Megvan amygdalára a koreográfiám. Azzal nincs gondom. Ebrietasra nincs semmim. Sajnos pöcs után már nem bugzik be, szóval csalni sem tudok vele. Nemtudom ha bemegyek hozzá mégszázszor rájövök-e valamire. Majd kiderül.
Hótugyanaz. Nanométerre. Menj be hozzá a pöcsölt verzióval alapjátékban. Ugyanazt fogod kapni. Mostmár mindenki ugyanazt kapja. Nincs már százféle boss. Ugyanaz van mindenhol,. mindenkinek. Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.01. 18:05:45
Ezzel a taktikával amit majd a videóban mutatok vagy ha láttál meg lehet csinálni tökminddegy hányas szinten van. Én kapkodtam jopár életet elnyomtam de ha nyugodtan nyomja az ember nem siet sima.... Amy meg megintcsak kis türelem!
Nem emlékszem miket csinál az alsó rétegekben a kutya, én könynebbre emlékszem hiszen ennyire nem kellett szenvednem hogy betanuljam az első találkozásnál, nem tudom, de a lépéseket türelmesen követve nagyon könnyű.....
Felnyomom a videót azt szerintem irány a NG+++ Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.01. 18:06:03
Mitől könnyebb? Defiledben sem volt nehezebb semmivel. Pont ugyanezt csinálta, csak ott nagyobbat sebeztem neki a jobb fegyveremmel. 26-os vitával pont ott voltam, mint az 55-ös defiledemmel, viszont sokkal szarabb minden más statom. Mitől könnyebb? Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.01. 18:02:33
Ezt a kutyás dolgot én nem értem. Az a boss a könnyebbek közé tartozik. Defiled alatti stattal lenyomtam, 26-os vitalityvel, meg +6-os fegyóval pthumeru chaliceben is most. Kb pont sehol nincs ebrietashoz képest. Sehol, negyvszerkönnyebb. Vagy inkább negyvenezerszer. Azt csinálja amit kérek tőle.
Már ez a 3 vagy 4. fegyverem maxon. :) Valamiért ez a kedvencem. :) Többivel meg béna vagyok. Vagyis bénább Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.01. 17:45:37
2 videó a kutyus és Amy-ről van fel lesz töltve, az első boss-t nem érdemes mert csak ütni kell oszt annyi. így hogy nem tudtam nyugodtan játszani sem volt 2 óra ez a chalice. És nem vagyok annyira ügyes, siettem, ezeket bárki meg tudja csinálni. Peccs fent volt hajrá.
Értem én, de nem igaz hogy nem unod. Kell lennie elég itemednek hogy legalább még egy fegyvert felvigyél +10re. Ott a kasza vagy a ludwig
Ja hogy úgy bugzott be, azt hittem hogy csak egyfolytában öklelt, ja oks, de normál esetben is sikerülnie kell, ha megint találkozol vele sikerülnie kellene.
Most nem értem, mikor mutattam stream-en azt mondtad hogy nálad is ezeket csinálja mint nekem, meg nekedrepül, az is van nálam.....most vagy én értettelek félre, vsagy valamit én nem értettem eddig tisztán, hogy mit takart a bebugzás....
És most peccsel meg könnyebb lett? nem szór lézert meg nem öklel? Ezért akartam látni amikor bemász hozzá, mert nem értem és kiváncsi lettem volna rá.
Meg most Amy-t is írtad hogy gebasz van, nem értem ezt a 2 boss-t nálad hogy mivan. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.05.01. 14:17:36
De bebugzott. Már nem bugzik, pont ugyanannyira semmit nem tudok vele kezdeni, ahogy sohasem. Pont ugyanannyira nem tudom rávenni, hogy a fejét dobálja, és ne ökleljen. Emiatt pont ugyanannyira nem tudom sebezni, amennyire sosem tudtam. Pont ugyanannyira nem tudom mi a titka ennek a bossfightnak száz próbálkozás után. Pontosan ugyanannyira.
Hááát vagy igen vagy nem, mindent úgy csináltam ahogy régen láttam a youtube-on, ugyanaz a videó, és semmi, megnéztem egy peccs utánit, és tádám, van BR 4 egyből, igaz ad néha mást, de a régi trükknél régen 10-8x adott, most 2 olyan régi trükkből mind2-nél ilyen fegyverfejlesztéshez adott itemet, abból ugyan 2-őt egyszerre, de 10-ből 10x azt adta, tuti valami változott. A karakterem tuti nem.
Höhö :) ez olyan hogy van a PS4-s P.T. "demo". Na én tegnap tudtam meg, hogy mi az eredeti dolog amit a végén kell csinálni, hogy megcsörrenjen a dolog. Nekem random mondjuk beadta még anno. De hivatalosan a fénykép darabjait kell összeszedni a pályákon... és akkor vége a demónak jön a Silent Hill trailer. :)
Hihetetlen kinlódások árán végre (mázlival ugyan, mert a végére bebugzott a gennyláda) legyaktam, és félóra múlva már meg is volt a platina. Most egy ideig nem szándékozom elinditani.
Hogy mit dobnak a mobok azt eddig is a statod (discovery) meg a használt rúnák befolyásolták. Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.05.01. 09:53:19
Fasza. A bloodborne peccsel javították a hibákat, még azokat is amik youtube-on, neten terjedtek. Például ez a gyors farmolós témát is, most már nincs trükközés. Sőtt az ellenfelek amiket dobnak itemeket megvariálák, rafináltak a fejlesztők, és figyelmesek.
Valószínűleg egyik youtube tipp sem érvényes ezekután.
Nem mintha ezzel baj lenne. Csak most nem lenne rossz szereznem Ritual Blood 4-et, kipróbálás szinten, és nem kellett volna keresgélnem 5 darabot ha élne még a régi leosztás....ezt mondjuk bánom kicsit.
Fél órát talán még régebben. PCre megnéztem, de a port is szörnyű volt meg nem adtam akkor neki esélyt. Így utólag már nagyon bánom. Gief Darks souls vagy demon souls remaster ps4re! :D
Jajj télleg a srác brutál ügyes, sebez 7000-eket, azért nem kell mindjárt meghajolni neki, hogy 3-4 ütésből megoldja hogy ne karcolódjon meg, ez nem csoda amit csinál.
Ja látom már...kicsit figyelmetlen vagyok, még tudod miért. :) Sebaj, bár reménykedtem hogy a mentést meghagytad még a vinyón, onnan gondoltam eldobnád és pendrive-al ráteszem a gépemre.... nem kell PSN+ Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.04.30. 20:12:16
Nincs már meg a mentés, ha ennyire akarod odaadnám, de nincs. Azon a profilon régóta nincs psnplus sem, így felhőben sincs mentés róla. Szerintem ha ránézel az aláírásomra tudni fogod a profilom régióját is :D
Mi a francnak akarod megvenni és kinyírni? nem nyírtad már ki elégszer? Ember legyen a talpán aki téged megért Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.04.30. 20:04:33
Most mi vagy? US vagy HU? Nem kapom meg a profilt? Nincs meg a játék mentés? ha elküldenéd kapsz 2000ft-ot. Nem számít ha semmi játék nincs rá, csak kinyirom vele amy-t.
Miyazaki strategy guideos interjújából a fontosabb részletek
* Miyazaki spends only about 20% of his time on his presidential duties * Nobody thought Demon's or Dark Souls would succeed. Given their success, this helped the Bloodborne development in various ways, although gives extra pressure to the team. * From has a "balance" team, and Miyazaki has not worked closely with the balance on the game * They did playtesting, but he makes it clear that they don't just blindly follow people's suggestions. The game is definitely not "designed by focus group". * Chalice dungeons weren't inspired by roguelike games, but rather as a way to keep that sense of discovery when you're in a new area after you've completed the game. * He says the Wooden Shield becomes more important the more times you play through the game. (...wat?) * Miyazaki loves reading people's theories about the stories in his games * There's some *really* interesting stuff about whether or not everything in the game is a dream or not. (e.g., are places like Central Yharnam based in reality, or are they all just part of the nightmare?) He says that it was absolutely deliberate to leave that question in player's minds. * They talk about the fine line of just letting "anything happen" if you are in a dream world, which could reduce enjoyment in the game. He says they were careful not to make it feel like anything could pop up at any time. (So even if it's a dream, it seems to be rooted in reality somehow. And this part wasn't in the interview, but in the Lovecraftian mythos dreams are often seen as another plane of reality. So even if it is all a dream, that doesn't make it "not real" in the game's story.) * He talks a bit about the Gothic -> "Cthulu-style" (Lovecraftian) horror themes. The Gothic style is depicted from the start because it's more based in reality, which allows it to be eroded away by the Lovecraftian horror the further you get in the game. * He pretty much confirms that Iosefka gets turned into the blue monster that drops the Iosefka's Vial * He likes the character of Fake Iosefka a lot, even calling her "one of the heroines of the game". She follows the "scholarly investigator" trope, which he likes a lot. (Freke, Logan, etc.) * Miyazaki thinks he's not very good at charecterization * The sky is "Paleblood" because it's a pale blue, like a body that's been drained of blood * There are multiple possible interpretations of Paleblood. For example, it's also another name for the Moon Presence. * He says every other game he makes is inscrutable and interpretive, and the next is easier to understand. (According to him: Armored Core 4: hard to understand, For Answer: easier to understand, Demon's Souls: harder, Dark Souls: easier, Bloodborne: harder.) * He finds something beautiful in dismalness, lack of salvation, and insanity * Babies are offered as lures to the Great Ones because they all lose their children due to their "position" * The Great Ones have fewer offspring because of how advanced they are. He says more advanced societies have lower birthrates. * Threaded Cane is his favorite weapon, which is why it's priced higher. (Says they are playing favorites.) * He says that ignoring gameplay, Rom is his favorite boss. He says he likes her plaintive air and the cute aspects of her movement. * He's jealous of people that are scared of the dark * The harder you try to resist beasthood, the more extreme of a beast you will become. (He says it's like a recoil effect.) This explains, for example, why clerics became the most fearsome beasts * He's quite fond of Patches. He mentions that there are a lot of other "spider man" creatures in the game that have all gone insane. But he loves the fact that Patches maintains his sanity and continues his research. * Miyazaki names everything in his games (except the titles). * He says he personally laid out all of the maps in Bloodborne. (I'm unsure how much that actually entail -- i.e., did he just do a general overview of each area, or was he sitting there mapping out all of the shortcuts and everything?) Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.04.30. 20:03:08
Aztán mi az istennek? :D Az a profil ment a kukába. Nem akarok tovább UK profilt használni, gecidrága lett minden. Az egyetlen érték a profilon (ami nem psnplushoz kötődik) az egy vitás killzone mercenary volt, ami ráadásul pont most ingyenes a psnpluson, viszont a vitán (és a pstv-men) nem lehet több profilt használni, mint a ps4-en, és itt pecsételődött meg végleg a uk profilom sorsa. Ráadásul ez pont egybeesett a szívással amygdalánál, innen logikus volt a döntés, hogy nem szenvedek torifkért egy olyan pforilon, amit beszántani készülök. Nem szószerint értenmdő, profilt törölni asszem nem lehet, értelme sincs, de használni nem fogom/akarom már. Persze befejezhettem volna ettől még azon a profilon, de nem volt hozzá kedvem, lassan meg kell újítanom a psnplust, ami továbbra is a magyaron fog történni. Így az lett a használt, és sok gyötrődés után végül újrakezdtem. Gecijó döntésnek bizonyult, a patch teljesen új ízt adott a játéknak a random boss behavior eliminálásával.
laurance halott, az ő koponyája van amelia mögött. Lehet őt várta gehrman, hogy "leváltsa"?
DS2vel mi a helyzet? Utána kéne nézni hogy megy ott coop ismerősökkel és lehet kéne tolni együtt, slicknek is megvan. Azt hallottam sokkal jobb online része, mint BBben :( Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.04.30. 12:24:34
Ahogy nézem Gherman-nak van egy ilyen mondata, de azt nem értem őt magát miért nem láttam :) Ez lehetett az (a "fiam" nincs benne, azt behaluztam):
Oh, Laurence... what's taking you so long... I've grown too old for this, or little use now, I'm afraid.. Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.04.30. 11:45:57
Pár napig hanyagoltam a BB-t, tegnap Continue után a Hunter's dreamben állva egy öregember hangján szólalt meg valami ilyesmi (nem emlékszem tisztán, sokkot kaptam:)): Mi tartott ilyen sokáig Laurence fiam? Nektek volt már ilyen? Bug vagy feature? :D