Megoldódott. Állítottam a letöltési beállításoknál a fórumokon olvasottak szerint, újraindítottam a launchert és a gépet 1x-2x, utána végigment a csík, imádkozva de sikerült. Csak azt nem értem, hogy úgy voltam minek, rá ér, mert úgy sincs founder packom, ERRE MÁR LVL 10 vagyok, vmiért enged játszani. :) Csak nem értem, hogyan, mikor egy FT-OT SEM költöttem a játékra. :) Valami bug?
Letöltés halt be? Érdekes... Igazság szerint, ha potato pc-d is van az egyiknél se állhatna le. Nem lehet, hogy a vinyód szektor hibás?
Lehidalok, hogy ez a játék sem akar működni se a BDO se ez nem indul el. Pontosítok, ezt még le sem tudom tölteni. 99%-nál megáll a letöltés error üzenettel, hogy "error accessing files." Tűzfal kikapcsolva, vírusírtó kikapcsolva, de az utolsó 1%-nál mindig felugrik az ablak, 20 sec lenne már csak hátra. Értitek ezt??? 99%???!! :D Lehet nem kéne már olyan sokat várnom a 6 éves konfigomtól. Leharcolta már az idejét bőven, az már egyszer biztos. :)
Nem tudom mennyire eri meg az alap de en megvettem. 30 nap premium is jar hozzá. Nem sokkal dragabb mint mas játékhoz egy havidíj. Ha kibírom 30 napig vele akkor megerte. Amúgy 5000 ft az alap. Pontosan 5167.
Sokan indultok egy héttel korábban? Megéri szerintetek az alap csomag cirka 8.000 Ft.-ért, ahhoz képest, hogy f2p lesz? Van aki a drágábbat vette közületek, van aki nem bír várni? :) Csak mert nem volt alkalmam kipróbálni a zárt bétát, de böki a bordám a játék, sok jót hallottam róla? Vagy szerintetek pénz kidobás, nyugodjak le és várjam meg még azt az 1 hetet? Gondolom nem sok mindenről maradnék le 1 hét alatt :) A BDO sajnos nem indult el, valamiért mindig kifagy és erre is nagyon kíváncsi voltam. Kéne már valamilyen mászkálós játék. :)
vááááá..... név foglalási dátumot elfelejtettem. Ha lefoglalják a nevem le pk-zok valakit első belépésnél. (persze, ha nem üt vissza :) )
Előreláthatólag [EU2]Tidewater-re megyünk. Zárt bétában ~80 tag fordult meg nálunk, de nyílt bétában nagyjából 30-40 emberrel számolunk indulásnál. A többi magyar klánokról nem tudunk semmit és nem is tervezünk egyeztetni senkivel. Semmi közünk hozzájuk :-)
Én csak egy tanáccsal tudom ellátni a klánt alapítani vágyókat amit lentebb leírtam részletesebben, mégpedig hogy a szűk családi klánok és a gyűjtőklánoknak itt nem lesz hosszú életük ezért azt javaslom érdemesebb egy nagyobb csapatott keresni ami valamennyire összeszedett és van 1-2 cél a név mögött.
Lemaradt a mondat vége és már nem tudtam szerkeszteni: "Csak hogy egy példát mondjak a sok közül: területet foglalni és megtartani minden héten KLÁNUNK TERVEI KÖZT SZEREPEL."
Mi mindenképpen csinálunk klánt, pár napon belül közzéteszem melyik szerveren leszünk. Zárt béta alatt gyűjtőklánként üzemeltünk Magyarok néven, hátha láttál minket. Max létszámmal voltunk jelen, 90 fő. Nyílt bétától kezdve viszont talán csak kezdetben nem lesz szűrés, ez csak attól függ mekkora lesz az érdeklődés a játék iránt hazánkból. Idővel igyekszünk felvenni egy progresszív vonalat és természetesen a nevünk sem Magyarok lesz. Mivel a játék szinte minden pontja klánra épül és követelménye a csapat játék ezért mint írtam csak kezdetben nem tartunk nagy szűrést. Csak hogy egy példát mondjak a sok közül: területet foglalni és megtartani minden héten. Szóval aki teheti ne gyűjtőklánba verődjön és ne csináljon kis létszámú barátaival/játékos pajtásaival külön közösségeket mert a klánok se tudnak fejlődni ha nem fognak össze és ölik meg a szükséges bossokat amikből klánhoz szükséges nyersanyagokat dob, vagy éppen nem hajlandó klán küldetéseket csinálni a banda. Egy szóval ide összetartás és csapatjáték kell egy versenyképes nagy közösségben különben sose juttok egyről a kettőre. Klán nélkül meg legalább a fele játék nem lesz elérhető. A magányos farkasok az első hónapban uninstalálni fogják a játékot...
Ha alakulnak guildek, akkor ideje lenne lassan jelezni, hogy léteznek! :) Bő 1 hét és indul a buli...
És a szerver neveket is közzétették: ITT Utoljára szerkesztette: p2501, 2017.02.16. 19:36:59
Open beta datum: marcius 6. Akik megevettek, azoknak Early Access: februar 27. Utoljára szerkesztette: savior666, 2017.02.14. 14:24:54
Nem nagyon engedhet meg mást magának a my.com mert a közösség tisztában van az orosz és a kínai béta számmal és megjelenéssel, ennek fényében nem halogathatják tovább. Arról nem is beszélve a látottak alapján igen nagy érdeklődési köre van a játéknak ami arra enged következtetni már van egy alap induló tőkéje a játéknak ahhoz hogy lefordítsák a maradékot és orvosolják a játékosok által leírt ticketeket belátható időn belül. Ha csak abból indulunk ki hogy a második és a harmadik zárt béta közti idő sokkal kevesebb volt mint az első és a második közti, tartalom viszont az előbbinél +20 szint és megannyi tennivaló, míg az utóbbinál pár betű/mondat angolosítása. Szóval felpörögtek az események az biztos.
Ugy nez ki, hogy open beta jon, mert februar 14tol uzembe helyezik a nevfoglalast.
Áhh ezt nem is tudtam... Hiába öltem bele ennyi órát a játékba, még mindig van amit nem tudok róla... :')
Majd openbe mindenképp igyál is, ne csak egyél a Hot Springsbe! Social Exp / kraft kulcsfontosságú lesz. Például fejlődés szempontjából is p2501. Ugyanis kraftban kibővítheted a Scour Dungeon napi leölhető szörny mennyiséget ami elég jó exp és mellette a tárgyak tierjeit is itt lehet a leggyorsabban feloldani, plusz a hematit is jól jön. Szóval a kraftolásra a legelejétől nagyon kell figyelni és ehhez kapcsolódik az egyetlen olyan item shopos segítség aminek szerintem értelme is van és tényleg előnyt ad: A kraftoláshoz szükséges pontod csak akkor növekszik ha online vagy, kivéve ha megvásárolod ezt a tárgyat az itemshopból...
Annak a crafthoz van köze. Minden craft, szedegetés stb social xp-t is ad, ami a social lvl-edet növeli. Az meg hozzájárul ahhoz, hogy bizonyos dolgokat unlockolj magadon, pl + inventory slotok. Hasznos amúgy, de fejlődés szempontjából nem azaz elsődleges, illetve ha szedegetsz stb akkor az amúgyis nőni fog. Ha nem akarsz rá költeni akkor ne tedd, én se nagyon használtam. Btw tudsz horgászni a hot springsben, halakat meg elvileg lehet csere-berélni npc-nél kajára, így nem kell pénzt költened rá. :)
Hot springsben az egyik kaja xp-t ad, abbol lehet lepni a szintet. De mire jo a masik, ami social xp-t ad? Erdemes arra kolteni?
Amondó vagyok, hogy mindenki ha teheti, tapasztalja meg saját maga a rendszerét, húzzon fel egy karaktert és kicsit kóstoljon bele a nagy contentbe. Aztán eldöntheti hogy tetszik-e neki vagy mégse. Ismerőseim közül több ember is volt, akinek az elején nagyon, nagyon nem jött be, de mégis megtetszett neki és vettek packot, és olyan is volt, aki vett packot, de annyira nem fogta meg a dolog. Majd OBT-n kiderül mi lesz. :)
Hát akkor majd kiderül élesben milyen lesz ez. :) Úgy látom sokan mondanak sokfélét. Igazából én is úgy vagyok, hogy nagy ívben tojom le, hogy van-e a játékban újdonság, ami még máshol nem volt. Legyen jó a pvp és csá. Tőlem aztán a 10+ éves játékokból is vehetnének át dolgokat. Sőt kifejezetten örülnék neki. RF Online pvp event rendszerét a politikai rendszerrel együtt megcsinálhatnák mostanában is, de még csak hasonlót se láttam azóta sajnos... :( Mindig azt a pvp élményt keresem egy mmoban(Nekem az a TOP.). Eddig mindig csalódnom kellett. Tényleg nagyon érezni, hogy sok mmo különböző elemeit dobálták össze. Egy ilyen fura hibrid lett belőle. Észre is lehet venni, hogy mely elem honnan van. Láttam régebbi buildet, ahol valami stat pontok ikonjai egy az egyben a Tera-féle kaszt ikonok voltak. :) Akkor várjuk az OBT-t. :)
Nem kérem, köszi. :) Elvakult? :D feldobtad a napom.
Savior, kérlek ne írj ilyet, a végén elvakult fun leszel te is. :O
Nekem kezdetben nem tetszett, de ahogy elkezdtem dailyzni ugy jo lett. A kuldiket meg meglehet szokni.
Azzal semmi baj nincsen, ha nem mutat ujat, keves jatekban van ujdonsag, de amit beletesznek, azt legalabb jol csinaljak, copy vagy nem copy, de itt errol szo sincsen, itt ami meg regi mmokban jo volt, azt is sikerult elkurni...:) Na, te atvenned a hazigazdasagot? Mert latom te elegge elvakult fun vagy, jo gazdi lennel itt, en meg szabadulnek mar tole:)
Semmi újat nem mutat. :D mert minden létező mmo újat mutat? :) és CSAK AZ A JÓ HA ÚJ? jaj már megint ez, és már nagyon unalmas... Kérlek mondj egy mmot ami RENGETEG újdonságot mutat, ami még SOHA 1 mmoban sem volt, de még csak hasonló se, és ami nem csak új, de ÁLLATI KIRÁLY IS. Előre is köszönöm. (grafikán kívűl, mert az a technológiával folyamatosan fejlődik és csak folyamatosan jobb lesz).
Pozitívum a craft, mert az mmo-k 80%-ban szart se ér általában, tartalmazza a játék de nem igazán hasznos így ÉRTELMÉT VESZTI. Továbbá eléggé egyedi felépítése van, és kissé szokatlan, bár gondolom erről gőzöd sincs. :) A world boss is pozitívum mert sok van itt, játszottam nem 1 olyan mmo-val ahol nem volt, vagy ha igen, kevés, és azok se voltak annyira fontosak, max csak fun és cső. A dungeon persze hogy van minden mmo-ban, de nem azt írtam hogy a LÉTEZÉSE a pozitívum, hanem hogy MILYEN. Ha neked az nem előny h gondolkodni kell akkor ott gondok vannak. Sok mmoban találkoztam már azzal h nulla ész kellett a pve-hez és csak ütni a bosst vakulásig, ennyiből állt az egész. A wow pont egy olyan mmo, ahol igen, kell gondolkodni és ez JÓ. És igen, jó lenne ha ezek mind alap dolgok lennének MINDEN mmoban de nem, nem az.
Még mindig nem attól lesz jó és élvezetes valami ha új... Nincs olyan játék a piacon ami 100%ban újdonság lenne és ami teljesen egyedi.
"Összeszedtek pár mmo-ból pár dolgot és kiadták."
Az lenne a TÖKÉLETES játék, ha az összes jó működő dolgot összeszednék, és EGYETLEN EGY játékba összegyúrnák az egészet, kielégítve minden játékos igényét. De ilyen nem lesz, mert nem is lehet. De ha lenne is, te akkor sem játszanál vele, mert nem ÚJ, ugye? :)
Nem jöhet be mindenkinek a játék, van ez így, nekem sem tetszik minden. Csak míg én kipróbáltam és megtapasztaltam a nagy contentet, addig ti nem, és véleményt úgy alkottok. De jól van ez így, én sem próbáltam ki BDO-t nagy szinten, bár én nem is fröcsögök ott a fórumon. Nekem nem tetszik azaz mmo, ez van, én tovább léptem. :)
Igazad van, semmi ujat nem tartalmaz, osszegyurtak par mmobol par dolgot egybe, es kiadtak vmi elkepesztoen csunya es igenytelen kinezettel-hangulattal-kombattal, tehat jol sikerult:D A f+f+f+space kutyat nem erdekli, az csak a questeles resze, gyorsan tutlenne magat az ember rajta( nem kell questelni), de a tobbin hogy?:D Amugy a hazigazdasagot szeretne valaki atvenni? Multkorjaban belogoltam meg1X, mondom hatha ullepedtek a negativumok, de egyszeruen annyira borzasztoan ratyi az egesz, hogy nem voltam hajlando fel oranal tovabb elturni ezt az akarmit a monitoron, vegleg feladtam, egyszeruen nincsen benne semmi, ami miatt megerne ez az elkepeszto mennyisegu gyotrelem amit a jatek okoz, szoval 100% hogy nem jatszom vele kesobb sem, igy atadnam olyannak a stafetat, aki szeret szenvedni:D Nem vagom a modjat, hogyan kell, de aki atvenne, gondolom wudorock vagy vki szivesen atvenne, az jelezze.
A limites dolog az szar és baromság! MMO-ba nincs helye ilyesminek. Egy full összeszokott csapat letudja 1 nap alatt. Skyforge-ba is minden szerezhető item limiten volt és kb. lószart se ért mert a "Janik a hegyről" nyitogatták a pénztárcát csak, hogy a top-on maradhassanak.
Ha hétvégére hagyod az instákat akkor lehet jónéhány órát várhatsz amíg valakivel be tudsz menni. Mert ugye a nagy többség már letudta. Szerintem minél hamarabb le kell tudni a limites dolgot és a többi szarakodást hagyni a végére.
Pozitívumnak hozod fel a craft-ot, open world boss/pvp, dungeonokot, de ez mind létezik amióta van mmo... ez nem előny. Ebből áll egy mmo. Amibe ez nincs az nem is játék. "Gondolkodni kell", húha nagy pozitívum. Wow-ba talán melyik raiden nem kell/kellett? XD
Összeszedtek pár mmo-ból pár dolgot és kiadták. Semmi újat nem tartalmaz. Vagy de...tartalmaz f+f+f+f+f+space. Ezzel másba nem találkoztam... XD
A heti limitnek az a célja, hogy nem engedi annyira elhúzni gearben azokat a játékosokat, akik minden nap 5-6+ órát tudnának beleölni a játékba azokkal szemben akik jóval kevesebbet. továbbá sok minden van a játékban, ha 1 dolgot már megcsináltál a hétre, akkor ott vár a többi dolog amivel foglalkozhatsz (és hasznos). Pl azok, akik már hétfőn-kedden cd-re vágják a dungonöket, te hétvégén ugyanazt bepótolhatod, addig a másik player nem farmolta szarrá magát, nem ment le minden nap mert nem tudott.
Premium: Szerintem nincs ilyen, nem találtam erről leírást. Kétlem hogy a premiumos több pontot gyűjthet össze (csak több xp-t kap vamennyivel). Elolvastam a founder packos tartalmat, nincs benne semmi ilyen. :) Meg azért a heti limit értéke nem olyan alacsony pontszám, elég azt összeszedni majd hétvégén neked, a sok egyéb más lehetséges teendők mellett.
Illetve van egy kicsi balansza ennek a dolognak is. Pl ha van egy hét amikor nem tudtál nagyon játszani (hétvégén se) és nem igazán gyűjtögetted a pontokat, nem maxoltál ki semmit, vagy tényleg be se logoltál, akkor a következő hétre MEGEMELIK a ponthatárt neked. Vagyis arra a hétre több pontot gyűjtögethetsz össze.
Fejlődés: Hány óra? :) Revelation nem a "gyorsan húzzuk fel a karit és farmoljunk" világa. Sőt, itt meg KELL állni bizonyos szinteken kiszedni az adott geart (de közben gyűlik az xp), majd mikor már minden megvan haladni tovább. 1 hónap szerintem kelleni fog a 69-hez átlag 3 óra játékidővel. Persze CSAK felhúzni a karaktert kevesebb idő alatt is megy, de annak meg itt, ebben a játékban nincs értelme.
Köszi a válaszokat! Hány óra kb. maxra húzni egy karaktert? Napi 2, max.3 óra játékkal(Ha napi,heti limitek vannak.). Engem a mass pvp érdekel leginkább. Szóval, ha az jó lesz, akkor a többi hülyeséget elnézem a játéknak. Mondjuk ezek a limites dolgok nagy hülyeségek szerintem. Ha én pl. hétközben nem tudok játszani, de hétvégén akár 5-6 órát is akkor szívok. Ha a pvp pont is heti limites, akkor mi értelme lesz pvp-ni? Mi fogja motiválni az embereket a pvp-re? Vagy netán prémium előfizetéssel megszüntethetőek, kitolhatóak ezek a limitek? Gondolom...:)
Revelation legnagyobb HIBÁJA: a küldetések. Katasztrófa. Bár én azt se szeretem, ha állok a dombon és órákon át farmolok és ölöm a mobokat (kibaszott unalmas az is...), de ezaz F+F+F+F+SPACE mindenen túl tesz. De. Ez csak a küldetés része. És itt NEM küldetésekből kapjátok a legtöbb exp-t, just sayin' (illetve kicsi szinten lehet, de később..). És a legrosszabb küldetés mindközül a sárga fő-stroy quest. Igazából ha idegesít titeket ez, akkor simán ott lehet hagyni, semmi fontos dolgot nem ad (legalábbis eddig nem adott) az a küldisorozat. Minden lényeges dologot a többi kisebb questből lehet megszerezni, amik már bőven kibírhatóak.
Ezenkívűl (számomra) semmi más zavaró tényező nincs a játékban, és bár lehet, hogy nem a legjobb a grafikája vagy a combat rendszere, de azért közel sem szörnyűek ezek, és a lentebb leírt sok pozitív dolog mellett a kisebb rosszak eltörpülnek.
Lvl 40 körül nem igen lehet belelátni igazán a dolgokba szerintem. Illetve gondolom egyedül játszottál eddig, információd, segítség a játékban gondolom nem nagyon volt. Maga a játék elég összetett, és csapatorientált (!!!). Aki magányos farkasként szeret érvényesülni az mmo-kban akkor rossz ajtón kopogtat. Miért győzött meg? pve: változatos és érdekes dungeonok vannak, és van kihívás bőven. 10-20fős raidek (lvl 59től), az első nehezebb insta (ahol gondolkodni is kell) 45től van. Nem csak arról van szó hogy erőseket üt a boss és ennyi, bírd ki, majd kihealelnek, hanem gondolkodni kell, van taktika, oda kell figyelni stb. Rakat world boss van a mappon, amik nem csak dísznek vannak berakva, és nem egyszerű (feltétlen) a megölésük, főleg ha egy színten vagytok a bossal legalább 20-30 fővel érdemes nekiindulni. pvp: open world pvp - pk rendszer (kellemetlen mikor épp world boss ölése közben lep meg benneteket egy másik csapat), GvG (maga a guild rendszer elég komoly, bázis építése stb), siegek, 3v3, 10v10, 20v20, 30v30 arénák. + egyebek: 1. craft: a legtöbb játékban nincs nagy hangsúly a crafton, itt viszont elég összetett és hasznosak!! Ahogy észrevettem eddig, nincs értelmetlen része. 2. gearelődés (vagy instából kiesik vagy lecraftolod azt ami az isntából is esik, vagy pvp-ből kiveszed a geared). Az arany cuccok lvl 45+ felett kezdődnek, amiket tovább tudsz craftolni mindig magasabb szintre, de az enchant lvl és egyebek megmaradnak, így nem kell minden új fegyvernél újra enchantolni (mint a legtöbb játékban). 3. maga a tény, hogy mennyire változatos tud lenni a karakter! alap statok osztása, skill pontok elosztása és skill könyvek megszerzése, special skillek skillfa építése, soul grid és azok bónuszai, kristályok amiket kipakolsz magadnak. Gearben random zöld statok, azokat újra lehet pörgetni. 4. na és persze az enchant, minden enchant lvl-nek van egy százaléka, hogy milyen erősségű (minnél nagyobb annál jobb ugye). Random adja mondjuk 2-5%ig. Ha szar %ot rak rá, akkor sincs para, BÁRMIKOR kiválaszthatod a gyenge %ot és újra rányomhatsz az enchantra. Így pl ha van két karakter, ugyan az a fegyverük és mindkettőnek +10es, attól még nem biztos h mindkettő erőssége ugyanolyan lesz, mert a % nem mindegy milyen rajta!
+ személyes dolgok: tetszik h lehet repülni, körbe a várost, a vidéket, vannak nagyon jó mapp területek, ehhez persze jönnek a jól kinéző szárnyak + mountok + ezerféle ruha skin és dye-olás. Így nem csak statban lesz MINDEN karakter különböző, hanem kinézetben is. (már akit ez érdekel)
Tudom nem engem kérdeztél (és inkább a nagy többség szerint negatív részére világítanék rá) de megszeretném jegyezni, hogy sokaknak teljesen érthető ha nem tetszik a játék és ennek két fő oka van, minden más szerintem pozitívum a játékban: Az első: A küldizés. Borzalmasan monoton és semmit mondó annak aki nem akarja olvasni. Két gombot kell spammelni és NPC-től NPC-ig haladni. Még csak szörnyeket sem kell ölni, talán minimális mennyiségben szóval az egész csak szaladgálásból és npc kontaktolásból áll elejétől a végéig és sok esetben teljesen felesleges apró jutalmak járnak a hosszú és fárasztó eszmecserékért. Második: Napi/Heti limit. A játékban MINDEN korlátozva van! Órás/ Napi/ Heti tevékenységek vannak amik eventek,craftolás,küldik,reputáció,insták. Minden limitált de ugyanakkor szinte mindent érdemes. Ez is monotonná tud válni a folyamatos mókuskerék mind amellett (ami viszont pozitív is lehet egyeseknek) hogy ezekből még is annyi van hogy megtud őrülni az ember. Például nem egy ismerősöm visszasírja a régi grindelős fejlődés, tárgyfarmolási lehetőséget mikor csak beállsz egy területre ahol összehúzol x mennyiségű szörnyet és azokat csapot egész nap. Itt nincs közel se ilyen, minden kötött.
DE!! van lehetőség "kikapcsolódni" két limit között például pve kedvelőknek elmenni levágni egy world bosst vagy pvp kedvelőknek klán harcolni vagy arénázni,bg-zni. (bár pvpben összeszedhető pont az szintén heti korlát)
Ez a fajta játékmenet egyébként kifejezetten kedvez azoknak akik kevesebb mint napi 2-3 órát akarnak / tudnak a játékkal foglalkozni Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2017.02.07. 00:05:31
Hát bakker... kezdem azt érezni, hogy elsiettem a dolgot amikor megvettem a foundert. Amire kijön az OB már lehet hidegen fog hagyni a játék. :(
Attól függ hanyas vagy. 50 felett még vannak insták (grand bulwark lvl 52-55-raid mód ami heti), eternal chasm, tower of pain, + shrine esetleg godemode-ban ami szintén heti limites. 60 felett meg további insták nyílnak.
Kösz, de ezt linkeltem én is. Ennek alapján kérdeztem, hogy ez milyen skill ? Mert nem találom a játékban az alap és spec skillek között sem , nem tudom beazonosítani, se név se ikon alapján. Sőt a swordmage-nek is van ilyen nevű skillje a calculátor szerint. Daditsx írta, hogy a neve Meteor Burst-Skyfire , de ilyen néven sem találtam meg.Legalább egy linket adott volna.
Sziasztok ! Gunslingerrel játszik valaki ? A Skyfire skillre vagyok kíváncsi.Ez egy spec skill ? Vagy flying skill ? A http://www.progamersonline.com/revelation-online-gunslinger-skill-guides/ oldalon nem sokat írnak róla.
Helyes. Bár ma nem játszottam. :)
A partyfinderre pont ma jött szerver oldali patch. Elméletileg már javítva van és működik, legalábbis ezt hallottam ma 2 embertől is. Bár nem saját tapasztalat mert én mindig a klánnal megyek
Ha a rendszer nem is szűri az AFK-kat, de kick-elni azt lehet majd gondolom. Vagyis remélem, hogy valahogy meg lehet szabadulni tőlük. Máskülönben értelmetlen rendszer lenne, mint a mostani "party finder" a dungeonoknál.
CBT1ben úgy emlékszem a pontosztást illetően, hogy mindenki ugyan annyit kapott, nem számított hogy MVP voltál vagy sem. És sajnos az afkosokat nem szűri a rendszer. Viszont meglehet hogy ez változni fog, de ez már csak a my.com-on múlik... CBT3ba még nem pvpztem. Ami a randomitást illeti: BG-be van lehetőség szólóba, duóval, partival (5 ember) és Squadal is (10-20 ember) csatlakozni. Több féle BG van, más célokkal és más játékosszámmal. Úgy tudom a partis és Squados csatlakozás időszakosak, eventek lesznek, de ez nem biztos. Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2017.01.24. 17:13:24
Engem sose érdekelt mit tud a boss "legerősebb fokon". Addig játszok vele amíg látom értelmét és leköt. Játékba az mmo az a műfaj ami érdekel. Jól megy vele az a kevés szabadidőm. Többi rpg játék meg hidegen hagy.
Tudnátok egy picit a játékra is koncentrálni ? :) #178-ra esetleg ? Tényleg nem számít PVP-ben kinek mennyi killje és esetleg assist-ja van ? PVP pontokat arénából és BG-ből lehet szerezni ? Köszönöm !
Mi az, hogy fikazodni?:D Negativ kritikat nem lehet alkotni egy jatekrol, csak dicshimnuszokat zengeni rola egy forumon??? Ne bazz.... Amugy sem vagy peldakepem hogy ugy csinaljam a dolgaimat ahogyan te.
Én egy forintot se költök a játékokra. De ha már játszok akkor azt úgy hogy el is érjek valamit benne. Valaki üresen a semmiért beleöl több száz órát egy játékba, én nem :-) Itt csak annyi a kérdés hogy te megakarod e látni mit tud az utolsó boss legnehezebb fokon és összetudsz e hozni rá egy kemény társaságot vagy mennyire raktad össze a karaktered és használod azt máséhoz képest egy aréna keretein belül vagy pedig csak úgy tengsz-lengsz, elolvasod a REMEK sztorit aztán nézel ki a fejedből sóhajtozva hogy de uncsi ez a játék... Óraszámba nem játszok többet mint más és nem kapok olyan telefont se hogy most azonnal kellesz mert PKzák a klántársakat. Egyszerűen csak izgalmasabb megtapasztalni elsők közt a végjátékot és lehetőleg remekelni benne mintsem csak pár ázsiai videót nézni róla. Vicodine, én is várhatnék a tökéletes mmora ahol nincs csúszás és minden tökéletes számomra és midnenki szivárványt szarik de akkor csak úgy járnék mint te. Elégedetlenkedve köpködném az összes játékot. Sokkal toleránsabb lettem az évek alatt az mmoval szemben, elvégre ingyenes és ázsiai játékokról van szó. Hozzáteszem nekem is megvan a BDO de ez kinek mi tetszik dolog. Engem nem láttál a BDO részlegen fikázódni pedig legjobban várt játék volt részemről mert C9 nagy kedvencem volt.
Pont ezt kérdeztem, hogy max. vagy max. közeli szinteken is ez a helyzet, hogy volt-e vkinek tapasztalata akár a kínain, vagy látott-e videót, olvasott-e róla.Azt is tudom, hogy 1v1 ritkán alakul ki, és, ha jól tudom BG-nél sem számít , hogy hány killed volt, nem az alapján kapod a pontokat, mindenki ugyanannyit kap attól függően, hogy győztes vagy vesztes csapatban volt. Ez így van, igaz ? Kérdés esetleg az, hogy ha valaki nem csinál semmit úgy is megkapja-e , illetve véletlenszerűen sorsolja-e a csapatokat vagy partiban is be lehet menni. Utoljára szerkesztette: kalif, 2017.01.22. 13:38:54
Ember, te nagyon beteg vagy:DD Ezt a hozzaallast es felfogast XD
Vicodine így már értem mire gondolsz. Valóban van pár tízed-század másodperc csúszás, de mint írtad a BDO-t is meg kellett tanulni és tudom ez ócska és szomorú duma de mivel a játékkal jár mert ilyen szarul lett megírva ezért ezt is meg kell tanulni. És igen, meglehet tanulni hogy az ellenfél legyen az npc vagy játékos amikor kasztol valamit te mikor reagáld le. Daditsx igen ez így van. Nyüstölöm általában az új megjelenéseket akármilyen port kavartak mert jobb szeretem magam megtapasztalni mintsem olvassak pár cikket vagy videót ami alá beszél valami nagyokos. Ráadásul az MMO-k általában szép egyesével jelennek meg szóval mindig van idő megtapasztalni a nagyon gagyikat is mert "nincs más"... Régiekre nem szoktam visszanézni, esetleg ha nagyon pozitív irányba változott a játék és akkor új szerver nyitásnál jelen vagyok. Én versengő típus vagyok szóval részemről nem érdemes belevágni egy olyan címbe amit a "vetélytársak" már hónapok-évek óta tolnak. Egyébként a Riders of Icarus hiába volt üres és béna, legalább büszkén elmondhatjuk a klánommal hogy erősen uraltuk a szervert a másik két szövetségesünkkel és ezért már megérte játszani és beletolni azt az óraszámot hiába volt bukás :-)
Nos Revelationben alapból nem nagyon fogsz 1v1el találkozni. Lesz ugyan Deathmatch 1v1 aréna de a ranked az 3v3 és 5v5 lesz. A Swordmage az egy nuker karakter. Legnagyobb sebzéssel rendelkezik. PvE-ben például általában dupla annyi sebzést oszt ki egy insta alatt mint a második helyezet. PvPben meg ahány ember annyi féle build és skill rota szóval nehéz megmondani hogy a skilljeidet használtad rossz sorrendbe vagy valóban az Occiltusta haverod jókor szakított be vagy ügyesen healelte magát.Én blademaster vagyok ugyan de nem nagyon vettem észre nagy eltéréseket CBT 1-be lvl49en pedig ott az utolsó 2-3 napba csak és kizárólag pvpztem. Elverhető az összes kaszt. Duel is volt mert az klán küldi és battleground is volt (BG-ben egyébként szintén torony magasan a swordmagek az elsők sebzést illetően). Szóval szerintem ne keseredj el. Klán harcoknál, terlüt foglalásnál, frakció harcoknál, BattleGroundoknál, open world pk partinál te hátulról fogod küldeni az áldást a gunslingerekkel mindenkire aki mozog amíg a tankok és bm-ek elől feltartják a többieket.
TEHÁT: 3v3 és 5v5 aréna helyezések még nem alakultak ki de majd ha a 10 legjobb csapatba mindegyikbe kivétel nélkül mondjuk lesz 2 occultist akik heteken, hónapokon át tartják az első pár helyezést akkor lehet beszélni unballanceról, addig szerintem felesleges egy kis szintű duel miatt kételkedned :-) Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2017.01.22. 11:44:03
Egyet értek az előttem szólóval...A pvp balance nem nagyon létezik egy játékban sem. Alacsony szinten meg pláne. Próbálnak a készítők a max szintre egy normális egyensúlyt össze hozni, de én még nem játszottam olyan játékkal ahol tökéletes lett volna. Nem fogja egyik játék készítő sem minden szintre beállítani csak hogy pl pár ember lvl 37-en duelezgetni akar. És igen majd maxosan is próbáljátok ki és ha ott is ugyan ez a helyzet vagy karaktert választasz vagy megszöksz.
A maxos pvp mindig teljesen mas, mint akar a kozel maxos. Ertem ez alatt azt, hogy ha max szinten fullos gearben begyakorolt buildel is ugyanez a problemad, akkor az a class javitasra szorul. Nem tudom mennyi, 79 vagy mittomen a szinthatar, ha azon szinten is ugyanez, akkor valts karit...De biztos vagyok benne, hogy realis kepet nem fogsz kapni low szintu-gearu-skillu pvpbol. Ez nem Revelation jellegzetesseg, minden mmoban igy mukodik, hiszen alapveto statok fognak megvaltozni a vegere skillekkel egyutt.
Új játék és még nincs balance-olva. Sokáig biztos így marad. Az ilyen duel dolgoknál elég 1 skill ami kicsit erősebbre sikeredett és már eldőlt a kimenetel. Sokan fognak sírni emiatt, de biztos lesz nerf-elve. Akkor meg másik class lesz erősebb és amiatt lesz sírás. PVP-t nehéz ideálisra belőni. :)
Erre csak annyit tudok tanácsolni, hogy ha pvp beállítottságú vagy akkor kezdjél ezzel OB-be. És amikor nerf-elik és már használhatatlan lesz akkor kezdesz másik karit. Sokan így szokták csinálni.
Sziasztok ! 37-es swordmage vagyok és szoktam duelezni barátommal, aki 37-es okkultist. Magasabb a Magic attackom, több a hp-m, a defem egy picit kevesebb, a gear hasonló, amit ezen a szinten a küldikből el lehet érni. Mégis mindig kenterbe ver, Pedig a swordmage van kikiáltva dps karinak az okkultist supportnak. Próbáltam különböző taktikákkal, de röhögve ver, pedig nem vagyok kezdő. Próbáltuk fordítva is: ő volt a swordmage én az okkiltist. Akkor ugyanolyan arányban nyertem én. Túl erősnek érzem az okkultistát ezen a szinten. 40-es gunslingert is vertem simán, úgy, hogy még a gyógyítást sem alkalmaztam.Kérdésem: Magas vagy közel max szinten is megmarad ez az aránytalanság ? Vagy jobban balance-olt ?
Felreertesz, engem kifejezetten bosszant, hogy par aprosagon csuszott el nalam az egesz game, mikor ici-pici aprosagokkal kifejezetten elvezheto lenne maga az egesz atmoszferaja a jateknak, hogy ne csak a tartalom legyen jo, hanem elvezetes is legyen. Persze igen, itt kepbe jon az izlesek es pofonok dolog, de mivel eleg regota van mar mmo mufaj, ezert van egy oregebb reteg, mint en is, akiknek tulnyomo tobbsegben(nyilvan nem mindenkinek) kicsit nagyobbak az elvarasai, hogy ne csak tartalmilag legyen vmi uberfasza, hanem masban is mutasson ujdonsagot, vagy legalabb a bevaltak kozul a jobbikat tegyek bele. A fiatalabb retegnek, akik mondjuk kevesebbet toltak mmokkal, kevesebb viszonyitasi alapjuk van, azoknak nyilvan nagyobb resze lesz megelegedve.
A start gombos hasonlatod, mar bocsi de kicsit sem adja at azt, amirol iott szo van..:D
Neked pl azt mondod, nem tetszik bdo iranyitasa. Oke, nem tetszhet mindenkinek, de ami nem izles kerdese, az az, hogy sokkal gyorsabb, pontosabb es egyszerubb iranyitasa van, mint barmi masnak, ezzel a pvp sokkal "fejlettebb" lesz, mivel lenyegesen nagyobb tudas kell hozza, mint egy atlagos targetosnal, es pveben is annyira elvezetesse teszi az egesszet ez a rendszer, hogy meg a grindeles is elvezetes:D Nekem pl nagyon nehezen allt at ra a kezem, valakinek 1 ora alatt, nekem vagy 2-3 honapba tellett, mire mar egyetlen skillem sem volt kint a skillbaron, es mindent fejbol toltam, utana jottem ra, h hu ez ja, adja..:D De nem kell, nem kell minden jateknak olyannak lennie, en is ellennek ezzel is pl, a tartalom miatt szivesen jatszottam volna ezzel is, mert tudom, h abban eros, de hogy a fight nem real timeban megy es csuszasok vannak, az tette be a kiskaput vegleg. Semmi szerverlagg, semmi egyeb lagg nem befolyasolta, egyszeruen ez igy van motorizalva, mint aionban is...Ha ez nem lett volna, meg azt mondom leveszek minden hangot, es hang nelkul tolom, hogy ne jojjon at az az eszmeletlen bugyuta hanghatasok amik elrontjak az ember kedvet, es toljuk neki.., mert en szeretem, amikor van egy adott jatekra jellemzo kellemes hangulat, de itt nem csak a hangok, hanem az egesz animaciok, grafika, minden, amiben megint csak bosszanto, hogy nehany reszen meg kifejezetten szepre meg tudtak csinalni, de 10 meterrel arebb mar gagyi...Kajak szopat a fejleszto:DD Es van az, hogy neha mar az embert a tartalom nem is erdekli, mert a korites hozza olyan, hogy elmegy az ember kedve.
Majd ha kijott elesben, akkor belogolok megint, elmegyek majd fejlodni mondjuk felhuzom maxos szintre gyorsba a karit, es megnezem, hogy a mar nem beta fazisban levo jatekban adtak-e hozza olyan dolgokat, amik elvezetesebbe tettek az egesszet hangulatilag, javitjak-e, hogy real timeban menjen a fight stb stb..., es ha akkor is ezek lesznek, akkor mar nem takarozhat a ceg a "ez csak beta" duma ala:D Ha pedig ugy latom, hogy az alapveto faszsagokat javitjak, amik szetcseszik jelenleg az agysejtjeimet, akkor meg meglatom, hogy masodik mmonak tolom-e majd kicsit. De erre keves eselyt latok, hiszen nem egy uj fejlesztesrol beszelunk, mind1 hol es miota van piacon csak...
Pár saját vélemény: Ebbe a műfajba az a baj, hogy az elején jó benyomást kell kelteni. Szerinted majd minden új játékos tudatába lesz annak, hogy az első 15 óra szopás és csak utána lesz jó? Játszik vele pár órát, ha nem tetszik törli. Ennyi. Ez nem egy film amire azt mondták haverok, hogy megéri megnézni csak várd ki az első fél órát, mert nehezen indul be. És emiatt sok játékost veszít. Lehet, hogy tényleg jó lesz mittudomén lv50-től (csak mondtam valamit), de azt sokan nem fogják kivárni.
Irányítást meg a legtöbben leszarják, hogy target/nontarget. Én a jól bevált target-ost szeretem. Nem is hiányzik a nontarget. Vicodine ezt is minden játéknál ócsárolta, hogy elavult irányítás. Ez viszont egy olyan dolog, mint a windows-ba a start gomb. Elavult/régi/15éves, de mégis hiányolják az emberek. Ettől nem fognak jelentősen elmenni a játékosok, mint pl. egy überronda grafikától, vernyákolós kínai dumától. EU/NA-ba sokan nem szeretik az ázsiai műfajt. Ebbe a játékba pedig elég erőteljesen tolják az ember képébe.
A toplistákba tényleg nem lehet hinni. Mindenkinek más az ízlése és az alapján jön létre. Riders of icarus is benne van a top10-be egy 4 hete készült video-ba. Pedig már köztudott, hogy elbukott játék. Valószínűleg olyan emberek csinálják akik semmit se játszottak vele csak megnéztek pár trailer-t. 99%-uk ezekből is van összevágva és odabiggyesztve a "helyezés". Csak arra jók, hogy esetleg tisztába legyél vele, hogy fog jönni valami új játék amiről nem tudsz még. Megy a dobálózás a BDO-val is, hogy az milyen jó irányítás meg grafika stb. Nekem pl. a grafikáján kívül más nem tetszik benne. Az irányítás se meg a tartalom se. Ez is csak egy példa, hogy milyen változó az ízlésvilág. Még annyi időt se öltem bele, mint vicodine ebbe a játékba. Nálam pár gameplay után elvérzett. "de azert kár érte." dumával.
Az, hogy ez a játék bukta-e vagy siker majd eldől 3-4 hónap múlva. Azt tudom már, hogy Vicodine-nél elbukott. Igazság szerint nála már akkor tudtam amikor megnyitotta ezt a topic-ot :D. wudo meg védeni fogja a végéig. Riders of icarusnál is így volt. Amikor már a bőrén érzi, hogy valami nem OK akkor várható tőle negatív kritika. Nagyon sok negatív dolog van benne amit ki lehet hangsúlyozni, de ezt egy jó tartalommal lehet ellensúlyozni (ebbe bízok én is).
Szerintem egy free mmo-tól túl sokat vár Vicodine. A jó dolgok szét vannak szórva több játékba és arra vár, hogy ezeket összeollózzák egybe. Pár évig ilyen úgyse lesz, de amire lesz addigra meg megint jönnél az elavult dumával. :D
Erre meg kulon egy pillre visszaternek: "De ha arra gondolsz hogy ez még mindig target lockol pár skillt akkor pls... melyik játék nem? C9en kívül nincs és kilátásba sincs full non-targetes mmo." De van, bdo...:DD De itt nem csak ez a baj. Az animaciok csusznak, dodgeolas kozben, amikor eppen a dodge full koezepen vagyok, ugyanugy bekapom a dmget, szart sem er az egesz, a skillek chainelhetosege sem megfelelo, ettol meg a 100 evvel regebbi b&s is jobb volt ebben a tekintetben.A skill animaciok sem sikerultek vmi jora, ezzel nehez "dolgozni", az egesz fight nem real timeban megy, olyan full Aion utoerzesem van, ott voltak ilyen boszme elkurasok, mar elnyomtam a skillt, hiaba ugrott felre stb...De ami a legfontosabb, hogy ezer eve mar vannak ettol fejlettebb, hasznalhatobb, sokkal baratibb es letisztultabb kombat rendszerek.
Nem kell sok ido egy buktahoz sem, de egy sikerhez sem, gondolok itt pl a Linegae 2 revolutionre, ami kijovetele utan par nappal mar elmondhatta magarol, hogy sikersztori.... En is lattam amugy par listat, ahol meg a grafikara is kulon lehetett szavazni, es meg olyan gamet is megelozott ebben, mint a bdo, ami mint tudjuk eleve abszurd, ugy lett kimagaslo helyezet pvp teren, hogy a szavazok tulnyomo resze nem is jatszott meg vele(mivel helyileg cbt korlat miatt ekkora letszam nem adhatott le realis szavazatot), tehat jok ezek a listak:D
Amugy meg neked is leirom, biztosan nem olvastad vegig amit irtam: teljesen mind1, milyen az end game, mennyire jatekosbarat, mennyire osszetett, ha az alapokat elkurtak, nem ragozom tovabb, ennyi.
Engem is nagyon erdekelt ez a jatek, meg anno en is kezdtem el ezt a topikot, nagyon megtetszett, es fajo, hogy ennyire alapdolgokat elcsesztek benne, tobb volt ebben, de hat ennyi lett...Van mivel jatszani szerencsere(ha nem lenne se lenne vilagvege:D ), szoval nem elet halal kerdese, de azert kar erte...
Vicodine a játék Kínai fejlesztésű és tavaly November körül még nagyban Open Béta volt KÍNÁBAN. Nem nézek utána mert annyira nem érdekel, de erősen kétlem hogy koreába már megbukott volna egy olyan játék ami a szülőhazájában még alig startolt el. Biztos hogy kevered valamivel vagy nagyon ócskák a forrásaid. (ellen példaként én láttam nem egy helyen már 2017 legjobban várt mmo-s listán top 3-ba) Az a baj azokkal akik "osszák a véleményed" hogy mindegyikőtök beleölt maximum 5 órát a játékba ami arra sem elég hogy az első normális dungeonig vagy eventig elballagjatok. PVPről még csak hallásból sem tudtok semmit ennyi idő alatt - ergo a harcrendszer és skillezést szidod vakon. Beszélhetsz itt a harcrendszerről, skillezésről de rohadtul ugyan ilyen, sőt ennél szarabb a legtöbb játékban. Itt választható a rég megszokott 3 hardcrendszer típus és azokat át is adja teljesen korrektül. Ugyan olyan mint a többi mai mmo. Itt is van kitérés, skill shot, stunlock, cc vihar és szabaduló skillek amiket be kell osztani. De gondolom te ezeket kb ki se próbálhattad mert csak odáig jutottál hogy F+F+F+SPACE gombokat kell nyomogatnod küldizés közben -> amit megértek hogy beleunsz és szar, de ez amatőr húzás hogy a küldi láncból ítél meg valaki egy mmo-t és hozzáteszem itt ráadásul ritka szar csinálni a sárga küldiket, de túl lehet élni mert csak egyszer kell végigtolni őket és hamar elfogynak. Grafika szintén olyan mint a többi mai mmo csak ez az erősen kínai világ teszi egy rakás szarrá, de maga a motor nem szar. Szóval ha valaki letudja küzdeni az első pár szintet a fos küldikkel és neki tud állni rendesen játszani és lesz egy kis rálátása arról miként is működik a játék akkor annak a véleményét szívesen meghallgatnám. Nem kell eljutni az endgémig... Bőven nem. Annyi féle-fajta tennivaló van PVE és PVP téren egyaránt, hogy a lent említett bármelyik játék ezeknek a felét se tartalmazza. A klán kontentek miatt meg torony magasan kitűnik. Mindenki azzal játszik amivel akar, de itélkezni lvl 20-30as szinten egy olyan mmoról ami 50 felett indul be azt ne már... ne már.... ez nevetséges :P küldi kit érdekel? egyszer megcsinálod kész. grafika? ezen ne múljon ha van végre egy normális játék amit érdemes tolni. harcrendszeres dumát meg tényleg nem értem. Ha valaki akkor én biztos hogy játszottam az EUban megjelent mmok 90%ával és mindegyiknek adtam időt. Harcrendszerrel semmi baj nincs itt. PvP simán lehet kompetitív és a PvE is megtud izzasztani egy full geares csapatot. De ha arra gondolsz hogy ez még mindig target lockol pár skillt akkor pls... melyik játék nem? C9en kívül nincs és kilátásba sincs full non-targetes mmo.
Aaa a jo kis dion meg Heine zeneje..:P , bar Girannak is meg volt a maga feelingje, es utolag az ehhez hasonlo hangulati elemekre hogy tud emlekezni az ember:D Na igen, ott volt hangulat, mai napig egyik legjobb hangulatot az a game arasztja magabol:D
p2501: most jossz a baromsagaiddal, en nem hasonlitgattam egyik mmohoz sem, nem dudoraszok dicshimnuszokat bdo iranyaba(pedig lenne miert, mert te szoloban tudtal csak meglenni, az nem jelenti azt, hogy ugy is van es ugy kell lennie) hanem egyszeruen leirtam a velemenyemet, de mar megszoktam, hogy ha valaki mer negativ kritikat megfogalmazni egy jatekkal kapcsolatban, akkor ott ajjaajajaaajj jonnek gyorsban az erveles nelkuli visszatamadasok:D (ha vannak ellenervek az "izles kerdesen" kivul, akkor az mas, johet).Amugy meg nem tartom magamat atya uristennek, hogy megmondjam mi jo es mi nem, de vannak olyan alap dolgok, amik nem izles kerdese, hanem hasznalati es hasznossagi kerdesek. Amugy meg nem kell kispecizni engem, ha lentebb olvasol, lathatod, hogy meg ezen kicsi forumon is osztjak a nezopontomat, illetve az is sokat elarul a hatalmas end game tartalomrol es osszetett jatekmenetrol, elmenyrol, hogy ahol ez kijon, ott bukta van, tehat van meg kinek osztani az iget rajtam kivul:D Persze en is szeretek csetelni, szivesen bunyozom barkivel:D