A DFGT 50 alatt van és teljesen jó a kategóriájában. Külföldön még lehet találni szerintem, de lehet itthon is. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2016.01.01. 14:50:34
Az új évben nagy hardweres terveket szövögetek. Egy Thrustmaster T150-et néztem ki, elsősorban rally-hoz, de zártpályások is szóba jöhetnek a jövőben. Ehhez szeretnék véleményt kérni, főleg olyanoktól akik használják. Ajánlhattok mást is ebbe az árkategóriába, de drágábbat ne, mert már ez is fölötte van az általam emészthető 50 ezres pszichikai határnak. Leegyszerűsítve a kérdést: 50 K-ig (+/-10K), mit érdemes most venni?
mondanam, hogy a library-ben, ahol a jatekaid vannak. JObb gomb a dirt rally-n, properties, feljon egy ablak es ott a masodik fulon "updates" es felul "automatic updates" Ott lehet allitgatni, de ahogy nezem, kikerulni itt nem lehet a frissitest, csak a prioritasat allitani. Akkor a szokasos semmilyen valaszt, torold le steamen belul, tedd fel ujra, es valoszinu az utolso verziot teszi mar fel. Esetleg egy verify integrity of game cache-re rabokni, hatha akkor is frissit.
A kerdesedben le is irtad a valaszt. Magatol felteszi a legfrissebb update-et inditas elott, ha nem tiltottad le a steamben. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.12.30. 11:28:54
Tegnap kipróbáltam az 1.0.2-t. Előtte a legelső megjelenésnél próbáltam, már akkor ígéretesnek látszott, és meglepő módon amit akkor hiányoltak az emberek, azok bele is kerültek. Ülésállítás, lekapcsolható kormány/kéz, ffb is jónak mondható (bár egyelőre csak annyit csináltam, hogy egységesen levettem mindent 40-re, még nem volt időm finomhangolni), szerintem optimalizálták a teljesítményt is, mert mintha jobban futna most a gépemen. Kapcsolható fényszóró és ablaktörlő, használható kuplung, navigátor bemondási idő állítás stb. Gyakorlatilag minden meg van benne, ami egy rallys játékhoz kellhet. A fizika aszfalton nem túl jó, de a többi felületen nagyon élvezetesen lehet menni, igazi rally feeling van. A pályák jól meg vannak csinálva, autók szépek. Azt hiszem valami hasonlóra vártunk már rég óta rally terén. Ha az aszfalt fizikát felhoznák kb. rF szintre, akkor azt mondanám, hogy itt a tökéletes rally szim. Engem meggyőzött, aki rallyzni szeretne, az mindenféleképp próbálja ki.
Milestone és hozzá kapcsolódó cuccokat pénzért reklámozza. Mindegyik ószom,bjúti,gud fiziksz mert meghívják a babazsúrokra. F1 2015öt meg lemocskozta, és direkt szarnak mutatta be, mert a Codie kihagyta a szórásból. Ennyit erről, meg a fizetett TH reklámról.
Szerintem is lesz DLC, csak ug eri meg. raadasul ez a resz meg sikeres-nepszeru is, igy valszeg a DLC is jobban fogyna. Ha jol emlekszem, eleve meg hianyoznak autok, az a lista alapjan, amit az elejen tettek ki promonak (falon kepek). Plusz a korabbi idokbol tuti vannak emg "elfekvoben" licenszek es autok. Meg a Codies-nek nem nagy kunszt legyartani nehany uj dobozt;)
En csak azt sajnalom, hogy az elejen a "nagy" lendulet kicsit elfogyott, legalabbis ami kormanyzast es az FFB-t erinti.
egy jó nagy car pack nem lenne rossz (Corolla,Lancer Evo-k,Subaruból is hiányzik pár,206,Xsara,Saxo,Clio/Megane Maxi,Clio turbo csak hogy egy pár legendát említsek). Szerintem fognak hozzá valami nagyobb DLC-t kiadni,kár lenne kihagyni 911-re szerintem ne nagyon számíts ,ha jól tudom a porsche jogok az EA-nál vannak.
Na ez jó kis videó! Egész meggyőzően táncikálnak, asszem készíthetem a píztárcámat a következő leárazáshoz. Ugyan szinte minden klasszikus benne van, de lehet tudni, hogy esetleg tesznek-e még be ótót? (például 911 netán Ferka 288/308) Utoljára szerkesztette: croatianus, 2015.12.21. 14:15:42
Sziasztok! Szemezgetek a játékkal, eddig ps3 GT6-al toltam magyar bajnokságban, de annak már nem sok jövője van, így váltani akarok valami "lazára". A kérdések: - Van-e magyar oldal, ahol futamokat rendeznek? Egyáltalán érdemes-e ebben a játékban ilyet szervezni? - Mennyi a max multiplayer létszám? Neten csak olyan videót találtam ahol 3-4 en multiztak. - DFGT vel tolom, a kérdés azzal minden rendben lesz? - És hogy menni fog-e a gépen? Win7, AMD Athlon II X4 750K, 4GB DDR3 1333MHz, GTX650Ti 1GB DDR5
Streamen szeretném megvenni, soha nem vettem még ott játékot, simán bankkártyával fizetek? És ha uninstall lesz a gépen, akkor bejelentkezek a Stream fiókba és újra letölti?
A pikes peak jó lenne a carmageddonban is,simán lehet annyi embert kaszálni benne :D
Én gyorsan felejtek :D nagyon szeretem 3x -4x egymás után ugyanazon a helyen eldobni a gépet Egy szakasz nálam így néz ki 1-3 próbálkozásból eljutok az utolsó szektorig ott valamin beszopom,ezután szopok az első szektorral amíg az összes lehetséges bukkanón fel nem borulok,ismét eljutok majdnem a végéig,majd kiderül hogy az első szektorban mégsem találtam meg az összes helyet ahol összelehet törni az autót,ekkor már idegből tekerem a kormánytés végül ha a csillagok együtt állása is optimális beérek
Amig a palyak "long" verziojaba azt a par darab szo*atos reszt, nem jegyeztem meg, ahol meg az itiner is rosszul vagy kesobb mondja a kelletenel, addig sokat szivtam veluk. De egy nappali versenyen, ahol jo elore latni a kanyarokat, tenyleg palyankent 4-5 szivatos kanyaron kivul, szerintem siman vegig lehet menni itiner nelkul, barhol, barmikor, foleg, hogy szep valtozatos a taj, konnyen beleég az emberbe mi fog kovetkezni.
Ezt is megéltük,meg lett az első győzelmem,6-ból 5 szakasz Wales-ben(Clubman kat.). Igaz szerintem 4x-5x több km-t mentem rajta mint a teljes versenytáv Elméletben nem sok minden kellett hozzá,csak egy rövidebb váltó és puhább futómű.A többi szerencse dolga,általában az útpadkán valami mindig megszopatott Kár hogy az itinert nem lehet szerkeszteni.
Mindenfele valtas van a jatekban. Csak pillango, h valto, ha valtos autoban, vagy ott is pillango, rasegites csak, manualis, automata kuplung stb. De bemesz controllers menube, es maris lathatod a variaciokat
A wrc-kben már van asszem, a régi autókban még nincsen, túl sokat nem mentem vele, de rémlik hogy van ilyen. Ritkán váltok hang alapján, általában más játékokban is a lámpát figyelem.
értem, nem vettem észre ilyen funkciót eddig, akkor megkeresem jobban. Amúgy, van pillangóváltás is és H-váltós váltás is a játékban? Mert mindkettőt kipróbálnám....
Bocsi a hirdetésért, de hátha kell valakinek, van egy felesleges Dirt Rally-m steamen, 10k-ért eladó, minimális alku van paypal nincs :)
Kuplungot automatán hagyhatod, de legalább te váltasz, rögtön jobb mint a full automata. Amelyik kocsikban van váltást jelző lámpa ott az alapján mehet a felváltás.
#1544, #1543 és #1542: Értem, köszönöm a válaszokat! Akkor még sokat gyakorlok még egészen az 500-600.-ik kilométerig.
A manuális váltózást sose fogom igazán megtanulni pláne a kuplungot is használva. Többször is próbáltam már a g27-tel, sosem ment könnyen a kuplung és váltó együttes használata, max. az automata kuplungos váltózás megy jóval könnyebben. Kis mozgáskoordinációs problémáim vannak a lábaimban és hallássérült is vagyok a születésemtől fogva, tehát nekem koncentrálási nehézségem is van olykor, pl. autóvezetés közben... pláne ha kuplungra is kell figyelnem a váltás közben, na meg a megálláskor is le kell nyomni, ha sebességbe hagyom. Nekem nagyon vszeg sose lesz normál jogsim, ha lesz egyszer, max. csak az automata váltós jogsi.... Nem tudom hogy létezik-e olyan változat, amiben van sebváltó, csak automata kuplunggal...? Na, szóval nem hiszem hogy ebben az életben meg tudnék barátkozik főleg a kuplungpedálokkal... :) :S
Sziasztok. Csináltam egy videót a YouTube csatornámon és kíváncsi lennék a véleményetekre a vezetési technikámat tekintve. Sajnos nem tudok még linkelni videót, de minden nap van videó a csatornámon valamilyen játékról. :)
Mivel elég sokan panaszkodnak mennyire nehéz a játék tegnap kíváncsiságból backupoltam a mentéseket és tiszta lappal indítottam egy teljesen új bajnokságot a Minivel. Azt tudom anno kétszer futottam neki az open-nek mert elsőre nem jutottam fel a clubman szintre. A görög pálya nem az erősségem de kb ennyit jelent a játékban lenyomott több mint 8ezer km, némi pályaismeret, az advanced setup hiányában (upgrade 3) némi felületes setup, kilőtt segítségek és controller.
Három első hely után fullra volt upgraelve a Mini amivel elvileg master szinten is lehet bajnokságot nyerni (az alap minivel futott legjobb időm csak 2ezredik ranglistás helyre volt elég). A sok gyakorlás mellett a setupokkal lehet értékes másodperceket nyerni, tehát ha az adott járgánynál elérhetővé válik az advanced setup érdemes belepiszkálni.
Az elején amikor mentem offline bajnokságot akkor engem is elvert wales-be meg görögbe a kép. Montén meg én Őt. És ahogy jöttek az erősebb kocsik úgy már kb mindenhol verhető. De először bármit tettem kaptam a másodpercet. Szerintem ez nem baj. Nyomjad. Minél több km-t mész annál gyorsabb leszel, plusz fejlődik a kocsid amivel szintén nyersz másodperceket.
Ez rally szimulátor, nem Dirt3 itt bizony meg kell küzdeni minden tizedmásodpercért! A gyakorlást kezd ott hogy kikapcsolsz szépen minden segitséget és átszoksz manuális váltóra!
Ez a rally-s játék tetszik, (logi g27-tel tolom, 540 fokkal) csak sztem piszkostul nehéz... (minden segítség bekapcsolva, automata sebesség váltás, rühelem a manuálist, főleg a kuplungot). A Görögország Koryfi Dafni pályáján ('60-as Mini, úgy beállítva a váltói, hogy a legjobb gyorsulással legyen és a végsebessége pedig 125 km/h legyen) maximum csak 4:15 tudok lenni (3-4. hely), és látom hogy az előttem lévő ideje pedig 3:56... (az előtte pedig szoros idők) ekkora a különbség?! Az Open szint a legkönnyebb tudtommal és csak ennyit tudok kihozni ezen a szinten, clubman szinten csak rosszabb...) Én azt látom hogy teljesen lehetetlen számomra az 1.-nek lenni....! Mennyit kéne gyakorolni ahhoz hogy biztosabban teljesítsük a bajnokságokat?? Szeretem a rally-t de, nem igazán tudok a (profi) rally fizikákról... pedig a Dirt 3 könnyebb volt számomra ott is igen jól vezettem viszonylag, igaz, nem egészen úgy mint ahogy a rally-sok... (rally vezetési technikák a pályákon...) tudom hogy ez a Dirt Rally más, mint a 3, de 3 60 %-ban volt szimulátor, úgy tudom... Szerintetek ha én a Dirt 3-at újra játszanám a nehéz fokozaton, akkor könnyebb lenne az indulásom a Dirt Rally-ban? Vagy nem lenne értelme és hagyjam és csak a Custom Event részben gyakoroljak a különböző pályákon, autókkal? Valamint azoknak könnyebb esélyük lehet erre a szimulátorra, akik már tudnak (valós életben is) autót vezetni ?
Előre is köszönöm a válaszokat! :-) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2015.12.19. 12:58:20
Én is megveszem majd, de érdemes megvárni a 22.-ét :D
ÜDV. Most raktam fel az új 1.02-es verziot! Rendesen át is másoltam a cracket,de nem indul el!!!!( indítom rendszergazdaként felvillan a belépési kép és utánna semmi. Mi lehet a probléma????
Jó állapotú használt g25-öt találni.....hát ember legyen a talpán:D Utoljára szerkesztette: Brian Kinney, 2015.12.18. 13:35:37
Egyetértek. Az efölötti szint meg már az, amit az ember inkább félig magának tervez meg, ha normális áron ki akarja hozni. Akkor 500-600k-ból megvan a cucc :D
Ahhoz, hogy ez a játék teljességében megmutassa magát, és teljes legyen egyben a vezetési élmény is, szerintem kell a 900 fok, a H váltó, a kuplung, a pillangó, és ha lehetőség van rá akkor a botváltó (pl G25 váltó állítás), illetve a kézifék. (pl szintén G25 váltó). Na most mindezt egyben elérhető áron szerintem csak a G25 tudja! :)
Árban az biztos, hogy nincsen jobb egy használt G25-nél. Már nem is tudom hány éve vettem az enyém másodkézből, a szekvenciális váltó vált néha duplát, de azt normális programokban be lehet állítani, hogy azt ne csinálja.
Ha nem akar H váltózni hanem elég a szekizés akkor megfelel a DFGT is szerintem. A majdnem 10 éves G25-ök vannak annyira jók (20.000 Ft-os árkategóriára gondolok) hogy bírják még egy jó ideig? Lehet már annyira nem. Én vettem egyet 15-ért és 1 év után elbaszódott. Valszeg az a kis tárcsa benne ami mindig gond, de 10 rugó kb a javítása és se időm se pénzem se kedvem szórakozni vele. Addig jó a DFGT.
Senki nem hasznalja ezt 900 fokon, kiveve nehany ilyen gyokeret mint en....:))
Ehhez a játékhoz ami kell (kéne) a közel teljes élményhez: 900 fok, H váltó, kuplung. Na most mondasz nekem olyan kormányt, ami ezeket tudja, és olcsóbb mint a G25?
Ezt hol olvastad hogy a G25 lenne a legjobb ehhez!? Elég nagy marha lehet aki ezt írta. Mivel elég szűk a kereted ezért én használtan Logitech DFGT-t vagy Thrustmaster F430-at ajánlok, ami már elég jónak számít. Ha mindenképpen újban gondolkozol akkor valamelyik thrustmastert javaslom 20-30ezer között van pár kormányuk.
Jah es meg annyit, hogy valahol olvastam , hogy 3D ben is lehet vele jatszani, ehhez be kell valamit allitani a jatekban, hogy atvaltson?
Sziasztok! Szeretnek egy kormanyt venni ehhez a jatekhoz, olyan max. 20ezres hatarig sztem....olvastam h egy g25 lenne a lgjobb ehhez, de azert az joval dragabb, van vmi ami kijonne ebbol a penzbol es megis jonak szamit??? Koszonom!
Rendesen el lehet ebben a játékban fáradni :) Nekem annyira nincs bajom jelenleg az aszfaltos futamokkal sem, igaz még csak a Fulviával és a 306-al próbáltam őket. Viszont a bajnokság egyre inkább idegesítő.
Igazából bármilyen sebességnél képes vagyok elkapni valami fost és rommá törni a kocsit. :D
Csak én vagyok úgy vele, hogy 10-ből 7-8 alkalommal felnin (mostani havi eventen volt hogy 3 gumi offos volt a szakasz végén!!!) érek be a Finn szakaszokon? :D Borzalmasak. Csak szenvedés,egy métert nem élvezek benne.
Próbáld ki a Finn Rali-t WRC-vel, főleg a Focus WRC '07-tel. ;)
Ez igy van ! Nagyon odatette magát a Codi! A Dirt sorozathoz nem illik be, ez egy más sokkal komolyabb kategória és ahogy irtad brutál vezetési élmény főleg a Finn rally-n, de a többi is igen jó. Én inkább pályás vagyok de ez most megfogott! Nem úgy mint a WRC sorozat, az a lába nyomába sem érhet!
Most próbáltam ki egy rallycross sorozatot easy-n, és baromi könnyű volt,azt hittem vért kell izzadnom majd egy jobb helyezésért mint a sima rally-ban...egy kicsit átgondolatlannak érzem a dolgot így
Ez a játék egyszerűen nagyon-nagyon durvaaa...:D Most toltam egy finn-t R4-es Impreza-val, hááá mit lehet neki tolni te úristen Nem is tudom kaptam-e valaha ekkora élményt autós játéktól, pedig minden SIM megvolt! Iszonyat komoly amit most lerakott a codemasters, minden fillért megért!
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én szívesen látnék egy ilyen Mazda-t a WRC-ben:
Ez az autó az új-zélandi bajnokságra lett építve, az AP4 specifikáció szerint. Így szemre mutat némi hasonlóságot mutat a WRC-vel.