Nem kell hozzá nagy szellemi tudás.... Ezeket ott helybe tolták. Nyilván aki kiáll a színpadra vagy leül egy kanapéra interjúra nem fogják elé tolni a számítógépasztalt egérrel billel. Szinte mindent kontrollerrel csapatnak ha pc-s akkor is. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.06.15. 19:12:52
Ez biztos pc-s gameplay? mert én nem ismerek olyant aki pc-n gamepaddal tolna egy fps-t, vagy csak megint b@sztak betenni a játékba a bill feliratokat volt már ilyen nem is egyszer.
Hat igen, valamit valamiert. En meg 40-ert vettem 4 eve.
Azthiszem sporolnom kell. Nameg a game is gondolom 15K indulon lesz.
Valószínűleg lényegesen magasabb lesz a gépigénye az előző résznél és a Fallout 4-nél, 1080p minimumon talán produkál majd valamit, de 99% a hivatalos minimum alatt lesz a HD6870 és a legrosszabb esetben előfordulhat hogy el sem indul. Erdemes lenne egy korszerűbb videokarit újítani, a többi bőven rendben lesz. A játék megjelenéséig megérkeznek az újabb generációs középkategóriás videokarik, a piros oldalon mindenképpen, 'insider infók' szerint a zöld oldalon is - szóval Rx480 és GTX 1060 - azokkal kifut majd a világból 1080p-ben minden eyecandy fícsörrel is...80e Ft körül érkezhetnek, ár-teljesítmény viszonylatban várhatóan nagyot fognak gurítani. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.06.12. 18:40:49
Szerintetek egy HD6870 + 8GB + I7-2600K konfiggal mit tud kezdeni FHD-ban kozepes grafon?
Lehet belole jatszhato minoseget produkalni? Eddig semmivel nem volt problemam, csak a Fallout 4-et kellett minimalig butitani, hogy meglegyen az atlag 20 fps...
Közben Steam-en kijött a DX Revision, azaz a Deus Ex első részének felújított változata. Persze mivel kis költségvetés, maréknyi ember csinálta kb. olyasmi szint, mint amikor régi PS2 játékot adnak ki manapság HD jelzővel. Szóval túl szép nem lesz, csak működni fog mai gépeken jól.
Aki nem akar gyilkolni mindenfelé, annak sok más választása most sem marad...de a lopakodást is mintha könnyebbé tették volna, elég sokáig bírja a láthatatlanság. Bár lehet, hogy a demózott képesség már bőven fejlesztett szinten állt... :)
Tényleg igaznak tünik, hogy ebben a részben már nem fogják jutalmazni a sunyogást mert olyan mennyiségü pusztitó fegyvert kapunk. hogy azt vétek volna nem használni.
"A DXTV legújabb részében, Jean-Francois Dugas, vezető játékrendező és Patrick Fortier gameplay rendező árulták el, hogy a New Game+ módban a játékosok sokkal több mindent fedezhetnek majd fel, minden pályán.
Ezen kívül megtudtuk, hogy a tapasztalati rendszer is változik az elődhöz képest, ugyanis sokkal kiegyensúlyozottabb lesz és immáron a harcokért is kapunk tapasztalati pontot, így mindenki a saját stílusának megfelelően fejlődhet és nincs az az érzés, mint a Human Revolution esetén, hogy "Biztos így kellene játszani?".
Jensen Smart Vision-jén is fejlesztettek, így már átkutatás nélkül is megállapíthatjuk, hogy milyen tárgyakat szedhetünk el az ellenfeleinktől. Ezen kívül immáron a karaktereket is felismeri nekünk, valamint azok fegyvereit is, a lőszertípussal együtt így ezek alapján választhatjuk meg, hogy milyen taktikát is részesítünk előnyben. A Smart Vision ezen funkciói menet közben változtathatóak, így akár harc közben is. A fedezékrendszert is fejlesztették, így Jensen sokkal gyorsabban és pontosabban mozog majd két pozíció között. Az eszközök immáron távolról is feltörhetőek lesznek. "
info: GC
Remélem inventory pc-n nem lesz leegyszerűsítve, persze lehet csak nekem hiányozna az inventory tetris... :)
"A játék hivatalos Twitter-oldalán közölték velünk, hogy in-game felvételeket fognak mutatni a Square Enix konferenciáján, tehát mindenképpen érdemes lesz június 16-án követni az eseményeket."
Info: GC
Aha, valami forrás azért nem ártana mert erröl itt és most hallok először.
Ha még nem akarnak/tudnak időpontot sem adni, akkor sok jóra nem lehet számítani, inkább reális a jövő ilyenkor környéke...leghamarabb. Valamint ott a DX12, így a közönségnek a Win 10-re való átálláshoz is célszerű lenne adni egy kis időt. Bármit mondanának az év hátralévő részében, nem hinnék benne hogy az éven megjelenhet...persze boldogan fogadnám minél hamarabb! :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.04.10. 19:46:38
Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az új fajta terrorizmus megfékezése.
Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.
Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.
Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció stb.).
Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.
A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.
Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, a Utulek Stationben, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled City-ről mintázták, a játékban Golem City-ként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették az égbe szökve, igazi klausztrofóbiás hangulatunk lesz.
Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.
A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.
A játékban mi döntjük el, hogy lopakodunk-e, vagy teljes harci szettben lövöldözünk.
A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel, így előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezően a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.
A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.
Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.
Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.
Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.
A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba
Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez.
Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.
A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között.
Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik stb. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.
A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.- gk