Én utánanéztem és találtam letöltést. De ezek a steam-es fájlok amihez még nincs crack. https://www.skidrow-games.com/mafia-iii-digital-deluxe-edition-full-unlocked/
Hello . nézegettem pár videót és kicsit elbizonytalanodtam .... ugye nem az lesz az egész játék alatt - a missziókban - amit a "walktrough" videókon látunk ???? -beszélj valakivel -menj be az ellenséges negyedbe -különböző helyszíneken ölj meg pár embert+esetleg egy bosst -gyújts fel pár ládát -menj a következő helyszínre és repeat... -vissza a missziót adó személyhez és jelents.
mert ez kurvára unalmas lesz, mégha a város+a kocsik egy ideig élmény is lesz ..... :(
VR Jani PS4-en nyomta, pont a grafikáról beszélnek, Pistinek meg vlsz. egy izmosabb PC volt a játék alatt tesztelni. Bár ők még egy béta verzióval játszottak, lehet elb@szták az optimizációt.
csak sajnos úgy tűnik, hogy az engine-t 30 fps-hez igazították, 60fps-sel kétszer gyorsabban futna a játék is
ezt nem lehet olyan gyorsan orvosolni, csak abban lehet reménykedni, hogy már a megjelenés előtt jóval elkezdtek dolgozni rajta
Ezek szerint nekem ez évben már csak a Civ 6 maradt, de ha azt is elrontják, akkor mérges leszek:P Utoljára szerkesztette: silverchain, 2016.10.06. 20:59:09
Még jó, hogy azt írják :D
De egyértelmű, hogy ha le kell korlátozni 30-ra, van baj a háttérben rendesen.
A játék maga továbbra is érdekel, de nagyon dühít, hogy idén ez már a sokadik cím, amit vártam, koppanás lett a vége. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2016.10.06. 20:55:29
Jah és még egy apróság: Elméletileg azt ígérték, hogy megjelenés után lehet majd a főhöst testreszabni, illetve az autótuning is ezután lesz elérhető. Lehet ezzel felvértezve akarják a sajtó karmaiba küldeni a játékot....De ez már tényleg csak sima találgatás részemről.
A preview-k azt írják, hogy Mafia-játékhoz képest nagyon GTA-szerű lett. Tele van egy csomó hülyeséggel, amit a sztorin felül lehet a nyitott világban csinálni.
Megint egyetértek. Semmiféle GTA 5 verésre ne számítson senki....Ellenben egy szórakoztató, komor történetű, rendkívül brutális sandbox játékra, ami egy ritkán látott korban játszódik mindenképpen.
Szerintem egyébként a sajtópéldányok visszatartása nem valószínű hogy bármit is jelent. Felmész a youtube-ra és raklapnyi játékmenet videót lehet találni. Abból azért már sok minden leszűrhető.
A történet valószínűleg remek lesz, a térkép hatalmas, a főhös öltöztethető, testreszabható némileg (ruházat és haj), az autók tuningolhatóak, rengeteg a fegyver. Ami miatt én aggódom az a mellékküldetések (amiket láttunk azok mind a főszálhoz tartoznak szerintem). Remélem jó változatosak lesznek a főszálban a küldik, mert az oda vezető út (rombold le, öld meg, szüntesd meg, faggasd ki küldetések) biztos vagyok benne, hogy egy idő után unalmasak lesznek...Hacsak nem csavarnak ezen is egy jókorát.
Egyébként részemről nekem ezt látnom kell a holnapi napon szóval veszem is....Beszámolót írok róla, ha érdekel titeket. Holnaptól tolom.
"Aki ismeri" Csak arányaiban több nyolcéves Pistike van, akik majd telehisztizik az internetet vele, hogy miért nem lehet galambokra vadászni meg űrhajó alkatrészeket gyűjteni, mert attól open world az open world. Utoljára szerkesztette: Timbu, 2016.10.06. 07:57:33
Meg ne vedd pre orderben! SOHA SEMMIT NEM VESZÜNK PRE ORDERBEN!!!!! Én is várom, de előre ne fizessünk semmiért, játékért főleg ne. Épp elég negatív tapasztalat van.
Jó kis játék lesz ez.Én azt mondom kell ez nekünk!:) 11K a Steam Pre Order kulcs,nem nagy történet.Lesz benne tartalom biztos megéri
Kompromisszum a játékélmény érdekében...Ha meg meghallanának 5 méterről, illetve fejbelőnének kocsiajtón keresztül akkor meg az lenne a baj (nem, vagyok benne biztos, hogy magasabb nehézségi fokozaton ha egyáltalán van ilyen a játékban nem így viselkednek az ellenfelek).
Amúgy meg fedezék nélkül a játék kifejezetten szigorúan kezeli a találatokat (párszor eltalálnak is elpatkolsz nagyon hamar).
Eléggé illúzióromboló, hogy 8:40 környékén odasétál a brunyáló muksóhoz, ÚGY, hogy az semmit nem érzékel a közeledésből (majd meg is fojtja). Aztán tök észrevétlenül és nesztelenül odasunnyog a kocsihoz, betöri az ablakát, átül a vezetőülésbe, beindítja a gépet és elhajt. Ezalatt leadnak rá vagy 10 lövést, PERSZE egyik sem talál. Nanemár.... ezt jobban meg kellett volna rendezni, mert így eléggé kilóg a lóláb.... Viszont az autó irányítása most egész korrektnek néz ki, így etekintetben a korábbi kritikát vissza is vonom.
Majdnem 6 éves prociról beszélünk, így elképzelhető hogy kevéske egy mai játéknak. Sőt GTX9xx/AMD R9 vga is valszeg kelleni fog a mókához. A mai játékok optimalizálását tekintve még kevés is lesz. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.09.19. 15:55:50
Most akkor tényleg kevés lesz neki az FX-6300-as processzor?
Óóó, ha ezen múlna, hogy visszavesznek a PC-ből, akkor valóban ő a jobb választás :D (Ugyan nem hinném, hogy nyerni fog, valamiért irtóznak tőle az emberek, bár arrafelé lehetnek olyan hülyék, hogy elhiszik majd megvalósít mindent, amivel kampányol. Nem mintha ez lenne a politikusok legfőbb ismérve.)
Vigyázz mit mondasz, lehet, hogy igazsággá válik :D Már előre vacogok, hogy milyen elmebeteg liberálbullshit fog fogadni minket a Mass Effect Andromédában :D
Óh, várd ki, és a kanadaiak kijönnek a fiú kommandóssal majd egy játékban, aki valójában nőnek képzeli magát, és bevetés után nem tudja melyik vécébe menjen be. :)
Miért, manapság lehet még egyáltalán NEM fekete főszereplős játékot kiadni? :P Mikor már az első világháborús BF1-nek is egy fekete csóka a reklámarca, akkor nem nagyon van miről beszélni.
miért fekete arc a főszereplő ? " A Mafia III PC, PS4 és Xbox One vátozataiban a készítők egy lépéssel eltávolodtak a negyvenes évek klasszikus olasz maffiózóinak világától, de ettől függetlenül a szervezett bűnözés ezen kultúrája feltűnik az új játékban is. A főszereplőnk ezúttal Lincoln Clay lesz: az árvaként felnőtt fiú először a hadseregben, majd a New Orleans-i fekete alvilágban találta meg az igazi kötődést és a családját. Így amikor az olasz maffia elárulja és eltörli a föld színéről addigi bandáját, Lincoln kegyetlen bosszúhadjáratba kezd, ami közben saját bűnszervezetét is a semmiből kell felépítenie.
A Hangar 13 által elképzelt fiktív New Orleans bemutatja 1968 Amerikájának sötét oldalát, a korrupt rendőrséget, a háborúellenes hangulatban virágzó féktelen drogkultúrát, vagy éppen a fekete polgárjogi mozgalommal szembenálló rasszizmust és faji ellentéteket. Fekete és fehér szülők gyermekeként és háborús veteránként Lincol úton-útfélen gyűlölettel találkozik, ennek ellenére három hadnagya három valószínűtlen – és sokszor bizonytalan – szövetséget jelent a haiti bandákkal, az ír bevándorlókkal és Vito Scalettán keresztük az olasz maffia kegyvesztett tagjaival.
Egy színes, veszélyes, zavaros világ
A készítők által megálmodott (és a korabeli New Orleans után megmintázott) New Bordeaux nem csupán a pezsgő éjszakai életét és a Bourbon Street jazz-klubjainak világát jelenti majd, hanem a város szegényebb negyedeit, az utcák alatt kanyargó titkos csatornarendszert és a Bayou-t, a város határain kívül fekvő mocsárvidéket is felfedezhetjük. A történetet előrébb mozdító küldetések mellett rengeteg más tennivaló vár rád a változatos helyszíneken, például az alvilágot uraló körök rejtekhelyei felett is átveheted az uralmat.
Bár a helyszínekkel kapcsolatban némi kreatív szabadságot engedtek meg maguknak a Mafia III PS4, Xbox One és PC változatait fejlesztő Hangar 13, az 1968-as hangulat megidézéséhez rengeteg kelléket vonultatnak fel, így például a kor túlméretezett izomautói mellett például az évtized legemlékezetesebb dallamait is hallhatjuk majd.
Számolj le ellenfeleiddel
Lincolnt irányítva több különböző módszerből válogathatsz, amikkel elintézheted a maffia, vagy épp a rendőrök embereit, akik az utadba állnak. A Mafia III főhősének katonai múltja okán nem okoz gondot a komolyabb lőfegyverek használata sem, de ha azt a stílust jobban kedveled, lopakodva is közel kerülhetsz ellenfeleidhez, hogy a katonai késed villanása legyen az utolsó dolog, amit látnak.
Hogy mikor lesz érdemes belemenni egy komoly tűzpárbajba, vagy mikor célszerű közelharcba belevetned magad, azt sokszor megtudhatod, ha kivallatod a rivális bandák valamelyik tagját. A véres lövöldözés és a kemény pofonok mellett hozzátartoznak a játékhoz az akciófilmes autós üldözések, ahol farolva veheted be a legélesebb kanyarokat is, a száguldozás közben leadott lövések nyomán pedig egy lángoló romhalmazként végezhetik az ellenfeleid autói.
Ha pedig elhallgatnak a fegyverek és győztesen kerülsz ki egy összecsapásból, növelheted saját alvilági birodalmad, de ha okosan játszol, a Mafia III-ban nem mindent tartasz meg magadnak, hanem szövetségeseidet is megjutalmazhatod egy-egy frissen zsákmányolt területtel. " Hát ezért...
Nem hinném, hogy a Mafia anno a szabálykövetés miatt lett nagy kedvenc. Kis szelet volt az csupán. Amit a srácok akkor kitaláltak, az lett mára a követendő, pedig voltak benne rossz és jó dolgok, azonban a küldetések mind, mind remekül összerakott darabok voltak a legelejétől. A 2. rész sem volt rossz, bár ott a kihagyott, még dlcben se kijött ziccerek miatt volt ideges a nép, maga a játék szintén nem volt rossz, ráadásul jó pár dolog visszaköszönt az 1. rész történeti száljából is.
A 3. részbe egy fekete arcot tettek be, aki ugyan nem az a tipikus olasz vonal, de ki tudja mi lesz a történet!? Én a ma jellemző ismétlődő, semmilyen feladattól félek. A Mafia első része sem volt a százezer mellékküldetés Mekkája, sem pedig a világ leghosszabb történetszála, de amennyi volt, mind, mind remek küldetésnek bizonyult, bár volt pár amelyiket én spec nem szerettem.
A nyílt világot akkoriban tanulta meg a nép, és bár a Mafia első része is megkötötte a kezünket, azért volt pár lehetőség a játékban, és maga a kor remek volt. Talán azért tartjuk máig etalonnak, mert ebben a korban akkoriban kevés játék játszódott, hátulnézetesben pedig talán az első ilyen game volt. (Ha jól emlékszem a Keresztapa később jött ki.)
Én várom. A 2. rész leggyengébb része a rövidség és a nem túl nagy város volt. Nos, itt ezzel már nem lesz probléma.
Így első blikkre egyfajta Sabotage feelingje van, de majd meglátjuk mi lesz belőle a végén. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2016.09.16. 21:24:54
Mondjuk a kettőnek nincs sok köze egymáshoz. Bőven lehetne egy városban egy rakás dolog, amit csinálni lehet ÉS mellette lehetne mondjuk a Mafia 1-ből ismert szabálykövetési rendszer is.
Szerintem jó játék lesz ez, ne ítéljétek el addig az egészet, míg ki nem próbáltátok. :) ;)
Érdekes amikor kijött a Mafia 2 mindenki azért picsogott, hogy ott egy város és nem lehet benne semmit csinálni, csak végig tolod a küldetéseket és ennyi, most hogy van egy város tele lehetőségekkel most az a baj, hogy olyan mint a GTA :D Nekem is eleinte tetszett, hogy még a sebesség túllépésre is figyelni kell, de egy idő után inkább idegesítő volt, hogy minden sarkon már a nyakamba voltak a rendőrök.
"Meg kéne érteni: nem az a gond, hogy ilyen van egy játékban. A gond az, hogy ez a Mafia-ban van. A GTA-ba belefér, semmi gond. A Mafia első részétől egyre messzebb jutnak...De a Mafia-nak maradnia kellet volna olyannak amilyen volt. Épp ez volt a lényeg, ami megkülönböztette a GTA-tól. Így meg csak egy GTA klón. Szóval...nem kell védeni..."
Ez az érvelés igaz a feka főhössel kapcsolatban is
Legutóbbi gameplay videóból mondjuk nem derült ki, csak az hogy irtózatosan nagy sebességgel hajtott el egy rendőr mellett 20 centire és nem történt semmi. A régi Mafia-ban pont az tetszett a hibái ellenére, hogy volt benne néhány plusz dolog ami a gta-ból kimaradt még a mai napig. Tankolás, sebességtúllépés, piroson áthajtás, szigorú rendőrök, igazoltatás. Ezeket nem lett volna nagy dolog megcsinálni, mégis kimaradt.
Meg kéne érteni: nem az a gond, hogy ilyen van egy játékban. A gond az, hogy ez a Mafia-ban van. A GTA-ba belefér, semmi gond. A Mafia első részétől egyre messzebb jutnak. Én az is elfogadom, a Mafia első része sokaknak nem tetszik, mert túl nehéz, túl komoly, túl realisztikus volt. Rendben, semmi gond, nekik ott a GTA. Az is nagyszerű, én nem is mennék bele olyanba hogy melyik a jobb. De a Mafia-nak maradnia kellet volna olyannak amilyen volt. Épp ez volt a lényeg, ami megkülönböztette a GTA-tól. Így meg csak egy GTA klón.
Szóval...nem kell védeni hogy jaj hát gomb nyomásra ott terem az kocsi semmi gond . Nehéz-e ezt megérteni?
Pedig, nem kéne olyan nagy ötlet hozzá: sétálj el egy fülkéhez, rendelj kocsit. De lehet így már bonyolult és unalmas lenne a mai elvárásoknak. Megnyomok egy gombot, kocsi előteleportál, kész.
Simán inventory és ott ilyen opció,hogy vehicle delivery és ott valami Hank szállítja le.Semmi animáció hozzá se telefon semmi.Még CB rádió se volt akkor úgyhogy ha nincs ötlet rá,kihagyhatták volna mondjuk
Akkor gondolom, h hasonló, mint a Saints Rowokban. Mondjuk ott mobilon rendeled és bandatag hozza. Itt nem tom, h hogyan adod le a rendelést. Gondolom, h telepatikus úton. :D
Azt mondja itt sem lehet áthajtani a piroson ha rendőr van a közelben...
Viszont ez mi? Egy gombnyomás és oda ,,teleportál" egy autó? Hogy hívta oda a kocsit? Ha mai korban játszódna, meg lehetne magyarázni, hogy mobilról oda rendeli , és ennyi. De így?
Az csak az elején idegesítő:) Mikor már vagy 5x játszottam vele simán néztem a radart és ha nem jött rendőr, téptem és a piroson is átmentem. A gyalogos rendőr nem rendőr:) De kétségtelen nekem pont az jött be, hogy nem az a gta féle őrült autózás, igaz ennek azért nagy része köszönhető, hogy az autók gyengék voltak.