Most már akkor seperc alatt kigyúrhatja magát mindenki.
Egyébként megoldhatnák, hogy közvetlenül lehessen a lámpák között "közlekedni", a dream érintése nélkül. Az is sokat gyorsítana. Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.04.23. 12:21:12
Szerverek feljöhetnének már. Remélem matchmaking is javul
Ó bazmeg, lecturbe beREPÜL, nem is tölt...
Így bizony. Én ugye meg kb. csak Lecture-t néztem meg, de Old Yharnam is gyorsabbnak tűnt és a visszaút Hunter's dream-be egyértelműen.
Mindegy, ennek nagyobb volt a füstje, mint a lángja, de legalább valamit javult a helyzet.
Ezt nem értem (bár inkább te nem). Ha pacinggel, hogy lehetne meg??? Pont azért van pacinggond, mert nincs meg. Nincs stabil 33.33ms-en belül (tehát attól biztosan kevesebb kell) frém. Utoljára szerkesztette: Moby, 2015.04.23. 12:14:09
3-4 seccel lett csak rövidebb megmérték. Egyedül a halál utáni idő javult meg a hunters dream töltés 5-8 seccel. Oh well... legalább van mit olvasni töltés alatt. Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.04.23. 12:06:36
Na akkor én biztos pont olyan "circumstance" közepette néztem a töltési időt, amikor gyorsabb volt :P Egyébként így van, mert pl. most megint rápróbáltam, Cathedral Ward olyan hosszú volt, mint rég. (de másodjára is, szóval nem tudom mit tolnak ezek a japók memóriába vagy mégis mitől függ...)
UPDATE: Your blood echoes DO NOT DISAPPEAR ANYMORE after reloading the game. They stay on an enemy or pool of blood. Awesome.
javítva van az 1 fps bug is azt írják, amikor átmész fog gaten
cannon 12 bulletet eszik állítólag
Main points of UPDATE 1.03:
Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play. This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
Other various bug fixes
Hát performance fix az nem ezzel a patchel jön :/
suspendes fixük meg elég LOL. Kibasznak menübe és ezzel le is van tudva. Japók :y
Main points of UPDATE 1.03
- Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
- Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
- Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
- Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
- When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play
This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
- Other various bug fixes
legalabb a frame pacing dolgot javitottak volna, ahhoz valszeg nem kell ujrairni a kurrrristent is... Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2015.04.23. 11:49:40
Cuki az olvasnivaló, meghát nem mértem le, de hogy az gyorsabb nem lett, az kurvaélet :DD
Matchmaking fix is jött? Majd ma kipróbálom
Elég régóta így szedi. incremental patchelés van már PSen. 2.6gb a teljes patch 1.0ról. Előtte ellenőrzi mennyi van fent és a maradékot szedi. Tehát a patch kb 300 mega csak.
Nekem is fura volt, hogy először preparing-elt vagy 2 percig, aztán meg már 2.3 gigánál tartott hirtelen a 2.6-ból. Viszont leszedte, feltette gond nélkül.
Lecture Building farmoló hely mintha kevésbé menne át diavetítésbe.
Szerk.: vagy mégse... :) Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.04.23. 11:26:21
Én is. :D jelenleg még mindig defiled amygdalanal vagyok. Hetente 1 boss jelenleg nekem defiled. Mert ha nem sikerül 5 próbálkozasra napokog be se lépek. :D
Ja amúgy kérdés: a defiled a HP-t felezi le, vagy a vitalityt? Ugye azért nem mindegy, mert a hardcapes viatlityt érdemes-e vajon továbbvinni (nem mintha ezen a ponton már érdemben lenne ráhatásom, inkább csak elméleti a kérdés)
A vicc az, hogy így már tök egyértelmű, de soha nem jöttem volna rá.
Nameghát pályadesign FTW
A zárt ajtó egy végül nem implementált shortcut-nak tűnik (az első bosshoz vezetne a hídra), ez a lényeg. Mindenesetre mindenkinek az agyára ment, hogy vajon mi lehet mögötte. From
ezzel nem értem mit akar.amúgy csodálkozom hogy ebben kimaradtak az illusionary wallok.se megütni se benyomni nem lehet őket .nincsenek rejtett tárgyak.ládából is csak 1 féle az is kevés
Hogy mennyit változott a játékhoz való viszonomy a végére...megláttam a BSB-t itt az Ailingben, és megörültem neki, az egyik legkönnyebb bossom lett evör :)
unalmas??? azoknal a boss-oknal szoptal a legtobbet.
Miért van az, hogy amikor épp nem játszom, még így 1 hónappal a megjelenés után és majdnem 2 végigjátszás után is vagy a játékról olvasok, vagy videókat nézegetek? :) Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.04.22. 21:21:45
Nekem ez az 5 dungeon is sok hogy a kapcsolokért mentem nemhogy mindet, csak elsőre azt hittem kicsit változatosabbak.
Szerintem mindenki ráun erre, ez full monoton, max a titkos itemek ösztönözhetnek valakit, vagy hogy lássák a Boss-okat, de a gyilkolás maga nem hinném.
Nem, én mindet meg akartam csinálni, csak beleuntam és utána mondta Slick hogy a kutya így meg úgy, és akkor mentem a királynőre, csak hogy pontosítsunk.
Na ezaz.
Nem a könnyü szinteken nehezek, hanem arra értem feljebbi dungeonokban voltak, nem csak 1x kell ellenük küzdeni.
Jó célirányosan asszem a trofiért lehet nem de én belemntem oda ahol azért szívoztak néha, elsőre nem ment az biztos...gecik nagyon, közölük is a nagy bozótvágóssal van mindig gond, a többi 2 valoban nem kavar vizet.
Későbbi root dungeonban is feltűnnek sokkal több hpval és sebzéssel + olyan helyen, ahol nem lehet oszlopokkal meg lépcsővel trükközni. Ott azért tudtak okozni 1-2 kellemetlen pillanatot.