Csak nem birtam megallni kiprobaltam. De csak kb helytallo amiket irogatnak rola. Ez egy dirt mod igazabol, ha jol szamolom jelenleg 26 szakasszal 3 helyszinen, amelyek jo hosszuak. Az ffb csapni valo teny.Ha csak olyasmi lenne mint a the crew-ban van, mar fulig erne a szam. Viszont itt egy szakasz tobbet er, mint a wrc sorozat osszes gagyi palyaja. az ember jatszik vele, hamar lemegy az inger kuszobe, es akkor elvezni is tudja :)
FFB kocsi viselkedes szempontjabol is olyan sima minden mintha jegen mennenk. A legsimabb palya is az ac-ben, tobb visszajelzest ad az ut minosegerol, mint itt barmi. Ha nem emelkedik el a kocsi, illetve mesz le az utrol, ahol valami kamu visszajelzest kapsz az utrol, total nincs semmi jo erzes benne sajnos ffb teren. Igy inkabb le is vettem 0-ra majdnem az erejet, hogy ne kelljen a fix kormany ellentartast lekuzdenem. Bar ahogy nezem a wheel wight-tet jo beallitva, be lehet allitani, hogy konnyen tekeredjen a kormany, de ha neki mesz valaminek, jojjon a kamu effekt a kormanyra. Szoval olyan dirt-os egyelore. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.04.28. 13:18:35
Jah, en elhiszem, topem aztan barmi lehet alatta :) Csak mivel a Dirt3 meg sem mozdul ket vagy harom vezerlovel, mindenkeppen ki kell probalnom mielott potyara megveszem :)
-This game uses a brand new CEG build which also collects your motherboard/Bios info such as manufacturer, model number, version, date,.... let just hope developers didn't use this new ceg feature in this game.
-So its not possible to crack this game ?!
-It's not impossible. Other games have had this kind of DRM and they were eventually cracked. It just depends on whether someone has the time and experience to crack it.
-scene usually cracks these games with CEG, but since this is a early access game, i dont think they will.
Ezt olvastam tegnap valahol, eddig nem találkoztam még ezzel a CEG védelemmel. Nem az Early Acces hanem a CEG védelemmel ellátott Early Acces-es gamekre gondoltam.... Kerestem már én is egyébként, de csak maga a játék tölthető de az nem fog működni,crack nélkül...
DEmo nincs belole? A 10% off az az early access arra ertendo ugye? Tehat a vegen sokkal dragabb lesz? Es vegul, online resze ennek nem lesz ugye, ertelemszeruen? Torrentrol igy teljes ertekuen kiprobalhato lesz, ha lesz.
Arra azért kíváncsi leszek ,meddig bírja only pc-s játékként. Ha jók a benyomások sokan veszik lehet vérszemet kapnak....
Oculus Rift teszt, nagyjából elmondja az erősségeit és gyengéit a cuccnak.
Kezelni kezelni, a gond csak H módban van, ilyenkor a G25 kell, hogy legyen a fő vezérlő, viszont akkor mindenáron annak a kormányát akarja használni kormányzásra és nem engedi változtatni sem.
Szekvenciális váltóként illetve kézifékként (gombok is működnek rajta) bármikor engedi használni ha szeki módba van áttekerve, szóval átmeneti állapotnak érzem. Utoljára szerkesztette: Tomsteel, 2015.04.28. 07:29:03
Ha valaki talál infot, hogy kezel-e a játék több játékvezérlőt az ossza majd meg ! :)
Szimplán csak több bevételt akarnak és látják hogy a bohockodos Dirt nem az igazi így változtatnak rajta.Aztán majd az eladások eldöntik mit is szeret jobban a nép.
*General: - Less Arcade, more simulation; - New engine with realism and good sounds; - Remastered rally races from DiRT 1; - Better cockipt cam; - New replays editor, with free-cam and more on-board cams; - More rally stages; - Less trucks; - Less demolition derby; - No repeated stage sections; - Longer and difficult stages to drive; - More Rallycross; - Launch control for WRC Cars; - Unique stages; - Real rally cross circuits; - Tighter hairpins where possible; - TV Style replay; - Narrower roads; - Serious and simple design like CMR - no one speaking in menus like you're five; - Field of view adjustment; - Rally championship, rally-only career; - Longer career and more focused; - Different carrer paths (where you pick the 2 -3 (rally and rallycross, or raid and baja, etc) that you want to compete for a Career); - Playground/driving training space; - Recce the stages; - Service park; - Realistic start; - Dynamic weather system; - Make your own pacenotes; - Authentic rally rules; - Changing stage conditions; - Enviroment sounds; - Livery editor for cars; - Night Stages; - Moddable Game; (Community make content for DLC's on consoles) - Telemetry and motion support; - No talking person in menus; - Fictional Stages with realistic representation of the locations; - Head2Head and Gymkhana (not on Career); - New Separate career modes for all kinds of events(e.g: Rally Career: Rally School, Juniors Championships, National Championships and WRC. Same for RallyCross and other racing disciplines); - TrackIR Support; - Car customization (Upgrade the car); - Support Oculus Rift & 4K monitors; - European Rally Championship (ERC) license; - Build/optimise for Next gen and PC; - Splitscreen and system link support; - Old WRC scenarios; - Rock music in-game; - Co-op mode; - Car audio improvement; - Manual controlled windshield wipers; - Improved controls for wheels; - Normal Raid back from DiRT 2 (not Rally Raid from DiRT 3); - Better IA with more random accidents in the stages (burning cars, burst tire, electric problem, driving too slow and so on); - Auto-reset optional; - More physical map (if i tumble downhill, i should roll several times before being stopped by a tree or something, instead of being reset after a few rolls or falling through the map); - More particles; - Reflect the trails in the mirrors; - Some road/city segments between stages; - More AI (people, non-racing transport (e.g. random bike/quadbike, horse-riders, etc...), Helicopters, etc...); - Custom number plates; - Better effects (dust, dirt, rain, etc...); - Better representation of bumps and undulations; - More co-drivers; - Asynchronous multiplayer mode (where a rally can be defined for players to compete it whenever is suitable for them); - Bring back the SSS instead Head2Head; - Run 2 times the different stages on each Rally events (Career mode); - Encounters on Stages (Like broken down cars with an angry driver or some animals that suddenly cross the road); - Live routes (like GRID 2); - Multi-class results; - Save-game after each Stage; - Bonnet cam more realistic (if we could shift the camera to the left or right side instead of it being stuck in the middle); - Single player time trial/single race/practice should allow any car any track by default; - Remastered Rallycross tracks from DiRT 1 and DiRT 2; - Trailblazer tracks there should still be pace notes available; - Better multiplayer chat interface; - Build your own Career on Multiplayer; - Hire drivers for your team; - Make money for winning rallies; - Garage menu (like GRID); - Map editor (create your own maps); - Forced cockpit mode; - Dust trails;
*Tracks/Stages: - Pikes Peak International Hill Climb; - Fafe Rally Sprint Stage; - Stage equivalent to Dakar; - Canadian Rallys; - Goodwood; - Rally Monte Carlo; - Rally Croatia; - Acropolis rally;
*Cars: - More classic rally cars (like Talbot Sunbeam, Fiat 131 Abarth, Chevette, Stratos, etc) - All cars from DiRT 3; - More cars like Peugeot 205 and Honda Civic; - More S2000 cars; - WRC Cars from this season; - New R5 car category; - Peugeot 208 T16; - Kit cars from 90's; - Old WRC Cars; - S1600 cars; - Group A and B; - Prototype rally cars as rewards; - Dakar cars; - Dakar trucks; - New rallycross cars;
Tavaly óta gyűjtik, hogy ki mit szeretne az új DiRT játékba. És ha belenézünk a listába, találunk benne olyanokat, amik már benne vannak, vagy nemsokára benne lesznek (pl. Pikes Peak).
Lehet, hogy már csak én lelkesültem be túlzottan, de van rá esély, hogy a Codemasters ténylegesen megemberelte magát, és végre egy olyan játékot akar csinálni, amilyet a közösség akar? :)
Dirt3-at gyorsba visszaraktam, nem látja se a pedálom se a váltóm ... :)))
szóval ennek utána kell nézni majd itt működne-e egyáltalán ....
Elképesztően látványosak a pályák, több napszak (napfelkelte, napos, napnyugta, éjszaka), eső, ablaktörlő, jók a zajok,hangok, mozog minden, drón a rajtnál repked, az autó füstöl, porol, a pufó szépeket durrog és "lángol". Fov-t lehet állítani valamennyire, de van benne "szélvédő" nézet is. Defektet kaptam egy nagyobb kőtől, aztán a gumi is lement a felniről. Hát igen az ffb az gyakorlatilag zéró... de ezt leszámítva, hangulatos kis cucc. Az e30 és a sierra tetszik a legjobban : )
Hát ha egy kicsit jobb mint a D3 nekem már bejön ... normális karrier, szerviz, stb ... Idióta kenblokk bohóckodás és agyatlan menü nélkül :)))
Félreértés ne essék, sokat kell még tekerni/csavarni a fizikán, de én látom benne a lehetőséget, nem írnám le egyből szimes szemmel, mint a többi projektjüket.
Kívülről nézve tényleg nem követi lineárisan a kormány mozgását a kerék. Középen gyorsabban fordul, majd fokozatosan lassul. Összefüggésben lehet azzal amiért nem hajlandó megfogni magát az autó és egy ponton szinte negatívba megy át az FFB.
Lehet, hogy naivan, de én úgy gondolom, hogy nem véletlenül választottak egy teljesen más irányt a fejlesztésnél, számítanak véleményekre, ha ezekre az alapokra ráépítjük a közösség javaslatainak akár töredékét is, akkor ez simán hozhat egy RBR szintet. Egyértelműen tapogatózás szagú ez most.
Hangok egyébként nagyon profik, sokat adnak az élményhez. Utoljára szerkesztette: Tomsteel, 2015.04.27. 20:57:22
A kormanyzas milyen, nekem a fekkel es kormannyal volt leginkabb bajom Dirt ben.... A kormany sehogy sem volt az igazi, valami gamepad cucc lehetett a ludas , de soha nem ereztem linearisnak.....A kormany ut vege fele mindig total alaszedte a kereket....
Az FFB-vel az a gond, hogy igazabol jo lehetne, de megsem az:) Elvileg valoban szamol mindent, normalis adatokbol, rendes frissitessel (mar a TOCA korszakban is valodi adatokbol szamoltattak), a problema az, hogy a "kiszamolt" ertekek es a kormany FFB-je koze, kenyszerusegbol/kenyelembol/kompatibilitasbol betoltak egy "effekt-forditot", ami mindenhez jo, sok-sok parameterrel. De eppen emiatt, elvesznek a normalis adatok, kicsit/nagyon kamu lesz az egesz.
Ezt az effektezo szart kellene kidobni es kozvetlenul ratolni mindent kormanyra;D
ha jól olvasgatom akkor a kormánybeállítás teljesen olyan lehet mint a korábbi CM játékokban...270 fokra kell belőni h "jó" legyen vagy a stauracióval , hoiltjátékkal stb kell b.szakodni... ez nem hangzik túl jól:(
A mindenfele allitgatas az nagyon kellene bele, az tuti...... De ugye nincs dozsoles, ezt is meg kell becsulni :)) Te meg amugy is megveszed ha negy kerek van benne ! :))
Lenyegeben "nulla" befektetessel ("ujrarendezgettek" a DIRT3-at) kiadtak valamit, ha lesz bevetel, akkor fejlesztgetik, ha nem nagyon, kitologatjak hozza a mar korabbrol meglevo kismillio tartalmat.
Szamomra a fejlesztes onnan indulna, hogy lecserelnek az effekt alapu FFB-t, es tizenev utan eloszor, lenne benne cockpit allitas:DDDD
Nálam is külön vannak csatlakoztatva a pedálok, működik a kész eszköz együtt, kormányforgást meg annyit használ amennyi a kormány szoftverében be van állítva.
Nem mondom én sem, hogy hibátlan élmény, az FFB valóban sokat ront rajta, ahogy Alex is írta érezhetően generált effekt és abból se a legjobb, de vezetve az autót egy pillanatra sincs az az érzésem, hogy itt vagy ott most mást kellett volna tapasztalnom, ami szerintem nagyon jó. Sokrétűnek tűnik az autó mozgása és a hajtás leadása.
3 helyszín van, Greek, Wales és Monaco, autókból 60-as, 70-es 80-as(RWD), Group B, Group A és 2010's.
Ma esős nap van, nyakamat teszem rá hogy csak egy újabb lehúzott bőr. Racedepartmenten olvasom a hozzászólásokat: http://www.racedepartment.com/threads/dirt-rally-out-on-steam-early-access.104618/page-3 Ilyeneket írnak hogy: G27-et 270 fokra kell állítani hogy jó legyen, kormányamnimáció szintén annyi. FFB beállítások tök ugyanazok és olyanok is mint eddig, grafikai engine az F12014-esé. Utoljára szerkesztette: Jackal, 2015.04.27. 20:26:20
En a nyakamat teszemra, hogy a CM probabol engedett egy ilyen fejlesztest, de csak minimalis kerettel, a tobbit mar elo kell teremteni a jateknak :-) Tok uj fiatal arcokat latok, tuti valami ilyesmi a koncepcio.
En karogtam egyedul evekig, hogy a CM tudna jo fizikat is, meg a vegen igazam lett :-) Ha Tomsteel mondja, neki meg siman elhiszem !:-)
Itt az Early Access csak "parasztvakitas", lenyegeben semmi ertelme. Ez egy sok-sok eve keszre gyartott es sokszor kiadott engine, kismillio letesztelt tartalommal.
Legjobb hír a mai nap!! :)) Legyen legalább olyan fizika mint 2-3-ban (adná ég a gyengébb fékerőt hozzá!), és ami képeket elém villantottak, meg vagyok véve kilóra Early access viszont kizárt...
Ha az is fixen 360 fokra van belőve mint eddig és nem kezel csak 1 kontrollert, akkor végleg eldőlt a "most más lesz" szlogen.
A találós kérdés: ha az autóra nehezedő X irányú erőt ráküldik simán a kormányra(valamennyivel leosztva), akkor elvileg már tökéletes ffb érzetnbek kellene lennie a kezed alatt. Ilyet még egyetlen codemasters játék se tudott felmutatni, pedig rém egyszerű lenne(feltéve ha rendes gumifizika van). Utoljára szerkesztette: Jackal, 2015.04.27. 20:08:33
Fizikai mukodesre a Codies-nal igazabol nincs gond, nagyon sokmndent szamoltatnak, csak mindig "egyszerusitik" a vegere, hogy kezelheto maradjon (F1, GRID stb). Ennel elofordulhat, hogy nem butitottak rajta.
De az FFB kezeles maceras kerdes, mert az alapbol "csak" effektezett van/volt mindig. Altalaban ott halt el a dolog. Persze ha csak kormanyra allitgatnak be, talan meg jo is lenne. Ha nem is HC-nak, de elvezetesnek talan.
Szerintem fizikát tekintve senkinek egy szava nem lehet rá, simán átjön ahogy a szegecsek kaparják a jeget, hozzám hasonló maximalisták se tudnak belekötni. Ilyen alapokkal nekiindulni egy early access-nek szerintem csak jót eredményezhet.
Ha nem hadititok leírhatnád milyen géped van és mit jelent a lag nélküli futás. Gondolom nem csak engem érdekel!
Kipróbáltam, fizika nagyon kellemes, grafika pont annyira szép, hogy lag nélkül fusson legszebb minőségben átlagos gépeken is, ahogy egy ilyen játékban lennie kell.
Egyedüli kifogásom az egyelőre elég butáscska FFB, csúszásnál egyáltalán nem akar ellenkormányozni egy ponton túl.
Majd osszátok meg a tapasztalatokat (ha lehet kevés elfogultsággal), nem fűzők hozzá túl nagy reményt. Nekem az utolsó élvezhető Dirt a 2-es volt, azóta csak egyre butábbak lettek..
Nekem is jo, azert ez a garfika meg ma sem csunya, sot...!
Gepigeny az kamu, mar tavalyi F1 - hez is I7 et irtak :)))
Grafikailag ez egy az egyben Dirt3....Szinte centirol centire :) Hogy aztan kesobb mi lesz benne a fene tudja .....Ez Codemasters, mindent tudnak de keveset akarnak :)
FAV+, es varom, hogy valaki kiprobalja, foleg az FFB erdekelne ;) Meg persze a cockpit allitas (pozicio, fov, dinamika), de az valszeg (szokas szerint) tuti nincs.
élőbe most játszik vele egy fazon itt Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.04.27. 18:25:57
Ma jelent meg Steam-en a DiRT Rally korai hozzáféréses verziója. :)
"Rég tudjuk már, hogy jön a következő DiRT, és azt is, hogy a ralira fog koncentrálni, arra azonban nem számítottunk, hogy a Codemasters egy keményvonalas szimulációval fog előhozakodni, pedig ilyen a frissen bejelentett DiRT Rally.
A játék vezető tervezője, Paul Coleman a való életben is szokott versenyezni, így ő garantálja azt, hogy hiteles digitális lenyomata legyen a murvás vagy jeges utakon való száguldozásnak a program. Itt nincs kegyelem, minden a kitartáson és a koncentráción múlik, egy rossz lépés pedig a verseny végét jelenti, nincs ugyanis idő visszatekerés.
A DiRT Rally tehát jelentősen eltér a sorozat eddigi részeitől, de nem csak ebben különleges, hiszen ez a Codemasters első olyan játék, ami korai hozzáférésben jelenik meg. A játék a jelenlegi változatában 17 autót tartalmaz és 36 pályán száguldozhatunk, mindez pedig később, nagyjából havonta fog bővülni. A DiRT Rally most 10%-os kedvezménnyel 27 euróért vásárolható meg, és aki már most benevez, annak további költségeket nem számolnak fel." pcguru.hu