honnan került elő ez a sok agybeteg????? ma egész nap olyan csapatokba rak ahol félnek támadni/harcolni.,.....az ellenfél fél perc alatt befoglalja az objectet a mieinket utána meg 5-6 percen át mészárolják a kezdőnknél.........
Szerintem egyedül McCree fog nerfet kapni, a flashbang valami iszonyatos durva a fan of hammer kombóval, főleg ha földre dobja pl Genji ellen. A többi karakter ellen ésszel lehet védekezni vagy egyedül vagy csapatban. McCree, ha meglát és egyedül vagy, halott leszel 1 mp múlva.
Amikor temple of anubison ketten is widowt választanak védő csapatban, 30 másodperc se kell :) A legjobb amikor mindkét csapatban gyagyások vannak. Múltkor dorado mapon betett támadó csapatba vmi ragequitelő helyére mert spawnkampelték a csapatot. Mindkét csapatban kizárólag offenzív herok voltak. Zaryat választottam és gyakorlatilag annyit csináltam hogy végigsétáltam a mapon payloaddal mert senki nem is foglalkozott vele :) Meccs végén tankkal enyém volt a top elimination meg a top objective time vmi 4 perccel, meg a potg is. Gyakorlatilag egyedül megnyertem a meccset, de a McCree kapta a legtöbb szavazatot lol.
Zarya jó kezekben egyébként borzasztóan jó. Sokan alábecsülik. Szoktam meccs végén kapni a szidást, hogy mi az hogy a tank 2 másodperc alatt kinyír meg hasonlók :) Utoljára szerkesztette: mkfdd, 2016.06.01. 16:23:28
Az egyik legidegesítőbb oldala szinte minden csapat alapú játéknak, hogy úgy 30 másodperc után meg tudod mondani, hogy reménytelen a csapatod... De hát kilépni meg hülyeség, csak mást szívatok meg vele, maradni meg idegesítő. De hát ez már csak ilyen. :)
azért kezd lassan bosszantóvá válni,hogy egyes embereknek még mindig halvány lövete sincs arról,hogy ez nem FPS hanem csapatjáték az objectért....és hiába villog a monitorja közepén ez ESCORT vagy DEFEND felirat pirossal,hogy kiveri a szemét a kis idióták leállnak harcolni tök értelmetlen helyeken és bukjuk a győzelmet
TBT-nek szeretettel (undorító szexista link a spoiler mögött)
Ezek inkább a "favour the attacker" miatt vannak. Ami a támadó játékos képernyőjén van, azt érzékeli a szerver "hitelesnek".
Ugyanez egyébként McCree stunja, nem tudom hányszor volt már, hogy Tracerrel elblinkeltem az útjából mégis visszateleportált a játék és stunnolva voltam. :P Ezek a netkód, lag kompenzáció miatt lesznek.
Roadhog -al kapcsolatban mernék fogadni, hogy McCree után ő lesz a következő akit nerfelni fognak! Ezek szerint te még nem találkoztál igazán ügyes Roadhog játékossal. Rengeteg életerő, plusz villámgyorsan újratöltődő öngyógyítás ami akár úgy is életben tartja, hogy lövik. A kampó (vagy mi?) gyakorlatilag a gomb megnyomásakor már elkapott (!) ha tud célozni a játékos nincs menekvés előle. Azt hinnéd, hogy az animáció alatt még ki lehet térni előle de nem. Engem már rántott el épületen keresztül mert mozgásban voltam, persze akkor csak nekirántott a falnak, de azért érdekes volt. Ultija meg még a tankokat is hátralöki elég durván szóval az se rossz. Amúgy nem nagy gáz az a karakter sem, de szerintem nerfelni fogják.
What? McCree ellen Tracer és Genji? Genjit még talán megértem, mert közepes távolságról is lehet vele szórni az áldást, de Tracer 10m+-ról fele dmg-et tol, szóval őt nagyon nem...
Roadhog ultinak szerintem a knockback a legerősebb tulajdonsága, nem a dmg-e. Jó kis letolások a pályákról, mm... :)
McCree ellen Tracer és Genji is jó választás, vagy messziről Phara, igaz Ő messziről bárki ellen jó, csak ha kifigyeli az ellenfél, a levegőben elég könnyű célpont. Rodhog jó karakter csak vele érdemesebb "bújni" és meglepni az ellenfelet. Ultija meg egyáltalán nem vicc. Pont egy remek tulajdonság, mivel a fegyvere elég rövidtávú és így azt pont kiváltja és amíg tart neki simán leszedhet akár 4-5 embert is, annyira erős a sebzése.
Szerintem is jó az egyensúly a játékban. Valóban annyi egyelőre a probléma, hogy ha túl sok ugyanolyan karakter van, pl. a már említett törpe (vagy más egy bizonyos játékmódban), akkor ahhoz csapatmunka kell és publicon, random csapattal így nehezebb az objective. Vagy ha sikerül is valamennyire megtörni a védelmet, akkor meg az időből fut ki a csapat. Ettől függetlenül még egy vesztes meccs is lehet élvezetes.
Igazából én azt is megfontolnám, hogy lehessen-e 2 (vagy annál több) ugyanolyan karaktert pickelni a csapatba... szvsz nagyon tré több szempontból is, ha van ugyanolyan egy csapatban, nem is értem, hogy ez miért engedélyezett... :\ valami fun modeban - vagy weekly brawlban - természetesen okés, de egy normális meccsen mellőzzük már ezt tényleg...
mert a fan of hammer+gurulás kombóval szétszed 2 sec alatt egy tankot, azért.
roadhog-al mi a bajod? szerintem gyenge.....egy kezemen megtudom számolni hányszor bírt kinyírni.....egyszerűen rohadt egyszerű counterelni a hook-ot egy gyors melee-vel....a shotija meg nagyon szór......az ultija is egy vicc
Azzal is csak az a bajom, hogy pubok ellen állati szemétség! 4 Tjorbörn kiszedéséhez összehangolt csapatmunka kellene abból meg nincs sok egy nem kommunikáló, véletlen szerűen összeverődött csapatnál. Nyilván előbb - utóbb lesz egy limit az egy csapatban használható egyforma hősökre, de egyenlőre ez van. Nekem amúgy némi problémám McCree -vel, Roadhog -al van ezek a karakterek enyhén erősebbek az átlagnál, illetve Reinhardt (jól írtam?) képességei olyan bugosak, hogy az csoda, őt alaposan javítani kéne. De más különben fantasztikus az egyensúly ebben a játékban.
1-2vel nekem sincs bajom egyetlen hősből sem, de amikor 3-4et hoz egy csapat, az kicsit gusztustalan. Már persze, ha nem ilyen "fun meccsről" van szó, mint a 6 Mei-es volt a 6 Hanzo ellen.
Múltkor McCree-vel kerültem össze McCree ellen. Mindketten flasheltük egymást, aztán jobbklikk. Enyém volt a győzelem, igazi vadnyugati leszámolás volt! :D Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.06.01. 08:52:54
Igen, de Bastion feláldozza a teljes mobilitását azért a nagyon durva DPS -ért! Őszintén szólva az a csapat akit egy helyhez kötött lövegtorony csúnyán megfingat az meg is érdemli... McCree meg közelharcban gyakorlatilag a hősök 80% -át azonnal kivégzi. Még a tankok sincsenek tőle teljes biztonságban és azért az már csúnya. Nekem se Torbjörn -el se Bastionnal nincs semmi bajom. Ha elég aljasul helyezkednek egyszer - kétszer leszednek, de addigra kitalálom hogyan nyírjam ki őket. Viszont egy jó McCree ellen közelharcban nincs ellenszer. Flashbang, halál, ennyi...
Payload tetejéről letakarítottad az ellenfelet? Ez csak annyit bizonyít, hogy láma volt a másik csapat, ettől még nem OP Bastion!
Sniper headshottal szed le 500 HP-t maximum. McCreenek nem kell hozzá critical hit sem. Bastion szintén. Ráadásul mindkettő viszonylag helyhez kötött, McCree meg közben "szaladgál" szabadon - neki a legrosszabb a mobilitása az Offensek közül. :)
De egyébként nem nehéz kipróbálni, be kell menni trainingbe, és ott le lehet mérni tök egyszerűen egy Reinhardt segítségével. Barrier ellen sose lesz crit dmg. :)
bastionnal is kiszedsz bárkit 2 sec alatt és CD sincs rajta......épp most csináltam egy 17 kill streakes escort map-et,felültem a payloadra és 2:35 alatt letakarítottam az utat a finishig
Le lett írva, hogy túl erős a burstje, hisz 2mp alatt simán kinyír egy 500 hp-s embert, mindezt 8mpnként megismételheti. Soldiernek nincs ilyen burstje, de senki másnak sem, ulti nélkül. (Egyedül talán Hanzonak, ha alád lő a szétszóródó nyíllal)
És ha közelharcban vagy, akkor nem kell vele célozni. Távolra semmi probléma sincs vele.
Hollywood pálya: 2 törpe 2 bastion 1 torony a sarokban jobbra egy az erkélyen egy bastionnal a másik bastion pedig zárta a szöget a fekete kocsi mögött ami au A objective = Instant haltál
"háromszögeltek" az autoturretek.........ez vicc,de Mcree-t kell nerfelni akivel célozni is kell Utoljára szerkesztette: Rhonin7, 2016.06.01. 07:59:04
McRee-vel nincs gond,miért pont azt nerfelik? ottlegalább célozni is kell,ellenben a törpe autoaimbot tornyokkal..........
aki tud célozni az jó köröket összehoz bármivel,ennyi erővel Soldier76 is túl erős,még én is 30-35-ös killeket összehozok vele ,de a 20-25 minimum
Jaja, jo volt, sajna nekem hetkoznap koran (altalaban meg a tegnapinal is korabban) fel kell lonom a pizsit, koran kelek es mar uton vagyok pl most is. Raadasul tegnap pl fel kilenckor ertem haza ugyhogy topon is voltam. Remelem ma rovidebb napom kesz es kilenc korul ma le tudok ulni a gep ele.
nemááár :( :D remélem nem fogják nagyon basztatni őt.. Torbjörn turreteire kéne egy alapos revízió tényleg, mert tényleg mint egy aimbotos valami, azonnal kiszednek... meg talán Bastion túl erős, de nem kezelhetetlenül... meg szvsz egy kis Zenyatta buff is kéne :) de nincsenek egyébként úgy nagy gondok, legalábbis eddig nem tűnt fel számomra.
"I've been watching McCree carefully since we've released. McCree's flashbang plays an important role in being a strong option against very fast/agile teams (tracers/genjis/etc). It is also a nice tool to prevent close range devastating abilities and ultimates such as Reaper's Death Blossom.
That said, its probably a bit too good at dealing damage to higher health targets such as Tanks and barriers. I don't have any concrete changes yet, but I'm going to be testing some things internally to see how he plays."
Igen, de nekem olyan gamer egerem van, hogy bármikor "röptében" tudom állítani az érzékenységet, szóval amit éppen a szituáció megkíván olyannal játszom. Amúgy a Torbjörnök ellen szerintem úgy három Hanzo tökéletes és egyszerű counter... Amíg töltődik az ulti addig kifigyelitek hogyan helyezkednek aztán meg simán leszeditek őket. Az igazi baj akkor van ha a törpéknek összejön az ultija mert onnantól kezdve sokkal nehezebb dolgotok van hiszen valamelyik folyton aktiválni tudja és a nyomorultak ultija elég erős lett szerintem.
Majd rankednél. Quick match nem arról szól. Remélem azt is megoldják, hogyha egy paraszt kilép, akkor ne tegyen már be a helyére. Tök jó, amikor meccset talál és betesz egy mérkőzésbe úgy, hogy csak 30 másodperc van hátra. Minden csapattárs halott, aztán védekezz köcsög és lehetőleg nyerj.
Competitive módba igazán berakhatnák azt, hogy azonos hősből nem lehet egynél több egy oldalon Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2016.05.31. 18:27:56
Mondjuk azert egy torpe meg nem gaz...jazzyekkel a multkor 6, HAT torpe ellen kellett attackolnunk, zart helyen...jovot.
Sziasztok ! Valaki jön party-ba? Karmapa#2651 főleg support-ot vagy tankot játszok !
Legjobb cliffhangeres highlightom eddig.
Szvsz nem a törpe erős, hanem néhány defense map design szar.
Látom, te is levetted Tracerhez az egérérzékenységet. :D