már müködik a liga? régebben nem volt jó, pedig jó lennemár megint versenyezni csak magyarokkal :)
Én most néztem nekem még a kuplungot sem engedi beállítani, kijelölöm ,rányomok a pedálra és rögtön ugrik unassignedre !
tegnap beszereztem a dirt rally-t ...ki is próbáltuk a Herry féle H-váltóval mondjuk tök béna vagyok (az FFB-t is tökre elállítgattam mielőtt jöttek a váltóval), de a váltó fasza lesz (na meg a kézi is remélhetőleg könnyen beköthető lesz majd:)
Ajánlom a force feedback-es topicot meg a kormány kalauzt (ott van a kormányos topic bannerjában) én is onnan tanultam a legtöbbet, egyébként meg kifejezettem ehhez a játékhoz beállítások vannak ebben a fórumban is lentebb, meg neten keresgélj, kipróbálod ha nem tetszik próbálsz másikat vagy finomítasz. Most sajna nem vagyok otthon, úgyhogy nem tudom leírni én milyen beállításokkal megyek, de én is neten találtam egy ajánlást aztán azon dolgoztam kicsit. Saját tapasztalatból annyit tudok mondani ezt a játékot kicsit tovább kellett szoknom ez előtt RBR-t toltam ahhoz képest ez (több egyéb különbség mellett) kevésbé csúszik, most hogy már kezdem érzeni egy-egy új autóval kb. két rally helyszín kell hogy igazán megtanuljam. Szóval ne légy türelmetlen, szerintem megéri.
..már az ezt megelőző szakaszon is akkorát estem hogy nem tudtam megjavítani az autót, csak a leglényegesebbeket, aztán az utcsó szakasz elején annyira elbénáztam hogy embertelen nagyot estem,...pedig szóltak hogy tartsam bal oldalon, telibekaptam egy kis követ, az kidobott a csillagokba, szétesett a kocsi. megvolt a 3. felnis szakaszom (lehetne erre külön steam teljesítmény )
próbálnám beállítani a kormányt, de nagyon nem boldogulok vele :( eddig még nem volt ilyenem nincs valami használható leírás, melyik opció mit is jelent pontosan? logitech dfgt-m van ha valakinek ilyen van, magyar vagy angol, legyen oly kedves és dobjon meg vele :) npolos kukac gmail.com-re jöhet
Csodálkoznak hogy kevesebben nézik a rally-t mindenféle szinten(VB,EB,OB). Ezek a fél A-s, (de inkább N csoportos) R csoportnak nevezett valamik teljesen látványtalanul, "hangtalanul" közlekednek, nem tudom mi a jó benne, miért menne ki több néző ezen kocsik miatt....
Pedig volt a Dirt1-hez érdekes, hogy a swifttel együtt nincs a listában, lehet nem bíznak abban, hogy jól letudják szimulálni egy A7-es kit-car és egy S1600-as kocsi közti különbséget? :D
Jah, mindent mutat, rányomok egy entert, hogy beállítsam, ráhúzom a váltón amit szeretbnék és akkor egyből átugrik unassignedre.. .Vagyis érzi a gombot, csak valamivel ütközik és nem hajlandó elfogadni. Ha áttekerem szekvenciális váltóra akkor az megy rendesen .
ja egyelöre nem külön váltó van, de hamarosan külön usb-s cucc lesz... csak azért érdekes ez mert engedi össze-vissza mindennel állítgatni az egyes fokozatokat pl 1 -es egy kormány gomb 2-es egy billentyű 3-as fokozat az egyik pedálom stb... neked ugyanúgy mutatja a menüben a a 7 fokozatot és csak pont a H-váltód "gombjait nem veszi be?
Nem ez a gond, én is megtaláltam a beállításást, ahogy olvastam ha valami kormány van megadva akkor a saját váltóját engedi legtöbbször csak h váltónak, addon külön cuccot nem .... gondolom nálad is a Porsche saját váltója van ....
na csak megvettem én is , pedig megfogadtam h CM játékot nem veszek többet:) a warez verziót próbáltam mikor kijött a játék , el se akarom hinni h tényleg rendberakták eléggé irányításügyileg is...
Lacooo: H váltót is sikerült beállítani meg kuplungot is...mondjuk ezt jól eldugták h h lehet:) nem lehet h nálad is az volt a gond h miután a controls menüben beállítgatod h kormánnyal fogsz játszani, azután vissza kjellett nekem menni a profil menübe ahol így már át tudtam állítani a transmissiont :Hpattern+clutchra... (előtte ez meg se jelentz a választható opciók küzött csakhogy Manual gearing vagy mi...és újra bementem a controls menüben és meg jelentek az egyes sebességifokozatokhoz a "gombok" illetve csak így jelent meg a clutch opcio a controls menüben...
alig várom h kész legyen az új váltóm és h belegyen kötve a kézifékem is:)
Ne mondj már ennyi jót róla, mert muszáj lesz kipróbálnom :D
A tartalomhoz: Szépnek tűnik a lista így egybe, de gyakorlatilag csak egybefésülték a dirt1-2-3 kocsijait, nem volt túl sok munka vele. (Azért lesz néhány új kocsi is...) Mondjuk a Gran Tourismo és a Forza is ezt csinálja, meg majd a Project Cars is fogja. Viszont ami engem zavar, hogy ha már szimulátorról van szó, akkor miért nem maradnak a korhűség mellet és veszik ki, vagy legalábbis opcionálisan kapcsolhatóvá teszik a fordulatszámmérő led sorát a Subaru 555nél?
Ha megnézzük a listát, látjuk, hogy van kétféle Audi is(rövid és Pikes Peak), nem értettem már a dirt3 esetében sem hogy miért nem lépik meg hogy az S1-et belerakják, anno a CMR1 és CMR4-5-be benn volt.
Az A csoportba (A8) kevés az autó, nagyon kellene bele egy Mitsubishi, bár gondolom drágább a licence, bár abbol kiindulva, hogy más játékokba vannak evo5-6-ok..... (Nekem evo4 is megfelelne szépen kidolgozva :D) De egy Celica st185 esetleg st165-nek is örülnék. (Egyébként a 80's rwd kategória tök felesleges sierra és a bmwnek itt kéne lennie A-ba az R5nek B RWD-be. Az ascona 400 az GR4-es volt, kapásból átnevezném a 70's kategóriát group4-re és mehetne is oda az ascona. Vagy az egy alap koncepció, hogy egy kategóriában ne legyen 2 kocsija is egy márkának? És akkor jobb ha összeengedünk egy 1980-as asconát egy 1987-es bmw-vel?)
Viszont az F2-es kitcarok elkészítse nagyon jó ötlet. Anno a CMR1-be szerettem azokat vezetni, a cmr2be csak egy mini meg puma volt de az nem is volt annyira jó, a colin3-4-5-be talán a saxo ami vezethető volt élvvezetesen, de a nagyobb kitcarok mint a xsara az nem volt olya jó. Dirt1-be még S1600 volt is, de nagy 2.0ás elsőkerekes már nem, de emlékeim szerint az az 1,6-os swift s1600 sem ment valami fényesen. Dirt2-3-ba meg már nem volt erős elsőkerekes kocsi. Talán ezért is ezt a kategóriára vagyok a legjobban kíváncsi.
A WRC listából ( természetesen a nagy kedvenc escort mellet) egy Octavia wrc nagyon hiányzik, vb-n nem volt olyan sikeres mint a fábia, de rengeteg futott és még a ma napig is fut Európa rallypályáin. A 307nél sokkal sikeresebb 206 wrc-t sem hagytam volna ki a listából, valamint a focus 01 mellé egy újabb 03-05 közti focust is beraktam volna.
igen, nagyon jó! 540-re van állítva nekem driverben a kormányszög, alap ffb 100-on többi 50-en játékban minden 75 és ad visszajelzést, teljesen vezethető! Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.06.25. 16:58:49
Logitech Driving Force GT kormánnyal használja valaki? vélemény?
Tartalom lesz boven (#757), mar most is 4-5 evjarat/csoport van benne, egyenkent 2-4 autoval. Valszeg belepakolnak mindent, amit az elozo evekben "osszeraktak" a Dirt sorozatokban.
Az EarlyAccess cuccoknak valoban az a hatranya, foleg ha kesobb rendes jatekmenet is lesz benne, hogy amig felkesz es beta, a honapok/evek alatt megunhatja az ember. De itt ez nem "igazi" EA, lenyegeben egy jol mukodo, "kesz", tobbszor kiadott Dirt-et adtak, "minimalizalva" a tartalmat, minden "rendesen" mukodik bene. Az elejen kerdeses volt, hogy a beigert fontosabb valtozasokkal (kormany/FFB) valoban foglalkozni fognak-e, vagy csak "uzleti fogas", de a patch-csel eleg "sokat" valtozott, teljesen hasznalhato lett, a Codies-tol meglepo! Remelhetoleg tovabb viszik ezt az iranyt.
Persze, az is elofordulhat, hogy ez is "csak" egy uzleti huzas, mert igy vagy ugy, mindenkeppen meg "kellett" csinalniuk a normalisabb kormanyzast es FFB-t (remelhetoleg az F1-gyel parhuzamosan fejlesztik, legalabbis ugy lenne logikus, nem hinnem hogy ket "engine"-re szakadnanak:P), amit kesobb hasznalni fognak (remelem mar a kovetkezo [2015] F1-ben, es majd kesobb a Dirt-egyebekben).
Hightech fizika/FFB nem nagyon lesz, legalabbis kizarolag/elsosorban kormanyra optimalizalt, mert megis csak multiplatform es "mindenkinek" az engine. De remelem "talalnak" olyan megoldast, amivel mindenkinek jo lesz.
A korabbiakhoz kepest mar most szimnek nevezheto, es valoban nem egyszeru, foleg ha az ember korrektul tolja ("belulrol", kormannyal, rendes pedalokkal es valokkal, segitsegek nelkul). Es szerencsere nem a szopatasok miatt nehez (szandekos szivatasok), hanem valoban "vezetni kell".
Nem topik reklám, de olyan hosszú a lista, hogy nem akarom ide is bemásolni, de itt van egy tervezett lista. Szabinak mindig valahogy bennfentes információi vannak, szóval tessék készpénznek venni.
Bajnoksag-karrier van, teljesen jol mukodik, szakaszok, szerviz ponzozas, autofejlesztes, vasarlas stb... Ij wrc is van ketto, meg mas ujabb erosebb autok is vannak. Keso bb lesz rallycross is !
Köszi az infókat. Akkor eléggé részletekbe belemenően meg fogják csinálni,remélem,ha már most ilyen. Esetleg arról valamit hogy most is van benne karrier vagy valami hasonló,vagy ez majd később kerül bele? Igazából azért is nem veszem még meg, szeretném úgy egyben elkezdeni ,mikor minden tartalom benne lesz,mert így attól tartok mire "kész" lesz megunom..... Csak ilyen régi verdák vannak benne ,vagy újabb wrc-k is ? Mivel szeretem ezeket az új 4wd-seket is, kézivel bele egy hajtűbe....
befolyásolják, erejét veszti a motor, sérül hűtőnél elmelegszik a víz, lekressel a motor azaz megdöglend, durrdefekt és mehetsz felnin ha már csak kevés van hátra a szakaszból, betörnek a lámpák és elmegy a világítás éjszakai szakaszon elég ütős úgy végigmenni. Lehetne több ilyen is, mert ettől függetlenül évgig mentem olyan autóval amivel frontálisan elkaptam egy fát, de érezhetően ellanyhult a kormány, alig húzott a motor...de végül is ment még. Sztem rendben van, elájulni csak a felnin menéstől 'ájultam' el az qva nagy :D kétszer volt. ...és van amikor kiírja a progi hogy kész az autó, nem tudod teljesíteni a rally-t. Ez elég kemény. a setup rész absz. működik érezhetően, de azért az elmentett beállításod néha nem töltődik be, nem teljesen világos hogy miért, talán ha upgrade teljesült, vagy a tarmac-gravel...nem tudom, de ott még van egy kis zavar. Belső nézet kemény, mert pókhálosodik a szélvédő, én megyek így is meg úgy is, ahol jobb a hang. ami tetszik belül ott az Alex által említett orrom a szélvédőn nézetet hazsnálom, ahol a külső hang tetszik ott kiülök a szélvédő elé, vezetés szempontjából azért a belső nézet nehezebb, mert ha törik a szélvédő az zavaró, de egyben sztem valamiért gyorsabb is belső nézetben...én legalábbis onnan vezetve szoktam jobb időket menni. Arról nem beszélve, hogy elég nagy különbség van a díjjazásban, ha csak belső nézetből vezetsz akkor asszem 5%-l több díjjat kapsz, teljes kikapcsolás asszem +19%, vezetési segítségek off, belső nézet és nincs HUD, a jól emlékszem
Az ujakat sem egyszeru, legalabb is nekem :)) Apro serulesek nem igen befolyasolnak semmit, nagyobb utkozesnel mar defekt van, serul a motor stb. De jo ez igy szerintem, igy is rohadt nehez.
Ezek a "koccok" sérülések ,borulások,mennyire befolyásolják a menet tulajdonságot? Vagyis milyen a sérülés modell benne? Ahogy látom nem egyszerű az úton tartani,ezeket a régi szekereket....
Na ennek örülök mert imádom én is a Rallyt,csak ugye a WRC sorozat ...hát igen Mondjuk a 3 moncsi miatt nem annyira gond ha hátrább van az ülés pozíció. Na mind egy még várok egy picit,hogy mi is sül ki belőle fél év múlva ,vagy mikor azt mondják kész van, drágább sokkal akkor sem lesz ,de legalább benne lesz minden tartalom...remélem. A FFB-et nem kérdeztem mert ahogy olvastam eléggé jó már most is . Köszi az infókat mindenkinek.
Ket fajta cockpit van. Az egyik a szokasos, kicsit hatul van a pilota, nem az igazi. A masikat elore toltak a muszerfalig, nem latni mar a kormanyt, az hasznalhato. Minimalisan allithato a FOV, de csak disznek van. Talan egyszer lesz pozicio allitas is;D
Csupán csak érdeklődöm hogy a belső nézet ennyire gáz hogy nem nagyon tolja onnan senki ,vagy ez ettől lesz szim, hogy felülök a géptetőre....persze ez csak poén volt,igazából kivi lennék rá milyen ? Tudom vegyem meg,de egyenlőre még megvárom a Karácsonyi leárazást,na meg hogy valamennyire kész legyen,a félkész cuccokból már nagyon elegem ,van igaz ha úgy vesszük majd mind az még......
Nem oldodott meg ... Latni latja a jatek, sekvencialis modban hasznalni is tudom, csak h modban nem hajlando elfogadni valamiert....
Lacoo! megoldódott már a váltó problémád? tulajdonképpen mi a gond vele?nem tud kezelni egyszerre 3 külön vezérlőt (külön usb-n a pedál , kormány és a váltó)?
Van benne 1-2 "kaland", de ettől függetlenül jól nyomja... :)
Engem a leggyengebb is elver :)))
Legnehezebbre raktam az AI-t, egy szakaszt voltam képes megnyerni, a többin úgy elvert az első, hogy elszégyelltem magam! :D Tény, hogy nem volt setup, meg csak most megy az ismerkedés, de ez akkor is szarul esik! :)
a kezdési idő az hogy..mert most végignyomtam a 60'-s éveket, beengedett. ... szerk: ja, már vágom, most olvastam a PH!-n hogy módosítottad. ... szerk2: ja és ide is írom hogy a:
Újra indítottom egy kis fun ralit, akinek van kedve, csatlakozzon! :)
Bajnokság: SG Test League Start: 2015.06.24. 12:00 Vége: 2015.06.28. 22:00 Szakaszok száma: 5 Géposztály: GroupA, 1980s RWD, 1960s Szervizpark: 3. és 5. szakasz előtt
Jó szórakozást! :)
a team menedzselésnél mit lehet csinálni ? :)
Jah ertem.
a szerződtetett csapatfőnök, és a csapat tagjai gyorsíthatnak a kocsi fejlesztésének ütemén, amelyik autót használod az 'fejlődik' a szerelők könnyítenek a kasztnin, erősödik a motor, és 'rájönnek' az autó részletesebb beállításaira. Ez a játékban úgy nyilvánul meg hogy kiírja hogy a pl. a súlycsökkentési fejlesztés ennyit-annyit haladt előre, advanced setup 80%->elkészült. ha megkaptad akkor duplán kattintva a setup elemeire, mondjuk -gears- megkapdo a végső áttétel változtatását, és a áttételenkénti változtatás lehetőségét..és így a többinél.
Nem rossz pedig, eddig a két öreg autóval, (Mini, Fulvia), a Bmw e30-l, és ezzel a régi Audi-val mentem rajta. Első blikkre nagyon maga alá akar fordulni féken és íven, ezek nagy részén lehet setup-ban finomítani, fékegyensúly előre, keményítés...aztán az 'advanced setup' érkezésével már nagyon élvezhető autót lehet csinálni, megjön a fékerő, a váltó külön fokozatonkénti állítása, a merevítés, ki-berugók, kerékdőlés-tartás, és az első hátsó diffik gázos és gázelvétes beállításai.. és ezzel murván absz jó, aszfalton kicsit félős, de jó. ...félős: Pikes Pike teteje félős, nincs kanyar előrejelzés ugye, és semmi támpont csak a hajtűk korlátjai...elég para úgy vezetni hogy ugye nagyobb kanyarokba kicsit keresztebe kell tenni hogy húzza magát ívbelülre....mert kint csak a kaszás áll...a rajongók belül vannak. :)
Aszfalton az a leggyorsabb, ha kellően megfékezed, és íven elfordulsz. Murván már kell a kézi... Mondjuk egy jobb hajtű esetén kihuzodsz balra, berántod jobbra, az elejével még a kanyar kezdete elé célzol, mintha az ott levő táblát akarnád elütni, ezzel egyidőben húzod a kézit, és tartod amíg a hátulja meg nem indul. Amikor ez megvan, akkor felállsz a gázon, és ha jól csináltad, akkor pont a kijárati ívre húz rá a gázadás, nem az árokba! :) Ha nagyon kipörög, akkor pumpáld a gázt, ha pedig a kézire nem akar elindulni a segge, vagy úgy érzed az eleje túlcsúszik, akkor bal lábbal rúgjál bele, vagy simíts rá a fékre. Hosszabb autót lóbálással és ballábas fékezéssel is el lehet fordítani, de ahhoz már kell rutin, hogy mindig sikerüljön. :)
Mondjuk ezeket leírni könnyű, megcsinálni mindig jól, már nem annyira! :)
Aszfaltot en is neztem eleg gaz volt ... De en elvagyok a folduttal :)) Es nalam ertelmet nyert a regi mondas : ha akkora nagy szimulator lenne, korbe se lehetne menni vele, csak fel ev utan ! :))))
Az aszfaltot meg csak a patch elott probaltam, de szornyu volt:)
Elég nagy kellemes meglepetés az biztos, nem tudom milyen indíttásból jött az ötlet a Code-nál, de jó hogy jött :) Pikes Pike-n kavarja a homolot a szél :) ..nézem mi a tköm megy előttem valaki? de nem. Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.06.23. 11:22:02
nincs kormányom, csak xbox360 controller azzal is használható?
Az első pofon az Pikes Pike-n ért, nem volt pénzem a Peugeot-ra, így Audi lett belőle....szal ott senki ne dőljön a kardjába, első blikkre nagyon sz@r az aszfalton, olyan mint egy matchbox. setup-ban helyre lehet rakni.
Rettenet jo erzes vezetni a regi Lanciat , igazi autos erzes, szuper az ffb, szuper a hang, hallom mit csinal a telo alattam, nagyon el van talalva . Sajnos h valto nalam nem megy, remelem arra is lesz gyorsan valami javitas... Meg a tobbi auto is jo, nagy wrc nem izgat de a tobbi iszonyat jo. En mindig biztam, remenykedtem benne, hogy CM csinal egyszer egy utoset, de ekkora josagra meg en sem mertem volna fogadni :))
a hajtű az nehéz ügy, nagyon rá kell érezni, nekem sem megy, de néha besikerül tehát van egy módja. De nem túl 'cool' az oldschool :) az 'előlmotor előlhajtás' sajnos nem túl hősies a hajtűben. belóbálni sem mindig érdemes mert nagyon el kell találni, és a túlerővel elpörgetett kerék meg viszi ki az autó elejét a susnyásba. szűken kell menni szvsz. Egyéb pályarészen meg lehet úszni a kéziféket, ha jól bánsz az autó 'balanszával' sztem nagyon működik, és csak ritkán kell rányomni a kézire.
Technikailag higy kell a regi elsokerekesekkel befordulni hajtube ?:)) Rangatom en a kezifeket de ahogy gazt adok kitolja az orrat es/vagy megall :)) Vagy ezeknel felejtos a kezifek?
jaja, nem szabad feladni, meg lehet szakítani, és visszatérni a szakaszra, de nem lehet ismételni. Érdemes befejezni így vagy úgy mivel mindenkinek azonos ez a feltétel.