Értem, de olyan meg nincs. Még US szerveren sem, ha ott játszol. Valami nálad gáz ha nem centiken múlik. A Gosugamers-es ligákat EU-ból játsszák (néhány csapat) NA ellen, nincsenek ilyen anomáliák.
De igen nézd már meg hova céloz. Egyértelműen mellé! Rossz a Hitbox, a fal mögül kilóg a karakter ezen mi az érthetetlen. Több videót nem fogok bevágni, pl azt mikor qm magas tick-en mi történik, alacsony vs low ping stb. Ez már ki lett vesézve 1000x.
Még egyszer leírom, nem centikkel vagyok a fal mögött vagy épp takarva, az én képernyőmön in-game méterrel/méterekkel(extrém esetben) vagyok már beljebb mint az ellenfélnek. Így már megvan, hogy miről beszélek ?
Tessék a millió közül egy példa. Hanzo-val látványos, más karakterrel nem annyira. Álló embernél is így működik, bizonyos helyeken. Tényleg gáz egyébként, de nem a tick vagy lag, miegyéb okozza.
Nem a hitbox bugra gondoltam egyáltalán, hanem arra, hogy egyszerűen menekülök valaki elől (szóval nem állok meg) és egyszer csak mégis megöl mikor már az én képernyőmön bőven fedezék mögött voltam. Lehet, hogy ez kombója az ő laggjának és a netcode nak de akkor is eléggé gáz. És nem egy kifejezett karakterrel fordul elő, hanem teljesen random.
"Nem mondott Hanzot, nem róla van kimondottan szó." De a legjobb példa rá, ofc nem csak rá igaz :)
"De azt elhiszem, hogy a killcam is szar.." Pontosan ha valakinek jó a szeme, akkor utána látszódik, hogy sokszor köze nincs a potgnak ahhoz ami történt.
Csak a fullos premadet keresi nagyon sokáig, mert azt csak ás kizárólag fullos ellen tesz be. Egyébként +-1 eltérés lehet és még az MMR-nek is nagyjából egyezni kell mert ilyen lvl 1-et bevisznek lvl60-asok, az kész agymenés egy algoritmusnak. Ha fullos azért keres sokáig, mert nagyságrendekkel kevesebben akarnak fullos premade ellen menni. Ha nem teljes akkor pedig azért, amit fent írtam. Kompetitívbe már csak megadott szintkülönbséggel lehet teamet alkotni, ott gyors is.
Nem mondott Hanzot, nem róla van kimondottan szó. De azt elhiszem, hogy a killcam is szar, mert nálam se nagyon fordult elő, hogy úgy lőnék ki embert. De aztán lehet én vagyok csak béna. :D
"1 méter befutottam a fal mögé de ő még lelő mert nála még nem frissített annyit hogy bent legyek"
Pl hanzo ki tud lőni, mikor a fal mögött állsz (és nem mozogsz!), mert sajnos akkora a hitbox. Erről szintén volt linkelt videó. Utoljára szerkesztette: Yserac, 2016.06.25. 12:12:34
"Lehet nem egy játékot játszunk akkor vagy nemtom. De az hogy sokszor látom 1-1 killcamban, hogy semmi köze nincs a találatnak a testemhez"
Már rég ki lett tárgyalva, hogy nem azt mutatja a killcam, ami történt. Még 1x nem kezdek bele olvass utána valahol. Nincs köze a tickhez. Sok ticknyi elmaradásban van a killcam.
De nekem ezt ne adja be a blizzard, én leszarom a másik mit látott mert én én vagyok és nem a másik. Ha elnyomtam a skillt és elment a hangja akkor az én 12ezer forintos játékélményemet rontja, hogy visszateleportál ez a rakás szar favor the attacker.
Azt meg nekem senki ne magyarázza el, hogy a cshez képest 15-20x-os játékosmennyiség van, amikor 2-3 percig keres játékot premade nagyságától függetlenül.
Persze én ezt értem, csak ha nagyobb lenne a tickrate nem lennének olyan favor of the attacker dolgok, hogy én már 1 méter befutottam a fal mögé de ő még lelő mert nála még nem frissített annyit hogy bent legyek. Szintúgy az előző kommentemben írt dolgokat is javítaná, mivel jobban érezné az ember, hogy mikor van már "biztonságban", nem az hogy bármikor utolér a kanyarban a golyó vagy épp repülés közben. A 64 el legalább a "hivatalos" átlag monitorfrissítés meglenne.
Szerk: Melyik ívesen lövő hitscan fegyver lő jobbra balra ívesen ? Mert én falnál erre gondoltam nem arra, hogy leguggolok egy fedezék mögé de elkap mögötte pl a Tor lövése, mert az megértem. Utoljára szerkesztette: Metalmilitiakid, 2016.06.25. 11:39:12
Azt felejted el, hogy senki le se tojja, hogy te mit látsz a képeden killcamben, az számít hitnek, ami akkor épp az ellenfélnél hitnek látszódott. Favour the attacker.
Vetesd fel az ellennel videóra, ahogy megöl, az már valami.
A konkrét Potg-ra visszatérve meg, már hónappal ezelőtt volt videó arról, hogy fal mögött el lehet találni a másikat. Azóta csak kisebb lett a hitbox, de ettől még miért lenne lehetetlen? Főleg egy ívesen szálló hitscan fegyverrel. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.06.25. 11:36:24
Lehet nem egy játékot játszunk akkor vagy nemtom. De az hogy sokszor látom 1-1 killcamban, hogy semmi köze nincs a találatnak a testemhez, csak rohadt gyorsan mozogtam épp (pl lucio speed boost, épp emelkedtem fel phara val, mcree roll ...) és látom hogy bokán vagy alám menne simán a lövés a célkereszt szerint de fejes az szerintem kicsit necces. És már csak ha olyan 64 körülre tolnák mint a cs már egy kicsit konzistensebb lenne a játék. A másik pedig, hogy pont magad ellen érveltél, mivel hogy más a játék dinamikája, sokkal pörgősebb mozgékonyabb pont ezért kellene még pontosabb netcode mint ami CS ben van. Mivel nem egy maximum kocogó sebességű embert kell fejbe lőnöd, hanem valaki olyat aki jetpackel épp és társai.
CS:GO-t ha megnézd kb 150k-200k játékos tolja és egyidőben 5-6k meccs megy. Blizzardnál szorozd ezt fel olyan 20-al. Ha a CS nem bír eltartani olyan erőgépeket (128) annyi játékosra mikrotranzakciókkal, akkor a többszörösét hogyan lenne biztosítani a Blizzard egyelőre? Ha csökken a játékos szám és E-Sport -ban populáris marad a game ígérték az emelést. De minek itt nem Quake, UT vagy CS méretű hitboxok vannak, más az egész játék dinamikája, mint a hagyományos FPS-eknek. Nem lesz nagyon érezhető a különbség. Bár jó lenne az tény.
4 éve még nem vettem komolyan ezt az egész bnet dolgot, mert csak azért lett regem, mert volt diablo 2, de semmire nem használtam már aztán úgy is maradt...
Be tud logolni, semmi probléma nincs belőle. Ha túl sok helyről logolsz be az accba zárolhatják, arról kapsz mailt és fel tudod oldani secret question / answer kombóval.
Lenne egy érdekes kérdésem. Van egy haverom aki eléggé rage elős, szóval nem vagyok biztos, hogy bírná cérnával a játékot, de szeretném, ha együtt tolnánk. Meg lehet azt csinálni Bnet accal, mint steam el, hogy belogol az enyémmel kapok ról a email (ha így működik, még soha nem történt ilyen velem bnettel) és megadom neki a kódot vagy amit kér és kitudja próbálni a játékot. Vagy van vmi komolyabb védelem ami miatt baja lehet az accomnak ? (open beta alatt semmi ideje nem volt, még csak fel se rakni) Előre is köszi a választ.
Attól félek én, hogy ha a csgo val nem csinálnak semmit a sima netes fronton (értem én itt, hogy 128 tick es ranked és társai) akkor sztem a blizzardtól se várhatunk sokkal többet...
Geez, csak vicc volt, hogy add át neki a HG-t, de legközelebb nem próbálkozom, inkább egyből küldöm a választott nemzetiségű, widowmaker kosztümbe öltöztetett örömlányt.
Egy kissebb csapatot szeretnék összerakni erre a kis versenyre. Az oldanon minden infót megtaláltok a versenyről. Egyenlőre szinte minden posztra kell ember mert jelenleg csak jó magam vagyok.
Egy kis bemutatkozás: Tamás vagyok, 20 éves és már jó ideje játszom játékokkal. OW elött TF2-t játszottam bele is raktam 1700 órát és CS:GO ba is legalább 200-at. Én főleg tank/defender poszton játszanék (Zarya, D.va, Mei)
Ha valakit érdekel a dolog vegyen fel Battleneten: Bred#2708
Egyebkent nekem nem tiszta, hogy a jelenlegi quick play-nel is mar mukodik-e a match making, vagy a ranked-ben fog majd csak mukodni?
Nekem az volt az erzesem, hogy nincs meg normalis match making, ezert is kezdtem el bejelolgetni a szimpatikus/unszimpatikus emberkeket, megha hallottam is rola, hogy allitolag nem csinalt kb. semmit a dolog.
Azért vették ki, mert sokan kihasználták a rendszert arra, h avoidolják a jó játékosokat. Szóval a trollok helyett a jó játékosok jártak rosszul és teljesen felborította a match making rendszert.
Kar, pedig arra jo lett volna, hogy a hulyeket kiszurje az ember. Ha jol sejtem a Block csak a kommunikaciot es mindennemu interkaciot szunteti meg az illetovel szemben, attol meg ugyanugy berakja a jatek melled vagy ellened.
Aki kalibrálta ezt a POTG számlálót... Megölök egy soldiert, felugrok a levegőba barage al tirple kill a zászlóra behúzzuk és win. Hanzo POTG mert lő egy fejest és 2 kill ultival.
Ez nem igaz Tracer segge is villant töle egszer kétszer ;)
Tegnap hatalmasat mentem az egyiptomi pályán. A- és B-területfoglalás volt, mi voltunk a védők. Az ellenfél az A-t alig egy perc alatt bevette, így rengeteg ideje maradt. A B-nél egy törpénk kovácsolta az ágyúját, egy Bastion is védekezett, én viszont nagyon belenyúltam Widowmakerbe. Gyakorlatilag megmentette a sniper a meccset, olyan szerencsés fejlövéseim voltak, hogy mindig épp megakasztottam a legveszélyesebb támadásokat. Még a meccs játékosa is én lettem három gyors fejlövéssel.
Imádom ezt a játékban, hogy egy órás középszerű, hullámzó. néha jó, néha kifejezetten gyenge teljesítmény után beletalálok egy hősbe és minden összejön.
van arra valami mód, hogy ajándékba vegyek valakinek lootboxot?
Falfirkák:
Sombra?
Dat Diablo reference:
5/15/12 a Diablo III megjelenési dátuma: 2012. május 15. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.06.20. 21:10:53
Megérheti (szerintem igen), de fundamentálisan eltér a 2 játék. Az nagyobb pontosságot kíván és precíz stratéigiát, Itt képlékenyen alakulnak a felállások, percről-percre, mind a meta mind a taktika. A CS-s tudásod mindenképp használni tudod, de térben jobban kell gondolkodni, mert nem annyira sík a játék és sokat kell forgolódni. CS-s 400-700 DPI-vel lehet és kell játszani a játékbeli sens karakterfüggő. Még egy dolog CS-vel ellentétben egyedül nem tudsz csatát nyerni, rá tud segíteni a kimenetelére egy jobb képességű vagy rutinos arc, de ha a csapatból már akár egy ember rossz, akkor loss is lehet könnyedén.
Ha jól tudom ott valahogy úgy müködik a dolog, hogy időre megy. ha első csapat X idő alatt bevitte és a másik csapatnak támadásnál ugyanúgy X idő alatt nem sikerül akkor buktak. Utoljára szerkesztette: Anthrax, 2016.06.20. 07:36:46
Nézek most egy esport meccset kings rown. Amit nem értek, hogy az utolsó pontot miért nem védik. Láttam, hogy amint elérte a checkpoint ot a payload beírták, hogy gg és már csak beszaladgáltak meghalni, meg emote ot spammeltek. Ez vmi nagyon külön szabály ?
El kell bújni. Valami szilárd mögé. Annak a falnak szerintem vannak ablakai, lehet azért haltál.
Azért lássuk be ez nem normális amiket művel ez a fazon.
Nem a sebzése a baj. A táv, szaladjak vissza a kezdőre a saját ultim alatt ? Nem jó a szeme nagyon, de hogy az vagy 40 méter lenne a játékban távilag + 1 fal.
Na most mondom azt hogy húzzunk egy nerfet D.Va ultira. Én voltam vele, Hanamura def oldal A ponton, a pont mellett a sarokból belőttem a bejárati kapura az ultit boosterrel, majd hátra felugrottam és megölt a saját ultim. A killcam szerint is 100% öngyilok volt. Ez egy bug volt vagy ekkora lenne a valós range ? Mert még wikin se találok ranget a robbanásra. Térképen a táv ha vkit érdekel.
Hali. Egy "öreg" Counter Strike:GO játékosnak megérős a játék? Vagy mennyire érné meg megvenni? Mennyire menne szerintetek? :D CS-ben közel 2000 órám van. (Mellette Cod2, Cod4-al is játszottam) Unom az oroszokat, a csalókat, ill, az unalmas játékmenetet.