ServerPVE=True //Még véletlenül sem sebezzük egymást
AllowFlyerCarryPvE=true //Tudjuk egymást és az állatokat vinni a (bizonyos) madarak karmával
MaxPlayers=10 //Ez soha nem állítja be a szerver pedig az indítási sorban is bent van mint paraméter
XPMultiplier=2.0 //gyorsabb fejlődés 2x
DifficultyOffset=0.143 //kicsit könnyebb a nehézségi szint
EnablePVPGamma=false //ennek itt nincs jelentősége(ha bekapcsolod PVP-ben és felnyomod a gammát látsz a sötétben)
DayCycleSpeedScale=0.5 //napszakok és hosszuk
NightTimeSpeedScale=2
PvEDinoDecayPeriodMultiplier=1.000000
KickIdlePlayersPeriod=2400.000000
PerPlatformMaxStructuresMultiplier=1.000000
AutoSavePeriodMinutes=15.000000
ListenServerTetherDistanceMultiplier=1.000000
MaxTamedDinos=5000.000000
RCONServerGameLogBuffer=600.000000
ServerCrosshair=False //célkereszt kikapcsolva
MapPlayerLocation=True //mutatja hogy hol vagy a térképen
HarvestAmountMultiplier=2.00000 //nyersanyag begyűjtés 2x
TamingSpeedMultiplier=4.00000 // Kicsit felgyorsított szelídítési idő, de még néha ez is soknak tűnik.
PlayerCharacterWaterDrainMultiplier=0.5 //feleztem a kiszáradás idejét, alapon 4 óra alatt szomjan halni , na ne már.
PlayerCharacterFoodDrainMultiplier=0.5 //a többit is feleztem...
PlayerCharacterStaminaDrainMultipler=0.5
DinoCharacterStaminaDrainMultiplier=0.5
PlayerCharacterHealthRecoveryMultiplier=2 //Gyógyulási sebesség duplázva, csak akkor releváns ha túléltél egy támadást
DinoCharacterHealthRecoveryMultiplier=2
GlobalSpoilingTimeMultiplier=2 // Ha jól emlékszem feleztem a romlási időt, egy nyers hús 1 óra alatt nem romlik meg, ugyan már.
AllowCaveBuildingPvE=true //A barlagokban is tudunk építkezni
StructurePreventResourceRadiusMultiplier=1.000000
RaidDinoCharacterFoodDrainMultiplier=1.000000
TheMaxStructuresInRange=10500.000000
AllowHitMarkers=True