Játszik még valaki vele? Nekem most a W3 és a TESO betette a kaput, de a minap visszatértem kicsit pofozkodni. Remélem, ha jön majd a kieg, alaposan tele lesz új tartalommal. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2015.06.17. 10:53:14
De a probléma okát nem értem, hogy mit szakértettem a Blood story-val kapcsolatban? Semmit, mert nem érdekel. Szóval még mindig ködös hogy te melyik játék történetére gondolsz amiben érdekelt voltam és szakértettem.
>Miért ne ismerném Mert 1. Semmit nem olvastál el 2. Ami nem baj, mert szart se értenél belőle, hisz nem tudsz angolul Hát ezért. Nemhogy azt nem értetted, amit én leírtam, de a posztod sem szól semmiről. Semmiről. Mármint a kötekedésen kívül. Mi az én rögeszmém? Meg tudod fogalmazni egyáltalán, amivel abból a posztból nem értesz egyet? Konkrétmumokat. Olyan formában, hogy nem értek egyet azzal, hogy... mert az én véleményem erről az hogy... Vilinger?
Miért ne ismerném, csak nem tudom megjegyezni mindenki nevét, nem mintha érdekelne, annyira semmitmondó karakterek, ha a bloodborne-ról van szó. Egyszerűen nem érdekel. Ez nem azt jelenti hogy általánosíthatsz. Ezügyben. Tökéletesen értettem amit egyben megfogalmaztál, ezért mondtam hogy ez a te rögeszméd. :)
Őszintén szólva komolyan hiszek benne, hogy a posztból, amire ismét kényszeresen beböfögtél nem értettél meg egyetlen mondatot sem :D
Te itt ne véleményezzél a sztorit illetően. Asse tudod ki kicsda, vagy hogy itt most miről beszélünk. Google nélkül nemtudod ki az a master willem, szóval az egyetlen, ami itt semmit nem jelent, az a véleményed.
>A chalice dungeonök megtalálása, ami beindította a kutatásokat és a Healing Church-re meg Master Willem tevékenységére is adott azért ésszerű koncepciót.
Persze, de ehhez minden információ adott. Master Willem szerepe sosem volt kérdés, "belőle" hullik a szem (amivel aztán te nem sokatz tudsz kezdeni :D ez is kicsit meh), stbstb. De ezek is olyanok, amiben sokkal-sokkal több lehetett volna. Őbelőle is simán lehetett volna egy Boss, mert mindene adott, nála van rneg a tudás, van motiváció, stb, de nem hogy nem védelmezi ROM-ot, hanem kvázi le sem szarja, és csak egy szobor. Ez is eléggé ambivalens a sztorit illetően. De mindez egyeltalán nem baj, mert így nyitott az út több, további részhez is :D Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.29. 11:06:35
Direkt van most nagy arcom, mert épp üresjárat van kicsit és unatkozom. Amúgy nyilván az én sztorim sem teljesen kerek, és nem tudom a válaszokat. :-)
Szerintem az Abandoned Workshop sok mindent megmagyaráz, hiszen az volt Gehrman eredeti otthona (ott van az eredeti baba is), így a Hunter's Dream az, amit már a neve is mutat. Ugyanakkor nem egyszerűen álom, hanem alternatív valóság is egyben. Nem tudom, ki a baba, erről tényleg csak találgatni lehet. Amúgy a baba a játék legnagyobb kihagyott ziccere. Amikor legutóbb végeztem, már csak a "felajánlom az életem" verzió volt hátra. A baba ruháiba öltözve mentem ki. Úgy reméltem, hogy ettől Gehrman megrendül! Ez érhetett volna egy negyedik befejezést. De nem reagálta le sajnos.
Szerintem a transzfúziót egy orvostól kapod, elvégre a Clinic-en vagy. De aztán elkapja a dokit a bestia a bejáratnál. Noname NPC.
Sok minden volt azért az írásban, amivel egyetértettem. A chalice dungeonök megtalálása, ami beindította a kutatásokat és a Healing Church-re meg Master Willem tevékenységére is adott azért ésszerű koncepciót.
Zseniális a játék mitológiája, nagyon remélem, hogy a DLC-k majd adnak hozzá rendesen.
Kicsit átmentél "hátrakötöttkézzelvakonkontrollernélküllevelnégyenhalálnélkülbármikorbárkit" darksectorba :D Tökmindegy, hogy megválaszolod-e, válaszokkal van tele az internet, a probléma az, hogy minden válasz pusztán elképzelés, azokra a dologkra, amikre nincs egyértelmű, kézzelfogható, megbízható magyarázat. Azaz van egy sztorid, amit te szültél, és nincs rá cáfolat, tehát igaz :) Mindenkinek van egy sztorija...
Alapvető kérdések: -A BB az álom, vagy a "Valóság"? (Gehrman ajánlata). -Ki a baba? Kinek a lelke? (emlékszik...) -Kitől kapod a transzfúziót? Ezzel a sztorival is az a kurvanagy gondom, hogyha Gehrman tényleg "tesztel", akkor tudja-e hogy nem halsz meg? Ha nem halsz meg az álomban(?), miért van sírokkal teli a mező? Egy vagon a paradoxon van, és nyilván van a tiedben is, szal inkább le se írd :D
ROFL Jajdehogytudszmindent :DD Alapvető kérdésekre nincs válasz a játékban, vagy paradoxon. Ez nem egy olyan sztori, amit logikával meg lehet fejteni. Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.29. 08:44:49
Szörnyű fordítások okozta ködös elképzelések+zagyvalék. Ilyenekkel van tele a net, mióta a játék megjelent. Ha ezt ember elolvassa, egyrészt agyfasz kap, másrészt szart sem fog az egészből érteni, harmadrészt master willem ill. a choir szerepe sokkal világosabb amúgy a játékban, mint amit ez a szókirakó összedadog. A gehrmanra vonatkozó rész meg puszta totál alaptalan képzelgés (nem, nincs jobb sztorim, semmim nincs, senkinek nincs semmije, békén kell hagyni ezt a vonalat jobbhíján). Értem én , hogy mindenki meg akarja érteni a játékot, engem is foglalkoztat sok kérdés, de ez nekem csak 1 fokkal jobb, mint a mensis-menses LOLság. Legalábbis tartalmaz tényeket, meg jó sok színesceruzát.
Ebben a bejegyzésben lefordítottak egy cikket, ami a BB hátterét taglalja.
Tegnap este indítottam egy új karaktert, hogy a patchelés után azzal vágjak neki. Central Yharnam-ot egy pillanat alatt söpörtem ki. Eljutottam a celestial Beast-ig, egyből le is vertem. Félelmetes, talán a Mass Effecten és az Arx Fatalison kívül nincs is játék, amit ennyire megismertem volna kívül-belül.
By using password matching, you can now be matched regardless of level difference, and even with a hostile oath. Conditions for the appearance of the insight store changed: it will appear when the player has one or more insight instead of 10 (Once unlocked, it will now remain unlocked for the rest of the game, even if you have zero insight). Added a “blood chunk” item to the insight store (it will appear after playing the game up to a point). It costs 30 Insight. Up to 600 Blood vials and quicksilver bullets can now be stored in the storage. Adjusted the strength of some enemies in some areas in new game plus. Adjusted the resistance and vulnerability of some enemies to bolt and arcane attacks. Changes made to how Beasthood accumulates. This increases duration and attack improvement by beasts. Adjusted the effect of Beast Blood Pellet item. Fixed a bug of the attack force of the Rifle Spear. In particular, it was fixed a problem with the use of Blood Gems. Reduced the stamina use of the Kirkhammer. Reduced the stamina use of the Logarius’ Wheel. Increased the duration of Old Hunter Bone and reduced the use of Quicksilver Bullets (reduced from 5 to 4). Increased the duration of the effect of Tiny Tonitrus. Increased attack force. Attack force with low arcane will be higher. Increased the duration of the effect of Augur of Ebrietas. Attack force with low arcane will be higher. Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of A Call Beyond (reduced from 8 to 7). Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of Choir Bell (reduced from 8 to 7). Added Short Ritual Root Chalice to the insight store after completing the Pthumeru Chalice dungeon. It costs 10 Insight. It’s possible to take advantage of the Short Ritual Root Chalice from an earlier stage of the game. Added a random rewards when killing a Chalice dungeon boss. They will now drop a random Blood Gem in addition to weapon enhancement materials. Different depths of Chalice Dungeons will now drop different Blood Stones Depth 1: Blood Stone Shard Depth 2: Twin Blood Stone Shard Depth 3: Twin Blood Stone Shard and Blood Stone Chunk (Rare) Depth 4: Blood Stone Chunk Depth 5: Blood Stone Chunk and Blood Rock (Rare) Increased the level of Blood Gems available in Depth 1-3 Dungeons. Increased the amount of Blood Echoes dropped in Chalice Dungeons. Co-op partners joining a cursed dungeon will only see their HP reduced by 50%, and not by 65% as before. When starting co-op in a chalice dungeon, you will now spawn in the lamp room. Weapons with special names like “uncanny” and so forth can now be purchased from the Bath Messengers once found. Adjusted the brightness of the screen when finding a pool of Blood Echoes on the ground. Corrected the bug that disconnect you from online mode when in stand-by. Corrected a bug that caused enemies not to be displayed correctly for co-op guests when moving fast. Further tweaks and bug fixes.
Ott kvázi indokolatlan lassulások vannak. De fix30 az sem lesz sosem.
Túl könnyű lenne a játék. :) Én is ezen szo..am, hogy próbál az ember tartani lépést, belasdsul a játék harc közben, próbálsz tartani ütemet, vársz a csapásra hogy kitérj, ekkor begyorsul megint és kapod a nyakadba a levest, miszter temetőőr második alakja.
Vagy levették volna azt hogy Harvest úgy tudjon mérgezni, hogy elég csak a közelébe sétálnod a háta mögött!!! Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.25. 12:20:29
changelog alapjan jol erzekelem, hogy semmit nem csinaltak (tehat mar nem is fognak) a performanssszal...?
Ja úgy akarok énis, idegeneknél nincs is jelentősége, hiszen úgyis talál, meg ott csak idióták vannak akik nem tudnak játszani. :D, van együttműködés , de mostanában inkább nem sok, csak normálisak, köszönnek, stb, de amikor verekedni kell....:S
Hát gyors mondom lv4 megvan azt most fontolóra vettem a dolgot hogy megint szedegessem-e össze az itemeket egy defiledhez....:S Főleg így hogy a lv limit eltünt a coop-ból. :) /állítólag
Ki írta hogy stabilan dobra minden alkalommal? Én azt mondtam hogy eddig is dobta végtelen mennyiségben, nem kell ehhez chalice. :) A 100%-os gyakoriságot nem említettem 1x sem. :)
Maga a szörny és helyszín az fix. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.24. 17:36:55
Tehát akkor maradjunk annyiban, hogynincs. Farmolgatni lehet, de nincs olyan, ahol stabilan dobja. Most írom le harmadszor. Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.24. 17:32:53
DE VAN. Most maradjunk annyiban hogy van. Mert ott farmoltam össze én is.
Nightmare Mensis. Kinyitod a kaput az elején hogy a nagy terembe egyenesen be tudj menni, és öldösd a kék szemű dfarkasdokat, adni fog.
szekr:
Igen nem dobja 100%, de sürün, mint amikor te keresel blood gem-et a chalice-ban.
Van 5 farkas, abból 1 chunk szokott lenni, 2-3 körből. A többinl összevissza ad mindent, magyarul ha fegyverhez kell bármi, a Rock kivételével mind a farkasoknál van. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.24. 17:29:10
A chunk? ahol dobálják az ellenfelek. 2 helyről van infóm, abból az egyik nagyon gyorsan cirkulálható. Kék szemű farkasok.
Chunk LV 7 vagy 8 után kell, és azon van nekem már az összes fegyver, vagyis magyarul nekem csak chunk meg rock kell....kivéve hogy 1-2 lőfegyverem asszem még hiányzik. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.24. 17:25:49
Remépem tényleg így van :) egy plusz 15 órás gigadlc úgy épült volna a 250 órámba, hogy alig tett volna hozzá, aztán min 2 év éhezés. Ez így most 3 csepp csodás ízű víz(vér) lesz félúto(remélem) a szomjazóknak :)
"They also apparently said on the SCEJ stream that 'the Expansion/DLC will be big, bigger than what people probably expect."
Blood stone chunk és blood rock... :-))) kimaxolom az összes fegyverem. Visszacsaltak a chalice-okba, bakker. :-)))
Kell is a motiváció, mert nagyon rágyógyultam a Witcherre. Annyira szép! Az arcok kidolgozása meg csúcs. Le nem tudom venni a szemem a varázslónőről. Most megyek Fyke-szigetére, hátha valami woohoo lesz a jutalom. :-D
De ezzel párhuzamosan tolom a BB-t is. Most NG+-ban az első két boss-t azonnal levertem és kipucoltam Yharnam-ot, lehetetlen megunni ezt a játékot.