Üzlet. Lassan 15 éve bevált lépés, ez van. Valamint azt se felejtsük el, hogy PC-re több idő fejleszteni/optimalizálni. A portolás pedig csak egy bizonyos állapot után kezdhető el. Természetesen sokszor csak üzleti logika van a háttérben, de van amikor valóban később készül el a PC-s kiadás. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.10.21. 19:41:27
Bocs, de az Ubi megint eljátszotta, hogy ps4 és xbox korábban jelenik meg? :D
Remélem Shay, Altair, Connor, Edward és Arno Master Assassin ruhája is benne lesz, habár a videóból nem derül ki... A menü mondjuk nem jön be, a Unity-é volt eddig a legjobb. Utoljára szerkesztette: Zegi Norbi HUN, 2015.10.14. 13:32:51
Az Unitynél a minimum és ajánlott közt volt a gépem,volt amikor akadás nélkül ment volt amikor játszhatatlan volt,amúgy se volt magyar így hagytam a fenébe.Remélem ez másképp lesz,tervezem megrendelni,de egyenlőre nem merem
Mivel hogy így meg úgy akarnak optimalizálni meg nem elkövetni a Unity hibáit annál illene kisebb és vagy egyenlőnek lenni!
Tudom, hogy nem Unity topik, de oda xido-n kívül szerintem más nem néz be :D A kérdésem: mielőtt belépnék a játékba, ki kell törölnöm az ACU.ini-t, aztán akkor sikeresen be tudja tölteni a menüt, aztán újra be kell állítanom a grafikát és így végre a játékba is betölt. Nem tudom, miért csinálja ezt. Másnál is volt ilyen gond eredetivel? Nem zavar annyira igazából, de mikor felraktam és folyton kilépett(ekkor még nem ismertem a fenti módszert), kicsit ideges lettem :D
Akkor valami a Syndicate-ről is:
Vajon ebben melyik szereplővel játszhatunk az elején? Mert szerintem ebben is lesz ilyen az elején, akkor még marad 10 szereplő, ezekkel talán a további 10 AC játékban játszhatunk?
Gondolom vannak itt nagy ac fanok akik ismerik az össszes játékot.
Namost én imádtam a elsőt a másodikat a brotherhoodot meg a revelationt. A 3 már nem nagyon tetszik. 4 et kis sem próbáltam de a unity meg a syndicate nagyon érdekel.
Az lenne a kérdésem hogy ezek (első 4) mennyire kapcsolódnak majd a unitihez illetve a közelgő Syndicate-hez?
Szóval a Desmond os storyline nálam brotherhood végén abbamaradt.
Mennyire előfeltétel a ac4,4 ezekhez?
Nagyon szép, akárcsak a Unity. Az viszont 100%, hogy ezzel is gebasz lesz majd, szóval csak óvatosan az előrendeléssel :)
A csúszás oka a szokásos most szénné optimalizáljuk a cuccot ez a top über legfontosabb bla bla...
Valamivel nyalni kell a seggeket nálunk is hogy ne tünjön fel a konzolok miatti (hogy ne legyen ismét 10-20 közti frém) grafbutítóka a Unityhez képest.:)
Akkora hírt csinálnak most ebből minden oldalon,mintha legalább 1 hónapja nem került volna fel a steam-re meg a cdgalaxisra,az adatlapján kiírva,hogy feliratos lesz..döbbenet.. :)
A Ubisoft a tegnapi napon tartott Twitter-en egy Q&A-t melynek köszönhetően néhány új információt tudhattunk meg:
-A két főszereplő között a menüben egy gombnyomással válthatunk -Mind Evie, mind Jacob felszerelése testre szabható lesz -A mellékküldetések és egyéb melléktevékenységek elvégezhetők mind a két szereplővel, de ugye nem biztos, hogy a képességeik illenek az adott szituációhoz -A Shroud of Eden egy nagy része lesz a játéknak -A város az Assassin's Creed játékok történetében a legnagyobb. Nem csak, mint méretileg, hanem a bejárható és felfedezhető területek terén is
Mondom én ne te vagyok. Én egy Crysis vagy Far Cry-t 9-edszerre is végig tudom vinni.
Én ezeket nem unom meg meg.Az más kérdés , hogy amíg nincs meg az új gép nem kezdek bele,mert akkor már maxon akarom tolni őket és már a 3-tól rohadt nagy a gépigény.Pihenni nem akarok közöttük úgy a frankó amíg emlékszem is a történetre.Mert akár 1-2 hét kihagyás azt már a játék címére se emlékszem.
3x 20 óra AC után majd térjünk vissza erre a kérdésre. Még ha végigrohansz is a főszálon akkor is a 4. AC-nél már hányingered lesz indításkor. 7 ugyanolyan játékot végigjátszani egymás után nem éri meg. Megutálod az egész sorozatot úgy ahogy van.
És nem, még mindig nem az unalomról (rossz volt az előző hsz-ben a szóhasználat ezen a téren) beszélek. Hanem túladagolod egy életre, utána rá se fogsz tudni nézni többet egy AC-re se. 2 részenként rá kell azért pihenni az a biztos.
Szerencsére én nem ti vagyok. Tőletek (itt sg-n) olyat olvasok hogy 3-4 órás játékokra mondjátok hogy unalmas. Ezeket nem lehet megunni.Jó az 1-et igen abból örök életre elég volt az az egy kinkeserves végigjátszás.
Aztán végre takarodhatnak a gépemről lefelé Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.07.19. 15:01:22
Valamiért egyáltalán nem vonz ez a rész, tudom hogy amikor a Unityt reklámozták, már akkor tudtam hogy számomra jó lesz, és szerintem jó is lett leszámítva az első pár hónapot, de ez valahogy egyáltalán nem mozgat meg.....
CDP csapata 230 alkalmazottal dolgozik, Ubisoft ~10ezer emberrel, 13 fejlesztőcsapattal és 30+ stúdióval. CDP egy kis cég, Ubisoft pedig a világ harmadik legnagyobb kiadója :)
ámde lassan beérik a kérdés,modern fegyverek ellen meddig nem ciki és hatástalan a rejtett tőr és társai,főleg ha megkötik a kezünket és az igazi hitman-es lesből támadás és stratégia felesleges,mert egy ponton fura mód mindig megszökik az ellen és üldözni kell,meg a minibossokat kerülgetni :)
valszeg jó így nekik és megéri évekig csámszogni egy gamen és többre is tartják őket mint az uborkát.
Ezt szerintem eltolhatták volna. Annyi minden jön az Ubitól egyszerre - Division, Ghost Recon, stb. - , hogy csak kapkodom a fejem, miközben a Witcher ultramagasra tette a lécet.
Akkor itt van a gameplay és nem is 20mp. Igen durván néz ki és hangulatos is, nem úgy, mint anno a Unity-s E3-as video.
Jézus isten.
Elnézést nem tudtam ,hogy én határozom meg a világszínvonalat. Ennyi erővel minek gyártanak a cégek autókat mikor én egyáltalán nem is akarok soha kocsit vezetni? A szemétládák ihaj... Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.06.16. 09:34:28
Igen, jól néz ki, és pre-alfa, de a karakterek, az házak szerintem marha jól néznek ki, és igen hangulatosnak tűnik. London, XIX század második fele, egyébként is remek kor. Csak ez a egy, hogy valami nagyobb tömeg, mint a Untiy-ban, esetleg valami jókora munkáslázadás, sztájk, ilyesmi. Mert az az igazság a Unity óra nekem minden város kihaltnak tűnik, ahol nincs akkora forgalom mozgás az utcán mint ott.
Nem feltétlenül hülyeség, egy ló, vagy elég gyorsan száguldó lovaskocsi, ki döntheti, csak ott a hülyeség, egy ilyen ütközést nincs az a ló ami túl élné. Meg a fából készült szekér se bírná ki. De hát...de hát a GTA V-ben, ma egy nyitott kocsival zuhantam sok sok métert, hatszor átpördült a kocsi, és semmi baja se lett a karakternek. Ez is van annyira reális, mint a oszlopot kidöntő ló