Na, én előkaptam ismét, és úgy döntöttem, nekimegyek az NG4+-nak, már jó régen játszottam vele igazából.
Magam is meglepett az, hogy Cleric elsőre, Geszkony fater elsőre, BSB harmadikra, Amelia elsőre, Hemwick boszorkányok elsőre feküdtek. Elképesztő élvezetes a játék, most, hogy már nem görcsölve nyomom, hanem csak a szórakozásért, és döbbenetesen jól néz ki!
Olyan brutális art van ebben a játékban, hogy szavakba nem tudom önteni.
A DLC-től fosok bevallom, Kos, Laurence, Ludwig.
Egyszerűen imádom ezt a játékot, megint azt vettem észre, mint három éve, amikor először toltam és mentem rá a platinára, hogy már munka közben is azon jár az eszem, hogy merre menjek, mit csináljak.
Ha véletlenül, nagyon véletlenül lenne BB2, esküszöm, hogy megveszem a gyűjtői kiadást. Soha semmilyen játékból nem vettem meg.
Jahh, amivel mindig is bajban voltam, hogy melyik NPC-vel mit kell csinálni. Melyiket öljem meg, melyiket ne, ezek a mellékszálak nem mentek soha.
Na, megvan hol fogok egy darabig leragadni: a harom turha.
nekem is az volt az egyetlen nehéz ng+3tól egyszerűen rohadék az a boss :d de van egy sorrendje. a tüzeset hagyd utoljára amelyik nagyon jön rád az legyen az első majd tüzes kardos és a tűz fújó genyó
Én mindig is utáltam, nem csak most 4+ban. Az már tegnap világossá vált, hogy lock on az itt nem jó, mert nem látod a másik két genyát, meg gurulni sem tudsz rendesen.
Eddig mindig a gyors kardost próbáltam először, de akkor meg a tüzesek perzseltek meg nagyon. Most a tűzgömböst vettem előre, már levágtam kétszer is, de utána kinyírt a másik kettő.
Na, összekapom majd magam.
De meglepett, mert az első 6 boss után azt hittem, ez is simábban megy. Ameliát is úgy legyaláztam elsőre (pedig szerintem az egy nehéz boss), hogy csak nézett, nem gondoltam volna, hogy a három turha okozza majd a fejtörést.
hidd el a többi boss ismét könnyű lesz ,.legalábbis nekem az volt ezek viszont jól megszopattak engem is.xd nem mindegy a sorrend tényleg mert a végén is megszivathat a másik kettő több az életük és erősebbek is.ezért kell a gyertyásat a legvégére hagyni
Nekem eddig már van benne vagy 6-7 próbám, de ma este még nekimegyek, kipróbálom a taktikád. Magamra vagyok utalva, mert nincs most ps plusom, így coop sem lehet. :)
Sikerült! Úgy csináltam ahogy mondtad abban a sorrendben. Kb. 15-16 próba kellett hozzá. Mocsok nehéz ez a harc de meglehet csinálni ahogy mondtad. Amúgy fent van az egész stream en. Azért is örülök neki hogy megcsináltam és ráadásul pont az utolsó próbából mert dolgom van és mennem kell, mert még soha nem győztem le egyedül a három turhát mindig coopban ment mind a eddigi négy végigjátszás során.
Ulthanitoval nem baszakszik senki megmondtam! :) Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2018.07.31. 17:33:03
na örülök hogy sikerült.nekem is kellett kb annyi próba de csak mert mire rájöttem mi a sorrend. xd nem egyszerű biztos.igencsak erősek már ilyen szinten és hát szar hogy többen vannak.a többi boss már nem lesz gond kivéve a dlc az elég nehéz így is :D
Hát attól fosok előre. Ludwig necces, Maria egyszerű, le kell parryzni, Kos a világ szopása, és Laurence, na azt se nyomtam még le egyedül, a tüzes genyóját.
Már nem tápolom magam egyáltalán, lvl 173-on vagyok, nem látom értelmét tovább fejleszteni a karaktert. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2018.08.01. 10:42:47
én nekem is kos volt ami elég nehezen ment de a többi annyira nem szivatott.a german meg a az extra boss a végén az meg egy vicc :D könnyű alig van élete
Amúgy ez fasza, mert végre elérhető pc-n is többekközt, csak az már egy másik kérdés, hogy a BB-ben az inputag mennyire lesz majd probléma sok ember számára, de 1-2 easy körre bőven elég! :)
Sziasztok! Most kezdtem el játszani a bloodborne-al, (eddig jobban bejön, jobban mint a dark souls) és olyan kérdésemlenne, hogy a kezdő 3 alapfegyverből, amit a temőben kaptam visszalehet még cserélni a másik kettőből valamelyikre? vagy ha az egyik kiválasztottam akkor már nincs visszaút és az marad? Köszi!
Meg lehet őket venni, ne aggódj, ki tudsz mindent próbálni előbb utóbb
Köszi a válaszokat! Érdekes mert a dark souls világa nekem jobban tetszik de ez valahogy "pörgősebb", jobban bejön, mint az. :)
Sziasztok ismét! legyőztem már a cleric beastet, Gascoigne-t, blood-starved beastet is de észrevettem,h a bath messngerben nem tudom pl megvenni a Gascoigne's set-et, ez miért van? kihagytam valamit valahol? insight-om is 22-es ha ez számít neki. de más cuccal is észrevettem, hogy különböző videókban van nekik meg mondják de én nem találkoztam velük, ami nem furcsa tekintve a játék sokrétűségét de pl ha legyőztem Gascoigne-t akkor meg kéne tudnom vásárolni a set-et is, nem?
Sziasztok! Gherman előtt vagyok és olyan kérdésem lenne, hogy előbb a DLC-t nyomjam végig vagy Gherment öljem meg? Egy csomó helyen olvastam, hogy a DLC-t javasolják előbb de nem igazán tudom miért. Nem úgy van, hogy végig nyomom a sima összes bossát, aztán később jöttkia DLC és úgy nyomni azt? (Elsősorban a kaszára hajtok) Előre is köszi!
Dlct. Ha az alapjátékot befejezed akkor a dlct max new game plusban tudod megcsinálni.
Már amikor a dlc-be ott bohóckodtál Kos-al a vízben akkor mondtam hogy gyenge a fegyvered.Igazán jó követ csak a csaliszokban találsz,de figyelj mert a legjobb kövek átkozott kövek és mindig van negatív tulajdonságuk is.
Sziasztok! Van még hátra a platinából 3 dolog, a Yharnam sunrise, Honouring wishes és a Yharnam, Pthumerian Queen, ezekhez nem kell new game + -ban, ugye simán kezdhetem elölről egy másik karakterrel? Köszi!
GázCoin Atya is lement. Ez már tényleg az első boss vót', vagy még mindig nem jó irányba haladok? Csak azért kérdezem, mert a Cleric Beast-re mondtátok, hogy az opcionális, amit készséggel el is hiszek.
A leghalálosabb ellenségre újra és újra rálelek. Nagyon vigyázzatok vele, mert seggberak bárkit!
Kamera boss. Deadly as fck. Azatyánál' is mit művelt a kamera, te jó ég. Aztán ha kicsit távolabb vagy, nem arra fordulsz, a lock is lemegy róla, megnyomod az R3-at, és ahelyett, hogy befogná a bosst, elnéz előre... bazmeg te szánalmas, de qrva élet. Ez a játék egy techómoslék, tipikus From cím.
Sorrend ahogy alakult:
- Cleric Beast - elsőre - Father Gascoigne - 3-4.-re - Blood-Starved Beast - erre kellett legalább 6-8 halál mire rájöttem a trükkjére, utána meg se tudott ütni - The Witch of Hemwick - elsőre, ezt nem is értettem, azt hittem valami vicc - Vicar Amelia - elsőre, könnyebb volt, mint amit vártam - Darkbeast Paarl - elsőre, megláttam, para, kinyír, végem... ja nem, ez is csak egy nagy kutya, From önismétlés volume végtelen.
Itt tartok, aztán most nem tudom merre induljak, rakat zárt ajtó volt a leghülyébb helyeken is, most jön a trial&error és rájönni, hogy mi változott. Ebben a játékban ez az igazi nehézség, meg a legfosabb lock ami valaha láttam és persze a rettenet kamerakezelés.
Bloodborne PVE = Player Vs Engine mennyire igaz...
- Shadow of Yharnam - Ez a DaS 2 Scholar DLC Graverobber bagázsa után olyan volt, mint a Champs-Élysées-n elmajszolni egy vajas croissant, miközben selymes caffé latte csorog le az ember torkán. - Rom The Vacuous Spider - Erre nem tudtam mit mondani. Ez valami alfatesztből benne maradt valami?
Szerintem teljesen feleslegesen játszol vele. Előre eldöntötted (évekkel ezelőtt), hogy ez szar. Nincs értelme az önigazolásnak, időt spórolsz magadnak is, meg nekünk is.
Játssz olyannal, amit élvezel, a fikázó komment cunaminak semmi értelme.
Egy teknómoslék, tele bugokkal. Ez nem fika, hanem tény. Ha nem tetszik, hogy egy rommáhypeolt játékot más képes teljesen objektíven szemlélni, azt talán nem az én gondom.
A DeS és DaS, nagyon szerethető, nagyon üde, egyedi színfoltok voltak... de még egye fene a DaS 2 is elment, a Scholar már nem. A Bloodborne megint valamelyest változás, de nem eléggé. Komoly Van Helsing feeling, pont úgy, mint a Sekiro esetében meg Nioh/Ninja Gaiden feeling. Rengeteg az újrahasznosított elem a korábbi játékaikból, kezdve a hangok egy részével, animációkkal, bugokkal, beragadó hullákkal, el és feltűnő, clippelő vackokkal, vótmá-like mobokkal, rettenet kamerakezeléssel, ötlettelen, ezerszer látott boss sémákkal, és persze a gagyi engine ótvaros sajátosságaival.
A DaS 3 esetében is előre eldöntöttem, hogy szar? Pre-order gyűjtőit vettem belőle, a leglelkesebben álltam neki a játéknak, hogy aztán találkozzak egy DaS+DeS+BB kotyvalékkal, amiben eredeti ötletből megint nem jutott túl sok...
Már pedig ennek a műfajnak nem arra van szüksége, hogy újra és újra ugyan azt dugják le a játékosok torkán. Éppen ezért tudtam nagyon megszeretni a Nioh-t, ami mert végre rohadtul nem Souls klón lenni és rengeteg ötlet, egyedi vonás került bele a 13 éves fejlesztői idő alatt.
A BB egy remek játék lett volna, ha foglalkoznak vele még legalább 1-2 évet és több frissebb, újabb, nem ilyen megfáradt ötletekkel tömik tele... de már akkor is elnézőbb lennék, ha legalább a nyilvánvaló hibákat ennyi év után javították volna, de nem tették. Mert BB játékosoknak ez így is jó volt... érthetetlen.
Szomorú, hogy nekem kell megtenni a hibák részletezését, hogy aki idetéved, azt majd ne verje pofán játék közben a valóság. (És nem csak a CA és a frame pacingről van itt szó.) Látszik, hogy a From soha jobban nem vergődött a saját maga teremtett gödörben, mint manapság. U.e. csinálták a Kings Field részekkel is... újra és újra eladtak ugyan azt, miközben mindig egy kicsit változtattak rajta. Csak most már nem azokat az időket éljük, hogy ez ne verje szét az ember szemét.
Teljesen objektíven és nyitott elmével fogok még idén a Sekiro elé leülni, remélem ott végre sikerült kellően megújulni.
Egyelőre még mindig annyit tudtatok nekem írni a témában, hogy én előre eldöntöttem, hogy szar. Nem szar, mert az nem ilyen. Ez egy jó termék lehetne, ha foglalkoztak volna vele, vagy ha kijött volna PC-re, ahol 2 modder 1 hét alatt emberi állapotba hozza... bár az engine tátongó foltjaival azok se tudtak volna nagyon mit kezdeni. Hihetetlen, hogy anno a DaS esetében Durante (modder), hogy felhúzta a From béta terméket. Pontosan egy ilyen változás kellett volna a BB esetében is, amit úgy hívnak:
Pro patch.
Iszonyúan nagy szükség lett volna rá, hogy ez a játék megkapja. Őrület, hogy a játékosok simán 90%-a viszont fogta és benyelte így hibákkal telítve a cuccot. Most, hogy ez kit és mennyire minősít, azt inkább fedje jótékony homály.
Korábban belefutottam egy hsz-be és a másik topikban én is írtam, hogy ebben a játékukban is néha érthetetlen a "lámpák" elhelyezése, eddig 2 helyre is igaz, hogy 2 lámpa egymástól kb. 30 mp-re van. Most megint egy olyan részen járok Rom utáni szekció, Yahar'Gul Chapel, ahol elindulunk az egyik lámpától, majd logikusan haladva, felderítve bőven 1 óra mire a másikhoz jutunk. Ráadásul közben lenne egy lámpa, de azt deaktiválták. Mé'? Csak. (Igen, korábban már jártam ezen a részen és kipucoltam amit lehetett, de SEMMI logika nincs abban, hogy miután elérsz a deaktivált lámpáig, azt nem tudod újra aktiválni. Cserébe rettenet frusztráló bolyongás veszi kezdetét, amibe bele van kódolva, hogy 100k blood echot elbuksz. Nekem is majdnem sikerült, de csak majdnem.)
Ja igen... respawn. Megszoktuk, tudjuk jól, hogy a fejlődés szükséges eleme. Itt viszont endless respawn van, a csengőt rázó mobok miatt, akiket ha újra és újra és újra ki nem nyírsz, akkor azok újra és újra és újra felélesztik nagyon hamar a többi mobot, akik ráadásul ilyen állapotban durván nagyobbat is sebeznek. Tehát a From megoldotta a respawnon belüli respawnt. Phazmeg. És ezek a csengőt rázó mobok halál, vagy teleportálás esetén újra ott vannak. Ettől a játék nem lett nehezebb, csak frusztrálóbb, abszolút olcsó, prosztó időhúzás, ráadásul blood echo sem jár a 2-3-4., stb. respawn levágásáért.
Egyébként itt ezen a részen találkoztam eddig a legtöbb bebugzó enemyvel, súlyos kamera gondokkal, a falba clippelő mobokkal. Konkrétan van egy hely, ahol az egyik kutya rendre kiesik a falba, egy másik mob meg moonwalkot tol az oszlop mögött. Az is "vicces" amikor a lock szívat és nyilván nem a mobot ütöd, hanem elfordul a kari előre, közben hátulról meg felcsinálnak.
Player vs. engine. Ez a Bloodborne igazi kihívása és nem a boss, meg mob harcok.
A Sekirora már megtanultak végre programozni? Utoljára szerkesztette: Tinman, 2019.07.26. 17:25:45
Oh... végül is egy laza 1.5 órás kavargás után találtam egy trükkös shortcutot, ha azt tudom, hogy létezik, nyilván nem ennyi idő.
Aztán jött a boss (One Reborn), teljes rettegés, "Na Tin, itt vajon hányszor döglesz meg?". 1.5 perc múlva meghalt, pedig miközben csépeltem lövöldöztek a csengős nyomik. WTF?
1 perccel később a boss helyet térképezem fel, látom, hogy vannak lépcsők a csengős nyomikhoz... de mivel a boss már meghalt így vele haltak, item felszedegetés. Én ezt a játékot rosszul játszom úgy érzem, mert sose tudom mire gondolt a költő.
Ezek az Insight-ok, meg vagy 50 Madman's Knowledge is minek? Semmi értelmét nem látom, a játék se sokat magyaráz róla, de nem úgy tűnik, hogy bármi értelme lenne számomra. Menni kell és ölni.
- Amygdala elsőre. - Celestial Emissary elsőre. - Ja meg korábban bementem egy dungeonba, ott ha jól rémlik 4 boss volt, meghaltak maguktól elsőre, érintésre dezintegrálódnak.
Gondolom majd később durvul a játék.
Láttam, hogy lehet segítséget beidézni a bossokhoz, de gondolom ez NG+-oknál lesz érdekes.
A Nightmare Frontier volt eddig a legszokatlanabb helyszín. Magas Frenzy ellenállás dacára is ott vesztettem cirka 120k blood echot... 2x is megesett, hogy mire elnyomtam volna a Sedative-et meghaltam.
Nagyon szokatlan játék. Eddig abszolút nem a bossok jelentették a nehézséget, hanem a lámpák keresése és az ebből törvényszerűen adódó, "leevadelek a semmibe" baromságok, meg a harc a bugokkal, kamerával, szemfáradással. Pedig azt gondoltam volna, hogy olyan kemény bossok vannak benne, hogy a fal adja a másikat. Aztán gyak. nyers erővel széttépem őket. (Eddig. Ez persze változhat.) Se visceral attack, pisztoly/puska se spec tárgyak nem kellenek. Lekő' őket baxni. Oh, milyen eredeti. Wow. Just wow.
dlc bossok igazán nehezek.meg martyr logarius a többi tényleg puhány .én logariussal szoptam a legtöbbet meg orphan of kossal a többi tényleg nem túl nehéz nem te játszod rosszul hanem sokan ügyetlenebbek .persze sosem hiszik el hogy másnak nem okoz túl nagy nehézséget mert nincs felvétel de hát ez van:) én is könnyedén nyomtam végig.
- Ebrietas - Na ez volt eddig a második "nehezebb" boss. Olyan 6-7 halál kellett mire rájöttem mit lehet és mit nem. A vicc az, hogy elsőre majdnem levertem, csak elgreedeltem, utána meg zsinórban már szarabbul ment :-D
Sejtettem, hogy a DLC fog majd igazán bedurvulni. Az eddigi From játékokban is ott gurult el a gyógyszer. Leginkább a DaS 2 Scholarban, ahol a 2 macskához vezető út is egy agyhalál a hóviharban és a 2 macska is brutál kemény. Nekem az volt életem legkeményebb Soulsborne emléke.
Amúgy milyen fegyóval nyomtad? Van ez a Hunter Axe. Én ezzel az elejétől fogva tarolok. Mindenki pusztul. 2 kézre fogva. Soha nem lövöldözöm. Minek? Felesleges volt eddig. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2019.07.28. 12:04:01
Most nézem csak, hogy ahogy a Hold változott úgy megnőtt pl. a blood vials ára is. Ez azért baromság, mert világosan látszik, hogy csak az idődet akarják vele húzni. Mert, ha elfogy mit csinálsz?
A. Elmész grindelni = időhúzás. B. Elmész blood echot grindelni, hogy abból vegyél a messengerektől blood vialt = időhúzás.
Mennyivel értelmesebb volt, a korábbi játékaikban, hogy volt Flasked, azt tudtad uppolni és magától újratöltődött, amikor teleportálgattál. Semmi időhúzás.
én a hunter sawblade-el toltam végig aztán egy kis ludwig két kezes kard meg ng+ban a pizzavágóval ami dlc fegyver lesz.egyébként kb 2 óra alatt végigszaladtam az egészen ng+ban minden elsőre halt kivéve a 3 csuklyás pöcs na ők állati nehezek lesznek ott ég és föld különbség kell egy sorrend vagy jól megszopatnak.
- Martyr Logarius - 5.-re lett. Először bementem 15 mp alatt halott voltam. Köv. próba már levertem 75%-ra. Köv. próba 50%. Utána vegyes, majd végül úgy vertem le, hogy 0 blood vial 0 töltény maradt, az életerőm meg kb. 30%-on állt. Ez a boss volt az első, ahol úgy éreztem gyorsabb fegyóra kell váltanom, Kirhammer sima kardként tette a dolgát... mihelyst arra váltottam le is vertem.
Nekem a blood exho már fogyott el, mivel sose grindeltem semmit. Mivel többnyire 1x kell csak takarítanom, így nem tudott miből annyi droppolni, így Ebrietas-nál 10 volt már csak, akkor kellett grindelnem és echoért vennem.
az elég szép :d én nekem mániám élvezem a grindelést a from játékokban.lehet ezért se olyan nehéz nekem mert kellőképp erős vagyok mire odaérek sok hp stamina mások meg csak úgy mennek és gyengék még van ilyen .
Hát én nem nagyon szeretem a happy grindet... érdekes Nioh-ban nem zavart, ha 1-1 pályát/részt újrázni kellett mert ott volt a sub mission, itt meg már 100 méter backtrack zavar. Nem tudom... más a ritmus. Be kell valljam, azt hittem, hogy a BB jóval dinamikusabb harcokat fog majd kínálni, de nem. A Soulsokhoz képest gyorsabb, de az előbb említett Nioh-hoz lassabb.
- Micolash - Hát tök ciki, de csak 3.-ra lett meg, pedig very easy arc. Elsőre simán benyaltam a trükkjét, hogy ott volt a plunge attack az emeletről, az meg rögtön elnyomott egy olyan arcane attack-et, hogy kapásból meghaltam. Másodikra direkt nem plunge-ra mentem ééééésss akkor is mégis beledöglöttem az arcaneba. NA DE! A 3. harc közben vele szokás szerint bugba futottam :-D Azt történt, hogy amikor 2. fázisban van, vagyis 50% alatt van a HP-je, akkor ugye elteleportál és üldözheted. Na most annyira jól sikerült, hogy elé kerültem és erre megzavarodott, visszafelé futott egy kicsit, megállt a lépcső tetején, majd futott felém... ment is az Axe pörgős R2 támadása pofára esett, majd megint futott felém ki akart kerülni, megint a földre küldtem... ezt még 2x eljátszotta és halott volt, esélye se volt semmiféle arcane támadásnak :-D
- Ez a késes kaszás, akinek már a nevét is kb. azonnal elfelejtettem, ez nem tudom megint mivót'. Mik ezek a bossok, de most komolyan? Ez is előre kaszabol 1200-al, hátulról meggyalázva meg leverem fél HP-ját seperc alatt.
(Rákerestem: Wet Nurse a nedves nővér... jaj.)
Ebben a játékban eddig 3 értékelhető boss volt:
1. Gascoigne - Azon az alacsony szinten kifejezett nagy nyomást gyakorol a karira. Nem vészes, de ott és akkor Souls-like kihívás. 2. Martyr Logarius 3. Ebrietas
Tekintve, hogy ezek közül kettő is opcionális, nem kicsit vagyok ledöbbenve. Főleg azon, hogy évekig harsogott a net tőle, hogy a BB mennyire nehéz játék. Gondolom nem próbálták a Nioh late game contentjét, hogy ilyen fasssságokat írogattak.
Ha jól sejtem a HD megváltozott külleme + az ottani vaskapu nyitott állapota alapján, akkor ez úgy kb. itt a vége? WTF?
Igen, a Wet Nurse ( ami egyébként dajkát jelent, semmi köze ahhoz mennyire nedves :D) az utolsó fő boss.Ha bemész a kapun már a végjáték következik, úgyhogy ajánlom a dlc-t most elkezdeni, hacsak nem akarsz újra eljutni odáig NG+-ban. Ja és egy fontos kérdés : Umbilical cord-ból megvan-é 3 db ?? Fontos a true endinghez
Ami a nehézséget illeti, nekem is sétagalopp volt pl egy DeS-hez képest, nagyon sokat segít a korábbi From-os tapasztalat. Ezért is könnyebb halni a Nioh-ban, amíg nem kened vágod az újfajta harcmodort és játékmenetet
Brain of Mensis, akit én csak Brian-nek hívok. Na az a pálya eléggé egyedi is volt, meg az agyat lebaxni a mélysötétbe utána meg legyakni viccesvót' :-D
Ó bzmg. 2 db. Umbilical-om van, akkor gondolom torkosborz? De honnan a faxból kéne tudnom, hogy 3 kell??? Eleve mindent igyekeztem megcsinálni, ezerszer felderítettem újra és újra mindent és beszélgettem újra és újra mindenkivel! A "lakókat" volt, hogy Józsefke Klinikájára küldtem, volt, hogy a Chapelbe, de később rájöttem, hogy Józsefkéhez küldeni nem jó dolog, mert átváltoznak... mihelyst oda bejutottam kinyírtam Józsefkét, valami rúnát dobott asszem. Jól sejtem, hogy itt baxtam el? Mindenkit a Chapelbe kell küldeni??? De ezt is honnan a retekből tudjam?????
A Forbidden Forestben a tetőn levő hullák felett ténykedő szakadt csövest, már akkor küldtem el a klinikára, amikor Józsefke halott volt... később arra jártam, mégis átváltozott az is, kinyírtam, az is dobott valami egész használhatót.
A DLC nagyon nehéz? Egy kicsit tartok tőle, mert a From DLC-k direkt agyrákot szoktak okozni a bossokkal.
szerintem elsőre senki nem tudja a 3 köldök zsinórt összeszedni én is ng+ban csináltam meg amúgy ne várj tőle sokat a bonusz boss a végén nevetséges talán az egyik legkevesebb hpval rendelkező szar valami olyan hamar halt ki is akadtam rajta.a dlc bossok pedig igen jó nehezek főleg Mária és Orphan of kos a többi nem vészes
4 db van összesen, ebből 2 elhagyható "De honnan a faxból kéne tudnom, hogy 3 kell? " - ONE THIRD of Umbilical Cord :D
Ez Faq-ból van, már régen volt :) :
1. A Nedves Nővérke dob egyet, ez nyilván akkor megvan 2. Abandoned Old Workshop-ben van még egy, szerintem ez is megvan, láttam, hogy kaptál érte trófeát (legalábbis a helyszín felfedezéséért, ami opcionális ) 3. Killing the baby Arianna gives birth to in Tomb of Oedon sewers or killing her at Iosefka Clinic if you brought her there (after killing Micolash, Host of the Nightmare). (Missable) 4. Dropped by Iosefka in her clinic in 1st Floor Sick Room through the entrance from the Forbidden Woods once Rom, the Vacuous Spider has been defeated, as long as you didn't kill her prior to the boss fight. (Missable)
Ja és be is kell zabbantani őket még a főboss előtt,nyami
Ja a szakadt csöves olyan karakter, mint DeS-ben Yurt, szépen sorban kinyírja az összes NPC-t ha a templomba küldöd Utoljára szerkesztette: Seth, 2019.07.30. 20:02:52
Amúgy azt hittem ez a megnevezés, ez csak egy név és kész, aminek semmi köze nincs a végjátékhoz, mivel eleve k. nem utal a végjátékra.
Pl. Józsefke Vial-jából összesen talán 3 db.-ot sodort elém a sors, és arról is fel kéne tételezni, hogy megváltoztatja a játék végét? Ezeket honnan kéne tudni? Ez egy gyökérség így lássuk be.
1. Check. 2. Check. 3. Na most nekem itt az a gondom, hogy a játék elején amikor arra vetődtem tuti dumálnom kellett Arianna-val, meg talán később is, de van egy olyan emlékem, hogy őt a klinikára küldtem és később a cipőjét megtaláltam, az ott az inventory-ban. Magyarul ezt cseszbaxhatom gondolom -.- 4. Rom előtt vágtam le, egyszerűen úgy volt logikus + rám is támadt, amikor a klinikára léptem. K. anyád From!
Patches kari itt is volt és milyen "eredeti ötlet", hogy lerúg a szakadékba, pont úgy, ahogy eddig soha nem tette egyik From címben se :-/
Nem is az, hogy sokat várok, csak most emiatt toljam le újra az alapjátékot? Fúúú de idegesítő baromság... abszolút látszik, hogy az időhúzásra mentek rá.
Dejó, hogy feljött a téma megint! Azthiszem beleállok megint mostanában. Már hiányzik. :)
Első DLC bossom: Ludwig.
Nem csalódtam. Ez már abszolút méltó volt egy From címhez. Szokásos menet volt... első blikkre 50% alá vertem és egy tök n00b támadásába döglöttem bele. Konkrétan beleálltam... fúúú -.-
Utána szarul ment, legalább 7-8x vert bele a betonba. Aztán ráéreztem 40%, köv. menet már 30%, köv. menetben alig használtam vialt és levertem.
Jóvót'! Tetszett, egész felemelte az adrenalinom!
- Living Failure - Vesszek meg, ha értem ezeket a bossokat... hámivótezmámegen'. Ezek szinte magukat ölték halomra :-(
- Maria - 2. próbára feküdt. Na őt sokkal nehezebbnek gondoltam a bevezető anim alapján... dupla fegyó, human ellenfél. De hiába teleportálgat, lassú szar.
- Laurence - Első boss, akinél 10-12 próba elment és még nem éreztem rá. Olyan feléig leverem, de a 2. fázisban annyira agresszív, hogy hiába evadelek, rendkívül gyakran akkor is sebez. Próbáltam a lábainál maradni, de seperc alatt swipeol, a háta mögött nem rossz, de a fos kamera megőrjít, 10-ből 8x azt se tudom hol vagyok. Szóval ott kéne lennem, de egyelőre nem megy. Majd még próbálkozom...
Lol... kifogytam a blood vial-ből Laurence-nél. Fogalmam sincs miért vagyok ekkora n00b nála... mindenki előtte nagyon könnyen, vagy könnyen ment. Ez meg szinte one hitel, ha hibázok.
Olyan 50%-ig leverem, de már 70%-tól, változik a pattern agresszív, gyakran nem tudom kitalálni, hogy melyik támadása is jön. Fire ellenállásom elég jó és mégis szorulok.
Ez most nekem egy fal, tiszta szégyen :-D
- Ja és most mehetek blood vialt farmolni, mert ezek a kretének a Fromnál azt gondolták, hogy ez a játékélményt növeli, ahelyett, hogy minden próbánál az "estus" szépen feltöltődne és nem kéne még ezzel is baszakodni.
- Ráadásul az egész nyomorult játékban nincs olyan item, hogy egyik helyről a másikra a Hunters Dream NÉLKÜL eljuthassak!
- Bonus, hogy ha farmolok vialt, mit kell tenném? Nem elég leülnöm a "tábortűz" elé, mint egy értelmes játékban, hogy resetelődjön a pálya, hanem újra vissza kell mennem a Hunters Dream-be, majd onnan vissza.
Primitív de hatásos módszer. Farmolj, vagy vegyél vial-t, majd töltsd fel a mentésedet pendrive-ra, vagy a PS szerverre. Ha kifogynál megint a boss-nál, tölts le. Ha a From így oldotta meg, akkor nem kell szégyenkezni emiatt a módszer miatt. Én majdnem mindíg így csinálok. A faszom sem akar kínlódni az állandó farmolással.
Én farmoltam rá lóvét , ha jól emlékszem lecture hall vagy valami ilyesmi neve volt. 10-15 "tanuló" van ott mindig, nagyon könnyűek, és az értük kapott echoe-ért 20 körüli vial-t lehet venni.15 perc alatt megvan 100 vagy több ? Ez egy "nemprobléma" Utoljára szerkesztette: Seth, 2019.08.05. 16:39:06
Jogos, de farmoltam rá 70 körül, az talán 4-5 próbára elég.
Jó farmoló hely amúgy a Nightmare's Church. Ott kilépve, van egy ilyen Cthulhu arcu mob háttal, majd lassan jön még egy, az is háttal. Az első QS töltényt dob, meg rakat lelket, a második 6 vialt. Ha ezek megvannak, hátra arc ott van egy nyakvágós banya, meg egy vaskapu, banya egy csapás, és a vaskaput MINDIG döngeti egy véres, nyúzott emberi lény és MINDIG ha levágod 5 vial. Ez így 11 vial kb. 1.5 perc alatt + a lelkekből még pár.
De: Minden alkalommal Hunter Dream oda, vissza, mert a kretén Fromnak nem volt agya a lámpához resetet tenni, hadd töltögessen stock HDD-ről órákat a PS4. (Nekem már SSD van, így elviselhetőbb.)
Az összes Soulsban ott az Estus. Leülsz a tűzhöz feltöltődik. Jogosan. Mi a pöcsnek kéne a usert farmolásba taszítani? A játékidő olcsó, putri kitolásának legalja módja. Mert ahelyett, hogy Laurence-t baszatnám agyatlan műveleteket hajtok végre újra és újra, mint egy WoW-os junkie.
- Laurence is lement. Ami durván meglepett engem is, hogy cirka KETTŐ hét gaming kihagyás után odamentem és 20 percen belül felmostam vele a padlót. Biztos megtanultam közben játszani
Neeem, valójában az van, hogy egész jókat aludtam az elmúlt napokban és a melós terhek se nyomasztanak. Így nem viccelek, de olyan érzés volt látni a boss-t mozgni, mintha be lenne lassulva! Minden apró rezdülését észrevettem és bőven időben reagáltam rá. Így kipihenve ez egy abszolút könnyű boss volt, de fáradtan egy elmebaj.
- Orphan of Kos - Itt tartok most és lehet, hogy fáradok vagy nemtom, de bementem, levertem kb. 45% alá, majd a kamerakezelés felcsinált újra és újra. Az első fázisa említésre se méltóan könnyű. A 2.-ban meg szó szerint azt se tudom, hogy néha mi történik a képernyőn. A From megint szembeköpte a saját szabályait ezzel a bossal, mert ennek végtelen staminája van, simán képes folyamatosan lökni a támadásait, ami nyilván nonszensz. Legalább oldották volna meg úgy, hogy hátraugrik egy nagyot, mint a nagyon is jól átgondolt Laurence, amikor kifogy a stamina.... de neeeem, ez csak össze-vissza ugrál mint egy mérgezett egér, aztán előbb-utóbb csak beleszaladok a hülyeségeibe. Tehát nem az a bajom, hogy nem látom a rést, hogy mikor lehet egyet bevinni neki, hanem a fél pályákon átugráló és közben deadly szarokat osztó fárasztásaitól alszom elfelé.
Hát nekem ez így a végére munka lett. Folyamatosan azt érzem, hogy ezt és ezt és ezt is javítanám és mennyivel jobb lenne a játék. Nekem rémesen LVL1, LVL2 feelingem van miközben tolom és egyáltalán nem érzem addiktívnak.
Minap néztem DaS 1 WT-t csak úgy... fúúú az még mindig mennyire hangulatos + a lvl design is baromira rendben van. Itt meg? Okés. De nekem ez kevés, miközben a harcot se élvezem eléggé :-/
Kos lemegy utána már csak az alapgame final boss van hátra, aztán szerintem el is köszönök én ettől... nem ér ez ennyit, miközben tudom, hogy a true endinget 2 db. Cord-dal nem láthatom. Csodás -.-
- Orphan of Kos - Elhullt. Annyira látszik a From szándékosság benne. DLC Boss. Final boss. Legyen már cheater... de ez úgy cheater, hogy azt sem tudja merre üt. Rengetegszer(!) úsztam meg tőle úgy csapást, hogy teljesen fingtalanul próbáltam elkerülni amit tol, aztán gyakrabban bejött, mint amikor nem. Nem jó boss és nem jó boss harc. Laurence SOKKAL átgondoltabb volt.
Tiszta vicc, hogy összefarmoltam 200 db. vialt, majd bementem és kb. az 5. próbára levertem. Lol.
Az meg extrém vicc, hogy 100% lett a Bloodborne DLC... egyetlen fegyót kellett hozzá megvennem a messengerektől és ennyi. Az alapjátékom meg áll kb. 63%-on ^^
Most fogalmam sincs mit csináljak... az alapjáték final boss harca előtt vagyok, de csak 2 Cordom van. Millió dolgot megcsináltam magamtól, saját kútfőből, pár lépés kéne csak 1-2 trofihoz. Kicsit van is hozzá kedvem, meg nincs is. Nem tudom.
NG+ nagyon nehéz? Lehet, hogy a kimaradt dolgokat ott lenne érdemes folytatni? Vagy kezdjek egy új karit, ha trofizni akarok?
Enyhe kényszert érzek arra, hogy ami kimaradt azt felfedezzem/legyőzzem... a platina kevésbé feszít, az mindig csak munka. Most amúgy a Chalice dungeonokban csapatom. Annyira szerettem volna, ha nem újra és újra és újra u.a. adják el nekem, de csalódás. A helyszínek folyamatosan ismétlődnek, meg persze a mobok, sőt a boss harcok is, 1-2 kivételtől eltekintve. Asszem valahol a 4. körül lehetek, az előbb má' megen' Rom-ot kellett legyakni.
Szerintem összességében ez egy baromi jó DLC. Más játékokban ez a teljes játék, ami itt a DLC. Voltak benne jó ötletek és jó helyszínek, de még jó boss harcok is... de nyilván a végére kellett egy sokpróbás szokásos fárasztás. Ami persze még mindig árnyéka sem volt a DaS 2 Scholar DLC végén levő Lud & Zallen-nek.
Jut eszembe a DaS 3 DLC-kre még rá sem néztem. Kár, hogy semmi ingerem nincs arra az alapjátékra...1x lement, el is felejtettem.