900 tól 270 ig mindent próbáltam, kevés sikerrel. Újra kéne írniuk a fizikát, engem nem zavar hogy nem full szim, de legalább egy raceroom szintű élvezhető dolgot hozzanak ki belőle.
Nem volt mit tenni ffb-re tettem egy kis kozepre huzast, igy jobb, de a kormanyzas csapnivalo... Mentem a fulviaval, tok jo kis esetlen kavedaralo, de nem merek gyorsan menni vele olyan vacak a kormany....Egyszeruen szegyen, hogy egy ekkora ceg nem kepes megoldani egy ilyen alap dolgot. Teljesen elvezheto a fizika, nem szim meg neha buta, de akkor is jo, de nullara rontja az elmenyt a kormanykezeles. Lehet asszonnyal lefordittatom, hogy ilyen cuccal kar is munkat fektetni bele, mert ma mar ez keves, ugyanolyan bukas lesz mint az elmlt 3 evben minden jatekuk.... Aztan had magyarazkodjanak :-) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 10:41:32
Jah.... engem kifejezetten igegesít, mikor egy fejlesztő tolja a hülye dumát, hogy ugyan írd már le miért nem jó, mi lenne ajó , stb .... mintha nem látott volna még normális ffb-t :))))
ezt az ffb-t nem állítgatni kell, se user szinten se játék szintjén, ezt ki kell dobni a kukába ..... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 09:10:24
Szerintem ezen tekerhetünk akármit, ha nem jön patch az FFB így egy fillért nem ér.
Az hogy alávágja vagy nem de nincs az a tapadásból ill. tömegből adódó alul vagy túl kormányozottság egyszerűen hirtelen arra megy amerre a kormány mutat. Mintha gamepaddal tolnám.
FFB nekem a legkisebb bajom, a kormány beállítás sztem nagyobb baj, ahhoz képest hogy Alex a linearitást dicsérte nálam -6 ra kellett venni hogy az inercia hiányát valahogy lehessen "szimulálni" (nincs tehetetlensége az autónak nem beszélve a tömegmozgást se nagyon érezni)mert hogy nincs az tuti mintha papírból lenne az autó úgy fordul el, a 4wd autóknál nagyon érezni az rwd-nél kevésbé zavaró.
"FFB - The team are looking at your feedback on this now and we'll have some settings for you to try out later today."
a videokártyám nekem is ugyanez. bár a procim i5 és win7. shader detail-t húzd le teljesen, de legalább utolsó előttire, és az aljnövényzetetet offra. nekem ez a kettő ette nagyon az fps-t. többi is eléggé nullán vagy minimumin van nálam, de így azért már úgymond "szép". mondjuk gondolom azzal sokat nem mondok, hogy mindent húzz le full minimumra és off-ra és a felbontást vedd kisebbre.
loool, ,megyek a monacos pályán. észrevesze, hogy kicsit lagol, na mondom lejebb veszem a beállitást. levittem a weathert highről low-ra, erre elkezdett esni a hó a pályán. előtte semmi ilyen. mi az hogy a hóeséssel lejebb vetem a grafikát? nem fordítva kéne legyen? :D
Köszi megvan
Ebbol meg barmi lehet. A kormanyzas es az FFB necces, abba nagyon bele kellene nyulniuk, mert ez nem bugos vagy meg nincs kesz, hanem ez 10 eve igy mukodik es egyszeruen szar;)
Kell neki legalabb 2-3 EA-build. Utana kiderul mennyire veszik komolyan a szimesebb es normalisabb dolgokat, es a kozosseg igenyeit. Ha addigra sem lesz erdemi valtozas (kormany es FFB beallitasok, lehetosegek; cokpit allitas [ami valszeg fel oras munka lenne;P]), es csak patch-eles lesz es aprobb valtozasok, meg persze a tartalom megjelenesek, akkor valszeg bukta. Legalabbis mint szimesebb (normalisan kezelheto/kormanyozhato es erezheto FFB) cucc. Mint rally progi, valoban lehet belole eleg jo.
De sajnos ha a kezeles nem jo (normalis FFB-s kormannyal!), akkor ismet csak a nagykozonsegnek gyartanak egy jo programot (billel, gamepad-del, fenyceruzaval, mutogatassal, raolvasassal).
En abban remenykedem, hogy ez most egy "hirtelen" otlet volt (a bejelentett egyeb rally-s cuccok miatt), gyorsan osszelapatoltak a meglevo engine-re, kitoltak EA-be, es majd mellekesben (a fo programok melett) elszorakoznak ezzel is. Akkor talan hajlandoak lesznek belenyulni a komolyabb dolgokba is.
De ha ezt igy terveztek mar regen, es az EA igazabol csak "uzleti koncepcio", akkor lesz belole egy szokasos Dirt, de komolyabb rally koritessel, semmi extra valtozassal.
proci+lap kuka és vegyél intelt, nem oltásnak szánom, az AMD tényleg ritka nagy szutyok mostanság... a procidat leszámítva ugyanilyen cuccaim vannak (vidkari, ram) és vígan arma3-azok, de nem hogy játszok, hanem streamelem :) AC maxon sima, sorolhatnám... ott sajnos tuti a proci a ludas, mondjuk a vinyó se segít neki az fix, bár az enyémben is egy ezer éves 500 megás samsung van szal... Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.04.30. 14:49:53
Első blikkre:) Nem írnám le de durván bele kellene nyúlniuk, szerintem nem fognak... Nézetek valami hihetetlen buták:) Kormány/FFB már kiveséztétek.. egyébként lehetne belőle valami, meglátjuk:)
Sziasztok! Megvettem a játékot és piszok pipa vagyok! Próbáltam a Benchmarkot és ultra lowon van átlag 50 fpsem.így rondább mint az alap Richard Burns. A gépem Fx4170 4x4.2 Ghz,HD7770 1ghz OC,8Ghz Ram (2x4 dual 1600mhz) 320 samsung vinyó Win Ultimate 64 bit. A World of Tanks is éppen hogy eldöcög rajta közepes beállításokon,ez meg még így sem! Ezzel a két játékkal játszanék az RBR en kívül,valakinek valami ötlete lenne?Arra is gondoltam hátha a vinyó a ludas. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Nekem megvan a Rally Masters:) Rakjuk félre az autó mozgását(fizika höhö) én a rally championshipet a rally feeling a sérülések az egész mint egy valós rally, azt már írtam hogy tök könnyen lehetne az easy/normal/hard combóval szabályozni ki mit akar, 5-10-20 perces szakaszok akár még több:) A arcade-től a szim felé haladva, nehézséget meg tök egyszerű a szimet segítségekkel arcade tenni. Én mivel félek a CM-től most hergeltem be a virágbótit:) ha bejön ugyis meg kell venni mert hetente majd updatékat tolnak, de látatlanba CM játékot tuti nem... na majd most tapasztalatból írok valamit:)
hát én már nem tudom, lehet. arra emlékszem, hogy mindenki el volt ájulva a hosszú szakaszoktól, szerviz, stb, de nekem jobban bejött colin 1 akkoriban, mert ott legalább lehetett csúsztatni murván valamennyire. milyen rally-s játék már az, ahol nincs powerslide? pff
egyébként még a rally masters volt nagy kedvencem. valamiért ezt mintha alig ismernék. alig találtam meg, elfelejtettem már a nevét, csak az rémlett, hogy sárga rav4-el is lehetett menni, meg tele volt ilyen race of champions-ös 1v1 pályákkal. https://www.youtube.com/watch?v=3U_u3PR_YuI most , hogy így nézem, elég jó kis fizikája volt azért...
nekem a Need for Speed: V-Rally 2 volt a nagy szerelem, árkád sínautós játék volt.. de imádtam, sőt néha még most is megyek pár szakaszt mobilon :D
Nem a RC2000-re gondolsz ugye?:)) Az egy fos volt, ami előtte 2 db azok jók voltak nem is a fizika:DDDDD(nem is volt olyan) hanem maga a körítés a megoldások, na az kellene egy közepesen szimes jó graffal megáldott cuccban.
Valszeg nalam is megszepiti a 16 evnyi emlek, de talan azert tetszett, mert nagyon hosszu szakaszok voltak benne, egymasutan "valtozo" napszakokkal, jo idojarassal, mar akkor normalisabb cockpittel, ejszakai reflektorral stb.
Tudom hogy Örli Arcszesz de 2015-ben a kuplung hiánya engem nagyon zavar(vagy én nem vettem észre, pedig egy pohár bortól nem áll keresztbe a szemem), jobb szeretem a régi RWD-ket és vicces hogy a 300 lovas sierra 2-dikben befullad(murván), rúgnám neki a kuplungot de nem akarja Azt hogy futóművet képtelen csinálni a CM, inkább elfogadott dolog mint meglepő, de az hogy a százéves Rally Masters szintjét sem éri el a fizika az már szomorú. Grafika tényleg szép de a pályaterv miatt néha picit monoton tubussá válik az egész. A kormányt már írtátok nem megyek bele, és inkább nem is folytatom mert bunkó fikázó f@sznak fogok tűnni, amúgy az vagyok. Amúgy nem lenne rossz és remélem csak egy összedobott tervezet a mostani állapot mert van bőven fejleszteni való rajta.
én nem bírtam megbarátkozni vele, még a kor szintjén is sínautózós volt.
Egyebkent mi a nehez? Meg hogy nincsenek otletek, pedig tok egy jo rally programot kesziteni, marmint koritesben nem fizikaban. Rally Championship!!! Rendes 20 perces szakaszok, tenyleg tartalekolni kell az autot, taktikazni mivel megyek mit javitok mit nem. Ebben megis mi a nehez???? Az arcade/sim ezt sem ertem, arcade az easy a hard meg a sim, 20 perces szakaszokbol lesz 5 perces meg segitsegek vannak ennyi... Nem az arcade fosbol kell szimet csinalni hanem forditva... Mert az lehetseges, meg egy gondolat online ebben a legkonnyebb mivel nem is kell csak az idoket kell ossze rakni megis a valos egymas ellenit eroltetik.. Telorol voltam:D
Milyen programmal tudnám a váltót bill kiosztásra rakni ? most , hogy kellene, sehol nem találok semmit, pedig tudom, hogy van ilyen :))
Az első update-nél majd kiderül ,mennyire mondanak igazat ! :) Addig még mindig igen erős cars szagot érzek ...! :DD Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.04.30. 06:35:24
Nem tudom miért olyan nehéz feldolgozni, hogy mi is az az early access, de mivel látom, hogy sokan nem értik, köztük te sem, tessék: http://en.wikipedia.org/wiki/Early_access
Itt arról van szó amit valaki korábban írt. A CM valószínű egy kis gárdája, vagy épp új kis csapata készíti a játékot és se budzsé se a hova tovább ötlet nincs meg, ezért kérik a játékosokat, hogy segítsék a munkát.
Tehát ez nem készült, ezt még nem tervezték, hanem ez KÉSZÜL és TERVEZIK! Az igeidő nagyon nagyon fontos! Tessék végre megérteni, hogy ez NINCS KÉSZ! Ez még közel sem a végleges verzió, még béta sincs !!!
Fogták a CM háztáján fellelhető dolgokat és beleszórták, hogy majd innen haladnak valamerre. Végigküzdöttem egy-két EA játékot, láttam, hogy a jobbaknál hogy is megy ez, pl Rust, szóval én nem temetném, inkább írnék a készítőknek, hogy mi nem tetszik. Az a baj, hogy itt sokan úgy beszélnek, mint ha ezt rakták volna az arcunkba, hogy KÉSZ, pedig kurvára nem erről van szó, fel kéne fogni végre mit is jelent az EA. Könyörgöm pls álljunk már így a dolgokhoz, mert nagyon fájdalmas ezeket a sírós kommenteket olvasni, főleg úgy, hogy rohadtul nem jogos egyik sem... Vagy TV2-es jóslatok mennek, vagy úgy beszéltek, mint ha kész lenne. Sajnos bennetek a hiba, mert nem fogtok fel egy tök egyszerű dolgot, tulajdonképpen alpha teszterek vagytok, akik feedbackelnek. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.04.30. 04:49:26
Ha 360-rá tervezték akkor vajon miért 270 fok az ajánlott? Ha 540-re tervezték volna már jó is lenne...Club sporton 270-nem bohockodnak a fejlesztok :)
Mindenhol linearis a kormanyzas, csak mas lesz az attetel. A kerekelfordulas fix es nem is lehet allitani, arra van rahuzva a kormanyelfordulasa. Es mivel az attetelt a nagykozonseg miatt 360-ra terveztek, mindenautonal egyforman, igy 450 vagy afolott eleg szar/hasznalhatatlan (de linearis!). Egyszeru megoldas, de ez van.
De nem ez a progi gondja, hanem az FFB. Ha valos elfordulasok lennenek es lehetne allitani az atteteleket, ugy is addig allitgatnad, amig max 450 lenne a hasznalhato, mert sose akarnal atfogni a kormanyon;D
Látszik h vannak új arcok is a csapatban és tényleg akarnak valami jobbat...De Mikor meglattam h továbbra is maradt a 270 fok mint minden eddigi cimuknel akkor azért morcos lettem:( nagyon bullshit szövegnek tűnik ebből nekem az egész komolyodas... Nem hiszem el h nem tűnt fel eddig egy fejlesztoknek sem h egy autóban nem 270-t fordul a kormány... Továbbra is úgy tűnik h nem mernek változtatni igazán, mert így nagyobb a potenciális vevőkör... Ettől függetlenül el lehet vele jatszogatni, de kétlem h lesz normális kormányzás... Akkor majd a kontrolleresek meg a régi kormányok sírnak majd...
Ez úgy működik, hogy egy fejlesztőnél/kiadónál több csapat van. Ezáltal tehát előfordulhat, hogy egy darab ember sem dolgozik az F1 fejlesztők közül ezen a játékon és mivel itt lehet érezni az új irány szagot (EA megjelenés a semmiből is pont ezt támasztja alá, a nagy hype és a nesze semmi fogd meg jól bevett szokás helyett), feltételezem, hogy mások, más hozzáállással álltak neki. Csak egy példa. Ott a valve, de tök mások csinálják a Dota2-t, mint a CS:GO-t... Ne feltételezzük egyből a legrosszabbat... Ha észrevétel van tessék megírni nekik és pont.
olvasd el figyelmesen te...200 és 540 közt tartják kb játszhatónak....de mivel csak 270 fokon lineáris a kormányzás így minden kormányhoz az ajánlott 270....Clubsport G27 stb... ők így használják hisz szerintük így rendben van:)
F1 2010-et ne keverd ide, mert hál'istennek azt Bernie bácsi igényei szerint (á lá minél többet lehessen eladni belőle) alakítják. CMR (DiRT) sorozat meg sose arról szólt eddig, hogy az eladási listákon a top10-be kerüljön.
kicsit szkeptikus vagyok a CM -mel kapcsolatban..f12010 óta sírják/sírták tele a fórumot h talán pl javíthatnák az online részt és ne állandóan connection lost legyen , az olyan apróságok minthogy a köridő ne függjön attól h hány fps-em van stb változtak az f1-ek az évek alatt, egyre rosszabbak lettek... persze most hirtelen megváltoztak , eddig biztos csak elfelejtették olvasgatni a fórumaikat...:) a legviccesebb az volt amikor egy a sok sirnkozás miatt egyszercsak megszüntették a fórumát az f1201x-nek az ígért patch meg elfelejtődött:)akövetkező évi f1 -ben sem sikerült javítani, mellé kaptunk még pár bugot...
"All Wheels - Recommend using 200 – 540 degree (however 270-400 is the sweet spot)"
Továbbra is EA a dolog, szóval nem kell vészmadárkodni. Egyébként az a gyanúm, hogy több lépcsőbe fogják ezt a fizikát/FFB-t csiszolni. Most megtették az első lépést azzal, hogy a DiRT3-at átalakították annyira reálissá, amennyire csak lehetett; és gondolom, ezután jönnek majd a komolyabb fejlesztések.
nem a grafikai kormány a gond... ez a játék 270 fokos kormányzásra van írva... ha nagyobb szöget állítasz nem lesz 1:1-es akormány /kerékelfordulás...(nem grafikailag a lényeg...eleve azért nincs megcsinálva mert 270re van tervezve ahogy az összes eddigi jnátékuk...
sebességérzékenykormányzás van ha nem 270 fokot használsz...
Adam Jonas linkelte itt a CM által javasolt beállítást...nem véletlenül javasolják h 270 fokon hasznbáj Clubsport kormányt vagy g27-et vagy t500-at... vicc az egész
CM -ék nagyon komolyan veszik h kicsit komolyabb játékot csinálnak...csak szegényeknek nem tűnt fel h egy rally autónak nem 270 fokos a kormányszöge...senkinek eszébe se jutott idáig a stábból, de Lacoonak meg kéne írnia és akkor majd megoldják... apró figyelmetlenség ez , nekik fogalmuk sem volt róla h milyen egy rally autó kormányzása ...azt hitték ugyanolyan mint az eddigi összes játékukban...
Cars szagot érzek ! :P
Ez nem azért EA mert rá vannak szorulva, hanem azért mert valami újat akarnak csinálni. Nem értelek titeket tényleg. Nyitnak a játékosok felé, meghallgatják a kritikákat, erre mi itt háborgunk a fórumon, hogy ááá nem hiszem én azt, meg úgy se fogják... Honnan tudjátok? Próbáltatok egy értelmes angol mondatot összerakni és elküldeni nekik? Leírta bármelyikőtök is, hogy milyen alapvető dolgokat kéne nekik változtatni, adott esetben újraírni? Nem? Akkor itt az ideje és ha ősszel is ugyanitt tart az egész, akkor lehet hőbörögni, addig nem... Nem rosszindulatból írom ezeket amúgy, de TV2-n éjfél után nem jósolnak így előre, ahogy ti most...
kiprobaltam azert ezt az ffb-t, monacoban is, tisztan lehet erezni vannak jeges utaszakaszok, jobban jegesek, stb a grafikaval nincs szinkronban, de szepen kezd felpuhulni az egyre csuszosabb szakaszokon. Viszont itt megint azt erzem, hogy egy dodgem arcade jatekot iranyitok, igy nem eroltetem ezeket a reszeket. --- utana olvasok ennek a csikozasnak, mert itt nagyon bosszanto. Megnezem dirt3-ban, mi a helyzet.
AC ban nekem is volt, aztan amiota nvidiam van megszunt. Itt sem latom, minden tokeletes.
Na leteszteltem a csúnya verziót, és egészen tetszetős. Viszont szerintetek mi az ami legjobban ront a teljesítményen? Mert akárhogy állítom mindig csak 42 fps van.
En mar minden kormanyszoget vegig neztem, minden saturacioval, de nem erzem linearisnak! Vagy az elejen doglott majd utana egyszer csak beharap, vagy az elejen harap es utana lustul el, es kacsazok egyenesben mint barom :-)
Nekem ezzel mar teljesen elvezheto murvan. a leglenyegesebb dolog szamomra, amikor picit elemelkedik az utrol a kocsi erzem, ahogy visszater az utra, ujra tapad. Nem raz feleslegesen, mint alex modositasanal stb. Persze most hogy mukodik azert kijon egy csomo anomalia, pl ha sziklafalhoz vagy barmihez kozeledsz az ut szelen mindig elrantja a kormanyt es hasonlok. De en mar ezzel boven elvagyok murvan. Viszont itt is van palya szakasz ismetlodes, most hogy mentem tobben, sot visszafele is van beteve palya. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.04.29. 21:26:29
En a korai kiadast nem tudom mire velni! Egyszeruen egy CM nem szorul ra erre. Ismerve az Ego motort ezt a jatekot kb csak ossze kellett lapatolni.... Max a palyakat modelleztek nullarol, ha nemvoltak meg ezek...
Most vagy a leheto legkisebb kockazattal tenyleg megprobalnak valami komolyabbat csinalni, mert aGrid bukott, tavaly mar az F1 is, gondolom az AC is szurja aszemuket, hogy egy garazsproject a ma leginkabb felkapott autos jatek, megprobalnak ok is komolyodni.
Vagy, vannak annyira pofatlanok, hogy szemrebbenes nelkul bekamuzzak ezt a szimesebb dolgot, esavegen tenyleg egy moddoltdirt lesz, eladnak meg egy szemetet a nepnek ! :-)
Az F1 valoban sokkal jobb. Erezni hogy kicsit kamu, de mar hasznalhato. Gondolom sokat szamit ehhez a megoldashoz, hogy ott egy brutal kemeny es alacsony felfuggesztes van, durvan tapado szeles gumikkal. Itt a csuszkalastol es a kerek kiprogresektol kicsit/nagyon elhal a dolog.
Nalam a kormanyzas jonak tunik, linearis meg ami kell. Nem a kiporgo vagy csuszo kerekek miatt erzed hogy nem fordul rendesen? Vagy menetkozben kivulrol latod?
Ez a "korai alfa" azert erosen csaloka:) Az ilyesmit max egy nullarol irt, teljesen uj engire lehetne ertelmezni. Ez egy 10 eve kiforott cucc. Kinezetre es mukodesre lenyegeben nem kulonbozik a korabbi evek Dirt/Grid/F1 cuccaitol. Minden ugyanaz. Ha esetleg tettek volna bele normalis cockpit es FOV allitast, kormany kalibraciot es elfordulas allitast, az auto setuphoz kormanyattetelt es hasonloak, akkor azt mondom, valoban belenyultak.
Valszeg kicsit jobban athangoltak az eddigi parametereket (gumi, ut, felfuggesztes stb.), kidobaltak a nagyon arkados dolgokat, aztan ennyi.
A tovabbi fejlesztesek, nagyreszt tartalmak lesznek. Az oldalukon is foleg a belekerulo tartalmakat reklamozzak, mint fejlesztesi utemterv:D
Egyelore sikerult beallitanom ugy ahogy. Ami most zavar, igy hogy elesben tesztreltem, a motorhangtol alig hallom a fickot, gozom sincs merre kell majd menni:DD Meg jo hogy korabban ezt reklamoztam, hogy igy az igazi:DDDD
Nekem még az F1 szinvonalat sem sikerült elérnem ...:) Az is kamu, meg buta, de legalább mindig annyit fordul a kerék mint a kormányom, semmi anomália, érzékeny, kevésbé érzékeny zónák stb ... Itt bárhogy állítom mindig vannak bajok a kormányszög elején ....
Meg F1 ben legalább erősre állított FFB-nél ,volt valami kamu effekt, valami jó érzésű egészséges középrehúzás stb ....Itt lötyög, fityeg, remeg, nem akar visszatérni középre ....elég szar ... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.04.29. 20:59:35
Pedig a progi valoban jo lenne. Most majdnem vegigmentem egy zakaszt: a vege elott 100 meterrel bezudultam az arokba, nekicsattantam a fanak, aztan kireszetelt es leallt a gepem:DD Igazi szimulacio, ez volt a bunti:DD
Mivel 10 eve tolja ezt az kormany/FFB stilust a Codies, felo/valszeg nem fog hozzanyulni:/ Allitgatnak majd eroket, erzekenyseget, esetleg tesznek be meg valami beallitast, de nem irjak ujra, az tuti.
Most probalgattam ezt azt, de max a hasznalhatatlanbol lehet hasznalhatot csinalni. Ha valoban foglalkoznak vele, meg ha igy is marad, talan ossze tudnak hozni egy elviselheto mukodest.
Igazából nem hiszek én ebben a mindent meghallgatunk dumában :)))
Ha lesz jobb kormánykezelés, az nem azért lesz mert sokan panaszkodnak, pontosan tudják, hogy egy ezer éves vackot tudtak csak mutatni a játékukban jelenleg .... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.04.29. 20:54:29