Ahogy a közelben lévő fejecske elmondta. Csiga módon. Magyarán lassan, nagyon lassan kell befelé haladni. Két lépés között várj néhány másodpercet és így haladj befelé, szépen araszolva. Kijárat meg kettő is lesz onnan, az egyik amin bemész, a másik ami a második terület ÉNY-i részére visz majd ki. :)
Van iránytű (a kastélyban lesz majd átkozott is belőle amire nagy nagy szükség lesz) és van timepeace nevezetű óra, ami ugyanolyan formájú tárgy. Elég ha benn van az inventory-ban és egy jobb klikk rá amivel megmondja az időt illetve pihenéskor ez hozza elő a kis nap és hold szimbólumokat amik 12-12 kis pöttyel egyetemben vándorolnak körbe.
A crystal mineshez hogy lehet lejutni? Becsukódik az a ládzsás ajtó Nem tudom mi az a HUD de ott se voltam még. mert a teleportja nem aktív. Meg a Piramisba se tudom mi kell csak sejtem valami a temetőből. Lent a könyvtárba (archives) ha összeszedsz 4 szobrot ott kapsz egy pergament ami fordít vagy 6 szót ebből a fura nyelvből.
nem, még semmilyen szobrokkal nem találkoztam. csak láttam pár helyen a szöveget és érdekelt,hogy lesz e hozzá valami segítség, de így akkor most hagyom ezeket a feladványokat.
Van egy nyelve a játéknak az egy tekercsen van és ilyen irányszavakat tartalmaz. Nem véletlenül kis szobrokat gyűjtögetsz ? (mert ott még nem kell tudnod).
amik vannak furcsa feliratok néhány dungeon-ben, jellemzően valamilyen feladvány előtt, azokhoz lesz clue, vagy kezdjem el magamtól dekódolni?
az is van :) és azt még korábban találtam. Utoljára szerkesztette: sirdond, 2014.10.24. 12:00:07
Nektek van órátok a játékban (pihenéskor nap hold) ? Nekem nincs, úgy kellett pontosan 6 órát várnia kriptában valamire hogy nem is volt órám. Továbbra is eltúlzottan nehéznek tartom a feladatokat de legalább a halfogás bejött, nem haltam éhen, de a progi is égetteti velünk rendesen.
Igen azért azt ne felejtsük el hogy ez saját motor volt , első részt 4 en írták !!! nem megvettek egy valve vagy hasonlót hanem megtanulták a 3D motort elsőnél még csak tanulták most ért be A hasonló kategóriás Might & Magic X. milyen durva akadásokat produkált. vagy hogy a Wasteland 2 sem mert saját motrot bevállalni. Direct X 9 óta a Microsoft kivette a a Mash loadert a directx ekből ezzel nagyjából is halálra ítélte a kis garázs projekteket. Kell 2-4 év mire egy programozó csapat összeérik és felnő a feladathoz. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.23. 18:41:51
tegnap kezdtem el a játékot,durván 7 órát játszottam eddig,de nagyon jó! sokkal jobb,mint az első rész volt, nem gondoltam volna,hogy ennyire sikerül javítani a játékélményt az elsőhöz képest.
Ezért kell mindenkinek a játék elején beválasztani az endurance-ot. Az 25%-al csökkenti a kajaigényt (lassabban éhezik meg a delikvens). Egyébként meg van kaja dögivel, de legalább is én még nem tudtam kifogyni belőle. Eléggé leapasztani már sikerült a kajamennyiséget, mert folyamatosan igyekeztem 80-100%-on tartani a jóllakottságukat, de ez nem fontos. Meg mindig találtam elszórva minden pályán felszedhető kaját.
A Warg-okból szinte mindig esik ki hús, teknősökből is, ahol meg teknős akad szinte mindig találni tojást is szétszórva. Sajt és gyümölcs is sok található, meg szétszórva nem kevés egyéb kaja (szalámi, kenyerek és egyéb kaják, gombák az erdőben - nem a vörös fekete, az alkimista alapanyag a gyógyító löttyökhöz) van a játékban. Plusz ha kifogynál, akkor írtam már, hogy irány a víz és tessék elkapni a halakat (klikkelj rájuk) mikor pont előtted vannak a képernyőn. A folyó tele van velük, lehet begyűjteni őket. Plusz akad majd még más víz alatti hely is ahol beléjük futhatsz és elkapdoshatod őket.
A csapatodnak meg nem kell maximumra tömött állapotban leledzenie. Elég ha akkor kajálnak mikor ezt jelzik és akkor is elég nekik egy adag kaja. Plusz a gyógyulás elsődleges forrása ne az alvás legyen, mert úgy gyorsan megéheznek a népek. Amennyiben nem kapcsoltad be az egyszer használatos kristály opciót úgy pár percenként lehet nyugodtan használni a pályákon található nagy kék kristályokat erre a célra.
Extraként pedig található a játékban olyan nyaklánc, amit viselve a hordozója nem problémázik ha éhes és nem is terhelhető túl.
Bolt nem volt az első részben sem, ahogy a játék alapjául szolgáló elődökben sem. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.23. 18:04:49
Ti ellátmányt honnan a manóból szereztek ? Éhenhalnak az embereim lent a katakombákba... Eddig volt tengerpart duplakajás teknősökkel meg a nagy zöld gyógyító kristály De így a temetőben már se ehető ellenfél ( jó ezt megértem) se gyógyulós hely nincs, ezek az éjszakai élőholt támadások meg lemerítik csapatot. Nehéz a minotaurusz etetése:) Hiányzik a játékból egy bolt ahol a sok vacakot leadhatná az ember és kis kaja 'pósön' feltöltődne... Gondoltam kimegyek a tengerpartra de nem termelődnek újra a lények se... ÉHE ZEMM Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.23. 17:51:35
A 3 teleport (már amik a kapcsolótól 3 irányban vannak) esetében egy turnus alatt kell beledobálni mind a 3 teleportba 1-1 tárgyat amíg nyitva a kapu. Ha nem sikerül azt észreveszed, mert a negyedik zárt kapu nem nyílik ki. Ekkor lehet menni összeszedni a cuccokat a földről amiket nem sikerült időben bedobni. Amikor meg ráállsz újra a kapcsolóra, akkor a csapatod mögött megjelenik a sikeresen bedobott cuccok mindegyike, mert visszateleportálja azokat hozzád a program. Magyarán tegyél mindenki kezébe hajító cuccot és szép sorban egymás után mind a 3 teleportba dobj be 1-1 tárgyat. Ennyi a dolog nyitja. Így kinyílik a kapu és mehetsz be a kőfejhez ami elmondja hogyan juss be a negyedik elem szentélyébe.
A vázás buli még egyszerűbb, szintén időzítést igényel. Mikor ráállsz a kapcsolóra, akkor vált a teleport. Eldobsz a teleport irányába egy hajítófegyvert, majd mikor odaért a teleporthoz gyorsan ráállsz a kapcsolóra és váltasz, így tudod irányítani a lövedék útját, hogy az majd szépen leamortizálja a láda/váza halmot. Ha tiszta az út a teleport előtt, tehát ott már nincs egy akadály sem, akkor oldalt meghúzod a kart, aminek hatására egy lövedék csapódik be a teleport előtti vacakba és ez zárja az egyik csapóajtót, így haladhatsz majd tovább. Tehát megnézed mit csinál a kapcsoló amikor ráállsz, megnézed mit befolyásol és ennek megfelelően időzítve cselekszel. Ha a hajítófegyvert nem tudod szemmel követni akkor lőj ki egy tűzlabdát és nézd hogyan halad és mi történik mikor eléri a teleportmezőt.
Nem egy erre alapuló nyitórendszer lesz még a játékban, szóval itt elsajátíthatod a használatát.
Csapóajtók és vermek esetében meg használd a játék korai szakaszában megtalált kötelet. Mire ide elérsz már 2 is van belőle. Ekkor sérülés nélkül lejuthatsz a kérdéses helyekre. Ebben a játékban pedig minden ilyen helyre le kell menni, mert mindig van ott is felfedezni való dolog.
Jól összetörtem és lett egy zárnyitó készletem, nem nagy deal volt :)
Igen eleinte én is ládákba halmoztam mindent, aminek sok értelme nincs, néha nehezéknek jó taposókapcsolóra, sok balta pajzs mind kuka. Csak a növényeket érdemes gyűteni és bárkivel felvenni a alkímiát hogy legalább élet meg mana potiont tudj csinálni. Nem nagyon értem a dobálósat a temetőbe, dobócsillagokat dobáltam bele a 3 időre nyíló teleportba de semmi nem történt. A sor lyuknál se nagyon, csak a vázák törtek össze, úgy látom le kell esnem a lyukakba hátha van ott valami...
Bármit eldobálhatsz, és minden ott marad ahová letetted. Bármikor visszatérhetsz érte. De egyébként majd lehet találni kismillió ládát, meg zsákot amikbe lehet rámolni, így nem fogysz majd ki a helyből. Persze sok mindent valóban felesleges cipelni. Kulcsok, lock-pick, fáklya, kötél, sok kaja, italok, pár kő, hogy legyen mivel lesúlyozni bizonyos kapcsolókat meg dobálózni velük ahol kell. Ja és persze alkimista alapanyagok is legyenek a csapat alkimistájánál. Legjobb ha egy zsákba teszi ő ezeket. Így oda spawn-ol az adott lépésmennyiségenként általa generált plusz alapanyag is.
Ha kevés a kaja, akkor irány a víz. Ott lehet elég sok halat fogni, illetve ahogy halad előre az ember, úgy a régebbi területekre érkezhetnek új áldozatok (szörnyek) akikből lehet még kaját vagy egyéb dolgot szerezni.
Ha nem emberekből álló csapattal zúzol, akkor érdemes tudni, hogy bizonyos kaják nem csak kajaként funkcionálnak egyes fajoknál. Például a horned fruit a rovarokra erősítőleg hat. Az első három gyümölcs elfogyasztása után kap egy bónusz tulajdonság pontot valamelyik tulajdonságára. A következő pontot 4 újabb gyümölcs elfogyasztása után kapja, majd 5 újabb után megint egyet. Ugyanez a helyzet a ratling és sajt kapcsán vagy a teknőc tojás és gyíkember viszonylatában. A minotaurusznak elméletileg kéne kapnia nyers húsok fogyasztásáért erő bónuszt, de valamiért nem kap.
kérdés: azok a dolgok amikre már nincs szükség (fegyver amit úgyse használunk, tekercs amiről már tudjuk a varázslatot) el lehet csak úgy dobálni ,hogy ne foglalja a helyet? vagy ha lepakoljuk egy adott négyzetre mindet ami nem kell az ott fog maradni? (mert később hátha mégis?)
Magába a temetőbe simán átmész, csak annak belső részére kell a nagy kapun áthaladnod ami alapból zárva van. Az archives-ban találod meg a bejutáshoz szükséges instrukciókat. 3 különböző levélben van leírva a dolog mikéntje (a lépések/irányok, hogy merre kell tologatni azt a jókora követ). Egész pontosan abban a teremben, ami tele van lépésre aktiválódó kapcsolókkal. Ott van két zárt ajtó is. Egy raktár meg maga az archive. Mindkettő mellett leírásra került az instrukció, milyen sorrendben melyik mezőre kell lépni ahhoz, hogy az adott ajtó kinyíljon. Maga a terem pedig a sewer-be nyíló lépcső szintjén van a romos terület harmadik alsó szintjén.
A sírok kifosztását már említettem, azok mindig tartalmaznak valamit.
A temetőhöz meg egy jó tanács. Halmozz fel dobófegyvereket/köveket, mert szükség lesz rájuk. Mást is el lehet ugyan dobni, de az csak 2 mezőt repül, neked viszont majd olyanok kellenek amik 3-ra szállnak. Erre dobófegyverek, kövek és nyílvesszők/számszeríjvesszők képesek csak.
Hogy jutunk be a temetőbe? Valami tekercset emleget az archievementbe , szóval ne ezt írjátok hanem hogy hogy :) Jaj végre rájöttem hol használható az ásó tutira, hát a sírokon. Igaz nem mindig tárgyat dob :) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.23. 09:33:23
A gold key-ek bárhol felhasználhatóak ahová gold key kell. Mivel számuk erősen limitált és sokkal több gold key-es ajtó van mint amennyi gold key, így bizony neked kell döntened hol használod fel és miért az ilyen kulcsokat, amik mindig valami ritkább cucchoz adnak hozzáférést (ital, nem common öltözék, átlagnál erősebb vagy speciális fegyver, könyv és némelyik lerakatban akad még mellettük hétköznapi cucc is)...
damojian: Arra a szigetecskére (ami az air shrine-t rejti) a bejutást egy kőfej mondja el neked a cemetery-ben.
A kötél fontos dolog. Tartsa magánál egy karakter a kezében így ha egy lyukhoz érsz, jobb klikk rajta és lemászik sérülés nélkül a csapat ahelyett, hogy leesne és sérülne. Nem muszáj persze kézbe adni, tartható az inventory-ban is, csak akkor azt kell megnyitni és ott használni, majd leérkezés után bezárni az ablakot.
Teleport majd a cemetery-n belülről lesz aktiválható az ott található kulccsal, míg az utolsó majd a sewer feletti területről lesz bekapcsolható szintén egy ott fellelhető kulccsal.
Mi az a kígyóbűvölő szett? A piramisba bejutáshoz egy tárgyat kell elhozni a bog-ból egy ott használható, csak ott szükséges kulcs felhasználásával. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.23. 09:22:51
Aha most jutottam a cahce hoz én is el is pazaroltam egyből 2 arany kulcsot, ezek szerint a kulcsok csak ayagukban térnek el egymástól de bárhol felhasználható az ugyanolyan. Azok csak sima ruhák bent. Bár ha van egy kis eszem megnézem mind és nem pazarolom el egyből mert tekercset megnézve tudtam volna varázsolni tekercs nélkül is. A híd alatt egy ládában közel van egy aranykulcs ha érdekel... Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.23. 02:07:37
Csak ne felejtsétek el míg megkérdezem majd :) SaGa Jr írt a teljes végigjátszásról #40
Sikerült rájönnöm a kazamatákban lévő holo-híd bekapcsolására, és a kulcs mivel megvolt bejutottam az Archivesbe, itt lesz a megoldás a cemetery kapujához, ezt egy buddhafejtől tudom :)
Elakadtam Sleet Islandnál, pontosabban nem tudok sehogy sem bejutni a középső szigetre, státuszom kb ott tart hogy 4 kő összeszedve megkreáltam belőle egy tűzgömböt, Forgotten rivernél ment az első buddha kezébe, utána összeraktam a zöld éterű gömböt azt is beraktam egy buddha kezébe...A the hubnál még csak a shipwreck és a Bog aktív, voltam cemeteryben és a kazamatákban, de egyszerűen nem találom a továbbjutás következő puzzle darabját.A cash -ben lehet a kígyóbűvölő szettjét kellett volna választanom ??? Ez mit takart volna, fontos a kötél vhol ? Van köze a piramisba jutáshoz ??? Hát így ennyi jut eszembe előre is köszönöm a helpet...
Üdv
Ezt nem hinném, hogy így lenne, azaz kétlem, hogy teljesen véletlenszerűen generálódna a tartalom minden nyitáskor. Ráadásul a kérdéses helyen nem láda volt hanem egy kristály a földön (zöld színű) meg egy ruha szett egy darabja egy fali tartóban, így nem hinném, hogy a cucc egy visszatöltéstől megváltozna.
Ahogy olvasgatom a hivatalos fórumot, elég változatos hol és milyen ruhadarabot lehet találni, már ami nem fix (elég sok cucc, különösen a legerősebbek, mint mondjuk a meteor szett elemei, mindig ugyanott lesznek, ahogy az epic tárgyak is mint amilyen mondjuk Bane vagy a spéci neves kalapács). Ez a szurkáló csapda melletti szobában lévő esetben (amiről ugye most szó van), volt akinél szintén a varázsló satyekot jelentette, de volt akinek például egy crystal armor darab volt ott, megint másnak egy harmadik ruhacsomag egy darabja (mirror szett egy darabja). Ez szerintem akkor fixálódik mikor belépsz a területre először aztán a visszatöltögetés már nem változtat a dolgon. Hasonló eltérést tapasztaltam például a crystal mine egyik nehezen megközelíthető kiszögellésén található felszedhető cucc esetében, ami első végigjátszásomnál például egy lock-pick mellett a mirror armor szett sapkáját jelentette, most meg a crystal gatyó volt ott.
Ugyanígy valamikor ekkor (tehát a területre történő első belépéskor, ha csak nem a játék indításakor amit azért szintén nem zárnék ki teljesen) dőlhet el, hogy egy láda mimic lesz vagy normális láda. Első játékomban kiásott/megtalált ládák egy része most például mimic lett és így fel sem került a térképre mint megtalált láda, míg a korábbinál mimic-ként megjelent ládák némelyike helyére most fix láda került.
Egy Rouge csizma van bent csak azért írtam hogy prezentáljam a játék nehézségét : Old School Hardcore
Itass speed potion-t a srácaiddal, úgy egy kicsit gyorsabban mozognak és gyorsabban harcolnak (ez itt nem téma de nem árt tudni). Emellett mégiscsak egy secret helyet nyit meg a kapcsoló (egy darab egyszer használatos kristály meg valami egyéb cucc van ott), ha arra hajtasz akkor vállald be a sérülést a csapatodnak a nyitáshoz. Nem ez az egyetlen ilyen hely, lesz még hasonló csapdás helyen, ami sokkal de sokkal nagyobb, hasonló rejtett kapcsoló ami egy titkos helyet nyit meg.
Az ethereal blade esetében rosszul emlékeztem, az a cemetery-ben lesz a föld alatti részen, nem a bog-ban. Ja és a penge csak az ilyen más módon sebezhetetlen dögöket tudja károsítani, minden más ellen hatástalan. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.22. 15:05:17
SaGa Jr írta: "az alsóhoz meg egy kapcsoló nyitja a bejáratot, amit a pengés csapda részen találsz meg (amit mivel végigjártál, csak a szemedet nem verte csak ki). "
Csak a realitás miatt egy futópengével ellátott területen kell végigrohanni lenyomva 3 gombot időre, amiben ha felérsz súrolja a hátad a penge, no ide rakott a játék egy TITKOS kapcsolót !!! amit nekem észre kellett volna vennem :)))))))))) ez nagyon kész...
Olyanokból (zöld röpködő cuccok, de lesz más színűben is ne aggódj) lesz még nem kevés. Ellenszerük kettő is akad. Az egyik a dispel varázslat, a másik az ethereal dagger/blade. Csak ezekkel sebezhetőek. Utóbbi eszközt ha emlékezetem nem csal akkor a bog-ban lehetett felszedni (ide illik elmenni először, miután az ember eljutott a kastélyt is tartalmazó területre a folyóhoz, ez attól délre van, aztán jöhet a romos terület mert onnan szerválható be az archive-ból a cemetery nagykapuját nyitó leírás).
A kincs alatt nincs más textúra, így nem árulja el kilétét ilyen könnyen. Mázli nélkül csak a játékban található leírásokra és térképekre hagyatkozhatsz a meglelésükben (meg persze némely sír kiásása is eredményez elrejtett dolgokat). Számtalan térkép felszedhető amik jelölnek helyet (nem lesz nagy piros X a nagy térképen ettől, csupán a felszedett cetli lesz egy térkép némi támpontot adva a kincshez). Azok alapján, illetve leírások alapján rálelhetsz a kiásható dolgokra. például leírásból tudható hogy a bog-ban hol kell keresni elásott kincset, de ilyet találhattál már a második területen is, és azóta is még párat. Van ami tényleges kis kézzel skiccelt térkép ami egy látképet mutat, van ami stilizáltan egy területen lévő tárgyak elhelyezkedését mutatja és az alapján fedhető fel a kincs helye, a többség azonban leírás, mint például hogy a nagy szökőkút mellett öreg tölgytől napkelet felé menj x lépést majd fordulj y irányba és haladj tovább... avagy azon a helyen hol elbújni nem lehet a nap elől keresd meg az egyetlen fát majd onnan... netán két fáklya között félúton a kincset megleled és még sorolhatnám. Tehát a kincsek ezek alapján megtalálhatóak. Sőt van amit konkrétan táblával is jelez a program csak a táblára írt szöveget kell értelmezni (olykor szó szerint).
A meteoros dologhoz meg két segítséget kapsz, mindkettőt egy kőfej árulja el. A jobb és a bal szem. Ezek segítenek megtalálni a helyet. megsúgom a két fej nem egyazon területen található és a meteorit is másutt lesz mint a fejek. Felhasználni majd a crystal mine-ban lehet és nyerhető belőle egy meteor hammer nevezetű láncos fegyver (olyasmi mint a kalapácsvetők "kalapácsa", heavy fegyver, jó nagy pofonokat oszt és képes meteor storm-ot idézni ha aktiválja ezt a képességét az ember, amihez kell 1 pontnyi fire skill is a heavy 4 mellé).
Egészen meghökkentem mert Sagától még személyes dolgot sose hallottam. Gyerekek engem nem szárnyaltok felül, tegnap este álomban már ilyen négyzet alakban járkáltam :O) Súlyos mi ? ;) Oroszul én is tanultam de nekem a Wizardry 6-7-8 volt a meghatározó. AD&D egyértelműen az alap . Csokonai művház Amiga találkozók, meg a Abonyi MAGUS tábor, aki volt jelentkezzen :) Aztán jött a TF HKK vonal.
Na szóval a Hamlet tengerparton a gem kihozása folyamán rászabadítottam a világra egy ilyen zöld falevél vagy méreg? lényt, amit nem lehet megölni sehogy, (legalábbis tűz villám kard ütőfegyver nulla). Azóta kint kószál én meg messziről kerülöm. A kőfej említette hogy látta a meteor leesését, nem lehet messze, akartam is kérdezni ezt az ásós dolgot, elején sokat áskálódtam de eddig nem találtam semmit, Risen 3 ba legalább odatettek egy két méteres piros X et a földre :O)))))) finom jelzésként. Konkrétan az a kérdés más textura van e a földön ha van alatta kincs?
nem is igazi RPG őrült, akinek ne lenne a polcán egy Rubin kódex ;)
egyébként le a kalappal azok előtt akik összehozták, döbbenetes mennyi mindent belezsúfoltak (gyakorlatilag mindent)
Nem vagyok én semmilyen újságnak stábtagja vagy cikkírója, csupán lelkes játékos akit érdekel a téma és tud rá időt áldozni. Nem úgy jöttem a világra, hogy kocka lett volna a kezemben, de elég korán elkezdtem foglalkozni a dologgal, bár először nem crpg-be futottam bele hanem "hagyományos" RPG-be (még '86-ban akadt először kezembe az AD&D első gépelt, házilag fordított változata amire jóatyám szekrényében bukkantam rá, az olvasni is még döcögősen tudtam akkoriban, ja és a cucc azóta is ott pihen a polcomon nem kevés egyéb RPG könyv mellett). :)
Versenyen nem egyen magam is indultam, többön (így nem egy RPG.HU, RÚNA tábor, OSZT rendezvényen) mesélőként is boldogítottam a népet, írtam modulokat. De legtöbbet mégis crpg-kbe öltem időt kölyökként amikre jól emlékszem mindmáig, mert saját jegyzetek sokaságát, rajokat térképekről magunknak kellett gyártani, nem volt net meg egyéb segítség, max valamelyik akkori újság (CoV később Guru és társai) esetleg nagy sokára adott valami támpontot. Plusz ugye anno oroszul kellett tanulni a suliban, így az angol szótár minden játék miatt ott figyelt a gép mellett és máig jobban megmaradtak azon játékok során megnézett szavak és kifejezések mint bármi amit a suliban tanítottak jóval később...
Aki anno ezen játékokba (90-es évekeben megjelentek, főleg SSI által gyártottak, mint az Eye of The Beholder és társai) beleölt jó pár órát, az bizony ezeket látja visszaköszönni itt is, így úgymond az emlékeiből felködlő helyzetekre egyből tudja majd a megoldást így könnyedén tud haladni ott is ahol más akár fél órákat is eltölt vagy még többet. Easter Egg-ből sincs hiány, amik más régi dolgokra utalnak, melyek egy része irodalmi dolog (például az Egy Gyűrű) más meg játékbeli utalás, lenyúlás.
Tetszik a játékban most az, hogy második végigjátszásra bár eszement sebességgel lehet haladni, hiszen elsőre már megvolt a felderítés és tudom hová mikor érdemes odamenni, hiába tudok egyes fontos titkokat előre, amíg azokat az új játékban meg nem lelem, addig nem tudom aktiválni a hozzájuk tartozó eseményt. Ilyenre egy példa mondjuk a Sleet Island-en lévő shrine-hoz való odajutás, aminek "kulcsát" a cemetery egyik eldugott részén lévő kőfej árulja el. Mondjuk a meteort speciel megtaláltam infók nélkül is, de azt elsőre is megleltem, mert lelkesen ásogattam minden gyanús terepformációnál illetve olyan helyen ahová én tettem volna valami érdekes eldugott dolgot. Ez többnyire bejött. :)
lammaer: A jó öreg South Park WoW epizód... A szemüveg stimmel a berakott képről, a többi nem (sem kövérség, sem pattanások, sem gyér hajzat, sem csuklóvédő, sem olyan gép, sem időráfordítás, de még csak kupi sincs nálam) . Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.22. 12:32:29
Összesen 5 shrine van, mindegyikbe kell 4-4 power gem. A castle bejárása előtt 19 gem szedhető össze és a bejutáshoz a 4 alap őselem gömbjét kell összeraknod belőlük. Az utolsó kristályt majd a sárkány ejti el a kastély tetején, így a balance elemet összerakni majd csak ezután tudod ha akarod.
Nem feltétlenül találsz meg egy adott területen annyi gem-et amennyi egy esszenciához kell. A gem-ek szépen szétszórva vannak a 12 fő területen (és alattuk meg felettük a különböző szinteken). Be kell járjad az összeset alaposan, hogy megtaláld mindet.
A föld shrine ha jól emlékszem a bog-ban van, a víz ott a sewer feletti területen, a tűz már ugye megvolt hiszen az a második terep található, míg a negyedik elem szentélye a kastély feletti területen van, ahonnan a romokhoz tudsz átmenni avagy a temetőbe vagy a piramisba.
A linkelt képen látható mind a két területre bejutottam. A bal felsőhöz egy teleport visz majd be amihez tetris-ezni kell (a megoldást mutató scroll a fenti területen van egy zárt rácsos kapu mögötti ládában), az alsóhoz meg egy kapcsoló nyitja a bejáratot, amit a pengés csapda részen találsz meg (amit mivel végigjártál, csak a szemedet nem verte csak ki).
A jobb széle :277 fölötti kérdőjelhez Te bejutottál ? ott van egy Gemstone látni a rácson át,csak út nincs oda. SEWERS Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.22. 09:01:59
Van ezeknek a labiknak valami szintje szeerinted? Mert a könyvtárból lementem a csatornákba vagy onnan fel a partra és sokkal erősebbek a lények. Pl ezzel a Patkány ágyús bosszal már lassan egy órája kergetőzök. Fent a parton meg azok a kutyák roppant gyorsak. Itt volt két kristály hol a másik kettő? Meg hova kell berakni ezt a kettőt? A piramis tartozik ehhez vagy mi ?
Pontosítanom kell a korábban leírtakat. Az elementál (pontosabban ice figure csak rosszul emlékeztem a nevére) nem abban a dungeon-ban lesz, hanem majd a cemetery-ben. Tehát ne vadászd azt a romos területen, nem ott lesz, így ha nem találod nem te hagytál ki valamit.
Az igen. Na jó de te a Wasteland 2- t is 1 hét alatt végigtoltad, ami nekem 3 hét volt. Nem a PC guruba vagy Te valami tesztelő ? Mondjuk a Kredenc :) Ugye nem mész messzire? :) Gondolkoztam azon is hogy az Eye of Beholder-t újra végigolom de ott már szerintem erős Direct X kompatibilitási problémák lennének, de ez nagyon szép, csak egyedül ez roppant elakadós. Annyira nem kell sietni sehova mert ritka kincs, Borederlands borzasztó konzolízű lett, majd a Age of Dragons lesz a következő várós addig ez messze tökéletes választás !!! Én ennek megadnám a 90% ot bár tudom sok embert irritál a kockarácsos haladás.
Az elementál nem szükségeltetik a megoldáshoz, az csupán egy erőtérrel elzárt, eldugott cucchoz vezető utat nyit meg.
No én meg a végére értem (22 óra játékidő, pár idegőrlő visszatöltögetés az ügyességi részek miatt). Egy helyiséget nem tudtam csak bejárni a kastélyban (nem volt türelmem megtalálni a nyitóját mert már a végén jártam a játéknak és érdekelt a vége) és egy másik, időzítős ajtón (x ideig van nyitva egy távolabb lévő gomb megnyomása után) nem tudtam bejutni ugyanitt. Minden mást felderítettem. A tisztán emberekből álló csapatom 3 tagja 14-es szintű volt a befejezéskor, a negyedik tag meg 15-ös szintű (mert volt rajta egy +25% Xp-t adó nyakék).
A két befejezés mindegyike elégedettséggel tudja eltölteni a játékost, de a melósabb az sokkal jobb, abból kiderült mi végre volt ez az egész csapdás meg fejtörős barangolás (persze aki összerakja a játék közben hallott infókat és a piramisban lévő festmények mondanivalóját az rájön enélkül is). Határozottan kellemes játék, megéri minden beleölt perc, mert remek élményeket és régi emlékeket idéz (aki anno Eye of the Beholder sorozatot meg hasonszőrű társait végignyomta, az bizony elég sok ismerős elemet lát majd visszaköszönni és néhány helyzetre egyből tudni fogja a megoldást).
Ez nagyon komoly cucc... akkor még van 3 találni való. hú pedig jobb lenne a ide tedd a csigát felirat :O)
Az a holló véletlenül nem wyvern? :) Azon a helyen ahol ezeket gyűjtögeted összesen 4 van belőlük (csiga, wyvern, ogre meg csontváz és egy 5. is akad majd kicsit később ami egy ice elemental). Van egy szoba amiben van 4 fali rekesz, mellette 1-1 táblával (pont mint a the four plagues esetében). Na ide kell a megfelelő helyre betenni a szobrocskákat a szövegeknek megfelelően. No nem az lesz írva, hogy ide tedd a csigát, hanem a leírások alapján kell a megfelelőt beraknod a megfelelő rekeszbe (magyarán az I Can't fly-hoz ne a röpképes figurát tedd).
A kardos hely meg a kő-papír-olló jó öreg játék, csak itt olló helyett kard van. Itt is logikusan a megfelelő helyre a megfelelő tárgyat kell tenni (nem azt ami oda van írva, hanem gondolj a játékra és rájössz mi a megoldás, hogy hova mi való).
Visszavontam a kérdést.. ugyanazzal a kapcsolóval.. még elérhető :) De másra válaszoljatok. Van egy kis holló szobrom meg egy faragott csontváz azokkal mit kell tenni ? Meg van egy hely ahova be kell tenni egy kardot egy tekercse és egy követ. Betettem és semmi. Meg kell nyomni valamit vagy nem mindegy milyen tekercset vagy kardot tesz be az ember (vagy minotaurusz) ? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.21. 12:42:26
Kiváló. Beszorultam egy ketrecbe és nem tudok kijönni. :) De most pontosan elmondom hol vagyok. Lexiconary térképen, felvettem a Morning Start (buzogány) egy ketrec mögött némi teleportba késdobálással. De amíg bent küzdöttem az őrökkel egy fal becsukódott és nem látom a kijutás újtát. Bent van egy teleport de nem hoz ki, kint meg nincs taposókapcsoló hogy ugyanazt a trükköt el lehetne játszani mint a teleportba bedobott késsel. hümm hümm.
Teljesen jogos amit mondasz, nehéz úgy segíteni hogy valaki nem tudja pontosan megmondani hol is van. Nem tudtam hogy a térkép zoomolható. amúgy a Ruins of Desarne-ba volt... és csak annyi hogy van egy 3. féle titkos kapcsoló a falban. Azt hittem csak a kör meg a nagy négyzet van, de így hogy kerestem még így is alig láttam meg a 3. félét ami egy tégla letöredezett sarka...
Nem is kell mutassa, mert az olyan helyszínek egyike sem fontos a végrehajtásban. Egyébként meg simán végigmész a már ismert helyeken és figyeled a térképet. Ha eltűnt valahonnan egy fal vagy nyitva egy kapu akkor tudod mit csinált az a valami.
Egyébként kicsit pontosíthatnál hol és miről van szó. Ha rámész térképre akkor mikor kizoom-olsz kiírja a térkép nevét. Itt behatárolhatnád pontosan miről van szó.
Egyébként meg azon a térképen a továbbvezető út onnan nyílik, ahol kinyílt az ajtó a csapdás/pókos részről kelet felé. Ott elmész a tornyos részig, ott délre mész amíg tudsz, utána irány nyugat míg el nem éred azt a helyet, ahol a kristály van (a nagy gyógyító). ott kikapcsolod a csapóajtót és mész tovább nyugatnak. Bejutsz egy olyan terembe, ahol van egy beomlott járat nyugat felé, alatta egy másik (ez vezet tovább), délre és északra is egy-egy másik járattal. Ezekből kulcsokat és egyéb dolgokat szerezhetsz (emlékeim szerint még power crystal is jön valamelyik oldalról). Ha az északi és déli részt kitakarítottad, akkor mehetsz le a nyugati lépcsőn a már említett teremből. Az új szintről átmehetsz nyugatra a sewers-be, de ki is jöhetsz a felszínre ha akarsz.
Hát ezt megint felteszem kérdésbe hátha valaki tudja. A legnehezebb az a játékba számomra hogy ha meghúzok egy kart vagy lenyomok egy taposókapcsolót fogalmam nincs mit kapcsol, mert nem mutatja a játék. Tudom hogy nem teljesen reális mert élőben sem látnád, de azért ez egy nagy labirintusnál néha elég frusztráló. Félve eszem fel a kérdést hogy ugyanabban a pókos labiban a vége felé van ez a sok nem tudom hogy hívják ilyen zselé szerű zöld lény én csak pudinglénynek nevezem őket, szóval ha őket nagy számban kiirtod kapsz egy kulcsot ami választásod szerint két ajtó közül nyitja az egyiket, egyikben egy koponya sisak van. Ott van egy kapcsoló ami nem látom hogy kapcsolna bármit is. De tovább nem jutok. Vagy ha van egy jó térképetek azt is megköszönném.
Dehogynem, azokra a padlókapcsolókra esik a fény ( miután a pók bekapcsolja ) ahova tenni kell a köveket.
Szigonyt ellenfélből tudsz kirugdalni. Víz alatt lélegzős cucc nincs. Annál tovább tud a csapat a víz alatt maradni, minél több az energy értéke a résztvevőknek. A follow the light pedig nem erre a helyzetre vonatkozik, hanem egy másik puzzle megoldásához segítség. Itt semmi köze a fényhez semminek.
Hát én se értem ezt a videót, mert pont hogy a kövek ráejtésével lehet bejutni oda, ahol ő csak simán rárakja őket. Legalábbis így emlékszem. Utoljára szerkesztette: Marinecorps, 2014.10.20. 15:58:58
Köszi Marinecorps sajnos a you tuben ami van fenn az esethez videó "follow the light" az dezinformáció !!! Ilyet se pipáltam még. Be is teszem spoilerbe, de ez döbbenetes hogy segítő videó dezinformációt terjeszt. Az az fal olyankor még nincs nyitva amikor ő mutatja...
az alsó szinten levő kapcsoló felteleportálja a pókot a felső szintre. Az ottani segítségével ejtsd le a pókot mikor feléd indul, úgy hogy az alsó szinten a kapcsolón legyen. Az alsó szinten nézd meg hogy melyik kapcsolókat világítja meg fentről fény. Ha jól emlékszem balról jobbra: 1,2,4. Na ezekre a felső szintről ejtsél rá egy-egy tárgyat.
Működik az, csak félreértelmezed a korlátot. Ha a fegyver speckójához van írva, hogy required heavy weapon 3, attól még kézbe veheted, de a speckóját nem tudod használni. Ha a fegyver sebzése alá van írva a requirement, akkor kézbe sem tudod venni.
Van bejárata a piramisnak, a "kulcsa" nincs meg. Azt majd egy másik területről gyűjtöd be (nem kulcs lesz). Nem airway hanem eagle's way a neve annak az akárminek. :) Megoldása pofon egyszerű csak nézz le és világos lesz honnan kell indulni és merre kell haladni. A kapcsolókra értelemszerűen illenék valamit helyezni... Itt nem kell még követni semmilyen fényt, az máshová lesz a megoldás.
Bárkit megtaníthatsz akármire, de ettől még nem fog előjönni a varázslási ikonsor ha nem olyan valakid van, aki eleve képes rá (magyarán battlemage vagy wizard). Másoknak esetleg azért illenék 1-1 pontot majd tenni valamelyikre, mert lesznek fegyverek amik használatához kelleni fog a fegyveres skill mellett még egy mágia skill is. Ilyenre példa mondjuk a lightning bow. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.20. 13:50:11
Szerintem akadálya kifejezettem nincsen, max annyi para lehet, h hamar elfogy manát. Nyilván mert tolvaj, és a attributom nem nagyon fog nővekedni. (tegnap találtam egy könyvet ami mindenkinek mindenre permanentként adott egy értéket.) Én is egy varazslóval tolom, de nekem eddig elégnek túnik. Van egy mino - harcosom (heavy weapon+rage), patkány - tolvajom (dual wiled (light weapon miatt meg egy kis dodge) hátsó sorban meg egy bogár varázsló (air-en kivül mindenben tud mit kezdeni, de a fire-n több pont van.)és mellette egy ember alchimista, aki pistollyal, puskával japánkodik. (Lvl 5-re felhúztam a skillt így már nincs besülés a fegyverbe, csak dmg, mondjuk jó lenne, ha tudnék csinálni töltényt hozzá. Persze találni elég rendesen, de egy nagyobb boss csatánál eltud fogyni.) Engem ami zavar,de lehet, h csak én voltam eddig figyelmetlen, de a patkánynak a mutáció skillje. Nem vettem észre, h vmi kapott volna +pontot szintlépésnél, de majd otthon utánanézek mégegyszer.
Azt észrevettétek hogy nem működik fegyver tiltás? Vagyis ha 3 as Könnyűfegyver használatot kér egy tárgy akkor is kézbe lehet venni.
Mivel sárkányos várba nem lehet bemenni elindultam a part mentén . És egy Sleet island nevű helyen vagyok. Találtam egy térképet egy fa odujában, azért tudom pontosan megnevezni hol járok :) Na itt aztán minden sarkon hatalmas titkok vannak. Víz alatt energia mezők ahova nem tudok bemenni, piramis aminek nincs bejárata. Sikerült a híd őrét aktivizálni és eljutni (egy a térkép szerint Ruis of Desarure) ami a keleti rész. Aktivizáltam egy AirWay nevű helyet ahol át lehet menni a levegőben, (na ez is első látásra megoldhatatlannak tűnik) és a kulcsot behelyezve bent vagyok egy cella rendszerben ahol egy pók mászkál bent a rács mögött . Van két szinten két taposó kapcsoló. Na itt tud valaki megoldást mondani ? A pergamen azt mondja kövesd a fényt csak épp bejutni nem lehet a rácsok mögé. Amíg nem írja meg valaki kint császkálok tovább. Ja meg egy érdekes kérdés, ? Mi van ha egy nem nem mágust konkrétan Rouge-t megtanítok föld mágiára? Elméletileg meg lehet Egy varázsló nagyon kevés , nem lesz kék a keze nem tudok vele varázsolni? A koncentráció 1-el elméletileg pajzsos erőtereket lehetne létrehozni mégcsak mágia tudást sem kér, de akkor ezekszerint azt is csak varázslók tudják ?
Nincs vízből létra, de nem is szükséges. Plusz akkor mikor először ott jársz még bemenni sem tudsz majd.
Ugye nem kell még bemenni a sárkányos várba amikor odaérünk ? Gondolkoztam hogy lehet hogy a vizesárokba bemenve a másik oldalon is van valahol létra és fel tudok menni, de elég rizikós.
A puska nyugodtan felvehető. Az a pár zombi nem jelent igazi kihívást, leverhetőek és jó kis XP mennyiséget hoznak. Utána meg lesz egy igen erős flintája annak, aki tudja használni. A helyről meg simán kiteleportálódik a csapat amint végzett a zombikkal. A kardok mindegyike str alapú sebzést használ. Ami dexterity-t ír az nem kard, hanem tőr vagy kés típus.
Nem embereknél kajákkal lehet ám tápolódni. Például a rovarok ha gyümölcsöket esznek tulajdonság javulással jár náluk (először kevés is elég, aztán egyre több kell az újabb bónuszhoz). A minotaurusz ugyanez hússal, a patkány a sajttal, a gyík meg a tojásokkal.
A semlegesítőhöz kellene Alkímista vagy legalábbis alkímia 2 szint a csapatban. A pisztoly tényleg sokszor beragad de csak lőni kell vele tovább. A puskát ne vegyétek fel mert csapda :) szerintem jobban megéri felvinni a célzást kettes szintre és akkor lehet a második sorból is Meele-vel harcolni. köpőcsövezel amíg odaér és akkor átváltasz rendes fegyverre. A Rouge nek kifejezetten jó az a szabja ami az ügyességet adja a sebzéshez és nem az erőt. Majd egy órát gondolkoztam azon a feladaton hogy a két követ hogy tolod a narancs mezőre. Tényleg agyfüstölős ez a játék. Hasonlóak mint Might and Magic X. speciális tárgyaiért folytatott belső labirintus feladatok voltak. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.19. 20:18:43
A the four plagues-re gondolsz? az egyszerű, adja magát. A war-hoz egy fegyvert tegyél, a cold-hoz mehet bármilyen ruha, a famine-hoz kaja, a negyedikhez meg semlegesítő piát (antidote megteszi) tegyél.
A 4 spéci stone-ból majd minden templomban egy-egy elemi orb-ot kell csinálni. Magyarán minden templomba szállítasz majd 4-4 misztikus kavicsot és az oltárra téve őket kapod az adott shrine orb-ját amit elteszel mert majd kell a játékban később.
Sikerült valakinek megfejtenie a 4 ablakos labirintust lent ahol be kell tenni tárgyakat ? 2 kő is van. Ilyeneket ír ki hogy cold és hasonlók. Összegyűjtöttem azt a 4 követ amit kér azt hittem valami teleport fog nyílni rá de csak egy tárgyat adott. Csak annyi hogy menni kell tovább és kész? Nagyon tetszett a lenti labi megfelelően bonyolult, mindig az az érzésem hogy elakadtam már majdnem jövök ide mikor valahogy minden megoldódik.
Víz alatt tartózkodás és mozgás során fogy az energy. Ha az elfogyott akkor meg a HP. Minden vizes részről kijöhet a csapat csak találjon egy létrát. Fontos tudni, hogy míg az ember nem szerez szigonyt, addig víz alatt harcolni nem tud majd.
1,5-2 órát volt időm játszani, és jövőhétig nem is nagyon lesz. Félve indítottam fegyveres rugót hisz nem hiába van lehetőség ritkán támogatják az ilyen játékok, így meglepett, hogy viszonylag hamar találunk fegyvert valamint van lőszer is rendesen (nem fogytam ki még egyszer se) én a sebzésen se vettem észre problémát. knight/barbár/rogue/battlemage parti eddig nem ütköztem nehézségekbe (féltem mert a fejtörőkről olvasni ,hogy nem egyszerűek) De tegnap ragequilteltem egyet Az erdőben a várnál beleestem a vizesárokba....Örültem jééé nem fulladnak meg a csapattagok......cirka 5 kör múlva mind halott -.-'
Egyes helyeken le kell lesni a csapdákon, mert bizony a továbbjutáshoz szükséges dolgok egy része csak így lesz elérhető. A tartós sérülés ellen meg piát kell kotyvasztani, illetve healing kristályokat raktározni/felhasználni.
Íjat majd találsz később. Én a harmadik területen találtam, illetve egy dungeon-ban a második területen.
Ugyanazt a kardot kell beletenni a kérdéses szobor kezébe ami a feliratos szobros ajtó mellettiével is teszel. Ugyanaz a titok nyitja. Kardot a kezébe azt kinyit egy "ajtót".
Fletley9: Olyan keveset használtam eddig a stukkert, hogy még nem akadt el így passz. Talán ha 4-et lőttem vele, mert marha gyenge a legelső található pisztoly, így inkább dobálózik az alkimistám mert abban jobb és dögivel van visszaszerezhető muníció is hozzá. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.10.19. 13:52:01
2 ES az íjászatom de még íjat nem találtam :) Abban más ez mit az első hogy itt nem érdemes leesni a padlócsapóajtókon mert komoly sérüléseket lehet szerezni. Elsőbe meg mindig ott voltak a legjobb tárgyak. Eddig csak a hajó melletti szobor kezébe nem tudtam beletenni semmit, nem a kardosba van egy közvetlenül a hajóroncs mellett is. De nagyon szimpi eddig, sokat fejlődött a grafika is. Bár még nincs puskahasználóm de nem egyszerűbb ha valami beragad fletely9 "x"- el átváltani a 2-es fegyverekre? Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.10.19. 13:17:13
Én úgy vettem észre, hogy ha pisztolyt használunk az is veszi le az "energi"-t (mert mindenkinek az van nem mana). BTW azt jól látom ,hogy ha beakad a pisztoly akkor ki kell venni kézből majd visszarakni és akkor lesz jó? nem pedig x fals lövés után?
Alig vannak ellenfelek, szóval mindig lesz bőven idő pihenni. Az alkímia inkább a spéci italok gyártása miatt jön majd jól és a bombák miatt. Az alkimista jópofa karakter, miután megtalálja a sima pisztolynál jobb stukkereket és van elég lőszere is. Akkor príma támogató karakterré válik.
Elakadni nem tudom hogyan lehet vagy mi miatt. Most mentem át az 5. térképre, de eddig sehol nem volt semmi ami megakasztott volna. Egyetlen dungeon-ban kellett kihagynom egy ablakocskát (the four plagues szoba), mert nem volt beleillő tárgy a csapatnál. De bármikor visszamehetek oda gond nélkül.
Én nem tapasztaltam high beállítások mellett sem akadást vagy visszaesést a külső területeken a megjelenítésben. Pedig nem egy mai vassal játszom (lásd aláírásom). De eddig sehol nem volt még csak akadás sem. Mondjuk csak 1440x900-as felbontásban küldöm, lehet ezért.
Én most egy knight, battlemage, alchemist és wizard csapattal rohangászok. A knight alig sérül, a battlemage jól pofozkodik és még varázsol is, az alkimista lövöldöz vagy dobálózik (11 kése és pár shurikenje is van), a varázsló meg fúvócsövezik és varázsol. Bár találtam már egy elég jó íjat is csak ahhoz kell 4-es skill a távolsági harcban és 1-es air magic is (mert hosszan nyomva a támadást villámot lő ami a használó mágia pontjaiból kerül ellövésre).
2 pontot mindenképpen érdemes tenni az alkímiára valakinél hogy legalább az alap italokat ki tudd keverni. Hp, mana és a 2-nál antivenom. Elég kevés kész italt találni. Nem rémlik hogy az 1-ben lett volna ilyen, de itt elég gyakran maradandóan megsérülnek az emberek amit pihenés nem tud helyrehozni csak a kristályok (elég távol van az a pár darab) és a hp poti.
Akkor te már nem az elején vagy :) Nagyon könnyen el lehet akadni a játékba, úgyhogy az a tipikus fórumozós játék lesz ez ahogy látom. Alkímia képességet van értelme nem alkímistával fejleszteni ? A Rouge-re tettem alkimiát is mert nem tudom mennyire lehet majd pihenni komolyabb labikban. Tetszik hogy jóval több kaszt van mint indítható játékos, újrajátszásra ösztönöz...
Én egy hagyományos 2 harcos+íjász+mágus partival kezdtem. A skillek elsőre lebutítottnak tűnnek, de a játék előrehaladtával kiderül hogy a speciális támadásokat majd a különböző fegyverek adják, és nem random jön elő. A skillenként 5 szint pedig a multikasztozásra ösztönöz. Most találtam pl egy kétkezes kalapácsot amivel egy mezőt hátra tudom ütni az ellenfelet. Egy apróbb negatívum hogy nem maradnak meg az üres üvegek italok elfogyasztása után és a keverésükhöz sem kell. Nagyobb külső területeken meg eléggé visszaesik az fps, legalábbis nálam (dungeonokban gond nélkül fut).
Na ezt is megértük , nagyon várós volt. Kicsit olyan WIzardry 8 fílinges. Kezdjük a karaktergenerálós tapasztalatokkal. Indított e valaki több varázslót? A mutáns képesség tök érdekes. Jó a grafika jó a mozgás eddig semmi negatív, bár sok embernek biztos nem fog tetszeni a kocka mozgás.