Szvsz. nem ennyire drámai a helyzet. Sok visszajelzés jön a v2-re, bízom benne, hogy módosítanak a leszorító erőkön, súlyokon, gravitáción(?) mit tudom én... :) Ha az ember "visszaül" a v1-es B-s AWD autókba, akkor most látszik, hogy az sem igazán jó. Valahol a v1 és v2 között lehet a tuti (legalábbis, számomra). Amíg nem zárják le a projektet, addig van remény! :)
Ez egy f*shalmaz lett, walesben 100-nál lepattanok a drótkerítésről na meg ugyanilyen tempónál egy kis bokor megfog ha így viselkedett volna a 0.5-ös verzió tuti nem vettem volna meg. A finn pályákon meg a 2 járgányon kívül ez ez rohadt nagy visszalépés. A handling v2-t itt csak azok éjjenzik akik bekapcsolt segítség mellett csak nagy szívások árán tudtak végigmenni a pályákon. Sajnos jelenleg még ezekből van több a fórumokon, tehát ha így halad ebben az irányba lesz eltolva és ha jót akarok csapatni le kell majd warezolnom az 0.7-es verziót. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.10.03. 20:01:07
bosco05 , igaz ez nem görög pálya de akkor se ártott volna egy kezdő service area. . Így nemsokat fog érni a Kontinjarvi-ra belőtt subaru setupom. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.10.03. 18:21:49
Igen, en is ezt erzem sajnos, remelem majd kitalalnak valamit ....
hát, kissé fura, 2010-es kocsik rakétaautók lettek, a finn pálya meg egy repülőgépszimulátor :D szerintem kicsit túl elkönnyítették a gépeket.
Én rosszabbra számítottam, szerintem kifejezetten szórakoztató lett! Sokkal "rallysabban" lehet most vezetni! Nem "vér-szim." de közel sem arcade. A kapcsolódó videóban látható, hogy azért a 2001-es Focus eléggé stabil a Finn pályán (jól betapad :)), jó, hogy világbajnok vezeti, de ne felejtsük el, hogy a kor legjobb futóműve és jó murva gumik voltak alatta... Utoljára szerkesztette: GPx8, 2015.09.30. 21:21:10
Az egerre mondtak is ,hogy egyelore hianyos lesz.
en szemely szerint meg egy rallys jatekban nem elveztem igy a finn palyat, sot egyben sem esett szet ilyen hamar a kocsim sem.nagyon jo! Az oke, hogy beletettek az eger tamogatast,de hogy nem lehet rakattintani a menupontokra palyak kozot,eleg gaz...
Nekem így elsőre rosszabb lett, tényleg nincs olyan súlya a kocsiknak mint eddig volt, azonnal betapad bárhol nincs a tömeg ami vinné tovább .
4,5 giga .
Megjött a frissítés!
Most lőttem a 290-et gondoltam valami támpont jó lenne:)
Szeretem az olyan cuccokat amit vissza fele fejlesztenek, adott egy Momo Force ami teljesen jól felismert és működött. Van G27-em is csak az most nincs otthon gondoltam megnézem mi változott, annyira fejlesztenek hogy a Momo-t már csak direct devicenak ismeri fel. Kb mintha egy gamepad lenne olyan irányítani végén mindig kiderül hogy ezek csak moslékot tudnak kiadni a kezük közül...
Két szakaszt már lefutottam tegnap de a harmadikra már nem jutottam be mert a szerviz után nem tud csatlakozni. Ma próbáltam megint, szerviz után nem jutok.
Próbaképp más ligákhoz se tudsz csatlakozni/belépni? A RaceNet-en is megnézheted hogy jelenleg társítva van-e a steam accountod. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.09.27. 19:49:02
Továbbra sem tudok belépni a harmadik szakaszba, játék elindít, leagues, harmadik szakasz utáni szerviz, start, racenet nem elérhető, vissza főmenübe és utána már nem tudok a leagues-re menni mert a racenet nem elérhető.
Látom a VSR ligában még mindig luxusnak számít az, hogy kezdéskor elérhető legyen a setup. Pláne ilyen két szájbavert görög szakasz előtt. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.09.26. 16:09:23
Blog Erről valami vélemény? Remélem, hogy a "v2", nem azt fogja jelenteni, hogy repkednek majd az autók... A leszorító erő csökkentésére nyilván szükség volt, de az az érzésem, hogy a Finn pályák tesztelésekor szembesültek a fejlesztők azzal a problémával, hogy nem tudnak elég nagyot ugratni(?), ill. az autó nem megfelelően fog talajt...
Nyilván ezek benne vannak, de most beszélgetünk a fizikáról erre beírod a kormánykezelést :D Na mind1 hagyjuk tényleg :D
Meg új ffb, új grafikai elemek, új kormánykezelés, meg a fizikán is toltak azért .... De nekem nyóc! :))
Hát figy okosabb sokkal ez sem lett, csak inkább jobb. Azt én sem tagadom hogy jobb, sőt sokkal jobb... De nem írtak alá másik motort, nem számol sokkal többet, nem nézi a gumit az utakat semmit... Nézd meg egy RX-es hétvégét lenyomsz 1 gumival :D Egyszerűen csak jobb értékeket adtak meg ennyi. A motor változatlan és a mechanikája is, tehát nem döglöttek bele a munkába. Egyszerűen az árkád értékek helyett most valami sokkal valósabbal próbálkoznak, de ennyi... A Dirt3 is tudta ha aszfalton mész, meg ha murván... Gondolj bele adott az rFactor, mennyi silány és mennyi jó modot írtak rá? Ez nagyjából ugyanaz. Szó sincs orbitális változtatásokról, egyszerűen jobbak a "modok" :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.26. 14:52:04
Igazából kb át van írva pár tapadási érték, meg hozzáadtak mondjuk még két lépcsőt. Ez nulla kb és mégegyszer mondom, kapcsold ki azt a három parasztvakító effektet a menüből és egy az egyben megkapod a Dirt3-at átírt tapadási értékekkel és jóval rosszabbul fut. Én semmi lélegzetelállítót nem látok a grafikán, ráadásul a fák bugosak nem kicsit, a Dirt3-ban semmi baj nem volt velük. Szóval kaptunk egy csomó dolgot ami lehúzza a gépet és megjelenésben semmi extra, ellenben ha kikapcsoljuk a mézeskalács effekteket a menüben ott vagyunk ahol 2011-ben csak jóval, hangsúlyozom jóval jobban eszi a gépet. Valaki biztos leszámolja a részecskéket a porban, de én mint laikus játékos sok különbséget abban sem látok a Dirt3-hoz képest. Az eső meg a havazás tényleg szép, de inkább nézném a régit és azt gondolom sokan vagyunk ezzel így, ha cserébe mondjuk komolyabb szimulációt kapnánk. Persze a codiesnak nem ez a célja, hanem hogy eladjon még többet a szutyok f1-es szarjából :D Na mind1 még nincs is kész szóval bármi lehet :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.26. 14:03:50
a váltoról majd rakjál be képet, milyen a szerkezet ! Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.09.26. 13:58:38
előkeresem az emailcímet, hátha gyártja még ... megy pm . egyébként itt Maxwell néven szokot posztolni , vagy valami hasonló ... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.09.26. 13:54:47
Itt a fórumon vettem még egy button box panelt, 7000-ért, van rajta 6 ( vagy nyolc...) potméter bemenetet meg asszem huszonhat gomb, és kapcsolót is kezel rendesen .
Igazából egy sima nyomórugó is elég egy menetes szárral, vezetővel. A lényeg a potméter, hogy ne egy gombot nyomjon meg, hanem hogy folyamatosan épüljön fel az erő, mint a pedáloknál. Most csinálok egy szek váltót a FREX mintájára, már "csak" forrasztgatni kell, de mechanikailag kész van, és hibátlanul működik. 100X min. váltottam már vele.:) Ha ez kész van, és lesz kedvem meg időm, lehet csinálok egy kézit is, csak ott az elektronikával vagyok bajban. Honnan szerzel olyat, ami kezeli a potmétert (a gamepad csak gombot kezel)?
Nálam semmi gond a 290x-n, tehát a "mindenki" kitétel nem állja meg a helyét. :) A V500-s verzióval jött valami változás, ami textúra hibákat okozott, de már jött hozzá driveres javítás.
Egyébként ha belenézel a driverek javítási listájába, szépen látható, hogy a másik oldalon is van olyan, amikor NV logós játékban hiba van. A hiba, a munka velejárója, amíg javítják, addig semmi gond, főleg egy béta állapotú játék esetében.
Nem. Az olajos az lenne, de a gázos a nulla tömegű kart szinte vissza rúgja. Olyan kell, mint ami a csomiajtókat, vagy a motorháztetőt nyitja. Vagy a Lambó ajtót.
Én nem azt mondtam, hogy ez komoly szimulátor, hanem azt, hogy a Dirt3-nál komolyabb, ahhoz képest több benne a számítás, jóval szebb, és még így is jól fut még annak ellenére is, hogy jelenleg béta. Te jöttél a Dirt3-l, ezért hasonlítottam ahhoz.
RF2 meg a számolás... Biztos, hogy több dolgot számol, no meg az is, hogy nem fut így mint ez.
Akinek meg nem tűnt fel, hogy milyen minőségű a por, a köd, az eső, és, hogy ez nem okoz futasbéli problémákat, annak szerintem jó lesz a Dirt3 is! :)
tok mindegy kire mutogatsz, amd-re, vagy a codemastersre, hiszen mas jateknal jeneleg nem tapasztalom, ugyanugy mutagni lehet a codemastersre is. Ami elszomorito, hogy ok "osszedolgoznak" erre gondol az egyszeri halando, ha mar betoljak a nagy logot a jatek inditaskor, ahhoz kepest nvidian nincs ilyen problema. Na ez a rohej.
Pont azért oldja a hajtást, hogy ne fullassza be a motor. A G27 pedál potméterével lehetne megoldani, az ellenállást pedig egy kis gázteleszkóppal. Ez ugye elmozdulást nézne, vagy load cellel, ami azt nézné, hogy milyen erővel húzod. Szerkezetileg nulla megcsinálni, de elektronikát nehezebb csinálni hozzá, amit felismer a gép. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.09.26. 12:58:15
Talan egyszer ir egy jo drivert az amd es akkor nem villog...
Engem egy dolog zavar rohadtul amd logo villog az elejen, erre mar fel eve mindenki teleokadja a forumot a csikos fak miatt ami amd kartyakon jelentkezik. Szoval a reszecske szimulalast feldughatja maganak a codemasters meg az amd is.
Hat ezt nem lehet hazilag, max valami szokasos kemeny gumival...
Nem bowdenes:))) hatso korbe van bele kotve munka hengeres, tehat mint a fekpedal szervo nelkul. Gondolom ezekben is oldja a hajtast az elao tengely es a hatso kozott a kozepso diffi. Regi wrc-ben igy volt. Egyebkent kuplungolnod is kell mert felfujja a motort:))
Azért ez messze van a komoly szimulátortól. Valamelyik videóban benne van hogy mennyit kezel és hát édes kevés, mondjuk egy rfactor2-höz képest. Ha kikapcsolsz kb 3 effektet a menüben egy az egyben Dirt3 a graf, csak jóval rosszabbul fut. Egy Assetto Corsa egy RF2 egy iRacing, de még egy ezer éves Race07 és 600x több dolgot számol mint ez. Nekem nagyon tetszik a játék, de kb annyit tud hogy esős út, havas út, murva, esős murva, és ezek pár kombinációja jobb és rosszabb minőségben. Ezen sokmit nincs számolni. Az RF2 na az számol gumitól elkezdve aszfalt hőmérsékleten át gumizódáson keresztül mindent real time-ban. Persze biztos jó dolog ez a részecskeszimuláció, de ha ezt nem mondták volna, hogy benne van, kb kutya nem veszi észre :D Azt mondjuk adom hogy ami itt bejött megy az f1-be, de eddig semmi xtra. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.26. 12:50:27
Mai modern wrc ben hogy mukodhet a kezifek erzesre ? Mint a rendes autoban , egyre nehezebb huzni? Vagy mint egy sq valto gyakorlatilag csak kapcsolo ? Akarok csinalni egyet de fogalmam sincs milyen kell...
Szép átkötés. Ilyen szimuláció autós szimben teljesen felejtő. Már a gyújtás/indítás kombó sincs bennük, mert túl sok az embereknek. Főkapcs/ac/indítózás az olajnyomás miatt/gyújtás/indítás meg teljesen elképzelhetetlen. Pedig a legjobb része a dolognak, ahogy életre keltem a Huey-t.
Ugyanúgy néz ki? Szerintem nagyon nem, ráadásul én grafikai hibákkal sem találkoztam. Ha a videó nem adja vissza, próbáld ki egymás után őket. Én ilyen esőt, port, ködöt még nem láttam sehol, főleg úgy, hogy nem zabálja fel az fps-t. DCS alatt, ha a helivel felkavarod a port, harmadolja az fps-t, úgy megfogja a CPU-t. ArmA-ban dobsz egy füst gránátot majd belesétálsz a füstbe, feleződik az fps. AC-t is megfogja a por ha lemész a pályáról, a gumi füst dettó.
(Egyébként a lentebb linkelt videóban a fejlesztő srác elmondja mik az újítások.)
És akkor ott van még a fizikai része, ami jóval jobb mint a Dirt3-ban. Nyilván nem egy DCS szimuláció terén, de minél összetettebb a fizika, annál erőforrás igényesebb a játék. Itt az aszfalt kivételével gyakorlatilag teljesen hihetőre belőttek mindent, és emellé még jól is néz ki úgy, hogy nem kell hozzá csúcs gép. Ha minden játék ilyen lenne kiadás után, mint ez béta állapotában, egy szavunk nem lehetne. :)
Ez nem az AMD-nek teszt játék, hanem inkább a codamasters-nek. Gyanítom ami itt jól működik az megy majd át az aktuális F1 szériába. Emellett persze egy jó példa lehet arra, hogy a részecskeszimuláció így is megoldható. Szívesen látnám ezt pár játékban. :)
Hát igazából olyan nagy dolgot nem vettem észre. Hűtés nélkül is kinyomtam a szemét mindig baja nem lett... Szóval ezek a dolgok szerintem még váratnak magukra.
Valaki a bajnokságok alatt találkozott műszaki meghibásodással? Mert az AI-nál jól mutat az a szöveg hogy olajelfolyás, váltó meghibásodás meg hengerfejproblémák, stb. Igaz a full damage-n kívül nem volt még 70%nál rosszabb állapotú járgányom és a korábbi részekben következményei voltak a tartós magas fordulatszámnak (turbo leó vagy drasztikusan csökkent a motorteljesítmény) és a rossz visszaváltásoknak is (pl kiesett 1-2 fokozat).
Ezt olvastam és nagyon jó és értem is. Máshol biztos nagy haszna lesz, de mire megyünk vele a dirt rallyban, mikor 3 effektet leszámítva ugyanúgy néz ki mint a 2011-es Dirt3 csak sokkal szarabbul fut, mellette egy valag grafikai bugot produkál. Ez nem világos csak, a többit értem. Vagy ez amolyan "teszt" játéka lett az AMD-nek és ha bejön, akkor olyan játékban is viszont látjuk, ahol gyakorlati haszna is lesz? Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.25. 22:41:30
Mivel épp az optimalizáltságról volt szó a napokban, magad is rájöhettél, hogy van értelme, HA AMD kártyája van az embernek. Az AMD által kifejlesztett rendszernek pedig nagyjából annyi a lényege, hogy csak azokkal a részecskékkel dolgozik, amit egyébként is lát az ember, a nem szükségeseket pedig kivágja. Bővebben itt.
Na így már érthető, bár ebből sokat még mindig nem látok. Pontosan mit is jelent ez a részecskeszimuláció? Nem túl látványos változás, ha észre sem veszem (vagy csak én vagyok a balek). Nem inkább az van, hogy az amúgy erősebb Nvidia kártyákat direkt lehúzzák? A PhysX is egy vicc volt az Nvidia részéről, a borderlands-el erőlködtek egy sort, közben meg közel ugyanaz volt a játék ATI-val is (tudom már AMD). Van ennek értelme?
Ezt elnézve nem sok...
Amúgy az miért van hogy minden fa átlátszó és ritka gagyi pontokból áll? Ha meg bekapcsolod az ezt eltüntető opciót a menüben padlót fog a gép... :S Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.25. 22:20:21
Ebben alkalmazták először az AMD részecskeszimulációs rendszerét, részben ennek is köszönhető az optimalizáltság, illetve talán az is, hogy nVidia kártyákon indokolatlan FPS csökkenések jelentkeznek. És ezzel pontot is tettünk a kérdésre, miszerint ez a játék valóban AMD-s és nemcsak a reklámfogás miatt van AMD logó az elején. Ahogyan az nVidia logó is azért kerül be a játékokba, mert PhysX és mozog a cigicsikk a földön, ha elfutsz mellette.
Köszönöm Coltnak tényleg minden rosszindulat nélkül, hogy válaszolt, igazából ott tartunk, hogy várom milyen innovációs megoldások vannak a DiRT Rally-ban mert én egyet sem látok és ugyanaz mint a DiRT3 ami 2011-es. Értem én az ideális esetet, de ha ez nem sima szponzoráció az AMD részéről, akkor hol vannak ezek az extrák amit ennek a nagyon szoros együttműködésnek hoznia kéne? Esetleg, ha te tudod erre a választ segíthetnél, egészen addig én a magam részéről ezt egy sima reklámfogásnak tekintem.
Ha van négy ember rallycrossra akkor írjatok pü-t pls, nemsokára kezdünk ;) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.25. 21:35:06
1.) Köszönöm. 2.) Nem a haverom. 3.) Kösz a gratulációt. 4.) Off-ban olvasok már régóta mindent. Nincs időm kommentelgetni. Ez csak kijött most, kicsit benne vagyok a témában és zavart okoztál a lelkemben. Még valaki elolvassa és ha nincs rá valami cáfolat, el is hiszi.
Köszönjük, hogy jöttél megerősíteni haverod igazát és külön gratulálunk az első hsz-edhez a DiRT Rally topikban :D Érdemes volt idenézned :D
@ZociRacing: RallyCrosst nem tudsz csoportba kiírni, meg kell hívni egymást steamen... Mi minden este megvagyunk 4-en kéne másik 4 és akkor vegyítené a csoportokat :)
Ma jött egy új acsi , de nem bánnám ha estére ugrana egyet a build is, aztán akkor mindenki berepülhetné a finn pályákat. https://steamdb.info/app/310560/history/ Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.09.25. 12:15:32
Köszönöm Soltnak, hogy vette a fáradtságot és leírta a dolgokat. Nagyon sok zavar van a fejekben és jó, ha valaki megpróbálja tisztába tenni a dolgokat.
nem ma jön ki a finn rally?
Hármat? Ötöt írtál már, amire, hogy őszinte legyek semmi kedvem, időm, és türelmem reagálni, ugyanis a részemről te magadban azt hiszel ami neked jól esik, eszem ágában nincs győzködni téged! Itt nyilvánosan csak azért reagáltam, hogy az általam valótlannak vélt információ ne maradjon meg kontra vélemény nélkül azokban, akik még annyira sem értenek hozzá mint mi.
De, hogy lásd a jó szándékomat, amint időm engedi, reagálok a privátokra.
Ennyi off meg bőven elfér itt, főleg, hogy a topik nem nagyon pörög.