nekem nagy kedvencem, amit mindenhol szájbarágósan népszerűsíteni, ez a Countdown Vampires, érdekes mert RE klón, ellenben innen származik a hullaégetés!!! :)
oh tényleg,ezt el is felejtettem :D valahogy hangulatosabb volt a zene meg minden,én itt ingame is nagyon hiányolom a zenéket az ebédlős résznél is mikor megjelenik az első zombi,ilyen frusztráló zene volt.most meg csak simán be lötyögött hát nemtom szerintem ezeket kár volt kihagyni:) különben én nem merek vele játszani bevallóm őszintén xd nem az én világom.de nézem a végigjátszást és annyira nem értek az egészből semmit mit miért csinál az ember :D egyébként nekem a kedvencem ebben a stílusban a dino crisis 2 nemrég vettem újra elő psx emuval.abból szívesen látnék egy ilyen remastered-et :)
Érdekességképpen, akit érdekel platformokon a játék, melyiken milyen a játék (nem tudom mennyire fényképez gyengén a PS4 ennek fényében érdemes leszűrni a következtetéseket, de én úgy számítom, hogy 1:1-ben olyan a kifényképezett kép mint élőben játszva (de mindegy más lehetősg nincs). :)
X1-em nincs, ha valaki tudna kifényképezni 3 ilyen beállított képet, akkor azt kitennénk.
Erről a videóról az jutott eszembe, hogy azért ilyen posvány a játékélmény manapság mert, ahogy találóan mondta, egy WC deszka értelmi szintjére lövik be a mai játékokat...
a hangulat nekem mintha kevésbé lenne nyomszató lehet hogy a szarabb grafika miatt tudta hozni de ,sok változást észrevettem,az elején a videóban egy kis réten támadnak a kutyák van 3 fa,régen egy magas fűben sétálgatva támadták meg őket,és többen is voltak.meg kimaradt egy csomó zene is,alig van zene a játékban ami hangulatfokozó.na meg nemtom de keményebb bossfightokra emlékszem :) szerintem kicsit hangulatosabb volt az eredeti
Na, tegnap elkezdtem én is, el is akadtam, aztán rájöttem, hogy volt valami hely, ahová nem mentem fel :) pedig anno sokszor végigvittem.
Mindenesetre tényleg elszoktunk már az ilyen limitált inventorytól, eléggé frusztráló - főleg, hogy egy francos kis hátizsákba beleférne az egész :D A Capcomnak azért mindenesetre elismerésem, nagyon jól sikerült! A hangulat pedig olyan, mint régen. A mai játékok ezt valahogy nem tudják hozni úgy :S
Számomra ez nem nosztalgia, mert soha nem játszottam az eredetivel, de valami hihetetlen élmény volt végigjátszani. Normal fokozaton játszottam (elsőre a legnehezebb amit választhatsz) és nagyon nehéz volt, minden töltény számított. A rejtvények nagyon komolyak voltak, de büszkén mondhatom nem lestem a netről, mindent megfejtettem egyedül. Hatalmas élmény volt ez a játék, ezt minden magát gamer-nek tartó embernek végig kell játszania, ha még nem tette, mert egyszerűen fantasztikus történelmi alkotás.
Ha elsőnek végigvittétek bead egy új menüt, és Hardon srácok 1 támadás egy kutyától pl és ennyi, game over, ez azért kemény. :D
Úgy látom Hard fokozaton teljesen megváltozot a játék, másképpen vannak kicsit a videók, máshol vannak a mentési helyek....:D Vagy én nem értem.
Sheep. 3:50-nél. Na jó ebben igazat adok a tesztelőnek és te is ezért bánkódtál....ez nem lett volna hülyeség elismerem. De ettől független mindent elmond! És hogy OLCSÓN, NOSZTALGIA!
Jó oks, nem szólok bele, megértelek, én mentegetek és sokszor csak azért töltöm be ujra és megyek neki részeknek hogy spóroljak 1 töltényt. :) Még könnyű fokon sincs eleresztve az ember lőszerrel, az eredetiben a régi RE1-ben sokkalta több volt, ennyi lőszer ott hard fokozaton volt kb.
Ja (kisebb eltérésekkel), de a játékmenet is....más közanimációk, meg eszközök. Pl volt egy tag a neten akinek adott egy másfajta shotgunt is Jill-nél nekem meg nem, szóval vannak eltérések.
Itt is merőben más az útvonal és a végkifejlett ha másik hőssel nyomom végig?
Na erről van szó, ezzel nincs is baj, ezért ne gond ha készülnek olyan játékok, mint az FPS-ek, TPS-ek, nem szabad lehurrogni, a "csőjátékokat sem" mert lehet 10 órára de szépen kikapcsolódsz, szórakozol. Amúgy nekem a CoD is ilyen, tudom vannak hibái, de szórakoztat, ezért nem szeretem ha itélkeznek....több műfaj van egymáshoz nem érdemes méregetni őket.
Majdnem igaz, a kamera úgy működik, hogy csak akkor vált, az Alternatív ha megállsz, ha orral egyenessen futsz több kamrán át, akkor nem kell elengedni a kart. :) Jó ezt aláírom nehéz megszokni.
" Nem igazán értem ,hogy miét nem lehetett mindkét karakternek 8-8 férőhelye" Mert akkor még olyan játékok készültek, amik gondolkodásra ,okoskodásra késztették az embereket. Ezt a férőhelyes dolgot te most mai szemmel mondod ahol már mindenki hozzászokott hogy végtelen cuccot lehet felvenni raklap játékban és nem kell agyalni mi hova kell ,mert minden ott van állandóan nálunk.
Én a Resi 4-el csöppentem bele a sorozatba , és nem hiába kb ez a game olyan lesz nekem mint a Dark Souls ,hogy soha nem tudom majd végigjátszani. Lehet végig tudnám (DS soha tuti) de én a játékokkal kikapcsolódni szoktak és nem szeretek gondolkozni, agyalni ,rajzolgatni,hogy most van nálam egy embléma vajon hova lesz jó.
igen kontrollerrel használhatóbb sokkal, de ahh. elszoktam én már ettől a fixkamerás bigyótól, és nem is akarok vele újra megbarátkozni :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2015.01.21. 15:13:02
Hát az valami borzalom, mert ugye az ember alapból olyan ,hogy mikor a kamera vált te is váltasz az irányon, na ennek itt ugye az a vége, hogy szépen visszafordul és visszamegy oda ahonnan jött és amíg az agyad nem áll át ,hogy ja most mi van addig ez megy akár 2x 3x is. Kontrollerrel lehet, hogy más ,de billel borzasztó. De engem leginkább a kevés tárhely idegesít, elindulsz valamerre, útközben találsz 2 tárgyat és már tele vagy, mehet vissza lepakolni és újra kezdeni a sétát, majd út közben eljutsz valahova ahova pont az előbb lerakott tárgy kell, na megint vissza és ez így megy a végtelenségig. Nem igazán értem ,hogy miét nem lehetett mindkét karakternek 8-8 férőhelye. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.01.21. 15:13:29
ugyanez, Mikor megláttam nagyon megörültem, mondom de jó lesz végre ezt is végigtolom (nekem anno kimaradt az első, a másodikkal kezdtem) Aztán kb 1 óra után rájöttem hogy nekem ehhez már se idegem, se türelmem, illetve a kamerakezelés SZÁMOMRA mai szemmel használhatatlan. :)
Én is azon sokak közül való vagyok akiknek a negyedik rész volt az első rezijük. Szerettem a hatodik részt is nagyon, még no hope-on is végigvittük coopba.. és azt hiszem most van itt a legjobb idő hogy kipróbáljam az első részt is :)
Hányszor írjam még le neked, hogy én is végigjátszottam régen a játékot, ahogy az összes többi részt is ami PC-re kijött, ahogy a SH részeket is, és az Alone szériát is.
Így van, teljesen változatos a játék, több helyszínen fogsz mászkálni. A kis inventory-ban pont az a lényeg, hogy nem vigyél 600 fajta fegyvert. Gondolkodj előre, tervezz, ha meg elfogy a hely, be kell tolnod egy kis gyógynövényt vagy keresned kell a ládát amibe bele kell pakolni és közben sohasem tudod mibe botlasz. Így soha nem lesz biztonság érzeted, mert ki vagy szolgáltatva minden pillanatban. Majd később a huntereknél lesz vakarózás, amikor 2 tárat is ki fogsz lőni, na akkor lesz helyed. :D
Jó nézd én étem mire akarsz célozni, de hidd el nyugodtan ez nem ilyen egyszerű, ahogy végigvitted 1x megbeszéljük, nem unalmas futkosás hidd el, közben mennek az események, nem csak annyi hogy a jááték végéig futni kell összevissza. :) Változatos lesz a gém.
Labirintusos téma kinek tetszik? Persze ezt mondom lehet neked az újabbak azokhoz szoktál tetszenek, de n utálom ha nem kell használni a fejem, meg van egy amúgy még ha ide-oda bemehetsz cső egyirányú pálya, de a Zero-ban sem egyirányú minden, max az elején a vonat.
Amúgy a kastély után lesznek egyszerűbb felépítésű helyek ám. :)
Én csak annyi mondok ez SH ez horror, így ahogy van, van atmoszfére, most lehet kukacoskodni, nem minden tetzshet mindenkinek, de 1x azért told le szerintem, megéri... :)
Nem értitek, nem az a gondom ,hogy elmész valahova felveszed majd visszamész és kinyitod a 3 másik ajtót, vagy meghúzod a kart és 2 szobával odébb történik valami, hanem, hogy a kevés inv. miatt kell oda-vissza mászkálni, a kettő nagyon nem ugyanaz. Mert így egy csomó felesleges séta van, aminek totál semmi értelme.
Ja és egyébként, meg inkább a 2. részt kellett volna HDRemasterezni :) Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.01.20. 22:52:40
Jó nyilván elsőre nem 2-3 óra de érted miről beszélek, a játék nagy része a kevés helyből adódó oda-vissza kocogás. Az, hogy melyik kulcs hova jó megjegyzi az ember, legalábbis nekem megy, ha nem is pontosan de kb. inkább az a gond mikor valamit nem veszel észre és keresed a továbbjutást csak kihagytál egy felvehető tárgyat vagy akármit. Másik meg, hogy nem mindenkinek jön be a labirintusosdi, ezért tetszett pl. a Zero mert ott kevesebb volt az ilyen backtrack és az útvesztő.
Kösz, olvasni én is tudok :) Mondjuk nyilván nem fogom hardon kezdeni, hogy kapjak 2 tárat az egész játékra :)
Tudod 2 féle van a nyitottabb világú játékok, vagy a RE-5-6 melyben csak mész egyenesen. Értem, téged dühít, de akkor azért mert nem érdekel ez a játék, attól tény hogy ez az igazi RE és a tényleges SH stíus, a RE4-től meg csak akció-horror max. :) Lehet neked az áll közelebb ezért nem tetszik ennyire.
Sőtt ha jobban kicsit most félreteszed az előítéleteidet, hidd el, ha megoldasz pár rejtvényt, eljutsz pár helyre a játékban szerintem beránt a játék hangulata téged is, csak meg kell picit küzdened a zombikkal, nem rpg-vel fejbekúrni futás közben. :)
Pontosan, ez nem értelmetlen futkosás, hanem keresni kell, és belehúz a játék ebbe a keresgélésbe, meg most kaptam egy kulcsot megnézem miket nyit ki, nem sorrendben lesznek az ajtók ugye.
Itt nem fog értelmetlennek hatni, meg a para is rátesz egy lapáttal. Max akkor lesz dühítő mikor nyitva az egész kastély, és nem tudo már hogy mihez kéne kezdeni.
Meg bevallom kellene kis tapasztalat az új játkosoknak miképpen lehet felismerni ha egy helyen kell és lehet valamit használni.
Mert van jellegzetessége ezeknek a dolgoknak, helyeknek...ahol később valamit kell majd csinálni.
A térkép segít, ha egy szoba PIROS ott még nem végeztel teljesen! Ami kék, abban max növény vagy egyébb tárgy van ami nem fontos a továbbjutáshoz!
Persze, én is azért írtam, hogy a fiatalok, vagy azon gémerek, akik még nem találkoztak ezzel a stílussal. Biztos, hogy van rengeteg ember, aki anno végigélvezte a Dune 2-t, meg a Lemmingset, és sorolhatnám, de most találkozik először a régi klasszikus Alone in The Dark - Resident Evil survivor horrorral. Nincs is ezzel semmi baj, sőt, törvényszerű.
Csak vicces látni, hogy mennyire meglepi az embereket az old school mechanizmus :)
Hát te ezt gondolod csak. :) A játék 2:30 óra alatt kb akkor teljesíthető ha betanulod mi merre van és futsz ész nélkül a zombikat kikerülve. Ez a 2:30 óra akkor tömény 10 akkora területen zajlik kb mint egy mai normál esetben 5-7 órás RE.
Itt nem attól lesz hosszú a játék, hogy 10x annyi csőbe kell előrefelé végigmenned, hanem igen amikor a házba mászkálsz, mert nagy terület van és rengeteg szoba, és ez csak a kastély, hol van még a többi terület? Nem a kastély csak a játék, közbe eljutsz más területekre is. Itt használnod kell az eszedet is, és látod ez a survival horror, nem a RE ....... 200 tárhellyel, meg 4 féle lőfegyverel.
Ha nincs helyed? lesz doboz, a doboz max az első pár 30-40 percig nincs, de a játék úgy van készitve hogy fel tudj mindent szedni éppen amire szükséged lesz, ha nem akkor az növény vagy lőszer, amiket szépen el kell használni. De nem para mert lesz sok belőle.
A 3. fokozat a legkönynebb, és a legfelső 1-es a HARD ha netán újra mennél.
Mindenképpen a 3.-ason kezd mert különben beledöglesz a játékba. Így is azért elkapnak párszor.
Én is végigtoltam Chrissel de bennem soha nem az fogalmazódott meg, hogy " nem fogok oda-vissza rohangálni értelmetlenül" hanem élveztem a játékot, az atmoszférát amit adott és nem volt soha ilyen érzetem de igazad van, nem vagyunk egyformák.
Sohasem felejtem el, mikor nem volt net és nem tudtunk youtube vidók alapján továbbjutni egy adott játékban, napokat vártunk míg valaki elárulta a "titkot" vagy magunknak kellett rájönni. Napokat szenvedtünk vele.
Én is végigjátszottam anno de trógerság ,hogy Chrissel 2-vel kevesebb helyed van, pedig rajta is van 66 zseb. Asszem kezdem is előröl, nem fogok emiatt 2x annyit oda-vissza rohangálni értelmetlenül. Ettől nem lesz nehezebb egy játék, csak sokkal hosszabb, mert a játék 90%-át az oda-vissza rohangálás teszi ki. Ha ezt levesszük marad egy 2-3 órás kaland. Amúgy pont azért akartam Chrissel, mert régen Jillel vittem végig de asszem ez most is elmarad. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.01.20. 22:36:04
ja és tegyük hozzá, a fiatal szó az nem korra értendő, mert nem mindenki gyerekkorban kezdi. Ez alatt azt kell érteni sértődés nélkül, hogy amikor elkezdték a játékot sokan.
Igen, de valahol átérzem azt amit érezhetnek most, nem egyszerű, nem az ő hibájuk, hanem az ipar tette ezt.
Csak igen, ilyenkor azt aminek értéke van sokan furcsa látni hogy a mai egyszerű játékok alá rendelnek, holot, mikor valaki manapság sír hogy buta konzolos játékok, meg causal ipar, meg qte! Akkor a tudtukon kívül EZT A KORSZAKOT SÍRJÁK VISSZA csak nem tudnak róla. :)
Használni kell a buksit. Értelem szerint ha adott bizonyos számú hely de nem férnek el a cuccaid, akkor valamit le kell tenned. Ettől lesz nehezebb. Anno ps1-en mi is így oldottuk meg. Hajrá
Hát oda előbb el is kellene jutnom :) Amúgy lehet jobb lenne előröl kezdeni az a 2 plusz hely sokat számít, utálom mikor ilyen hülyeségek miatt kell visszarohangálni.
Hát a pajzsot tedd vissza a helyére. akkor lesz hely a kulcsnak, az üvegdarab meg ráért volna, de megoldható így is, hidd el elég. :)
Ne kezd ezért újra, ha kell megmondom hol van láda, a kastély alsó szintjein van, jobbra és balra is 1-1 Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.01.20. 22:22:27
6 hely hol elég? Mikor alapból 1 a kés, 1 a pisztoly, 1 a tár és még egy meg a tinta, marad 2, amit kitöltött a kék kristály meg a pajzs, és most nézek, mint a hülye, hogy a kulcsot meg nem tudom felvenni.
Hidd el elég kell hogy legyen, a növényeket csak akkor vedd fel ha kell, akkro tuti marad hely, az elején ne akarj mindent magaddal cipelni csak lőszert meg kulcstárgyakat. :)
Persze, de valahol pont erről beszélek. Az eredeti egy db. cédén jött ki anno, tehát olyan 8-900 megánál többet nem foglalhatott installálás után. Ez nyilván nem összehasonlítási alap, igaz, hiszen itt gyakorlatilag ráncfelvarrtak mindent - nagyon, nagyon korrektül, hozzáteszem-, de ez akkor sem egy hd full 3d cím, ha belegondolok, hogy a Shadow of Mordor, az Evil Within és egyébb mostani AAA játékok foglalnak 30-40 gigát, akkor itt a 20-at nagyon nem értem. Elfér a kosárban, nem arról van szó, csak nagyon meglepett.