hi. megcsináltam az első eventet. nem volt 1szerű,főleg az éjszakai pálya ahol defektet kaptam két szakasszal a vége előtt és a végefele a világítás is off lett. biztos vmi autóelektronikai hiba amiről én nem tehetek :)) 1szerre nyomtam végig a 6 szakaszt és a víz kivert mire a végére értem.:) a verseny előtt sikerült megnyitni a liga oldalt,most meg nem tudom,ez mitől lehet? hol tudom megnézni,h hanyadik vok? bár máj.17-ig még lehet resetelni. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.05.11. 18:01:13
Szakaszok: - 1. event: 3 szakasz Greece Route 1-ból, 3 szakasz Greece Route 2-ból - 2. event: nem merem leírni, mert meg leszek lincselve :D Legyen meglepi! :D
Én, meg pont, hogy nagyon szenvedtem az elején vele, de úgy tűnik csak kicsit szoknom kellett, most már egész élvezetes, bár én felraktam ezt a fix-et. Igazából egész jó, de középen borzalmas ide oda rángat, belülről annyira nem tűnik fel, de visszajátszásban nézve ide oda kóvályog az autó az egyenes részeken. Egyébként, nincs valami oldal ahol, az adott pályához vannak autó beállítás javaslatok? Ezzel elég sok idő el szokott menni, és annyira sok kedvem nincs is hozzá egyenlőre, de legalább valami irány jó lenne hogy merre próbálkozzak.
hi. én most próbáltam ki 1 logitech momo kormányt. friss drivert leszedtem az oldalról (W7 64-bit) és teljesen jó az irányítás default beállítással. az ffb is egész jó. így már sokkal jobb időket tudok menni,mint billentyűvel. a kézifékes fordulásokat nehéz kezelni,h mindig a legjobb legyen. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.05.10. 15:56:04
Próbáld ki, mert mindenkinek más tetszik. Letölt-berak-kipróbál-ha nem tetszik vissza az eredeti. Ez így kb. 10perc cakk-pakk. Ha ennyi időd nincs, akkor hagyd az egészet.:)
Én azzal tolom, nagyon jó élveztes számomra, nem haszanálok semmi ffb fixet. Én nem próbáltam, de szerintem csak ffb-t erősít és ennyi ha jól tudom. Utoljára szerkesztette: Nando8, 2015.05.10. 09:08:37
Sziasztok! Logi DFGT-vel játszik valaki? Lentebb mintha láttam volna, már ezt az ffb fix-et, de nem találom, hol volt. A lényeg, hogy próbáltátok már, van valami értelme, vagy ne pocsékoljam az időt vele? Utoljára szerkesztette: Sponnyabob, 2015.05.09. 14:01:57
Egyébként a WRC 3-nál is ugyan ez volt a gond nem bírtam beállítani a holtjátékokat..
Pontosan melyik az a kormány profil mert A Controll Preset-nél beállítottam Direct Input-ra de így sem jó. A balra/jobbra kormányzásnál Right/Left felirat és kis Xbox Kontroller ikon van, de mind 2 -nél "LS", tehát Left Stick . A többi Gombnál nincs Xbox ikon.
Csakvakon kerdezem, most nem tudom megnezni (:P), de kivalasztottad a kormany profilodat? Talan csak valami digitalis cuccnak kezeli/latja, azert nincs plusz allitas az analog cuccokra.
Üdv ! Egy kis segítség kellene. A kormány beállításokban nincs "Advanced wheel settings" lehetőség. Mi lehet a gond ? Az irányiíást be bírom állítani, tehát érzékeli a kormányt. A Dirt 3-ban jól működik minden. A kormányom: Logitech Formula Force Gp.
par nap utan elovettem, termeszetesen megint nem indult. A forumokon csupa hulyeseg otleteket adnak, kozben annyit kellett, hogy a temp valtozokat olyan helyre allitani, ahol sok hely van. Nekem alapbol a ramba van iranyitva es 1,5 Giga. Ennyivel egyszeruen nem hajlando elindulni a jatek. Multkor a modositott ffb-t hasznaltam, most az alex altal total lecsupaszitottat. Hat nem sok info jon a jatekba az utrol meg kell hagyni :) Viszont vegre megszunt az az idegesito kamueffekt, hogy ha az ut szelehez mentem, mindegy mi volt ott domb, godor, sik terep, kirantotta a kezembol a kormanyt. Igy maris total egyszeru vegig menni az egesz palyan. A gyari idok sincsenek a magaslatok csucsan, egy wales-i rally par szakasza utan mar 10 perccel le vannak maradva, nincs ez meg finom hangolva. De igy jo moka.
Nálam 600 fok a kormány játékon belül 10-50-10 egyenlőre ez remekül müködik a BMW-nél és az első kerekes csoda fulviánál. Most sikerült venni egy 205 pugot , hát erre még ki kell találnom valamit , mert ez az összekrék elég érdekes.
Neke úgy rossz, igaz jóval lassabb egy valós 540 fok, meg néha ki is csúszok miatta, de jobb érzés sokszor ...
Most megint 2 külön dologról beszélünk. 1 hogy mennyire állítod be a kormányt, 2 hogy mennyit akarod tekergetni menet közben a pályán. Nálam ez 900 és olyan 360-450 környéke,ha szitu van Nekem így kényelmes. (csak halkan az 540 100-as szaturációval uaz., mint a 900 60-assal:)) Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.07. 20:43:53
Én fennhagytam a te natur FFB-det, és nem olyan rossz... Már amikor érezni valamit belőle, középen úgy jó ideig semmi ,de utána ha dolgozik ,akkor bár gyenge meg sokszor azért a fene se tudja mit akar, de amikor épp jó akkor teljesen rendben van :)
A 360 az azert keves, kcsit rangatos. 450–540 ami itt hasznalhato. Leszamitva, hogy kozepen kicsit lyukas az FFB:D Ha kap egy normalisan szamolt kozeprehuzast (nem allando kamut), linearis eroket (ami valoban fugg a terhelestol es gumiktol, es nem szinte digitalis, mint most) es kormanyattetel allitast, akor jo lesz.
Megjelenés után elég hamar vettem G25-t, nem keveset toltam vele az RBR-t 450 fokon, az égvilágon semmi baja! :) Ettől nem fog tönkre menni, idiótán rángatni meg lehet 180 fokon is! ;)
Mert ha 360 fokot tekergeted finoman, vagy 540-900-on rángatod mint a barom, akkor nyilván hamarabb tönkremegy. Én ezért hagytam abba annak idején a rallyzást. (meg nekem akkoriban már nem tetszett a RBR) Ezért van egy 9 éves G25-öm, aminek semmi baja, miközben emberek 4-5-öt elfogyasztottak belőle, meg csapágyház törés, meg ilyenek. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.07. 20:00:55
Be lehet állítani ilyen kormányszöget, ha mindenáron tönkre akarod tenni a kormányt. Egyébként hátsó kerekessel simán van nálam hasonló gépészkedés. Nem lehet, hogy csak lassan mentek? Mert eleinte én is azt gondoltam, hogy kuka, de elkezdtem gyorsabban menni és adja. 900fok, 60-as szaturáció (azért 900, hogy ne kelljen állítgatni). A pálya nagyon hasonlít a Walesire, mintha ez a környék lenne a játékban.
Off, de ezt muszáj... max hangerő, teljes képernyő! :)
Kösz. Arra gondoltam, hogy így nem lesz hosszú életű, bár igazad van, a RBR-be sem volt sokkal másképp, meg aztán ha jön a RX pár pályával, akkor onlineba el lehetünk vele, illetve a időjárás állítással elég sok verziót elő lehet varázsolni. Megnézem ezt a pCARS-t, aztán eldöntöm melyiket szerzem be, de van egy gyanúm, hogy ez lesz az. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.07. 14:28:20
Simán elképzelhető olyan idő, szóval gratula! Nekem min. 1,5 perc maradt benne
Igen, azt néztem én is, hogy van 2-3 teljes szakasz, és azok vannak feldarabolva. De ha jobban belegondolsz, RBR-be se volt másként: volt 4-5 szakasz, meg annak az ellentétes menetiránya, aztán ennyi. :)
Na lementem, de gondolom kételkedni fogtok. 20:34:283 az összidőm (az AI így is agyon vert). Viszont gondolom ti is észrevettétek, hogy ez 1 (azaz 1 db) pálya, csak fel van darabolva. Úgy látom, hogy 2-2 pálya van minden területhez, ez egyenlőre szerintem nem sok... Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.07. 07:57:56
Nem tudok még oda menni. Megvárom a PCARS-t, volt DCS modul vásárlás is, meg lehet lecserélem a G25-öt 27-re. Szóval egyenlőre egy bizonytalan projektért nem adok pénzt, de csinálok magamnak egy ilyen versenyt, és megnézem, hogy hogyan állok hozzátok képest.
Karrier 1. szezonja ettől hülyébben nem is fejeződhetett volna be. Monte-ra elkaptam a ritmus, 2.szakasz után vezetem is a ralit 15 mp-cel, majd magabiztosággal tele, a 3.szakasz 1.kanyarjába kiteszem a kocsit a hófalon kívülre, a szakadékba = rali vége. Hoki Mini Cooper, csak egyszer szabaduljak meg tőle.
Ez pics@füst az RBR 1-2 pályájához képest. Amúgy ma kipróbáltam, még csak joy-jal, de elég faszának tűnik. Holnap G25-tel is majd.
Az ugy nem buli:) Ha jobban megnezed, azert itt is fellelheto a szivatas. A havas palyan ahol jeg van az uton, ott a kulso iven tuti betonfal van, vagy ott parkolnak az autok;D Az esos-dimbes-bombos uton, a legtemposabb es kanyargosabb reszekhez tettek szuk kaput, es a kulsoivekre massziv farakasokat:)
Én életemben egyszer voltam rally-t nézni élőben, haver csalt el, mondta hogy hová menjünk, ahol sok bukás szokott lenni, mert beton után kavicsos rész van ...
hát ott megszakadt mindenki a röhögéstől mikor valaki az árokba fordult :DDDD
Eszerint van közel ~46 stabil FPS FullHD-ban. (Gondolom ha a grafikát lentebb veszed + a felbontást is, akkor javul a helyzet.) Én azt mondanám, hogy elméletileg ennek is mennie kell, ha a Dirt3 is ment.
Mielőtt megvennéd, próbálj ki egy virágbolti verziót, ha tudsz, biztos, ami biztos. :)
Egy Core 2 Quad-on hogy futna vajon? (Q9550 @3.4 GHz + 270X) Érdekelne a játék, de lehet hogy kevés lenne ez hozzá.
Az en kifinolut pokember osztoneimnek hasznalhatatlan a kromany :))
Lehetne finomabb, jobb az ffb, de szerintem sem annyira para, mint amennyire pörögnek rajta. Simán 900-ra is be lehet állítani, nem kell szoftveresen állítgatni, le kell venni az erőket és jó az. Várom már a RX-t is, az fogja adni szerintem. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.06. 07:11:49
Mentem ma vele elég sokat mindenhol, mindennel, és azt kell mondjam, hogy a hiányosságai ellenére teljesen rendben van. 1-2 dolgot igazítanak rajta, és ez lehet az, amit elindítanak majd az emberek, ha rallyzni szeretnének.
:)
Este hóesés. :)
Nem elég a kormánnyal küzdeni? A monte jó, napsütésben 60s 70s....( az escort még elmegy)
FFB egy dolog, egyelőre az istennek nem akar pontos kormányzás lenni ! :) Vagy rángatja a kereket már középen mint a barom ,vagy középen van egy langyosbuzi rész ami után egy milliméterrel rántja el a kereket...Főleg a nagyobb autóknál érezni .... kuka ez így az egész :)
Valami komoly anomália mindig van, bárhová állítom :))) Nem azért használok kormányt, hogy ilyen vacak bóvli vacak irányítással szivassam magam, akkor fogok egy gamepadot, azzal mindegy milyen :))) 20 éve ez még ment ma már nem, aki autóssal játszik az 90 %-ban be is szerzett egy kormányt ....
Lassan regisztrálnom kell a forumukra, úgy érzem ....:P Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.04. 22:35:26
Nyomatekat feljebb vetted (legalabb 2, de inkabb 3-ra)? Anelkul sz*rtsemer:) En is vegig piszkaltam multkor mindent, de halottnak a csok. De 360–450-es kormanyszog (vagy 900-on 30-50 szaturacio), magasabb nyomatek, rezgo effektek ki, minimalis "szorulas (steering weight: 10–20), es "hasznalhato". Ha le van nullazva a rego szarsag, akkor erezni mit csinal, csak keves az atmenet, kozepen meg nincs visszajelzes.
Meg kell varni az elso update-et, talan kiszedik az FFB lyukat, linearisra veszik az eroket, es engedik allitani a kormanyszoget es/vagy az attetelt.
De ha visszahoznak a Grid-bol a Castert (benne van, csak nem mukodik) es/vagy az F1-bol a Slip-et, meg ha "kamu" is lenne, sokat segitene a gumi/kormanyzas erzesen. Persze, jobb lenne, ha azokat is rendesen szamolna, de mindegy:D
Megint egy órácskát rászántam a kormányra, de még mindig szar :))) Játszottam a linearitással is, halottnak a csók ...
Az kell mondjam ez a játék így 10 -ből 0 ! :)
Nekem jó ez így, ha vérszim lenne soha nem érnék egy szakasz végére sem! ( sokszor mondjuk most se sikerül :)))
hol lehet beállítani ezt a "mágneses utontartást" ?:D
Preferencesbe nézegetem az ABS-t meg traction control-t, stb, lehet off, meg 1-5-ig, of-al meg 1-esel mentem sokszor, de ha 5-ösre állítom, akkor mr az első kanyarba kicsúszok. pedig van egy olyan érzésem, hogy fordítva kéne lennie :D
Azt mondom én is:) Össze kellene állni valami fizika guru csapattal. Van egyáltalán jó murva fizika motor, meg akik meg tudják írni? Valami kóperációból összejöhetne már egy normális rally szim, csak egyenlőre mindenki saját maga akar kiadni játékot, így viszont valamelyik részen mindegyik elhasal, nem tud összeállni egy jó rally cucc. Utoljára szerkesztette: GeriDoc, 2015.05.04. 21:07:42
Egyébként a pálya talaja, a környezet, az eső nagyon jól néz ki. A szélvédő esőben itt van a legjobban megcsinálva. Nem is értem, hogy a többiek miért nem tudják ilyenre megcsinálni. Meg azt sem értem, hogy miért nem állnak össze egy olyan csapattal, akik tudnak fizikát készíteni. Jó fizikával meg ezzel a körítéssel egy tökéletes rally szim lehetne.
Hát, ha a fizikát csak kicsit kellene/lehetne átírogatni, az nagyon jó lenne. Fékerőt csökkenteni, tapadást módosítani, hajtást átvariálni, kuplungot engedélyezni (visszafordítókban stabilabb lenne azzal elfordulni)... Félek ez nagyobb beavatkozás lenne, mintsem átírogatni néhány filet.
Meg kell nezni megy e a dirt 3 grip editor..... De jobb nem lesz, ennel minek kevesebb tapadas, szerintem legalabbis azzal nincs nagy baj......Talan a jeges ut csuszhatna esetleg jobban.....
Egészen véletlenül a fizikát nem lehet így buzerálni? :D Első lépésként kíváncsi lennék csak arra, hogy mi lenne, ha lentebb húznánk egy hangyányival a tapadás értékét.
SQ modban kezeli, ha billre rakom, h modban nem. Gyanitom valami olyasmi lehet, hogy egy vezerlonek kell lennie a kuplungnak es a h valtonak, mert a kuplungot sem tudom beallitani, pedig a pedal az mukodik ....