Volt már másnak is Battle eye hiba?Mert sajnos hibát ir és el sem indul a játék,de olvastam hogy törölni szoktak egy fájlt a BEService_ark.exe fájlt.Ez megoldaná?
Ja mégvalami: a struktúra szám limit mellett (88) van mégegy limitáció - a rafttól max 2 vagy 3 foundation távolságig tudsz építkezni, tehát asszem 9x9es alapterületű raftot már nem tudsz csinálni, mert panaszkodni fog a rendszer hogy nincs foundation support a következő foundation lerakásához (tehát úgy tűnik hiáa nagyítod meg a raftot foundationnal, valójában csak maga araft számít foundationnak.)
Erre csak moddal van megoldás (nincs hozzá beállítás) az advanced rafts modnál vannak olyan raftok amelyek engedélyezik a nagyobb távolságra való építkezést... (amellett hogy a tructure limitet s felnyomják)
Ebben igazad van, állatoknál számít a súly (mind a szekrényekbe rakott tárgyaki, mind a rajtuk álló állatok/emberek inventoryjában lévő tárgyaké), mivel nekik van teherbírásuk. A raftnak viszont nincs teherbírása, ott az egyetlen limit hogy 88 dolgot tehetsz rá (de ebbe nem számítanak be az élőlények meg emberek).
A 88 struktúra amúgy nem kevés, főleg ha az ember falak meg ceilingek helyett dinó kapukkal meg 2*2es trapdoorokkal operál. Itt egy videó, ami megmutatja mennyi minden belefér a 88-ba :) link
Tény, rusnyának rusnya, de vagy csicsás és designos vagy hasznos :)
Én pl a szekrényeket el szoktam spórolni, helyettük inkább befogok kisebb dínókat (pl Dilo), akiket teherbíráshra húzok és bennük tárolom a könnyebb dolgokat (cementing paste, pearl, thatch, bőr, blueprintek stb). Sokkal kisebb helyet foglalnak, 256 tárfgy fér beléjük és szükség esetén áthelyezhetőek :)
A vault is remek "falpótlék", ugye 5x erősebb mint a metal wall, 2x magasabb és bónuszként még 150es helyet is ad. Tehát egyszerre funkciónál áttörhetetlen falként és szekrényként, kapásból legalább 3 építési elemet meg lehet spórolni vele.
Ha vkit érdekel, este rakok be egy screenshotot a PVP szerveren lévő vashajómról (elég sok időt eltöltötem az optimalizálással, egyszerre funkcionál mobil crafting bázisként és csapatszállítóként, 3 vault van rajta amelyek raid esetén még a hajó megsemmisülésekor se sérülnk meg hanem szében lesüllyednek a víz alá :)
Az is egy "trükk" hogy az ember nem használ large storage szekrényeket (mert az két fal magas), hanem helyettük smithyt rakunk be... az ugyan szélesebb de alacsonyabb, de cserébe 75 tárgy fér bele 45 helyett. Plusz mivel nem kell dupla magas fal, egy minimum 3x3as raft esetében is kapásból 12 falat megspórol az ember.
Én abból indultam ki, hogy amikor Quetz platform nyeregre raktam ládákat, és teleraktam kővel, ugyan úgy túlsúlyozott lett a Quetz, mint ha bele raktam volna.
Kizárt dolog, a raftoknál nincs súly és a szekrényekben tárolt elemek száma lényegtelen....
@Kazagor: alapbeálításokkal összesen 88 elemet építhetsz egy hajóra illetve egy platform saddlera. Minden elem számít, méretétől függetlenül, a mortar ugyanúgy 1nek számít mint a vault vagy a dinosaur gate (de persze a gateway + gate az már 2 ) :)
Van viszont szerver beállítás (ez single playerben is használható, csak a megfelelő ini fájlba kell beleírni) - link
PerPlatformMaxStructuresMultiplier - ez a szorzója.. ha mondjuk átírod 2-re, akkor 2x88 = 176 elemet építhetsz a raftodra.
(folyt köv, szaladok a vonathoz :) )
Köszi a videót, de pontosan így csináltam én is. Először leszüllyesztettem az első elemet, hogy a kormánylapátot lehessen kezelni, majd kő alapokkal növeltem a hajót 8x5 méretüre. Ezután letettem 3 szekrényt amit teleraktam építési cuccokkal. Majd elkezdtem felhúzni a falakat stb. Egy idő után kiírta, hogy nem tehetem le az újabb elemet. Ha lebontottam valamit, akkor egy újabb elemet ismét engedett letenni és többet nem. De videókon, sokkal több elemből épített hajókat is láttam. Szóval nem tudom mit lehetne tenni.
Vagy esetleg a szekrényekbe berakott cuccok is beleszámítanak a limitbe? Mert tele vannak 100-as stack fa, kő és egyéb alapanyaggal. Ha az is beleszámít, az megint szívás, mert hiába tudom esetleg így megépíteni a hajót, ha ennek az az ára, hogy a szekrényekbe gyakorlatilag alig fér valami. Ötlet?
Az egész mapot bejártam oda vissza gyalog de sehol egy gigantopithecus,ki hol talált?A wikin leirt előfordulási helyein sincs.
Csak nekem hiányzik az új dinó első tamelésénél a Dino Dossier felugrása?
Vilagos, nalam is azokbol ontozik azon novenyeket, amelyek nem az uveghazban vannak es amelyek tavolsaga miatt nem akartam elronditani az osszkepet csovekkel :)
A viz kozelseget arra ertettem (nem viz partra gondoltam), hogy kesobb ha szuksege lesz tutajra, akkor ne kelljen kilomtereket gyalogolnia vagy ha befog par delfint, capat, stb. vizi allatokat, akkor azokhoz is fog epiteni egy karamat a mantak es egyebek miatt, igy nem art, ha az a vizi bazis is aranylag kozel van a fo bazisahoz.
#3232
vagy mocsarbol piocak vere (nem gyerekjatek, csak ovatosan ha elindulsz oda)
vagy redwood kornyeken vannak nagy fak, amelyek nem vaghatoak ki, viszont lehet ra epiteni platformot. Egyet kinezel magadnak, raksz ra egy ilyen platformot, aztan gyartasz par csapolo csovet, es x ora alatt szepen lesz 20 darab SAP nevezetu anyagod, amellyel megint tudsz horgaszni.
Mind a pioca vere, mind a sap mas es mas halakra jo, mitn csali. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.02.11. 16:39:27
Én nem víz közelébe költöztem,(illetve de,de magasabb területre és olyan szarul nézne a ki a semmiben lebegő vízvezeték :D )teljesen jól működnek a nagy víztároló tartályok(water reserve),sokat esik az eső 5-6 darab esetén szinte sose ürülnek ki. Persze érdemes összekötni őket Utoljára szerkesztette: Caliph, 2017.02.11. 15:32:26
Ha nem az EGG Incubátorban kell a tojást keltetni akkor az mire való?
Valaszthatsz mindig a spawn pontok kozul, hogy east 1-2-3 vagy west 1-2-3, stb. Ezek nem kis teruletek, de mindig ugyanazt valasztva nagyjabol az adott helyhez kozel eledsz ujja, igy konnyebben megtalalod a hulladat. (addig, amig nincs agyad).
Kezdesnek erdemes megjegyezni egy jol felismerheto partszakaszt, egy kozelben levo ismeros bazist, mint tajekozodasi pont.
Ha van ra lehetoseged, azonnal csinalj egy tabortuzet, nyomd tele faval, rakj le melle egy tarolo ladat. Ha telenyomod 200 wooddal, az egni fog egy ideig (1-2 ora), igy azt a fenyt messzirol kiszurva konnyebben megtalalod a raktarba rakott cuccaidat.
Aztan ha szerzel eleg hide-ot, csinalj agyat, de lehetoleg akkor mar egy fa vagy ko 2x2-es epuletbe rakd le, hogy vetlelenul se szedjek szet a dinok (thatch-t szetkapjak).
Ha van agyad, midnig ott fogsz feleledni, vagyis onnantol kezdve mar barmit tervezhetsz, lehetsz batrabb is, mert van "hova" hazaterni.
Aztan mar csak egy jo helyet kell talalnod a fo bazisodnak (viz kozelsege nem hatrany).
Srácok!
Hol kell beállítani, hogy ha lan-on játszunk és egy törzsben vagyunk, akkor ne írja ki, hogy messze vagyunk a host-tól és ne teleportáljon oda? Lesz majd valami lehetőség, hogy olyan élelmet gyártsunk, ami nem romlik meg? Továbbá mi a trükk, hogy egy i7- 8GB RAM, GTX680-al ne legyen fps drop? Előre is köszi a választ! :)
Látom Te is most "kezdted". Van benne hálózsák ami egyszeri újra születést engedélyez, és van benne puha pihe ágyikó is. Egyedül ez a játék elég szöszös, mivel én is most kezdek, kezdenék ha lenne kedved csatlakozni annak örülnék. Írj privit ha gondolod. Jó játékot sorstársam
Ja és halál esetén, ami most még gyakori mutatvány az életemben, hogy tudom megoldani, hogy ugyanoda spawnoljak?
Valami tárgyat kell készítsek? Egy videoban láttam a Conan-os játékban, hogy ott ágyat kell csinálni. Itt is hasonló?
Ha csak nem kap valakitol, vagy nem lootol egyet egy sarga/voros dropbol, akkor kezdo jatekoskent nem sok esely van arra, hogy gpst gyartson. :) Haromszogelessel egyszerubb, aztan mar ugyis fogja tudni csukott szemmel, ha elkezd vele jatszani. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.02.10. 22:01:47
Singleplayer indításnál kell bejelölni a show player map-et,ha meg szerveren játszol,akkor csak a szervergazda tudja módosítani azt hogy lásd magad a térképen.
Mit kell tennem, hogy a térképen lássam magam, mert egyszerűen ha ránézek a térképre, nem mutatja, hol vagyok. Így vakon vagyok...
Jaja, tenger- illetve folyopart kornyeken krokival, spinoval es esetlegesen boakkal vigyazni kell, azok betamadhatjak az embert a tutajon (rendszerint atharapva a fedelzeten), de a valodi vizi lenyek (rajak, capak, stb.) nem nagyon tamadnak a felszinen/tutajon levo embert (ha csak nem uszol a vizben a tutaj mellett).
Erdemes a tutajra epiteni egy kisebb 2 szintes, 3x3-as hazikot (szabadon hagyva a kormanylapatot), mert az igy kitakarja a jatekost a lenyek latoterebol, es nem lesz gond. Arkban a ragadozo dinok nem szag vagy mozgas alapjan tamadnak, hanem latniuk kell a celpontot ahhoz, hogy aggrozzanak - ezert is lehet teljesen nyugodtan elni nagy keritesekkel korbeveve a legveszelyesebb helyeken is (ha cska nem spawnol be valami a bazison belulre, de az egy masik - szomoru - tortenet).
Tutajjal en siman bementem a mocsarba anno, de nagy hiba volt :D Az egy dolog, hogy a legtobb szarsag ott szakad az ember nyakaba, de meg a tutaj is folyton elakadhat a keskeny fordulok es a terepakadalyok miatt. Folyokon ovatosan kozlekedj dinoval, mert rengeteg olyan szikla es egyeb akadaly van, amelyen a tutaj teste atmegy, de a tutajon piheno dino fennakad... csak a szokasos :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.02.10. 13:26:29
Sztem tutaj a legbiztonságosabb erre a célra. Vizi állatok nem bántják a tutajt, szárazföldi állatok ugyan aggrózhatnak rá ha közel vagy a parthoz, de vizben a legtöbb iszony lassú, pikkpakk otthagyod őket. És ha odaérnek akkor se a tutajt bántják, hanem téged :)
Mobile tamingolónak se utolsó, én az első rexemet egy olyan tutajról fogtam be, amire építettem 6 köoszlopot egymásra téve egy "kakasülőt" (létra az oszlopkon hogy felmehessek a tetejére), és simán az oszlopon állva addig lőttem a rexet amig el nem kábult. Félelmetesnek ugyan félelmetes volt ahogy rohant a tutajom felé majd amikor oaért elkezdett bámulni rám az oszlop tövében, de nem tudott elérni).
Azért mocsárba ne menj tutajjal (max egy falakkal-tetővel zárt tutajjal), mert ott vannak olyan állatok amik pikkpak leszednek róla (pl Kaprosuchus). Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.02.10. 13:00:55
Tutajon utazni, felderíteni a partot mennyire biztonságos? Vízi állatkák betámadnak, vagy amíg a tutajon vagyok, semmitől sem kell tartanom?
Hat, akkor valoszinuleg megfulladtal es szerencsedre pont ott volt a spawn pont. Vagy megevett valami. A cucc nelkuli spawn mindenkeppen halalra utal, akkor meg talan 15 percig marad meg a hulla, utana despawn. Vagy valami csunya bug.
Olyankor mi van, ha a tutajon voltam a part közelében, kifagyott a játék, és amikor visszatöltöttem, csupaszon minden cucc nélkül a parton jelentem meg a tutaj mellett? Hullámat sehol sem találom. Buktam minden ami nálam volt?
PVE-n sokkal jobb teleszarva a kezdőhely oszloppal, meg a játékosok, akiknek 500000 dinójuk van és laggol a server miattuk, vagy épp már tamelni se tudsz a limit miatt..
Van még mit javítani, de még így is baszott jó ez a játék, akkora hangulata van.. nem gondoltam volna, hogy valamit ennyire fogok élvezni..
És még bugos, szar félkész, de így is fasza és ez a tény. Utoljára szerkesztette: Ainz, 2017.02.09. 14:29:08
Hát az biztos hogya PVP részt mindenképpen reszelniük kell még kicsit.. pl törzseknél/karaktereknél vmi nagyság/szint alapú noob protection, spawnhelyeken pl én nem engedélyezném az építést, respawn után lenne vmi protection timer stb stb.
Nehéz megtalálni az arany középutat, de a jelenlegi állapot elég tarthatatlan, főleg úgy ha nincs admin.
Sajnos ez a probléma a felügyelet nélküli official szerverekkel...
A no tame PVP szerveren is, ugye ez még kb 2 hetes cucc, de pl a The Centeren már nincs olyan metal node, amit ne vettek volna körbe fallal, dárdakerítéssel meg mindennel a korábban érkezők. Ja és a biztonság kedvéért tele van verve a környék még stone pillarral is, hogy építkezni se tudjál.
Unoffcialon legalább van aki szól hogy fiúk ezt nem kéne, és esetleg el is bontja a starthelyeken lévő kezdők életét megnehezítő dolgokat, vagy ha valaki direkt griefel (mondjuk azzal hogy foundationokat rak a metal lelőhelyekre). Persze ennek is megvan a potenciális hátránya, mert ha hülye az admin akkor ezzel a hatalommal visszaélhet, szóval kell egy kis szerencse hogy az ember találjon egy rendes unofficial szervert.
De ami az official PvP szervereken megy az vicc sztem.
Vannak emberek/torzsek, akik nem szeretik, ha a teruleteiken belul spawnolnak lvl1-es jatekosok, ok szoktak korbekeriteni a spawn helyeket. Az en bazisomon belul is van egy spawn pont delen, de direkt raktam letrat a keritesre, egy felirattal elotte, hogy ott tudja elhagyni a bazist.
Az mar mas kerdes, hogy is hetente 3-4 lvl1-es "bob" hullat kell elhurcolasznom a keriteseken kivulre, mert nem jutott ki es ott halt ehen. Pedig direkt van tekercses szekrenyem es tarolom is open statuszban, benne altalam nem hasznalt receptekkel es hide/cithin felszerelessel, nemi alap fem fejszevel, stb. - segitendo a raszorulokat, illetve a dodoknal is ott a tabla, hogy lehet vinni a tojasokat, aki ehes (van 20-30 dodom, vigyek csak nyugodtan)
Kezdesnek elobb a teruletet talald meg, ahol le akarsz telepedni, rakj le oda par pillart, es kesz, a tobbit raersz utana elkezdeni osszeszedni. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.02.09. 13:12:45
"lasd pl a spawn pontok korbekeritese kijarat nelkul" ebbe én is belefutottam sajnos. Most kezdtem. kezdeném a játékot de így tényleg nem egyszerű. Egyik leszületés a másik után, mikor meg már minden megvolt ami az alapokhoz kell akkor meg megevett valami fenevad xDDDDD
Van egyfajta hangulata a játéknak ami nem engedi hogy feladjam kicsit / Dark Souls 3 / érzés. Ez már személyes ügy úgy érzem
Maganszerveren jatszol (ez a Terra Nova gondolom az), beszelj az adminnal. Ott legalabb van lehetosegetek ezt a "problemat" megoldani, ellentetben egy official szerveren, ahol hiaba reportolsz, nem sokat tudsz tenni, ha valaki idiota :) (lasd pl a spawn pontok korbekeritese kijarat nelkul). Ezeket a szabalyzat tiltja pve szerveren (parat meg pvp-n is), de ha nincs egy GM/Admin, aki rendberakja a dolgokat, feleseges a report, szart sem erunk el vele.
Jeremy Drake Stieglitz [Fejlesztő] febr. 5., du. 6:36
Thank you everyone!!!
Thank you all so much for playing ARK, as we hit a new high of 100k concurrent steam players. It means a heck of a lot to me & the rest of the WC team to have so many people on the ARK, experiencing this virtual world together. We're looking forward to an amazing 2017 as we strive every day to put together the best game we can heading into the release stretch. You all are the best, and we love you Survivors!
Your dev,
Jeremy Stieglitz
Lead Designer, Lead Programmer, Co-Founder, Co-Creative Director, Dev Director
Ja szomorú voltam,mert annyira beépitkeztek oda a hódvár spawn helyre,hogy felfele találtam csak 1 nyamvadt várat,szerintem ez aljas dolog,én nem engednék oda épittetni.
Nem ugrottam azonnal,szépen megépítettem az istállót,kis elkerített kifutóval stb,megsütöttem egy rakás sweet vegetable cake-t aztán indultam neki keresni :D
de akkor most patchig békén hagyom a dolgot :D
Szerveren tegnap este mindenki Ovist keresett. Na mondom b*sszatok meg, en akkor nem fogok beallni a sorba huszadiknak, aki szinten egy elo peldanyra var. Helyette vegigporszivoztam a hod gatakat es bezsakoltam 2200+ cempasztat :D Bar birkam tovabbra sincs, de nem voltam boldogtalan.
11 nap és jön a következő patch, csak én várom ?: DDD
Majd akkor kapsz agyvérzést amikor 2 nap múlva jön a patchnotes hogy kijavították az Ovis spawn bugot... :) És onnantól kezdve annyi lesz belőle mint a dodóbol, mindenütt...
* Fixed Ovis not spawning properly :D
Én sose ugrok rá a vadiúj dolgokra az arkban, mivel általában teljesen el vannak cseszve, meg kell várni amig stabilizálódik meg kicsit bugfixelik...
Tegnap miután megint másfél órát kerestem ovist(aztán még rosszabb lesz ha találok egyet mert onnantól már csak a másik nemű kell majd,belegondolni is rossz :D )elképzeltem a brainstormingot a cégnél az ovissal kapcsolatban: -Te,hova rakjuk az ovis spawnt?Zöldellő mezőkre?Lassú,nem tudja megvédeni magát,ráadásul a mutton minden ragadozó kedvence.
-Nee,rakjuk be a havas hegyvidékre trexek meg farkasok és kardfogúak közé,ott biztos jól ellesznek....
Szia! Köszönöm a gyors válaszod!Oh hát kap..k be,elég volt egy időre a tartalmi patchekkel..lehetne a technikai vonalra ráfeküdniük a készitőknek,értem ezalatt a dx12 támogatást,több fps t epicen futtatom kivéve valamelyik árnyékolást véve minimumra alig van meg a 30 pár fps igy is van hogy le esik 24 körülire elég drága volt a gépem fejlesztése 300 pár ezer monitor nincs benne,egy vicc amit művelnek a készitők fodrászkodás is minek ,most tényleg ez volt a legfontosabb berakniuk? :D :D :D
Sziasztok!Dx12 ben hogy kell futtatni a játékot?Van valami parancssor ,külön inditási opció amivel működésre birhatom??Úgy tudom van rálehetőség /vin10 em és dx12 es kártyám van Utoljára szerkesztette: nazzario, 2017.02.08. 17:28:57
Pl ket 1080 :p Utoljára szerkesztette: Vamp17, 2017.02.08. 17:12:47
hát ha választanom kellene 3 dolgot most igy hirtelen amit jövő héten beletolhatnának a játékba:
1: optimalizáció
2: jobb ai és pathfinding
3: duplájára növelhetnék a térképméretet
Különbözőek vagyunk.. nekem is van kollégám, ő is odavan ezekért a monstrum monitorokért, meg a nemtoménmekkora felbontásért. Ettől még megértjük egymást, mindenkinek kell legyen vmi dilije :)
Mi a p.csának akkora monitor? Sose értettem meg.Nekem 24 colosnál nagyobb már nem kell,ezen is erősen gondolkoztam,jó volt a 22-es,de 24-es még elfogadható szinten van nálam.
Nalam az a gaz,hogy 34" monitoron tolom es 1440p-ben kell jatszanom, ez a nativja. Erdekes modon minden mas jatekkal tudok 60FPS feletti ertekeket elerni. Ennel meg g-sync-el is f....s akadozas !!!! Jah es nem farok hosszabitas miatt irtam le,felre ne ertsetek,de ha mar megtehetem,hogy ilyen vasam van,akkor el is varnam ettol a fejleszto cegtol,hogy 1 ev alatt vmit fejlodjon. De legtobbszor uj patch -4 FPS,VICC........... 6xx orat oltem bele ennek ellenere.... :-)
Igy van! Béta accestől szoktak optimalizálni,mert onnantól már új elem nem kerül bele,amig nem lesz béta addig ne is várjátok,sőt még hátravan a directx12-re való átállás lehetősége is.Már akinek van olyan kártyája.
Mondjuk most olvasgattam a legutóbbi patchnoteokat... azért már indult egy kedvező folyamat.... persze ezek 99%ban szerver oldali optimalizációk, meg nyilván a számokat el kell felezni/negyedelni, de csak eljutnak majd a kliens oldalig is...
v254.894
* Optimized generation of large quantities of harvestable items (major performance improvements to Unofficial servers with boosted rates)
v254.892
* Further improved server performance by a significant margin (~10%)
v254.86
* Improved server performance approximately 20% by final timer optimization and Tamed Dino optimization
v254.7
* Fixed memory leak and performance overhead associated with low-level Timers.
v254.6
* Significantly improved server performance via low-level optimization of Timer system, reduced server stalls approximately 15% perf gain.
* Saved approximately 280 MB of GPU RAM due to distance field optimization, and increased distance field performance.
Optimalizálás addig amíg nincs kész felesleges.. bár remélem, ha elkészül, akkor lesz preformance update.
Engem most jobban zavar a texturás bug meg a server lag, mert hivatalos szerveren játszhatatlan kb a játék.
Az meg hogy új dolgok jönnek sose baj, jobb mintha nem lenne semmi.
Kiprobaltam full grafikaval, singleben, gyonyoru volt. De mivel multiban mar diavatites lenne, igy butittam rajta, es igy speciel EN elvagyok a dx10-es beallitasokkal high ertekek mellett :) DE teljesen igazad van, ami a bosszanto dolgot illeti, en is sokszor leirtam mar ezt. Egyszeruen en sem ertem, hogy az amugy is rengeteg allat melle minek jonnek havonta ujabbak, hiszen se hely nincs mar tobb, se nagy szukseg nincs rajuk, mikozben a performance meg a beka segge alatt.
Ahogy hatalmas fun a dinamikusan novekvo haj es arcszorzet is, de konyorgom, inkabb maradjon borostas kopasz az emberem (sisakban ugysem latszik, hello), de basszus, inkabb a teljesitmenyt rakjak mar rendbe, optimalizaljak ahelyett, hogy ujabb "szamolni valot" adnak a rendszernek.
Mondjuk ennek ellenere a "806 óra a nyilvántartásban" nalam jelzi, hogy a sok szarsag es bosszanto dolog mellett kurva jol el tudok szorakozni ezzel a vacakkal. :)
Értem a kritizálás okát, én is szoktam puffogni itt a topikban is, hogy miért bárányt kellett nekik berakni ahelyett hogy mondjuk javítanának a dinó követési funkción hogy ne glitcheljen belém lépten nyomon a saját dínóm.
Viszont én látom a másik oldalt is, hogy most a featureokon dolgoznak, és remélem hogy el fog jönni az optimalizálás/bugfixing fázis is. Elhúzódott nagyon, de egyelőre még nem látom az okát hogy ne bízzak a fejlesztőikben, folyamatosan szállítanak pedig lehet hogy már az eladások túl vannak a csúcson...
Grafikában elfogadom hogy más a véleményed, én láttam highon is a játékot, nekem az kevésbé probléma ha nem csillog annyira valósághűen a metal foundation vagy nem lobog olyan szépen a raptor haja a szélben. Többet ér nekem a tartalom, de elfogadom ha valakit zavara a puritán kinézet.
Ez nem az a jatek, ahol nem fontos a grafika en ugy gondolom,illetve, ha 1-szer megnezted epicen, akkor nekem hanyinger volt a medium,high beallitas.. De persze mindenkinek mas a velemenye,es mikor 1 csucsgepen dia az egesz,jah es persze meg kompromisszumok mellett is,mert latotavolsag stb leveve,akkor kicsit bosszanto a dolog,ha havonta uj dinok jonnek,es nem foglalkoznak az optimalizalassal. Nezd meg steamen mennyit kritizaljak oket ezert,de csesznek ra......