Azért a látványra nincs panasz,csak nem tudni lehet is-e rajta játszani,majd talán megcsinálják pc-re is különálló dlc-ként,én erre gondolok
ARK Park will be available on HTC Vive, Oculus Rift and PlayStation™VR in 2017. You can also sign-up for updates about ARK Park at www.arkparkvr.com!
SZóval Pc-re nem is jön talán?
A hivatalos oldala zseniális,elforgatható 3D-ben,ilyet nem is sürün látni Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.12.16. 15:41:19
Hatalmas bejelentés történt pár órája!!!
Megcsinálták a Jurassic Parkot az ARK motorjára,de szerintem különálló játék lesz.Playstation VR-re ha jól olvasom.Van neki hivatalos oldala,twittere,és 2 fantasztikus bemutató videó is jött hozzá:
https://twitter.com/ARKParkOfficial
www.arkparkvr.com
Apropó: aki játszik ilyen level 200 körüli dínó szinteken (én 60ra limitáltam a wild dinók max szintjét) - ott is igaz az hogy rengeteg a low level dinó (1-10-20 szint), és csak elvétve akadnak magasabb szintűek?
Pl level 60ra maxolva, 50 fölötti dinót alig látok... tehát nem egyenletes az eloszlás, hanem sokkal jobban tendál az alacsony szintű dínók felé (még elvben a veszélyesebb helyeken is, mint hegyek teteje, barlangok, sok a töltelék 1 jegyű szintű dinó)
Köszi, az elmélettel nagyjából tisztában vagyok, pont azt írtam hogy p "Attack my/that target" módban hol automatikusan megtámadta az általam éppen támadott célpontot, hol meg nem.
Tegnap a neutral is vigan tűrta hogy harcoljak egyedül a rexem hátán, is hiába sérült a rexim, a mögöttem álló carnók csak érdeklődéssel szemlélték az eseményeket. Eddig a neutral tök megbízhatóan ment, nemtom tegnap miféle holdegyüttállás miatt voltak passzívak a neutral dinóim.
Gond mondjuk nem volt belőle, nem voltam veszélyben...
A passziv mod az "szobanoveny" beallitas, vagyis nem tamadnak, nem mozognak, csak allnak, esznek es szarnak :) Ha oket tamadjak, turik. Ha mast tamadnak, turik.
A neutral az "onvedelembol vagy tarsam vedelmeben visszautok" beallitas, vagyis allnak, esznek es szarnak ok is, viszont ha valaki megtamadja oket, akkor vedekeznek es visszatamadnak. Ha valaki a szomszedos allatokat tamadja, akkor is visszatamadnak. 1-2 nagyobb szintu rex az udvarra neutralnak es megvannak a hazorzo allatok :) (erdemes follow medium distancera rakni oket egyebkent, egy passziv dinot kijelolve celpontnak, mert akkor rnem fognak elmaszkalni/ottmaradni harcok utan, hanem visszaternek a "helyukre".)
Aggressziv az a veszett kutya tipus, mindenre raugrik ami el es mozog es nem barati, legyen az novenyevo, ragadozo, repulo, szarazfoldi, vizi, barmilyen allat. Ezzel a beallitassal csak ovatosan, mert elsulhet visszafele is a dolog, ha valaki egy nagyobb ragadozot csalogat be a bazisra. Follow medium itt is jo otlet egy passziv dinora, hogy vissza is talaljon.
Attack my/that target meg a szokasos, vagy ramutatsz a celpontra az meg megtamadja, vagy automatizalod es akkor o mindig azt fogja tamadni, amit te is. Vadaszni nem rossz igy.
Nem ide tartozik, de van a "wandering" opcio is, amely engedi, hogy a dino jarkaljjon az adott teruleten. Ez azert necces, mert akarmilyen precizen is epited meg a keritesedet, mindig atjut rajta es aztan sosem talalod meg :D Egyes dinok specialis kepessegeihez kotelezoen aktivalni kell a wandering opciot, ilyenkor erdemes azokat lesulyozni (lasd oviraptor es a tojasrakasi bonus), vagy kerites alapokra felhuzott keritessel (foundaion nelkul, fontos) kialakitott karamba rakni, lasd ganajturo bogarakat, amelyek csak igy gyartalan tragyat es olajat.
Ez furcsa, nálam a passzív dinók sosem csinálak semmit, akár őket támadják akár körülöttük lévő bajtársaikat.
Mondjuk az utóbbi időben az öszes viselkedésforma kiszámíthatatlan lett nálam.. pl neutral dinók se csináltak semmit amikor engem ütöttek, aztán persze máskor meg igen.
Az se világos hogy az attack my target -re beállított dínok néha miért támadják meg azt a célpontot amit egy általam lovagolt rexxel megharapok máskor meg miért csak akkor ha kiadom a parancsot hogy attack this target - konkrétan tegnap igy sikerült elbuknom egy magasszintű carnót, végre találtam egy nőstényt, mondom megszelíditem... az engem követő dínók attack my targeten, de előtte sose csináltak semmit ha kimondottam nem utasítottam őket hogy támadják meg ezt vagy azt. Mostmeg, belelövök a carnóba egy altatónyilat, erre abban a pillanatban rávetik magukat az én dínóim és széttépik :(
Eh,hazavittem egy hódot,szerettem volna tamelni,erre valamelyik dilo ráugrott,aztán jött rá a többi dög,mintha kollektivan védnék egymást,persze a hódnak egyből annyi.Szóval akor is rámegy a többi állat ha passivon van,elég ha pár állat esik neki.A hódváraknál ha elvisszük a hódot,vagy hódokat,utána nyugodtan ki lehet rámolni őket,nem jönnek újra egy darabig.Nekem legalábbis igy volt.
OFF.
Ubiplay-en mind a 7 nagyszerü játékot egyszerre is be tudjátok zsebelni,mai naptól,dec 18-ig:
Uplay telepít,account létrehoz,és felül az UBI30 menüpontnál éritek el!
Az oke, de amig egy hodot aranylag konnyen be tudsz fogni es haza tudsz szallitani (foleg a deli, korabban mar beszelt spawn helyekrol), addig egy doed beszerzese nem egyszeru, hiszen carno, spino es rexek kornyeken talalhatoak nagyreszt. :) (es meg argyval sem szallithato, mint a hod, vagyis haza is kellene vele jutni valahogy - kezdo szinten pedig nincs quetz a garazsban) Erdemes felkeszulni tehat, es a visszautat is megtervezni egy doed tame elott. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.15. 13:27:39
Játék nagyrésze a nyersanyagok gyüjtögetésére megy el,főleg az elején.Azért érdemes inkább rámenni rögtön a doedicurusra,és a hódra,mert azok megkönnyítik a kő (metal),és fatermelést.
Nulla.Mire nagy nehezen felfejlődsz,és felfegyverzed magad,addigra már ötször lerohannak,és szétszedik a bázisodat.PvP csak csapatjátékban ajánlott!
De az, nem veszes ott sem a helyzet annyira, viszont ott mar elofordulhatnak nagyobb testu ragadozok is, akik a szomszedos teruletrol setalnak at vagy vadat kergetve esnek be a teruletre De egyebkent jo a hely bazisnak, bar egy fokkal veszelyesebb, mint a deli, partmenti "palm beach" jellegu turistaovezet. Nem valasztottal rosszul.
Kiegészült a lista felül.A jelenleg aktiv magyar szerverek!
Hódot,meg doedicurust szerezz,egyik fát gyűjt,másik meg követ.Jó lenne olyan utasitás,amellyel el tudnám őket küldeni dolgozni,és ha megtelne a leltáruk,akkor visszatérnének.D Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.12.15. 01:08:49
Most arra gondoltam épitek egy zárt dino házat, hogy lgalább egy két dinot tudjak benne tárolni akik segitenek az épitkezésben mert nélkülük meg elég nehéz haladni...
A hét videója:
Drayo's Cove öböl, lehet az a gond hogy a szikláról belát... nem tudom meddig látnak ezek :) Ez meg hogy egy kilógó farokra is beindulnak nonszensz, ezeket miért nem lehet javítani? Ilyenekre nem panaszkodnak a fórumokon? :(
Kipróbálom, hogy húzok egy kerítést a szikla tetejére, remélem az elég lesz, hogy ne lásson le... meg amugy milyen messze lát? :D
Az is lehet, hogy a bazisod kozepen van egy eredeti Rex spawn point, ami miatt megjelenik ott mindig. Ez ellen hiaba epitesz barmit, be fog spawnolni mindaddig, amig meg nem talalod a helyet es a kozelebe nem raksz egy foundationt, celinget, vagy barmit, ami blokkolja a spawnt. (vagy kerited korbe egy 3x3-as ketreccel a rexet, aztan csak lenyilazod :D De ehhez persze meg kellene talalni a pontos spawn helyet.
A problema a legtobb esetben a "line of sight", vagyis az, hogy a Rex vagy barmelyik mas ragadozo meglatja (!) a predat. Mert, ha meglatja barmelyik dinodat, akkor az addig fog menni, amig be nem jut (vagy amig el nem vonja a figyelmet valami mas). A 4-5 egysegnyi fal, vagy esetleg stone es behemoth kapukbol allo kerites nem csak azert kell, hogy nem tudjon atmenni rajta, hanem azert is, hogy ne tudjon belatni a bazisodra. Ezert sem szabad ablakkeretet rakni pl kulso falakra, vagy ha raksz, akkor tegyel bele ablakot is, amit csukva tartasz. A tuskes akadalyokat ne kozvetlenul a fal ele, melle, kozelebe rakd le, mert a nagyobb lepteku dinok lepcsonek fogjak hasznalni. Legyen a fal es a tuskes akadaly kozott legalabb 1-2 egysegnyi (foundationnyi) tavolsag. Amolyan elsodleges vedelmi vonal.
Ha a bazisod egyik oldala mellett domb van, ahogy irod, akkor a domb tetejere is tegyel keritest (szinten 4-5 egysegeseket), mert ahogy arra koszal egy ragadozo, "lenezhet" es megint elindul a dinoid fele. A legbiztonsagosabb hely az, amikor egy sziklaszirtre epitkezel, ahol a bazisod legalabb 2 vagy 3 oldala szakadek, mert lefele lejut minden dino, de hegyetmaszni (meredek hegyoldalt) nem tudnak.
Szinten gondot tud okozni - es mondjuk illesztesi es megjelenitesi sorrend bugja miatt -, ha pl colopokra epited a karamot/bazist, akkor a legtobb dinod laba ki fog logni lefele, amit szinten eszre fog venni minden ragadozo. Sajnos a jatek motorja elegge szar ebbol a szempontbol, elobb midnig a dinokat es a jatekosokat rajzolja ki, aztan a kornyezetet, majd vegul az epuleteket. Emiatt a dinok atesnek, kiloghatnak, stb. az utoljara kirajzolt elemeken, padlokon, stb.
Ahogy szinten gaz, ha a dinod farkanak akar csak a bojtja is kilog a keritesen, mert arra is agroznak az arra jaro ragadozok. Nem szabad allatot kerites mellett tartani, de ezert is irtuk mar parszor, hogy kettos vedelem kell. Egy kulso kerites rendszer, amely kozott es a bazisod kozott van 8-10 egysegnyi szabad folyoso, es csak utana jonnek az epuletek.
Egyebkent csinalj egy kepet a bazisodrol, madartavlatbol (ha nincs repulo dinod, akkor K betuvel valthatsz kulso nezetre es max tavolsagra) ha megoldhato, hatha azzal tobbet tudunk mondani.
Jöhetnél hozzánk,most épitjük a nagy területet,rengeteg nyersanyag kell hozzá igy szorzóval is.2 bázis egy nagy területen,már van jópár állatunk.Igyekezni kell,mert nem messze láttam Carnot mászkálni.Egyébként van 2 raptorunk amit beállítottam figyelő üzemmódba,ha megtámadják valamelyik állatot,azonnal visszavágnak. A Rexünk is ilyen.
ááá, már megint totál legyalulta a bázisom, illetve a dinomat egy Rex, amit nem értek hogy került a keritésen belülre, külső falak sértetlenek... át tud lépni a tüskéken meg kettő magas falon? oké, az egyik oldalon sziklafal van, talán fenntről beesett... de kurvára nem tudja az ember hogy akkor most mégis mit csináljon ahhoz, hogy a Rex ne basszon ki vele három naponta. Az ideg megöl, hogy mindig ezen kell stresszelni, vajon élnek e a dinoim vagy meghaltak, és akkor több órányi játék kuka... ha legalább lenne valami action cam, de a kurva log file-tól nem leszek okosabb...
Hat igen, sajnos "nalunk" ez is kimarad :) Maximum oda tudod csalogatni szarazfoldon a tame ketrecbe, de az meg maceras, utkozben barmi megtamadhatja, stb. Ezert hasznalunk hajokat erre, vagyis a karamot visszuk inkabb a dinohoz... vagy korbeepitjuk a dinot helyben, a foldon tuskes fallal a tame idejere. Mas megoldas nem nagyon van sajnos a hivatalos pve szervereken. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.14. 19:28:55
A szerverbeállításnál van olyan opció ami engedi a vad állatok és idegen emberek szállítását is efféleképpen.
Valószínű a Tera Nova szerveren ez aktív.
Nálam is be van állítva ez a funkció.
Az érdekes,mert én dilokat úgy tameltem,hogy pterával hoztam be őket a karámba.Terra Nova szerver Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.12.14. 17:46:07
Annyit pontositanek, hogy vad (wild) allatot es ismeretlen embert nem lehet felkapni. Sajat (tame) dinot es guildtarsakat vihet magaval minden arra alkalmas joszag, sot, neha kifejezetten fun a dolog :)
Ez miért nem működhet PvE-n? Most kb ez a legnagyobb félelmem, azóta, hogy felhúztam egy külső falat a dino karámom köré, és eddig úgy néz ki hogy ez visszatartja az arra bóklászó vadakat :)
Most láttam, ahogy két lvl15 Raptor neki ment egy Bronto-nak, ki is nyírták, azt hiszem lvl20 volt. Aztán megöltem őket és elvittem a húst meg a bőrt :) Utoljára szerkesztette: Tikal, 2016.12.14. 16:10:03
Nem áll szándékomban lebeszélni róla senkit, ez magánvélemény. Ettől függetlenül lehet, hogy másnak nagyon is kedvére való.
Nekem furcsa volt látni a jó öreg Rex havert sétálni a sivatag szélén, olyan nem odaillő látvány. :)
Huh, a steam winter sale alatt gondolkoztam, hogy ha lemegy "egyszamjegyu" eurora, beszerzem. Idom nem lenne ra, csak a kivancsisag miatt. Most mar nem vagyok benne biztos. :)
Nagy lelkesedéssel ugrottunk bele a sivatagi világba, de hamar rájöttünk ez nem az map ahol az ember eltölt több száz órát. Nagyon kevés állat, semmi újítás, a sárkányok kezdetben izgalmasnak tűntek de lényegében ők az egyedüli lények amiért érdemes megnézni a DLC-t viszont az árát így sem éri meg. A befogott növényevő állatok random meghalnak bizonyos idő elteltével, látszólagos ok nélkül. A szélsőséges időjárás jó ötlet, de például a homokvihar annyira hosszú ideig tart, hogy a negyedik-ötödiknél már bizony ráncolod a szemöldököd, a hőgutánál meg egyszerűen semmit nem látsz annyira összemosódik és kifényesedik a látótered.
Mindent egybevéve szerintem, ha a Center lett volna a DLC és a sivatag az ingyenes map, mindenki jobban járt volna.
Egy jó két hónapot öltem a DLC-be (utólag sajnálom a rá fecsérelt időt), egy hete újra kezdtük Island map-on, ismét a kezdeti lelkesedés és lendület jellemzi ténykedésünk. Hozzáteszem nem vagyok túl régi motoros, áprilisban kezdtem a játékot közel 600 órám van benne, de még mindig ott tartok, hogy leülök játszani mire feleszmélek hipp-hopp elszaladt pár óra. Utoljára szerkesztette: Joob81, 2016.12.14. 13:21:21
Egyaltalan nem az van, regi szerokon akik voltak meguntak. Semmi kihivas ,es ertelmes ujitas,ami tartaná bennunk a lelket...
Igen, régi szerverek már igen kevesen vagyunk. Sokan megijednek ha nincs rögtön tele a szeró és nem fut max létszámmal non-stop. Így a többség egy-két hónap után leadja.
"Compy nem támad egyedül, megáll az állat előtt és bámul rá"
Na ezt pl nem tudtam... múltkor néztem is hogy milyen békés szerverre kerültem, amior frissen spawnolva odajött hozzám egy compy és érdeklődéssel figyelt... mert addig az volt a tapasztalatom hogy a compy is támad amint meglát...
De ezek szerint a compy az a cigányok ark-beli megfelelője :)
Alapvetően az a tapasztalatom, hogy a húsevők támadnak minden befogott dínóra (még akkor is ha normál esetben nem támadnának rá - pl egy vad rex nem megy neki egy vad carnonak vagy raptornak, de egy befogottnak minden további nélkül), szóval én minden vad dínót úgy kezelek hogy potenciális veszélyforrás.
Mondjuk az kérdés hogy akkor is nekimegy ha nem ülök rajta...? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.12.14. 12:52:39
A Diloknak általában csak akkor van "nagy szájuk" ha kisebb szinttel rendelkezel, ha magasabb a szint és egy jó 200-as a közelharci sebzés már a többség elszalad előled. A Raptornak elég magas az agro szintje ebből adódóan szinte mindennek nekimegy ész nélkül.
A Stegot is betámadja a Raptor, sőt volt, hogy Brontómnak is nekiment szegény pára. Compy nem támad egyedül, megáll az állat előtt és bámul rá viszont ha többen vannak ők is mennek válogatás nélkül. A Carno a Raptorhoz hasonlóan szalad fejjel előre ha az agro mezőjébe kerülsz, bár őt is egy ügyes Stego elintézi hamar.
Csíterlistát átraktam a FAQ menübe,hogy ne foglaljon annyi helyet a bannerban,a megszünt szerverek fb oldalait is kivettem,tök felesleges mivel fél éve nem is irtak oda.Ha valakinek van aktuális szervere,és fb oldala a játékról,akkor irja meg,és berakom a bannerba!!
Van arról valami gyűjtés, hogy melyik tamed dinot mi támadhatja meg? Ha pl a Stegommal bóklászok, raptorok neki mennek? Azt például már észrevettem, hogy a dilok békén hagynak ha a Raptoron ülök...
A herbivore island sztem a legjobb hely kezdőknek (jobb alsó sarok), csak és kizárólag növényevők vannak és van metal is helyben. Viszont emiatt szinte biztos hogy lakják is :)
A jobb felső részen lévő hidden lake is jó hely, ott még sose találkoztam dilónál nagyobb ragadozóval, és szoktak lenni hódok is (akikről már beszéltünk hogy miért is jók :) ), illetve a tőle a térképen jobbra lévő partszakasz is tökéletes hely, ott se nagyon láttam rexet meg nagyobb ragadozót, max ha valamiért a Far's Peaktől átjött mert kergetett egy növényevőt (de ahhoz még vízen is át kell kelniük).
Ez utóbbi két hely szintén jó, mivel a már említett Far's Peaken van metal és obsidian, illetve a hegytetőn pluszba még kristály is. Bár itt rendszeresen vannak rexek/carnók ők csak akkor jelentenek veszélyt ha bányászol (bár a hegytető atombiztonságos, ott max kistestű ragadozók vannak, akiket te is le tudsz verni, csak ugye madár kell hogy oda feljuss.) Ezen a hegyen amúgy mindig van argenta, ha egy olyat sikerül befognod, nagyon sokat segít. elkábítani nem nehéz (amikor rádtámad nagyon könnyű fejbelőni mert egyenes vonalbanjön), viszont jó sokáig tamingolódik... :(
Lehetseges, mert hallani errol sztorikat, de velem nem tortent meg eddig (le is kopogom) :) En a pillarokat aranylag surun rakom le a beepitendo teruleten (kettot rakok egybe, a timer miatt), es rakok ra egy tetot (ceiling) is. Ez blokkolja a spawnt, a nagyobb koveket, fakat. es elvileg a dinokat is, bar utobiakat elvileg a bazisod alapjai (foundationok) is blokkoljak majd, ha nem colopokre epited, hanem raksz le alapokat is.
The Southern Isles a legjobb hely kezdésnek.A magaslati pontok meg teli vannak metalokkal.(igaz ott már vannak raptorok is) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2016.12.14. 02:19:17
Ahol én vagyok,oda giga nem nagyon fog spawnolni,viszont a Center pályán előfordulhat majdnem bárhol.Ott kegyetlenül letarolta a bázisunkat egy vad Giga,amig nem játszottunk.Nem is kell pvp-re menni,mert jön egy olyan nagy dög,aztán mindened odalesz.Védekezni ellene csak úgy lehet,ha magas szikla tetején kifogsz egy sik terepet,és oda épitesz.Van 1-2 olyan hely.
Az nem rossz hely egyebkent, van ott egy hatalmas nagy fennsik is, de arra azert boven vannak rexek, carnok, egy-egy spino vagy allo is szokott spawnolni (elobbi a folyoparton), a mindenfele megtalalhato terrormadarakrol es raptorokrol nem is beszelve. :)
Tanácsot szeretnék kérni, hol kezdjek neki uj bázisnak, PvE-n, csak épitgetni akarok, dinokat befogni nyugisan, hagyjon békén minden carno meg rex :) Erről a helyről vélemény? Talán kevés nyersanyag lesz ott, de jo nagy terület legalább
Tojast minden female (nosteny) tud tojni.
Ha van mellette him (male), akkor jobb aranyban/surubben jon a tojas. (ilyenkor a himnek kozel kell lennie, ekkor megjelenik egy sziv ikon a fejuk felett)
Ha van egy oviraptor is a karam kozeleben, akkor meg jobban jonnek a tojasok. Ennek az ikonja egy pulzalo tojas szeru akarmi a nosteny feje felett. Ovival arra figyelni kell, hogy csak "enable wandering" opcioval hat termekenyitesi szempontbol a dinokra, ami miatt erdemes telepakolni az oviraptort elobb faval vagy kovel :D, hogy meg sem tudjon moccanni, es utana engedelyezni a wanderinget. Ellenkezo esetben ez elindul, es akarmilyen jo a keritesed, atjut rajta es sosem talalod meg :)
Keltetesnel ahany dino, annyi fele metodus. Erdemes epiteni erre egy specialis karamot, benne sok kulonbozo hoforrassal es erdemes bekesziteni elotte rengeteg kajat. Hoforras azert, mert ahany tojas, annyi fele hofok szukseges, es neked kell ezekkel a faklyakkal, tabortuzekkel, stb. jatszani addig, amig el nem ered az optimalis meleget a tojas mellett. A kaja meg azert kell, mert ahogy megszuletik a kis dino, az enni ker, sokat, rovid idokozonkent es ha nem adsz neki azonnal, akkor ehen hal. Kesobb majd eszik magatol is az etetobol es/vagy az inventoryban levo kajabol, de addig neked kell manualisan etetni.
Wikin nezz utana a keltetesnek, nem nehez, de odafigyelest igenyel. Kesobb megy majd rutinbol is.
Ez a jatek is olyan, mint barmelyik mas mmo vagy rpg. Az elso karakter a proba, par nap utan kuka, es a masodik, mar az elozo elrontott tapasztalatokkal felvertezett lesz az igazi :)
Sosem keso uj helyre koltozni. Fogj egy rakas pillart, keress egy jo kornyeket ahol van hely epitkezni, aztan rakd jelold ki a teruletet a pillarokkal es kezd el megtervezni a bazist, a hazak helyet, a keritest, stb. szalmabol. Aztan ha ugy latod, hogy maradhat minden, akkor atepited/fejleszted fa es ko epuletekke.
A szomszedba bekoltozok ellen a bazisod melletti teruleteket vedd le pillarokkal, mindenki azt csinalja, mert nem jo az, amikor hirtelen beszoritani es nem tudsz csak felfele terjeszkedni.
Nagyon bünteti a jatek az uj játékosokat :( sok játékos köztük en is csak keson jon ra hogy ahol elkezdett építkezni mégse lesz olyan jo hely mert nem eleg hogy kerítést húzol 4 emelet magasat hogy megvéd a dinoidat, ez sem garantál semmit a jatek jelenlegi állapota miatt... aztan ott vannak a túl kozelre építkező szomszédok akik miatt nem tudsz mar terjeszkedni hogy megold az előző problémád...
Elkapta a mocsarban felszedheto szarsagot, vagy megharapta valami ott (egy pioca talan, ilyen szazlabuszeru szarsag) vagy valaki kozel ment hozza egy fertozott dinoval es attol kapta el. Vigyazni kell, mert tovabbfertozheti a tobbi dinot es azt hiszem jatekost is (utobbiban most hirtelen nem vagyok biztos). Gogyithato. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.13. 15:51:29
Egyébként találtam egy stegot ami köpköd egyfolytában valami zöld trutyit,és sebződik,meg lassan megy.Jönnek ki a szájából a piros számok.Mi lehet ez ? Megmérgezte saját magát?
Olyan 7-8 nap korul van azt hiszem a dinoknal a timer (nagyjabol megegyezik a fa szerkezetekevel). 2 nappal a vege elott azt jelenti, hogy 5 napja nem jart a dinoja kozeleben. Mert nem eleg csak beloggolni, kozel is kell menni a dinohoz (es az epuletekhez, en igy buktam el egy vulkan bazisomat :D, mert nem mentem arra, csak beleptem, megettem a joszagokat delen, es logout)