nekem. Egyszer nagyon meglepett, két sereggel mentem neki egy főleg lovasokból álló csapatnak. Az egyik seregem ugye erősítés volt, gyalogosokból állt főleg. Gondoltam, hogy majd szépen bevárom őket a fő seregemmel, aztán ketten nekiugrunk a gépnek. Ő nem így gondolta. A Lovasaival lerohant, és mielőtt reagálni tudtam volna már a fél seregem futott, az erősítés meg félúton sem volt még. Szégyellem magam, de be is töltöttem azt a csatát újra... (azzal indokoltam magamnak, hogy csak a régi gyenge csata ai-hoz voltam szokva, és azt hittem ,itt is hülye lesz a gép. Most megtanultam, hogy a medve nem ember, a lovas nem játék :) ) Utoljára szerkesztette: e98ff, 2015.07.20. 07:53:52
Szerintem ez az a játék ahol beérett a CA évek óta tartó munkája egy fejlett AI összehozására. probáld ki a WRE-t :) Meg fogsz lepődni. Ezt a játékot arra hegyezték ki :) A túlélésért folytatott küzdelem értemet nyer :) Egyik kedvenc cégem lett. Meg is vettem a alien játékukat is.
Elég kihalt a fórum, de azért megosztom a tapasztalataimat a játékról. Most lett csak elég erős gépem hozzá, hogy végre max quality beállításokkal élvezhessem a játékot, püfölöm is már pár napja :) ERE-rel kezdtem, hardon. Az eleje még eléggé könnyű volt, majdnem abba is hagytam a kampányt, annyira lapos volt az első 10 kör. Minden abból áll, hogy búzaföldeket meg szanitálós épületeket húzok fel mindenhova, meg egy kicsit szenvedtem a gótokkal is északon. De aztán jött a feketeleves. Az Assasinidák (tudom, nem így hívják őket) megtámadták az egyik puppet state-emet. Hallelujja, gondoltam, bele is vetettem magam én is a háborúba. Na de a kis genyó rámküldött két fullos sereget, nekem meg csak egy védekezett a határ menti kis városban. El is páholt rendesen.Ellentámadásba is lendültem közben, Konstantináplyból hoztam egy fullos sereget és még valahonnan egy másikat, gondoltam ez elég lesz. Pár körön keresztül ment az adok-kapok, majd az örmények is megjelentek egy fullos sereggel Trapezund mellett. Egy városomat kifosztotta, de amikor a második került volna sorra, akkor a helyi kis maroknyi seregemmel sikerült teljesen szétverni őket. Protipp: A gép sűrűn játssza el, hogy betámad egy kis sereggel, mögé áll egy fullossal, mint erősítés, és a kettő együtt ostromol.Namost, ha megölöd a kis sereg vezérét, akkor az erősítés is megkapja a general dead mínuszt. Ezt kombinálva a tornyok tüzes nyilaival egy hatalmas sereget is simán lehetséges megfuttatni. Egyébként ez volt az a pont, ahol rájöttem, hogy ebben a játékban egy háború tényleg háború. Hosszú körökön keresztül lehet csépelni egymást egy erős ellenféllel, miközben nem kell területet szerezni, lehet fosztogatni is. És az ai előszeretettel fosztja ki azt a települést, ami nem kell neki. Én se vettem el az assassinidák településeit, így is annyi van nekem, hogy nem tudok velük mit kezdeni. Viszont egyelőre akárhány szövetségesét is poroltam el, akárhány full stack csapatát döngöltem a földbe, egyszerűen nem hajlandó békét kötni. Hát, egyelőre ennyi. Megyek is ostromolni egy perzsa települést :)
Ja és a WRE teljesen meghibbant, körök óta azzal zaklat, hogy a puppet state-em akar lenni. Egyszer még 8000 aranyat is felkínált ezért :) Utoljára szerkesztette: e98ff, 2015.07.19. 20:16:22
Ja, a steames accountom: e98ff
Valakinek nincs kedve egy online kampányhoz? Itt az egész nyár, és még soha nem próbáltam a multi kampányt. Itt lenne az ideje :)
Próbálta vki a Cinematic Battle modot? A vanilla játékban elég gyatra a csata közelről nézve, csúszkálnak az emberek, néha ide-oda csapnak egyet, nem is értem. Ez a mod elvileg ezt hivatott javítani, de azért vannak kétségeim.