Az én gépem a mai világban, már egyáltalán nem számít acélosnak, de nagyon durva fps esésről nem tudok beszámolni. A PC-vel pont az a baj, hogy gyakorlatilag nincs két egyforma (driverek, háttérben futó szolgáltatások stb...)
Egyébként nekem a DiRT Rally az év eddigi legnagyobb pozitív meglepetése.
Semmilyen szituban nem láttam 60 alatt az FPS-t, pedig Ultrán van a grafika. ( 290X )
70, 100 fps? atom fix 60, más nem létezik, mert az rossz.
Nem csak az RX lett rossz, a német pályákon is van dropp, éjszaka meg élvezhetetlen. 60-40re is lemegy random. GTX 970 mellett.
Nagyon jó akinek megy, nekem nem.
Ki kell dobni azt a gepet ! :))
Viccet flreteve, ez pc, mindig van olyan konfig amivel nem megy jol, ezert beta meg, hogy ha ilyen kiderul akkor megprobaljak megoldani.... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.08.20. 14:38:44
Mondok jobbat: van olyan, akinek 100-ról esik le 15-re...
Az hogy lassult, meg hogy leesik 60-ról 12-re az az én kis agyamban nem ugyanaz :DDD
Bárki bármit mond, nálam, fullon, soha nem esik 70 fps alá .... , RX ben kicsit lassabb, de ott a legdurvább amit láttam ,az replayben volt 55 FPS .....
Igaz nekem jó a bevált win7, nem töltök le minden szar drivert csak mert ujabb stb :DDD
Nekem inkább a nevetséges foss betonfizikával van bajom, arra simán adnék 10-ből mínusz 1-et ! :)) Meg hogy most éppen a kuplung pedál nem működik ....:) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.08.20. 14:17:02
Mindenkinek lassult a jatek, vagy inkabb ugy fogalmaznek a rallycrossnal latvanyosan lassabb, mint mashol. (mondjuk mashol nincs is 5 masik auto a kepernyon, meg hat kocsi felkavart porfelhoje sem szallingozik stb. Azt fogadd el Laccoo a kivetel :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.08.20. 14:08:46
A 100 km/h-s dolgot csak azért mondtam, mert ott tutira találkozol vele, de már kisebb sebességnél is drasztikusan leesik egyik pillanatról a másikra az FPS...
De ez megiscsak 0.6 verzio, es a korabbi "egyedul korozok a palyan" melle most megjelent egy viszonylag rovid palyas, belathato, sokautos jatekomod. Majd a 0.7-ben jon valami optimalizacio. Akinek problemat jelent a verzionkenti valtozas es az esetleges lassulas, hiba, bug, annak nem feltetlenul jo valasztas egy Early Access folyamatos beta teszt programot hasznalni;)
akkor az a problémám lesz, hogy 100-al nekimentem a gumifalnak, nem az fps :)))
a kroszt igaz nem sokat próbáltam, mert nagyon nem tetszik a beton továbbra sem, sőt szinte az összes 540-es kormányszögű autó nekem felejtős, de fps gondom itt nincs az tuti, pedig még az élsimítások is maxon vannak .
Én nem értem mi van nálatok, az én közepesnek is alig mondható gépemen is teljesen hibátlanul fut ....
Csak egy rakás árkád vacak ez az RX :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.08.20. 11:31:25
Eljutottam ma végre odáig, hogy kipróbáljam a v0.6-os frissítést (aka RX update). Maga az RX tök jó, de az optimalizáltsága a program egyelőre borzalmas. Tudom, még fognak javítani rajta, de meg merem kockáztatni, hogy perpillanat szarabbul fut a gépemen, mint az első verziók bármelyike.
Fogják majd, update után 1 nappal már tele is volt a CM fórum ezzel, hogy túl könnyűre sikerült. Gondolom következő patch-be/update-be javítva lesz.
Nehézségen lehetne még emelni, úgy 3szoroásra a mostaninak, hogy legyen valami kis kihívás. Ez a legnehezebb fokozaton a FINAL az elvileg a leggyorsabb AIkkal szemben. Az összes eventet simán nagy előnnyel lehet nyerni, kb mintha az AI nem is lenne a pályán.
Amúgy elviselnék egy teljesen külön liszenszlt játékot ebben a formában. Baromi élvezetes.
Próbából felraktam a Fanatec kormányt, most így elfogadja a H váltót, de a kuplungot nem !
Nem igaz, hogy CM nem tudja ezt a kontroller cuccot rendberakni, F1 is megy összevissza :))9
Alap hogy bevan. 60.0 fps mellett játszok mindent. F1 2015 pont annyi, mindig. Ez meg sehogy sem. Jobban nézegettem, rallycross aszfalton kb jó tartja a 60at, de amint murva van, por leesik 40re is. Akár lowon van akár maxon. Használhatatlan bármit bárhol állítok. :((
Kicsit nagy volt a szám, azért a rallycross championshipbe kell kapaszkodni :)
Heti VSR league menetrend : VSR_hu Időpont: 2015. augusztus 10. (13:00-tól) - augusztus 15. (17:00-ig) Szakaszok : 6 db görög szakasz Szervizpark: Minden 2. szakasz után Autók: '70
Kapcsold be a vsyncet, nekem ugy jó. Most van egy gtx 980 kölcsönbe nálam és az RX-nél azért látszódik hgy azzal is leesik az fps. Remélem azért majd még jönnek uj pályák rallycross-hoz, egy nyírád lenne az igazi:), bár kétlem hogy bele fog kerülni... Ja és a nehézség is lehetne nagyobb, mert vagy very hardon is mindig nyerek. Még sima rallyba a nehezebb szinteken csak top3-ba szoktam beférni
Ahogy nézem a dirt blogon is ezt írják " forums telling us about the AI not being fast enough please make sure that you let us know what sort of lap and race times you are getting" Utoljára szerkesztette: Shodan, 2015.08.10. 10:00:50
Nálam tök simán fut, pedig nem mai darab a gépem, és nagyon jól is néz ki.
Nem tudom, nekem csak kozepes gemep van de fut mint a barom..... De amiota ilyen speci grafikak vannak ez rendre elojon embereknel, regen ilyenek nem voltak, ha volt gep ment is mint az alom... Nekem pl input lagom szokott le. I, es az istennek nem jovok ra miert....
Pedig NV-n minden tökéletes! Kapcsold ki a vsync-t, fixáld az FPS-t 60-ra, és nézd meg úgy.
Egyébként a mostani frissítéssel jött középre húzás effekt az FFB-hez, ne feledjétek kikapcsolni! :)
Ahogy kitanulom egyre jobb a RallyCross. Itt nincs mese vakon tudni a pályát és pontosan húzni a kéziféket, tudni a sebességfokozatokat aztán taposni a gázt. Marha jól lehet csúsztatni ezeket a gépeket.
Kár hogy kb élvezhetetlen a játék. Egyszerűen nem tudom miért akad 970en már több hónapja. Előtte jó volt, azótra valami történt is nem jó. Lowon is, ultrán is ugyan olyan rossz :(
Gondolnam akkor lehet penzt kiszedni egy fejlesztesbol, ha masba is bekerul :))) Fene se erti hogy van naluk a DRalli...Meg a CM Racing logot sem kapta meg :)))
Az F1 uj engine, fejlesztes alatt van, elsosorban mindenkinek szantak. Az DIRT engine a regi, valszeg megkapta egy "masik" csapat, kihoznak meg belole ezt azt, esetleg az itteni kiserleti fejleszteseket fel tudjak hasznalni a "nagy" engine-ben is. De az is lehet, hogy ez csak egy mellekes fejlesztes, hobby-szintu, ha belefer piszkaljak, es kiszednek meg egy kis penzt a regi engine-bol:)
F1 2015- hoz keszul a cockpit allitas, a beton-gumi is sokkal jobb.. Ebben jobb az ffb es a kormanykezeles. Eleg hihetetlen, hogy ilyen szepen elmegy a ket jatek egymas mellett !
Remelem egyszer azert csak cserelrnek egy floppyt a szomszed irodak !!! :))
Jo reszt a FOV kulonbozo erteketol is fugg. Minel nagyobbra allitod, persze egyre torzabb kep mellett, egyre gyorsabban suhannak el melletted a dolgok es egyre tavollabinak latod a kepernyo kozepen levo dolgokat. Allitani egylore csak egy kulso progival lehet. Nem, senki nem fogja lemondani, hogyan kell hasznalni, mielott megkerdezed :)
Sziasztok! Beszereztem a játékot. Egy olyan kérdésem lenne h belső nézetből nem nagyon van sebességérzet. pl. Bumper camerából sokkal jobban érezni a sebességet. Ez mitől lehet?
Ha ilyet csinálsz mint 3:15-től online akkor le "noob"-oznak nem? Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2015.08.05. 21:50:32
Most örülök igazán hogy múlt héten vettem dedikált kéziféket, de ezt is szokni kell azért elég hamar keresztbe áll. Az aszfalt szerintem is továbbra sem az igazi. murva nagyjából ok.
Ha jól hangolod a váltót és a difit akkor a DR esetében még ennyi se kell, persze segítségek nélkül és kézi váltással. :) Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.08.05. 13:55:16
Gondoltam, hogy sok kézifékezés kell a rallycross-hoz...
A dirt3 rx részét én billel és kormánnyal is élvezhetőnek tartottam, a cmr2-t is szerettem régen, de azért az elég más világ volt, a dirt3 sokkal jobb RX téren. A cmr2-arcade rész kb az rf rallycross modjaihoz áll közelebb, ami elég gyengus főleg murván...
Nézted már milyen autók vannak a Dirtben? :D Szerintem vedd meg, próbáld ki és csalódni fogsz, csak épp pozitívan. Az RBR szintjét simán hozza, illetve inkább úgy mondanám mindkettő másban gyenge. Ennek is vannak hiányosságai de még a 0.5-öt sem érte el és EA, szóval itt még bármi lehet :)
Jégen még lehet gyorsabban is fordulnak szöges gumival mint aszfalton( vagy talán murván?) ezt még anno Benik Balázs meg Szabó Gergő mondta.
Viszont RBR-hez visszatérve, egyetértek azzal hogy talán tapadhatna jobban is aszfalton az esős gumi. De tegyük hozzá amit a tv-ben látunk hogy esőben nem mozognak máshogy az autók. DE, máshogy mozognak látszik, ha sok rally felvételt nézel. Ráadásul ilyenkor pl a wrcket átkapcsolják esős beállításokra, amit az rbr-ben nem lehet megtenni, legalábbis úgytudom a setup részben a hajtással kapcsolatos dolgokban nincs annyi állítási lehetőség amivel ezt meg lehetne valósítani.
Olyan van aki próbálta a Dirt3 rallycross részét és élvezte? Az ő véleményét meghallgatnám a Dirt Rally RX részéről.
Azért az túlzás hogy a rajttól a célig csúszol..... Esőbe tényleg csúszós, no meg ha rárakod a fűre a kereket.
De én még mindig azt mondom hogy Tv kamerából nézve nincs olyan játék ami közelebb áll a valós autómosgásokhoz.
A dirt rally-t még nem próbáltam. A korábbi verziókban elég jó volt az RX része. Videó alapján tényleg kicsit gyengusnak tűnnek a kocsik. Az aszfalton pl német-en elég furán mozognak.
Az alap RBR-es kocsikat (2L turbó, aktiv difi stb,) meg ne hasonlítgassuk már az 1.6L-es, kisebb szűkitős, passziv difis mostani WRC-khez
Ez a rallycross autó elég fura amúgy. Nem vagyok benne biztos melyik pályán mentem (elég egyszerű, kívül van joker kör murvás és a végén ilyen szűk derékszögű kanyar vezet vissza a pályára) van benne egy 180 fokos visszafordító jobb kanyar és ott ha csúsztatva mentem be, vagy kézifékkel és parkettáztam a gázt egyszerűen kiforogtam vagy olyan lett volna mintha nem vitte volna át a hajtást a kocsi, mert nem pörögtek a kerekek.
Nem tudom én arra számítottam hogyha befordítom az autót 180 fokkal és nyomom a padlót akkor mind a négy kerék elkezd kaparni mint az állat (600 lóerőnek simán kellene szerintem) és kivisz a kanyarból, ennek ellenére tök mást csinált nekem.. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.08.04. 18:36:55
Hat en finnyas vagyok , nekeü ez mar oriasi gond :))
Egy kicsit kockas a mukodes, az tuti;) Az aszfalt is azert nem tetszik, peldaul a cross palyakon, mert ha kanyarodas kozben megyek ra, azonnal megcsuszik, keresztbe all es dritelni akar;)
igen ott van némi gond, de közel sem akkora mint ahogy írjátok :) igazából ennyi, hogy ezzel az átmenettel van gond túl hamar veszít tapadást és túl hamar is fog újra, ha ezen picit csiszolnak perfekt lesz
Hat szerintem ilyen hirtelen egy bumi sem tud tapadast fogni. Gyak itt ninxs is atmenet , csuszik, aztan egy szempillantas alatt etapadt megy egyenesen elore .Ilyen nincs , meg kivulrol a latvany is eleg lehetetlen. Nem azzal van bajom, hogy nem csuszik mint diszno a jegen...De ez a tapadas visszanyeres ez nem jo, az tuti.
Mozgasra, mukodesre, latvanyra valszeg eleg jol belottek, azzal nincs gondom, hihetoen mozognak, gyorsulnak, lassulnak es kanyarodnak. Nekem meg mindig az FFB-vel van bajom (nem mintha vzettem volna rally autot:DDDD)... Meg az aszfalt eleg furcsa. Persze tuti teljesen mas egy rally/terep/cross gumi az szfalton, de akkor is.
Jó helyen tapogatózol. Én ültem már ilyen autókban hálégnek (corolla wrc és evo) és eddig ez a játék hasonlít a valóságra legjobban rally téren, meg talán a rallyfactor féle rf (az egy picit jobban :) ). Az RBR 1000x rosszabb ezen a téren, ott négy kerékkel csúszol a rajttól a célig és egy kis esővel már olyan lesz mintha tükörjégen mennél, pedig valójában alig van különbség a rallyban száraz jeges és esős pálya között, mivel ezek erre vannak kitalálva. Hóba jégen felrakják a szögeset és hajrá!
Én AC-ban várom a rallycrost. Ha ott összeraknak valami jó kis murvás földes fizikát, akkor az mindent visz...
Vicc hogy karral megy de avval meg kurvára nem érdekel!
Én sem ültem, nem tudok jobbat csinálni, sőt semmilyent sem tudok csinálni...de nekem ez nagyon nem jó ....:)
Ha valóban ilyen egy rally, akkor se tetszik .
Hát nem tudom, nem ültem még ilyen autókban, csak láttam párat, meg belső felvételt és azokon is nagyon tapadósnak tűntek. Jó lenne, ha lenne valakinek rallys ismerőse és odaültetné pár órára a gép elé, hogy mondjon véleményt.
Rossz galaxist , bolygót és fizikát vettek alapul ! :))
Nem jo Utoljára szerkesztette: Alexease, 2015.08.03. 22:24:58
De ez a beton még mindig förtelem, menekültem a cross futamból is, ez így egyszerűen kuka . Ennél még D3 is jobb ....:) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.08.03. 21:53:26
A honlapjukon erről semmit nem írnak. (Összesen ennyit találtam a Renault-val való kapcsolatukról. Ez inkább design, mint szimuláció.) Inkább hiszek a honlapjukon (nem) található információknak, a korábbi játékaik arcade mivoltának, a WRC 5-ről készült eddigi videók arcade mivoltának, mint hogy forrásmegjelölés nélkül milyen PR szagú cikk jelenik meg a magyar sajtóban.