Azt hiszem a competitive el fogja rontani a 78%os bastion win ratem meg a 75%os torbjörn win ratem :D Ide alig választják már ezeket, de ha mégis, nagyon csúnyán ledarálja az ellenfél. Támadtunk hollywoodon és még örültem is neki hogy ott a bastion mert feltöltötte a pajzsom zhariaval és rögtön meg is lett a power overwhelming achi :)
3 meccset toltam eddig kompetitívben, az első kivételével a kettő másik nagyon szoros volt, szerintem, ha elég sok meccs van mögötted (116-s szintű vagyok), akkor a placement meccs is sokkal közelibb/jobb eséllyel ad megfelelőt, hát még utána.
De jóó. :-) Akkor most már nem csak az számít, hogy 9 percig bújkáljon a Junkrat és a végén benyomjon egy robbanó kereket. :-D
most is potg lettem mercyvel ress nélkül. Payload végén életben tartottam partyt. Új patch óta úgy néz ki végre elismerést kapnak a healerek is potgben
Na ez az amit nem tudok, mert eddig csak nyertünk! :D Azt vettem észre, hogy win után kapsz egy competitve pontot, amiből 10-et kell összegyűjteni, és az alapján rangsorol elvileg. Tehát szerintem 10 játék után kerülsz valamilyen rangba, ha jól értelmezem.
Viszont ha valaki kilép, akkor sajna borul minden, mert vége szakad a játéknak 20 másodpercen belül. Azt is hozzá kell tenni, hogy itt hosszabbak a meccsek, vagyis inkább elhúzódhatnak. Előbb játszottuk egy 5 köröst, 3:2-re nyertünk. Utoljára szerkesztette: Kongy, 2016.06.29. 13:26:38
jó ezt hallani! hogyan kapod a "rangokat" mit néz a program,hogy feljebb toljon a ranglétrán? mert gondolom vesztes meccsen is lehetsz kiemelkedő játékos amit honorál
Jó az a kompetitív mód, igazából ez hiányzott nekem eddig. Most azokon a meccseken, amiken eddig voltam mind-mind kiegyensúlyozott mérkőzések zajlottak, látszott, hogy mindenki érti a dolgát, érti a karakterét. Olyan Genji-t toltak a másik csapatban, hogy le a kalappal! A lényeg, hogy ide olyan karakterrel kell menni, akit rohadtul ismersz, mert mindenki olyannal jön :D Szóval csak így tovább, ez így nagyon állat!
De igazából ha azt látom meccs közben, hogy nem én vezetek medálokban, annak csak örülök, mert az azt jelenti, hogy a csapattársaim nálam jobban lövöldöznek. Ha én tarolok gold medálokkal, akinek pár hónap CoD2 TDM (még akkor tíz éve) a tapasztalata, akkor az nem feltétlenül jó nekünk.:)
Ez mondjuk pont az a játék, ahol nem feltétlenül nyer a csapatod attól, hogy neked lett 4 gold medálod. Pl. amikor védünk valamit, és a többiek farmolják a spawnnál a bénább csapatot, attól én még hátul maradok, nehogy arra tévedjen egy ügyesebb és egyedül befoglalja. Nekem pl. sose lesz 4 gold medálom, mert nem arra játszok.
Ja, hasonló. Első meccsem nekem sem volt semmiben más, mint egy normál, legalábbis a mi csapatunkban. Sőt, szerintem solo teamet rakott össze egy party-val. Az mondjuk kissé fura volt, hogy Hanamura A attack volt és kész, B felejtve, mivel támadóként nem foglaltuk el A-t sem. :P Utoljára szerkesztette: Malakai, 2016.06.29. 10:29:38
szerencsés voltál. Engem 1 mecset leszámítva ahol tényleg kemény volt a harc, de vesztettünk. ugyan ugy továbra is balfaszokkal rak össze, pedig aztán kurvára nem bonyolut a játék. igy zsinorba öt vesztes mecsem van. Kedvenceim még mindig a valaki váltson tankra meg kell egy healer, de az hogy esetleg maguk váltsanak az eszük ágába sem jut persze ők azok kik álandoan pofáznak a chaten
Letoltam egy placement meccset melóbamenetel előtt és a magam kis lvl102jével én voltam a legkisebb a 12ből :D De basszus ez volt a legjobb meccs amit valaha játszottam. Nem azon múlt a dolog hogy kinél van kevesebb hülye, hanem hogy kiknél voltak jobb karakter kombók és kik használták jobban az ultikat. Mindenki bevárta egymást meg mindenki próbálta egymáshoz időzíteni az ultikat kivéve ha ellenfél ultiját kellett semlegesíteni. Remélem a meccsek minősége olyan lesz továbbra is mint amilyen az első volt. Így veszteni sem lehet olyan idegölő.
3 kört toltam patch után, abból 2* mercy volt a potg. Remélem ez a patch hozadéka.
Közben bekerült a competitive, viszont megölték a szervereket ddos-al :D
Reinhardt-tal mar annyiszor volt az, hogy megoltem 3-4 embert (charge --> hammer --> ulti -->megint hammer :) ), bevedve ezzel az objective-t, es a potg-ben meg magamat latom valamelyik ranged jatekos szemszogebol.. mintha o kapta volna a killeket (lasthit talan).. de ettol meg az oreg nemet a fav.. :)
Az elején még a supportosokat nem annyira díjazták, legalábbis PS-en, de talán csak én futottam ilyen körökbe, nem tudom. Az viszont teljesen igaz, hogy a kiemelkedő egyéni teljesítmények sokszor alul vannak értékelve. Néha látom, hogy valaki pokolian sokat melózik a pályán, na akkor már tudom, hogy rá fogok szavazni, ha a gép engedi.
De amúgy igen, a szavazás viszont jó ötlet, és ahogy látom, a kezdeti "like-olom, aki legtöbbet öl" hozzáállást szépen felváltotta a support karakterek bátorítása.
Csak az a baj, hogy - főleg randomban - néhány óvodás akár a csapategység rovására is rámegy a PotG-re.
És ez főleg azért vicces, mert ugye van, hogy overtime alatt nyerünk meg egy meccset, de ha átvált valami PotG karakterre, hogy legalább abban menő legyen, aztán persze a rambózásából az se jön össze, meg mi is elbukjuk az utolsó rohamot (is), az elég bosszantó. :-)
Én a PotG mechanikát nem tartom annyira fontosnak, eleve csak egy gimmick. És nem egész meccsen való teljesítményt díjaz azzal, arra inkább utána lévő kártyák lennének. Play of the Game ≠ Player of the Game
Hát igen, a support karakterekkel nehéz Play of the Game-et kapni, pedig sokszor rengeteget tesznek hozzá a meccshez. Az a fő probléma, hogy kill-re megy az egész, és egy Mercy most egyszerre nem fog lemészárolni 5 embert... Lúciotól is egy PotG-t láttam eddig, az is olyan volt, hogy lelökött 5 ember a szakadékba a fegyverével.
Mondjuk nemrég belefutottam abba is, hogy a csapatban volt (velem együtt :-D) 5 Hanzo, meg egy hatodik arc, aki kétségbeesetten szeretett volna valami értelmeset játszani. Kezdetben úgy szaladtunk át rajtuk, mint kés a vajon, de hamar elkezdtek minket counterelni. Én kasztot is váltottam, de a maradék 4 Hanzo nem, el is buktuk azt a meccset. Tegnap viszont defend-en beálltunk négy törpével, és végük is lett. Pedig hamar rájöttek, de ugye a level 2-es turretek, és akkor még a törpéinkkel is szabadon lövöldöztünk. A turretek ráadásul úgy voltak beállítva, hogy egymást is védték. Ha leszedték az egyiket, máris épült egy másik. Na az reménytelen volt, együtt is éreztem az ellenféllel. A PotG persze egy törpe lett. :-D
Mondjuk remélem, kitalálnak valamit erre a PotG-re, mert láttam már olyan Mercy-t, akinek a csapat az egész meccset köszönhette, és mégis az ellenfél határszar Junkrat-ja volt a PotG, mert egyszer jól lőtte el az ultiját. Ugyanígy, voltam egyszer úgy D.va, hogy az egész meccs alatt egyszer sem haltam meg és mindig ott voltam az objective-n, mégis egy Bastion lett a PotG, aki a meccshez kb annyit tett hozzá, hogy egyszer jó helyen volt. A 21 karakterből eleve nem sűrűn látni 5-6 típusnál több PotG-t, a mass destruction-os ultik viszik el a 75 %-át. Ezen javítani kéne. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.06.28. 14:12:08
Előző meccsemen Torbjörn + 2 Bastion Reindhardt védelmében.. hát kicsit nehéz volt áttörni... :D
Pont ezért sokszor relatív, hogy OP-nek látsz-e valamit, az adott meccstől függ. Ha pl. Thorbjörnt vagy Bastiont frankón be tudják védeni olyan classokkal, amik counterelik a te classodat, amivel counterelni akarod, akkor cumi.:)
Igen, épp ezért hangsúlyoztam, hogy a random team-eknek nincs ott esélyük. Egy összeszokott csapat ellen csak egy másik összeszokott csapat tudja ebben a játékban felvenni a harcot. Remélem azért, hogy az összeszokott csapatok átmennek majd ranked-re, és a randomoké lesz a jelenlegi casual mód, mert team nélkül nagyon sok verésbe lehet beleszaladni. Mondjuk tegnap épp nagyon jó helyre tett a matchmaking, végig együtt maradt a random csapat és szinte minden meccset megnyertünk. Sajnáltam is, amikor abba kellett hagyni. :-)
Én a Volskaya Industries bírom talán a legjobban. Mintha az kifejezetten Bastionak lenne kitalálva. A második pont védelménél ő a legideálisabb választás. Tudjátok vannak azok a mozgó platformok, amik körbe-körbe keringenek a pályán. Ha egy olyanra feljutok és átmegyek turret módba, onnantól kezdve, kis túlzással meg van nyerve a pálya. Azzal, hogy a levegőben mozogva szórjuk az ellenséget, miközben azok a földi társainkkal vannak elfoglalva, gyakorlatilag állandóan meg lehet törni a támadásukat. És mire az ellenség kilőne engem, addigra a platform már szépen elkezd visszafelé menni, a pálya biztonságosabb irányába, és addig lazán van idő gyógyulni, mielőtt ismét elkezdene előre menni. Többször is volt már olyan, hogy az ellenség összefogott ellenem. Junkratek álltak lesben, csapdát és bombát lerakva (ott ahol platform érinti a földet), de még Reinchardok is, a falak takarásában. Utoljára szerkesztette: Rafanir, 2016.06.27. 22:28:50
Olyan, mint a Volskaya, az esetek nagy többségében, vagy egy baromi gyors meccs és egy nagy rush-al végigmegy az egészen, vagy ha az első rush nem jön össze a támadóknak B-n, akkor ott megáll a dolog.
Szerintem Hanamura az egyik legnehezebb támadó map. Az első pontot még úgy ahogy be lehet venni, de a másodikat iszonyat nehéz, főleg, hogy 5 méterre spawnolnak az ellenfelek, és rohadtul be tudják kempelni a második helyszínt, éppen ebből következően.
Anubis tűnik a legnehezebb támadó mapnak, de ha kitanulja valaki védőnek a legnehezebb lenni ott, mert a támadó kb ahogy bevette A-t egyben B szinte biztos az övé. Ha torbjörn és bastion volt a védekező, akkor már dobhatják is be a GG-t. Mobilis karakterekkel könnyebb védeni. A legjobb objektív idő rekordokat azon lehet csinálni támadóként. Az egyik módszer a három pontos támadás. Jobbra megy a figyelem elterelés és balra két helyen be lehet menni. Fel a platóra és be teljesen hátra A pont mögé egyhúzóra. Amikor elkezdenek a leghátsó behatolóra fókuszálni, mert az elkezdi capelni rögtön, akkor beront a jobb szárny és vége. Gyakorlatlan embernek a legkönnyebben védhető pálya, gyakorlottnak a legkönnyebben bevehető. Mert közel vannak a falak a védő ponthoz és ez a támadónak kedvez, amikor tudja mit csinál. A védő be van szorítva egy szorosan zárt helyre minden esetben. Semelyik másik pályán nincs ennyire kiélezve. Nem ennyire fekete és fehér ahogy leírom, de inkább "attacker favored" map az, ha tapasztaltak harcolnak rajta. Ezt én nagyon sokáig nem értettem meg.
Van néhány pálya (pl. Egyiptom), ahol a choke-point-ot bevédi a turret, miközben a bejáratát spammeli egy junkrat, arra kószál egy Lucio és egy Reinhardt, eetleg egy Mel is, na az ilyen meccseknél egy random team nem jut át, és ez élményromboló, mert az egész meccs arról szól, hogy a kapun próbálunk átjutni... És ott a widowmakernek rálátása sincs, egy Pharah-al próbálom a turretet kiszedni általában, vagy a lépcsőről egy Bastion-nel... de randomban így is esélytelen, tehát a turretre egy minimális nerf tényleg ráfér. Hogy az sebzés, vagy reakcióidő, az nekem lényegtelen, de egy lerakott turret az gyakorlatilag egy + Bastion, csak még hatékonyabb esetenként...
Pontosabban, ha a charge sebzése leszedi a turretet, akkor igen, egy 2-es turretet szerintem már nem szed le, mintha kevesebbet sebezne, vagy nem sebzi a pint.
Szerk: Kicsit utánaolvasva úgy tűnik a kezdeti (50) + a pin (300) felét sebzi turretnek, 175-öt, vagyis 1-es turretet leszedsz maxról is, 2-eset már nem. De ezt ki kellene próbálni custom-ban. :) Utoljára szerkesztette: Malakai, 2016.06.27. 17:18:25
Torbjörn legnagyobb ellenfele amúgy Reinhardt, a charge-os képessége elsodoja a turretet meg a törpét is :D De Widowmaker és Junkrat is effektív ellene nagyon.
Nagyon gyorsan reagál a turret, ha mást nem max annyit könnyítenék, hogy ne azonnal daráljon le amint "meglát". Egy jó hanzo (mint pl Deadpool :D...hehe... ez a reklám helye) ki tudja szedni viszonylag hamar. Én szeretem mert egyböl 2 killem is van (a turret + Gimli)
Egészen addig, amíg be nem tudsz egy Reinhardtot állítani a Payloadra, amire ráraktad a turretet is. :)
Torbjörn valóban kicsit OP, PC-n is. Elég könnyen össze lehet vele szedni 30 kill/1 death statokat. Egyik kedvenc karakterem, mert ha mással nem megy a játék, akkor Torbjörnnel biztosan. :D Mondjuk általában csak defendnél éri meg használni.
"Torbjörn a következő karakter a játékban, akit nerferésre kényszerítenek - konzolon. Jeff Kaplan játék fejlesztő a redditen tette közzé, miszerint "Torbjörn tönkreteszi a játékot PS4-en" "A következő patchben csökkenteni fogjuk Torbjörn Turretjeinek sebbzését 30%-al, PS4-en és XBOX One-on, PC-n viszont változatlan marad."- mondta Kaplan."
Én PS4-en játszom és tényleg halálos ott a nyomorult törpe. Kontrollerrel ugye nehezebb a turretet leszedni, mint egérrel, így konzolon hatékonyabb a lövegtorony. Viszont e logika mentén talán Bastion tornyos támadását is nerfelni kéne.
Nekem ilyen akkor van, ha torrent be van kapcsolva játék közben, mert retard vagyok, és elfelejtem kikapcsolni. Pinget ugyanúgy 30-60-nak írja, mint egyébként, csak ugye a packet lossom gecinagy. :)
De nemár, komolyan, ötezerszer előfordult, hogy elnyomtam a skillt, elment nálam, elment a hangja, aztán visszateleportálódtam az előző helyre és megdöglöttem mintha nem nyomtam volna el. Ezt mire fogjam? Emellé van 30 pingem.
Amit ő ír ugyanez, rég befutottam a fal mögé és meghalok, mintha kint lennék, mert a szerver úgy döntött na jó, még kint vagyok.. Utoljára szerkesztette: jazzy, 2016.06.26. 15:31:13
Egyébként a legnagyobb furcsaságok abból adódnak, hogy a netcode módosított CoD (Activision ugye) motor, és ezért mindig a lobby legrosszabb kapcsolatú játékosához szinkronizál, igazodik a szerver. Így lehet egymás után két játéknak totál más komfortérzete lesz.
"én a szemedben egy retardált 15 éves vérpistike vagyok"
Nem vagy az. És részben igazad van, csak túlreagálod a problémát. Amit leírsz csak arra lehet hagyatkozni. Olyan normál esetben nincs, hogy játékbeli m-ekkel odébb kilőnek. Csinálj róla videót, vagy valami és kielemezzük.
Én Blizzard oldaláról vettem a sima kiadást, azt láttam a legolcsóbbnak, Instant Gaming-en az Origins Edition szerintem elfogadható áron van, ha kis plusz pénzt akarsz áldozni pár skinre (engem hidegen hagynak, ha pénzbe kerülnek :D)
De az, hogy lelőnek egy teljesen más helyről amit nem ismerek mint ahogy te írtad az benne van a killcam ban szóval ezért nem értem, hogy ezt egyáltalán hogy gondoltad össze. Az hogy nem pontos a killcam az egy dolog, de nem fogja máshová tenni a mapon az ellenfelemet mint ahonnan lelőtt. Szóval az hogy én képernyőmön a fal mögött vagyok az övén pedig én(vagy a hitboxom) nem, az teljesen a játék hibája(késés pl.) és nem az hogy mit mutat a hitbox(*szerk:killcam) vagy honnan lőnek. Folyamatos 30-40 es latency vel játszom mivel be van kapcsolva hogy lássam. Kezdem lassan azt hinni, hogy én a szemedben egy retardált 15 éves vérpistike vagyok aki okot keres arra, hogy miért játszik szarul és próbál belemagyarázni dolgokat. Ezért próbálod nekem ugyanazt újra és újra elmagyarázni, amit elsőre is felfogtam. Utoljára szerkesztette: Metalmilitiakid, 2016.06.26. 13:47:27
Csak újra ismételhetem, a killcam nem jó olvass bnet fórumot, arra ne hagyatkozz :) (Kár hogy bele tették, mert amikor valaki veszít folyamatosan vagy a tick-re vagy a killcamra fogja GLOBÁL a loss-t, unalmas egy idő után)
Mind1 hagyjuk,én arra is válaszoltam, hogy még NA szerveren sem tapasztaltam és valami hiba nálad lesz. ~700-as ping-el vennél belőle észre talán akkora difiket, amit írsz. Keresd vissza az összehasonlító video-t erről itt a fórumban. Az is lehet, hogy nem ismered a mapet és szimplán kikaptak olyan irányból, ahonnan nem számítasz rá. Számtalan oka lehet, de hogy normál működés esetén ilyen nincs a biztos.
Akkor miről? :) Nézd már végig a comment listát Evo linkelt egy képet hanzo headshotról, utána metal írta hát igen 128 tick-et se várhatunk. Én pedig videókat raktam be, az "újonc" kollégának, hogy ez a hitbox hibája nem a tickráta. Ebben mi az okoskodás?
Senki nem tagadta ezt a hibát, csak hogy itt nem erről beszéltünk. Ennyire ne akarj már okos lenni. Ismerem ezt, láttam róla videókat, tapasztaltam játékban. Csak nem erről beszéltünk mi. "ezen mi az érthetetlen"?
Nekem kb Zarya az egyetlen karakter, akivel egyszerűen nem tudok érvényesülni. Többiekkel pár kör után azért tűrhetően tolom, kivétel Widowmaker, meg Hanzo, mert ugye sniperkedésben szar vagyok.
FÚÚÚ GYEREKEK! Én sosem McGree zek, kb most voltam vele harmadjára... 17-0ba lőttem magam, potg t szereztem. Lehet hogy a nagyobb monitor segít a célzásban :D
Én release óta játszok 2-6 fős premadeben, péntek délután fél6 magasságában 2 fős premadeben 2,5 percekig vártunk meccsre.
Ez lehet csak pillanatnyi megunás a playerek részéről és kevesebbet játszanak rankedig. De érdekes lenne egy statisztika az online playerekről mint pl az sc2 esetében. Utoljára szerkesztette: jazzy, 2016.06.25. 19:04:44
Olyan játékok alá egyébként nem szoktak betenni magas ticket, ami ugrálós forgolódós. Tény a 60:20 lehetne itt is legalább 60:40, de akkorák a boxok, hogy 20-al is egybefolynak a keretek és a hálózati késleltetés nagyobb gondot jelent a klienseken. Magas tick olyan statikus FPS-be kell, mint a CS, ahol 0.1 mp-en múlhat a pontlövéses kill. A quake live 60:40-el megy. A legelképesztőbb, emberi ésszel felfoghatatlanul gyors Quake1 20 tick-el ment.