Azért táltosodik meg a végére, mert valamelyik fél addigra vélhetően beszorul vagy állóháború alakul ki egy random kényelmes ponton és az egybites agyak, akkor már nagyjából ugyanazon a ponton tologatják el, de ugyanolyan rendszertelenül az ultit :D
Mei nagyon gonosz tud lenni. Bár nehéz vele igazán jól játszani. Phara pedig támadás-védekezés esetén is kiváló karakter. Szerintem vele nagyon könnyű játszani és komoly gondokat tud okozni, ha az ellenfél nem szedi ki. Ha viszont figyelnek rá, akkor érdemes váltani, mert igen sebezhető. Soldier 76, Widowmaker kifejezetten veszélyes rá. Amikor meg az ultiját használja teljesen ki van szolgáltatva, mivel egy helyben van és pillanatok alatt ki lehet lőni.
Tracer az én meglátásom szerint egy kis előretolt (frontvonal mögé ledobott ejtőernyőshöz tudnám leginkább hasonlító) támadó ék. Zavart okozhat, elvonhatja az ellenfél figyelmét és 1 vs 1 felállásban iszonyat nehéz kiszedni. Veszélyes lehet fixen lévő tornyokra is, bár a sebzése csak nagyon közelre hatásos.
Majd idővel úgy is kitapasztalod. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2016.06.06. 11:03:58
Tracerrel nekem egyszer volt egy nagy menetem. :-) Akkor figyeltem fel rá, amikor szétszedett egy kis folyosón (én D.Va-val voltam) úgy, hogy állandóan mögém teleportált. Mei meg a zseniális védekező karakter, a falával felhúz néha.
Szerintem még kb. a hősök harmadát nem próbáltam, de persze tervben van, csak kevés az idő. :-) Szeretném jobban kiismerni a rakétás repülő csajszit is, mert több van benne, mint amit eddig kihoztam belőle.
Érdemes minden hőssel játszani. Mert sosem tudhatod melyikre lesz épp szükség. Ha a csapat felméri kikkel lehet megtörni az esetleg áttörhetetlennek vélt védelmet, váltanak és nagy eséllyel sikerül tovább haladni. Nyilván lesznek olyan hősök amikkel nem megy majd annyira a játék, de tényleg fontos, hogy tisztában legyél vele melyik mire jó.
Nálam akiket még nagyon szoknom kell, vagy számomra nehezebb karakterek: Tracer, Mei, időnként Genji és McCree. A többieket már elég alaposan kitapasztaltam. Egyébként ha Repear benyomja az ultiját, die-die-die közben is le tudjátok szedni. Nyilván szituáció függő, de megoldható.
Reaper-t még ki sem próbáltam, de láttam, hogy ritka kellemetlen ellenfél, néha az egész bandát elintézi egy die-die-die suttogás közepette, nem egy csatát buktunk már el ezen...
Még nemrég óta van meg az OW és kompetitív lövöldékkel sem régóta játszom. BF3, CoD AW és BO3... MOBA-kat meg sosem játszottam. Most már látom, hogy az OW-hez egy kitartó és komoly tanulási görbén keresztül vezet az út - legalábbis számomra. Még kicsit idegen a hősváltás, de egyre többet csinálom, kivéve, ha valahol a választott hősöm tényleg jól működik (pl. egy területvédésnél a jeges lány nagyon jól működött). Illetve ha az ellenfél jobban összedolgozik, és extra pajzsot lőnek magukra, meg más boost-okat, akkor könnyen bedarálnak minket.
Néha én is észrevettem, hogy az ellenfél a meccs végére táltosodik meg, ezzel nem tudom, mit lehetne kezdeni. :-D Illetve olyan is van, hogy escort-on szabadon hagyják, hogy toljuk a kocsit, majd a cél előtt pár méterrel egy áthatolhatatlan falba ütközünk, és onnantól vége a világnak...
Ki fogom próbálni Junkrat-ot legközelebb, hasonló szituban. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.06.06. 10:11:54
Tegnap Reinhardt-al sikerült két mentőakciót csinálni. Mindkettőnél a charge képességét használtam. Az első esetben Junkrat forgó kereke érkezett a csapatunk felé és abba mentem bele, ami függőlegesen felrepült a levegőbe aztán mi lett nem tudom, valószínű fent robbant fel, így nem sebezett meg senkit. A másiknál meg D.Va tolta be az önmegsemmisítő robotját és azt vittem ki a többiek hatósugarából, így csak én haltam meg, a csapat többi tagja életben maradt.
Amiga: Fixen lévő törpe löveg és Bastion ellen is (ha nincs résen az ellenfél), nagyon jó Reaper. Ha sikerül közelébe kerülni ezeknek, hátulról pár lövéssel szét tudja szedni. Messziről meg Widowmaker. Jut eszembe pont volt egy olyan pálya (Temple of Anubis), ahol ráláttam a toronyra és lőttem mesterlövésszel, de a mellette álló törpére meg pont nem és az meg bőszen kalapálta, így az én sebzéseim szart sem értek. :)
De régebben meg volt egy (talán ugyanezen a pályán) másik eset, hogy a törpe löveg pont két pálmafa mögött volt, amitől az tudott lőni, de Phara rakétái nem tudtak elmenni közte (nem volt annyi hely) és mindig a pálmafa törzsét találtam telibe a lövegnek meg semmi baja nem lett. Aztán muszáj volt karaktert váltani.
Turret ellen, ha látom, hogy más nem tudja kiszedni, junkrat-tel bepattintom oda a labdákat és meg is halt.
Meg kell tanulni counterrelni a másikat, ha azt látod, hogy kb a törpe az egyetlen aki megakadályoz abban, hogy tovább jussatok, akkor hozni kell olyat amivel TE kitudod szedni.( Ez nem csak neked megy ha nem mindenkinek, akinek ilyen gondja van..)
Van olyan meccs, hogy 4-5 hőst is cserélek, általában így sikerül nyerni is. Ne mástól várjátok el az alkalmazkodást, mert a többiek úgyse fognak(többségben), ha nyerni szeretnétek.
Én is arra jutottam, hogy a turret randomban nagyon erős. Mondjuk D.Va-val elég jól leszedegetem őket egy öngyilkos rush-akcióval, illetve a MEKA önmegsemmisítő képességével.
De múlkor már én is úgy voltam, hogy pontfoglaláson indítottam egy törpét, szinte az egész meccs alatt csak szedegettem a nyersanyagot, aztán felhúztam és kalapáltam egy turretet... Meg is nyertük, csak minek. :-)
"teamünk amúgy mit csinál? itt állnak a kapuban és nézelődnek"
I feel you BRO! ez basz fel engem is! kajak félnek,hogy meghalnak RL is ha meghalnak a játékban vagy mi?! :D
a reggeli meccsemen 3x takarítottam le a payload előtt az utat egyedül.....el is jutottunk 3 ellenőrző pontra,aztán az uccsó nem sikerült,mert a canyon-os pályán egyszerűen senki nem ment be a hegybe a vaskapunál Utoljára szerkesztette: Rhonin7, 2016.06.05. 13:37:47
az nagyon illuminati lenne bááááár a 150 meccsemből 20-30 ban simán volt,hogy úgy vesztettünk,hogy végig aláztuk az ellent majd 99%-on 20 sec alatt elveszítettük a meccset :D :D
A konteohoz visszatérve, ma elgondolkoztam rajta én is, hogy lehet valami nem kerek, ugyanis egy teljesen low enemy az overtimera hirtelen megtaltosodik, karaktercsere nélkül, és team killel 2x, a foglalasnal, és az utolsó pontnál, elég furcsa. Pedig estek keltek időközben meg szinte sehova nem jutottak a szekérrel. Lehet van valami rejtett buff? XD
Mai délutáni live!
szerintem se,de csak kilett sírva,hogy csak színben van különbség
tegnap nézegettem videókat és valamelyikben mondták,hogy RANKED SKIN-ek lesznek a játékban! tud erről valaki valamit? epiq lenne!! csak ugye jönne is a sírás aki nem annyira ügyes,hogy neki nem lesz......mondjuk azt meg meglehetne oldani,hogy ugyanazt megkaphassák,csak más színben
Nálam randomban sem szokott gondot okozni a turret. Ami gondot okoz, hogy sokan még lvl30-40 felett is automatikusan tracert/reapert/soldiert/mcreet stb választanak, és nem váltanak ha a helyzet úgy kívánja. Pedig offenzív slotokon kell szvsz a legrugalmasabbnak lenni és counter herokat választani. Ha tudnak counter herokat választani, akkor nem szokott gond lenni a turretekkel, ha meg nem, akkor m1 hogy van-e turret vagy se mert úgyis kikapunk :)
Engem legutóbb az idegelt fel hogy kings row-n támadtunk, és én voltam reinhardt, offenzíven meg volt egy widow,soldier,mcree és genji, míg a védőknél másfél percen keresztül csak ácsorgott az ellen reinhardt a payloadon mert senki nem tudta leszedni a pajzsát. Nekem kellett junkratre váltani, és utána gyakorlatilag végiggyalogoltunk a pályán. Csak utolsó 10 méteren kellett visszaváltanom tankra. De kellemetlen tud lenni hogy ilyenre nem tudnak odafigyelni. Nem az én dolgom lett volna tankként.
Konkrétan a támadó csapatnak esélye sincs, ha a choke pointokat telerakják turretekkel. Abban meg mi a játék, ha folyamatosan szopunk?
Ezek a g*ci turretek megölik a játékot. Itt derül ki, hogy a Blizzard szart se ért a kompetitív FPS-ekhez.
iagazd lehet! nekem is kempelni kellene a kezdőnkön hátha eltekeri magát az Object és escortolja magát a payload! kedvencem az egyiptomi meg az orosz objectfoglalós pálya ahol nem jutottak át a főkapun....hiába választok tankot vagy healert is akár, ha tank vagyok nem jönnek utánam ha gyógyítok hiába megy a heal nem támadnak.......DPS-el eltudtam szedni az Ojektumot ,de mivel nem jönnek a csapattagok az is halott helyzet volt! de majd még gondolkozom rajta mit rontok el,de akár taníthatnál is akár te Utoljára szerkesztette: Rhonin7, 2016.06.04. 13:18:36
10 vesztes meccs után elgondolkodnék, hogy nem biztos, hogy a csapattársakban van a hiba.
kicsit "kabbeaFXM" hangulatom van amióta tegnap óta a 10. vesztes meccsem kapom zsinórban és mindezt úgy,hogy én minden meccsen megyek és foglalom az objective-t!!!! örülök neki,hogy így büntet a rendszer,hogy próbálok a feladatra összpontosítani mégha az esetek 90% ban is 2-3 ellenféllel szemben kell harcolnom az objectnél,mert a másik 5 társam fogalmam sincs miért nem segédkezik
Hétvégén tilos csúcsidőben random és nem team gémet nyomni. Team-nél 3-4 fő legyen a limit, mert különben szopórollerre kerültök. Csak és kizárólak full team ellen fog tenni, akik biztos jobb EU szinten állnak nálatok. A magyar FPS szkene tf2, csgo nagyjait is kiszopatják úgy :)
Kitaláltam, hogy működik a matchmaking. Blizzard alkalmaz embereket akik direkt játszanak szarul, és ha vki túl sokat nyer, akkor folyamatosan őket kapja csapattársnak.
Aki esetleg csapattársakat keresne, vagy csak részese szeretne lenni az Overwatch magyar közösségének, az jöjjön bátran: https://www.facebook.com/groups/owhungary/
LIRIKéket nézi valaki? iszonyat meccseket tolnak
Én nem tudom, hogy megy a játékban a matchmaking, mi alapján, de ez nevetséges. Elsőre berak egy meccsre, amiből már 3 mp van csak hátra, és defeat, aztán berak zsinórban 3 olyan meccsre, ahol a csapattársaim fogyatékosak, ide-oda változtatják a karaktereket, de minddel szarok. Oké, nem vagyok én se profi, de egyedül próbálom csinálni a feladatot, és jóhogy bedarálnak. Játékosok teljesítménye alapján kéne valami balanszot csinálni, mert ez így kurvaszar, hogy egy élvezetes meccsért előtte 10 szart kell játszani.....
És nem mindig a kezdők a szarok, csupa 30-as szintűek, csak tudnak már valami a játékról... gondolná az ember... Ha meg karaktereket akarnak tesztelni, arra ott van az AI elleni játék.... Utoljára szerkesztette: Kongy, 2016.06.03. 22:45:10
reggel óta 8. vereség zsinórban......a 8 meccs alatt összesen 4-5 srác támadott/foglalt rajtam kívül,mármint a 8 meccsen összesen :D A-t nem tudtuk befoglalni..azaz én befoglaltam,de mivel a többiek várost néztek el is buktam sorra.....senki nem jött szonte Objecthez
Hivatalos Blizzard adat (Jeff Kaplan) defense mapra:
New / Lower Skill: Attackers win 38-40% of the time. Medium Skill: Attackers win 40% of the time. Medium-High Skill: Attackers win 45-50% of the time. ---------------------------- pro szint ------------------------------- High Skill: Attackers win 50-60% of the time.