Ez most komoly volt?:)))) Mint írtam vissza vált ablakba ha teljesre akarsz váltani..
Alt+enter
Valakinek tippje arra hogy nem vált full képernyőre a cucc? Tök mindegy mire állítom simán vissza ugrik ablakba, viszont noti igp 5500/940m valszeg valami ott kavar be:(
Van valami kapcsoló ami aktiválja ezt az okosságot, de nem tudom most mi a neve :)) amúgy jah, 900 fok mert a régi autókhoz az való, az ujakban meg leveszi magától ... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.07.13. 20:16:09
Most nézem SteamSpy-on a nem hivatalos adatokat, már 109 ezren vették meg a programot. Nem is rossz ahhoz képest, hogy még nincs 3 hónapja se, hogy megjelent.
Csináltam a csatornámnak egy dirt rally s trailert. remélem tetszik srácok :) szerintem jó kis kedvcsináló :)
A verseny vegen mondjuk g25-tel h valto nelkul, a pillangoval lehe meg okoskodni (5,6-os gomb megfeleloje) meg az f1-f3 talan valami 17-19 megfeleloje. szoval el lehet erni a dolgokat, megha rohadt idegesito is.
hát nyilván azt akarja mert neked g27 van ahol a D+pad csak a váltón van...de dfgt-nél szerintem ugyanolyan pofonegyszerűen és nagyszerűen működik mint fanatecen... vagy g27-en akinél fel van szerelve a H-váltó is...:)
amúgy nem lenne elég annyi h megnézed h a kormányod melyik gomb hanyas számnak felel meg?(akár controller setup menüben végignyomogatod és felírod magadnak, memorizálod h melyik az 1-es stb) sokkal kényelmesebb egyébként így mintha egér meg billentyű kéne...
En is neztem ezeket, de nem sikerult ertelmeznem mit kellene beirnom a h valto gombjaihoz mert csak valami kodokat ir :))
Sajnos ami ilyen multiplatform cucc, az mind gombnyomogatos. Ami szamozott, az OK, de talalkoztam mar olyannal is (valamelyik konzolrol portoltak) azmi haromszog-negyszor-kor es egyeb baromsaggal farasztott:DDD
A dupla billt nem biztos hogy lekezeli, de egyszeru billentyuzetet be tudsz allitani. Nezd at mintanak a Keyboard.xml-t, es hasznald ezt a tablat a kodokhoz: MS Virtual-Key Codes Utoljára szerkesztette: Alexease, 2015.07.11. 19:33:55
Az INPUT konyvtarban vannak a kormanyokhoz tartozo XML file-ok, amit menubol nem tudsz atirni, azt ott modosithatod. Erdemes a tobbi file-t is megnezni, az elnevezesek miatt, elsore kicsit bonyinak tunhet:)
Sziasztok! A gombok beállításait át lehet valahol írni? Pl. replay stb.? Kiírja, hogy 1, 2, 3 stb gombokat kéne nyomogatni, de csak az Esc és az Enter működik...
Kicsit módosítottunk a kiíráson, ezentúl mindenkinek 1 hét áll rendelkezésére, hogy lefussa a teszt versenyeket. Ma 17:00-tól jövő hét szombat 17:00-ig lehet futni a 8 szakaszos kiírást. A változatosság jegyében telik most ez a verseny, mind a négy elérhető helyszínből 2-2 szakaszt kell teljesíteni.
Hali! rá vettem magam hogy megvegyem a játékot.. nagyon ott van a gama! kipróbálás szinten csináltam Gopro val videót aztán összevágtam. hozzáteszem hogy nem a legjobb köröm sőt... majd még csinálok videókat. azért remélem tetszik így!
A kovetkezo patch-ben, tuti lesz benne ilyen is, jo lesz expert fokozatnak:DD :O
Varost, de inkabb itt csak tajat nezni tokeletes :) de pl a peugeut 205-os, ami nem tudom milyen kategoriaban van az mar elvezetes, csuszkal stb.
sok-sok eve amikor kolcsonketem egy ps2-t, hogy kiprobaljam a grand turismo-t, ott is elinditva a karriert, valami ocska fos utcai autoval kellett menni, korozgetni, hogy majd kesobb egyre gyorsabb autokat vehess. Nem is birtam sokaig, hamar lemondtam rola...
jaj, nem csoda, hogy nem nagyon mentem meg ezekkel a group a masinakkal. Elindultam, azt hittem gajdul a jatek, olyan lassan tortent minden. kellett vagy 3 szakasz mire rajottem ezek ilyen lassu autok :) Gyakorlatilag egy kezemen meg tudom szamolni, hanyszor fekeztem a 8 szakaszon. Nem egy izgalmas jarganyok az biztos. Az itiner meg ugyanazt a szoveget loki, wrc-krol hirtelen nem volt konnyu atallni. Na meg ide nem art jobb palyaismeret. Annak ellenere, hogy egyszer sem repultem ki, mindent tulovatoskodtam a jelek szerint...
Beleoltem most mar 30 orat. A fizika "erdekessege" betonon, mar nem tunik fel, teljesen raallt az agyam, vagyis teljesen elvezem. Sot amiota rendbe tettek az ffb-t, ami szamomra mar majdnem tokeletes, meg monaco-t is elvezem, ahogy csuszkal az auto a jegen. Az ffb-nel egy dolog zavar jelenleg, egy bizonyos kormanyszog elfordulas utan felpuhul, fuggetlenul attol, hogy csuszik-e az auto vagy sem. Ez eleg zavaro tud lenni, eles kanyaroknal. Az amd-s bug, hogy a fak, fu stb, csikozodas is csunya, de nagyhezen ratalaltam a forumokra, ahol rengetegen problemaznak kizarolag amd-s kartyan, mindegy melyik gcn verzio, elvileg mar javitas alatt. (hiszi a piszi) Egy dolog ami rohadt bena, hogy nem lehet egerrel lavirozni. A hulye menupontjaihoz, hozzarendel mindenfele szamokat, aztan ember talalja ki, hogy a joy-on melyik gomb. Bezzeg xbox controllerrel helyesen kiteszi az ikonokat, gombokat. Sot billentyunel is odairja a legtobb esteben, ahogy nezem. Viszont ami rohadt zavaro, hogy minden szakaszon vannak rossz itinerek, keson mondja, nem megfelelo erosseget mond stb. Gyakorlatilag ezert ront az ember. Annyira egyszeru lenne akar replayben, akar menetkozben megoldhatova tenni, hogy az ember allithassa be, hogy mondjuk jobb 2 100, mindezt a billentyuhoz rendelve, vagy akar egy felugro gyorsmenubol kivalasztva.
Nyomom a karriert, most lett vege az elite fokozatnak. Ahogy bovul a jatek ugy teszi be egy fokozaton belul a plusz szakaszokat. Vagyis itt mar volt Nemetorszag is. Viszont lehet sok puha jatszik vele, vagy sok volt a siras a forumokon, a nemet elite idok annyira vissza lettek mar veve, hogy volt olyan szakasz ahol fel percet vertem ra a masodik helyezetre, elso nekifutasra. Szerintem ez rossz irany. A lenyeg a lenyeg, hogy az assetto utan ez volt a legjobb befektetes jatekok teren az elmult 2 evben :). Nem is tudnek hirtelen mondani barmilyen jatekot amivel ezek kivul meg 30 orat jatszottam volna, foleg ilyen rovid ido alatt. A rbr-t is azert unta meg az ember par ev utan, gyakorlatilag mindenki csukott szemmel vegigment a szakaszokon, hihetetlen idoket menve. Szemely szerint imadom, ha teljesen ismeretlen palyan kell menni itiner alapjan, de gondolom a szabad palyaszerkezto biztosan nem lesz hozza, igy azert x ora utan, itt is oda az ujdonsag varazsanak. De addig is allat nagyon! Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.07.09. 17:47:16
Egy picit jobb lett ez a videó, mint a múltkori volt :D :D D
Heti VSR league menetrend : VSR_hu Időpont: 2015. július 6. (19:10-től) - július 10. (23:59-ig) Szakaszok : 4 görög szakasz és 4 wales szakasz Szervizpark: Minden második szakasz után Autók: Group A
Erre mi a megoldás? új rendszer van fent. Fanatec drivert felnyomtam, és az F1, Dirt, Assetto-ban nem tudom a pillangó váltókat beállítani. 5-6 gomb lenne, de a jobb és bal valtóra is 2-est ad s ekkor a másikat ismeretlenre teszi. Anno is volt ilyen 2-3 éve de megjavult. Most megint előjött... érdekes hogy a Raceroom-ban meg jó...
Mivel kulon gepeken van, eleg erdekes lenne megoldani:) Bar, ha feltoltene a visszajatszasokat, abbol osszevaghata egy osszefoglalo visszajatszast:) Sot, ha tolnanak ala egy szervert, a visszajatszasbol videot is csinalhatna. Dehat... Bar, mokasabb lenne nem a teljesitett szakaszokbol, hanem a zuzasokbol osszevagnia egy videot:DDDD
tök jó lenne ha az ilyen ligák végén csinálna egy rövidke videót a játék a visszajátszásokból, amibe benne lenne mindenki hogyan ment végig a versenyen mármint ha végig ment :D
Letoltam.... 2. szakasz első szektor végén kaptam egy defektet :D , de nem kezdtem újra kaptam 28 mp hátrányt , és az utsó szakaszon meg becsúsztam egy árokba :) így 5-6 mp hátrányom lett a végén összetettben, nem is rossz.
Na egy valamire rájöttem. Ádám lefutotta és utána kilépett a VSR-ből. Akkor azért nem láttuk összesítésbe ott Őt,míg a 8. szakasz utáni állásnál ott volt. Akkor már csak az a kérdés hogy az előző két eventen 7-7 ember futott-e tényleg végig,vagy csak valamiért ennyit mutat.
Holnap Slovakiaringen leszek, szóval előre berakom az infókat.
Hétvégi VSR league menetrend : VSR_hu Időpont: 2015. július 4. (00:01-től) - július 5 (23:59-ig) Szakaszok : 6 görög szakasz Szervizpark: 2. és 4. szakasz után Autók: WRC 2010
Szakaszok alatti restart lehetőséget kivesszük. A teljeset lehet majd újrafutni ha történik valami.
A mostani pedig éjfélkor befejeződik. Addig mindenki lefuthatja a maradék szakaszt. Azt írja,hogy a most futón eddig 7-en értek célba. Ádám nincs köztük, pedig amikor az elején megcsináltuk páran akkor láttuk őt végigmenni. Nem értem miért csak 7 embert jelez...
Jöttek maguktól a népek, nem nagyon kellett szólni :D
Ennek egy elég egyszerű prózai magyarázata van: ez fun jelleggel lett létrehozva, annak érdekében, hogy a szórakozni vágyó emberek számára legyenek event-ek létrehozva, s nem pedig az, hogy WR-t fussunk hétről-hétre. SG-n és Prohardveren van meghirdetve a cucc (meg most egyszer ki lett téve DiRT Rally Hungary FB oldalra is), máshol nem. VSR-es liga meg a VSR fórumán és oldalán van hirdetve, illetve szóltak mindenkinek, aki a VSR körül tevékenykedik.
Megtehettem volna én is, hogy szólok 1-2 embernek, csak abból kb. az lett volna a végén, hogy 2-3 event után leapad a társaság, meg a 2-3 gyors pilótával az elején nem tudtak volna mit kezdeni, így meg akkor unalomba fullad az egész jó néhány ember számára.
Nem leszólni akarom a másik ligát, mert megmondom őszintén én meg se néztem, de akit ismerek és szimes az velünk tesztel vsr-ben, ha gondolod próbáld ki ott is magad.
Igy elso blikkre nem egy eros mezony van jelenleg ebben az sg ligaban. Nyomjatok padloig a gazt :) Ez a peugeot kit kar, total vezethetetlen gyari beallitasokkal. Seat egy leanyalom hozzakepest.
Még szép! :)
DiRT Rally Timeline: "PvP Pack: Competitive multiplayer comes to DiRT Rally for the first time. "
VSR_HU Vége: 2015.07.03. 23:59 Szakaszok száma: 8 (4 Monte és 4 Német) Szervizpark: Minden második után. Nem jól állítottam be,így minden páratlan szakasz után van. Bocs :D Autócsomag: Kit Car , Group B RWD
Hétvégén jön egy 6 szakaszos rövidebb rally majd.
Dehogynem lehet... ráadásul ha mellé váltasz, nem elég rákuplungolni, hanem ki kell venni sebességből, és újra berakni! :) Elég komoly meló így mindenre (átfogás, helyes fokozat, gázfröccs visszaváltásnál) odafigyelni.
Egyébként kiválasztod a H váltó + kuplung beállítást, és utána legalul lehet beállítani a kuplungot.