Nekem sem hajlando elfogadni a kulon mukodo pedalt, meg jo, hogy gaz fek van :)) Valto is csak kezifekre jo vagy botvaltora, nagyon remelem, hogy ilyen dolgokra is ramennek majd nagyon gyorsan !
Én nem tudom ennek a játéknak mennyire van köze a valósághoz, mennyire szim vagy árkád, mit számol és mit nem, de én amióta megvettem, el sem indítottam szinte mást! :D H váltóval, kuplunggal, egyszerűen akkora élmény még az Abarth és a Kadett is, hogy folyamatosan fülig ér a szám... elképesztően jó, én játékot így még nem élveztem! :) Imádom, hogy egy hosszabb pálya végére folyik rólam a víz, és szó szerint elfáradok, annyira kell koncentrálni! :)
Gyorsak a frnacot, meg csak a tukorbe se tud egyik se kerulni ! :)
De nem baj, offroad az jó, az a lényeg :)) Rallycrosst várom, utolsónak indulok mindig, mindenkit kilökök a fenébe és megnyerek mindent! :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.06.30. 22:09:28
Biztos hogy elegge mas egy rally-s aszfaltos gumi es viselkedese, mint egy utcai, es foleg a egy palya autoje, de aszfalt-gumi kapcsolatot van mihez hasonlitani (AC, rF2, iR, CARS, R3E stb.), es ahhoz kepest eleg szar;D Aszfalton a gyenge FFB-megoldasuk is erosebben erzodik, emiatt is szarabb erzes a murvahoz kepest. De akarhogy csurcsavarjuk, ez igy meg nagyon nem jo;D Legalabbis kormannyal, normalis FFB-igennyel es gumiviselkedessel. Banannal, hatulrol tologatva, foleg segitsegekkel (nem forog korbe, beall driftbe vagy hasonloba) lehet hogy jo. De az meg masodlagos, olyan jatekot tizen evig csinaltak, az most nem kell:DDD
Közben rájöttem: lecsúsznak a gombok a fehér mezőre a fejlécemről :))
Megnéztem régi fiattal is, olyan rossz azzal nem volt, de jó se :)) Vagy a gumi rossz vagy az autó súlya kicsi de bárhol bármikor egy pillanat alatt 100 % -os tapadást fog ...Ilyen pedig szerintem nincs .
A szerkesztés gomb meg miért fehér alapon fehér ??? :DDDD Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.06.30. 21:49:44
Igazad lehet a régi autókkal kapcsolatban, de nekem a wrc mozgása volt fura Nekem azon a lenti videón pont az volt a bajom, hogy túl sokat csúszott keresztbe a kocsi, ezek a mai wrc-k még vízen sem csúsznak ennyit oldal irányba, de még a régi 2.0-ás wrc sem tudna így mozogni.
Nagyon szép mezőny gyűlt össze idén a Rallycross OB-ra, jó pilóták jó technikák. Az első 3 futamon 3 győztes volt.
Harsányi Zoltán Evo6 - 9 szeres (abszolút) rallycross bajnok. (A sokat megélt Lancerral próbálja megvédeni bajnoki címét, tavaly januárban nyilatkozta, hogy már lát 1-2 embert aki pár éven belül letaszíthatja a trónról, ez talán már idén bekövetkezhet) Kotán Péter Escort wrc- 8 szoros (abszolút) rallycross bajnok. ( Ha az Evo6 öreg, akkor mit mondjunk az Escort-ra :D, néhány év Focus-ozás után úgy látszik még mindig képes eredményre az Escorttal is.) Kárai Tamás Fábia wrc - Autocross EB bajnok (2-3 éve átnyergelt Rallycrossra is és próbálja Harsányit letaszítani a trónról)
A fitalabb versenyzőkben sincs hiány, akik mind dobogóra, győzelemre esélyes technikával rendelkeznek. Vas Zoltán Mitubishi Colt (talán a legújabb kocsi a mezőnyben) Kiss Pál Tamás Fabia II wrc (Igaz, hogy most ismerkedik a rallycrossal, de egy erős viszonylag friss új Fábiaval megy, amit pár éve Révész Tomi hozott Magyarországra és szerencsére magyar kézen maradt a kocsi) Wieszt Janko Seat Leon (Tavaly is már látszott az evo3-as lancerral, hogy kéne neki egy ütős kocsi, az idei évre meglett és jönnek is az eredmények)
Ezen kívül még Simon Zoli és Vonucse Lancerére is oda kell azért figyelni, a Harsányi által kb 10 éve lecserélt Nissan-al ismerkedika a tereprally-s Hangódi a Rallycrossal, sajna a kocsi felett eljárt az idő, azt nem fejlesztgették annyira mint pl a Kotán Escortját.
A 4. nyirádi versenyen is elég szép csaták alakultak ki. Egyszer jó lenne már valami normális felvételt is látni, ami rendesen össze van szerkesztve vágva, mint egy rendes tv közvetítés hogy legalább a döntőket végigizgulhassák, azok is akik nem jutottak el a helyszínre. Máriapócs még csak-csak megoldható egy kamerával(egy kanyart nem látni be), de nem hiszem hogy manapság olyan nagy dolog lenne ha 2-4 ember kamerával a kezébe rögzítené az eseményeket a pálya különböző pontján és azt szépen összevágnák.
De addig is maradnak az összefoglalók: http://video.racing.hu/padlogaz_2015_12_sportklub
ON Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2015.06.30. 21:23:36
Valószínű rátapintottál a lényegre. Olyan mint ha a régi vasakon mai aszfalt gumik lennének és azok valóban szürreálisak picit, de az újabb WRC-k mozgása egy az egyben valódinak hat és a tapadásvesztés is telibe ilyen irl is. Ezek már vagy tapadnak de akkor nagyon vagy nem és akkor csúsznak pár métert...
RBR-ben meg a rajtól a célig csúszott a 4 gumi... Sokaknak feltételezem ezért szokatlan ez. Amúgy van még mit faragni rajta és szerintem fognak is tekintettel a 0.5-ös verzióra.
Nem próbáltam a tapadással szórakozni, egyszerűen bekapcsolva hagytam az ABS-t mert túl rövidek voltak a féktávok Dirt3-ba. Általában összkerekes kocsival mentem azok jobban bejöttek, az rwd valahogy furan mozgott nagyon.
A rallycross multi Dirt3ba is jó volt, sőt maxra felhúzott erősségű AI-val van 1-2 pálya ahol igen meg kell küzdeni az első helyért. (pl a 207 rallycrossal japán rallycross pályán elég nehéz elkapni a c4 és focusokat)
DIRT Rally | VSR | Dyffryn Afon | Balazs Toldi OnBoard
Rávaló Audi??? Az S1 PP az még 87ben ment, akkor még a pálya nagy része murvás volt...
Másik dolog, ami más játéknál is gondot okoz, hogy ha készintünk egy régi autót (pl Delta Integrale), azon még nem olyan aszfalt gumi volt, mint mondjuk egy mai versenyautón. Ha tök egyforma aszfaltgumit rakunk rá, nem biztos hogy úgy fog viselkedni mint elvárnánk.
Kicsit zavaros, régen egyszerűbb volt, jóval nagyobb volt a különbség. Állítólag az AC gumifizikája is egyszerű mint a raklap, de sztem qva jó. A franc se tudja, amikor vezettem Pikes Peak aszfaltján a rá való spéci Audi-t, nem igazán volt jó, volt ami nagyon tetszett benne, pl. az első rész tapadásvesztése nagy tempónál kanyarbemeneten, aztán ahogy elindul, elrugaszkodik alacsony sebességről mikor megjön az erő. De valamiért mégsem gondolom jónak,...viszont nem is egyértelműen rossz.
Az aszfalt tapadas relativ, gozom sincs milyen igazibol. Valszeg nem az a cel, hogy csuszkaljanak, mert hiaba rally, akkor sem az a leggyorsabb haladas, meg ha latvanyos is;) Vagyis lehet hogy jo a tapadas merteke a mutvahoz kepest (aranyaban), de a tapadas vesztes, a csuszas es betapadas karakterisztikaja tuti fake.
hú de jó lenne ha a navigátort le lehetne cserélni saját hangokra... rokon amúgy is rallyzik, és ezen az aszfaltols pályákon marha jó menni, nekem nagyon kézre áll :D
En a regi Kadettel probaltam, de nekem ez nem okes, auto igy nem tapad az tuti . Mindegy mert van murva az jo, meg lesz rallycross az lesz az igazi, multiban ! :)))
amúgy ti ligákban miylen "beállítást" hasznáűltok? mert ott most is utolsó lettem, de én belsőrögzített kamerába megyek, minden segítség ki, manuális váltó stb... kocsi beállításaihoz meg nem szoktam nyúlni.
jó ez a német pálya, első körömbe a célnál úgy berepültem a nézők közzé, hogy való életbe mennék a börtönbe de legalább harmadik lettem. elsőre ez nem semmi.
dillemás szerintem, próbálni még nem tudtam, most töltöm. Ezek at újkori rally autók elég messze kerültek a régebbi vasaktól, amire az RBR még épült. Nem nagyon nézek már rally-t sajnos, tönkrecseszték azt a hangulatot ami még Sainz, McRae, Makkinen, Auriol..majd még egy ideig Solberg Subaru-s éveivel bezárólag azaz még a nagy átalakulás(összeomlás) előtt volt. De amit láttam az eléggé visszaköszön a videón szvsz. ..valóban kissé valószerütlennek hat, de annak hat egy aszfaltos menet vagy egy Ken Block virgázás is (dupla annyi lóval persze),
Ez az autó borzalmasan mozog, lehet szidni az RBR-t, de ha ott megnézek egy replayt, sokkal jobban hasonlít arra mint amit egy rallys videón lát az ember, ellenben azzal amit itt ebbe videóba látok..... Mintha még a dirt3 is jobban mozgott volna aszfalton.... Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2015.06.30. 08:13:10
mert az amerikai repülős bázisnál van a szakasz, elméletileg az egy kiselejtezett Tornado amit gyakorlásra és látványelemként használnak.. amúgy Baumholder-ben született (Walter) Bruce Willis :DD Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.06.30. 07:53:20
Lehet az irany jo de ipyen szinten minden atmenet nelkul nem tapad be semmi ... Wrc t nem probaltam csak kissebbeket, de az vicc, meg latvanyra is teljesen szurrealis :)
Feltűnt másnak is, hogy az erdős részeken őz/szarvas rohangál keresztül az úton?
Szerintem is jó ez, bár én nem ültem még WRC kocsiban, de nagyjából az az érzet jött vissza, amit így TV-n keresztül láttam.
Sz*rni a faszára amúgy a Codemasters-nél annak az okostojásnak, aki az új szakaszhoz a Lancia 037-est tette a Daily Event-be. (Próbáljátok ki a szakaszokat WRC 2010-es géposztállyal, ég és föld a különbség pl. a GroupB RWD-hez képest.)
Nekem pedig sajnos azt kell mondanom, hogy ez kb eddig az egyik legjobb aszfalt fizika amit rallyból valaha csináltak. Ha ültél már komolyabb gépben és száguldoztál vele aszfalton, vagy vittek (én egy corolla WRC-ben tapasztaltam meg ezt :) ), akkor az bizony nagyon hasonló élményt nyújt. Egyszer mindenhol betapad, egyszer meg eldobja és akkor tekergetheted ameddig rá nem kap újra. Kicsit le van itt egyszerűsítve, de lényegében ilyesmi a jó irány. Inkább az RBR volt sci-fi aszfalt szempontból... Mondjuk az egy esős murván is az volt :D Ott kb a sima murva volt jól megcsinálva, semmi más...
Hali! Bár ahogy olvasom, nem túl pozitívak a visszajelzések a német szakaszokat illetően, de én azt mondom, hogy tegyünk egy próbát vele egy online megmérettetés erejéig.
SG Test League Start: 2015.06.30. 12:00 Vége: 2015.07.05. 22:00 (vasárnap) Szakaszok száma: 5 Szervizpark: 2. és 4. szakasz előtt (ha mindent jól állítottam be) Autócsomag: Kit Car A ralit újra lehet kezdeni!
Jó szórakozást!
De ezek az eventek gajdulnak. Megneztem pl a dailyt. Location:Germany Germany Waldaufstieg Vehicle restrictions:Lancia 037 Evo 2
aztan betett negykerekes audival. Nem is ertettem hirtelen, miert nem csuszkal.
Beregisztraltam erre a racenetre. Itt szepen mutatjak mikor mi jon ki meg hozza. -juliusban rallycross pack. -augusztusban pvp pack, rallycross expansion -szeptember finland. -oktober "modern masters" - november valoszinu sved."winter wonderland"
Murva alatt sincs nasa fizika, gondolom en, de az teljesen renben van en ug erzem ott abszolut ugy viselkedik mint egy igazi auto .. Beton az nem jo, ugy betapad egy pillantas alatt mint az allat, az egesz autot rangatja a gumifizika mint a rongyot.
Kiprobaltam en is a Nemet aszfaltos cuccot, kar erte:/ A palyak brutal jol neznek ki, a nyomvonalak is jok. De aszfalton vezetni eleg szar. Vegig probaltam minden kategoriabol, de sehogy se jo. Talan meg a regebbiek... Lenyegeben digitalis a gumifizika, igen-nem tapadas van:D Ezen azert erezheto, hogy azert bananra van optimalizalva, ott valszeg ha valaki jo reflex-szel "erez ra a dolgokra" biztos elvezetes neki;) Tapd-tapad-tapad, de ha megcsuszik (oldaltartas, gyorsitas vagy fekezes) azonnal korbefordul. Persze, kozom nincs az autohoz.
Valszeg a murva sem jo, csak ott osszessegeben "jol takar" a "csuszkalas". Remelem tobb aszfaltos palya nem lesz vagy dolgoznak meg rajta rendesen (bar ennek mar kissebb az eselye).
A Sierrával jókat mentem aszfalton, a 306 az brutál egy gép, negyed-gázzal a wales-i pályán felszánt mindent.. A Kadett meg a Manta nagyon bejön, csak vezetni kéne tudni.. : ) Az erdei német pálya viszont eszméletlen szépre meg van csinálva.
Nagy a tapadás, teljesen más. 306 kitcar egész élvezetes vele. A pályák szépek és nagyon változatosak. Nehéz, szivatós.
ooo singleplayerben nyomod a carrier-t, vagy hogy is hivjak a jatekban, ugy biztosan kapod. Aztan biztos van mas modja is.
Ha belegondol az ember, azert az rbr sem tundokol az aszfalt fizikaban, ott egybol kijonnek a hianyossagok, kulonbsegek. De inkabb az utobbi, hiszen ilyenkor mindenki tudja alapbol hasonlitani a kedvenc palyafizikas jatekahoz. Ezen tul kell lendulni. Aztan bekapcsolni az esot, megkeresni a legtobb hajtukanyaros palyat, es vegigszaguldani kozben elvezni, ahogy elkapja az embert a gepszij. Na itt pont ez tortent, szerencsere nem bonyoult palya, ha kellett, ha nem, huzgaltam a kezifeket, a latvany szerintem pazar lett. Vert se kell hozza izzadni vagyis pont jo moka.
Segítsetek srácok!
Ez a credit rendszer hogy működik? Van most 50.000 kreditem. Online vagy offline kell kreditet szereznem?
Egyetértek... amilyen jó a murva, olyan szar az aszfalt! :S
Kiprobaltam, de horror ez a beton fizika, gumi ! Nem is emlekszem utoljara mikor jatszottam ilyen gagyival :( Az offroad az nagyon adja ez viszont nalam kapasbol kuka .:)
Bizhatsz bennuk nyugodtan, viszont esos szakaszon nem igazan latszanak. Ott mar nem segitenek.
na meg egy utolso gondolat, aztan befogtam mara. Mig a murvas palyakon szinte felesleges max 1 vagy 2 kanyar kivetelevel kezifekkel bevenni a hajtuket. Siman lenduletbol, hintaztava biztosabban megy. Hatso kerekesnel gazzal. Mert valahogy nehez ott eltalani a kello idopontot es idot amig tartani kell a kezifeket, hogy iven maradjunk. Itt van olyan szakasz ahol 500 meteren belul vagy 4-5 kezifekes is van.Gondolom a palya feluletebol adodoan, nem azert mert hozzanyultak a kezifekes reszehez, kb 90 %-osan sikeresen szinte tokeletesen be lehet csuszni a kanyarba, siman kormanyrol gombon hasznalva a kezifeket. Itt jo elmeny es kotelezo is. Nem ugy mint murvan, nem tudom miert van mindenki rakattanva erre a huzohgatom a kezifeket dologra, ha kell ha nem:) Valahogy az aszfaltaon az ai sem gyors annyira. Vagy mi megyunk gyorsabban itt. A 8 reszbol a leghosszabb palyan, 4 zold lett elsore pro-n. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.06.29. 17:17:00
Lacco neked ajanlom figyelmedbe az aszfalton levo gumi csikokat :) a nemet palyan, mielott eltevednel. Eleg arulkodoak es messzirol latszik, merre kell menni.
Igazabol abban bizok, hogy milestone igenytelen banda is tolja ezzel es felfogjak ok is, hogy a szemetdombjuknak iden lesz konkurenciajuk, vagyis picit odateszik magukat, bar sok eselyt nem latok, mert iden mar ket "szuperprodukciojuk" napvilagott latott next-gen is, ami a szokasos... Aztan az uj fejlesztohoz kerult wrc jogutod is, jon a jatekaval, szoval egy evben 3 rallys jatek, ilyen se volt meg, remelem az osszes az elonyere valtozik. De ilyen multtal, grafikai engine-nel a hata mogott a codemasters, eleg nagy elonnyel indul.
Kafa, lett. Hegyre fel hegyrol le, nagy fak kozott, aztan mezo, fensik, rohadt nagy ugrato, tok jo kanyarok. csiki-csuki az egyenes uton, (nem tudom, hogy mondjak ezt magyarul, talan lassito?) el is vittem szepen kozepen oket, csak azt lattam, hogy a szenabalakon a nyilak egymasra mutatnak. Pedig szepen mondja, chicane right entry stb. A betonos fizika olyan amilyen, de elveztem mint allat. Hibazni is nehez azert itt csuszas hijan. Biztos tolok meg jo par kort rajta, nem ugy mint a pikes peaken. Egyetek vigyetek! :)
Month three of DiRT Rally and our next big update is now live. Version v.0.5 – more commonly known as the Tarmac Terrors update – has now been added to DiRT Rally; it’s fast paced, technical and is going to require all your focus. Here’s the full run down of what you can expect in this month’s update.
•12 new rally stages based at Baumholder in Germany •Owners Club Online Events – A second DiRT Daily where you compete in your own car •A second weekly event where we’ll be experimenting and throwing new challenges at you •7 new rally cars featuring new Group B RWD & Kit Car Classes •Renault Alpine A110 1600S •Opel Kadett GT/E 16v •Renault 5 Turbo •Opel Manta 400 •Lancia 037 Evo 2 •Seat Ibiza Kitcar •Peugeot 306 Maxi •New calibration and options screens in “Advanced Wheel Settings” (added in v.0.4.5)
köszi!, ez jó, de akkor nincs fifika..mittomén a grafikai beállításokat írásvédetté tenni vagy ilyesmi, mindenképpen ablakra ugrik.
argh. elite sorozatban ugye 10 szakaszst kell teljesíteni egy helyszínen...háát rohadjon meg :D (oké a pénz is jó). beadta a közel 8 perces River Severn Valley-t éjszakára, tudtam hogy utána még egy szakasz lesz a szervízparkig, szal vigyáztam a kocsira, de elkaptam egy 'ne vágd le' követ...ennyi volt az össz hiba, teljesen elment a kormány, és utána még egy szakasz argh, már nagyon vártam a szervízt. ... A 4. helyek egyébként simán hozhatóak, gyakran a 3. is, és ritkán (nekem) a 2. hogy tovább engedjen a következő bajnokságba, kár így stresszelni, csak még is azért kicsit para...nem tudom hogy kellene megnyerni a masters fokozaton...mert szerintem nekem sehogy :D
egyébként van valami állítás arra hogy alt-tab után ne ablakban fusson?
Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.06.29. 08:56:09
En most egybe lezavartam az SG eventet, kb egy szakaszt lattam eddig :)) Szep nyugiba vegigmentem, ketszer arokba hajtottam egyszer eltevedtem azt jovan :)) A havas betonos palya nagyon rossz volt, betonra szerintem buta ez a jatek .... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.06.28. 22:12:53
Mivel itt úgy van kiadva a dolog hogy van x időd lefutni , pl 3 nap így teljesen mindegy szerintem a sorrend. Aki be akarja tanulni az be fogja.
Volt a Reddit League-nél egy event ahol fel kellett menni a betonos és a félig betonos verzión. Fel volt bontva 3 részre a teljes nyomvonal és mindegyik szakszon kétszer mehettél és a legjobbat nézte. Lenyomtad a 3x2-őt a full betonon és jött a 3x2 a régebbin. Ezek után a teljes nyomvonalon felmentél két két alkalommal. Na az azért úgy egybe elég komoly volt :D Nem tudjuk hogyan,de a győztes a full betonoson rosszabb időt ment mint a korábbi verzión...
Nagyon sz@r első blikkre Pikes Peak, én az Audi-t vettem meg, és meg tudtam csinálni setup-ban hogy jobb legyen, de nagyon esetleges a menet, túl nagy a rizikó vezetés közben, megvártam míg megvan a fullos upgrade, aztán megvettem a Peugeot, élből biztosabb volt a kezelése, csak persze upgrade-k nélkül köze nem volt az Audi tempójához, és még most sincs fullon....ezért is érdemes szvsz mindjárt az elején Peugeot venni:
Pikes Peaken egyzser mentem, de rettenet rossz érzés volt azokat az autókat abetonon vezetni, azóta nem is próbáltam ...
Pedig jövő héten jönnek a német szakaszok, remélem lesz valami a betonnal mert most nem jön be ....
Aki meg nem vette meg igyekezzen, mert ahogy töltik fel tartalommal egyre drágább lesz !!!
hát én is leizzadok egy menet után, van mit figyeln iazért, bár béna vagyok azért próbálkozom :))9 Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.06.28. 09:06:25
ja :D megnéztem van steam teljesítmény Pikes Peak első szakaszára, valszeg direkt száguld annyira ott élményautózás az igaz, de van hogy rendesen belefáradok fejben, és akkor pihentetem egy ideig....aztán fülhallgató fel aztán nyomok egy párat :)) Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.06.28. 09:04:21
érdemes kigyakorolni a kézifékes hajtűket összkerekessel, mert Pikes Peak-n azzal nyersz majd. Az Audi és a Peugeot közül sztem a Peugeot a jobb választás, érdemes kispórolni rá. Az AI verhető, Masters-n már elvertem mindkét felfutáson (és előtte is a másodikat) mert nem egyenletesen gyors, hanem vannak szakaszok ahol az istennek sem lehet megverni, jellemzően az első döngetős szakszon megy jobban, az összes többin meg lehet verni, asszem az utolsó teljes Pikes Peak körön 21 másodpercet kapott. Megnyertem Masters fokozaton, most azt szeretné hogy védjem meg a címet, de sztem innentől ezt kéri, mert más már nincs.
VSR League Start: 2015.06.27. 18:00 Vége: 2015.06.30. 18:00 Szakaszok száma: 6 (3 görök , 3 wales) Géposztály: GroupA Szervizpark: Minden szakasz után
Rohadjon meg, egyszer úgyis körbemegyek halál nélkül ! :))
hát öregszem :)de mentségemrre , tényleg úgy összekutyultam minden beállítást éppen kormányon is , meg a játékbeállításokban is h nem nagyon éreztem h mit is kéne csinálni...na meg 3kor keltem tegnap is , meló is leszívott , én meg 1 sörtöl berugtam:) pl az eszembe se jutott akkor h ha már még fent van a kis csoda fanatec váltó akkor lehetne az is a kézifék...végig a gombot kerestem a kormányon (nem nagyon sikerült megtalálni :) )
ja ja :D kicsit olyan volt mint amikor 30 fokba letekered az andrásin az ablakot és két lámpa között odab@szol a rendszernek, hogy had lessék a csajok :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.06.27. 15:37:30