Egy kis érdekesség: alacsony tapadású mod a DiRT Rally-hoz.
heti event most 60'-s évek beli autóval teljesíthető: Az utolsó 4 szakasz lámpás szakasz, érdemes vigyázni rá, én megtörtem a kiegészítőket, sokat buktam utána míg javíttatni tudtam.
mindjárt az első szakasz 7perc+ Sweet Lamb:
Tegnap engem is beszippantott, el is kezdtem a bajnokságot és meg is csináltam sorban mindhárom autóval a 70's club-os részt.. (mehetek majd mégegyszer, mert pont nem elég a pénz a következő autóra.. e30 vagy sierra). Ahogy Laccoo írta, fel kell venni a logi driverben az erőt 120%-ra és életre kel a kormányzás. Mondjuk aztán én kicsit visszább vettem a játék beállításában az erőket.. főleg a suspensiont, mert kegyetlen rázza a kormányt, azt meg nem szeretem. Egyébként 540 fokon tekergetem. Tetszik, hogy még kategórián belül is (70's) teljesen máshogy viselkednek az autók, más vezetési stílust igényelnek. A látvány pazar, a hangok-zörejek, az ugratás utáni puffanások mind-mind nagyon jól sikerültek. A kormányzást is meg lehetne már így hagyni ahogy van.. (csak le ne butítsák). Tartalommal kell megtölteni rendesen és a legtutibb rallis játék lesz.. bár nekem már így is az. Utoljára szerkesztette: MooneyR, 2015.06.22. 14:01:45
No megvettem én is... háááát... nekem kurvára tetszik! :D Az aszfalt kicsit "érdekes", de a többi része nagyon bejön! Remélem marad az irány, mert ez így bétának elég ütős darab lett! :)
Sokszor kell probalkozni ! :)) En minden fel percben megprobalom !:)
Honnan ismered a szakadékok alját? Én még soha nem értem le oda, pedig többször próbáltam
Mittomén már mi micsoda :D De jó az a lényeg...megvan a WRC4 is az arcade az ziher, de a két játék közt ég és föld a különbség, Nekem nagyon bejön ez a 'sz@r' Fulvia HF is, belépve az advanced setup részbe, és rövidebbre véve a váltó áttételeit nagyon jól be lehet lőni, és akkor nagyon élvezhető...és talán a rugózást is be lehet lőni úgy hogy ne rongyolódjanak az idegeim 100km/h-n a dobálós szakaszokon :D ...majd megpróbálom, a váltó a lényeg szvsz. nyertem volna szakaszt is gravel borításon, prof. szinten ha ...nem rajtolok be... (mindig ez a 'ha')
Hat ha ez arkad, es ilyen bena vagyok ebben, akkor kidobalom a kormanyt meg a tobbit az ablakon ! :)
van az online cuccok közt a havi esemény, Lancia Stratos-szal mentem most rajta és qva jó volt :D én nem tudom hogy ez most árkádnak számít-e, de hogy nagyon-nagyon jó az ziher, f@sza hang, powerslide kontrol alatt, és eltünik a rally trophy feeling ami a 60'-s évek bajnoki kicsijaira jellemző, de pont jól tünik el szvsz. Sztem nagyon vigyorgós, de azért lehet hibázni...főleg a hajtűket.
En negativumkent azt tudnam csak mondani, hogy barmihez er hozza oldalrol felmaszik ra . Olyan , hogy surolja, horzsolja az oldalat nincs, ket kerekre all es felmaszik ra az oldala.
A farakások is vannak egy-két szakaszon a valóságban is - erről szegény Mikko Hirvonen tudna sokat mesélni.
A vege valoban jo, az a szakasz tenyleg igy van benne, arra emlekszem! :P Azok a kapuk meg elmennek, nem veszes, valamelyik masik palyan vannak a nagyobb kapuk es a farakasok;)
Ezekkel igazabol nekem sincs nagy bajom, ennyi valoban kell, boven belefer. Kicsit azert latszik a szandekossag, pl. Wales-en van egy kanyargos, dimbes-dombos resz, amelyek koze kapukat es/vagy a kulsoivre farakasokat pakoltak:D
Ilyenek beleférnek sztem :)) ..kicsit gagyinak tűnik ilyen trükköket alkalmazni, de nekem pl. belefér, mint a hiányzó betonkorlátok pont ott ahol ha nem emlékszel a pályára akkor 90%-ban pont telibecsúszod a betont, vagy ilyen 'aljasságok'. :) ..pl. a kő az úton...azt sztem random dobják le, vagy olyan helyek ahol egy kicsit feszíted túl és leesel a pályáról akkor lapásból fel kell adni a rally-t. :))
Gorog palyan van a kedvencem, ugrato utan enyhe balkanyar, de lecsuszni nem lehet ivrol, mert odaraktak egy kettonnas sziklat :)) A nyomorultak...Ha elrontom csat :)))
Szerencsere ez meg EarlyAccess, ugy nez ki valoban foglalkoznak vele, ev vegeig meg sokminden valtozhat. Majd kiderul.
Es azert a szopatas is bejatszik;) Monacon a legnagyobb fektavon vagy a legszukebb kanyarban van felfagyva az ut, ott persze megcsuszik, es a kulso iven "termeszetesen" ott parkol egy furgon;D
két hülyeség azért van...megvettem a Lancia-t, oké lezavarom az első Wales-i versenyt, majd kilépek a menübe mert dolgom van...oké vissza bajnokság-60-s évek..és elbaxtam mert a Mini-re kattintottam, majd resume (két enter szal nem nehéz), így Monaco-t a Mini-vel nyomtam le (megint csak második lettem :D) csak a fejlesztések miatt bosszantott, néztem egy replay-t majd continue...baxa meg...a következő rally-ra is a Mini-vel mentem így. Na itt kiléptem és újrakezdtem Lancia-val előlről. Szal elég sz@r hogy nincs visszalépési lehetőség a rally helyszínről. ... A másik hülyeség a visszajátszás...na az nagyon sz@r szvsz, nem tudom ki szerint ugrál a pulzusom ha hol a kereket, hol a csomifedelet, hol pedig a kormányt nézem 10 másodpercenként. külső nézet kell f@sza kameraállásokkal, hogy lássam ahogy sodor...sztem.
Nem hat, raadasul a palyak sem egyszeruek, kicsit lecsuszol mar beakad, felmaszik, felborul, szakadek, kerites farakas parkolo auto stb... Valami mindenhol van :))
A jol megy es az ertelmesen hasznalhato nem ugyanaz;) Korabban is hasznalhato volt, de pl. Pikes-on hasznalhatatlan volt, olyan szar erzes volt vezetni, hogy 2-3 kanyart nem tudtam ertelmesen menni. Semmi ertelmes kapcsolat nem volt az aszfalt, az auto es a kormany kozott. Mintha csak valami ossze-vissza scriptelt "valami" lett volna.
Az uj FFB-vel mar hasznalhato(bb), bar k*rv* nehez, de azzal nincs gondom;D Ha igazabol egy Kimi "alkalmatlan" volt rallyzni, sajat elmondasa szerint sem egyszeru, akkor valszeg valoban nem az;P
Nem az a lenyeg hogy ment, eddig a patchig elvezhetetlen volt a jatek, egy hulladek . Mondjuk forumon van aki ki van akadva, mert nem tudja 200(!) fokra rakni az autokat ! :))))
Akit érdekel nyugodtan csatlakozhat a vsr_hu nevezetű ligához, ez a vsr úgymond játszótere, hamarosan komolyabb dolgok is várhatóak :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.06.20. 00:19:00
WOW !
Feltoltam logi driverben 120 %-ra az erőt, és olyan ffb van, hogy beszarás ! Abszolut osztályon felüli ! minden kis dombot, mindet csavarodást teljesen jól visszaad! :)
Az elején én is sokat szenvedtem egy-egy zöldért, de ahogy többet megyek egyre jobb lesz a dolog. A group A-ban értem fel a Elit szintre most futottam az első Master szintű rally-t Walesben. Nagyon furcsállom, hogy a Master szint mintha könnyebb lenne mint az előtte lévő. Az elitben nagyon kellett küzdenem a második helyért, itt meg simán hoztam az első helyet, vagy 1 perccel megvertem a mezőny. Egyenlőre nem értem a dolgot, de betudom annak, hogy a Subarut most kezdem érezni igazán, plusz Wales a kedvenc helyszínem.
Monaco-t meg lehet nyerni, ott nüanszon buktam el....bár akit elütöttem az biztos nem gondolta annak :D bekaptam 15másodpercet emberhalálért, és ezzel buktam el, de most megvettem a másik autót, a Lancia-t, hátha majd az.. Sokkal rosszabbra számítottam, nem rossz ez...mondjuk a Mini elég béna a visszajátszásban, és a kormány is akkor jó érzésre amikor sérült egy kicsit :D De ez csak szörszál, elég jól el vagyok vele....csak elég kemény :D csóri driving force pro-m már vagy 9 éves, nem gondolta volna hogy ennyire megtépem öregkorára :))
Arról nem olvasott valaki valamit, hogy hogy miért nem lát más H váltót a kormányén kívül ? Sq modban megy, de ahogy h módba rakom nem lehet használni ...
En nem vagyok egy nagy rallis, de talan egyszer lattameddig zold reszidot :-):-):-) Az itinert azt ket kanyar utan elvesztem, szoval nekem meg kellene tanulni a palyakat :-)
Ez ennyire kemény, vagy én vagyok béna? :D néha nyerek egy szakaszt de kb. annyi a sikerélmény, 60'-s évek rally-ját nyomom clubman szinten szal eléggé az eleje, de nem nyertem még versenyt.. De tetszik, remélem nem lehet rajta nehézségi szintet állítani és frankó jósz@r kemény lesz végig...ezt még talán egy autós játék sem merte meglépni, miszerint itt ugyan nem nyersz pláne betanulás nélkül, belsőnézetben kuplungolva szpva :D Nincs nagy bajom az irányítással sem, meglepően jó, és fasza hangulatos is ...és jókemény. (vagy én vezettem már régen rally játékot..)
Fene tudja nem rossz az ffb, csak középen valahogy lusta . Meg lehetne nagyobb ellenállása a kormánynak, nagyobb ereje az oldalra tekeredéseknek .
Viszont most mar nincs mire fognom....rohadt nehez ezzel jol menni :)) Nagy wrc nem izgat, M3 ast probaltam, kell mennem nem keveset , hogy megtalajam a ritmust.A gumi szerintem szuperul mukodik, igy higy mar jo a kormany !
FFB annyira nem jó még, bár sokkal jobb mint volt, de legalább a kormány jó lett ! Bár FFB-t is állítgatni kellene .....
Allitgatni nem probaltad ? Majd meg dolgoznak rajta :) Ez CM, itt meg a budos eletben nem probalkoztak normalis ffb vel ! :)
Most olyan mintha kapott volna még egy utasítás sorozatot az FFB, és folyamatosan hadakozna a régivel. Néha arra mozdul amerre várja az ember, néha arra mozdul de félúton megáll, néha pedig úgy mint régen berántja a kormányt/autót az ív belsejére.
Ez most az a szint, amit egy ilyen beharangozó után legelső kiadásként elvártunk volna azzal a kommunikációval, hogy nyugi, dolgozunk rajta.
Most jól értettem, hogy ezzel a szaturációval állíthatod be azt, hogy hány fokon szeretnéd használni a játékba a kormányt? (Szóval valami olyasmi, mint R3E-nél a setup/Steerin Settings-en belül a Rotational limit?) Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2015.06.16. 19:59:17
Azert tulsagosan ne eld bele magad, eloszor ki kell probalni, es raszanni 1-2 ora tesztelest es allitgatast. Persze, az lenne a legjobb, ha allitgatas nelkul jo lenne, de azert a celkozonseg nem valtozott, veluk sem szurhatnak ki:D
Meg persze akkor lenne meg kicsit kellemetlen a dolog, ha EZ valoban jo lenne, de az F1 2015 megmaradna az elozo 10 eves stilusnal:DDDD
Nah, erre kivancsileszek! Mondjuk rontani nem tudnak rajta, ha azok az FFB allitasok mar csak a jelenlegi rendszer alapjait piszkaljak, az autokhoz allitott/allithato kormanyelfordulassal, mar sokkal jobb lehet.