Bakker, röstellem, valóban rex kibble kell neki. Nem is értem, hogyan tévedhettem ekkorát. Talán a kajak túra okozta fáradtság tehet róla. :)
Amúgy rex imprint: ugye nem mutatja a stat változást, csak az életet. Ha kimegyek render távból, majd vissza, akkor mutatja csak, ennyire jöttem rá. Egyes yt videokon látom, h 800% damjuk van, meg 35k életük, hát ezt nekem fogalmam sincs, hogy hozzák össze official szerveren.
röviden tömören: lehet kibblet főzni. ez egyfajta állateledel,tojás kell hozzá. Minden dínónak megvan hogy milyen tojásból készíthető a kedvenc kajája: ha azzal a kajával tameled akkor a lehető legnagyobb hatásfokkal fog szelidülni,ami időben sokat jelent.(talán most már muttonnal pár perccel gyorsabb lett)
Ncc benézte,Quetzhez rex tojásból készült kibble kell,ha más fajtát használsz akkor 1/3 al csökken a hatásfoka.
Aztán ha wikin nézed a quetz oldalát fel van sorolva a preferred food alatt,hogy mit eszik,ha "alsóbb rendű" húst használsz ugyanúgy működik a szelidítés,csak lassabb lesz az egész.
Ha nincs ovis,és kibblevel sem szeretnél szórakozni,akkor raw prime meat a nyerő,ha van rexed ölj meg pár nagyobb állatot,azok dobnak ilyet,és rex inventoryban lassabban is romlik meg,mint nálad,akkor kb 2 perc és annyi neki,állat inventoryban 9 percet is bír :D
Ha nincs rex ,jó a síma hús is,azt vedd figyelembe hogy official beállítások mellett 2 óra azzal a szelidítés,míg raw prime meattel 40 perc,muttonnal 17 :D (lvl1es quetz esetén)
A maci egy spec fajta,lvl 16 fölött kábító nyíllal nem fogod tudni kábítani,mert kevesebbet "kábít" rajta mint amennyi hp veszteséget okoz,ezért hal meg.
Longneck rifle és kábító dart kell neki.
Az rohadtul irreál... Nem elég a nerf, még ez is.. officalon nem biztos, hogy sokan örülnek neki, hogy lvl97 kell, hogy tudj normálisan farmolni.. (bár Paracer megoldás lehet erre az időre)
Irreál...
Nekem olyan szokott történni hogy szintet léptetek az állaton (mondjuk növelem a HPt), de nem látdzik hogy nőne. Elég csak kilépni az inventoryból és vissza, és jó lesz.
Valószinüleg az imprintnél is van pár másodperc csúszás amig frissiti a dinó adatait, azt ha túl gyorsan léptél be az inventoryba imprint után akkor még nem látszódott a bónusz...
No, ez érdekes. Reggel visszaléptem, h megnézzem megint a rexet, megvolt minden szokásos statnak a növekedése. Csak ki kell lépni, majd vissza.
Hm, ez is érdekes. Mikor rexet imprintelek, akkor normális, h csak az élete nő, a többi stat marad?
Fel vannak húzva a szorzók, szóval lehet, h lassabban eszik, mint ahogy a kajálással nő a hp-je. Lehet, h a baby kajálási sebességen kellene húznom párhuzamosan, és nem lenne gond. De érdekes, h csak néha fordul elő ez.
Azt mondanám igen, eddig csak akkor tapasztaltam ilyet ha furmányos módon neveltem az állatokat (értsd: viz i állatot sztázisban, szárazföldi állatt meg vizbe dobálva)... úgy magyaráztam meg magamnak hogy az az ára annak hogy lassan fogy a kaja, hogy a gyógyuláson spórol az állat (értsd: ugyan nő a max hpje, de nem gyógyulja fel), igy a végére jó ha félhpn lesz.
De ha neked ezt akkor is csinálja amikor az állat folyamatosan rendering rangeben van és nem trükközöl, az furcsa...
Tényleg, az is bug, mikor egy állatkám úgy fejlődik ki, h csurom véres? Plö mostani rexem, 10% után eszik az etetőből (benne van a hatósugarában bőven), és mégis véres, mikorra felnő. Aztán összeszedi magát lassan, csak érdekes.
Bug. Kézzel kell etetni (E az inventoryban a kajára), mert egy hiba miatt gyakran elfelejt enni hiába van az invetoryjában kaja, és mivel kicsit a HPja meg a food statja, ha egy-két alkalommal megtörténik ez, akkor pikkpakk lemegy a food, utána meg emiatt a HP és éhenhal.
Több HPs-foodos statú állatoknál ez ritkább probléma, mivel ott nem gond ha a hiba miatt egy-két evés kimarad, bár nekem már ankym is pusztult el igy.
Szóval etedgesd szrgosan kézel őket, és amint van akkora food statja hogy kibirja amig elvonszolod a vizbe őket, akkor dobd be vizbe. Ha az úszás animációt látod, akkor SOKKAL kevesebb kaját fogyasztanak (cirka 0.1 kaja / 2 sec), tehát mondjuk egy 50es kaja értékű bébi is kibír 500 * 2 / 60 = 16 percig bírja, elég csak negyedóráánként ránézni és force feedelni megint, ha netán megint elfelejtett volna enni.
Gyanitom hogy a mesopithecusra gondolsz inkább, mert ez a bug leginkább rá meg a troodonokra jellemző.
Sziasztok!Valaki tudna segiteni,hogy miért pusztul el mindig a baby gigantopithecusom?Szóval mikor megszületik beteszek neki 5db mejoberryt a tárba,majd mikor megeszi ismét beteszem neki,és ez igy megy folyamatosan,mindig többet tudok beletenni,amikor eljutottam addig hogy 16db-ot beletettem,megevett egyet és a jóllakottsága lement nullára és vége.Vagy néha bele kell "tömni" a kaját?vagy mit rontok el mindig?
Nyilván akkor nincsenek sztázisban, hiszen akkor reagálni se tudnának arra ha mondjuk a delikvens elkezdi lövöldözni őket.
Bár nincs belelátásom a kód működésébe, én úgy saccolom ez ilyen szerverkimélő funkció... belerokkanna a szerver ha minden állatot minden pillanatban kezelnie kéne, ezért csak azokkal foglalkozik amelyek "látszanak".
KIcsit hasonló ez mint mondjuk 3d grafikus kártyáknál az, hogy nem rajzolja/rendereli ki azokat a dolgokat amik takarásban vannak...
Köszi a választ, reméltem, h én szúrok el vmit. Arra mondjuk nem vagyok hajlandó, h otthagyjam a gépem estére, azért van a szeró. De majd akkor haladok lassabban a tervvel. A klímás dolgot próbáltam, órákig elvan a karakter a tojás keltető helységben.
A szerver cluestert pedig megleletem. Rendeltem a szerómba +8G memóriát, jövő héten clusteres szerver történetet fogok tesztelni. :)
Fred, sztem ez utóbbi. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.06.07. 14:29:41
Ezt mar akartam kerdezni. Ha nem vagyok ott, nem termelnek a joszagok, ez vilagos, ismerem, lattam, tapasztaltam :)
DE
Ha en offline vagyok (official szerver), es mas kujtorog a bazisom korul, akkor is stazisban vannak a dinoim, vagy ilyenkor ugyanugy tojnak es fogyasztanak, mint ha en boklasznek korulottuk?
Ha nincs a dinók közelében játékos akkor sztázisba kerülnek, a rendszer nem nagyon foglalkozik velük hogy mit csinálnak. Tojást pl nem is raknak olyankor meg ugy általában semmit nem csinálnak, sokkal kevesebb kaját fogyasztanak. Szóval online kell maradj, ami ugye nem egyszerü mert az ennivalód/innivalód fogy. Ha leraksz sok klimát és mellettük AFKzol akkor órákig életben tudsz maradni (a klima csökkenti a kaja és pia fogyást), igy elvben meg tudod oldani.
Amúgy ezt a sztázis dolgot én pozitiv módon szoktam kiaknázni - ugyanis sztázisban az állatok alig fogyasztanak kaját. Az eltelt két hétben a szerverünkön pl keltettem vagy 10 tusót. Ha a bázis közelében növekednek, kétpofára zabálják a nyers húst, szinte óránként fel kell tölteni az etetőt (36 óráig növekednek a mi beállításainkkal).
Viszont azzal hogy elvittem öket a térkép emberek által nem nagyon látogatott részére a kajafogyastásuk drasztikusan lecsökkent (kb 100 sülthúsra, pedig a sülthús az kevesebb kaját is tölt nekik plusz ugye rohad is a kaja az is veszteség). Igy pl akár 24 órára is magukra tudom hagyni, beleteszek mindegyikbe 2400 sülthúst, azt ott hagyom őket. M?ivel breedelő álatok lesznek, imprint se nagyon kell rájuk...
A kicsikre vigyáz 1-2 mosa meg felnőtt polip (hátha spawnol vmi cápa vagy ilyesmi, de sztem olyankor az egész terület sztázisban van, nemcsak a játékos dinói)
Quetzeim ugyanez, van szétszórva a térképen a levegőben pár vészhelyzeti quetz (platform saddle, ágyakkal), és sztem legutóbb 1 hónapja etettem meg öket, ott lebegnek és alig fogy belölük a kaja mivel senki nem jár a közelükben. igazából már csak eszmei értékük van (ők voltak az első quetzeim a szerveren), de mivel szó szerint nem kérnek kaját, elvannak... :)
Ara kell vigyázni hogy az etetőkre viszont rossz hatással van a sztázis, vhogy hamar eltünik belőlük a kaja, szóval inkább állatba legyen olyankor az ennivaló. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.06.07. 13:42:32
Valamit nem értek. Csináltam ARK server managerrel egy jó kis szerót magamnak, h nonstop tudjon futni a game. A 7-8 nagy szintű rexemből elkezdtem összemixelni a legjobb statút, és azt találtam ki, h wanderingre teszem őket összezárva, így reggelre lesz pár fertilized eggem. Hát, nem. Úgy tűnik, ők nem tojnak, mikor offline vagyok. A tojásokat összeszedi az egg collector, úgyhogy ezzel nincs gond, mert dimetrodon tojások viszont jönnek, bár azt nem néztem, h ez csak akkor, ha be vagyok-e jelentkezve. Mi lehet? Ha nem vagyok online, akkor fertilized eggeket sem tesznek a rexek?
Szerver cluster futtatásra van vmi leírásotok? Szeretnék ez mellett még egy centert is indítani, természetesen szerverek közötti átjárással. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.06.07. 08:38:24
Én a Hydra szervercsoporton élek már idestova 6+ hónapja. Link
Kellemes szorzók de nincs elszállva. A 3 szerver egy clusterben van, tehát minden további nélkül tudsz járkálni köztük, cuccokat/állatokat átvinni egyikröl a másikra (igy Islandon meg Centeren is lehetnek SEs állataid és viiszont :) ), de kivülről más nem tud transzferelni, tehát nem kell kínai vagy orosz transzferraidtól tartani.
PVP szerverek, tehát minden megengedett, de alapvetően nyugis környezet, nem jellemző pl hogy termelés, tamelés közben bárki is bántana, én sokszor egy szál gatyában vagyok egész nap egy fia fegyver nélkül. Raidelni raidelik egymást az emberek, van intrika, ármánykodás - olyankor van némi adok kapok, de ha felraksz kb 20 turretet akkor a legtöbb wannabe betörő elkerül.
Ami nagyon jó a szerverben, hogy az admin NEM játszik, ő csak technikai segitséget nyújt amennyiben szükséges (facebookon szinte mindig elérhető itten e), például ha esetleg belefutsz vmi ismert bugba (pl kizáródsz a saját tribeodból) illetve nyitott a szerverrel kapcsolatos beállítások megbeszélésébe is (pl nemrég 10x breedingről lejöttünk 8x-re, hogy az imprinting jobban működjön), néha megkérdezi a szerver népét is hogy kellene e vmi változtatás illetve kivágja a bizonyított cheatereket - pl akik beépítkeznek a textúrákba meg ilyenek.
Ezen túlmenően viszont NEM szól bele abba hogy a szerveren játszók mit csinálnak, nincs istenkomplexusa, nincsenek háziszabályok - amit a játék megenged azt lehet, aztán ha valaki elszáll és összefognak ellene az az ő gondja :)
Tudtok valami jó magyar nagyszorzós ( minden x10/x15) mert a szerver listában nem találtam és mivel németbe élek magyar szerót ARK-ban se találok. válaszokat előre köszönöm.
Hát... Két modot használok, egyik a classic flyers, a másik egy joan poop&egg collector, amiben van spec láda is. Uis elegem volt, h szedem a sz@rt az állatok alól, meg ezzal b@szom el az időmet. Ezt leteszed, begyűjti a dolgokat, átküldi a spec ládába, majd a kész fertilizert áttolja a crop plotokba, amikor kell. :) Amikor nem használtam, akkor is marha sok fertilizerem volt, de így kényelmesebb. Ugye én ha építek vmit, akkor 10-20-as nagyságrendben csinálom, hatékonyan.
Single playerben úgyis eleve üresek a barlangok, nehéz onnan bármit is kihozni. Utoljára szerkesztette: ncc1701, 2017.06.01. 11:47:28
Allj át dung beetlere, sajnos a fertilize gyártás az borzalmasan macerás a rohasztóládákkal... ha kipróbálod a bogarat, soha többé nem fogsz a ládák tömködésével foglalkozni (amúgy nem lennének rosszak, de nagyon kicsi a kapacitásuk)
Na jah, az is jó, én csak azért nem használom mert nem 5 méterre van az erdő (elég nagy már a telek), a sebességét nem bírom elviselni. A lényeg kinek kell +1thatch szedő állat
Bronto sem rossz, en azt hasznalom. Van egy dmg+ joszagom (nemi speed+stamina komboval - mert turelmetlen is vagyok megvarni a cammogasat), amelyet kizarolag bogyogyujtesre hasznalok hetente egyszer a novenyevok miatt. Par kor es "suhintas" a bazis korul es kesz is, van eleg bogyo... meg magvak, meg millio thatch (kevesebb, de szinten nagyobb mennyisegu wood is), amelyet "mellekesen" osszeszed egy-egy erdos terulet lebontasanal.
Thatch szedésre van már kb 6 állat (http://ark.gamepedia.com/Thatch), mi pl damagera húzott rhinoval szedjük.. kirongyolsz az erdőbe vágtában, két kanyar és már tele is vagy thatchal, fával meg bogyókkal :)
Pláne mivel a rhinonak jó a teherbírása, sztem annál jobb választás thatchra nincsen... de a súlya miatt még csákánnyal is jó szedni :)
Szóval szerintem már nagyon erőltetettek az új állatok, a mászós kivételével értelmük nem sok. Nem is értem, miért gondolják azt hogy be kell vezetniük ilyen komplex mechanikákat a játékban (mint az az új rikoltós - elijesztős dinó), egyszerűen nincs értelmük, viszont sokáig tart leprogramozni.
Farkasnál is, persze tök logikus hogy bevezették a falka logikát náluk is mint az alloszaurusznál, de minek? Ki fogja használni? Még az allot se használja senki, egy gyengébb farkassal senki nem fog tökölni - főleg a jelenleg katasztrófális követési rendszer miatt, amikor lépten nyomon mindenbe beakadnak a követők. Nem fogja ez se kiváltani a rex/gigantó páros uralmát, ha földharcról van szó.
Amúgy farkast én egy helyen használok: barlangokban, de csak azért mert a nagyobb nem fér be, illetve mert tud ugrani ami oda kell. De hogy szabadtéren lecseréljem a rexet farkasra....
Szóval tök jó hogy van 100 dinó, de annak ha kivennék a felét, kb észre se vennénk, senkinek nem hiányoznának...
A harpoon viszont nagyon kellett már, mostanában viz alatt vagyok sokat, untam a crossbowt... csak ugye annak is akkor lesz értelme, ha találok belőle szineset, mert gyanitom hogy a mastercraftos crossbowomnál nem sebez jobban a ramshackle harpoon.
Az új motoros tutajnál (mert nevetséges motorcsónaknak hívni) meg kiváncsi vagyok hogy azt is 3 hiteli a leed, mert akkor köszönjük szépen, de nem kell... :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.05.31. 09:15:48
Már látom, h amit nem akarnak, h sokan megépítsenek, abba black pearlt tesznek. :) Az a thatchot jól szedő állat esetleg érdekel is, bár amennyi kell nekem, azt a kék csákányommal elég gyorsan kiütöm.
Nemsokára jönnek a kasztok, az irányt már látom.
Csinálok majd egy harcos mágust és egy orgyilkos tolvajt.
Immár 100 fajta lény van a játékban!
Amúgy meg nagyon olcsó a játék most.Fussatok a pénztárhoz,mindössze 9 euro az alap!!!!! A Scorched Earth meg 7 euro!! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2017.05.31. 01:55:20
Az elsö tipped helyes. Ahol nem jár játékos ott nincs tojásrakás se. Cserébe pl a kaja szinte nem fogy az állatokból.
(nekünk a tojástelepünk odébb vn afőbázistól, ott AFKzni szoktam és félóránként körbeszaladni beszedni a tojásokat)
Honosság nem játszik szerepet. Az csak olyankor érdekes ha a vad állatokat elhurcolod arról a tájegységről ahol honosak, és ledobod vhol máshol (mondjuk mert tamelni akarod otthon a ketrecben), nagyon gyorsan despawnolnak. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.05.23. 08:44:54
Én arra tippelek, h nálam az lehet a gond, h a bázisomnál nincs mély víz. Ergo el kellett őket vinnem messze, ahol nem nagyon járok. Ahol játékos nem jár, ott ugye az állatok nem mozognak, nem csinálnak semmit. A másik tippem az, h ahol most vannak, ott nem honosak. Passz. Mindenesetre 6 lány 1 fiú + oviraptor csapat kb 1 hónap alatt összehozott 1db tojást. A bázisomon szárazon tartott wanderinges pár pedig folyamatosan adja.
Hat, az az oviraptoros trukk most is el, nalam igy vannak wanderingen (igaz faval megrakva) a bazison.
Regebben volt egy olyan trukk - sosem hasznaltam vagy probaltam, csak olvastam/hallottam anno es megmaradt :) -, hogy stimberryvel "eroszakosan" etetve a joszag gyorsabban uritett, igy nagyobb esely volt tojasokra is.
#szerk: vissza az egesz, ragugliva csak dodokkal mukodik a "force feed". :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.05.22. 15:11:47
ööööm,nem vágom mire gondolsz most hirtelen,de a phiomiát ha megeteted stimberryvel akkor elég nagy hatásfokkal gyártja a medium kakit :D
Még régebben volt olyan trükk,hogy ugye az oviraptort wanderingre kell rakni hogy aktiválódjon a tojásrakás effekt,de elvileg ha belepakolsz nehéz dolgokat,pl megrakod kővel az inventoryját úgy hogy ne tudjon mozogni,akkor wanderingre rakva sem mászkál el sehova és az effekt is él
ahhoz hogy tojást tojjon nem kell wanderingre rakni,a wandering csak a szaporodáshoz kell. Ha fogtok mellé egy oviraptort akkor megnő a tojásrakási kedv is :)
furcsa ez a játék... nekem meg orba szájba fossák a tojást vizben, passzivon, nem mozogva. És nem fulladt meg eddig egy se, pedg van amelyiket benyomtam a mélyebb vizbe :)
Tök jól jártam tegnap. Egyrészt leltem egy ovis lány-fiú párt. Haza is vittem őket. :)
Másrészt a dimetrodonok nem akarnak tojást rakni, és ha wanderingre teszem őket, akkor vhogy kibugolnak a dupla falon át a water penből. Úgyhogy gondoltam okosan, telirakom őket kövel, milyen jó lesz. Hát, megfulladtak. :) Viszont wanderingen szárazon is tesznek fertilized tojásokat, szóval megvan a megoldás. Csináltam a bázisomon ketrecet nekik, betettem őket, állandó wanderingen vannak, és kész. Kibblének az is jó.
Magyarítás!
Harcba hívom a régi fordító csapatot és keresek segítőkész embereket, mert új kihívás ütötte fel fejét a Crowdin-en.
Kicsit átalakították a szövegeket és újak is érkeztek, ami azt eredményezte, hogy a 100%-ról 57%-ra esett a készenléti állapot.
Aki tud jöjjön és segítsen elkészíteni, hogy minél előbb bekerüljön a játékba a teljes fordítás.
A fordítás a Crowdin-en zajlik egy online "excel szerű" felületen, használata gyerekjáték.
Belépéshez google account használható.
Na, megnéztem. Az az állatka, amelyik a gyengébb staminára kapott mutációt, plusz kék színt, szaporítva egy magasabb staminással, ezt a mutációt nem viszi át.
Ez a feltöltős ez érdekes, obinál láttam, h fel lehet tölteni állatkát is. Mondjuk ezt tuti ki fogom próbálni. Kár, h állatról le kell venni mindent, és nem lehet benne sem cuccot átvinni. :)
Ja, juteszembe ez az átjárás dolog (nem próbáltam csak olvastam a minap)
Szóval singlében állítólag annyi az egész hogy inditasz egy szingle meccset mondjuk islandon, aztán fogod, odamész egy drophoz / obeliszkhez, feltöltöd a karidat aztán kilépsz a játékból, és utána inditasz mondjuk egy center singleplayert és ott meg le tudod magad tölteni.
Szóval nem kell hogy egyidőben fussanak a térképek/szerverek, hanem igy aszinkron módon megy.
Mondjuk állitólag a legutolsó nagy patchben elcsesztek vmit a szingle playeres karakter transzferrel, és nemtom azóta javítottak e valamit, plusz még1x, ezt csak olvastam de nem teszteltem. Csak eszembe jutott hogy múltkot beszéltünk erről itt, és nekem tök homály volt ez...
Jaj, ne is fárassz. Gondolkodtam rajta, h felteszem a nehézséget 5-6-ra, de csak opnék ezzel, mert itt plö az egyik quetzem 120-as, ami islanden ugye maxos. Dobhatnám az összeset. De úgyis az lesz, mert island-center szerver clustert akarok majd otthon futtatni, h átjárható legyen magamnak. :)
Majd otthon megnézem, elvileg 3 mutációnak kellene rajta lennie, de csak 2 van neki. Nem sajnálom, mert tegnap előállt az egyik alap quetz, akinek a full statja a legjobb, kivéve a food, de azt leszarom.
Jelenleg még csak ott tartok, h 3 szülőtől származó legjobb statokat szeretném összeszedni egy párba. Quetz nem egy szapora faj, bár most lplö ikrek lettek. :)
Amennyire én tudom, a statmutáció nem egy különálló dolog, ami örökölhető lenne úgy hogy az egyik szülőtől a mutáció a másik szülőtől meg a hozzá tartozó stat öröklődik.
Az csak egy egyszeri bónusz (2 szintnyi) egy staton, onnantól kezdve elválaszthatatlan részét képezi a statnak. Te esetedben a gyengébb stamina tartalmmazza a 2 szintnyi mutációt, igy a gyerekben akkor lesz mutáció ha azt a staminát örökli. Amit aztán a hajára/tollára/pikkelyére is kenhet, mert rosszabbul járt mintha a másik szülőtől örökölte volna a nem mutációval növelt statot.
Szóval most peches voltál, mert olyan helyen jelent meg mutáció aminek semmi haszna nincsen.
Sztemez az egész mutáció egy túlhypeolt, túlértékelt dolog, mondom, összesen 2 szintlépésnyi extra stat minimális esélyel, véletlenszerű helyen. Kicsit lottóötös hangulatom van tőle mindig amikor valaki pl rexek breedelésénél arra játszik hogy majd kap HPra vagy dmgre mutációt a leszármazott. Ráadásul egy olyan lottóötös ami nem fizet szinte semmit :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.05.18. 08:57:40
Tanácsodra lenne szükségem. Breedelgetek jelenleg quetzeket, és van egy állatkám, akinek a gyengébb stamina statja mutálódott. De így is gyengébb, mint a másiknak. Innentől ez örökletes, azaz a mutáció végigmegy, és a gyengébb stamina öröklődik, vagy a nagyobb staminának van esélye ettől független? Sajnálnám kiirtani ezt az ágat, mert kapott egy nagyon király kék színt a madárka.
Semmit, Steamben visszamozgattam a jatek konyvtarat sima hdd-re es ugy jatszottam addig, amig nem jott meg. ESO-nal ugyanigy jartam, az is leszed mindent tomoritve majd azt csomagolja ki, dupla vagy tobb helyet hasznalva install soran, mint maga a vegleges kliens. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.05.16. 17:46:08
Mert idiota a frissitesi rendszer, es - csak tippelek, lehet, hogy hulyeseg - szerintem teljes bekkapot csinal update soran a korabbi verziorol. ssdn szivtam vele, muszaj volt venni masikat is, ha nem akartam, hogy fullra irja a driveot minden nagyobb update soran.
sziasztok! Nekem a frissítés 500 mb barátomnak azt írja hogy 15.9 gb szabad hely kell de tegnap játszottunk ugyan az az 500 mb-s frissítés van neki akkor miért kell 16 gb neki ?
Más is fut rajta, és úgyis kellene memória bele. Szerintem a jövő héten meglépem, sajna ECC-s kell bele, mivel szerver, így azt sem tudom megtenni, h az asztalimből átteszek bele 8-at.
Amúgy kapják be, h frissítésnél limitáltak 100-as szintre, buktam egy szintet.
Adj neki egy sanszot.. nekem 12GBvel elketyegett egy kliens meg egy LAN szerver 2 emberrel...
Ha már szerveres téma, 1-2 slotos szerver futtatásához tényleg kell a 8G memória?
Jelenleg a HostHavoc-tól bérlek, eddig még nem volt vele gondom. Előtte Nitrado-tól, de azt nem szerettem, mert gyakran laggolt, és többször volt nem elérhető. Face-en a G-portal-t mondták még jó szolgáltatónak, de azt nem ismerem.