haladok, 41. Akkora nyomorékoskodás folyik, hogy el se tudom mesélni.
competitive-ben most olyat játszok, hogy mennyire lehet lemenni pontban. 48-ról indultam, most vagyok 43. kb 3-4 meccset nyertem eddig, az összes többiben balfaszokkal vagyok megáldva. Már nem is idegesítem magam, inkább megnézem meddig tudok lejutni.
de én úgy tudom, hogy ezt már kijavították vagy 2 napja. Nekem a KotH is rendesen adja már. Valószínűbbnek tartom, hogy azért kaptál keveset mert kilépett az ellenféltől valaki a végén. Én azt figyeltem meg, ha az ellenségnél van egy leaver, akkor kurva keveset kapok. Így nagy szopás, ha kiharcolod a győzelmet és a victory képernyő előtt nyomnak egy alt+f4-et. Fú, rengeteg faszság van ebben a ranked rendszerben.
So for those of you who do not know the underdog system is a part of competitive matchmaking where the team with the lowest rounded average score is ranked as an underdog. This affects how much ranking you get at the end of a match where if the underdog wins they get more ranking points than normal and if they lose they lose less than normally. The opposite is true with the favored team.
Amúgy ez az underdog státusz miben befolyásolja a dolgokat? Pl. most kb. kaptam 1/20-nyi szintet, mert underdogként nyertünk. Lol.
Mindig könnyebb a rendszert köpködni mint tenni azért hogy kimássz a szarból. Egy ranked rendszer sem lesz tökéletes. Ez sem az, de nincs vele nagy probléma. Nekem csak pélós rendszer nem jön be elméletileg javítani fogják illetve az aranyfegyók gusztustalanok de ez szubjektív. Minden más nekem okés. Sokkal jobb meccseket megyek mint quick játékokban. Aki szar az szezon 2-ben is az lesz. A jó játékosok akik tesznek érte meg 60 fölött fognak mozgolódni.
Jelenlegi competitive nekem se nagyon tetszik. Nem is talán a játékosok miatt, mert vitathatatlanul vannak ott is verebek, de nagyságrendekkel kevesebb. Jobb meccseket tolok mint amiket quick playben toltam. Engem az bosszant hogy az 50% körüli winrate miatt nehéz elmozdulni onnan ahova a 10 besoroló meccs után behajít. Tök m1 hogy vki jobb vagy rosszabb, ha a csapat teljesítményétől függ hogy vki bukik vagy nyer. Premade összeszokott csapatokkal persze lehet hogy más a helyzet, de gyakorlatilag szólóban többet számít az első 10 meccs, mint az azt követő több száz játék akár, mert szólóban csak néhány százalékkal lehet eltérni az 50%os winratetől és azzal már borzasztóan lassú megmászni rankedet. Ez a formula működik blizz szóló játékaiban (sc2, hs stb) de itt nagyon nem.
Bár nekem még a szintem sincs meg hozzá, szóval nem saját tapasztalatból beszélek, de a competitive play MMR alapú és pár napja indult, szóval véletlenül se várjátok, hogy most kiegyenlített lesz. Kell neki legalább 1-2 hét, mire jól elrendeződnek az erőviszonyok. szerk.: és persze az, hogy az adott ember lejátsszon legalább 20-30 meccset. Utoljára szerkesztette: Pio, 2016.07.03. 07:03:49
Ja, hát kiszedtem, 3adjára. Csak az a baj, hogy a gyerek egyfolytában a balegeret nyomja, és így ha megjelentél előtte, akkor kb 2-3 másodpercig éltél... :) Ez aztán a skill.
Tegnap felrakott seagull valami durva zenyattas videót. Ma nem láttam más healert szinte csak azt.. KOTHs mapokon, ahol 2 secig él kb :D
Mindenki pro akar lenni, azt közben meg...
Igen, azt én is bírom, amikor Bastion van 2 is támadó csapatban. Akkor már úgy nagyjából tudom, hogy kikapunk, ha már ilyen agyhalottakkal vagyunk. De olyan is volt már, hogy egy Bastion-ös gyerek alázott le, csak mert jó helyre kempelt. Such skill, much wow. Az ilyeneket úgy pofán könyökölném, hogy megemlegetné.
Az egész egy baromság. Én még egy szoros meccset nem láttam, baromira "competitive"... Csak alázás megy. Sokkal több idióta csapatot kapok, akik nem tudják, mi az az objective, hanzóval meg bastionnal támadnak, a turreteket leszarják, én szedem le őket lucioval, stb... Mondjuk most legutóbb meg pl. mi a aláztunk, 3-0-ra foglaltunk úgy, hogy a másik csapat nem tudott semmit hozzászólni... Semmi értelme az egésznek, számomra sokkal élvezhetetlenebb lett a játék, a quick play is, mert ott meg alapból leszarják az emberek a dolgokat és "funolnak" ilyen 2xhanzo+bastion támadó csapatokkal... És akkor arról még nem is beszéltünk, amikor leavel valaki... Eh...
mit néz besoroláskor? mert eddig 4 meccset mentem, mind a 4x szinte végig ON FIRE és gyedül rakott be legjobbnak a 3 ellenség közé a végén ennek ellenére van 4db nagy piros X-em..........
Ja és nem, ultimate töltődés cheat tényleg nem létezik... Meccs indul, még senki nem halt meg sehol, control point se nyílt még meg.. Első dolog? Csávó elnyom egy Mei ultit. Beírja: Oops. Utoljára szerkesztette: Malakai, 2016.07.02. 00:59:29
Queue time estimate 00:12.. Queue time: 11:32 És ezt soloban... Utoljára szerkesztette: Malakai, 2016.07.02. 00:33:25
jah, minimap lehetne szerintem is. amugy bindelni lehet? vagy ha meg nem, akkor lesz ra lehetoseg vajon? Altalaban Reinhardt-tal vagyok, es jo lenne pl. a shield erteket linkelni, mikor mar keves van belole.
Nehezebb bevallani, hogy félrenézted, hogy hozzád sem szóltam, mielőtt elkezdtél kötekedni.
Egyébként nem írtad, de próbáltál kommunikálni a csapattal? Tudom, ez csak egy újabb kérdés, amire nem fogsz válaszolni. De egyébként szokott működni a játékon belül, bármilyen hihetetlen is.
Ha hülyének is gondollak, az csak azért lehet, mert magadra veszel olyan hozzászólást, amit nem is neked címeztem. Vagy légy szíves linkeld, hogy hol intéztem hozzád bármit is.
Ezt a gyávázást meg hagyd légyszi. Elhiszem, hogy nagy a farkad, és seggbedugnál bárkit. De ez egy Overwatch topik, és senkit sem érdekel. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.01. 21:01:30
Én megértem, ettől függetlenül nem viccből írtam amit, kapásból legalább 10 topicot tudok mondani, ahol a leghülyébb community van. Nyilván vannak hülyék mindenhol, ez még amúgy is friss játék, majd megtanulják, nem is egyszerű.
Engem például pugban rohadtul zavar, hogy nincs minimap. Nem tudom rendesen belőni hol vannak a társaim. Meg persze amit írsz igaz, sokan önzőek a játékban és azt játsszák amit akarnak, leszarják a csapat érdekeit, talán a jövőben majd erre is rájönnek, hogy nem így kéne. De attól még nem gondolnám, hogy hülyébbek, mint bármely más online játékban.
4 meccset nyomtam egyhuzamban. háromszor kísérni kellett a payloadot, egyszer meg egy zárt teremben védeni a területet. Egyszer sem volt olyan, hogy 3-nál kevesebb sniper lett volna a csapatban. Ha tankot vittem, akkor csakorlatilag egyedül voltam. Oda sem jöttek a többiek. Egy másodpercre sem. Azt sem értették mi a helyzet egészen biztosan, mert nyilván nem abban reménykedtek, hogy a payload majd magától odébb megy.
Eddig ahányszor játszottam a játékkal, hasonló élményeim voltak. A béta alatt nem, de a release óta ez megy. Más játékokban inkább az van, hogy a többség azért ismeri a szabályokat és valamennyire tud is játszani, és van legfeljebb 1-2 ember aki idióta, de az sem mindig.
Szóval ez nem salty, és még csak hülye sem vagyok (ahogy Maala utalt rá, ezúton is üdvözlöm), hanem egyszerű tapasztalat. Gondoltam, aki még nem vette meg, annak talán ez információ. Ha nem tudsz (vagy nem akarsz) csapatban menni, akkor a solo miatt kár megvenni.
Ebben a játékban nagyságrendekkel több a hülye, mint általában. Élvezhetetlen.
Hát én nem sok különbséget látok a játékmódok között, ugyanúgy vannak idióták, és még egyetlen szoros meccset nem játszottam... Meg aztán az tényleg nagyon kellemes amikor pl. valaki kilép... Inkább csak felesleges bosszankodást okoz az egész, mert azt hiszed, hogy több értelme van, de nincs... Utoljára szerkesztette: Strayhand, 2016.07.01. 20:08:44
Én már lementem 43-as szintre is 47-ről, most asszem olyan 45 körül lehetek.
Engem nem zavar, ha kiesnek az emberek a csapatból, de az vérlázító, hogy MINDIG az én csapatomból essenek ki. Menjen premadel az, akinek 2 anyja van, várjak órákat 1 játékra (mert pisi, kaki, vacsi, gyerekfürdetés), meg a faszom.
Kb. az összes ember abbahagyta már OW-t, akivel az első pár napban játszottam. :) Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.01. 18:48:58
Na most én is beszoptam a kompetitív módot... Egyszerűen esélyünk nem volt a másik csapat ellen, elég rosszul osztott be. Nagyon úgy látszik, hogy a rendszer hol eltalálja, hol nem. Szerencsére azért a meccsek 50%-át általában sikerül megnyerni...
Egyebkent csak szerintem iszonyat benak ezek a gold fegyok? Statuszszimbolumnak ok, de sokkal szebb,jobb,badass-ebb fegyvereket varnek. Ha ranezek egy ilyen gold fegyora nem az jut rola eszembe, hogy de jol nez ki, milyen jo lenne ha nekem is lenne egy ilyen.
Nalam is ez volt, 7-bol 1-et nyertem. >_< Lehet nem jo idopontban toltam a meccseket...
Én úgy nézem valamilyen szinten azért balanszolva van a dolog. Mindkét csapatban van általában 1-2 alacsonyabb, 1-2 magasabb szintű, tehát nagyjából egyensúly van. Csak a szinttel nem feltétlen jön a skill is. Vannak, akik ügyesebbek, vannak, akik bénábbak..
Azt se árt tudni, hogy melyik karakter melyikkel jó kombózásra. Utoljára szerkesztette: Kongy, 2016.06.30. 18:29:13
Szerintem placement alatt kb random kikkel dob össze és hányasokkal. Én tegnap idő hijján 6 meccsett játszottam, és 3-3. Szerintem az MM rendszer majd placement után lép működésbe, hisz a 10 meccs alapján kalkulál majd az algoritmus.
Nem tudom, lehet hogy mert ti magasabb szintűek vagytok (én 48), de nekem jó szar csapatok jöttek össze. Amikor supporttal percekig goldban vagyok 2 elimination-nel, vagy tankkal 4 gold medál percekig, akkor annak nem nagyon tudok örülni. Eddig 7 placement meccset mentem, abból 2-t sikerült megnyerni.xD Mondjuk több is csak egy paraszthajszálon múlott.:\ Utoljára szerkesztette: Strayhand, 2016.06.30. 15:46:02
Én csak annyit szeretnék ideböffenteni, hogy tegnap toltam 4 competitive placementet és ilyen magas szintű játékot még nem volt szerencsém pug-al tolni. 4-ből 4 játék iszonyat pörgős, összehangolt, szoros meccsekkel. A matchmaking eddig, azt kell mondjam, nagyon jól sikerült!
Itt a sudden death sekcional azt irjak, hogy a coin toss-os modszer csak 2016 nyari season-ban lesz aktiv. A bekezdes vegen talalhato egy link a relevans blue post-ra.
A temple of anubison kaptuk a sudden deathbe, hogy mi védekezzünk 3 percig az A ponton. Na ne bassza már, mind az 5 körben befoglalta az attacker team az A pontot 3 perc alatt, a B-vel volt szívás, nyilván el is buktuk.
Az korrekt lenne amit írsz, sudden death mapok egyenlő esélyekkel. Ezen dolgoztak 1 évig, ezen a rendszeren? 1 éve már betaban is az számított ki tolja be hamarabb döntetlen esetén. Marha bonyolult lett volna átvenni onnan a jól működő rendszert. Agyfasz, komolyan.
igen, sudden death lesz belőle, ha mindkettő betolja. kurva ostoba mechanika. arról nem is beszélve amit mondtál, hogy ha overtimeban sikerül bekínlódniuk mert derekasan védekeztetek, ti meg 2 perc alatt végigszaladtok vele, akkor is a kibaszott coin flip dönt. de ha már sudden death, akkor nem lehetne egyenlő talajra helyezni? mondjuk nem attack-defend map, hanem egy assault, egyetlen pontért, egykörös. vagy legalább lehetne egy-két ilyen dedikált sudden death map, ha ezt a mechanikát akarják.
Hát azért ide komolyabb büntetések is kellenek majd, megértem ha esetleg kapcsolati gondok miatt valakit kidob a játék vagy lag mait kilép, de baszki amikor 4 simán kilépnek, és maradunk 2-en 6 ellen és be sem tesz uj társakat az kurva irritáló, utána persze hogy te is lelépsz , amikor végül egyedül maradsz 6 ellen, ráadásul persze rittig akkor mikor jol tolod. mint most velem történt XD
Én jelenleg ott járok, hogy nem is értem ezt a ranked rendszert.. Tegnap játszottunk pont foglalósat és ugyanannyi pontot foglaltunk be 4 kör alatt, csak mi 4 perccel gyorsabban. Persze erre magas ívben szarik a játék, sudden death, 3 percig kellett volna védenünk utána az A pontot, befoglalták és nyerték az egész meccset, wtf?
Bezzeg ahogy észrevettem payloados pályán számít az, hogy hány méterig tudtuk tolni.. de azt még nem tudom, hogy ha mindketten betoltuk akkor mi történik, megint döntetlen? Aztán sudden death? Ki a fasz találta ezt ki?
van már, aki megkapta a rangját? és nem érzitek úgy, hogy el van baszva a rendszer? a besorolós meccsek utáni meccseken eddig eggyel több a winem mint a lossom, mégis 3 rankot veszítettem már. mert a vereségeknél lehúz rólam egy fél szintet, a győzelmeknél pedig ilyen fél centiket nő. Előbb-utóbb elérem a nullát vajon?